SCUDETTO


Kto ewentualnym następcą Montelli? Sousa poważnym kandydatem

22 października 2017, 18:53, cinassek Aktualności
Kto ewentualnym następcą Montelli? Sousa poważnym kandydatem

Corriere dello Sport informuje, że poważnym kandydatem na nowego trenera Milanu jest Paulo Sousa. Po kolejnym rozczarowaniu i zremisowanym bezbramkowo meczu z Genoą, pozycja Vincenzo Montelli osłabła jeszcze bardziej. Dziennik podkreśla, że rossoneri rozważają zatrudnienie portugalskiego szkoleniowca, ale jednocześnie mają na uwadze kwestie czasowe. Już w środę bowiem drużyna zagra na wyjeździe z Chievo Werona, a w sobotę na San Siro z Juventusem - nie jest to wymarzony moment na poważne zmiany. Niewykluczone, że póki co Montella pozostanie jeszcze na swoim stanowisku, ale 47-letni były trener m.in. Basel i Fiorentiny wkrótce może zawitać do Milanello.



94 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Presidente
Moderator Presidente
23 października 2017, 12:37
Niektórzy dalej głową w jakiejś FIFIE czy innym FM. To nie jest tak, że ktoś jest wolny i go zatrudniamy proponując satysfakcjonujące warunki finansowe. Jest wiele czynników, które decydują o tym, że przyjmie się ofertę. Łatwo powiedzieć - Blanc, ale skąd wiemy, jakie on ma wymagania? Łatwo powiedzieć - Carlo, ale skąd wiemy, że on chce wrócić? Ktoś rzuci - Hiddink, ale to jest mrzonka. Żadne wiarygodne źródło nie pisze o jakichkolwiek konkretach. Cała ta giełda nazwisk działa na zasadzie "kto jest wolny".
1
Vol'jin
23 października 2017, 12:40
i jeszcze myślą, że oni podpiszą kontrakt do końca sezonu i jak nie będzie LM teraz to po kontrakcie. Są dwie-trzy opcje. Gattuso do końca sezonu, podpisanie umowy ze średniakiem na 2-3 lata. Ewentualnie ktoś z zagranicy i dostaje opcję na start jak Klopp w LVP czyli oswojenie się z nową ligą do końca sezonu i dopiero w nowym zaczyna być rozliczany
0
Vol'jin
Vol'jin
23 października 2017, 13:07
Oczywiscie masz racje , ale tu przede wszystkim potrzebny jest ruch tego zarzadu , czyli zwolnienie Montelli natychmiastowe , a nie jakies smieszne przeciaganie liny.Jak widac jak pali im sie grunt pod nogami to nie zbyt potrafia dzialac lub nie chca , kto ich wie.Zaden powazny trener nie przyjdzie na pol roku , ale to nie zmienia faktu ze trzymanie tego goscia ciagle na lawce to sabotaz i wpychanie tej druzyny w jeszcze wiekszy marazm.Powinni go zwolnic i TYMCZASOWO dac pokierowac druzyne Gattuso badz trenerem z nizszych kategorii wiekowych , a po rozwazeniu wszystkich trenerow na rynku , zatrudnic tego ktory bedzie na te chwile odpowiedni.
0
Presidente
Moderator Presidente
23 października 2017, 13:51
ShowOFF Nie zgodzę się do końca. Zwolnić mogą go dziś, ale musisz mieć alternatywę. Niestety, a może stety(?), w klubie nie ma wiecznie drugiego, czyli Tassottiego, którego posadzisz na ławce, tak jak to miało miejsce przy przejściu z Allegriego na Seedorfa. Gattuso niech uczy się w Primaverze, nie idzie mu najgorzej, bo patrząc na ostatnie mecze uważam, że poprawili grę. Nie możesz sobie pozwolić na zwolnienie nie mając zastępcy, bo wtedy to dopiero zostaniesz zmuszony działać pod presją czasu, bo drużyna zostanie bez trenera. Montella musi odejść, ale Milan musi mieć gotową solidną alternatywę. Osobiście nie chce Gattuso, bo boję się powtórki z Pippo. Wszyscy idealizujemy Rino, bo charakter, waleczność itd, ale gdyby tylko to wystarczyło, dzisiaj byłby na innym pułapie zawodowym, a nie w Primaverze. Do Sousy też nie jestem przekonany, bo uważam, że w jego przypadku jedyna nadzieja w efekcie nowej miotły. Może ktoś nie znający realiów Włoch? Może Tuchel, Mirabelli pokazał, że nie jest mu obcy rynek niemiecki, ale czy faktycznie zaryzykują? Do tego z tego co czytam, nie każdy jest nim zachwycony, a ja sam nie oglądałem aż tylu meczów Borussii by go oceniać.
2
Presidente
Moderator Presidente
23 października 2017, 12:14
Jestem rozczarowany Montellą. Nie wynikami, ale jego stylem pracy. Nie jest żółtodziobem, jak Inzaghi, a tak się zachowuje. Od początku przygotowań w każdym meczu ustawiał Milan 4-3-3. Dopiero w rewanżu ze Shkendiją postanowił sprawdzić 3-5-2. Potem znowu gramy 4-3-3, ale przychodzi mecz z Lazio. Porażka do tego w tragicznym stylu i wówczas Montella postanawia dokonać wręcz rewolucji. Po drodze trafia się kontuzja Contiego i to pewnie nieco psuje zamysł, ale po czasie widzimy, że tutaj Andrea by nic nie pomógł, bo cała drużyna gra słabo. Potem, mając do dyspozycji Kalinicia/Cutrone/Silvę, gra jednym napastnikiem i na siłę w roli podwieszonego wystawia Suso, który po prostu się gubi, po czym mówi, że piłkarz mu się dostosować, po czym znowu zmienia ustawienie ofensywy. Wiedząc jak wiele daje w ofensywie Ricardo Rodriguez wystawia go na środku obrony. Na mecz z AEK nie powołuje Zapaty - decyzja trenera - ale już Genoą normalnie go wystawia. Niezrozumiałych decyzji jest więcej. Montella zatracił się, pogubił i nie potrafi z tego wyjść. Musi odejść, będzie to dobre dla Milanu i dla niego.
0
matten
matten
23 października 2017, 14:49
Ja jestem rozczarowany przede wszystkim tym, że zespół prezentuje się gorzej niż w zeszłym sezonie, a przecież wydaliśmy naprawdę sporą sumę w letnim oknie transferowym :/ O ile jestem w stanie uznać, że tacy zawodnicy jak A. Silva czy H. Çalhanoğlu nie pokażą od razu pełni swojego potencjału, o tyle nie mogę zrozumieć jak to się dzieje, że Bonucci gra jak dziecko we mgle, Biglia prezentuje się słabiej niż Montolivo, a Kessie po dobrym początku sezonu popadł w totalny marazm. Jak dla mnie to przede wszystkim wina trenera, bo nie chce mi się wierzyć, że piłkarzom odechciało się grać, tudzież zatracili swoje umiejętności. No chyba, że na Milanie ciąży jakaś klątwa antymidasa i każdy kto nas zasili popada w przeciętniactwo :/
0
Rafalzki
Rafalzki
23 października 2017, 11:20
odnośnie jeszcze argumentu, że jest 11 nowych piłkarzy i trener potrzebuje czasu. Za chwilę będzie 10 kolejka, to jest 1/4 sezonu na tą chwilę, to ile ma mieć tego czasu? rok? dwa? dzisiaj nikogo nie stać na rzucanie hajsem i grę bez wyników, to raz, dwa to nie widac żadnej poprawy, zaznaczam żadnej, wyglądamy gorzej niż w zeszłym roku, i jeśli uważacie, że tak jest ok to znaczy, że przyzwyczailiście się do filozofii przeciętniactw Montelli, i słuchania jego argumentów typu mieliśmy dobry okres gry, litości, dobry okres gry to może mieć Sampa z Juventusem, ale nie Milan z Genoą na litość boską, rozumiem, że to jest budowa, ale ta budowa stoi w błocie i nie robi żadnego postępu! Jeszcze słowo na temat mercato, gość dostał praktycznie wszystkich zanim mercato się zaczęło, więc pytam się co robił w okresie przygotowawczym, budował drużynę na kryzys??? Oczywiście nikt przy zdrowych zmysłach nie spodziewał się mistrzostwa ale 11 miejsce w lidze to hańba na chwilę obecną.
0
matten
matten
23 października 2017, 14:37
Dokładnie; warto jeszcze nadmienić, że w okresie przygotowawczym szlifowaliśmy głównie ustawienie 4-3-3, a tu nagle w trakcie sezonu ni z gruchy, ni z pietruchy przechodzimy na system z trójką obrońców. Zanim ktoś napisze, że Bonucci przyszedł dopiero pod koniec lipca nadmienię, że równie dobrze można było wcześniej stosować to ustawienie z Zapatą, który jak widać na przykładzie ostatnich meczów, jest realną częścią zespołu. Żeby nie było, ja też nie oczekiwałem, że od razu wszystko zaskoczy i będziemy się bić o Scudetto z Juventusem, ale w lecie wydaliśmy >200 mln, a nie widać żadnej poprawy w stosunku do poprzedniego sezonu, gdzie na boisko wybiegali nieporównywalnie słabsi piłkarze. Co gorsza nie widać żadnych przesłanek, które wskazywałyby, że w następnym meczu będzie lepiej, bo o ile jestem w stanie przełknąć porażkę w derbach po walce, tak nie rozumiem jak można grać jak równym z równym z AEK Ateny :/
0
Rafalzki
Rafalzki
23 października 2017, 11:13
w nawiązaniu do wpisów niektórych osób, ludzie, powiedzcie mi kto jest odpowiedzialny za wyniki jak nie trener, chyba po to jest zatrudniany, żeby trenował i budował. Więc argumenty na zasadzie, ze piłkarze są słabi a trener super są nie do końca trafne. Idąc tym tokiem myślenia Montella do niczego nie jest potrzebny skoro nie ma wpływu na wyniki, przegrywamy po indywidualnych błędach na które trener nie ma wpływu, ustawienie 3-5-2 świetnie się sprawdza i jest przyszłościowe to po co ten trener skoro niczemu nie jest winien i nie ma wpływu na formę drużyny??
1
Arnold Boczek
Arnold Boczek
23 października 2017, 09:59
,,Odnośnie transferów jakie przeprowadzono w lecie, to tu jesteś absolutnie w błędzie. Fassone z Mirabellim sprowadzili (nie licząc Boriniego) zawodników, którzy w poprzednim sezonie wyrózniali się w swoich klubach. Byli czołowymi postaciami swoich drużyn. " Skąd ty to wziąłeś ? chcesz mi powiedzieć że RR wyróżniał się w zeszłym sezonie w Wolfsburgu? Calhanoglu się wyróżniał w Leverkusen? Zapytaj jakiegokolwiek kibica bundesligi czy się wyrózniali w zeszłym sezonie . Kessie się wyróżniał owszem ale tylko przez pierwsze pół sezonu potem grał mniej wiecej to co obecnie u was. Ale żeby to wiedzieć trzeba oglądać inne ligi a nie czerpać wiadomości z medialnych bredni .... Silva za 40 mln to jest kolejny kwiatek Fassone , tyle kasy za typa co zagrał dosłownie jeden sezon pełny w Porto i strzelił ledwie 16 goli w lidze 3 razy slabszej od włoskiej.... I ciągle piszecie że jest młody itp itd . Owszem jest młody ale nie ma 18 lat a 22 rocznikowo i w jego wieku Icardi zostawał królem strzelców .... A wy cos piszecie że zaraz się zgłosi po niego jakaś Barca ... Dla mnie to kabaret ale ok. Kończąc tą polemikę cierpicie przez to że media wam wmówiły w lato że to było jakieś cudowne mercato a tak nie było. Fassone utopił mnóstwo kasy ale wy dalej myśclicie że zwolnienie Montelli jest lekiem na całe zło gdzie widać gołym okiem i każdy kto stoi z boku widzi dokładnie że wasze mercato to był jeden wielki chaos ... Gadał wam o tym Szewa już dawno to pluliście na niego że co on się zna.... Może to wy macie problem z percepcją i wasze mercato wcale nie było takie cudowne jak ci sie wydaje ?
0
Arnold Boczek
Arnold Boczek
23 października 2017, 10:00
To była odp dla Majki85
0
tomhardy22
tomhardy22
23 października 2017, 10:14
Może i masz sporo racji , ale jak zwolnią tego amatora z ławki to zobaczysz zupełnie inny Milan.Moze i transfery nie wypaliły wszystkie , ale Montella to absolutne dno trenerskie i pomijając wszystkie fakty tego człowieka dawno tu nie powinno być.Nie chce przypominać że ten sabotażysta w ostatnim klubie czyli Sampdorii zostawił ich na spadku.
2
MK92
MK92
23 października 2017, 10:46
Panie Boczek, pogadamy po sezonie, bo moim zdaniem w tej chwili wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. Fakty są takie, że piłkarzy wymienić teraz nie możemy, ale trenera jak najbardziej i trzeba to zrobić, skoro drużyna nie notuje żadnego progresu, a wręcz jest coraz gorzej, zwłaszcza w szatni...
1
Jacek 81
Jacek 81
23 października 2017, 10:46
brawo, widzę że nie tylko ja tak myślę :) a co do Silvy to niestety celna uwaga wszyscy myślą, że on nie gra bo Montela go nie lubi, on po prostu jest słaby, technikę ma, ale nic z niej nie wynika i jak byłby takim genialnym napastnikiem to nie przyszedłby do Milanu tylko do silniejszego zespołu.
0
tobiasz
tobiasz
23 października 2017, 09:14
Jest mi wstyd, że kibicuje temu samemu klubowi co większość z was. Banda januszy bez wiedzy o futbolu, banda krzykaczy piszących bzdury. Po zakończeniu sezonu wszyscy wychwalali Montelle za to co zrobił z drużyną marnych kopaczy. Za to, że przełamał niemoc w kwalifikacjach do pucharów. Po paru kolejkach nowego sezonu z nową jedenastką piłkarzy z przeróżnych lig świata zostaje przez was zwolniony, a na jego miejsce dostaniecie Gattuso lub innego Souse. Fassone i Mirabelli? Królowie mercato według was. Teraz są odpowiedzialni za nakłonienie wielkiej gwiazdy Bonucciego do gry w naszym klubie jak i sprowadzenie innych zawodników. BO PRZECIEŻ BERLUSCONI SPISAŁBY SIĘ LEPIEJ SPROWADZAJĄC MATIEGO FERNANDEZA ZA DARMO. Pretensje do Bonucciego o wszystko co złe, pretensje do Bigli za to, że ma takiego młodego tłuka do pomocy jak Kessiego. Same irytujące, sceptyczne, negatywne komentarze z waszej strony. Mam wrażenie, że jakby Milanowi zaczęło się powodzić to wiekszość z was nie miałaby o czym pisać bo kogo tutaj zwyzywać z piłkarzy czy szkoleniowców. Identyczna sytuacja jest w Evertonie prowadzonym przez bardzo dobrego fachowca Koemana. Też wszyscy polują na jego głowe, a zarówno Montella i Koeman pewnie weszliby na boisko aby pomóc drużynie. Najlepsze, że co ma zrobić trener kiedy jego drużyna przegrywa po INDYWIDUALNYCH błędach, a nie po błędach taktycznych lub chęci gry 3-5-2, które jest przyszłościowym systemem. Co ma zrobić Montella kiedy styl gry Bonucciego czasami sprawia, że drużyna gra w 10tke(i nie mam do niego pretensji, Bonucci bazuje na ostrej grze). Co ma zrobić kiedy nagle indywidualności przegrywają gre. Co ma zrobić kiedy ma bramkarza, który nie potrafi wykonać jednego celnego podania w meczu. Co ma zrobić kiedy jego prawa obrona została połamana na pół roku i musi grać odpadami. I co najważniejsze, co ma zrobić skoro drużyna potrzebuje czasu na zgranie, którego wy nie macie dla trenera i piłkarzy bo jesteście zwykłymi januszami lub dzieciakami z realmadrytpl lub acmilan24. Wstyd mi, że kibicuje temu samemu klubowi co wy. Teoretycznie bo tak jak pisałem, jesteście dla mnie zwykłymi krzykaczami co wrócili "kibicować" Milanowi bo nowy właściciel rozbił bank na piłkarzy.
1
Maximilanista
Maximilanista
23 października 2017, 09:36
''janusze'', ''dzieciaki''. Pomijając już to, że łamiesz regulamin, obrażając innych użytkowników, to sam się dyskwalifikujesz jako osoba poważna i godna polemiki. A ta polega na wymianie argumentów i wzajemne atakowanie właśnie ich (poprzez przeciwstawianie im swoich kontrargumentów), a nie - osób, które mają czelność nie zgadzać się z Twoim zdaniem (bo jak rozumiem, w środowisku piłkarskim jesteś uznaną wyrocznią i to do Ciebie przychodzą po rady Nawałka, Guardiola, Mourinho i Ancelotti - o ile uzyskają łaskę audiencji). Mam szereg merytorycznych argumentów, żeby obalić Twoje (moim zdaniem - mierne), ale nawet nie będę sobie głowy zawracał, żeby się nimi z Tobą podzielić, bo nie zasługujesz na to, by brac Cię na poważnie. Zasługujesz tylko na reprymendę. Naucz się dyskutowac na poziomie średnio rozgarniętych ludzi...
3
tomhardy22
tomhardy22
23 października 2017, 09:46
Zalosna prowokacja lewaka i wpis na poziomie infantylnym.Nie dajcie się nabierać , tacy "ludzie" są opłacani .
0
tobiasz
tobiasz
23 października 2017, 10:06
Maximilanista czytając wasze komentarze widze tylko chęć rozładowania emocji na jechaniu po klubie. Pierw Montella, teraz reszta. Nie jestem mądrzejszy do wymienionych trenerów, ale już od początku sezonu pisałem, że pompujecie balonik, a wyniki przyjdą po paru miesiącach. Teraz Montella zostanie zwolniony pod naciskiem januszy. Nie trzeba mieć dużej wiedzy aby zdawać sobie sprawe z tego jak długo buduje się drużyne od podstaw. Manchester United jest dobrym przykładem. Atmosfera wytworzona w szczególności przez kibiców na stadionie jak i internecie stwarza, że sytuacja Milanu tylko się pogarsza. Milan jako klub będzie miał taki sam sezon jak Inter rok temu. Co Interowi dała wymiana trenera w trakcie sezonu? Kompletnie nic, było tylko gorzej. To samo będzie z Milanem. Ja mam po prostu zupełnie inne pojęcia kibicowanie, staram się wspierać drużyne jak jej nie idzie, a nie zwalniać wszystkich(bo teraz zawodnicy, fassone też są winni). Jak ktoś nowy przychodzi, nawet taki zawodnik, które nie lubie to i tak go wspieram. Tutaj Kalinic został spisany na straty już przed pierwszym meczem. Dla mnie wszyscy co jadą po klubie w obecnej sytuacji nie mogą nazywać się kibicami. Jesteście zwykłymi januszami i odbieraj sobie to jako obraze, ale taka jest prawda. Jak tylko coś nie pójdzie x zawodnikowi, jeden zły mecz i już jest koniec. Biglia jest dobrym przykładem, fenomenalny zawodnik, fatalny mecz z Interem i już jest nietrafionym transferem. Tak się nie kibicuje swojemu klubowi, jechać po zawodnikach po jednym złym meczu, a wcześniej chwalić go pod niebiosa. Wyznajemy zupełnie inne wartości kibicowania. Jeszcze dostało mi się od lewaka, dosłownie onet.pl wtargnął na portal. Ja nawet nie wiem czym się różni lewa strona od prawej w polityce :(
0
MK92
MK92
23 października 2017, 10:30
Tobiasz, z Twojego wpisu wynika jedno - Milanowi nie jest potrzebny żaden trener, skoro nie ma on wpływu na piłkarzy i sytuację na boisku. W takim wypadku również należy zwolnić Montellę, bo po co trzymać kogoś, kto o niczym nie decyduje? ;) Do Twoich ataków ad personam na całą społeczność tego portalu nie zamierzam się odnosić... Pozdrawiam.
2
Maximilanista
Maximilanista
23 października 2017, 10:38
tobiasz: Ja nie odbieram tego jako osobistej obrazy, bo nie jesteś w stanie mnie obrazić. Człowiek,który focha się na rzeczywistośc i na ludzi, którzy myślą inaczej niż on, i inaczej odbierają niektóre fakty, nie jest dla mnie w ogóle punktem odniesienia. Zaczynając swoją wypowiedź od swojej żałosnej i mierniutkiej oceny wszystkich, którzy są tak bezczelni, złośliwi i durni, iż nie chcą (czego za cholerę nie potrafisz zrozumieć) myśleć podobnie jak Twoja oświecona mózgownica, dla mnie zdyskwalifikowałes się jako rozmówca. Oceniamy argumenty swoich dyskutantów, nie - ich samych, zwłaszcza, jeśli nic o nich nie wiemy i sa dla nas tylko avatarami i nickami na portalu internetowym. To elementarz polemiki, absolutne jej abecadło. Kto go nie zna - klaps i do przedszkoal, bo do dyskusji na poziomie zaprosić nikogo dojrzałego nie jest w stanie. Tą wypowiedzią kończę tymczasowo wszelkie z Tobą dialogi, ufając, iż nauczysz się trudnej sztuki dyskusji i zasłużysz sobie na merytoryczną polemikę z mojej strony. Czego z całego serca Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie.
4
matten
matten
23 października 2017, 14:27
Pytanie dla administracji: dlaczego posty dzielące kibiców i szkalujące ludzi o odmiennej opinii nie są karane ostrzeżeniem?
2
adamos
adamos
23 października 2017, 08:33
wywalić FM za złą kampanię transferową a Monte zostawić....
0
Marcin1995
Marcin1995
23 października 2017, 07:33
Teraz nagle wszystko jest źle, nie popadajmy w skrajności w skrajność, wiadomo było że napotkamy trudności, po prostu nie spodziewaliśmy się aż takiego początku a Lazio sprzedało podobno 2 najlepszych piłkarzy a są lepsi niż byli
0
Lipido
Lipido
23 października 2017, 00:16
A ja mam inne zdanie. Fassone chyba nie pamięta co było z Interem w pierwszym roku. Niczego się nie nauczył? Do tego nasi Chińczycy mają jakieś powiązania z tymi Interu bo jak to nazwać inaczej biorąc panów FM. Zmiana całego składu. I do tego chęć zatrudnienia Sousy czy Manciniego. Panowie Fassone And Mirabelli obrali dobry kurs zarobkowy kręcąc się wśród Chińczyków. Do tego nigdzie na dłużej nie zagrzali miejsca. Najpierw pownini pójść na praktykę do Berlusconiego i zrozumieć istotę klubu. Plan trzy letni a teraz sprzedaż zawodników po sezonie wrazie nie powodzeń? Ich transparentność to jest dopiero mydlenie oczu. A słuchanie o Milanu jako papierach wartościowych gdzieś w Hongkongu to ,brak komentarza. Milan to nie taśma produkcyjna tu jest potrzebny czynnik ludzki. W klubie robi się zamieszanie od środka.
2
Arnold Boczek
Arnold Boczek
23 października 2017, 00:37
Arnold wam pisał już jakiś czas temu że Fassone was ściągnie na samo dno i to właśnie zaczyna się dziać... Ciśniecie tego biednego Montelle jakby wszystko co złe było jego winą , zapytam więc kto mu dał kontrakt nowy przed sezonem? Fassone. Kto zrobił kampanie transferową która coraz bardziej wygląda tragicznie ? Fassone. Kto obecnie kieruje klubem ? Fassone . Musicie zrozumieć ze Fassone nie zwalnia Montelli z tego powodu że to on dał mu kontrakt kilka miesięcy temu i zwolnienie go po 2 miesiacach sezonu to jak przyznanie się do winy przez Fassone...
Czciliście tego amatora jak Boga a pisałem wam to już że ten człowiek to RAK. Wszędzie gdzie był wylatywał na kopach . Jest zwykłym nieudacznikiem i piszę wam to kibic Interu czyli ktoś kto zna jego radosną twórczość bardzo dobrze. I nie pisze wam tego teraz żeby was CENZURA Musicie zrozumieć że waszym problemem nie jest Montella ( chociaż uważam że trener z niego mocno średni) tylko ogólna sytuacja w klubie która nie sprzyja spokojnej pracy... Jeszcze zobaczycie jak bedziecie wyzywać na Fassone , ten człowiek to raczysko , potrafi zepsuć absolutnie wszystko

Nie używaj przekleństw. Nawet ocenzurowane wulgaryzmy są wulgaryzmami. Następnym razem będzie ostrzeżenie
Anonim
Edytowano dnia: 23 października 2017, 01:04
2
Anonim
Moderator Anonim
23 października 2017, 01:08
Arnold Nie zgadzam się z Tobą w ogóle. Fassone z Mirabellim przeprowadzili świetną kampanię transferową. Sprowadzili świetnych graczy za niskie ceny. Nie wiem co jest powodem tak słabej dyspozycji piłkarzy, ale nie mam zamiaru teraz o tym pisać. Fassone nie jest niczemu winien. Inter od zawsze był słabo zarządzany i to nie była wina Fassone. Dzięki niemu także to Juventus wstawał z kolan. I tak, naszym problemem jest aktualnie Montella, mimo że w niego wierzę i mam nadzieję, że da radę dociągnąć sezon do końca.
1
Arnold Boczek
Arnold Boczek
23 października 2017, 01:32
Anonim Nię będę się odnosił do całego twojego wpisu bo kłade się spać, napisze tylko odnośnie zdania ,,Fassone nie jest niczemu winien " . Więc pytam kto dał kontrakt nowy przed sezonem Montelii? czy nie jest to Fassone? I nie rozumie jak możecie tego nie kumać ze Montella nie poleciał jeszcze tylko dlatego właśnie że Fassone podpisał z nim nowy kontrakt ... Zwolnienie Montelli to przyznanie się do błędu Fassone a na to MF nie ma ochoty jak widać. Więc obecna sytuacja w waszym klubie to wina Fassone w ogromnej części , to on podpisując nowy kontrakt z Monetllą wybrał trenera który ma to ogarnąć i widać jak bardzo się pomylił bo Montella nie dał sobie rady jak pokazuje tabela ... Więc dalej chcesz mi powiedzieć że nie ma tu winy Fassone?
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
23 października 2017, 08:29
Pozwolę wtrącić swoje 3 grosze. Po pierwsze, z tego co wiemy to spora część zawodników konsultowali z Montella i on również bierze odpowiedzialność. Po drugie, dziwne by bylo zmieniać trenera, który twierdził, ze jest super, a po wzmocnieniach to laska Pana na nas splynie. Po trzecie, pewnie mozna bylo pare spraw inaczej zalatwic, ale nie jego wina, ze Ronaldo z Messim grać nie chciali jednym klubie, zrobili focha i żaden nie przyszedł do wspaniałego klubu zwanego Milan (którego sukcesy zaczynają pamiętać najstarsi kibice). Montella jest głównym winnym obecnej sytuacji, jego dziwne i często niezrozumiałe rotacje, a przy tym kurczowe trzymanie się jedynej słusznej taktyki obniżają morale w klubie. Nie jestem specjalistą, ale jak wychodzi na boisko to jego pewność siebie jest równa 10latkowi, który wie, ze jest nie przygotowany i liczy, ze dziś nauczyciel bedzie wybierał ofiarę z innej części alfabetu. To jest ostatni moment na zmiane, wielki kop dla poniektórych i list pożegnalny w styczniu dla każdego któremu nie odpowiada gra. Montella jest za miękki. O LE tez możemy zapomnieć, bo chyba z całym szacunkiem dla Genoa (jak widać zasluzonym) nikt mi nie bedzie próbował wmówić, ze tam grają słabsze druzyny od naszego ostatniego przeciwnika. Ten sezon niczym się nie różni od poprzedniego, więc chyba jednak sporo winy w tym trenera.
0
Majki85
Majki85
23 października 2017, 08:31
Arnold, Sytuacja z Montellą może faktycznie wyglądać na to, że Fassone nie chce przyznać się do winy. A może po prostu nie chce on wprowadzać aż tak radykalnych zmian przed meczem z Juventusem i stąd ociąganie się ze zmianą szkoleniowca? Może też po prostu problem jest z ewentualnymi następcami i dlatego nadal Montella siedzi na trenerskim stołku? Tego nie wiadomo... Odnośnie transferów jakie przeprowadzono w lecie, to tu jesteś absolutnie w błędzie. Fassone z Mirabellim sprowadzili (nie licząc Boriniego) zawodników, którzy w poprzednim sezonie wyrózniali się w swoich klubach. Byli czołowymi postaciami swoich drużyn. Skąd można było przypuszczac, że praktycznie każdy z nich zaliczy taki zjazd? Czy to własnie nie wina Montelli? Ja myślę, że tak.
5
Majkel69
Majkel69
23 października 2017, 00:03
1 - Conte 2 - Ancelotti kogoś z tej pary proszę...
0
ANDREW1985
ANDREW1985
22 października 2017, 23:37
Berlu to jednak genius. A Fassone bardzo do tego daleko jak hce Souse
0
Gerada
Gerada
22 października 2017, 23:28
Montella wyleci, jak nie w tym tygodniu to w kolejnym. Wskazują na to wszystkie znaki na ziemi i na niebie. Czy zmieni to dużo w zespole i wokół Niego? Śmiem wątpić. Nawet wybitny trener nie sprawi nagle, że Ci gracze których mamy będą nagle cyborgami i niezniszczalnymi mistrzami z platyny. NIE MAMY mistrzowskiego składu, a piłkarzy mamy jeszcze póki co słabszych niż pierwsze pięć ekip z ligowej tabeli. Naszą nadzieją jest głównie efekt "nowej miotły" i w tym ja osobiście upatruję nadziei na poprawę wyników. To jest dla mnie też jedyny wyraźny powód dlaczego Vincenzo jednak powinien stracić pracę w Mediolanie. Natomiast logika jest brutalna: Mamy najmłodszy skład w lidze, na którym ciąży największa presja i odpowiedzialność w tej samej lidze. I jak na złość z formą kompletnie nie trafia ten, który miał tą właśnie lukę braku doświadczenia najlepiej wypełniać czyli Bonucci. Nie zamierzam się nad Nim pastwić oczywiście ale rozsądek podpowiada mi, że sprowadzenie całego zła w klubie do osoby trenera to KOLEJNE życzeniowe myślenie kibiców. Nie jesteśmy ani tak mocni jak mogło się wydawać latem po rozgromieniu Bayernu, ani tak słabi jak może się wydawać teraz. W moim odczuciu kadrowo jesteśmy szóstą siłą Serie A, z potencjałem żeby pewnego dnia przeskoczyć być może wszystkie pięć ekip przed nami. Uważam też, że w racjonalnych okolicznościach czy z Montellą z kimkolwiek innym na koniec sezonu zajęlibyśmy miejsce 6 PLUS jedną wyżej za każdą ekipę z czołówki, która wpadnie w wyraźny dołek na przestrzeni sezonu. Problem Milanu wydaje się być w młodych głowach graczy. Wydaje mi się, że to psychika nie wytrzymuje. Jeśli coś idzie źle nasi się boją, zamiast na boisku działać automatycznie to wahają się jeszcze więcej. Kolejne złe wyniki i nagonka medialna pętają im nogi. Montella musi odejść, bo potrzebny jest spokój. Kluczowa jest nie zmiana taktyki (chociaż ta zapewne też się przyda), nie zmiana personaliów. Potrzebna jest zmiana, która pozwoli odciążyć graczy. Coś co da im miejsce na popełnienie błędów, na które dla odmiany nie będzie z utęsknieniem czekała lawina ich własnych kibiców... Potrzebny jest wreszcie impuls, który da do zrozumienia, że to co zrobione źle do tej pory już za nami, i trzeba myśleć o przyszłości. Coś co odetnie, zresetuje.
0
arosinski1995
arosinski1995
22 października 2017, 23:27
To trener pomroju trenela Legii?
0
arosinski1995
arosinski1995
22 października 2017, 23:19
Dajmy Montelli z z Juve ostatnią szansę, jak się spisze on i jego drużyna stawiając "Autokar/Autobus" na boisku
0
ANDREW1985
ANDREW1985
22 października 2017, 22:55
Nie dla sousy
0
tmqTV
tmqTV
22 października 2017, 22:38
Imo trzeba im kogoś z autorytetem, z osiągnięciami. Bo przyjdzie byle trenerzyna, który na swoim koncie ma awans z Serie B do Serie A albo zagrane sześć spotkań w LE ze swoją drużyną i, dla przykładu, taki Bonucci tylko "zaskanuje" go wzrokiem i oleje ciepłym moczem.
0
matten
matten
22 października 2017, 22:54
Dokładnie, jeśli za trenera Montellę ma przyjść jakiś amator albo średniak, to lepiej spisać sezon na straty, a w lecie ściągnąć kogoś konkretnego (Conte?). Znosiliśmy w ostatnich latach tyle klęsk i upokorzeń, że przez rok można się jeszcze przemęczyć... zakładając czarny scenariusz niepokoi przede wszystkim konieczność rozstania z wyróżniającymi się zawodnikami, aby zasypać dziurę po zakładanych wpływach z LM. Gdyby skończyło się na Donnarummie to nie byłoby tragedii, ale obawiam się, że trzeba też będzie sprzedać Suso lub A. Silvę :/
2
Ronladinho86
Ronladinho86
22 października 2017, 22:36
Jakiś bardzo doświadczony trener jest nam potrzebny, a nie pierwszy lepszy trener
0
milan33
milan33
22 października 2017, 22:32
SINSAAAAAAAAAAAAAAa
0
AC Kamil
AC Kamil
22 października 2017, 22:27
Jak nowym trenerem Milanu ma być ktoś pokroju Sousy, Mazzariego czy Gattuso to lepiej nie robić żadnej zmiany, bo można zrobić jeszcze więcej szkody niż jest obecnie. Jak dla mnie to jedyne opcje, które są godne rozważenia to Blanc i Hiddink zakładając, że Ancelotti nie jest zainteresowany. Nie wiadomo również czy zarząd rozgląda się za trenerem, który jedynie dokończy obecny sezon lub mają jakieś większe plany względem ewentualnego nowego szkoleniowca.
0
MK92
MK92
22 października 2017, 22:22
Dobra... Pisałem we wcześniejszych komentarzach, że nie chciałbym Sousy na trenera Milanu, ale po przemyśleniu sprawy wydaje mi się, że mimo wszystko warto spróbować zatrudnić Portugalczyka, jeśli oczywiście nikogo lepszego nie ma w tym momencie na horyzoncie. W końcu gorzej niż teraz już grać nie będziemy...
0
milan2002
milan2002
22 października 2017, 22:15
Paulo Sousa, w sumie to nie bardzo wiem kto to jest. Viola raczej nic nie zwojowała więc jestem sceptyczny. A co z Carlo? Gdzieś obiło mi się o uszy, że chce sobie zrobić rok przerwy.
0
Cactus
Cactus
22 października 2017, 21:49
Dlaczego Sousa? Co przemawiaj za nim oprócz tego, że pewnie jego gaża będzie mniejsza od trenerów z większym nazwiskiem? Myślę, że jeśli chodzi o poziom trenerski to nie będzie dużej różnicy w porównaniu z tym co mamy obecnie w postaci Montelli.
1
camlab73
camlab73
22 października 2017, 21:10
Porażka... Poziom Montelli albo jeszcze gorzej. Na rynku dostępny Prandelli, Hiddink albo Blanc, a oni się zastanawiają nad takim półśrodkiem. Jak Fassone poważnie zatrudni Sousę albo Mazzarriego to przestanę wierzyć, że z tego projektu coś będzie...
6
Dryzu1899
Dryzu1899
22 października 2017, 21:18
Gdzieś nawet było mówione że Hiddink jest na tak. Prandelli też raczej do ściągnięcia. Nie rozumiem więc dlaczego mamy nie zwrócić się do nich. Mam nadzieję że to jednak głupie pisanie gazet i nikt na poważnie o zatrudnieniu Sousy czy Mazzarriego nie myśli bo to będzie tak jak mówisz - porażka.
1
Vol'jin
22 października 2017, 21:21
o Hiddinku pisało jakieś holenderskie medium, z włoskich cisza ^^ Fakt jest taki, że Sousa rozwiązał umowę z Fox czyli duża szansa, że coś na rzeczy jest
0
KakaForEver
KakaForEver
22 października 2017, 21:24
Jedyne, co pozwala mi mieć nadzieję, że to fejk, to fakt, że Sousa i Mazzari preferują grę trzema obrońcami i gazetom pasowało to do teorii. Bo naprawdę nie widzę logicznego argumentu za tymi kandydaturami...
1
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2017, 21:24
Blanc to rozumiem ale Hiddink to już nie to co kiedyś, Prandelli to też nic specjalnego
0
Zuber
Zuber
22 października 2017, 21:32
Hiddink miał w sumie odpoczynek od piłki więc to mogłoby wypalić, jako jedyny z tych trenerów posiada jakiś autorytet bo coś wygrał i ma twardą rękę co by się przydało.
2
tomhardy22
tomhardy22
22 października 2017, 21:41
Prandelli to jeden z moich ulubionych trenerow , wiec to dla mnie numero uno , ale ja to kazdego trenera przyjme z otwartymi rekami byle by nie ogladac Montelli...
0
adrian20102
adrian20102
22 października 2017, 21:57
A tymczasem pippo więc liderem serie B ja bym go widział właśnie
1
adrian20102
adrian20102
22 października 2017, 21:58
Wiceliderem*
0
grzyweek7
grzyweek7
22 października 2017, 20:37
Carlo gdzie jesteś ?
0
rrrado
rrrado
22 października 2017, 20:21
Szczerze mówiąc to ja nie widzę jakoś, żeby jakiś Sousa czy ktoś tego typu cokolwiek w Milanie zmienił, ta drużyna po prostu jest bardzo przeciętna i nie ma jakości, no jak byś się nie starał z kupy twarożku nie zrobisz. Ta kadra musi zostać mocno przewietrzona, trzeba pozbyć się szmelcu i inwestować w jakość a nie ilość piłkarzy. Szczerze mówiąc to z tego letniego zaciągu zostawiłby tylko Rodrigueza, Bonucciego (kiedyś formę złapie) i może Kessie na zmiany a pozostałym bym podziękował. Piłkarze pokroju Kalinica czy Boriniego to jest kaliber na Chievo, nie Milan, to samo Biglia, Silva czy Hakan - Sampdoria z ambicjami na miejsca 7-10 miałaby z nich pożytek, ale oni nie są na poziomie ligi mistrzów ani walki o Scudetto. Nie ważne jaki magik przyjdzie, cudów nie będzie bo Napoli jest prowadzone przez Sarriego genialie, ma większy potencjał, Inter ma mocniejszy skład i Spalletti poukładał to w końcu, Roma podobnie, a o Juve nie wspominam, jak tam wszystko się zgra to znowu na wiosnę będą wśród najmocniejszych w Europie, dzisiaj 2-6 z Udinese w 10-tkę pokazało ich potencjał. Na miejscu zarządu ja bym poczekał do lata na np. Allegrego, to jest jego ostatni sezon w Juve (już latem rozważał odejście), jeśli nie obejmie reprezentacji to będzie do wzięcia, a to jest trener z najwyższej półki, który już Milan poznał i poznał smak zwyciężania w Milanie. Na Conte bym nie liczył, on moim zdaniem wróci do Juve.
0
IMMORTAL
IMMORTAL
22 października 2017, 20:27
Już nie popadajmy w taki pesymizm. Nie mamy złych zawodników, po prostu projekt nowego Milanu jak na razie przerasta Montelle.
8
Zielony2009
Zielony2009
22 października 2017, 20:29
Jak Ci Silva czy Hakan nie pasują to ja nie wiem kogo się spodziewasz. Aubameyanga i Mordica?
4
magneto
magneto
22 października 2017, 20:34
No tak Silva to poziom Chievo zważywszy na to, że on w lidze mało co gra. A jak gra to koledzy nie tworzą mu sytuacji. Naprawdę trzeba być fenomenem, żeby z jednej akcji w meczu strzelić hattricka. Montella ma swoje personalne wybory i jeżeli taki grzyba jak Kalinic gra kosztem lepszego Silvy to ja nie mam pytań. A Hakan jest rzucany z meczu na mecz na inną pozycję.
4
Fullest Jester
Fullest Jester
22 października 2017, 20:48
No ja nie wiem czym was tak przekonuje Hakan. Filmikami na youtubie z rzutami wolnymi ? Jakby byl dobry to by go Bayern kupił który kupuje najlepszych z bundesligi. Kupiliśmy kota w worku który pół sezonu poprzedniego nie grał a w pierwszej połowie nie powalał. Rozumiem że Hakan miał być mózgiem tej drużyny bo chyba nie Biglia czy Kessie. Turek nie ma dryblingu, rozegrania i przede wszystkim nie myśli na boisku a o defensywie to w ogóle przemilcze, ta drużyna nie potrzebuje długich piłek z lewej na prawą stronę tylko prostopadłych piłek i kombinacyjnej gry której wymagam od tego piłkarza a nawet nie dostaje strzałów z dystansu które miały go firmować.Dla mnie Deulofeu który mógłby grać na jego pozycji zdecydowanie byłby lepszy. Chcemy głowy Montelli a nie chcemy głów Fassone i Mirabelliego za wyzrzucenie w błoto ćwierć miliarda euro ?
0
pjotr
pjotr
22 października 2017, 21:27
akurat Boriniego bym zostawił, bo to jeden z najlepiej grających ostatnio, jako rezerwowy może się przydać a póki co to podstawowy gracz bo mu się chce biegać oprócz niego z letnich transferów na plus tylko: Rodriguez i Musachio Silva w lidze europy fajnie zaczął, ale po meczu z Interem chyba zjadła go presja i w meczu z AEK nie trafiał nawet w piłkę, póki co Cutrone jest dużo lepszy od niego
0
Dryzu1899
Dryzu1899
22 października 2017, 21:29
Ależ głupoty. To powiedz mi czy Sampdoria ma takich super jakościowych piłkarzy że dała radę nas totalnie zdominować? Nie, piłkarzy nie mamy światowych bo na razie po prostu planem jest powrót na właściwe tory a nie wygrana Ligi Mistrzów za rok. Jednak są to naprawdę solidni i perspektywiczni gracze w dużej mierze. Montellę taktycznie zjada nawet trener AEK Ateny, więc najpierw zmiana trenera, potem zobaczymy czy piłkarze to tak jak piszesz kupa czy twarożek.
2
expert
expert
22 października 2017, 23:17
Allegri powiedział z tego co kiedyś czytałem, że Juventus ma być jego ostatnim klubem w karierze i że ma pomysł na dalszą przyszłość i tu prawdopodobnie bycie selekcjonerem Włoch. Mam nadzieję, że Milan nie zainteresuje się Gasperinim, bo bez niego Atalanta by na pewno nie była taka mocna :(
0
expert
expert
22 października 2017, 23:18
Allegri powiedział z tego co kiedyś czytałem, że Juventus ma być jego ostatnim klubem w karierze i że ma pomysł na dalszą przyszłość i tu prawdopodobnie bycie selekcjonerem Włoch. Mam nadzieję, że Milan nie zainteresuje się Gasperinim, bo bez niego Atalanta by na pewno nie była taka mocna :(
0
Rafalzki
Rafalzki
22 października 2017, 20:11
taki sam fachowiec jak i Montella
0
kozik
kozik
22 października 2017, 20:10
Ale Twardowski ze Smokowskim odwalili hałe teraz ligi +ekstra nie chce się oglądać już po 5 minutach
0
AC Kamil
AC Kamil
22 października 2017, 20:57
To tak jak Milanu od kilku meczów :)
0
arosinski1995
arosinski1995
22 października 2017, 23:23
Panie Trenerze "meczów" :-)
1
arosinski1995
arosinski1995
22 października 2017, 23:35
Komentatorze
0
karp_fso
karp_fso
22 października 2017, 20:09
Montella całkiem nieźle poradził sobie w Fiorentinie (mimo, że został zwolniony). Sousa nie poradził sobie w ogóle. Milanie, serio?
2
AC1899
AC1899
22 października 2017, 20:07
Najlepsze jest to, że nasza gra w 10 wyglądała dokładnie tak samo jak gra w 11. Śmieszne to trochę.
1
adrian20102
adrian20102
22 października 2017, 20:00
Niech jadą po pippo moim zdaniem to by miało sens
0
Aidan
Aidan
22 października 2017, 19:59
Dostaniemy baty od Juventusu
0
arosinski1995
arosinski1995
22 października 2017, 23:25
Jak postawimy autokar to może zero z tyłu.
0
dzieciak2891
dzieciak2891
22 października 2017, 19:58
Fasso do Mirrabelki- wszystko mamy pod kontrola, miejsce w 2 dziesiatce w Serie A i awans do CHL z Ligi Europy (przy farcie), Montella to najlepszy coach a ustawienie 3-5-2 wkoncu wypali!!!! To nic ze nikt juz tak w europie nie gra.
0
patoo_07
patoo_07
22 października 2017, 19:50
Z deszczu pod rynnę...
0
Bandon
Bandon
22 października 2017, 19:50
Ja tam bardzo bym chciał Blanca.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2017, 19:40
Ale niech on przychodzi już jutro bo teraz to i tak cały czas gramy co 3 dni
0
Bandon
Bandon
22 października 2017, 19:38
Teraz to każdy lepszy niż Montella, a nikt poważny teraz nie przyjdzie. Pewnie dostanie umowę do końca sezonu z opcja przedłużenia w przypadku awansu do LM i jeśli się to nie uda to będziemy myśleć o kims poważnym w lecie.
0
Vol'jin
22 października 2017, 20:24
poważny trener takiego kontraktu nie podpisze, patrzać już jaka jest strata do 4 miejsca. Raczej jak już to będą chcieli opcję ala Klopp kiedy on obejmował LVP
0
Fullest Jester
Fullest Jester
22 października 2017, 19:28
Czyli kolejny eksperyment. Trener bez osiągnięć i autorytetu u zawodnichów.
0
PanX
PanX
22 października 2017, 19:11
Jeśli nie ktoś z topu, to niech przyjdzie i Sousa. Już pisałem, że nie będzie różnicy czy przegramy pod wodzą Montelli czy Sousy, ale ten drugi ma jeszcze szansę nas zaskoczyć. Ktoś musi przyjść w miejsce Montelli, bo coś musi się w końcu ruszyć. Do końca będę liczył, że przyjdzie jakieś znane nazwisko (Tuchel marzeniem), ale trzeba wziąć pod uwagę, że nie każdy może chcieć wejść w to bagno.
1
Mieszko
Mieszko
22 października 2017, 19:20
Tuchel tutaj nie przejdzie.
0
papus07
papus07
22 października 2017, 19:09
Ryanair ma promocję na bilety do Mediolanu z KRK i Warszawy. Ktoś chętny polecieć w styczniu? Cena 39 w jedną stronę.
Edytowano dnia: 22 października 2017, 19:10
2
matten
matten
22 października 2017, 19:09
Ściągnąć z emerytury Trapattoniego na pół roku, a w lecie Conte i gitara gra :D
1
Maxiu
Maxiu
22 października 2017, 19:03
Pamiętam jak część użytkowników tej strony się nim zachwycała, gdy pokonał Mihajlovicia w debiucie
1
KakaForEver
KakaForEver
22 października 2017, 19:02
Zamienił stryjek siekierkę na kijek. Się uparli na krąg Fiorentiny, ale nikt lepszy widać nie ma ochoty przychodzić.
2
cinassek
cinassek
22 października 2017, 19:01
To by była taka zmiana dla zmiany i ewentualnej szansy można byłoby upatrywać po prostu w jakimś zastrzyku powera jak w Interze Pioliego rok temu
5
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2017, 19:04
U nas potrzeba choćby takiej zmiany, więcej entuzjazmu, świeżości, bo widać że ta drużyna się męczy, żaden wielki trener teraz do Milanu nie przyjdzie
1
MK92
MK92
22 października 2017, 19:00
Przepraszam bardzo, ale do 1 kwietnia zostało jeszcze prawie pół roku ;) Z wymienianych w mediach kandydatów moją nadzieję budzą jedynie Hiddink lub Prandelli.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2017, 19:02
Hiddink to już przeżytek, a Prandelli też ostatnio się nie popisywał nie wiem w czym oni lepsi od Sousy
0
Vol'jin
22 października 2017, 18:59
Jedyny chyba plus taki, że Sousa po za Violą nie przesiedział dłużej niż jeden sezon... Ale to opcja na poziomie/gorsza od Montelli. Jakoś skoku jakościowego Viola z Sousą po Montelli nie zrobiła
1
ACstach
ACstach
22 października 2017, 18:57
Sousa na nie.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2017, 18:57
Sousa zrobił z Basel 1/8 LM, Fiorentina grała niezłą piłkę za jego kadencji, wolę go 100 razy niż Mazzarriego czy Gattuso aczkolwiek nie jest to trener moich marzeń tyle że teraz taki nie przyjdzie
0
magneto
magneto
22 października 2017, 18:55
Najgorsze, że on też lubi grać trójką z tyłu.
0
Dohtor
Dohtor
22 października 2017, 18:54
Kurna Mac wydaliśmy tyle hajsu na transfery a nie stać nas na trenera? Tylko zaś jakiś przeciętny wynalazek?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się