SCUDETTO


Mirabelli: "Obronimy Milan i Gigio przed pewnym panem, który próbuje nam zaszkodzić"

13 grudnia 2017, 23:45, Ginevra Aktualności
Mirabelli:

MASSIMILIANO MIRABELLI: "W pierwszych 30 minutach mieliśmy trochę problemów, ale zdołaliśmy narzucić rywalom naszą grę i odnieśliśmy cenne zwycięstwo. Donnarumma? Nasze stanowisko jest jasne: my nie musimy nikogo sprzedawać. Gdyby któryś z graczy chciał odejść, musi nam o tym jasno powiedzieć, a potem nasze żądania muszą zostać spełnione przez kupujących. My nie damy się prowadzić na smyczy. Gigio to nadzwyczajny chłopak, rozmawiałem z nim minutę temu. Nigdy nie powiedział, że chce odejść. Być może jest pewien pan, któremu coś chodzi po głowie, ale my będziemy chronić Milan w każdym możliwy sposób. Gwizdy? Rozumiemy odczucia kibiców, ale gwiżdżmy na przeciwnika, nie na własnych zawodników. Wina nie leży całkowicie po stronie Gigio. Musimy go wspierać, bo jest naszym skarbem. Musimy go chronić, wiemy skąd bierze się całe zło. Miejmy nadzieję, że ta sytuacja szybko znajdzie swoje rozwiązanie. Raiola? Nie mam w planach żadnych spotkań z Raiolą. Gracz ma kontrakt do 2021 roku. Nie mam Raioli nic do powiedzenia. Wsparcie dla Donnarummy? Wspieramy go bardziej niż kiedykolwiek, bo nie mamy żadnego zamiaru go sprzedawać. Jeśli chce odejść, to musi nas błagać, ale minutę temu z nim rozmawiałem, nigdy o to nie prosił. On kocha Milan. Obronimy Gigio i Milan przed pewnym panem, który próbuje zaszkodzić naszemu klubowi. Pewnego dnia Gigio zrozumie, co jest dobre, a co złe. Jest pewnie pan, który staje się coraz bardziej showmanem. My się z tego śmiejemy, ale nie ujdzie mu to na sucho. Możliwe oferty? Ktokolwiek będzie chciał u siebie Donnarummę, będzie musiał zaakceptować nasze warunki".  



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
14 grudnia 2017, 08:30
Gruby Rino gdy sprzedwał Balo z MC, czy Pogbe z Juve robił podobne szopki, mało tego mówił nawet, że w rasistowski sposób na treningu jego zawodnicy są traktowani, wymyślał takie historie, ze wszyscy oczy przecierali ale grubas osiągnął sukces. Tu widać podobnie chce zamęcić bo przecież jego zawodnik podpisał kontrakt i już za rok trzeba wypchnąć. Tylko ja się dziwie skoro Hamsik umiał z nim zerwać współprace to dlaczego Gigi tego nie zrobi?
0
Fushnikov
Fushnikov
14 grudnia 2017, 08:41
Ciekawe jakie rasistowskie rzeczy mógł gadać skoro w City same afro grają. Poza tym są ludzie i ludzie. Hamsik stal się legendą za życia a Gigio wybrał apanaże. Dla niektórych ludzi są inne wartości dodatnie w życiu.
0
rrrado
rrrado
16 grudnia 2017, 09:00
Nie było żadnych szopek przy sprzedaży Pogby z Juve, o ile pamiętam Pogba miał umowę z klubem, że po sezonie odchodzi, w czerwcu jeszcze Riaola mówił, że Paul chętnie by podpisał nowy kontrakt z Juve, ale klub nie zgodził się na warunki finansowe, dogadali się co do ceny i poszło, żadnych tam szopek ani dramatów nie było. A dlaczego? Bo Marotta wie jak się prowadzi profesjonalnie klub, Mirabelli to amator.
0
Mirabelli
Mirabelli
14 grudnia 2017, 07:04
Łeb mu urwę
0
Majki85
Majki85
14 grudnia 2017, 05:28
Raiola to pajac, ale swoją pracę wykonuje skutecznie. Można powiedzieć - do celu po trupach. Cierpi jednak na tym wizerunek Donnarummy, który nie jest bez winy bo młody powinien w końcu otworzyć gębę i się wypowiedzieć na ten temat, a nie milczeć jak to miało miejsce w lecie. Co więc mają myśleć kibice Milanu? A no to, że młody bramkarz faktycznie chce odejść i że rzeczywiście uważa, że był pod presją psychiczną podpisując wielomilionowy kontrakt... Dla mnie winni są obaj panowie, a Curva Sud się nie patyczkuje w takich sytuacjach. Jeśli Donnarumma chce zostać w Milanie, to powinien wziąć przykład z Hamsika. Jeśli chce odejść, będzie milczał jak do tej pory, a gierki będą prowadzić Raiola z Mirabellim.
1
radson1406
radson1406
14 grudnia 2017, 02:48
Prawda jest taka ze jak Donnarumma podpisal kontrakt latem to zapewne chodzilo o to zeby jednak mial pewne miejsce w bramce Milanu przed Mundialem i tam pojechal.Teraz jednak gdy Wlosi nie jada na Mundial to Raioli bardziej pasuje szybka zmiana pracodawcy,ktory nie bedzie musial gwarantowac Gigiemu pewenego miejsca w bramce a jedynie wysokie zrobki oraz pokazna prowizje za transfer dla grubego.
0
Gerada
Gerada
14 grudnia 2017, 01:00
Tak na prawdę Mirabelli powiedział kilka słów kluczowych. Mianowicie, cały temat rozbija się o to czy dorosłego człowieka jakim jest Donnaruma uda się uratować przed Mino Raiolą.

Cokolwiek robi Raiola w kwestii Gigio - ten ostatni NIE JEST bez winy. Sam sprawił, że błędy wizerunkowe za Niego popełnia agent. Ja wierzę, że Donnaruma chce grać dla Milanu i że zależy mu na klubie ALE fatalną Jego pomyłką jest, że nad tym nie pracuje, kompletnie nie panuje, a pozwala swojemu pełnomocnikowi to niszczyć.

Myślę, że Donnaruma dużo zawdzięcza Raioli i dlatego tak trudno odstawić tego agenta. Pytanie kluczowe to, czy młody chłopak dostrzeże, że nie da się zjeść ciastka i mieć tego samego ciastka...? Nigdy nie jestem zwolennikiem sytuacji "wybieraj: albo On albo ja". Ale ta sytuacja tak wygląda. Narazie jesteśmy jeszcze na etapie, gdzie nie ma wygranego, a jest dwoje rannych - klub i sam gracz, ale danie drugiej szansy Raioli pokazało, że przy nim nie ma szans by finalnie wilk był syty i owca cała...
Edytowano dnia: 14 grudnia 2017, 01:02
2
tobiasz
tobiasz
14 grudnia 2017, 01:26
Bardzo fajnie piszesz i zgadzam się, że Madonna nie jest bez winy. Odniose się tylko do rannych stron, ktore wymieniłeś. Moim zdaniem tylko klub jest poszkodowany. Wbrew pozorom Madonna całkiem dobrze wyszedł na zamieszaniu. Gdyby nie ten chaos, który spowodował jego agent to w życiu nie doszłoby do podpisania kontraktu wartego 7,5mln eur rocznie(6,5mln + 1mln brat). Kibice chwile ponarzekają, a w końcu mu wybaczą np zrzucając naiwnie wine na samego Raiole. Moim zdaniem Donnarumme ma ukryte intencje i jest doskonale świadomy tego co robi Raiola. Cierpi na tym trochę jego wizerunek, ale tylko w oczach kibiców Milanu i tylko okresowo, ponieważ jeśli w końcu Donnarumma definitywnie będzie wiedział, że chce zostać w Milanie to kibice zapomną o całym zamieszaniu. W Milanie okazuje się, że czasami milczenie może pomóc. Wszyscy pamiętamy co się stało na pożegnaniu Maldiniego, przez to, że wdawał się w dyskusje z kibicami. Szczerość czasami nie popłaca. Poza tym jak się okazuje to tylko plotka prasowa była, a Mirabelli teraz zaatakował Raiole, a kto wie czy w ogóle Raiola cokolwiek działał. Ja jestem przekonany, że jak co do czego to Raiola wie co robi i robi świetną robote dla piłkarzy. Nie bez powodu jest ceniony w środowisku piłki, ale tylko przez piłkarzy :)
0
camlab73
camlab73
14 grudnia 2017, 01:36
No co jak co, ale jeśli listy faktycznie przychodziły do Milanu to jedną z pierwszych osób które by o tym wiedziałby byłby Mirabelli. Więc nikt inny jak tylko on doskonale wie czy to była prawda, czy nie- i on też bez powodu nikogo by nie "atakował" (a przecież nikogo nie zaatakował). Nie odniósł się bezpośrednio do Raioli w żadnej wypowiedzi, był ostrożny i spokojny.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
14 grudnia 2017, 00:52
Z jednej strony nie popieram gwizdow na Gigio, nie o to w tym chodzi zeby na niego gwizdac, gwiżdżmy na tego opasłego capa, niech wie ze nie jest w tym klubie mile widziany. I to do niego kierowal bym niechęć. Jemu o to wlasnie chodziło. Z drugiej strony mam nadzieję ze niedługo przeczytam informacje o zmianie agenta przez G. Donnarummę. I tej mysli bede sie trzymał.
2
camlab73
camlab73
14 grudnia 2017, 01:10
W sumie o tym nie pomyślałem. Może grubas specjalnie robi takie cyrki wiedząc, że ta "presja psychiczna" nie pomoże w rozwiązaniu kontraktu chcąc, żeby relacje na linii Klub-Donnarruma oraz Kibice-Donnarruma pogorszyły się do tego stopnia, że Milan będzie chętny go sprzedać, a nawet pozbyć się po promocyjnej cenie jak ktoś wejdzie z ofertą. Obym to nie przeszło...
1
camlab73
camlab73
14 grudnia 2017, 00:15
Każdy dobrze wie (chociaż był jeden taki co nie wiedział), że to Raiola napędza całą szopkę i on prowokuje te sytuacje. Ale prawda jest też taka, że Donnarruma musi być niesamowicie manipulowany- z jednej strony przychodzi na treningi, gra i trenuje z zapałem i Milanem w sercu nie mówiąc ani jednego słowa, a gdy przychodzą takie mocne wiadomości jak ta o presji psychicznej i wielkich problemach, to Gigio... milczy. Widać w tym rękę Raioli, że młody ma nakaz milczenia, bo inaczej normalnym byłoby, gdyby coś powiedział na swoją obronę w mediach, tymczasem unika ich jak ognia. Tak naprawdę od lipca nic się nie zmieniło- Gigio chce grać w Milanie, grubas chce robić swoje chore interesy. Albo młody zmieni agenta, albo będzie robił sam sobie gnój w zespole ewentualnie licząc na to, że kiedyś zostanie gwiazdą Realu albo PSG.
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
14 grudnia 2017, 00:56
Wydaje sie ze młody ma zakaz wypowiadania jakichkolwiek komentarzy odnosnie działań medialnych tej hieny.
0
tobiasz
tobiasz
14 grudnia 2017, 01:14
Pewnie o mnie piszesz bo kiedyś wypowiedziałeś się pod tym jak napisałem, że Madonna jest równie mocno winny co Raiola(jeśli nie więcej). Jeśli uważasz, że Raiola jest jakimś przedstawicielem zakonu syjonu i hipnotyzuje Donnarumme to niestety, ale bije od Ciebie naiwnością. Raiola pracuje dla Donnarummy i ustawił mu kontrakt życia, na który wiele osób patrzy z niedowierzaniem. Przez ten cały chaos z podpisaniem kontraktu Donnarumma zarabia ogromne pieniądze. Gdyby nie decyzja o zrobieniu takiej rozróby w MIlanello z powodu kontraktu to Gigio dostałby połowe tego co zarabia obecnie. Teraz tak, jeśli będzie chciał zostać, hejt przejdzie na Raiole, który ma kompletnie gdzieś to co Ty o nim myślisz i inni kibice klubów. Donnarumma nie rozmawia na temat jego przyszłości żeby nikomu się nie narazić, a cały hejt spływa na Raiole. Jeśli bedzie chciał odejść, odejdzie. Jeśli będzie chciał z Milanem wiązać przyszłość to wszyscy będą wspominać złego agenta piłkarskiego. GENIALNE. Genialny agent i sam chciałbym mieć takiego będąc piłkarzem. Raiola nikogo nie manipuluje. Donnarummie towarzyszą piłkarze doświadczeni z którymi pewnie co chwile rozmawia, rodzina i wiele innych osób, które zwróciło na niego uwage. Jeśli myślisz, że on jest idiotą i nieświadomie pozwala pracować Raioli tak jak Raiola pracuje to niestety, ale jesteś naiwny. Raiole ceni wielu piłkarzy. Jest uznanym fachowcem i ma renome osoby, która potrafi czynić cuda. Jego piłkarze zawsze zarabiają największe możliwe pieniądze w klubach dlatego, że jego metody są bardzo drastyczne i kontrowersyjne. Kiedyś przyjechał do Barcelony i powiedział, że nie ruszy się z siedziby klubu póki nie podpiszą transferu Ibry do Milanu. Warto przeczytać autobiografie Ibry aby się dowiedzieć jakim gościem jest Raiola. Robi szum nieprawdopodbny aby tylko dojść do celu. Tylko, że jego cel jest tym czego chce piłkarz, którego reprezentuje, a nie tak jak piszesz manipuluje umysłem jak jakiś harry potter. Przede wszystkim Raiola ma dwa zadania. Wynegocjonować jak najlepsze warunki umowy oraz w razie czego umożliwić odejście z klubu i trzeba przyznać, że robi to najlepiej na świecie. Madonna zarabia 6,5mln eur + 1mln dla brata. Zaorał cały Milan swoimi działaniami i dalej miesza bo MOŻE. Milan jest wielką niewiadomą, na Donnarumme są chętni np takie Atletico może szukać zastępstwa za Oblaka(tak, Atletico to są w tej chwili 2-3 poziomy wyżej od Milanu pod każdym względem oprócz historii), który może odejść do PSG. Przestańmy zachowywać się tak jakby Raiola więził Donnarumme. Jeśli biedny chłopak nie wie co robić bo go tłamsi grubas to wystarczy zerwać z nim umowe(pewnie coś będzie trzeba mu zapłacić) i poszukać szczęścia u kogoś innego. Piszesz tak jakby Madonna miał 8 lat. Nie wszystko to co piszą gazety i to co mówi np Raiola musi opierać się na prawdze. Raiola prowadzi swoją gre, w której praktycznie zawsze wygrywa. Nie bez powodu uwielbiany jest przez Pogbe, Ibre czy Lukaku i wielu innych piłkarzy. Jeśli ktoś chciał odejść, Raiola załatwiał transfer. Jeśli ktoś chce zostać, nie ma problemu(patrz Abate, Bonaventura). Dlaczego np o Bonaventurze nie robi szumu kiedy scouci Liverpoolu i Atletico wyrażali o nim zainteresowanie? Wiesz dlaczego? Bonaventura CHCIAŁ ZOSTAĆ W MILANIE.
2
camlab73
camlab73
14 grudnia 2017, 01:31
Po pierwsze wypowiadasz się z taką pewnością, jakbyś był co najmniej u boku Raioli podając wiele wyimaginowanych sytuacji, a nie wiesz dokładnie jak jest. Cały hejt spływa z Donnarrumy na Raiolę? Tak, czyżby? A co się stało w Polsce z Donnarrumą? A co się stało dzisiaj na meczu? Ktokolwiek wspominał Raiolę? Nie, każdy wycelował swój hejt tylko i wyłącznie w Donnarrumę, który w oczach całego świata został po raz drugi zmieszany z gównem, błotem i nazwany niewdzięcznym Dollarrumą łasym na pieniądze. Media na całym świecie nie pisały ani wtedy ani dziś o Raioli, tylko o Donnarrumie przedstawiając go w negatywnym świetle. Chłopak jak widać mocno to przeżywa, a myślisz że to jest jego marzenie? Być gnojonym przez wiele środowisk piłkarskim w tym najbardziej przez to, w którym się przebywa, gra i ma kontrakt do 2021 roku? To gratuluję toku rozumowania... Jak już przytaczasz biografię Ibrahimovicia (którą również przeczytałem), to zapoznaj się z historią Marka Hamsika i tym, co Raiola wyprawiał przy jego transferze- Marek miał jaja, postawił się mu i pożegnał mimo że wiązało się to z konsekwencjami. Tak naprawdę nie wiesz, jakie paragrafy są wpisane w umowę na linii Donnarruma-Raiola, być może grubas na niesamowite haki finansowe na młodego i przez to ten musi się potulnie słuchać Raioli. Czasy się zmieniają i metody działania również, to że Ibrahimović miał inną historię i w innych czasach czy okolicznościach były przeprowadzane transakcje z jego udziałem nie znaczy, że z Donnarrumą jest podobnie. No a przykład Bonaventury jest co najmniej śmieszny, a nawet żałosny... Nikt nie wyrażał realnego zainteresowania jego postacią przez ostatnie okienka transferowe. I żeby nie było- nie bronię Donnarrumy- ale to co piszesz, bez jakiegokolwiek dowodu czy potwierdzenia w rzeczywistości, z niesamowitą pewnością siebie i pychą, jest po prostu śmieszne chłopie...
3
tobiasz
tobiasz
14 grudnia 2017, 12:17
Serio ja musze dawać Ci jakieś dowody, a ty możesz pisać wymysły tak? Jakie ja mam dowody? Dowodów nie mam, ponieważ tak jak napisałeś nie siedze koło Raioli. Z kolei MAM LOGICZNE ARGUMENTY. Po 1. Donnarumma nie jest idiotą za jakiego go robisz Ty i wielu innych. On nie ma 8 lat. Jest bramkarzem drużyny Serie A, a bramkarz potrzebuje silnej psychiki i tą silną psychike pokazuje podczas meczy. Po 2. Ja mam argument w postaci zaplecza piłkarzy, którzy stoją murem za Raiolą to nie jakieś pionki, lecz piłkarze najwyższej klasy. Po 3. Raiola jak narazie wykonał prace fenomenalną dla DONNARUMMY. Nie dla Ciebie, nie dla kibiców Milanu, nie dla Fassobelliego. Dla DONNARUMMY. ZAŁATWIŁ MU 7,5 MLN EUR KONTRAKTU. Czy Ty to rozumiesz? A jakie Ty masz argumenty? "RAIOLA NAPEWNO MANIPULUJE MADONNA" NAPEWNO NA 100% TO WINA RAIOLI. To jest Twój argument przeciwko moim. Nie pisałem do Ciebie z żadną pychą. Wyraziłem swoje zdanie. Kiedy Ty pisałeś o tym, że ja pisze głupoty to grzecznie Ci oddałem, że jesteś naiwny wierząc w to, że biedny Madonna niewie co począc bo Raiola i jego mafia trzymają na niego haki. Teraz jednak dodałem troche jadu bo cały czas insynuujesz, że ktoś pisze głupoty i tylko Ty masz racje, że Raiola używa laleczek voodoo na swoich zawodnikach.
0
tobiasz
tobiasz
14 grudnia 2017, 12:40
Pare cytatów: Former Manager of Pogba "He is the Donald Trump of football, a big mouth who knows how to sell and who has built his own skyscrapers. Each of his players has virtually the value of a Manhattan building," Mahe said. And Ibrahimovic had only good things to say in his autobiography. "Shall I spell it out here? Mino is a genius," said the world's third-highest earning footballer in 2016 after Cristiano Ronaldo and Lionel Messi. Dalej wiesz, że Raiola nie jest lojalny w stosunku do Gigio i całe zamieszanie nie jest grą pozorów.
0
tobiasz
tobiasz
14 grudnia 2017, 12:46
“But who the hell turned up? A bloke in jeans and a Nike T-shirt – and that belly, like one of the guys in The Sopranos. “We ordered a huge spread, enough to feed five people, and he started stuffing himself.” However, the Swedish striker was impressed by Raiola’s no-nonsense attitude and ability not to care what others think of him, similar to Ibrahimovic himself, and agrees a deal with him. His agent tells him to sell his expensive cars and watches and concentrate on becoming the best footballer in Europe - unusually, Ibrahimovic listens.
0
Zuber
Zuber
14 grudnia 2017, 00:10
Piękne zachowanie Mirabellego, podoba mi się to prosto z mostu bez owijania w bawełnę, jednocześnie wyjaśnił trochę sytuację.
0
Biegan
Biegan
14 grudnia 2017, 00:10
Jestem dumny z tego, co powiedział Mirabelli. Pomyśleć, że pracował w Interze.
0
Presidente
Moderator Presidente
14 grudnia 2017, 06:38
Każdy popełnia w życiu błędy :)
2
Addrian
Addrian
14 grudnia 2017, 00:07
Od samego początku problemów z grubym i Gigio miałem przeczucie, że całą tą akcję napędza właśnie gruby. Młody jeśli nie chce odchodzić, jeśli faktycznie kocha ten klub, powinien go wywalić na zbity, nienachlany sianem ryj. Wtedy będzie spokój. Ja ciągle wierzę, że Gigio jest wciągany w gierki grubego a sam tak jakby boi się odezwać...
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
14 grudnia 2017, 00:02
I dobrze! Jechać z grubym!
2
ANDREW1985
ANDREW1985
13 grudnia 2017, 23:50
Hlop ma jaja
2
Vol'jin
Vol'jin
13 grudnia 2017, 23:49
Nie można było tak przed meczem? Ciekawe kiedy Pizzaoli zaprosi przyjaciół dziennikarzy do domu i znowu będzie coś bełkotał xD
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
13 grudnia 2017, 23:46
Czy wy też czekacie na sparing Mirabelli vs Raiola? :D
15
rossoner111
rossoner111
13 grudnia 2017, 23:49
KSW JUż planuje walkę wieczoru w ich stylu
1
Susanoo
Moderator Susanoo
13 grudnia 2017, 23:50
Popcorn już kupiony!
1
FanatykACM
FanatykACM
13 grudnia 2017, 23:51
i tutaj właśnie wchodzi Gattuso :D
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się