SCUDETTO


Oficjalnie: zgrupowanie kadry w Milanello do odwołania

18 grudnia 2017, 15:54, Presidente Główne newsy
Oficjalnie: zgrupowanie kadry w Milanello do odwołania

Na dzień dzisiejszy było zaplanowane spotkanie świąteczne piłkarzy, trenera oraz kierownictwa klubu. Niedojdzie jednak do niego, gdyż w ostatniej chwili wycofano się z tego pomysłu. Jak podaje Sky, włodarze Milanu mają za to nowy. Według informacji stacji, poważnie jest rozważane zorganizowanie swego rodzaju zgrupowania w Milanello. Piłkarze nie mogliby opuszczać wówczas ośrodka i mieliby skupić się jedynie na jak najlepszych przygotowaniach do sobotniego starcia z Atalantą Bergamo. Media zauważają, że wygląda to na formę kary po wczorajszej wpadce w Weronie.

[OFICJALNIE]

Piłkarze Milanu od jutrzejszego poranka do odwołania będą przebywali w Milanello na specjalnym zgrupowaniu. Decyzja została podjęta dzisiaj po rozmowach Marco Fassone, Massimiliano Mirabellego i Gennaro Gattuso w Casa Milan.



52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nefez
Nefez
19 grudnia 2017, 14:09
Mieli nie wychodzić z ośrodka od rana, a Bonucci paraduje na obiedzie w świętecznym Juve...
1
19 grudnia 2017, 19:09
Jakieś foty?
0
JanekACM22
JanekACM22
19 grudnia 2017, 12:08
Ile razy już były takie zgrupowania? Dało to coś? Nie przypominam sobie...:-[
0
pjotr
pjotr
19 grudnia 2017, 10:01
trzeba nadrobić przygotowanie kondycyjne więc nawet ma to sens, ciekawe czyja żona pierwsza będzie narzekać, że pana piłkarza nie ma w domu :)
3
FanatykACM
FanatykACM
19 grudnia 2017, 09:51
Wątpię żeby to coś dało...
0
mufi
mufi
19 grudnia 2017, 08:53
jak nie zaczną grać 4-4-2 to będzie kupa do końca sezonu, ja od paru miesięcy za tym optuję. Jak nie masz wybitnego pomysłu graj prostą piłkę i tyle ! :)
0
soja82
soja82
19 grudnia 2017, 11:33
Ekspert się znalazł. Co to ma znaczyć piłkarze ewidentnie mają w d... całą grę dla nich liczą się tylko imprezy i ćpanie nie mają w ogóle jaj , kiedyś żeby stać się gwiazdą trzeba było to udowodnić na boisku. Szkoda mi tylko Gattuso bo napewno ma na nich wpływ ale jak wyczytałem po ostatnim meczu oni w szatni byli kompletnie zrelaksowani jakby nic się nie stało, oznacza to ze oni nie mają szacunku do trenera klubu ani do siebie!!!
0
adamos
adamos
19 grudnia 2017, 08:21
Po takim czymś wybuchnie tylko bunt, że Nasze panienki będą przemęczone. Zawodnikami z jajami tylko jest Cutrone, Kessie, Suso, Bonu, Romek, Calabria - reszta to nie chce się przemęczyć i gwiazdorzy. Reszcie to by sie przydała Syberia, zamrożenie pensji i od razu by zaczęli biegać i grać. Hakan by zacząl z wolnych strzelać, Jack podawać do kolegi, Biglia by stał się drugim Iniestą, RR by motorek dostał i zaczął by wracać i kryć jak się należy, Montolivo by do przodu szybko posyłał piłkę, a Silva z Kalincem to co mecz to by 2 gole strzelali.
3
Vol'jin
Vol'jin
19 grudnia 2017, 13:01
Nie zamrozisz pensji bo prawnie każdy piłkarz wygra sprawę o rozwiązanie kontraktu z winy KLUBU. Bo coś takiego musi być zapisane w umowwie
0
michka78
michka78
18 grudnia 2017, 23:05
A gdyby tak z Atalantą spróbować zagrać 4-5-1 z dwoma registami?
Łatwo z tego przejść do 4-3-3.
Donnarumma - Abate, Mussachio, Bonucci, Rodriguez - Biglia, Montolivo - Kessie, Calhanoglu, Bonaventura - Cutrone.
Kiedyś spróbował tego Seedorf stawiajac glodnego De Jonga obok spanikowanego Montolivo i wypaliło. Z przodu dwojke Hakan/Giacomo mozna zamienic Silvą i Borinim. W srodku natomiast wiecej asekuracji nawet Musacchio z Bonuccim mogą operować piłką bo dziure zawsze zaklei jeden z pomocnikow.
Edytowano dnia: 18 grudnia 2017, 23:25
0
Sakuragi
Sakuragi
19 grudnia 2017, 07:58
A po co tam wepchnąłeś Abate?
2
Owiec
Owiec
18 grudnia 2017, 22:39
No to skoro do odwołania to nasi chłopcy mogą się już pożegnać ze swoimi rodzinami jeśli nic się nie zmieni :p
3
AC1899
AC1899
18 grudnia 2017, 21:24
Ktoś coś czytał gdzieś o tym, że Gattuso złożył rezygnacje po meczu z Hellasem, ale Fassone ją odrzucił?
Edytowano dnia: 18 grudnia 2017, 21:25
0
Presidente
Moderator Presidente
18 grudnia 2017, 21:28
Napisał o tym dziennikarz telewizji Mediaset, a jednocześnie SportMediaset napisał, że informacja, jakoby Rino złożył rezygnację była po prostu "fakem" :)
4
Presidente
Presidente
18 grudnia 2017, 22:11
Jakiś link??
0
Presidente
Moderator Presidente
19 grudnia 2017, 06:15
Jeżeli pytasz mnie to na Twitterze wyszukaj sobie Guglielmo Mastroianni(ego) a potem wejdź na Sportmediaset i tam poszukaj info po prostu o Gattuso. Jeden akapit da się zrozumieć bez znajomości języka, słowo "fake" jest uniwersalne :) Natomiast jakieś programiki Top Calcio i QSTV(to jeden pies w zasadzie) podały, że najbardziej Gattuso zirytował Suso i Andre Silva.
0
b4ry
b4ry
18 grudnia 2017, 20:18
Niektórym z Was drodzy koledzy kibice przydałby się kubeł zimnej wody na głowę. Już chcecie wieszać Fassone i Mirabellego, wywalać Rino czy zaorać San Siro i zająć się hodowlą jedwabników. Parę słów ode mnie: RAZ: Daleko mi od oceniania Gennaro po ledwie miesiącu, ale cholera nie można odmówić mu ambicji, ani tego, że pomimo swojego stylu gry jest inteligentnym człowiekiem. Zwróćcie uwagę, ze wyciąga wnioski. Zagrał 2 mecze w ustawinieu 3-5-2 i szybko stwierdził, że to jest tragedia. Wrócił do ustawienia 4-3-3. W meczu z Benevento ściąga z boiska Suso, wpuszcza Zapatę. Później w wywiadzie mówi, że drużyna mogła to odebrać jako: „panowie, bronimy się”. Więc też wyciągnięte wnioski. DWA: weźcie pod uwagę styl gry z Hellasem. Wiem, że statystyki nie graja, no ale Milan stworzył mnóstwo sytuacji. Miesiąc temu połowa z Was zwalniała Montelle, że Milan strzałów na bramkę nie oddawał. Dzisiaj Montella jest super, bo Milan mało tracił… Przypomnijcie sobie jak Bonucci grał za Montelli… Gdyby Suso zamiast strzelać po ziemi podniósł piłkę, gdyby… gdyby… Gennaro nie ma wpływu na to jak szybko ktoś podejmie decyzję czy strzelać po długim słupku, krótkim czy mijać bramkarza. Wystarczyła by w meczu z Hellasem jedna lepsza decyzja, albo ułożenie nogi kogoś przy strzale i dziś inaczej byśmy wszyscy mówili. Hellas momentami bronił się 8 zawodnikami, zrobił parę kontr i po prostu mu piekielnie wszystko wyszło. 8 zawodników broni, naszych 6-7 atakuje. Przeciez przed polem karnym był taki tłok, że choć próbowali gry na jeden kontakt (tego za późnym Montellą nawet nie widziałem), nie dało się. Walili z daleka, to znowu głosy, ze nie grają zespołowo. Grał Juventus z Bologną. Zaprosił ich na swoja połowę, przejął piłkę i rzucił lagę na Mandzukicia i gol. U nas też próbowali, ale piłki nie dochodziły. Już wspomniałem, choć raz inne ułożenie nogi… TRZY: przygotowanie fizyczne. Montella praktycznie w ogóle ich nie przygotował. Dostał zespół szybko, ale najpierw wycieczka do Chin, a potem już LE. Zamiast pracować przygotowaniem fizycznym, niby chciał zgrywać zespół, bo nowych 10 chłopa, a co mecz wystawiał inną jedenastkę. Jeżeli ktoś oglądał mecz z Bayernem niech sobie przypomni jak chłopaki zasuwali wtedy w 4-3-3, Jeszcze z Niangiem na boisku. Nagle we wrześniu dowiadujemy się, że jakiś trener wymyślił sobie wegańską dietę, potem go zwalniają i trenera nie ma miesiąc. Jeżeli ktoś z Was grał w piłkę choćby w B-klasie, ten będzie wiedział, że siły i kondycji nie zrobi się w jeden trening we czwartek przed niedzielnym meczem. CZTERY: Fassone i Mirabellego też już na taczki wsadzacie, bo złe transfery. Sięgnijcie pamięcią wstecz i przypomnijcie sobie jak to wyglądało. No chyba, że połowa z Was czytała tylko nagłówki. Duet F/M zostawił Montelle, ponieważ mu zaufali po dobrym sezonie. Wszystkie transfery były przeprowadzone za jego zgodą. Byla nawet mowa, już w kwietniu, jak ma wyglądać okienko. Plan A czy wzmacniamy się po zawodniku, a potem w zimie wzmacniamy drużynę. I plan B, który wszedł w życie, ze robimy rewolucję kadrową. No i nie pykło. Co do samych zawodników: Bonucci, nie trzeba nic mówić. RR – jeden z lepszych lewych obrońców Bundesligi. Conti – ocierał się już o kadrę. Kessie – miał ksywkę TANK. Biglia – dyrygent Lazio. Andre Silva – talent niesamowity. Kalinic – nie jest wirtuozem, ale w Fiorentinie naprawdę potrafił znaleźć się polu karnym. Hakan – bardzo dobry rozgrywający, z bardzo dobrze ułozona lewą nogą. Jedynie Borini nic nie prezentował. A teraz do kondycji fizycznej Kessiego dołączcie sobie wegańską dietę i to są efekty. Dobrze, że nam się Cutrone „urodził”. Niestety, podjęto szereg błędnych decyzji. Teraz będziemy cierpieć. Gattuso w jeden wieczór ich magicznie nie odmieni. Ale chce mu dać szansę do konca sezonu. Jeżeli tylko ta drużyna będzie lepiej przygotowana fizycznie bez problemu zaczniemy wygrywać mecze. Jak już wspomniałem: Rino wyciaga wnioski. Myślę, że za 2 miesiące inaczej będziemy o nim mówić. Monetlla zwykł mawiać po fatalnych spotkaniach, że jest super, że druzyna coraz lepiej bla bla bla. A ja Wam powiem, że mecz z Hellasem był naprawdę o niebo lepszy niż mecze za czasów Samolocika. Nie idealny. Ale lepszy. Naprawde widziałem, że oni chcą, ale po prostu nie wychodzi. W sezonie 15/16 pamiętam Juve też zaczęło fatalnie. Chyba do 8 kolejki mieli porażkę z Romą i Napoli, remis z Interem, remis z Frosinone u siebie po golu w 90 minucie. Też już wszyscy chcieli zwalniać Allegriego. Pamiętam wtedy artykuł na Weszlo.com którzy powoływali się na jakieś statystyki jakiegoś zagranicznego portalu. Pisali tam, że kwestią czasu jest jak Juve zacznie wygrywać, bo gra bardzo dobrze. Ale pech w ataku, jakieś strzały życia przeciwników czy jeden błąd w obronie, ale brzemienny w skutkach. Tutaj widzę to samo. Podsumowując: wierzę w Rino. Jego dotychczasowe zachowanie daje mi nadzieję. Nie dam sobie ręki uciąć za niego, ale musi dostać trochę czasu. Sorry za taki elaborat :)
46
ANDREW1985
ANDREW1985
18 grudnia 2017, 20:24
Zgadzam sie na 100%
0
dejtfid1899
dejtfid1899
18 grudnia 2017, 20:36
Nic nie mam do Rino, ale Milan potrzebuje trenera który nie będzie się uczył na błędach, ale już będzie wiedział jak reagować. Jak dla mnie sadzanie na ławce Seedorfa, Inzaghiego czy Gattuso to słaby pomysł. Chociaż bez wątpienia ten ostatni jest mocny psychicznie i mimo krytyki da radę, to nie wiadomo czy ten zespół też sobie poradzi. Poczekamy z oceną zespołu prowadzonego przez Rino do stycznia, albo da radę, albo znów będą kolejne zmiany i byle do lata.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
18 grudnia 2017, 22:11
Szukanie na siłę plusów i klasyczne przykłady myślenia życzeniowego. Czemu nie mówisz o słabych stronach nowych pilkarzy i o tym co pokazali w Milanie? Bonucci - w ani jednym spotkaniu nie zagrał jak profesor, połowę straconych bramek można przypisać na jego konto. Silva - nie widzę tego wielkiego talentu w nim - F&M nabrali się na kampanie reklamową jaką zrobili mu Mendes i Ronaldo. Kessi - jeden dobry sezon, JEDEN. Kasa wyrzucona w błoto. O Contim się nie wypowiem bo za krótko zagrał. RR i Calhanoglu - jeśli wrócą do Bundesligi to znowy będą gwiazdami na swoich pozycjach. Serie A nie zawojują - podobny przypadek co z Hondą. Co do trenera - Milan to nie ośrodek szkoleniowy dla początkujących trenerów. Gattuso niech idzie szlifować swój warsztat do innej drużyny, która ma czas na to żeby ich trener wyciągał wnioski po meczu zamiast odpowiednio reagować w trakcie meczu.
1
Gullit80
Gullit80
18 grudnia 2017, 22:55
100% racji
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 grudnia 2017, 23:18
dejtfid1899 Nie można porównywać Seedorfa i Inzaghiego z Gattuso. On ma duuuużo większe doświadczenie w prowadzeniu drużyn.
0
b4ry
b4ry
19 grudnia 2017, 06:43
@arvenig O minusach też pisałem. Jednym wielkim minusem jest przygotowanie fizyczne. Jak chcesz ocenić Hakana jak on nie ma sił biegać. Wystarczy, że będzie o 0,5 sekundy wolniejszy od przeciwnika. I na 10 sprintów, za każdym razem te 0,5 sekundy wolniej znaczy, że 10 razy nie dobiegnie pierwszy. To jest największy problem. Nie ma obecnie zespołu, który uchodziłby za czołowy, który by był w dolnej części tabeli statystyk biegania/sprintów/zrywów/dryblingów. To jest podstawa. Jak dom ma złe fundamenty, to nie naprawiasz strychu. Może i szukam plusów na siłe. Jednak Montella na siłe tłukł 3-5-2 a nawet 5-3-2. I na każdje konferencji kopiuj wklej. Jest super, pniemy się w górę, bla bla bla. Jego gra wygladała tak, że Kessie podawał na Bigli, ten jeden kontakt na przyjęcie piłki, drugi żeby podnieśc głowę (bo zgrania mało i nie wiedział jak się drużyna ustawia) a na koniec trzeci kontakt czyli podanie do wahadłowego. Mijały 2 sekundy. Przeciwnik się ustawiał. RR rzucał długa piłkę, z której nic nie wynkało. Do tego jak wybiegła do przodu to nie miał sił wracać, robiła się dziura itd. W ostatnim meczu widziałem jak piłkarze szukają gry w trójkącie, na jeden kontakt z wychodzeniem na pozycję. I to duży plus jak dla mnie. Dziś łatwo dobierasz słowa, o słabości wielu piłkarzy. Że Bonu źle. Jakby poszedł do CFC to bys psioczył, że Milan o niego nie powałczył. Kessie jeden sezon.. fakt. ale to mamy czekać aż zagra takie 3 jego cena będzie oscylować w granicach 80 baniek? W takim razie Juve nie powinno kupować Dybali po jednym dobrym sezonie, a Lazo Milinkovicia. I my Suso też nie powinnismy sprowadzać, bo nie był żadną gwiazdą...W teorii osłabilismy 3 rywali na boisku. Juve, Lazio i Atalantę. Dla mnie to były super ruchy. To nie wina zarządu, że trener tego nie ustawił. Jedynie mozna winić/pytać czy zawodnicy zostali sprawdzeni pod kątem psychologicznym. Jakby w ich miejsce przyszedł Auba, sam jeden, to by zaś było mówione, że tyle kasy a nikt nie kupiony. I wyobraź sobie, że on, bazujący na szybkości, jest źle przygotowany fizycznie. 90mln ojro i może ze 2 bramki. Do tego ten misz masz co mieli na boisku piłkarze to ma prawo im się w głowie zakręcić. Nie dośc, że nie mają siły biegać, to początek sezonu 4-3-3. potem 3-5-2, to znowu 3-4-3. Jeden trener, obiad wegański, drugi trener, 10 nowych kolegów. Hakan wychodzi na boisku jako boczny skrzydłowy, pogra 10 minut, w następnym meczu, schodzi w rpzerwie, kontuzja, brak siły. Kolejny mecz i środek pmocy, boczny pom, to znowu trequartista.. i za każdym razem inne ustawienie kolegów dookoła. Gattuso reaguje w trakcie meczu. Z hellasem ściaga obrońce i wpuszcza napastnika. Gdyby to zaoowocowało golem to piałbyś z zachwytu. Żaden ancelotti ani Conte nie przyjdzie. Przynajmniej nie teraz. Mówicie, że od czasów Allegriego nie było trenera. Ale on do nas przychodził z Cagliari. Też nie był żadną gwiazdą. Widzę w Gennaro potencjał, ma chęci i pomysł. Szybko zlokalizował błedy Montelli, których ten nie widział albo nie chciał widzieć. To wskazuje na lepsze jutro. Czy zostanie nowym Simeone? Wątpie. Zobaczymy jak drużyna zareaguje na tygodniowe zgrupowanie. Może się okazać, ze jednak Ty masz rację i oni się nie nadają do grania. Jednka jestem dobrej mysli. Jakiś taki dziwnie spokojny jestem.
1
b4ry
b4ry
19 grudnia 2017, 06:57
A i jeszcze jedno. Pisłaem wcześniej, że nie jest wina Rino, że zawodnik źle ułozy nogę i nie trafi w bramkę. Ale już do niego nalezy rola, żeby sprawić, żeby taki zawonik na 10 strzałów źle ułożył nogę dobrze co najmniej połowę tego. Ehh, przydałby się taki płyn w Kosmicznym meczu Bugs zaaplikował kolegom :)
0
camlab73
camlab73
19 grudnia 2017, 09:30
No ja się z Tobą zgadzam w większości, ale szukanie wymówek i mówienie że zagraliśmy w sumie dobry mecz, oddaliśmy dużo strzałów a przeciwnik miał farta- gdy przegrywamy 3:0 z przedostatnią drużyną w tabeli (która w 16 meczach wygrała zaledwie 2 razy a przegrała 10) jest imo nie na miejscu. Milan jakością piłkarską, możliwościami i perspektywami pracy zjada Hellas na śniadanie, a oni robią nas 3-0 podczas, gdy wcześniej dostali 0-5 od Fiorentiny i po 0-3 od Atalanty, Lazio i Romy.
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
19 grudnia 2017, 16:44
Ja jeszcze dorzucę, że jak Gattuso po każdym meczu będzie im mówić, że było źle i w ogóle to zawodnicy całkiem sobie odpuszczą (bo niestety typy walczaków to pewnie z 2 czy 3 piłkarzy) i zupełnie się stoczymy. FM będą musieli albo wymienić kadrę albo Rino i wiadomo na kogo padnie. Poza tym rozumiem, że Gattuso nie nalezy oceniać po 2 czy 3 meczach, ale jak by na trenera wybrać 7 letnie dziecko i też by mu szło fatalnie to czy kogoś by to dziwiło? Podobnie z Rino, ja się spodziewam klapy w jego wykonaniu i obecnie ją dostaje. Ile tak mamy czekac na cud? PS. Rino wiedział na co się pisze, zero taryfy ulgowej.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
19 grudnia 2017, 19:02
b4fy - potrafisz ułożyć choć kilka zdań z rzędu bez używania "gdyby, jakby"?? Doszukujesz się plusów w meczu z Hellasem ? Spójrz na wynik- on mówi sam za siebie. Nie piałem z zachwytu kiedy zarząd przepłacał za Bonucciego w lecie. Jako wieloletni obserwator Serie A wiem, że piłkarze którzy wygrali wszystko w tej lidze z jednym klubem nie mają takiego zacięcia żeby gryźć trawę w innym klubie.
0
Zirytowany
Zirytowany
18 grudnia 2017, 18:47
Sezon wydaje się już stracony, patrzmy realnie, nie ma co się oszukiwać, zakłamywać rzeczywistość. Źle przygotowana drużyna, w perspektywie runda rewanżowa z czołówką z która zdobyliśmy 0 pkt, z ligi w praktyce nie ma szans na LM a i może nawet na LE, więc chyba warto się zastanowić żeby cała siłę od nowego roku skupić na rozgrywkach LE i walczyć o wygraną, w końcu to przepustka do bram LM. Dodatkowo powalczmy o Puchar Włoch.
0
gniEwny
gniEwny
18 grudnia 2017, 19:05
I spadnijmy do serie B. Najpierw trzeba się zmotywować na własne podworko, wtedy zacznijmy myśleć o europie. Następny przeciwnik w LE sprzyja temu
0
18 grudnia 2017, 18:18
Gattuso ich zajedzie i na Atalante wyjdą z pokładami energi na 10-15 minut.
1
jasiom22
jasiom22
19 grudnia 2017, 03:58
Niestety też się tego obawiam.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 grudnia 2017, 18:11
Teraz to dopiero nasi kopacze będą zajechani :D
2
MK92
MK92
18 grudnia 2017, 17:55
Generał Gattuso już im zrobi przeszkolenie! ;)
2
Bufor85
Bufor85
18 grudnia 2017, 17:42
Swojego czasu nawet sam Berlusconi odwiedzał drużynę, a oni mieli to gdzieś a i tak grali piach. Cholera jasna co jest nie tak? Czy to Allegri rzucił na nas jakąś nieokreśloną klątwę? Bo to właśnie mniej więcej od tamtego czasu nie radzimy sobie wszędzie.
1
matten
matten
18 grudnia 2017, 18:01
To nie klątwa, a brak klasowego trenera od czasów Allegriego. Który z następców Maxa poszedł do wielkiego klubu po przygodzie w Milanie?
1
adrian20102
adrian20102
18 grudnia 2017, 18:16
Matten ma rację . Milanowi taki Conte by się przydał
0
Michalinios
Michalinios
18 grudnia 2017, 17:38
Jest jeszcze ratunek dla tego sezonu: Liga Europy lub Puchar Włoch. Wiem że to mało prawdopodobne bo z kolejnymi rundami będziemy trafiać na coraz mocniejszych, ale to nasze ostatnie deski ratunku, bo dalej niż na 5 miejsce (i to cudem) w Serie A nie dotrzemy. Pozostaje zacisnąć zęby, cierpliwie czekać i modlić się że w lecie przyjdzie trener pokroju Conte lub Ancelottiego.
1
matten
matten
18 grudnia 2017, 17:27
W moim mniemaniu tylko kary finansowe mogłyby coś tu zdziałać, ale oczywiście nie ma na to paragrafu ;)
3
Boro
Boro
18 grudnia 2017, 17:22
Musimy gonic a wiec i pracowac dwa razy ciezej, w przyszlosci mam nadzieje ze to zaowocuje.
0
Fushnikov
Fushnikov
18 grudnia 2017, 17:16
Za kare to oni wypłat nie powinni dostać. Albo na święta ich tam zamknąć. Ale mi to kara zostać zamkniętym z ptakami sprowadzanymi z Afryki czy skąd tam.
0
Mirabelli
Mirabelli
18 grudnia 2017, 17:13
Zobaczymy jak to będzie
0
Cactus
Cactus
18 grudnia 2017, 16:50
W przeszłości nie przynosiło to efektów, ale doceniam próby znalezienia rozwiązania. Klub jest w trudnym momencie i takie zgrupowanie jeśli nie pomoże, to raczej na pewno także nie zaszkodzi.
0
gorylmagila
gorylmagila
18 grudnia 2017, 16:48
Uderz w stół a nożyce się odezwą ... To samo napisałem w innym wątku ... Jednak ,, obozy karne" już przeżywaliśmy a LM jak nie widać tak nie widać
0
acmti__
acmti__
18 grudnia 2017, 16:46
Ja wiem czy to kara. Jak coś spieprzysz w robocie to zostajesz dłużej i poprawiasz. Proste.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 grudnia 2017, 16:46
zaczyna sie :D według mnie nic to nie da.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 grudnia 2017, 16:45
Lepiej żeby to przyniosło efekt bo z Atalanta z wczorajszego meczu to my nie powalczymy.
1
Marcin1995
Marcin1995
18 grudnia 2017, 16:04
Pamiętam jak za Allegriego Galliani wymyślał podobne kary, nic to nie dawało
1
Vol'jin
Vol'jin
18 grudnia 2017, 16:09
Za Sinisy było to samo, aż żonie Lopeza to się nie podobało :P A czy byłą poprawa polemizowałbym
0
Solan0
Solan0
18 grudnia 2017, 16:01
Kara? Większosc fanów (tych prawdziwych) i dawnych graczy dałaby się pokroić żeby trenować dla tych barw, a te panienki po meczu mysla tylko jaki by tu opis na instagrama wrzucić...
2
Owiec
Owiec
18 grudnia 2017, 15:58
Forma kary? Ja na ich miejscu sam bym tam sie pchał widząc to jak gram ja sam i koledzy z drużyny...
2
Muniek739
Muniek739
18 grudnia 2017, 17:04
Tak, tak, tak. Taka sama sytuacja masz między tobą, a dziećmi w Afryce. Ty nie chcesz chodzić do szkoły, ale musisz, a one by chciały ale nie mogą. Czyjś sufit, twoja karimata
3
Owiec
Owiec
18 grudnia 2017, 19:07
Zależy czy mam mieć matmę, więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia drogi Muńku :D ale dobre spostrzeżenie!
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się