SCUDETTO


Na Violę z Gigio i Borinim. Calhanoglu jednak na ławce

29 grudnia 2017, 18:34, cinassek Aktualności
Na Violę z Gigio i Borinim. Calhanoglu jednak na ławce

Włoskie media podają najnowsze informacje odnośnie prawdopodobnego składu Milanu na mecz z Fiorentiną. Pomimo ostatnich problemów zdrowotnych, bramki rossoneri strzec będzie Gianluigi Donnarumma, a jego brat, Antonio, który udanie zaprezentował się w pucharowym spotkaniu z Interem, powróci na ławkę rezerwowych. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, w wyjściowej jedenastce nie wybiegnie również Hakan Calhanoglu. Turek nie jest jeszcze gotów fizyczne na grę od pierwszej minuty po wyleczonej niedawno kontuzji. Wobec tego na lewym skrzydle ujrzymy Fabio Boriniego, zaś Giacomo Bonaventura zagra jako pomocnik.

Prawdopodobny skład Milanu na mecz z Fiorentiną:

(4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Montolivo, Bonaventura - Suso, Cutrone, Borini



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
30 grudnia 2017, 03:40
Niech oni dadzą spokój z tym Borinim... na wahadle się spisał, ale na skrzydło brakuje ma techniki. Na skrzydło to on powinien być ostatnim wyborem, za to spróbowałbym go na prawej obronie, bo Abate mocno niedomaga, a Calabria miewa czasami gorsze mecze.
3
BSCMECENAS
BSCMECENAS
30 grudnia 2017, 01:03
Wolałbym Locatelliego w pomocy I An Silve na skrzydle.
2
zbylon
zbylon
30 grudnia 2017, 00:11
Hakan ładnie się pokazał, ale wszedł wypoczęty na podmęczonego przeciwnika. Też mnie boli ten Borini w wyjściowym składzie, ale w tej chwili naprawdę nie mamy alternatywy, chyba że spróbujemy Silvę na skrzydle. Wtedy dla odmiany nie będzie zmiennika w ataku. Prawda taka, że mamy niekompletną kadrę a jakoś o posiłkach cicho. Deulofeu byłby idealny, ale przegapiliśmy sprawę już raz. Teraz pewnie przegapimy ją po raz drugi...
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 01:22
Co przegapiliśmy? Barcelona skorzystała z prawa pierwokupu, a on sam chciał tam zostać i powalczyć o skład.
0
Lomaxini
Lomaxini
29 grudnia 2017, 23:51
Borini na wahadło może być żeby biegał ale w ataku jest kompletnie bezużyteczny.
0
camlab73
camlab73
29 grudnia 2017, 23:40
Ręce opadają... Chłop ma problemy z porządnym przyjęciem piłki, nie potrafi sensownie dograć, uderzyć ani dryblować. Na wahadle jeszcze nie było tragedii bo biegał i walczył (chociaż głównie to on zawalił 2 bramki z Atalantą), ale w ofensywie to tragedia kompletna. Calhanoglu, Silva, Bonaventura, czy nawet Calabria albo Mauri wnieśliby więcej na tej pozycji niż Borini. I znowu będziemy grali w 10...
3
Zielony2009
Zielony2009
30 grudnia 2017, 00:05
Ło panie z Maurim to już teza wysoce odważna.
3
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 01:16
Ciężko zaprzeczyć temu, że odważna. Uważam jednak że mimo wielu braków chłopak ma technikę i jest bardzo zwinny i byłby w stanie wnieść do ofensywy kilka ciekawych i sprytnych zagrań, a nie tłuczenie kotleta jak Borini.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
29 grudnia 2017, 23:08
Tak, na pewno Cutrone od pierwszej :D ufam, że Hakan dostanie co najmniej pół godziny.
0
22KAD
22KAD
29 grudnia 2017, 22:21
te roszady mówią jedno "XD" jeszcze jutro się dowiemy ze wyjdzie Kalinic zamiast Patricka
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
29 grudnia 2017, 22:00
Hakan musi grać, żeby eksplodowała jego forma. FORZA HAKAN !
1
patoo_07
patoo_07
29 grudnia 2017, 21:40
Lepiej Hakan na 60 i Borini na 30, niż odwrotnie. Borini w ofensywie nic nie daje...
4
AdrianoGalliani
29 grudnia 2017, 23:19
Zaraz Cię na tej stronie zlinczują. Nie wiesz, że Borini to murowany kandydat do złotej piłki?!
6
Dryzu1899
Dryzu1899
30 grudnia 2017, 00:50
'Złotą piłkę otrzyma Borini gdyż się starał.'
3
milan78
milan78
30 grudnia 2017, 10:30
Masz rację,nie ma to jak Hakan.Bramka raz na 500 minut i asysta raz na prawie 300 minut.Forza Calhanoglu!
0
PanX
PanX
29 grudnia 2017, 21:20
Calhanoglu pod koniec meczu z Interem wyglądał niemalże tak samo jak zawodnicy grający od pierwszej minuty. Nie jest przygotowany fizycznie do rozegrania pełnego spotkania. Co nie zmienia faktu, że wolałbym zobaczyć go na lewym skrzydle zamiast Boriniego, nawet jakby Turek miał zejść po 60 minutach.
3
tober12
tober12
29 grudnia 2017, 21:14
Znowu ten bezkreatywny Borini. Cieszy mnie Cutrone w meczu z Interem pokazał pazur jak wychodzi się na pozycję i wali gole. Kalinic stoi jak drut dlatego też nie strzela. Uważam, że Silva powinien dostać połówkę i z Crotone od pocZątku. Jutro jak nie będzie wyniku do przerwy chciałbym aby przeszli na 4 4 2 i Donnarumma Calabria Romagnoli Bonucci Rodriguez Suso Kessie Bonaventura Calhanoglu Cutrone Silva
1
Trzesuaf
Trzesuaf
29 grudnia 2017, 21:58
No tak, bezkreatywny ale umiejętności defensywnych mu nie można odmówić,on może harować w destrukcji, podawać krótko i nie tylko, ale nie powinien grać w ataku. Ja mówiłem już 3 miechy temu, żeby stawiać tylko na Cutrone, mam nadzieje, że strzeli gola, bo jak nie to znowu pójdzie w odstawkę, a możemy mieć nowego Sheve.
0
22KAD
22KAD
29 grudnia 2017, 22:21
smiesznie ze umiejetnosci defensywnych mu nie można odmówić a przez cała kariere był napastnikiem
0
tober12
tober12
29 grudnia 2017, 23:37
Czy ja wiem czy on taki mistrz defensywny. Duzo biega i lepiej mu z tyłu ale to gość pokroju Cagliari a nie na nowy Milan.
0
camlab73
camlab73
29 grudnia 2017, 23:42
Umiejętności defensywnych mu nie można odmówić? Odmówić to mu nie można tylko zaciętości i biegania... Obejrzyj sobie skróty z ostatniego meczu z Atalantą i zwróć uwagę na zachowanie Boriniego przy straconych bramkach- głównie jego błędy w ustawieniu i kryciu znacznie przyczyniły się do tej porażki.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
29 grudnia 2017, 20:33
Bonaventura powinien grać na skrzydle, a Borini za nim albo zamiast Calabrii, a na miejsce Bonaventury Calhanoglu.
0
AdrianoGalliani
29 grudnia 2017, 23:21
Ja tam uważam, że ta kłoda drewna powinna grać... ale w jakimś Cagliari. A nie u nas.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 grudnia 2017, 20:28
Borini nie powinien grać w ataku, to jest dobry obrońca, wahadłowy, ewentualnie pomocnik. Nie zdobył ani gola ani więcej niż 1 chyba asysty grając na skrzydle. Natomiast w obronie spisuje się bardzo dobrze, lepiej niż każdy inny zawodnik na prawej. To jest głupota wystawiać go w ataku, taka sama jak wystawianie Kalinicia na szpicy.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 grudnia 2017, 20:29
A lubię gościa bardzo, bo miał grać głębokie rezerwy a pokazał, że własnie w obronie spisuje się na wysokim poziomie asystując przy okazji.
0
Fullest Jester
Fullest Jester
29 grudnia 2017, 20:48
Akurat dwie bramki z Atalantą zawinił w pierwszej kolejności on, jak zszedł na LO po wejściu RR.
2
Eravier
Eravier
30 grudnia 2017, 11:45
@Fullest Jester Ewidentnie widać, od początku jego pobytu w Milanie, że na lewej stronie boiska mu nie idzie.
0
Lipido
Lipido
29 grudnia 2017, 20:27
No kurde (zdrobniale)! Jak to możliwe?? Czy nasz trener jest zaprzeproszeniem ślepy, czy to są jakieś decyzję odgórne?? Chcemy mieć konkurencji, to grajmy kreatywnymi piłkarzami. To już nie jest śmieszne, Borini powinien czyścić ławki na San Siro za to co gra. A tu uparcie stawiają na tego jałowego piłkarza. Sam fakt, że przyszedł tu że słabego średniaka z PL to jeszcze z takimi statystykami, że nie można tego było zrozumieć. Mamy być drużyna z aspiracjami to nie z takimi sabotażystami. Mam nadzieję , że tylko przepuszczalne składy.
2
Fullest Jester
Fullest Jester
29 grudnia 2017, 20:52
Rozumowanie w klubie jest takie na tą chwilę, że drużyna fizycznie jest nie przygotowana do sezonu jak sądzę, więc gracze z drugiej linii są wymieniani na tych co w środku tygodnia nie grali jeśli to tylko możliwe.
2
Lipido
Lipido
29 grudnia 2017, 21:43
Wydaję mi sie, że jedyny piłkarz, który nie wytrzymuje fizycznie na tą chwilę to Montolivo. Do niego dołączył bym Biglia i( ciągle jakieś kontuzje drobne) i na siłę Calhanoglu, któremu brakuje raczej rytmu meczowego. Kessie, Suso czy Bonucci grają cały czas. Jakoś nie widać po nich zmęczenie. Po za tym to profesjonalny futbol. Borini gra cały czas i jest wciskany wszędzie tak jak by było to ugadane odgórnie. Można odnieść takie wrażenie. Jest tak przeciętny , że tylko można by go przyrównać do Poliego. Już to przerabialiśmy i strasznie mnie to denerwuje. Szukam pozytywów u piłkarzy ale on nie daje mi znaleźć zbyt wiele. Nie przekonuje mnie gadanie, że daje z siebie wszystko czy się stara. I argumenty, że dużo biega. Nie przygotowanie fizyczne u nas to trochę jak Pisowska Polska w ruinie. Trochę przekoloryzowane.
0
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
29 grudnia 2017, 23:41
Borini był rezerwowym spadkowicza
0
Zirytowany
Zirytowany
29 grudnia 2017, 20:11
Hakan bardzo mi się podobał podczas derbów, coś ruszyło w pomocy jak wszedł z ławki, widać było zaangażowanie z jego strony i kilka fajnych zagrań.
Edytowano dnia: 29 grudnia 2017, 20:12
1
AdrianoGalliani
29 grudnia 2017, 23:25
Ale nie ma wujka Mirabelki ;) przez co zagra ten kloc bez umiejętności podejmowania decyzji... bo jest uniwersalnie bezużyteczny.
0
mufi
mufi
29 grudnia 2017, 19:22
motyla noga ! jak ktoś potrafi grać, to nie są ważna jakieś tam tępe statystyki przetrwania w meczu ! Hakan ma grać i tyle, jak wytrzymie 60, 70, 80 minut to się go zmieni ! gość będzie w szwongu - po naszymu, czyli po ślońsku :) a jak nie to 45 minuta i zmiana, a kogo mamy lepszego ? DOSYĆ pieprzenia z kaliniciami itp.itd. Cutro ma grać, a Andre jak nie będzie dalej upodabniał się do Krysi niech gra (moim zdaniem to jest główny powód jego niemocy, oprócz małej "stawialności" :)
1
_GAHU_
_GAHU_
29 grudnia 2017, 19:09
Calhanoglu w ostatnim meczu zaczął napędzać te nasze ataki i fajnie sie zgrywał z Jackiem na lewej ale jeśli faktycznie nie jest fizycznie gotowy to może lepiej żeby zagrał intensywniejszą jedną połowę niż cały mecz ,,na przetrwanie".
3
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
29 grudnia 2017, 19:18
Calhanoglou na przetrwanie jest dalej lepszy niż Borini na 100%
1
Orzelek79
Orzelek79
29 grudnia 2017, 19:26
Zgadzam się, na podmęczonych obrońców niech wejdzie.
1
Gladiator35
Gladiator35
29 grudnia 2017, 18:57
Później trener znów będzie się dziwił czemu zespół nie potrafi zareagować po stracie bramki. Jest dość uparty w sprawach kadrowych.
1
AC Kamil
AC Kamil
29 grudnia 2017, 18:57
Znowu ten ograniczony Borini w składzie, z nim na skrzydle to tak jakby wyłączyć jednego gracza z ofensywy, zero jakiejkolwiek kreacji i elementu zaskoczenia z jego strony. Na wahadle jeszcze jako tako to wyglądało na tle beznadziejnie grającej drużyny, ale na skrzydle jest po prostu słaby.
4
gorylmagila
gorylmagila
29 grudnia 2017, 18:55
Zwycięskiego składu nie zmienia się ... (nie dotyczy imion bramkarzy)
0
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
29 grudnia 2017, 18:43
Ehh, fajnie zagrali jak zszedł Kalinic i nie było boriniego, to wraca do starego nieszczęścia. Borini jest bezużyteczny w ataku. Słabość składu Milanu pokazuje to, że rezerwowy spadkowicza PL gra u nas w pierwszym składzie. Nie rozumiem czemu nie da szansy silvie na skrzydle.
0
patrykas
patrykas
29 grudnia 2017, 18:39
Czy Borini też musi doznać kontuzji by siadać na ławie? Nie rozumiem decyzji.
0
matten
matten
29 grudnia 2017, 19:06
Pablo musi grać, to nasz talizman :)
2
apirlo
29 grudnia 2017, 20:24
Kto to ten Pablo ?
0
TheJaguar
TheJaguar
29 grudnia 2017, 20:47
Apirlo Pablo Borini. To ty nie wiedziałeś, że Pablo ponownie przeszedł chrzest i wybrał sobie imię Pablo właśnie? Przynajmniej tak myśli komentator TVP/Polsatu/Eleven. Nie pamiętam która to była stacja.
2
apirlo
29 grudnia 2017, 21:15
TheJaguar dzięki za cenne info, pewnie Pablo/Fabio chciał dwie imprezy robić.
1
Orzelek79
Orzelek79
29 grudnia 2017, 18:38
Mam nadzieję że Hakan szybko zmieni Boriniego.
3
misiek007e
misiek007e
29 grudnia 2017, 18:36
z Borinim na skrzydle nic nie ugramy.. przykre ale prawdziwe. Ja bym wolał już przetestować na tej pozycji Silve
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się