SCUDETTO


Oceń drużynę Milanu za mecz z Sampdorią Genua

18 lutego 2018, 23:27, cinassek Aktualności
Oceń drużynę Milanu za mecz z Sampdorią Genua
Wystaw ocenę piłkarzom i trenerowi Milanu za mecz z Sampdorią
Gianluigi Donnarumma / 6.5
Davide Calabria / 7.5
Leonardo Bonucci / 7
Alessio Romagnoli / 7.5
Ricardo Rodriguez / 5.5
Riccardo Montolivo / 6.5
Lucas Biglia / 7.5
Giacomo Bonaventura / 8
Suso / 7
Patrick Cutrone / 6.5
Andre Silva / 6.5
Hakan Calhanoglu / 8.5
Trener Gennaro Gattuso / 8
85 oddanych głosów

Milan zanotował fundamentalne zwycięstwo w kontekście walki o dogonienie ligowej czołówki i w obliczu bezpośrednich starć z Romą i Interem. Rossoneri pokonali Sampdorię Genua 1:0 po golu Giacomo Bonaventury, choć mogli i powinni wygrać wyżej. Mediolańczycy zmarnowali jednak sporo dobrych okazji. M.in. Ricardo Rodriguez nie wykorzystał rzutu karnego.

Zachęcamy do wystawienia ocen drużynie Il Diavolo za spotkanie na San Siro. Pod uwagę nie wzięliśmy Manuela Locatellego, który pojawił się na murawie tylko na ostatnich kilka minut.



30 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zielony2009
Zielony2009
20 lutego 2018, 16:04
Cutrone widzę kolejny idol po Locatellim i Borinim. 5.5 dla młodego to max i to tylko dlatego, że wygraliśmy.
0
adamos
adamos
19 lutego 2018, 08:38
Gattuso daje 10* za sklejenie chorągiewki...
4
piotras22
piotras22
19 lutego 2018, 08:06
Przyglądałem się grze Andre Silvy i muszę powiedzieć, że zagrał naprawdę dobrze. Dostawał piłkę i nie bał się wziąć na siebie 2-3 zawodników. Wielki plus za podanie do Calabri, bo wiedział że ma 4 graczy wokół siebie i nie próbował na siłę strzelać tylko rozsądnie poszukał partnera. Jakby jeszcze Hakan strzelił po tym jego podaniu głową to asysta byłaby niecodzienna. Brakuje bramki ale w tym meczu walki odmówić mu nie można.
5
adamos
adamos
19 lutego 2018, 08:37
no fakt ładnie się wywracał tylko, to za każdym razem widziałem. Słabo radził sobie w grze defensywnej i Jack musiał go wspierać a nie pilnować lewej strony. Gdy był Cutrone Jack nawet nie musiał asekurować. Fatalny występ Silvy....
0
epl
epl
19 lutego 2018, 09:06
adamos - no to już jakieś hejterstwo człowieka z chorobą wzroku albo trolling. Jedyne co można mu w tym meczu zarzucić to pozycja spalona w jednej z akcji. Gdyby na takim poziomie rozegrał cały mecz to bez wahania zawodnik meczu.
6
22KAD
22KAD
19 lutego 2018, 09:23
Adamos to szukanie na sile problemów w obcym człowieku co za kompleksy musisz miec chłopie
1
Gerada
19 lutego 2018, 11:36
O ile zgadzam się, że to była dobra zmiana Andre i sporo był pod grą, o tyle ile razy bym nie oglądał powtórki sytuacji z Calabrią tyle razy widać, że ewidentnie za długo holował piłkę i nie zagrał w tempo. Super, że ogólnie podał bo sytuację do próby strzału miał zerową, ale można było puścić obrońcę od razu na pełnym gazie, lub w drugie tempo kiedy jeszcze miał szerzej przestrzeń i mógł naturalnie ścinać z piłką na strzał. Te dwa tempa sprawiły, że Davide nie miał prędkości, ani kierunku biegu, a akurat doścignął Go defensor Sampdorii na pełnym gazie...
1
adamos
adamos
19 lutego 2018, 14:24
Popatrzcie realnie na grę, gdyby te same akcje i tak samo przeprowadził Kalinić, byłoby wywracał się zagrał nie w tępo, ale, że to Silva za 38 mln to kunszt geniuszu pokazał... Wierzę w Silvę i mu kibicuje tak jak wszystkim Milanistom, ale trzeba mieć realny ogląd. Silva miał trochę więcej miejsca bo Sampa się otworzyła i ryzykowała. Ale za mało się wykazał i tez popieram kolegę, że za późno wypuścił Calabrię.... W defensywie tez słabo grał i musiał go Jack asekurować.
0
epl
epl
19 lutego 2018, 18:04
adamos - jesteś uprzedzony i to od razu widać. Kalinic ani razu w Milanie nie zagrał tak jak Silva wczoraj. Nikt nie wystawia mu od razu oceny 10/10 po tym meczu. Ale na solidną 7 zapracował.
2
AC1899
AC1899
19 lutego 2018, 18:13
Nie ma nawet o czym mówić, bo wczoraj Silva dał dobrą zmianę. Nie miał praktycznie żadnych strat, a i trzymał piłkę bardzo dobrze. Zarzucił mu można zbyt późne zagranie do Calabrii, podanie nie w tempo. Mimo wszystko, ocena oscylować powinna w okolicach 6,5/7.
3
Gerada
19 lutego 2018, 18:34
@epl Nie popadajmy też w skrajności. Owszem Andre we wczorajszym meczu fajny występ, dobra zmiana itp. Ale też nie był to jakiś występ wybitny. Drugi raz z rzędu dał solidną zmianę it o tyle. Tym razem słabszy wieczór Cutrone, więc z tej dójki Portugalczyk wyglądał lepiej. Ale nie był nijak genialny, czy niedościgniony. 6,5 optymalnie można przyznać przy szóstce jako nota wyjściowa. Tyle. Nikola miał lepsze mecze na 100%, nawet jeśli od długiego czasu jest w kiepskiej formie...
1
epl
epl
19 lutego 2018, 19:20
Twoim zdaniem 6,5, a moim 7. Oceny zbliżone.Polemizujesz dla zasady? ;) Kalinic miał JEDEN mecz, który można by ocenić na 7 - na samym początku jak strzelił 2 bramki - nie pamiętam już z kim. Od tamtej pory IMO nigdy 6 nie przekroczył, a zwykle grał na 3-5.
1
Gerada
19 lutego 2018, 19:43
Nie polemizuję dla zasady i nie o ocenę mi się rozchodziło tak na prawdę. Bardziej odniosłem się do Twojej opinii, że na tym poziomie 90 minut dałoby Silvie tytuł gracza meczu, a także do tego, że Kalinić nigdy tak dobrze nie zagrał. Andre dał pozytywny sygnał i tyle. Nie zachwycił niczym tak na prawdę. Nie pokazał żadnego nadzwyczajnego kunsztu, a mecz zakończył z zerowymi liczbami, co jak na napastnika też jakimś (nie decydującym) wykładnikiem zawsze jest. Zaraz ktoś powie, że nikt nie bronił Hakanowi i Calabrii wykorzystać Jego podań, ale przypomnę, że przy pierwszej sytuacji się potknął (za co normalnie należałoby Go zganić - chwała mu za to, że się jakoś wybronił), a przy drugiej mocno spóźnił podanie przez co Davide zamiast czystej sytuacji miał "tylko" niezłą okazję do uderzenia pod dużą presją obrońcy... Andre nie zagrał nic wybitnego i w moim odczuciu jeśli ktoś tak to widzi to ma mocno zaniżone wymagania względem tego gracza. Jest progres i Jego występ wczoraj był pozytywnym sygnałem. Tyle. Co do rozbieżności między 6,5 a 7. Dla mnie żeby napastnik z wyjściowej oceny "sześć" wskoczył przez 20 minut na "siedem" bez gola, asysty, czy innego udziału przy golu musiałby zagrać jak pół-bóg. Stąd uważam siódemkę mimo iż rozbieżność jest nieduża za zawyżoną - ale zgadzam się z tym, że to akurat subiektywne odczucie, więc kłócić się nie zamierzam.
1
22KAD
22KAD
19 lutego 2018, 19:56
Gra to nie tylko gole "znawcy"
1
epl
epl
19 lutego 2018, 19:57
Co do drugiej sytuacji to się nie zgodzę. Przytrzymując piłkę dłużej ściągnął na siebie 3 obrońców. gdyby podał wcześniej to przynajmniej jeden obrońca byłby PRZED Calabrią. Sytuacja byłaby trudniejsza. Calabria oddał strzał z dobrej pozycji i to powinien być gol. Mówisz o zerowych liczbach ale w tym przypadku to już nie od niego zależało. Zrobił wszystko na asystę.
1
Gerada
19 lutego 2018, 20:23
Sytuacja z Calabrią w krótkiej analizie: Andre przepuszcza piłkę pod nogami i zabiera się z nią w lewą stronę - bardzo dobry wybór Portugalczyka, bo zostawia w ten sposób miejsce dla Calabrii. Drugi kontakt z piłką - nie patrzy na Davide, a szkoda bo to byłby już dobry moment żeby puścić piłkę na wolne pole. Ale ok, ze względu na kierunek biegu Portugalczyka jest to dość normalne, że po prostu trąca piłkę - rozwiązanie optymalne. Staje na przeciwko obrońców - czyli de facto osiąga optymalną pozycję w tej akcji, Calabria jest idealnie ustawiony (niestety już musiał troszkę wyhamować bieg, ale ma dobrą pozycję do zejścia na wolne pole i uderzenia prawą nogą). Portugalczyk robi przekładankę nad piłką, Calabria żeby nie stać jak słup soli wchodzi w strefę, z której do ewentualnej pozycji strzeleckiej będzie musiał kompletnie zmienić kierunek biegu i wyrzucać się od światła bramki, dodatkowo Portugalczyk, który w pierwszej fazie super ściągnął na siebie obu obrońców tym razem czeka aż skrajny defensor na pełnym gazie doskoczy niemal do Calabrii, który nie ma już ani tempa ani kierunku biegu... Podanie wtej fazie jest zdecydowanie zagraniem nie w tempo, na dodatek irytujący jest fakt, że Silva zrobił to, co u Niego irytuje najbardziej zachował się efektownie (przekładanka miała super wyglądać), a nie efektywnie. Wiem, ze w rzeczywistej grze trudno jest idealnie wymierzyć tempo ALE w tej sytuacji Portugalczyk miał ku temu super okazję i niepotrzebnie przeciągnął tym co lubi sam dla siebie najbardziej - dryblowaniem i trikami...
0
epl
epl
19 lutego 2018, 20:30
Ok, to napisz mi dokładnie w której sekundzie (zegar meczu) twoim zdaniem powinien podać.
0
AC1899
AC1899
19 lutego 2018, 20:44
Powinien zagrać wcześniej. Kaźdy kto grał w piłlę musi to wiedzieć. Ewidentnie zagrał nie w tempo, przecież to widać i nie trzeba o tym dyskutować. Calabria musiał wyhamować, stracił tempo biegu.
0
epl
epl
19 lutego 2018, 20:50
No to podajcie mi w której sekundzie powinno być podanie. Dodam jeszcze, że strzał w pełnym biegu częściej kończy się trafieniem w trybuny niż w światło bramki.
0
Gerada
19 lutego 2018, 20:54
Napisałem BARDZO dokładnie, ale żeby uściślić. Ja osobiście (oczywiście nie przekładając sytuacji z San Siro jeden do jednego) podałbym po zejściu do lewej strony PRZED drugim kontaktem. Wtedy Calabria był w pełnym biegu podczas gdy obrońcy byli praktycznie w miejscu i tyłem do Jego kierunku biegu. A od Portugalczyka oczekiwałbym żeby dogrywał kiedy był twarzą do obydwu obrońców, a Davide wciąż jeszcze był w miarę szeroko ustawiony i miał możliwość ścięcia akcji do środka i w miarę swobodnego oddania strzału z prawej nogi. Silva w obydwu przypadkach piłkę przetrzymał dłużej i podał tworząc "niezłą" sytuację koledze.
1
Gerada
19 lutego 2018, 20:57
Dodaj jeszcze, że strzał w pełnym biegu "pasówką" nie kończy się aż tak często w trybunach, to o czym spekulujesz to efekt uderzeń siłowych, najczęściej prostym podbiciem, lub próbując dokręcać piłkę. W tym ostatnim przypadku zawodnik najczęściej odchyla sylwetkę jeśli jest nie odpowiednio przygotowany do uderzenia.
0
epl
epl
19 lutego 2018, 21:45
No i po takim podaniu "lewy" obrońca przeciwnika zmienia kierunek biegu i najprawdopodobniej zastawia Calabrii drogę do bramki. Silva mógłby podać 1 sekundę wcześniej i to byłoby już za późno dla obrońców przeciwnika. Tyle, że my oglądamy ileś powtórek aby znaleźć najlepszy moment a cała akcja (od momentu gdy Silva odstaje piłkę) trwała 7 sekund. IMO w tej sytuacji krytykowanie Silvy to już przesadne czepialstwo. Calabria doszedł do piłki i bez problemu oddał strzał. Zabrakło trochę celności/szczęścia.
0
Gerada
19 lutego 2018, 21:55
Czy ja krytykuję Silvę? Uważam, że zagrał dobre zawody co podkreślam od początku tej rozmowy... Twierdzę jedynie, ze fakt braku asysty w tamtej sytuacji to wina spóźnionego podania Portugalczyka, a nie złego strzału Calabrii. To wszystko... Andre mógł i moim zdaniem powinien lepiej zagrać w tempo - nie zrobił tego i takie samo wrażenie odniosłem oglądając tę sytuację od razu, powtórki tylko upewniły mnie w tym odczuciu. Nie zmienia to Jego fajnego występu w tamtym meczu. Po prostu idealizowanie Jego występu dwoma "prawie asystami" nie ma sensu... Co do tego, że lewy obrońca zmieniłby kierunek biegu i zablokował Calabrii drogę do bramki gdyby podanie poszło w pierwsze tempo. Po raz kolejny należy się odnieść do podstawowego doświadczenia "boiskowego" - Calabria w pełnym gazie twarzą do akcji - nawet mając 5-10 metrów dalej do piłki niż obrońca STOJĄCY plecami do piłki - nie ma prawa przegrać takiego pojedynku biegowego. Jeśli defensor byłby mega zwrotny to może zdążyłby Go za koszulkę złapać i sfaulować.
0
epl
epl
19 lutego 2018, 22:09
No nie zgodzę się co do tej akcji. Obrońca przeciwnika biegnie mniej więcej w tym samym kierunku co Calabria i jest bliżej piłki. Jeśli ma choćby trochę rozumu to skręca o 90 stopni w prawo (nie musi się zatrzymywać więc z łatwością po chwili znajduje się między Calabrią a bramką). Ale i tak już czas tracimy na dyskusje akademickie. Mamy nieco inną opinię o tej akcji i podobną opinię o meczu. Nie ma o co kruszyć kopii.
0
Gerada
19 lutego 2018, 22:19
I na tym zakończmy faktycznie. Silvie życzę coraz lepszych występów.
0
jasiom22
jasiom22
19 lutego 2018, 00:36
Godzine temu wrocilem z san siro, i jako ze nie zdarza mi sie zbyt czesto ogladac Milanu na zywo to pozwole sobie na rozwiniecie kilku kwestii... Dzis Milan kontrolowal praktycznie caly mecz... 20 strzalow na bramke i tylko jeden gol... Choc powinny byc trzy... Nietrafiony karny i VAR Bonucciego. W kazdym razie co do ocen, na zywo Suso jest na innym poziomie niz reszta zawodnikow... Kazde jego dotkniecie pilki pobudzalo caly stadion i zapoczatkowywalo akcje... Bonaventura ma jakosc, ale gra nierowno.. i zastanawialem sie czy on a nie Hakan raczej powinien byc rownowaga dla Suso na drugim Skrzydle... Hakan marnowal prkatycznie kazda akcje, albo strzal w trybuny albo niecelnie, marnowanie wolnych bylo niebywale. Calabria i Cutrone na zywo wygladali na jednych z lepszych i najbardziej doswiadczonych na boisku.. Calabria swietny mecz, dalej Biglia i Montolivo poprawnie.. Tak jak Romagnoli, dzis bardzo solidny, czego nie moza napisac o drugiej polowie Bonucciego... Bonucci z Hakanem w 60' nadawali sie na lawke.. Niecelnosc i same bledy lub Straty... Rodriguez ociezale.. I ogolnie lewa strona dzis wygladala bardzo blado przy prawej, drobne ale do trenera... Czyli potwornie duzo niebezpiecznego cofania sie, uber defensywna zabawa w posiadanie pilki pod swoja bramka... To wygladalo na zamierzone... Rozgrywanie od Bonucciego czy cos tego typu... Zmiany, niewiele zmienily... Cutrone i Montolivo grali dobrze... A na boisku zostal do konca slaby Hakan... Czy zmeczony Jack... Silvy i Locatellego nie ma co oceniac, Silva ladnie glowa podal lezac na murawie... Ogolnie dobry mecz, ale ilosc marnotrastwa niebywala, o maly wlos to sie nie zemscilo... I nie za sprawa Kownackiego, choc wygladal groznie jak zblizal sie do pilki w koncowce, Gattuso brakiem wczesniejszych zmian troche oddal pola Sampdorii w koncowce... W kazdym razie trzy wazne punkty sa, i Forza Milan!!!
1
22KAD
22KAD
19 lutego 2018, 01:04
Calhanoglu świetny mecz nie wiem moze na stadionie jakiś inny kibic ci zasłanial jego gre był najlepszy. A pamietam jak znawcy pisali ze trzeba go sprzedać zimą
3
22KAD
22KAD
19 lutego 2018, 01:13
Ja pamiętam jak znawcy polecali wypożyczyć Hakana do jakiegoś SPAL czy Crotone xDDDD
2
kayser
kayser
19 lutego 2018, 12:05
to byli znaFcy, przez duże F
0
jasiom22
jasiom22
20 lutego 2018, 15:10
Najlepszy to byl slupek Hakana... Co ladnie podsumowuje jego wystep, ja akurat zawsze go bronie, i wiadomo ze musi zostac i grac jaknajwiecej, Tyle tylko ze z Sampdoria zwyczajnie w mojej ocenie zagral slabo, tez nie pisze ze jakos fatalnie,, nikt mi nie zaslanial... Eh... mial duzo strat, marnowal wolne (przy spalonej bramce Bonucciego wyglodalo to super, ale bramki tez nie bylo) i strzelal niecelnie... Pod kobiec byl zmeczony bylo to widac bardzo dobrze... Nietykalny Bonucci tez... Koncowke mial bardzo slaba, milo ze Gattuso chwali Musacchio za rozgrzewanie sie 90minut... ale w takiej sytuacji zmiana byla by na miejscu... Mecz byl dobry, Gattuso daje rade... Imponujaco to wygladalo jak byli przy pilce, ale to nie bylo 3 czy 4 do zera, i moglo to sie w samej koncowce zemscic... (Dwa grozne strzaly Sampy) i tyle.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się