SCUDETTO


Milanello: przymierzanie składu na rewanż z Bułgarami. Będą zmiany

20 lutego 2018, 12:37, cinassek Aktualności
Milanello: przymierzanie składu na rewanż z Bułgarami. Będą zmiany

We wtorek w Milanello odbył się kolejny trening przygotowujący do rewanżowego spotkania z Łudogorcem Razgrad w Lidze Europy. Z zespołem na pełnych obrotach pracował już Nikola Kalinić, a ponadto Gennaro Gattuso włączył do zajęć czterech zawodników Primavery: Bellodiego, Diasa, Brescianiniego i Negriego. Byłych kolegów z drużyny odwiedził Gabriela Paletta, który od czasu rozwiązania swojego kontraktu z Milanem przed kilkoma tygodniami, wciąż pozostaje bez nowego klubu.

Trening został podsumowany przez mecz wewnętrzny, podczas którego szkoleniowiec rossonerich przymierzał się do sprawdzenia zawodników pod kątem wyjściowego składu na rewanż z Bułgarami. W tej fazie zajęć udziału nie wziął Mateo Musacchio. Więcej informacji o Argentyńczyku dziennikarze przedstawią zapewne w kolejnych godzinach. Oto zestawienie, jakiego po wtorkowym treningu można spodziewać się od pierwszych minut na murawie San Siro w starciu z Łudogorcem:

G. Donnarumma - Abate, Zapata, Romagnoli, Antonelli - Locatelli, Montolivo, Kessie - Borini, Silva, Cutrone



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Robinowski
Robinowski
20 lutego 2018, 20:27
Dał bym Silvę na lewe skrzydło, Cutrone na szpicy. Obecność Zapaty w składzie podnosi ciśnienie :-) W pomocy bez zaskoczenia.
0
Adamek189
Adamek189
20 lutego 2018, 17:56
Jak Kalinic ma grać to lepiej z Bułgarami. Bo z Romą to musimy wygrać!
1
dejtfid1899
dejtfid1899
20 lutego 2018, 16:29
Musacchio i Silva pewniacy jak dla mnie od początku. Nie rozumiem czemu Argentyńczyk ma nie zagrać. W środku Monto, Kessie, może Loca.. albo ktoś z primki :> Locatelli ostatnio gra dziecinnie. Z tym Maurim to nie głupi pomysł, nam zależy na tym, żeby tego spotkania nie przegrać, a Ci którzy dostaną szansę będą chcieli ją wykorzystać tym bardziej przed własną publicznością. (Byle tylko nie było zbyt indywidualnej gry u poniektórych)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 lutego 2018, 16:30
Musacchio podobno jakiś uraz.
0
per93milan
per93milan
20 lutego 2018, 14:50
Kiedy my wystawialiśmy rezerwowych na rewanżowy mecz w pucharach?
0
Olli666
Olli666
20 lutego 2018, 15:28
W 4/5 kolejce ligi europy
0
per93milan
per93milan
20 lutego 2018, 19:43
Ha, ha. Zapomniałem. Myślami chyba już jestem przy LM.
0
Umberto
Umberto
20 lutego 2018, 14:48
No rzeczywiście Locatelli sporo ostatnio gra i trzeba dać mu odpocząć kosztem Mauriego ^^
0
per93milan
per93milan
20 lutego 2018, 15:16
Nie dlatego , ze ma "odpoczac" bo nigdzie tak napisalem , wiec nie dopisuj sobie ,tylko dlatego ze Locatelli dla mnie jest slaby i wole zobaczyc Mauriego , tyle...
0
Pinokio
Pinokio
20 lutego 2018, 15:39
Mauri już dał pokaz swoich umiejętności w kwalifikacjach do LE.
0
Umberto
Umberto
20 lutego 2018, 15:51
Mauri to niech szuka nowego klubu.
0
Zielony2009
Zielony2009
20 lutego 2018, 16:00
Locatelli sięga dna skoro niektórzy wolą od niego Mauriego. W sumie ja też bym wolał, żeby zobaczyć czy coś się u Jose zmieniło i pokazać Lokiemu, że z taką grą to sobie może pograć co najwyżej w Serie B albo grzać ławę na wypożyczeniu w Torino. U nas kredyt się już skończył. Fajnie, że zagra Antoś i Borini. Ciekawe jak wygląda Gomez skoro nawet w takim meczu nie gra.
0
20 lutego 2018, 14:45
Romagnoli tez powinien odpoczac , reszta spoko.Dal bym tez pograc Mauriemu zamiast Locatellego.
0
tober12
tober12
20 lutego 2018, 14:44
Ciekawe co puszczą na Eurosporcie. Bo na C+, Nsport i TVP sport lecą inne mecze. Na Eurosporcie jeszcze nie pokazali co będzie. Oby Milan.
0
per93milan
per93milan
20 lutego 2018, 14:49
Tak, będzie na Eurosport 1.
1
tober12
tober12
20 lutego 2018, 14:53
Skąd wiesz ?
0
strzala
strzala
20 lutego 2018, 19:13
Do dzisiaj Eurosport jako jedyny nie podawał jaki mecz pokaże, ale faktycznie w ciągu dnia pojawił się w programie właśnie mecz Milanu:)
0
per93milan
per93milan
20 lutego 2018, 19:44
Z programu Eurosportu :)
0
tober12
tober12
20 lutego 2018, 20:35
Podali dopiero w południe.
0
maciekpl
maciekpl
20 lutego 2018, 14:44
Bardzo podobny skład zaproponowałem w komentarzu pod jednym z poprzednich artykułów. Nie zgadza się tylko bramkarz (dałem Antonio), typowalem Musacchio (pewnie by grał ale prawdopodobnie kontuzja) i w moim składzie zaczynał Hakan a Cutrone odpoczywal. Zostałem wysmiany i krytykowany między innymi przez WinstonSmith, który zalecił mi mniej Football Managera. A tymczasem.... możliwe że w dużej mierze skład się potwierdzi.
1
patoo_07
patoo_07
20 lutego 2018, 14:05
Mam nadzieję, że występ Cutrone nie oznacza pierwszego składu dla Kalinica w weekend... Ja to się czasami zastanawiam czy Kalinic nie ma jakiegoś zapisu w kontrakcie jak Szczęsny, że ma zagwarantowaną jakaś minimalną ilość meczów w pierwszym składzie.
1
adamos
adamos
20 lutego 2018, 14:44
mamy tylko 3 napastników to wiadomo, że rotacja musi być szczególnie, że mecze znowu co 3 dni. Kalinić jest naszym najwyższym napastnikiem a obrońcy Romy - stoperzy mają 195 cm wzrostu i 190 cm i logicznym posunięciem jest wystawienie mierzącego 190 cm Kalinica niż sporo niższych Silve i Cutrone....
0
pjotr
pjotr
20 lutego 2018, 14:46
mam nadzieję, że ma jakiś pokręcony zapis, że jak rozegra odpowiednią ilość meczy to nie musimy go kupować :D
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lutego 2018, 15:33
Kalinic - 187 cm wzrostu , Silva - 184 cm ... No faktycznie Nikola to może piłki z księżyca wprost ściągać tą przewagą wzrostową. Zaczynamy grać powoli fajną piłke " po ziemi" ostatnio było widać jakiekolwiek przebłyski u Silvy wiec czemu nie dać mu szansy. Jeżeli nie jemu to poprostu miejsce na 9 należy się Cutrone bo jest obecnie najlepszy z całej 3. Jak chcemy figuranta ze wzrostem to sobie Petera Croucha ściągnijmy.
5
patoo_07
patoo_07
20 lutego 2018, 15:36
Dokładnie, dobrze operujemy ostatnio piłką, szybkimi podaniami po ziemii. Mamy więc zmienić coś co działa i rzucać długie piłki na Kalinica bo jest wysoki? On się nie nadaje do gry kombinacyjnej, bo nie ma do tego techniki na odpowiednio wysokim poziomie, a właśnie taka gra przynosi ostatnio największe efekty.
2
adamos
adamos
20 lutego 2018, 13:20
Ja bym chciał zobaczyć Diasa na skrzydle w końcowych minutach... Przód bym ustawił trochę inaczej Borini - Cutrone - Silva (Lepiej sobie Andrzej poradzi na skrzydle, niż na szpicy i zdobędzie gola ze skrzydła - zobaczycie).
0
Wilk87
Wilk87
20 lutego 2018, 13:24
Ja bym Cutrone może wogóle nie wystawiał, a zagrać dwójką z przodu Silva-Borini/Kalinic, Silva niech zagra jak najdłużej, a Kalinic, w zależności jak się czuje, niech zagra połowę i niech się trochę ogra po kontuzji
1
Zielony2009
Zielony2009
20 lutego 2018, 15:56
Błagam Cię te dzieciaki z Primavery to poziom Niecieczy. Nie oglądam, ale się wypowiem, że skoro kilku chłopaków potrafiło załadować ponad 10 bramek, a nasz talent ma raptem 4 to jest to przepaść. Do tego wielkie nadzieje pokładane w nim przez kibiców wskazują, że Dias to tylko wydmuszka gdyż gawiedź ceni sobie głównie piętki czy inne wygibasy. Wyczuwam casus Mastoura.
0
adamos
adamos
21 lutego 2018, 08:09
Zielony tylko Dias grał w seniorach w Benfice... A jak popatrzysz na grę Primki (warto obejrzeć parę meczy) to Dias do tej drużyny już nie pasuje on robi wielką różnice i będzie lepszy od Suso. Calabria i Cutrone, Loca, Gig też grali w tej "Niecieczy Twojej"... I teraz Diasa należy szybko do pierwszej drużyny włączyć aby chłopak robił postęp.
0
Umberto
Umberto
20 lutego 2018, 13:04
Skoro Cutrone ma zagrać w tym meczu, to coś mi się wydaje że Kalinic zagra z Romą
0
Gerada
20 lutego 2018, 13:01
Jeśli faktycznie skład by się potwierdził to Rino musi być na prawdę spokojny o awans już. Po jednym graczu z podstawowej 11 w każdej formacji. Aż siedmiu dublerów.

Przy o drobinie szczęścia jednak Musacchio nic poważniejszego i może jednak On wystąpi, a nie Zapata.

Może jak będzie wynik to ten nasz podobno super drybler Dias dostanie szansę debiutu żeby coś "pod publikę" poszaleć na San Siro.
Edytowano dnia: 20 lutego 2018, 13:02
2
Marcin1995
Marcin1995
20 lutego 2018, 12:57
Fajnie by było jakby Gattuso włączył Diasa do kadry meczowej i dał mu zagrać ze 20 minut
0
Aniaa
Aniaa
20 lutego 2018, 12:52
Tak trochę poza tematem, ale nie wiem, czy widzieliście ten wywiad z Gattuso. Jest naprawdę świetny. Gorąco Wam polecam :) https://www.youtube.com/watch?v=5rK7zmwHmBw
5
adamos
adamos
20 lutego 2018, 12:56
Chyba każdy go tu widział ;) to stąd były odniesienia do "widelca w udzie", kiedy Gattuso obejmował najpierw Primkę, a potem pierwszą drużynę :D
2
Aniaa
Aniaa
20 lutego 2018, 13:51
Wiesz co, znajomy mi go dzisiaj wysłał z zachwytem, dzięki czemu sobie o tym przypomniałam, więc stwierdziłam, że wstawię- może jeszcze część osób nie zna tych wspaniałych anegdot :D
2
MK92
MK92
20 lutego 2018, 15:15
To ja wstawię coś sentymentalnego o relacjach Carletto i Rino ;) https://youtube.com/watch?v=hZQLauD-Dwc
2
Boro
Boro
20 lutego 2018, 12:52
Zdecydowanie chcialbym od poczatku zobaczyc Silve w ostatnim meczu pokazal duzo checi i dal jasny sygnal ze cos z forma pozytywnego zaczyna sie dziac.
0
20 lutego 2018, 12:45
Jeśli Zapata wyjdzie na boisko, a nie Musacchio to może oznaczać chyba pożegnanie z Argentyńczykiem latem, ponieważ wyjdzie, że jest w hierarchii poniżej Kolumbijczyka. Szkoda, bo cieszyłem się kiedy "zaklepano" jego transfer do Milanu.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lutego 2018, 12:48
Musacchio być może ma jakiś niewielki problem i nie jest w stanie trenować na 100%. Wszyscy wiemy, że ten zawodnik jest podatny na kontuzje.
2
mrkojiro
mrkojiro
20 lutego 2018, 12:50
To chyba jedyne sensowne wyjaśnienie, bo jeśli faktycznie Zapata jest pierwszym rezerwowym u Gattuso to lepiej dla Musacchio żeby odszedł latem.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
20 lutego 2018, 12:51
Mateo nie zagra nie dlatego że jest niżej w hierarchii niż Zapata tylko przez uraz o którym dowiemy się więcej w ciągu kilku godzin. Tak rozumiem tego newsa.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
20 lutego 2018, 12:40
To juz jest kpina ze zagra Zapata a nie Musacchio
0
cinassek
cinassek
20 lutego 2018, 12:42
A umiesz czytać czy tylko rzuciłeś okiem na nazwiska?
11
cinassek
cinassek
20 lutego 2018, 12:47
@cinassek: Zobacz co sam wrzuciłeś w tym artykuliku. "Trening został podsumowany przez mecz wewnętrzny, podczas którego szkoleniowiec rossonerich przymierzał się do sprawdzenia zawodników pod kątem wyjściowego składu na rewanż z Bułgarami. W tej fazie zajęć udziału nie wziął Mateo Musacchio." Czyli NIE WZIĘTO MUSACCHIO DO TESTOWEJ GIERKI, która miała doszlifować wyjściowy skład na mecz z Łudogorcem. Co więcej, sam potem piszesz: "Oto zestawienie, jakiego po wtorkowym treningu można spodziewać się od pierwszych minut na murawie San Siro w starciu z Łudogorcem: G. Donnarumma - Abate, Zapata, Romagnoli, Antonelli - Locatelli, Montolivo, Kessie - Borini, Silva, Cutrone". Widzisz tam gdzieś Musacchio? ;)
1
cinassek
cinassek
20 lutego 2018, 12:56
Myślę, że na 100 osób, 99 wywnioskowało, że skoro nie wziął udziału to nie dlatego, że Gattuso kazał mu stać w kącie
7
_GAHU_
_GAHU_
20 lutego 2018, 12:56
No właśnie ,,można spodziewać się..." Ale jak będzie wyglądać podstawowa 11 na ten mecz dowiemy sie w czwartek.To że Musacchio nie wziął udziału w tej części treningu jeszcze nic nie znaczy - może jedynie sugerować że to Kolumbijczyk jest bliżej na tą chwilę. A wypowiedź GiveMeReason sugeruje jakby to już była oficjalna 11.
0
_GAHU_
_GAHU_
20 lutego 2018, 13:00
Uwielbiam jak ktoś sam nie pisze precyzyjnie, a potem umniejsza innym ZAKŁADAJĄC, że akurat jego tok myślenia ma 99% ludzi ;) A prawda jest taka, że skoro nie padła nigdzie nawet wzmianka w stylu "brak Argentyńczyka może wiązać się z drobnym urazem" to nie można zachowywać się jak rozhisteryzowana estrogenem osoba i wymagać od innych zachowania w stylu "domyśl się". ;)
1
cinassek
cinassek
20 lutego 2018, 13:05
Czad, jeszcze nikt mi nigdy nie powiedziałb że jestem rozhisteryzowany estregonem :D Ale skoro uwielbiasz, to polecam się, jeśli - jak to mówią - zrobiłem Ci wtoreczek :)
3
Rzetelny
Rzetelny
20 lutego 2018, 13:07
"Więcej informacji o Argentyńczyku dziennikarze przedstawią zapewne w kolejnych godzinach." myślę, że to zdanie wyjaśnia, że z Mateo coś się stało i dlatego nie wziął udziału w gierce.
0
Rzetelny
Rzetelny
20 lutego 2018, 13:18
Ja sam zrozumiałem, że raczej chodzi o uraz, ale skoro nie było o tym napisane nawet w formie przypuszczenia, to rozumiem oburzenie innych. Sam też wyraziłem dezaprobatę dla scenariusza, w którym to Zapata jest wyżej w hierarchii od Musacchio bez kontuzji ;) @rzetelny - dalej czekam na przeprosiny za posądzenie mnie o bycie jakimś poprzednim kontem na acmilan.com.pl.
0
Rzetelny
Rzetelny
20 lutego 2018, 13:22
@WinstonSmith - ja aktualnie czekam na kuriera więc możemy poczekać razem :)
1
Rzetelny
Rzetelny
20 lutego 2018, 14:56
Czyli rzetelność masz tylko w nazwie, mały kłamco.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 lutego 2018, 16:41
Winston poświęć choć minutę swojego wolnego czasu ZA DARMO żeby pisać newsy a później krytykuj. Cinassek odwala kawał roboty a Ty się czepiasz, że nie napisał wprost o kontuzji Mateo. Skoro nie ma info w mediach a tylko przypuszczenia to napisanie o prawdopodobnej kontuzji gdy nie ma potwierdzenia dlaczego nie brał udziału byłoby zwykłym niepotrzebnym słowotwórstwem. Bo może być wiele innych powodow.

P.s. tych "oburzonych innych" poza Tobą naliczyłem 2 (słownie dwie) osoby.
Edytowano dnia: 20 lutego 2018, 16:49
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się