SCUDETTO


Balotelli do wzięcia za darmo. Na powrót do Milanu przystałby od razu

21 lutego 2018, 09:53, cinassek Aktualności
Balotelli do wzięcia za darmo. Na powrót do Milanu przystałby od razu

Kontrakt Mario Balotellego z Niceą wygasa za niespełna pięć miesięcy, a media we Włoszech chętnie zaczęły łączyć napastnika z możliwością powrotu do Milanu. Piłkarz, który zdobył w obecnym sezonie 21 goli w 28 meczach dla francuskiego klubu, chętnie spróbowałby ponownie swoich sił na Półwyspie Apenińskim. La Gazzetta dello Sport podkreśla, że sympatia Balotellego do Milanu pozostaje niezmiennie oczywista i jeśli tylko rossoneri wyraziliby zainteresowanie, mogliby liczyć na natychmiastowe "tak" ze strony piłkarza. W tle pozostaje jeszcze nowy sponsor techniczny klubu, Puma. Balotelli jest jedną z głównych twarzy tej marki, co nadaje dodatkowego smaczku. Osobną kwestię stanowi jednak postać agenta zawodnika, Mino Raioli, którego relacje z dyrektorem sportowym Milanu, Massimiliano Mirabellim, pozostają fatalne po letnich negocjacjach w temacie Gianluigiego Donnarummy.



107 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
viviek89
viviek89
22 lutego 2018, 02:32
wiem! niech wchodzi za kalinicia a do szatni go nie wpuscimy w millanello napewno jest jakies wolne pomieszczenie na trzymanie minotaura. ;)
0
BadMad
BadMad
21 lutego 2018, 22:50
A tak na marginesie - bo nie czytałem - jest jakiś konkretny powód ze Nicea (lub Balo ) nie przedluza kontraktu?
0
adamos
adamos
22 lutego 2018, 08:34
głowa zawodnika...
0
adamos
adamos
22 lutego 2018, 08:54
A serio to głowa. Zawodnicy i sam trener mają dośc jego zachowania, że nie wraca do obrony i nie wspomaga drużyny, a dwa to Rio pijawka i zarobki Balo, które krzywdzą innych zawodników Nicea i ich nie stać na taką pensję.
0
BadMad
BadMad
22 lutego 2018, 13:26
Mhm...czyli pilkarz sprawia problemy no to jestem w szoku%-) Chyba wiedzieli jaki kontrakt podpisuja,teraz się spostrzegli ze ich jednak na niego nie stac? A to o czym piszesz kolego to fakty sprzed roku kiedy narzekali na niego koledzy oraz Favre, nie wiem jak aktualnie wygląda sytuacja wiem że wygasa kontrakt,ale nastrzelal tyle że interesuje się nim kilka klubów z czołówki i dlatego ciekawi mnie czy piłkarz ma dość Ligue 1 czy Nicea mimo wszystko ma go dosc?;)
0
Deus
Deus
21 lutego 2018, 22:46
jak najdalej z tym idiotą od Milanu. Totalne zaprzeczenie mentalności naszych obecnych zawodników. Mamy w zespole - Bonucciego, Romka, Kessiego, Jacka, Contiego i wychowanków - wszyscy to pracusie na treningach, podchodzący do piłki z zaangażowaniem. Nawet Kalinic i Borini mają dobrą mentalność. A nawet Hakan niezwykle dojrzał, a kiedyś mówiono że IQ ma zapisane na kszulce (10). A wy chcecie gościa który u Seedorfa się opierdzielał i wszyscy mieli go dość.
1
Fushnikov
Fushnikov
21 lutego 2018, 23:58
Kim Ty jesteś że wystawiasz takie tezy?? Co zrobiłeś więcej od niego żeby Milan był lepszy?? Czyli Aubumayang też jest idiotą bo od września grał przeciętnie??Bo miał może już dosyć? Gość ma talent tylko potrzebuje Gandalfa białego i tyle. Mario w przeciwieństwie KaliNICa potrafi wykorzystać sytuację i zrobić na boisku przewagę. Ale nie bo on zniszczy szatnię. W Nice ją niszczy?? Przysłowiowe Pierdo$%^nie. Nie pozdrawiam i oby jak najmniej takich"kibiców"
1
adamos
adamos
22 lutego 2018, 08:36
Fushnikov Tak Balo niszczy szatnie Nicea, sami zawodnicy o tym mówią. Dostaje bezsensowne czerwa, robi dowcipy, których Francuzi nie cierpią i dlaczego nie chcą z nim przedłużyć kontraktu?
0
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 09:38
adamos jakbyś jeszcze oglądał za co te czerwa dostaje to bys kogl sie wypowiadać w francuskiej debilni sedziowoe daja mu czerwo za nazwisko cokolwiek zrobi to kartka
0
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 09:38
adamos jakbyś jeszcze oglądał za co te czerwa dostaje to bys kogl sie wypowiadać w francuskiej debilni sedziowoe daja mu czerwo za nazwisko cokolwiek zrobi to kartka
0
acDZiku82
acDZiku82
21 lutego 2018, 21:30
Jako grajka to wole go od kalinica nawet jak cos odwali poza boiskiem to z palcem w pupie strzeli wiecej od niego .problemem nie do przelkniecia jest agent mam dosc tego grubasa czuje ze on cos kombinuje przypodobac sie moze chceic da w promocji pupilka zalatwi mu kontrakt napewno nie maly i znowu sprubuje cos z gigio zrobic . Smierdzi mi tu cos oj smierdzi
0
tobiasz
tobiasz
21 lutego 2018, 18:09
Tylko nie on. Błagam tylko nie on. Dosłownie pobiłbym każdego kto uważa, ze Kalinica trzeba się pozbyć i sprowadzić balotelliego. Kiedy zaczyna nam się układać w szatni to sprowadzimy kogoś kto jest w stanie zniszczyć całą prace Gattuso. Nigdy mu nie wybacze tego jak w hotelu śmieszkował po przegranym meczu z Atletico.
2
epl
epl
21 lutego 2018, 21:21
To ty z głową masz coś nie tak. Pobiłbyś za opinię o zawodnikach (aż korci żeby powiedzieć "sprawdzam")? O ile jeszcze mogę zrozumieć głosy przeciw Balo (chociaż sam ich nie podzielam), to bronienie Kalinica w takim kontekście jest już chore.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 lutego 2018, 17:37
Heh za darmo? Przy zdrowej pensji a nie kosmicznej ja bym spróbował.
0
hvast87
hvast87
21 lutego 2018, 16:09
Niech gra sobie w tej Francji tam ogólnie niski poziom sportowy a napastnicy mają dużo łatwiej. Z tego co tam strzelił u nas miałby może z 30%
1
dejtfid1899
dejtfid1899
21 lutego 2018, 16:05
Gdybyśmy pozbyli się Kalinića np wysyłając go paczką do Chin, to Balotelli mimo jego człapiącego stylu byłby naprawdę przydatny i byłoby to wzmocnienie ataku. Włoch ma nadal kapitalny strzał nie tylko z rzutu wolnego, ale potrafi posłać ładną bombę na bramkę rywali. On żyje strzelając gole i chce je strzelać co widać po jego grze we Francji. Jedyny jego problem to gdy straci piłkę nie będzie zapieprzał żeby ją odzyskać. Jeśli Silva odnajdzie się i zacznie grać w każdym meczu tak jak w ostatnim spotkaniu, plus dołoży do tego skuteczność w postaci bramek i asyst to nam napastnik już potrzebny na przyszły sezon nie będzie, bo Silva z Cutrone to będzie pierwszy wybór, a Kalinić będzie zmiennikiem na słabe ekipy kiedy w/w dwójka będzie musiała odpocząć. Więcej jak 3 napastników do systemu gry z jednym snajperem nie jest nam potrzebnych. Nam potrzebny jest lewy skrzydłowy i konkretny rozgrywający, plus zmiennik dla RR, nikt więcej.
0
tobiasz
tobiasz
21 lutego 2018, 18:10
Co mnie obchodzi, że ma kapitalny strzał skoro jest osobą, która niszczy szatnie.
1
tobiasz
tobiasz
21 lutego 2018, 18:12
a twoja notka o Kalinicu... no po prostu nóż się w kieszeni otwiera. Cały Twój post to jedna wielka bzdura.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 18:23
Co jest konkretnie nie tak w Jego "notce" o Kaliniciu ?
0
adamos
adamos
22 lutego 2018, 08:52
Boże chroń nas kibicow przed takimi znawcami futbolu jakim jest dejtfid1899. To, że ktoś ma kapitalny strzał to już robi z niego zawodnika, że trzeba go kupić do Milanu? Kucharczyk, Kosecki też mają to, co może ich też kupmy?? Balotelli wogole nie wraca do defensywy a system Rino polega wszyscy bronimy... Zobacz Cutrone i Kalinica, są na 30-40 metrze na naszej połowie jak bronimy. Kalinić ma lepsze statystyki od Silvy ale Ty uwazasz że to on powinien lecieć do Chin. Trzeba dopingowac każdego, ja wierzę w Kalinica i Silve, że w końcu odpalą i będzie zabójcze trio napastników łącznie z Cutrone. A ludzi chorych na głowie typu Balo albo Evra to podziękujemy...
0
dejtfid1899
dejtfid1899
22 lutego 2018, 10:24
adamos zaznaczyłem to że nie wraca do def cytuję 'Jedyny jego problem to gdy straci piłkę nie będzie zapieprzał żeby ją odzyskać' więc polecam czytać ze zrozumieniem całość. A to że Rino nie wystawi nigdy kogoś kto nie będzie wracał do def to oczywiste, a to że Balo jest dla mnie lepszy od Kalinića to moja osobista opinia. Każdy ma własne zdanie, dla mnie Kalinić to najgorszy transfer letniego mercato co utwierdza w każdym meczu w którym gra. Kiedyś pisałem, że ja napastnika rozliczam z bramek, Silva jak się nie przełamie to lepiej żeby zmienił otoczenie w lecie bo kibicuję chłopakowi bo go lubię, ale to że Kalinić mimo słabej postawy otrzymał dużo większy kredyt zaufania od Rino jest dla mnie nie zrozumiałe, skuteczność ma fatalną potwierdza, że napastnik z niego żaden. tobiasz i adamos szkoda że nie pamiętacie, że Balo mimo iż jest irytujący, to strzela, w tym sezonie w 28 spotkaniach 21 bramek. Kalinić 24 mecze 4 bramki. Gra z Kalinićem to gra bez napastnika, lub gra górą na niego z której nic nie wynika.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 lutego 2018, 16:00
wielu chyba też zapomniało kto jest agentem Balo... 4-5 meczy na ławce i zacznie Pizzaolo smrodzić w mediach
2
Rossoner1996
Rossoner1996
21 lutego 2018, 15:52
1
Kuczi1899
Kuczi1899
21 lutego 2018, 15:47
Przejrzałem komentarze i like i jestem niemile zaskoczony . Kibice mają bardzo krótką pamięć. Balo przechodzący obok meczu , Balo z ekscesami , Balo z kartkami. I tak dalej. Rozumiem że wartość techniczną ma sporą ale w głowie to straszny bałagan . Przyszedł by do drużyny i zburzył chemię. Obecnie widać że wszystkim się chce , wszyscy dają 100%. Przyjdzie jedna "gwiazdka" machająca rękami i będzie tragedia. Stanowcze NIE I jescze ten Raiola
8
AC1899
AC1899
21 lutego 2018, 15:35
Krótko - nie.
2
adamos
adamos
21 lutego 2018, 15:25
Nie brać go!!!! Nawet jakby nam za to płacili. On ma poważne problemy z głową, drugą rzeczą jest, że jego agentem jest gruby RIO. Mamy fajną atmosferę w szatni jak i poza nią i chcecie by taki bezmózg wszystko rozwalił? Nie jeszcze raz nie...
4
Zielony2009
Zielony2009
21 lutego 2018, 15:11
Jak będzie niegrzeczny to na ławkę czy trybuny i poradzimy sobie z Silva i Cutrone (bo przyjmuję oczywiście wersję, że przychodzi za Kalinica). Nie przewiduję jednak takiego scenariusza, bo Balo w moich oczach nieco dojrzał, a i ręka Rino może wiele pomóc w tej kwestii. Zwłaszcza, że jeżeli Mario zdecydowałby się na powrót to nie po to aby trafiać na okładki gazet za osiągnięcia pozasportowe - od tego może mieć każdy inny klub bez większego potencjału.
2
tobiasz
tobiasz
21 lutego 2018, 18:14
co wyscie tak uwzieli tego Kalinica skoro nawet takiego idiote jak balotelliego chcecie z powrotem. Nie wiem czy wy kibicujecie Milanowi od roku czy macie taką krótką pamieć z pobytu balotelliego. Wstyd pisać takie komentarze.
0
Zielony2009
Zielony2009
21 lutego 2018, 18:42
A gdzie ja napisałem, że wolę Balo od Kalinica? Napisałem jedynie jak moim zdaniem może wyglądać jego powrót.
1
Adamek189
Adamek189
21 lutego 2018, 15:10
Jak za darmo to brać. Jest lepszy od Kalinica.
2
adamos
adamos
21 lutego 2018, 15:27
Kalinić ma przynajmniej zdrową głowę... I szopek nie ostawia na boisku jak i poza nim.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 15:30
Brożek też ma zdrową głowę , bieremy go do duetu z Nikolą ?xD
4
Meloon
Meloon
21 lutego 2018, 15:06
Balotelli sympatyzuje z Milanem otwarcie, bardzo bym chciał scenariusz w którym przychodzi do nas Mario, Gattuso go ogarnia i mamy świetną dziewiątkę. Serce tego chce, ale rozum podpowiada, że o wiele bardziej prawdopodobny jest scenariusz, że Balotelli zepsuje całkowicie atmosferę, a Gattuso prędzej go odsunie od gry niż nagle okiełzna charakter 28-latka.
Edytowano dnia: 21 lutego 2018, 15:07
0
Fushnikov
Fushnikov
21 lutego 2018, 14:56
Przeca sam mówił że wróciłby tylko na Circa Nord :) News do śmietnika
1
Fushnikov
Fushnikov
21 lutego 2018, 23:51
Curva*
0
Derylo
Derylo
21 lutego 2018, 14:29
jakieś jaja chyba...
0
Vol'jin
Vol'jin
21 lutego 2018, 14:03
Fajna ta wiara w cuda, że go Gattuso nawróci, skoro nawet Favre ma z nim problemy
0
Rossoner1996
Rossoner1996
21 lutego 2018, 13:41
Ja bym go brał, Kessie będzie miał raźniej.
0
MK92
MK92
21 lutego 2018, 21:53
Jest jeszcze Zapata.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
21 lutego 2018, 22:30
Już niedługo.
0
Pinokio
Pinokio
21 lutego 2018, 13:22
Nie, nie i jeszcze raz nie.
1
tysiok
tysiok
21 lutego 2018, 13:05
Jestem na tak. Balo dał Milanowi dużo dobrego. Jeśli będzie z nim coś nie tak to Rino sobie z nim poradzi.
1
#3#6
#3#6
21 lutego 2018, 13:27
co dobrego dał? bo z tego co widziałem, a widziałem każdy mecz w sezonach w których grał to zawalił nam półtora sezonu
4
epl
epl
21 lutego 2018, 16:57
#3#6 Nie to co Kalinic nie? Może i widziałeś każdy mecz, ale chyba niewiele z tego pamiętasz. Albo nakładasz jakiś filtr "pozaboiskowy". Od czasów Balo nie mieliśmy lepszego napastnika (Bacca na początku ładnie grał, ale później potężna obsuwa). Mam nadzieję że Cutrone i SIlva będą w stanie utrzymać wysoką formę przez dłuższy czas. Jeśli tak to Balo nie potrzebny. Poza tym od lat nie mieliśmy takiego zawodnika do karnych i wolnych. Calhanoglu i Suso są nieźli, ale to nadal nie ten poziom.
1
tobiasz
tobiasz
21 lutego 2018, 18:15
Co Ty chłopie wypisujesz. Balo jest symbolem upadku Milanu.
1
#3#6
#3#6
22 lutego 2018, 11:11
Jeżeli wg ciebie Chalanoghlu jest gorszym wykonawcą wolnych niż Balo to kończymy rozmowę bo nie ma sensu. To tak jak się kłócić że kot to pies. Balo to Balo, fajnie czasem pooglądać jego głupoty ale jak najdalej od Milanu. Poza tym nie znamy się - więc twoja opinia odnośnie mojej pamięci wsadź sobie w 4 litery bo faktycznie niewiele wiesz ;-)
0
#3#6
#3#6
22 lutego 2018, 11:34
Btw. Po powrocie z LFC w 23 spotkaniach strzelił aż 3 bramki, w tym 1 z Serie A. Muszę przyznać że dla snajpera to wynik porażający, Cavani powinien się od niego uczyć. Kalinić ustukał ich 4 i odwala ogromną pracę dla drużyny stąd łapie jeszcze asysty czyli to czego bambo nigdy nie ogarnie. Faktycznie jak na takiego kota-snajpera, zainteresowanie jest nim porażające - Barca, Real, PSG, Bayern, Juve - wszyscy są zainteresowani nowym Ibrą, który do wzięcia jest za porażającą kwotę - 0 euro. Wait.. (pewnie się nie znają co? xD). Klopp, najlepszy trener do wyciągania talentu z zawodników mający na koncie kariery zawodników jak Lewy, Auba czy Firmino też się pewnie nie zna, dlatego wywalił go nie chcąc nawet słyszeć o tym durnym pomyśle ;-) Swoją drogą ile tam bramek strzelił? Tyle co Kalinic w Milanie mając w tyłku więcej meczy. Nauka na błędach to ta zasadnicza umiejętność która rozróżnia człowieka od kompletnego idioty, stąd póki jest tu Mirabelli, Fassone i Gattuso - Balo tu nie zawita, chyba że w roli klauna do zabaw dla dzieci.
0
tommyb1
21 lutego 2018, 13:05
acmnajlepszy22: ja na stadionie w kasie pare godzin przed meczem :)
1
acmnajlepszy22
acmnajlepszy22
21 lutego 2018, 12:29
Mam pytanie mam zamiar się wybrać na mecz(Milanu) w wakacje i chciałbym się dowiedzieć gdzie kupowaliście bilety na mecz ?(Ci którzy oczywiście byli ) DZIEKI :)
0
grayman88
grayman88
21 lutego 2018, 14:24
Viagogo
1
grayman88
grayman88
21 lutego 2018, 14:24
Viagogo
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
21 lutego 2018, 16:32
Bez problemu kupisz w kasie przed meczem. Ok, jak pójdziesz na derby lub podobnej klasy mecz to moze byc gorzej, ale pozostałe to możesz przebierać w miejscach. Czasy pełnych trybun minęły.
1
ACMati69
ACMati69
21 lutego 2018, 19:05
Ja też chciałem kupić w kasie przed meczem, ale były takie kolejki, że swój bilet dostałe i wszedłem na stadion 15 minut po pierwszym gwizdku, więc radziłbym jednak kupić bilet przez internet, albo dotrzeć na stadion ze sporym zapasem czasu.
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
22 lutego 2018, 06:56
No ok. Ja byłem duzo wczesniej przed meczem i przy kasie nie było nikogo. Nie wiem jak to wygląda zaraz przed meczem
0
Robinowski
Robinowski
21 lutego 2018, 12:25
Dostał by kilka plaskaczy od Rino, to by się naprostował szybko.
1
adamos
adamos
21 lutego 2018, 15:32
Ilu trenerów tego próbowało? Nawet Miha miał obok niego pokój by mieć na niego oko i to nie pomogło... Nawet Mourinho z nim sobie nie radził. Ten typ po prostu tak ma z głową...
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
21 lutego 2018, 12:20
Jak chcemy żeby Milan się stoczył to oczywiście na TAK! Demony powracają...
6
MK92
MK92
21 lutego 2018, 12:18
A może właśnie Rino by go wychował? Bo jako piłkarz Super Mario wciąż ma ogromny potencjał i takiego Kalinicia zjada na pierwsze śniadanie.
3
Dryzu1899
Dryzu1899
21 lutego 2018, 12:41
28 lat i potencjał? Oczywiście technicznie jest lepszy od naszych napastników, ale on już się nie rozwinie ani tym bardziej nie zmądrzeje. Ma 28 lat a w tym wieku to już ukształtowany piłkarz a nie talent.
7
grayman88
grayman88
21 lutego 2018, 12:11
Dawać mi tego wariata!!!! Banana!!!!(z minionków)
0
Marcin1995
Marcin1995
21 lutego 2018, 12:08
Jako piłkarz tak, jako człowiek nie, wniosek? Nie, niepotrzebne zgniłe jabłko, właśnie dlatego teraz dobrze gramy bo jest super atmosfera, a taki Balo mógłby tylko zaszkodzić
7
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
21 lutego 2018, 12:21
Widzę że mądrze gadasz. Ci którzy go chcą to chyba źle życzą Milanowi.
2
radson1406
radson1406
21 lutego 2018, 11:57
Jestem pewien,ze dopoki trenerem Milanu bedzie Gattuso to pilkarze pokroju Balotellego nie beda mieli prawa gry w Milanie.Rino wiele razy podkreslal jak wazna dla niego jest atmosfera w zespole i poswiecanie sie dla barw.Ma to raczej niewiele wspolnego z Mario choc nie przecez iz kuszaca jest wizja darmowego napastnika mogacego zapewnic w sezonie kilkanascie bramek.
3
#3#6
#3#6
21 lutego 2018, 11:54
Pamiętam, że jak przychodził z LFC byłem niezwykle wkurzony. Milan po odejściu mistrzów starał się chociaż bieganiem coś stworzyć z niczego. Przyszedł i cały klub siadł, nawet Faraon przestał strzelać, a każdy mecz był grany w 10tkę mimo że czasami strzelił gola. Ja już wolę Kalinica, niż przestać oglądać od niedawna oglądalny Milan
0
epl
epl
21 lutego 2018, 17:00
ROTFL - szczególnie to o Kalinicu.
0
gorylmagila
gorylmagila
21 lutego 2018, 11:46
Bardziej z Nicei interesowałbym się tym środkowym pomocnikiem Sarri czy Serri. Podobno gościu wymiata ... A dwa co do Balotelliego jakby grał z sercem i zaangażowaniem to tak ... Jeśli jednak będą humory nie zadowolenie i człapanie to jestem zdecydowanie na nie ... PS. Drobna korekta, Rino jak pisali poprzednicy ,,wytłumaczyłby mu co i jak ..."
0
nokoments
nokoments
21 lutego 2018, 11:46
Z Mario jest trudna sprawa, bo prawdę mówiąc dopiero teraz w Nicei gra na miarę oczekiwań i swoich możliwości i to już drugi sezon z rzędu. Rodzi się pytanie dlaczego dopiero teraz i właśnie tam? Czy to dlatego, że jest tam absolutną i jedyną gwiazdą? Czy wcześniej nie radził sobie z presją wielkich klubów i medialnym zamieszaniem wokół nich i niego samego? Czy wreszcie dojrzał? Czy w Nicei ktoś potrafił do niego w końcu dotrzeć? Jaki styl trenowania i podejścia do graczy ma Favre i czy jest on podobny do tego co prezentuje Gattuso? Czy liga francuska jest po prostu słabsza i/lub bardziej mu odpowiada od Włoskiej/Angielskiej? Osoby odpowiedzialne za transfer musiałyby prześwietlić na wskroś tajemnicę wysokiej formy Supermario we Francji przed ewentualnym transferem. A na koniec trzeba zadać ostatnie i najważniejsze pytanie - co z Grubasem? I jak już tak wymieniamy kogo ze "starych znajomych" byśmy chcieli, to poza Pato i Balo widziałbym u nas Stefka Faraona. xD
0
szfarceneger
szfarceneger
21 lutego 2018, 11:42
Oprócz Balo jest kilka fajnych nazwisk, które mogą być do wzięcia za darmo. Oprócz oczywistych oczywistości jak de Vrij i Meyer, zainteresowałbym się dwoma Anglikami- Wheelcha... ekhm, Wilsherem i Shawem. O ile pierwszy to ogrome ryzyko ze względu na częste kontuzje, tak drugi mógłby powalczyć ze średnio spisującym się RR o pierwszy skład, a przy powrocie do formy sprzed złamania nogi spokojnie go z niego wygryźć. Problemem obydwu oczywiście pensja. Ale takim ruchem moglibyśmy zyskać też marketingowo - cały świat ogląda angielską piłką, a dobrzy Anglicy za granicą to wymarły gatunek, więc taki Wilshere czy Shaw w Milanie przyciągałby uwagę. Na naszym podwórku też jest kilku solidnych ligowców do wzięcia, jak Badelj, Asamoah i ewentualnie Strinić. A Mario? Dać mu kontrakt na rok jak Nice i jak będzie grzeczny i będzie strzelał to sukcesywnie przedłużać.
2
karp_fso
karp_fso
21 lutego 2018, 11:40
Ten facet jest niereformowalny. Zdecydowanie nie.
3
PanX
PanX
21 lutego 2018, 11:37
Gdyby nie głowa, dzisiaj może rywalizowałby z Suarezem, Lewym czy Kanem o miano najlepszej dziewiątki. Mario miał wszystko, by stać się piłkarzem światowego formatu. Lubię Balo i jeśli trener widziałby dla niego miejsce w zespole, to nie miałbym nic przeciwko jego powrotowi, o ile transfer zostałby przeprowadzony na warunkach Milanu, a nie Raioli.
2
patoo_07
patoo_07
21 lutego 2018, 11:22
Ponoć Allegri powiedział, że w lato mają mu sprowadzić Bonaventure.
0
Umberto
Umberto
21 lutego 2018, 11:23
Jacek się nie ruszy nigdy. Dowodem jest to że chociażby jako pierwszy na treningach się wstawia
9
Umberto
Umberto
21 lutego 2018, 11:28
A Tuttosport powiedziało, że Juve bierze Romagnoliego xDDDD Allegri może sobie chcieć, ale jeśli przegra Scudetto, Coppa Italia i odpadnie już teraz w LM to może mieć problem w Juventusie z utrzymaniem stołka.
1
szfarceneger
szfarceneger
21 lutego 2018, 11:43
Wykupuj najlepszych zawodników w lidze, a potem płacz że nie masz z kim w niej rywalizować xD
1
Umberto
Umberto
21 lutego 2018, 11:13
Zdecydowanie nie. Lepiej ściągnąć Pato
2
matten
matten
21 lutego 2018, 11:35
A co, lekarze w Milan Lab mają za mało pracy? :)
0
grzyweek7
grzyweek7
21 lutego 2018, 12:18
@matten jeśli chodzi o Pato to odkąd odszedł z Milanu kontuzję go omijają, a w Chinach gra całkiem nieźle.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 lutego 2018, 11:03
kalinic wypad do chin i dawac mario
0
Diavo
Diavo
21 lutego 2018, 11:03
Może Rino go ustawi, wtedy napadzior mega aleeeee co z Cutrone i Silva :/
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 11:06
Rino cos przybąkuje w wywiadach, że bardzo chętnie przeszedłby na 4 4 2. Tylko pewnie trzeba by kogoś do SP + skrzydłowego.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 11:23
@muamba_kabumba: 4-4-2 oznacza poniekąd "kastrowanie" Suso, moim zdaniem, bo o ile Hakan spokojnie poradzi sobie w drugiej linii, o tyle gra w pomocy dla Hiszpana może być problematyczna. No i co wtedy z Bonaventurą (bo środek pola obstawią Kessie i Biglia)? ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 12:05
Każdy zadaje pytanie co z Bonaventura czy co z Hakanem. To wreszcie chcemy mieć zawodników ktorzy beda rywalizować ze sobą o skład i tak naprawde nikt nie bedzie mial tej 11 pewnej i bedzie ją musiał sobie wywalczyć, czy wolimy żeby Hakan i Jack grali ciągle razem w 1 składzie a zmiennikiem był Borini i Montolivo.. To jest chyba kluczowe pytanie przed wykonaniem jakichkolwiek transferów, gdyż 1 skład to my już mamy dobry i szkoda z niego kogokolwiek sadzać na ławkę. Takie są realia budowy zespołu do walki o europejska czołówkę przynajmniej w moim mniemaniu.
0
Owiec
Owiec
21 lutego 2018, 11:00
Wielkie tak dla niego! Rino go ogarnie :D
1
Sone7
Sone7
21 lutego 2018, 11:05
Chyba raczej zabije. Choć w sumie wtedy też byłby "ogarnięty" ;P
7
22KAD
22KAD
21 lutego 2018, 10:59
Balo za kalinica to bylaby poezja
1
Rzetelny
Rzetelny
21 lutego 2018, 10:53
Doskonale pamiętam ile razy na niego psioczyłem podczas meczów, ale mimo to mam do niego wielką sympatię i chętnie zobaczyłbym go w naszym zespole. Gdyby klub dogadał się z Raiolą na w miarę normalnych warunkach to nic nie tracimy - to już nie ten Milan gdzie Bario byłby najjaśniejszą postacią (przynajmniej wg swojego mniemania) - jeżeli zacząłby gwiazdorzyć, strzelać fochy, słabo grać to ma go kto zastąpić, a kluby z Rosji, Chin zawsze dadzą za niego parę Euro. Pozdro!
0
JanekACM22
JanekACM22
21 lutego 2018, 10:51
Kurde brać go! Gattuso go okiełzna, a jak nie to się po zabijają:-D
0
grocho
grocho
21 lutego 2018, 10:48
Fajnie gdyby Mario wrócił,za Kalinicia jak najbardziej
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2018, 10:46
Kalinić out , Bario in byłoby okej. Kase mu dać podobną ( nie większą ) jak Kalinić, jeżeli Raiola będzie świrował to niech szuka miejsca dla swojego klienta gdzie indziej. Przy mądrze rozegranej sprawie można wyjść nawet na + zakładając, że Balo ma w tym wieku choć troche oleju w głowie bo umiejętnościami to zjada cała naszą 3 w ataku.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lutego 2018, 10:44
Relacja Milanu z Mario to trochę jak związek licealistów. Rozstali się bo balował bez niej, ale co jakiś czas wracają do siebie z miłości tylko on ciągle wybiera wypady z kumplami zamiast niej.

Dla Mario taka Nicea to idealny klub, średniak średniej ligi, bez zbędnej presji gdzie może sobie napykać bramek i ogłosić, że powinien już mieć złotą piłkę, bo tak mu Raiola wmawia. W większych klubach gdzie się humorów nie toleruje to już tak dobrze mu nie szło. Miał przebłyski ale na zawsze zostanie piłkarzem z ogromnym talentem i charakterem oraz psychiką, które ten talent zmarnowały. Podobna sytuacja jak Quaresmy.
Edytowano dnia: 21 lutego 2018, 10:47
4
Sone7
Sone7
21 lutego 2018, 11:24
Ja Balo widzę jako podobieństwo Cassano.
1
21 lutego 2018, 10:43
Uwielbiam gościa , napastnik który potrafi zrobić coś z niczego , zawsze lepszy niż Kalinic i jeszcze za darmo.
8
januchsztum2
januchsztum2
21 lutego 2018, 10:40
Nie, nigdy więcej! Może poza boiskiem zaczął powoli zaczynać mózgu, ale na boisku dalej mu odwala. Oglądałem kilka meczów Nicei w tym sezonie i on nic się nie zmienił. Jak mu się zechce to kogoś kopnie albo przywali, za to biegać na boisku dalej mu się rzadko chce. Ps. No i jeszcze ten knur jako jego agent
0
Lipido
Lipido
21 lutego 2018, 10:21
Zawszę gościa lubiłem mimo jego zachowania i ekscesów. Barwna postać. Moja żona nadal pamięta super Mario i tlenionego Hondę;).
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się