SCUDETTO


Awans przypieczętowany! Milan - Łudogorec 1:0

22 lutego 2018, 20:05, Leonardo 22 Główne newsy
Awans przypieczętowany! Milan - Łudogorec 1:0

AC Milan wygrał 1-0 po trafieniu Fabio Boriniego w rewanżowym meczu 1/16 finału Ligi Europy z Łudogorcem Razgrad.  W ostatecznym rozrachunku czerwono-czarni w dwumeczu wypracowali rezultat 4-0 co oznacza awans do 1/8 finału tych rozgrywek. Losowanie odbędzie się jutro w szwajcarskim Nyonie o godzinie 13:00

Podopieczni Gattuso w mocno rezerwowym składzie zaczęli cofnięci i próbowali szczęścia w kontrataku. W 12 minucie Andre Silva ładnie strzelał z dystansu, ale bramkarz stanął na wysokości zadania. W 21 minucie Borini wyprowadził gospodarzy na prowadzenie po pięknej asyście Patricka Cutrone, który ładnie dograł z lewej strony, a były napastnik Romy i Liverpoolu bez namysłu, mocno wpakował piłkę do siatki. Sześć minut później goście odpowiedzieli składną akcją zakończoną niecelnym strzałem Marcelinho. Atak pozycyjny ofensywnych graczy Łudogorca momentami mógł się podobać, ale defensywa Milanu radziła sobie nienagannie z zagrożeniem ze strony Bułgarów. W 44 minucie Kessie dorzucił do Andre Silvy, bramkarz minął się z piłką i Portugalczyk dogrywał do Cutrone, podał jednak za lekko i jeden z obrońców wybił futbolówkę na corner. Do przerwy mieliśmy jednobramkowe prowadzenie Milanu.

W 53 minucie Borini fantastycznie dograł do Cutrone stawiając młodszego kolegę w stuprocentowej sytuacji jednak ten popełnił techniczny błąd i nie trafił lewą nogą w dokładnie dostarczoną piłkę. W 57 minucie po błędzie Romagnolego z sytuacyjnej piłki szybko strzelał Świerczok, ale Donnarumma wykazał się dobrym refleksem i pięknie obronił strzał Polaka. Gattuso w tym meczu z ławki wprowadził Kalinica, Mauriego i Bonucciego. Chorwat ewidentnie miał dużo ochoty do gry, była aktywny i często faulowany przez przeciwników. Zawodnicy Milanu prowadzili spotkanie w "trybie oszczędnym" i skupiali się na utrzymywaniu się przy piłce i rozbijaniu ataków rywali. Rossoneri nie byli zainteresowani atakiem, a goście do tego nie mieli argumentów przez co mecz zrobił się nieco senny. Ostatecznie gospodarze okazali się zwycięzcami tej rywalizacji i spokojnie mogli czekać na jutrzejsze losowanie 1/8 finału.

 

AC MILAN (4-3-3): A. Donnarumma - Abate, Zapata, Romagnoli(74' Bonucci), Rodriguez - Kessie(56' Mauri), Locatelli, Montolivo - Cutrone(56' Kalinic), A. Silva, Borini.

Ławka: G. Donnarumma, Bonucci, Mauri, Biglia, Bonaventura, Calhanoglu, Kalinic.

ŁUDOGOREC RAZGRAD (4-2-3-1): Broun - Cicinho, Moti, Terziev, Natanael - Góralski, Abel(82' Dyakov) - Misidjan(71' Lukoki), Marcelinho(63' Campahnaro), Wanderson - Świerczok.

Ławka: Renan, Forster, Campahnaro, Dyakov, Plastun, Lukoki, Kovachev.

 

Bramki: 21' Borini

Żółte kartki: 70' Góralski, 86' Bonucci

Arbiter główny: Undiano Mallenco (Hiszpania)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja: 17 453


*** SKRÓT MECZU ***


 



294 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Majki85
Majki85
23 lutego 2018, 10:56
Ocenie na szybko poszczególnych zawodników. Oto moja opinia na temat ich występu: Donnarumma - bez zastrzeżeń. Cieszy to, że w dwóch meczach w których grał nie puścił gola, a dodatkowo pokazał że łapać coś tam potrafi. Dla mnie to powinien być na ten moment nr 2, bo Storari jest już stary i często kontuzjowany. Abate - szału nie było, ale najważniejsze, że żadnego babola też nie odwalił. Reasumując poprawny/przeciętny występ Ignazio. Zapata - potwór. Co tu dużo pisać. Jednak sprzyja mu granie raz na dwa miesiące ;) Romagnoli - bardzo pewny, naprawiał błędy Locatellego, ale chyba też nie ustrzegł się błędu, bo to chyba właśnie Allesio nie trafił w piłkę przez co Świerczok mógł nam załadować gola. Mimo wszystko Romagnoli jest w formie i to widać w każdym meczu. Rodriguez - podobnie jak Abate. Bezbłędny, ale i przeciętny występ. Kessie - na plus. Najważniejsze jednak, że Rino dał mu odpocząć przez arcyważnymi i trudnymi meczami z Romą oraz Interem. Locatelli - dramat! Tragedia! Chłopak jest bez formy, a taki ktoś, kto prezentuje taki poziom nie może być nawet zmiennikiem w Milanie. Konieczne jest wypożyczenie Manuela do innej drużyny z Serie A. Niech łapie doświadczenie, minuty i może rozwinie się jak Cristante. Dla Biglii po sezonie należałoby kupić zmiennika, bo Monto też już ma 34 lata na karku i lepszy nie będzie. Montolivo - przyzwoity występ Riccardo. Jednak tak jak wspomniałem wcześniej, Montolivo ma już swoje latka, a drużyne należy budować na kimś perspektywicznym ale też takim kto trzyma poziom. Borini - strzelił gola, walczył. Wracał do obrony. Może i przeciętny wystep Fabio, ale swoje zrobił. Więcej od niego się nie spodziewam i nie wymagam. Silva - obiecująca pierwsza połowa, w drugiej znacznie gorzej. Chłopak czy gra 90 minut czy 15, to zawsze daje drużynie tyle samo. Ktoś dobrze powiedział. Problemem nie jest to, ze koledzy mu nie podają, on się po prostu źle ustawia. Jakoś piłka Boriniego w polu karnym znalazła. Jakoś piłka znalazła też Cutrone w drugiej połowie, który z najbliższej odległości nie trafił w nią czysto przez co zmarnował szansę na gola. Nie znalazła ona natomiast Silvy, który jedyną okazję miał po uderzeniu zza pola karnego. Tylko czy to aby jest zawsze wina pomocników? Czy to aby jest przypadek? Nie sądzę... I odnośnie pozycji, to wcale mnie nie przekonują teorie, że może spróbować dać szansę Portugalczykowi na skrzydle. Gość owszem może i ma drybling, którego zresztą nadużywa, ponadto rusza się jak mucha w smole, a na skrzydle trzeba być przebojowym. Trzeba umieć zaskoczyć rywala. Silva tego czegoś nie ma. Dla mnie ten transfer to jest na razie taka sama porażka, jak transfer Gabigola do Interu. Nie wiem czym się w sumie kierowali panowie F&M kupując go za taką kasę? Tym, ze go namaścił go sam Ronaldo? Bo chyba nie bramkami strzelonymi w słabiutkiej lidze portugalskiej? Przypomnijmy... Nasz Andre miał strzelonych 16 bramek w 32 występach w poprzednim sezonie w FC Porto. Nie wiem nawet czy nie podchodził do rzutów karnych. W tym sezonie grający w jego miejsce Moussa Marega ma 17 trafień po 22 kolejkach! Cholera, może zamieńmy się z Porto? Statystyki przemawiają za tym ostatnim. Cutrone - bardzo słaby drybling. Jednak zdrowie na boisku zostawił, a i asystę zaliczył. Średni występ Patricka, jednak gdyby nie jego przebojowość, to kto wie czy w ogóle zdobylibyśmy jakiegokolwiek gola. Rezerwowi? Najwięcej dobrego dał Kalinić, który wywalczył kilka rzutów wolnych. Aż żal że nie było na boisku Hakana, Jacka, czy Suso, tylko Borini, któru do rzutów wolnych się nie nadaje i niech już może nie podchodzi ;) I to w zasadzie tyle z ocen, dziękuje :)
0
dejtfid1899
dejtfid1899
23 lutego 2018, 09:36
Komentatorzy z Eurosportu fatalni, myśleli że Milan będzie cisnął i zobaczymy grad goli, podczas gdy my zagraliśmy tak jak powinniśmy, nie forsowaliśmy tempa, gra z kontr po których padła bramka Boriniego i kontrolowanie spotkania. Nic złego nie mogło się wydarzyć, a Rino mógł dać odpocząć tym najważniejszym, a także dobrze zrobił ściągając Kessiego, czy Cutrone. Antonio zagrał dobry mecz, widać, że jako zmiennik dla brata się sprawdza. Ja tam żadnego pasożyta w nim nie widzę jak poniektórzy, dostaje szanse i daje z siebie 100% czego niestety nie można powiedzieć o innych. Gra bloku defensywnego na plus, chociaż Abate jak nie wie co zrobić z piłką to posyła świecę na napastnika.. musi Rino to w nim wyplewić. Locatelli niestety to nie jest ten poziom, chłopak gubi się czego efektem była strata piłki przed naszym polem karnym i groźna sytuacja dla łudogorca. Brakuje mu spokoju i jest zbyt chaotyczny. Jeśli nie poprawi swojej gry to w lecie przydałoby mu się wypożyczenie. Silva dobrze dogadywał się z Cutrone, w I połowie szybciej rozgrywał, w II niepotrzebnie trzymał za długo piłkę przy nodze czego efektem były jej straty. Musi nauczyć się szybciej dostrzegać kolegów i operować piłką, bo już powoli brak dla niego usprawiedliwień. Piłka też niespecjalnie szukała go w polu karnym. Gdyby miał takie piłki jak w sezonie dostawał nie raz Kalinić to pewnie miałby spokój od fali krytyki i kilka bramek na koncie. Natomiast on nie ustawia się dobrze w polu karnym rywali. Na Romę i na Inter powinien wyjść Cutrone, chłopak jako jedyny walczy i nie boi się twardej gry, biega od obrony do ataku. Podczas gdy i Silva i Kalinić cudów nie tworzą. Obawiam się jednak, że Kalinić wyjdzie na Romę i będziemy grać bez napastnika, a Hakan i Suso dużo miejsca mieć przez to nie będą. Cutrone powinien za to zagrać cały mecz z Interem i tam na pewno da czadu.
0
Fushnikov
Fushnikov
23 lutego 2018, 08:56
Ależ te mecze o utrzymanie wyniku się źle ogląda. Szkoda bo liczyłem że dobija ich a tu rozczarowanie. Na plus gra bramkarza. Też ma instynkt kota w bramce
0
Yabaye
Yabaye
23 lutego 2018, 09:06
Bez urazów, bez zawieszeń, bez straty gola. Mi to wystarczy. Wolę show z Interem i Romą :-)
0
MK92
MK92
23 lutego 2018, 02:50
Obawy o poziom Łudogorca okazały się bezpodstawne. Niewielkim nakładem sił pewny awans po dwumeczu.
0
Yabaye
Yabaye
23 lutego 2018, 09:05
Bynajmniej. W pierwszym meczu zabrakło im troszkę szczęścia, aby mocno utrudnić nam awans
0
MK92
MK92
23 lutego 2018, 09:30
Ja bym to nazwał brakiem skuteczności i dobrą grą naszej defensywy.
0
Yabaye
Yabaye
22 lutego 2018, 23:42
Robota zrobiona. Czekamy na losowanie. Locatelli zostanie zapamiętany po golu z Sassuolo i Juve. Kariery na miarę Milanu mu nie wróżę
1
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2018, 23:33
Locatelli dzisiaj dno, gdzie się podział ten mityczny talent
3
Gerada
22 lutego 2018, 23:30
Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że Milan Gattuso to Milan zadaniowy. Gracze mają jasno nakreślone cele na spotkania. Nie mają rywali "zaskakiwać", mają zrobić swoje do bólu skutecznie. Dziś oczywiście nie wszyscy zadaniom podołali, ale to już inna sprawa. O defensorach dziś nie ma się co za dużo rozpisywać, chociaż Romagnoli parę razy naprawiał wpadki naszego "bohatera” tego spotkania. A skoro już o tym mowa. Dziś Locatelli sprawił, że nawet Mauri jakoś pozytywniej się prezentował, mimo, że na boisku nic poza „charakternością” nie pokazał. Manuel dziś chyba nagrywał jakąś kompilację wideo dla zespołu U-12 zatytułowane „czego na boisku nie wolno absolutnie zrobić”, bo gama Jego wpadek była zatrważająca. Raziło mnie to tym bardziej, że naprawdę chcę w tego chłopaka wierzyć. Czasami w przeszłości wspominałem, że Biglia (ten z jesieni) lub Andre Silva podejmowali w niektórych meczach same złe decyzje… Manu dziś niemal idealnie wpasował się w to stwierdzenie. Skoro przy drugiej linii jesteśmy – być może to Bułgarzy dali za duży komfort naszym graczom, ale mimo wszystko bardzo mi dziś imponował Montolivo zagraniami z pierwszej piłki, gdzie przed otrzymaniem piłki dokładnie rozglądał się, gdzie ją podać. Ogólnie dobry występ Monto. Cutrone dziś pokazał, ze NIE JEST skrzydłowym. Jasne – swoim charakterem nadrabiał i koniec końców zaliczył przyzwoity występ, ale mam wrażenie, że rola szeroko grającego skrzydłowego niweluje Jego atuty, a rzuca Go na grę cechami, w których ma wciąż spore braki. Andre – bardzo dyskretny występ. Kalinić – dał niezłą zmianę i był bardzo pracowity na boisku. Bez większych fajerwerków.
6
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 23:35
Kalinic tyle razy był faulowany, że móglby spokojnie jardy zdobywać w footballu amerykańskim.
9
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 23:23
Kurcze spójrzcie jak się nam kadra posypała. Właściwie tylko bramka i obrona może rozegrać cały sezon na 3 frontach. Atak słabiutki, żaden z napastników nie gwarantuje, że postraszy rywala. Przed sezonem myśleliśmy, że Silva i Kalinic będą wymiennie grać w lidze i pucharach, a tu się okazuje, że Cutrone musi grać tu i tu, bo strach tamtą dwójkę wystawiać. Pomoc z racji wyłączenia Locatellego nie ma zmienników. Jedynie Monto daje radę. Brak skrzydłowych był widocznym problemem od początku, całe szczęście, że Borini w takich meczach jak dzisiaj się sprawdza (ale też bez szału, ratują go liczby). Życie mocno zweryfikowało nasze oczekiwania zwłaszcza jeśli chodzi o napastników. Póki co jest gorzej niż zakładaliśmy, ale jest wiele do odratowania.
4
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 23:31
Masz rację. Sam jakiś czas temu się nad tym zastanawiałem. Silva ma problemu to już bardziej z psychiką i nie sądzę by nawet do końca sezonu był z niego pożytek, Kallinic utwierdził tylko w tym, że jest bardzo słabym zawodnikiem. Jedyną pozycją o którą nie trzeba się martwić to faktycznie obrona.
1
Meloon
Meloon
22 lutego 2018, 23:20
Ludzie, ja nie skreślam Silvy, ale zaraz się z tej strony dowiem, że zanim Borini strzelił gola to Silva strzelił najpierw, ale było to tak szybkie i silne uderzenie, że nikt tego nie zobaczył i piłka wyleciała z bramki wprost pod nogi Boriniego. Jak będę chciał poczytać fantastykę to sięgnę po Wiedźmina. Tak samo jak uważam za totalną głupotę mówić teraz o sprzedaży Andrzeja tak równie debilne jest gloryfikowanie Go i opowiadanie bajek, usprawiedliwianie na siłę. Wszyscy źli nie podają Silvie, a tak to Złota Piłka 2018 byłaby jego. To jeszcze nie jest jego czas, mam nadzieję, że w przyszłym sezonie ten czas nastąpi.
Edytowano dnia: 22 lutego 2018, 23:22
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 23:26
Ja uważam, że Silva zagrał PRZECIĘTNIE, ale jak czytam, że "nie angażował się" to mnie strzela, bo już w pierwszej połowie cofał się do środka, by łatać dziurę za wiecznie spóźnionym Locatellim (stąd m.in. to ekwilibrystyczne wybicie piętką z naszego pola karnego) i pomagał w wyprowadzaniu ataków, a i tak dostał notę niższą od Manuela! Przy sytuacji bramkowej już tłumaczono, że przy piłce zamykającej ze skrzydła, napastnik nie może wbiegać za głęboko w pole bramkowe, bo w przypadku odbicia piłki od kogokolwiek musi być gotowy na dobitkę. Za to widzę, że Cutrone nikt nie rozlicza z jego strat i podań do przeciwnika, a szkoda. PS. "Reductio ad absurdum" to żenująca zagrywka w dyskusji.
1
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 23:30
WinstonSmith Ostatnio Cutrone to pupilek i podobnie jak kiedyś Locatellemu czy Boriniemu nie wypomina mu się słabych występów. Co więcej spójrz jak w przypadku MAnuela długo utrzymywano, że coś potrafi. Mam nadzieję, że w przypadku Cutrone obiektywizm będzie większy.
1
Arva
Moderator Arva
23 lutego 2018, 09:03
Borini pupilkiem? xDDDDDDDD
1
dejtfid1899
dejtfid1899
23 lutego 2018, 09:56
Piłka go nie szuka w polu karnym, przed polem karnym też tracił piłkę w II połowie i nic z tych jego akcji nie wychodziło. Jednak w I połowie fajnie rozciągał grę do Cutrone, potrafił zagrać z pierwszej piłki. Nie potrafił wypracować sobie sam sytuacji, ale na razie nie jest drugim Ronaldo, czy Suarezem, a czy kiedyś będzie? Zobaczymy. Ja go nie skreślam. I połowę miał solidną, drugą spuścił z tonu i częściej zdarzało mu się podejmować gorsze decyzje. Jedyne co jest nie sprawiedliwe w przypadku Silvy to mówienie, że jest gorszy od Kalinića. Grają inaczej, jeden i drugi tego sezonu nie zaliczy do udanych, na pewno z jednym z nich powinniśmy się pożegnać po sezonie. A który z nich w końcu odpali zobaczymy. Podsumowując to co zaprezentował do tej pory i jeden i drugi to u Kalinića nie podoba mi się to, że taki chłop tak łatwo się przewraca i marnuje sporo okazji jak już ekipa mu je wypracowała. Silva z kolei gra zbyt egoistycznie, chociaż z Sampą zagrał bardzo dobre zawody, ale widać, że to ciągle siedzi w jego głowie, gra zbyt pod siebie. Jeśli Kalinić poprawi skuteczność i zamiast szukać faulu to będzie ciągnął do przodu jak Cutrone, a Silva zacznie grać dla drużyny i również zacznie strzelać to Rino w końcu miałby dylemat kto ma grać, a kto grzać ławę.
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 23:09
Locatelli bez dwóch zdań pokazał, że jest cienki. Do tego brak postępu od ponad roku pomimo regularnej gry stawia pod wątpliwość jego przyszłość nie tylko w Milanie, ale i Serie A. Silva i Kalinic tradycyjnie prześcigają się kto jest słabszy jednak dzisiaj minimalnie lepiej Portugalczyk co ofc i tak nie ma znaczenia. Wielka szkoda, bo może i Cutrone jest aktualnie w gazie, ale za moment przestanie strzelać, a oprócz wykańczania akcji nie oferuje on wiele drużynie. Ale czy nie tego oczekuję się od napastnika? Ja bym jednak wolał żeby napadzior coś tam próbował sam sklecić, ale jak się nie ma tego co się lubi...
6
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 23:06
Zrozumcie ze nic temu silvie nie dolega! Bedzie mial okazke to strzeli po co tak naciskac i pisać bzdury po prostu teraz ma zniżkę formy w tym sezonie tak jak mial bomucci biglia i kalinic ktory nadal to ma. Ma 22 lata i pewnie bylby placz jakbyśmy my go teraz oddali prxypominam ze ci co tak teraz hejtuja silve to niedawno tak samo pisali o calhanoglu a teraz cisza

Proszę o stosowanie choćby minimum zasad poprawnej polszczyzny. Choćby nazwiska graczy z wielkiej litery.
Edytowano dnia: 22 lutego 2018, 23:21
1
dejtfid1899
dejtfid1899
22 lutego 2018, 23:07
Niektórzy już planują go sprzedać latem. A za parę sezonów będzie smarkanie o niego jak o Aubameyanga.
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 23:13
Według mnie ten sezon dla niego jest stracony. Trzeba go poprostu oswajać z otoczeniem.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 23:16
Auba to akurat nie dostał ani połowy szans Silvy , za jego czasów poprostu był skład kozacki i raczej nie dawali młodym błysnąć. Idąc tym tropem to nie sprzedawajmy też Mauriego bo kto wie czy sie w Verrattiego nie przeistoczy.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 23:30
I kolejny z "reductio ad absurdum"... Nikt nie każe trzymać każdego, najgorszego piłkarza, który w swojej karierze nigdy nie miał dobrych momentów, "w razie czego", ale skreślanie i sprzedawanie Silvy, który we Włoszech musi się, de facto, od nowa uczyć gry jako napastnik (bo w Portugalii snajperzy znają defensywę głównie z teorii) to także bzdura. Ja tam ufam Gattuso, bo jeszcze niedawno obśmiewaliście Hakana, a teraz mało kto by mu butów nie wylizał z zachwytu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 23:40
Co jak co ale o Hakanie to ja nigdzie złego słowa nie napisałem. Widziałem jego gre w lidze niemieckiej i nie miałem wątpliwości, że to kwestia czasu jak odpali .
0
22KAD
22KAD
23 lutego 2018, 00:59
Super drodzy admini juz sa tacy uszczypliwi ze jak sie chce pisac szybko z telefonu to nie mozna pisac bez polskich znakow i z duzej litery!!!
0
Arva
Moderator Arva
23 lutego 2018, 09:06
Więc pisz wolno, albo na komputerze :). Oczy bolą do czytania Twojej wypowiedzi :).
0
Ass
Ass
22 lutego 2018, 23:03
Brak środka pomocy, locatelli i mauri - tragiczna postawa, locatelli to już w ogóle beznadzieja. Już ja bym tak beznadziejnie nie podał do obrońcy po moich 5 latach rozstaju z piłką
1
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 23:00
Silva musi iść z Gattuso na jakieś piwko, raczej flaszkę na głowę aby się odblokować psychicznie. Nasz trener widać było, że kazał mu grać na szpicy ale z takim zestawieniem pomocy to mijało się z celem. O reszcie nie ma co się rozpisywać. Locatelli fatalnie, zmiany zabiły grę. Spotkania na przetestowanie wariantów.
6
comicowy
comicowy
22 lutego 2018, 23:07
I znów wszystko wina pomocy. Jakim cudem nawet Borini wchodzi na 10-15 minut i ładuje bramki? Andrzej nie pokazuje krzty zainteresowania meczem, ani nie angażuje się w grę zespołu. Wystarczy zobaczyć jak odpuścił przy akcji bramkowej. Daje z siebie 15% na boisku, przy takiej postawie zmarnuje swój talent, który ma, ale dla mnie to boiskowy leser.
1
comicowy
comicowy
22 lutego 2018, 23:11
@comicowy - oho, kolejny "a Borini strzela". No tak, jak dostaje "podanie życia" (pewnie chodzi ci o gola z asysty Montolivo) to strzela. Co do odpuszczania to brak słów... Graliście kiedyś bardziej poważnie w piłkę? Borini zamykał akcję, a Silva nie powinien wbiegać do samej bramki, żeby miał kto dobić "w razie czego". I wielkie XD na "nie angażuje się w grę zespołu". A kto, twoim zdaniem, cofał się na 16. metr w fazie defensywnej, żeby wybijać piłki po początkowej presji Łudogorca? No Silva.
1
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 23:24
Ah ten Borini, wszyscy oceniają jego umiejętności przez pryzmat ceny. Dziś nawet wykonywał wolne! ( Nie wnikamy w jakim stylu i jakim efekcie). Ostatnio podobijał już leżących na macie. Ale swojej gry już nie ukryje. Przykro mi ale my walczymy już o wyższe cele. Może na tle przeciętnego Milanu z jesieni wyglądał, uwaga, przeciętnie tak teraz zostaje mu dogrywanie ogonów z już rozszczygnietych spotkaniach. A co do mowy o pomocy to chodziło o zestawienie zawodników, którzy u nas poprostu nie pasują na grę jednym wysuniętym napastnikiem. A tak dziś był ustawiony Silva.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 22:56
Cutrone to ma beke pewnie z tych dwóch placków z którymi rywalizuje .. ;D Pewnie zbiore hejt ale najlepszym rozwiązaniem jest poprostu sprzedaż obydwu latem i ponowna próba ściągniecia ogarniętego napastnika.
1
pjotr
pjotr
22 lutego 2018, 23:01
raczej nie sprzedamy Kalinica latem bo wtedy go dopiero kupimy :( zapłacimy za niego 25 mln i pewnie pójdzie na wypożyczenie
0
pjotr
pjotr
22 lutego 2018, 23:01
O ile Silvę da się opchnąć, o tyle nie wierzę w sprzedaż Kalinicia, bo do tego trzeba mieć jeszcze zgodę zawodnika, a on ma kontrakt do 2021 roku, bardzo dobre zarobki i "grę" w renomowanym klubie. A co do Silvy... Jak go sprzedamy to za kilka lat będziemy smarkać o niego jak o Aubameyanga latem (czy B.Cristante, którego niektórzy chcą z powrotem z Atalanty) ;)
1
epl
epl
22 lutego 2018, 23:02
Jak ściągniemy kogoś dobrego do pierwszego składu to Cutrone na tym straci. A IMO powinien dostawać dużo czasu na boisku. Kalinica sprzedać definitywnie. Silva - na dwoje babka wróżyła.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 23:09
Jedyne co ratuje Silve to , że pierwszy sezon dla napastnika z ligi słabszej jest często zapoznawczym .. ale ten chłopak jest kompletnie niekumaty w polu karnym. To, że akurat Borini strzela bramki a nie On nie bierze się z nikąd.. przy asyscie Cutrone stał jak zamurowany, żeby chociaż na krótki słupek schodził skoro Pablo akcje zamykał.
1
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 23:13
WinstonSmith Łe tam ten Crstante to nie taki znowu kozak. Poczekajmy jak się rozwinie. U nas grał słabo, w Benfice też, dobre pół roku wiosny nie czyni, a może osąd przekłamują bramki. Pasalić czy Nocerino też potrafili ich sporo załadować. Petagna czy Stefan też byli wywoływani jako niepotrzebnie sprzedani, a dzisiaj nikt za nimi nie płacze (choć w aktualnej sytuacji kadrowej SES by się akurat przydał).
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
22 lutego 2018, 22:55
Locatelli najgorszy na boisku, koszmarny występ.
8
blady77
blady77
22 lutego 2018, 23:08
Czyli uzyskaliśmy odpowiedź czemu z Sampdorią trener wolał zaryzykować dublowanie pozycji Biglii i Montolivo kosztem wystawienia w pierwszym składzie Manuela.
3
Meloon
Meloon
22 lutego 2018, 22:53
Póki co to zmarnowaliśmy mocno 38 mln. Niech ten chłopak się obudzi. Zobacz akcję przy golu, jak się zachował Borini, a jak zaspał Silva. Usprawiedliwajcie Go przez tydzień, bo zrobił jedną dobrą akcję. Dość szans, dość usprawiedliwień, niech ktoś mi Go znowu zażąda w pierwszym składzie. Nie chcę go odsyłać, nadal w Niego wierzę, ale głowa mnie boli jak gloryfikuje się Go za dobre 5 minut.
7
comicowy
comicowy
22 lutego 2018, 22:56
Popieram w 100%. Miałem nadzieję, że po 20 pozytywnych minutach z Sampą, dziś zamknie usta mi i innym krytykom, ale po prostu jest słaby. Zero zaangażowania, chęci, czegokolwiek.
0
Olli666
Olli666
22 lutego 2018, 22:58
Ja po dzisiejszym meczu bym stwierdził ze straciliśmy 58 mil na napastnikow z których każdy jest na swój sposób żałosny .
0
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 22:59
Panie ekspercie piłka byla zagrana mocno na zamknięcie. W tej formacji napastnik wbiega na bramkarza a skrzydłowy zamyka, nie wiem czy wiesz ze jak sie biegnie na dośrodkowanie to jeden jest blizej krótkiego słupka(czyli tego blizej pilki panie znawco) a drugi zamyka na długim ehhh sami znawcy tutaj
6
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 23:00
Nikt go nie chce w pierwszym jeśli zagra Cutrone. Niestety, często w pierwszym gra Kalinic i tu jest pies pogrzebany
3
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 23:04
Kolega 22KAD ma rację co nie zmienia faktu, że Silva i Kalinic to niewypały i trzeba się zastanawiać nad rozwiązaniem kwestii napastnika latem co będzie bardzo trudne zważając na FFP, powrót Bakki i potencjalny brak kupców na Portugalczyka i Chorwata (za co najmniej połowę ceny zakupu).
0
blady77
blady77
22 lutego 2018, 23:05
@22KAD - "biegnie" jest tutaj słowem kluczem. Andre udawał się dostojnym krokiem na bliższy słupek i to zapewne wywołało oburzenie.
1
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 23:07
Ja widzialem tam tylko sprint i obroncow i napastników. Biegal w tym meczu duzo. Teraz jest hype na Cutrone jutro będzie na Silve tak tylko mówię
0
Meloon
Meloon
22 lutego 2018, 23:08
@22KAD Nazwij mnie jeszcze 50 razy ekspertem i znawcą to zmienisz może rzeczywistość, bo Silva tam nigdzie nie biegł tylko stał jak kołek zrezygnowany. Panie ekspercie, znawco, specjalisto i jak tam jeszcze chcesz. Poza tym mówię o całym meczu, a nie tylko o jednej akcji.
0
Meloon
Meloon
22 lutego 2018, 23:10
A jeżeli Twoim zdaniem dzisiaj jest hype na Cutrone, bo tak, a jutro będzie na Silve, bo to jest zależne po prostu od humoru kibiców, a nie ma nic wspólnego z poczynaniami na boisku to gratuluję, durniejszego usprawiedliwienia Silvy na tej stronie jeszcze nie widziałem, a były już naprawdę głupie. Tym stwierdzeniem przekonałeś mnie do zamknięcia tej dyskusji, żegnam.
0
blady77
blady77
22 lutego 2018, 23:11
To może przyjrzyj się raz jeszcze.
1
22KAD
22KAD
23 lutego 2018, 01:02
Tak samo jak byłi hype na Locatelliego a teraz każdy go ciśnie nie zważając na to że sezon temu mial kazdy mecz e podstawiea teraz wgl
1
Anonim
Moderator Anonim
22 lutego 2018, 22:46
Szkoda Atalanty. 1:1 ;/
4
blady77
blady77
22 lutego 2018, 22:48
Niewykorzystane sytuacje się mszczą.
0
IMMORTAL
IMMORTAL
22 lutego 2018, 22:48
Zawalił Berisha strasznie
0
GreyWay
GreyWay
22 lutego 2018, 22:45
Szkoda że Silva nie dostał ani jednego prostopadłego podania.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2018, 23:05
Szkoda, że Silva nie wyszedł do takowego podania i szkoda także, że odpuszcza każdy pojedynek główkowy ze stoperami. Jeśli chodzi o gre z pierwszej piłki to całkiem okej dzis wypadł.
0
22KAD
22KAD
23 lutego 2018, 14:25
Makumba wychodzil srednio co akcje Milanu. Slepy jestes?
1
Serginho
Serginho
22 lutego 2018, 22:43
Ehh tak ładnie to zrobił Andre, a Kalinic spaprał.
6
Anonim
Moderator Anonim
22 lutego 2018, 22:46
Nic nie spaprał, po prostu Góralski pięknie wszedł wślizgiem
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lutego 2018, 22:48
Gdyby nie ten De Rossii, znaczy Góralski. Może następnym razem.
0
R44
R44
22 lutego 2018, 22:39
Loca jakie sanki xD
0
pjotr
pjotr
22 lutego 2018, 22:37
akurat w tym meczu Kalinić dobrze łapie faule, w lidze zwykle przerwraca się bez
4
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 22:43
No, ale nic poza tym
4
22 lutego 2018, 22:34
Locatelli jest fatalny , ehh.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:34
Wtf po co Bonucci?
0
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 22:38
Żeby Romagnoli odpoczął?
1
R44
R44
22 lutego 2018, 22:38
Co by sobie Romek na Romę odsapnął troszkę
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:46
A ok widzę Gomeza nie było nawet na ławce :D
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
22 lutego 2018, 22:54
Żeby kartkę złapać...
3
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 22:33
Tego jeszcze nie grali ..Borini i wolne
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 22:33
Tego jeszcze nie grali ..Borini i wolne
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
22 lutego 2018, 22:32
Czo ten Boriniełę... Pirlo mu się włączył ? :D
0
patoo_07
patoo_07
22 lutego 2018, 22:32
Kto wymyślił oddawanie Boriniemu wolnych do strzału :D
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 22:31
Matko ... Ten Locatelli jest nienormalny
0
Max82
Max82
22 lutego 2018, 22:35
Gra taki piach że masakra same straty i głupie błędy
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 22:31
Matko ... Ten Locatelli jest nienormalny
0
Anonim
Moderator Anonim
22 lutego 2018, 22:31
Kalinić jak na razie dużo lepszy niż Andre Silva
4
epl
epl
22 lutego 2018, 22:59
Że co? Obydwaj grali PRZECIĘTNIE. Takie 5,5. Kalinic kilka razy dał się faulować, tyle że NIC z tego nie wynikało. Daleko od bramki - żadnej istotnej korzyści. Jedyna akcja ich obydwu to było dobre zgranie Silvy i strata Kalinica. Tak więc...
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:29
Czy była akcja podczas której Kalinic dostając podanie się nke wywrócił? Strasznie to irytujące.
4
AC1899
AC1899
22 lutego 2018, 22:36
Skoro go faulują, to się przewraca. Chyba nie było akcji żeby stracił jakąś piłkę dzisiaj.
3
BadMad
BadMad
22 lutego 2018, 22:38
Taktyczne wywrotki się nie liczą ;)
0
IMMORTAL
IMMORTAL
22 lutego 2018, 22:38
jak go kopią po nogach to jak ma się nie wywracać, jest chyab najczęściej faulowanym zawodnikiem w tym meczu
1
IMMORTAL
IMMORTAL
22 lutego 2018, 22:44
AC1899 - przed chwilą stracił, po podaniu na dobre wejście od Silvy. ;)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:48
Panowie, na orlikach się nie takie kosy łapało i biegło dalej, litości...
0
AC1899
AC1899
22 lutego 2018, 22:52
Wyłapałeś jedną stratę przez ponad 20 minut które był na boisku, brawo. Do tego stracił, dlatego, bo Góralski wykonał świetny wślizg. Kilka świetnych zgrań piłki, kilka dobrych zagrań, kilka wywalczonych fauli. Lepiej jednak skupić się na jednej stracie :)
1
AC1899
AC1899
22 lutego 2018, 22:53
grzesiekpl88 - Ty tak serio z tymi orlikami?
0
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 23:01
Nie wierze w to co tu czytam. Profesjonalista ma sie nie przewracac i stracic piłkę bo na orlikach sie dostaje kose i biegnoe dalej co za amatorka
1
22KAD
22KAD
22 lutego 2018, 23:06
AC1899 - a policzyć ci dzisiejsze straty Cutrone? On tracił piłkę przy przyjęciach i bez fauli. O Silvie też można powiedzieć "Kilka świetnych zgrań piłki, kilka dobrych zagrań". Ba! Nawet w początkowej fazie czyścił piłki na szesnastym metrze w grze obronnej (kojarzysz uderzenie piętką z powietrza przy ataku Łudogorca?). Mam czasem wrażenie, że niektórzy zrobią wszystko, byleby tylko obśmiać Silvę, który zagrał dziś zwyczajnie średnio - jak cały zespół.
0
AC1899
AC1899
23 lutego 2018, 05:10
Panie kolego, ale gdzie ja "obśmiewam" Silve? Pisałem o Kaliniciu, a Ty ciągle tylko Silva i Silva. Co drugi Twój komentarz tutaj dotyczy Silvy i w każdym go bronisz.
0
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:27
Bułgara będzie noga bolała jak kopnął takie drewno ...
1
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 22:28
może w sęka trafił...
0
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:30
I znowu Kalekanic gleba .... Chyba Bułgarzy naoglądali się Kickboxera i tylko palmy brakowało na boisku ...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 lutego 2018, 22:22
Szkoda że nie młodych wg mnie błąd trenera
0
patoo_07
patoo_07
22 lutego 2018, 22:20
Świerczok zderzył się dzisiaj z międzynarodową piłką. Odbija ja się od Zapaty jak od ściany.
5
Wilk87
Wilk87
22 lutego 2018, 22:19
Nie chcę nic pisać, ale jakby Silva zespuł taką sytuację jaką miał teraz Cutrone, to byłby lament.
1
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:22
To jeszcze można byłoby przełknąć ale to że Silva nie biega, nie walczy to jest niewybaczalne ...
1
AC1899
AC1899
22 lutego 2018, 22:22
Silva zepsuł przed chwilą kontrę. Bardzo złe podanie do Kalinica, kiedy ten mógł wyjść 1 na 1. Jeżeli już chcesz jakichś lamentów.
0
patoo_07
patoo_07
22 lutego 2018, 22:24
Na Cutrone nikt nie lamentuje, bo załatwił sobię kredyt zaufania dobrymi występami i strzelonymi bramkami. Silva sobię tego nie załatwił, więc wytykany jest mu każdy błąd. Taki zawód, im bardziej Ci nie wychodzi, tym większa presja na Tobie ciąży.
1
Abyss
Abyss
22 lutego 2018, 22:18
Dobra decyzja Gattuso. Kessie i Cutrone muszą trochę odpocząć, przed nami decydujące mecze w Serie A.
2
Adamken
Adamken
22 lutego 2018, 22:17
Zmiany takie, jakich większość z nas oczekiwała :)
2
patrykas
patrykas
22 lutego 2018, 22:17
Super zmiany :) czyli myślimy już o Romie :)
1
BadMad
BadMad
22 lutego 2018, 22:17
ABardzo fajnie
Edytowano dnia: 22 lutego 2018, 22:21
0
Lomaxini
Lomaxini
22 lutego 2018, 22:16
Powrót króla!
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 lutego 2018, 22:16
Kalinić i Mauri wchodzą
0
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:18
Jestem ciekaw co Mauri pokaże ... A teraz co ? Kalekanić > Silva ?
0
tober12
tober12
22 lutego 2018, 22:16
Nikolaaa
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:16
No i wywołaliście Mauriego :p
0
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:15
Ładna kontra Milanu
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 lutego 2018, 22:14
Moze ktoś opisac pierwsza polowe ? Bo dopiero zacząłem oglądać?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:15
Nudy i gol po podaniu Cutrone.
1
gorylmagila
gorylmagila
22 lutego 2018, 22:16
Milan ma inicjatywę, Cutrone rządzi, Bułgarzy mieli z 10 minut przewagi, Milan gra spokojnie wyrachowanie, nie spieszy się, wg komentatorów bardziej męczą się na treningu
1
tober12
tober12
22 lutego 2018, 22:14
Za dużo miejsca dla Ludogorca coś nam strzela.
0
skibolek235
skibolek235
22 lutego 2018, 22:13
Locatelli...chłopie,wróć do formy.
0
tober12
tober12
22 lutego 2018, 22:09
Gra, grą ale kibice też się nie pokazali.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 lutego 2018, 22:14
czemu kibice sie nie pokazali ?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 lutego 2018, 22:23
@Semper Fideli - bo ich prawie nie ma na stadionie? ;)
0
tober12
tober12
22 lutego 2018, 22:26
No dokładnie pustki jak nic. Rozumiem, że było 3-0 jest czwartek i to tylko Ludogorets ale podejrzewam m, że większość kibiców siedzi w domu. Szkoda, że w tak dobrym okresie nie chcą isc.
1
Andre
Andre
22 lutego 2018, 22:07
Jak na razie kontrolujemy mecz minimalnym nakładem sił. Jednak aktualna forma Locatellego to jest jakiś dramat. Milan po tym sezonie powinien go gdzieś wypożyczyć, żeby mógł regularnie grać i odzyskać pewność siebie, inaczej chłopak się nam zmarnuje...
0
Lipido
Lipido
22 lutego 2018, 22:06
Zywie niechęć do Boriniego i nie ukrywam tego. Ale czy on coś zrobił dla drużyny poza golem? Bo go wogole nie widziałem. Poprawcie mnie i powiedzcie, że to już nie nienawiść. Gość ostatnio paradoksalnie strzela ale na tym się kończy. A tak poza tym Locatelli fatalnie.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 22:12
Na pewno nie jest najgorszy a stosunek kwoty transferu do liczb ma najlepszy w całej drużynie. Tak to nienawiść :p
2
AC1899
AC1899
22 lutego 2018, 22:20
A czy nie o to chodzi w grze napastnika, żeby strzelać bramki?
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się