SCUDETTO


Arsenal rywalem Milanu w Lidze Europy!

22 lutego 2018, 22:59, cinassek Aktualności
Arsenal rywalem Milanu w Lidze Europy!

Rozlosowano pary 1/8 finału Ligi Europy! AC Milan w tej fazie rozgrywek zmierzy się z Arsenalem. Pierwsze spotkanie rozegrane zostanie 8 marca o godzinie 19:00 na San Siro, do rewanżu dojdzie natomiast tydzień później o godzinie 21:05 na Emirates Stadium w Londynie.

Oto wszystkie pary 1/8 finału Ligi Europy:

1. Lazio Rzym - Dynamo Kijów

2. RB Lipsk - Zenit Petersburg

3. Atletico Madryt - Lokomotiw Moskwa

4. CSKA Moskwa - Olympique Lyon

5. Olympique Marsylia - Athletic Bilbao

6. Sporting CP - Viktoria Pilzno

7. Borussia Dortmund - Red Bull Salzburg

8. AC Milan - Arsenal FC



265 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
januchsztum2
januchsztum2
23 lutego 2018, 13:14
Niech Arsenal trafi na Dortmund
0
januchsztum2
januchsztum2
23 lutego 2018, 13:13
Nie teraz, nie teraz
0
januchsztum2
januchsztum2
23 lutego 2018, 13:12
Lazio nieźle trafiło
0
januchsztum2
januchsztum2
23 lutego 2018, 13:08
Pilzno albo Dynamo Kijów i błagam o uniknięcie Atletico, chociaż konfrontacja Rino i Simeone na ławkach trenerskich byłaby ciekawa, dwóch wariatów
0
GreyWay
GreyWay
23 lutego 2018, 13:05
Z jednej strony fajnie jakby był mocny przeciwnik. Dawno nie było w Mediolanie europejskiego widowiska. Jednak z drugiej, szkoda byłoby ewentualnie odpaść już teraz
0
23 lutego 2018, 13:04
Marzy mi się Salzburg albo Pilzno :) Grunt to dostać takiego rywala, by przejść dalej, bo kasa z każdego szczebla LE może decydować o bilansie FFP, dlatego obyśmy byli jak najdalej od najtrudniejszych rywali :D
0
PanX
PanX
23 lutego 2018, 13:17
Z LE ogromnych pieniedzy nie ma. Zwycięzca może wyciągnąć łącznie coś ponad 20 mln, o ile dobrze kojarzę.
0
PanX
PanX
23 lutego 2018, 13:28
A od kiedy jesteśmy takim hegemonem, że 10-15mln euro nie robi nam różnicy w budżecie? Biorąc pod uwagę trudności w wyprowadzaniu pieniędzy z Chin, każdy milion robi dobrą robotę dla klubowego rozliczenia z UEFĄ. Że o wpływach z biletów nie wspomnę ;)
0
PanX
PanX
23 lutego 2018, 13:47
Nie chodzi o to, że ponad 20 mln jest złe, ale z 1/3 tej kwoty jest za zwyciestwo rozgrywek. Trudno wyliczać to do bilansu FFP jeśliw ogólnym rozliczeniu możemy być zmuszeni zyskać wielokrotność tej kwoty. LE niestety nas nie zbawi w tym aspekcie, co nie znaczy, że nie należy walczyć.
0
Kasa ACM
Kasa ACM
23 lutego 2018, 12:49
Chciałbym Salzburg. Potencjalnie prostszy niż pozostałe drużyny, no i bliski dolot :) Żadnych dalekich wypraw do Rosji itp. A na mocnych rywali przyjdzie czas od 1/4 :)
0
23 lutego 2018, 12:46
Będzie tak ze ten cały Lipsk trafi na Salzburg i austriackie kasztany im się podłoża .
1
radson1406
radson1406
23 lutego 2018, 12:37
Obysmy tylko nie wylosowali Lazio bo ja juz zygam ta iloscia meczow z ekipa Simone Inzaghiego.Rywali latwych juz nie ma ale chcialbym kogos z dwojki Dynamo Kijow lub Sporting Lizbona.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
23 lutego 2018, 12:23
Dawać Barcelone!
3
tobiasz
tobiasz
23 lutego 2018, 11:34
Osobiście wolałbym teraz dostać słabszego przeciwnika, ponieważ w lidze będziemy mieli napięty terminarz.
1
adamos
adamos
23 lutego 2018, 12:06
no to najlepiej zrobić jak Napoli skupić się tylko na lidze :-P
0
adamos
adamos
23 lutego 2018, 12:08
Nie, lepiej jest życzyć sobie najtrudniejszego przeciwnika, odpaść, a potem płakać, że wpływy z LE gówno dały w kontekście FFP xD
0
tobiasz
tobiasz
23 lutego 2018, 12:21
Ok 8 marca gramy 1 mecz w pucharze uefa, a w weekend lecimy do Genoi. Myślałem, że mecz będzie między spotkaniem z Romą i Interem. W Genoi pewnie stracimy punkty no ale trudno. 15 marca rewanż, czyli przed meczem z Chievo na San Siro. Jest ok.
0
patoo_07
patoo_07
23 lutego 2018, 12:50
Między Romą a Interem gramy z Lazio w Pucharze.
0
MK92
MK92
23 lutego 2018, 11:15
Prędzej czy później na kogoś silnego trafić musimy.
0
Zielony2009
Zielony2009
23 lutego 2018, 11:30
Wolałbym później. Po co mierzyć się z 4 trudnymi rywalami skoro można tylko z jednym najlepiej w finale.
2
adamos
adamos
23 lutego 2018, 11:58
Jeśli chce się wygrać rozgrywki trzeba z każdym wygrać, lepiej dostać teraz silnego i zobaczyć w jakim się jest miejscu. Bo jeśli wygramy z silnym zespołem nasi młodzi dostaną speeda na kolejną cześć sezonu i nabiorą pewności. Jeśli przegramy będzie trzeba tyrać więcej na treningach by nie dać ciała w lidze. A słaby rywal nie zweryfikuje tego. A w hura optymizm łatwo popaść i później ciężko wyjść z tego.
0
adamos
adamos
23 lutego 2018, 12:07
To dlaczego niektórzy chcą ryzykować i trafiać na silniejszego prędzej? Przecież kasa za każdy przebyty w LE szczebel jest potrzebna Milanowi do zbilansowania FFP!
3
Zielony2009
Zielony2009
23 lutego 2018, 12:34
adamos Chyba nie za bardzo ogarniasz zasady rządzące tym sportem.
2
Zielony2009
Zielony2009
23 lutego 2018, 12:59
@Zielony2009: Dajmy spokój adamosowi, on po objęciu przez Gattuso stanowiska pierwszego trenera serio liczył na to, że Przemek Bargiel zostanie przesunięty z Primavery do pierwszej drużyny ;)
1
tober12
tober12
23 lutego 2018, 11:04
Lazio - Atletico Milan - Borussia Arsenal - RB Lipsk
0
patoo_07
patoo_07
23 lutego 2018, 11:02
Pilzno, Salzburg, Sporting, albo ktoś z Rosji. Niech się wielcy sami poeliminuja :D
3
acmti__
acmti__
23 lutego 2018, 10:35
Czas na jakąś markę, Milan w formie, niech świat o nas usłyszy.
0
s2c2urinho
s2c2urinho
23 lutego 2018, 10:28
Z calym szacunkiem do autora tekstu RB LIPSK to nie Red Bull tylko RasenBallsport :)
4
symbolic
symbolic
23 lutego 2018, 11:42
Dokładnie, tak samo jak Lech Poznań to nie Lech, tylko Amica Wronki.
1
symbolic
symbolic
23 lutego 2018, 12:22
No nie tak samo, bo Amica nie posiadała innego klubu poza tym z Wronek ;) W numerze z RB chodziło o to, żeby dwie drużyny z tym samym właścicielem w nazwie nie grały w jednych rozgrywkach, bo to rodzi potencjalne możliwości wpływania na wynik meczu, jeśli te dwie drużyny się spotkają na jakimś szczeblu. Stąd zmiana tłumaczenia RB w "RB Lipsk".
0
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2018, 12:26
A to nie jest tak że tylko w bundeslidze nie mogą używać swojej oficjalnej nazwy ?
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
23 lutego 2018, 12:29
To co napisał Winson to raz, ale nie dlatego RB nazywa się RasenBallsport. Po prostu prawo niemieckie zabrania używania tytułu sponsora w nazwie klubu. Austriackie zezwala. Dlatego mamy Red Bull Salzburg. Po drugie oficjalnie właścicielem każdego klubu z Niemiec są fani (Kibice muszą posiadać 51% udziałów). A że Ci "fani" to ludzie z Red Bulla to już inna para kaloszy :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2018, 12:55
https://www.google.pl/amp/s/sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-mistrzow/red-bull-wygral-z-uefa-rb-lipsk-i-red-bull-salzburg-w-lidze-mistrzow/8qf63z.amp
Tutaj jest to wszystko wyjaśnione.
Edytowano dnia: 23 lutego 2018, 12:57
0
Fushnikov
Fushnikov
23 lutego 2018, 10:22
Ja bym chciał Pilzno :D Mam najbliżej 400km i chętnie bym się wybrał :)
0
FanatykACM
FanatykACM
23 lutego 2018, 10:21
Obyśmy wylosowali mocnego przeciwnika
0
Majki85
Majki85
23 lutego 2018, 10:17
Fakt faktem, ze chcący wygrać LE należy wygrywać z każdym bez względu na to czy jest to Arsenal, Borussia, Atletico, Lazio czy teoretycznie najłatwiejszy przeciwnik Viktoria Pilzno. Jednak na tym etapie rozgrywek nie chciałbym trafić w szczególności na dwie ekipy - Lazio i Atletico. Dlaczego? Z rzymianami mamy ostatnio sporo spotkań (liga, Coppa Italia), więc trochę nudne jest patrzeć na potyczki tych samych drużyn w krótkim odstępie czasu. Ponadto nie chciałbym, żeby na polu walki została tylko jedna włoska drużyna. Niech Lazio też zbiera puntky do rankingu. A Hiszpanie? To mimo wszystko marka, drużyna która od kilku lat z powodzeniem gra w LM i tylko chwilowy kryzys w tym sezonie sprawił, że odpadli oni już po fazie grupowej. Jednak nie jest to drużyna, która rozgrywki LE traktuje niepoważnie (mimo, że pamiętne słowa Gabiego na to nie wskazują) i będzie napewno chciała osiągnąć triumf. Dwumecz z Kopenhagą pokazał, że Simeone nie odpuści i oczywiście szanse Milanowi w ewentualnym starciu z nimi daje, bo dlaczego by nie, ale to byłby dla nas bardzo ciężki test i w przypadku gdybyśmy go nie zdali szkoda byłoby tę przygodę z Ligą Europy zakończyć już na tym etapie. Nie będę dramatyzował natomiast jeśli zmierzymy się z drużynami pokroju Borussi czy Arsenalu. One podobnie jak my przechodzą kryzys i ciekawe po prostu kto ten kryzys przechodzi bardziej. Mimo wszystko byłyby to na pewno wyrównane pojedynki, a być może nawet takie, które byłyby zbliżone do poziomu jaki reprezentują drużyny w LM.
1
Wilk87
Wilk87
23 lutego 2018, 10:32
Jak to jest z tym rankingiem teraz, bo słyszałem, że przez najbliższe 3 sezony, bezwzględu na punkty rankingowe, to Włochy, Hiszpania, Anglia oraz Niemcy i tak mają 4 drużyny w LM bez żadnych eliminacji. Jeśli się mylę, to poprawcie mnie
0
jacekk553
jacekk553
23 lutego 2018, 10:52
Wilk87 Wydaje mi się że teraz jest tak, że 4 pierwsze drużyny w rankingu mają zagwarantowane 4 miejsca bezpośrednio, bez eliminacji, więc mimo wszystko o ranking walczyć musimy, bo spadek na 5 miejsce odbierze nam jedną lokatę gwarantującą LM. Natomiast byłem zaskoczony, kiedy wczoraj po raz pierwszy od dawna zobaczyłem ten ranking i odkryłem, że Włosi są na 3 miejscu po wyprzedzeniu Bundesligi.
1
Majki85
Majki85
23 lutego 2018, 11:09
Wilku, Szczerze mówiąc nie wiem dokładnie, ale jacek553 chyba dobrze to wytłumaczył. Jakby nie było mimo wszystko dobrze jest walczyć i pokazać się z jak najlepszej strony, nie tylko dla rankingu, ale przede wszystkim żeby godnie reprezentować Serie A. Jestem dumny z Atalanty, że tak stawili czoła Borussi i tylko ponoć (bo gola nie widziałem) błąd Berishy zadecydował o tym, że awansowali Niemcy. Piłkarze z Bergamo mogą jednak chodzić z podniesioną głową. Teraz jednak skupiając się na samej Serie A będą jeszcze groźniejsi w walce o europejskie puchary.
1
AC1899
AC1899
23 lutego 2018, 11:31
4 pierwsze kraje mają po 4 drużyny. Żeby spaść niżej Włoskie drużyny musiałyby chyba nie grać jeden sezon w pucharach, bo przewaga czwartych Niemców nad kolejnym państwem jest duża.
0
adamos
adamos
23 lutego 2018, 11:54
my musimy zbierać pkt z jednego powodu dawno nie graliśmy w Europie, i jeśli teraz byśmy jakimś cudem wdarli się do LM to grozi nam 4 koszyk co równa się grupie śmierci. Jeśli złapiemy dodatkowe pkt to wtedy mamy szansę na 3 koszyk... A trzeba z Angolami walczyć by nam nie zabrali 4 miejsc do LM.
1
adamos
adamos
23 lutego 2018, 09:24
Ja uważam, że powinnismy dostać silnego rywala, który postawi ciężkie warunki. Wtedy zobaczymy czy mamy po co o LM walczyć i na jakim etapie jesteśmy. Gra przeciwko silnym zespołom rozwinie naszą młodzież i doda dużo doświadczenia.
1
Rzetelny
Rzetelny
23 lutego 2018, 10:26
Zgadzam się z Tobą. Powinniśmy dostać Arsenal, Atletico czy inną równie silną drużynę z jedno prostego powodu - LE nie da się wygrać licząc tylko na szczęśliwe losowanie. Jeżeli będziemy wstanie wyeliminować taką drużynę to jest szansa na końcowy sukces, jeżeli nie to odpadniemy w miarę wcześnie zachowując przy tym o wiele więcej sił na Serie A. Zdecydowanie wolę odpaść już teraz z Atletico po meczu w którym będą lepsi, niż dostać słabych rywali do półfinału i zdziwić się pod koniec maja, że w Serie A nie mamy siły grać, a w LE odpadamy bo w końcu trafił się ktoś mocny i pokazał nam miejsce w szeregu.
0
tmqTV
tmqTV
23 lutego 2018, 00:58
Nie kumam dlaczego większość tutaj zgromadzonych lekceważy Pilzno. Widzieliście tabelę? Oglądaliście jakiś ich mecz? Ta drużyna w tym sezonie wygrywa regularnie wynikami 3:0, 4:1, zdarza się 6:0, 7:4. Mają stosunek bramek w lidze 34:5 i kilkanaście punktów przewagi nad drugą drużyną. W tej rundzie byłem pewien tylko jednego awansu - właśnie Pilzna z Partizanem. Obyście się nie zdziwili, jak ich wylosujemy :)
0
IMMORTAL
IMMORTAL
23 lutego 2018, 01:07
Ludogorets jest liderem w swojej lidze, bilans bramek 51:11 i też zdarzyło im się wysoko wygrać mecz, argument bez sensu, bo liga czeska nie jest jakaś wybitna. Wszyscy chcą Pilzno bo są po prostu najsłabsi z całej stawki
15
IMMORTAL
IMMORTAL
23 lutego 2018, 01:10
+ nie widzę, żeby ktoś lekceważył Pilzno wiekszość pisze, że to byłby po prostu najłatwiejszy przeciwnik
1
AC1899
AC1899
23 lutego 2018, 10:21
Jeżeli w tej rundzie byłeś pewien tylko awansu Pilzna to fachowiec jesteś wybitny. Nie ma co.
1
AC Kamil
AC Kamil
23 lutego 2018, 00:00
Najgorzej trafić na Atletico, Lyon lub Lazio. Jeszcze na tym etapie życzyłbym wylosowania jednej ze słabszych ekip typu Viktoria Pilzno, Red Bull Salzburg czy Dynamo Kijów.
5
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2018, 23:52
Dawajcie to BVB, słabi są w tym sezonie
1
_GAHU_
_GAHU_
22 lutego 2018, 23:34
Nie ma co liczyć na najłatwiejszych rywali - jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele to na kogo byśmy nie trafili w następnej rundzie musimy zagrać na poziomie by przejąć dalej. Wiadomo że kilka ekip można by postawić wyżej od nas patrząc na ostatnie lata ale mamy nowy zespół, trenera z jajami i nikt nie wie czego się po nas spodziewać.Mamy swoje atuty i czy to będzie Viktoria Pilzno czy Atletico trzeba je wykorzystać.
2
_GAHU_
_GAHU_
22 lutego 2018, 23:29
Atalanta się sfrajerzyła. Szkoda mi ich bo zagrali dwa dobre spotkania a dzisiaj przeważali i dali sobie klepnąć na 1:1. Chociaż jeśli Borussia ma grać tak jak dzisiaj to może i lepiej dla nas ze oni przeszli.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2018, 08:26
Nie tyle nawet, że dali sobie klepnąć, tylko Berisha popełnił juniorski błąd i to przy tak lekkim strzale... Zawalił im awans.
0
_GAHU_
_GAHU_
23 lutego 2018, 11:10
Dokładnie strzału nie wiedziałem bo było tam niezłe zamieszanie po różnym więc może faktycznie to błąd Berishy chociaż ogólnie bramkarz Atalanty spisywał się dobrze w tym meczu. A z drugiej strony mieli swoje sytuacje żeby strzelić na 2:0 i mogli wcześniej ten awans przypieczętować a tak to wylecieli z pucharów.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2018, 23:25
Tak na prawdę to z wymienionych jedynie Atletico jest poza naszym zasięgiem. Z każdym z pozostałych zespołów jesteśmy w stanie powalczyć lub wygrać w obecnej formie. Tu już nie ma łatwych drużyn, chcąc wygrać LE i tak 4 z tych zespołów trzeba pokonać.
Edytowano dnia: 22 lutego 2018, 23:25
0
primo2p
primo2p
23 lutego 2018, 02:38
Już chyba trzy ;) 1/4, 1/2 i finał :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2018, 07:56
Fajnie, że widzisz Milan w 1/4 już ale dziś jest losowanie 1/8, więc 4 ;)
Edytowano dnia: 23 lutego 2018, 08:27
3
Presidente
Moderator Presidente
22 lutego 2018, 23:23
Ja bym chciał Lokomotiw Moskwa albo Dynamo Kijów.
0
PaoloACM
PaoloACM
22 lutego 2018, 23:19
Wyobrazmy sobie ze cofamy sie o 10 lat i czytamy tego newsa. Jedyna ekipa o ktorej bym pomyslal ze moze nam zagrozic to Arsenal. A dzis? Z kazdym z tych zespolow mozemy odpasc. Moze i mamy wielki potencjal, wiekszy od pozostalych druzyn oraz kilka niezlych nazwisk ale nikt sie Milanu juz nie boi. Z gory na wygranej pozycji powinnismy byc przeciwko Viktorii Pilzno, Lokomotiv Moskwa i Red Bull Salzburg aczkolwiek to nie znaczy ze tych rywali mozna lekcewazyc. W tej fazie zdecydowanie nie chialbym trafic na Atletico, RB Lipsk , Borussie i oczywiscie Arsenal - Gattuso potrzebuje jeszcze troche czasu zeby dopiescic ten zespol. Choc z drugiej strony jestesmy w tej chwili na fali wznoszacej wiec kiedy jak nie teraz wyelimnowac jednego z trudniejszych rywali? Kogo bysmy nie wylosowali Gattuso to ogarnie. FORZA MILAN Panowie!
1
Enter10
Enter10
23 lutego 2018, 00:06
10 lat temu to akurat w 1/16 Pucharu UEFA odpadlismy z Werderem :D
3
PaoloACM
PaoloACM
23 lutego 2018, 01:01
Kolego 10 lat temu odpadliśmy właśnie z Arsenalem z LM w 1/8 finału ;)
0
adamos
adamos
23 lutego 2018, 09:28
Arsenalu tez nikt sie nie boi już :-) Wenger to już powinien dawno pomyśleć o emeryturze a przynajmniej go powinni pożegnać jakieś 2 lata temu.
1
PaoloACM
PaoloACM
23 lutego 2018, 09:59
Pełna zgoda, ale to zespół z najsilniejsza kadra na papierze. Na szczęście dla nas Wenger nadal jest tam menadżerem ;)
0
k_muniek
k_muniek
22 lutego 2018, 23:11
Szczerze to obojętnie na kogo trafimy. Oczywiście lepiej gdyby to było Pilzno czy Kijów, ale jeśli serio mamy coś znaczyć to nawet po wylosowaniu BVB czy Atletico powinniśmy dawać sobie radę. Jedynie Lazio bym nie chciał, ale to ze względu na to że już za często z nimi ostatnio graliśmy i grać będziemy.
1
pijanyroman
pijanyroman
22 lutego 2018, 23:08
Tu już nie ma co liczyć na jakiś ogórków.. Ale trzeba pokazać co znaczy dawna marka Milanu.
0
AdrianoGalliani
22 lutego 2018, 23:07
Jak 1/8, to ja chcę Real Madryt. ;)
7
Andre
Andre
22 lutego 2018, 23:07
Jeden z klubów rosyjskich lub Red Bull Salzburg byłby dla nas szczęśliwym losowaniem.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 lutego 2018, 23:07
Chciałbym Arsenal albo Atletico. Jakaś konkretną firmę. Brakuje mi takich spotkań.
2
tober12
tober12
22 lutego 2018, 23:06
Czuję Dortmund.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
22 lutego 2018, 23:06
Pizlno by się przydało bo nie jest daleko i rywal do łyknięcia (podobny do Razgradu) Być może w rewanżu również mogłoby odpocząć kilku podstawowych graczy, a gramy na 3 frontach więc trzeba mieć to na uwadze :P Najbardziej nie chciałbym trafić na Lazio
1
IMMORTAL
IMMORTAL
22 lutego 2018, 23:05
Pilzno, Salzburg chyba najlepiej. Nie chciałbym Atletico, Lyonu i Lazio
2
MarcoFerrero
MarcoFerrero
22 lutego 2018, 23:05
Wszystko tylko nie Lazio i Atletico. Nie na tym etapie.
1
22 lutego 2018, 23:04
Salzburg albo Bilbao
0
BadMad
BadMad
22 lutego 2018, 23:03
Nie pogardziłbym którymś z Red Bulli;)
0
Umberto
Umberto
22 lutego 2018, 23:03
chciałbym sporting
0
sheva7acm
sheva7acm
22 lutego 2018, 23:02
chcę Viktorię Pilzno !!!
4
<  1  2  3  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się