SCUDETTO


W genueńskim deszczu o kolejne promienie ligowego słońca

10 marca 2018, 01:58, cinassek Aktualności
W genueńskim deszczu o kolejne promienie ligowego słońca

Po przerwaniu kapitalnej passy bez porażki w 2018 roku i ulegnięciu 0:2 Arsenalowi, drużyna Milanu musi oczyścić głowy bardzo szybko. Teraz bowiem na pierwszym planie ponownie są marzenia o niesamowitej pogoni za czołową czwórką w tabeli Serie A. By rossoneri ciągle mogli mocno w to wierzyć, muszą uporać się na wyjeździe z zawsze niewygodną Genoą, a dodatkowo poradzić sobie z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.

Weekend w stolicy Ligurii upływa pod znakiem porywistego wiatru do 60 kilometrów na godzinę, a ponadto spaść ma nawet 75 milimetrów deszczu. To wszystko sprawia, że murawa na Stadio Luigi Ferraris z pewnością będzie daleka od ideału, choć naturalnie pogoda dla obu drużyn będzie taka sama, zatem nie stanowi to żadnej wymówki.

Genoa zajmuje obecnie 13. miejsce w tabeli mając 30 punktów i legitymując się bilansem bramek 21:27. Podstawowym celem Liguryjczyków jest utrzymanie i są oni coraz bliżej realizacji tego postanowienia. Przewaga nad znajdującym się w strefie spadkowej Crotone wynosi już 9 „oczek”.

Trener Davide Ballardini nie będzie mógł skorzystać w niedzielę ze wszystkich swoich piłkarzy. Urazy leczą obrońca Armando Izzo oraz pomocnik Miguel Veloso, co wyklucza ich ze starcia z Milanem. Wszyscy pozostali zawodnicy są jednak do dyspozycji włoskiego szkoleniowca.

Za jedną z kluczowych postaci w zespole Gryfów z pewnością można uznać bramkarza Mattię Perina. Na regularne występy w środku pola może również liczyć wypożyczony z zespołu rossonerich Andrea Bertolacci. Dobrą formą wykazują się ponadto Goran Pandew oraz Diego Laxalt, którzy w ostatnim czasie zdobyli kilka ważnych bramek dla swojego zespołu.

Jako rezerwowi na niedzielę awizowani są dwaj inni zawodnicy z przeszłością w czerwono-czarnych barwach. Mowa o Adelu Taarabcie oraz Gianluce Lapaduli. Marokańczyk oraz Włoch walczą o skład Genoi, ale obecnie nie stanowią pierwszego wyboru dla trenera Ballardiniego.

Milan, mający na koncie 44 punkty, bilans bramek 37:30 i plasujący się na 7. miejscu w tabeli, traci aktualnie do zamykającego strefę awansu do Ligi Mistrzów rzymskiego Lazio 8 „oczek”. Ekipa z Wiecznego Miasta rozegrała jednak o jedno spotkanie więcej. Rossoneri są w pełni walki o dogonienie czołowych lokat, a ich jesienne straty nie pozwalają na posiadanie praktycznie jakiegokolwiek marginesu błędu.

Nad Morzem Liguryjskim, trener Gennaro Gattuso nie będzie mógł skorzystać ze swoich dwóch bocznych obrońców. Mowa o kontuzjowanym Ignazio Abate oraz o będącym już o krok od powrotu do pełnej sprawności Andrei Contim. Wszyscy inni są do dyspozycji szkoleniowca, który tym razem w swojej zwyczajowej jedenastce ma nanieść pewne zmiany.

W porównaniu z ostatnim spotkaniami, media awizują kilka roszad. Od pierwszych minut na szpicy powinniśmy ujrzeć Nikolę Kalinicia, zaś na prawej obronie zagra najprawdopodobniej Fabio Borini. W ten sposób na ławce rezerwowych zasiedliby Patrick Cutrone oraz Davide Calabria. Media informowały także o możliwości gry w pierwszym składzie przez Riccardo Montolivo, ale ostatecznie swoje miejsce utrzyma raczej Lucas Biglia.

Poprzedni pojedynek Il Diavolo i Gryfów to 22 października ubiegłego roku i bezbramkowy remis na San Siro. Potyczka ta została zapamiętana głównie z powodu czerwonej kartki, jaką ujrzał kapitan rossonerich, Leonardo Bonucci, za uderzenie rywala łokciem. Poprzednia wizyta mediolańczyków na terenie genueńskiego rywala to natomiast 25 października 2016 roku i niespodziewana, okazała wygrana gospodarzy aż 3:0.

Mecz 28. kolejki Serie A pomiędzy Genoą a Milanem rozpocznie się w niedzielę, 11 marca o godzinie 18:00 na Stadio Luigi Ferraris w Genui. Arbitrem głównym tej potyczki będzie Michael Fabbri z Rawenny. Transmisję na żywo przeprowadzi polska stacja telewizyjna Eleven Sports 2.

PRZEWIDYWANE SKŁADY:

GENOA CFC (3-5-2): Perin - Biraschi, Spolli, Zukanović - Rosi, Rigoni, Bertolacci, Hiljemark, Laxalt - Pandew, Gyłybinow.

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Borini, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Biglia, Bonaventura - Suso, Kalinić, Calhanoglu.


 



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FanatykACM
FanatykACM
11 marca 2018, 17:02
Trzeba dziś panowie wygrać bo Sampdoria przegrała :)
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 17:02
0
roby
roby
11 marca 2018, 16:58
Lazio remis
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 marca 2018, 16:59
No jeżeli sędzia 10min przedłuża mecz...
0
Lipido
Lipido
11 marca 2018, 17:04
Tak to właśnie wygląda w SA.
0
AC1899
AC1899
11 marca 2018, 16:43
Sampodria przegrywa, Lazio przegrywa, Atalanta remis, Inter wieczorem z Napoli. To znów może być dobra kolejka dla nas. Trzeba dzisiaj wygrać.
0
Marcin1995
Marcin1995
11 marca 2018, 16:44
Obowiązkowo jest szansa dojścia Lazio i Interu na odpowiednio na 5 i 4 punkty no i Derby w perspektywie
1
pepe82
pepe82
11 marca 2018, 16:36
Cagliari wygrywa z Lazio . Ewentualna wygrana nasza I wygrana wieczorem Napoli , spowoduje sen bardziej realnym .
0
Stark
Stark
11 marca 2018, 16:26
To dzięki mnie te wyniki. Postawiłem na wygraną Sampy, Lazio i Genoi, a moje szczęście jest takie, że na kogo stawiam, ten przegrywa. Nie dziękujcie
3
cinassek
cinassek
11 marca 2018, 16:42
Zrobimy zrzutkę na portalu, żebyś tak obstawiał do końca sezonu, co Ty na to?
1
Stark
Stark
11 marca 2018, 16:44
Spoko ????
0
Stark
Stark
11 marca 2018, 16:52
Zapomniałem, że emoty tu nie działają :-D
0
Pawlinho3
Pawlinho3
11 marca 2018, 16:01
Póki co wyniki do przerwy są idealne: tyły zabezpieczone bo Atalanta remisuje a Sampa przegrywa natomiast przed nami Lazio na remis :) Jeszcze tylko gdyby Napoli dziś wygrało z merdami a my z Genoa to jesteśmy 4 pkt za odwiecznymi rywalami (przy wygranych derbach byłby to 1 pkt - a pomyśleć że byli 18 oczek przed nami)
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 16:03
0
Diavo
Diavo
11 marca 2018, 15:25
Sampdoria przegrywa 0-1 z Crotone, a teraz jeszcze karny dla Crotone :D
0
Diavo
Diavo
11 marca 2018, 15:26
Uf odbitka w karnym 0-2
0
Diavo
Diavo
11 marca 2018, 15:42
Crotone 3-0 w 37 minucie, ale co grają to i Milan miałby ciężko. .
0
Lipido
Lipido
11 marca 2018, 15:50
Tym czasem Lazio remisuje i oddało podajze 1 strzał
0
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:54
Wiem, że wiele osób może mnie znienawidzieć za to co powiem, ale zaryzykuję teze, że gdyby Mourinho odszedł z MU i przeszedł do Milanu to on wyprowadziłby ten klub z powrotem na wyżyny, choć to mało realne oczywiście by zawitał on ponownie na San Siro. Wasze główne argumenty przemawiające na niekorzyść Portugalczyka, nie oszukujmy się - są słabiutkie i nieobiektywne. Argument nr 1 - trenował on Inter - ten argument tylko przemawia na korzyść Jose, gdyż osiągał on z Interem ogromne sukcesy, tripletto mówi samo za siebie. Argument nr 2 - kibice MU chcą jego odejścia - to nie kibice MU tak mówią tylko trolle, bez pojęcia o piłce, jakich w MU nie brakuje, zarówno tak jak w innych klubach. Argument nr 3 - autobus - ten argument wyjaśniłem niżej powołując się na tabele ligi angielskiej - 58 bramek w 30 meczach to chyba nie jest autobus panowie? Ja wiem, że moja opinia jest kontrowersyjna, ale przywykłem do tego, ponieważ inteligentni dyskutanci rzadko kiedy są dostrzegani w momencie wypowiadania swojej tezy, a dopiero później ludzie przekonują się o kunszcie i wyrachowaniu rozmówcy. Moje opinie to lata doświadczeń i obserwacji, stąd pojawia się stwierdzenie, że jestem niezwykle wybrednym koneserem futbolu, widzącym problemy a nie zamiatającym je pod dywan. Mam nadzieję, że mój komentarz zachęci do dyskusji, a nie sprowokuje durne wojenki. Pozdrawiam serdecznie
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 marca 2018, 14:32
To jaki ten facet zostawił za sobą rozpie... w Realu to kosmos. Wyniki może by były może nie , ale mecze to lepiej byłoby na livescorze śledzić bo to ile hajsu united wpakowało w skład a jak wyglada ich gra to jest masakra. Pogba w Juve świetny box-to-box, ustawiony przez Mou na DP całkowicie obniżył loty. Popatrz tylko na Alexisa, co ten facet gra przy tej kulawej taktyce. Nie wiem, może Tobie się to podoba. Mourinho ma swój świat i gdyby do nas przyszedł to mógłbyś zapomnieć żeby grali u nas w 1 składzie tacy zawodnicy jak Hakan,Suso,Conti. Juan Mata najlepszy asystent PL, to co Mou z nim zrobił to też tragedią wieje. Poprostu do jego taktyki wystarczy 7 drwali i 3 w miare szybkich i technicznych zawodnikó z przodu. Ogólnie ja takiego grania nie popieram, ale wiadomo dyskutować zawsze można, do tego między innymi służy ta strona :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2018, 14:35
To jest temat o meczu Genoa-Milan. Jeden post czy dwa nie na temat można przymknąć oko ale regularny spam to już przesada. Jak chcesz kontynuować temat Murinho proszę robić to w jednym wątku a nie spamować.
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 15:04
0
pepe82
pepe82
11 marca 2018, 16:31
Czyli sugerujesz , ze Gatuso powinien odejsc , rozumiem .
0
Adamken
Adamken
11 marca 2018, 12:47
Nie wiem czy oglądaliście upamiętnienie Astoriego przed rozpoczęciem meczu Violi, ale to było coś niesamowitego - kilkadziesiąt tysięcy ludzi, kompletna cisza, piłkarze obu drużyn stojący wymieszani na środku, wypuszczenie w powietrze białych i fioletowych balonów oraz balon w kształcie numeru 13. Miałem gęsią skórkę, a oczy podeszły mi łzami, do tej pory ciężko uwierzyć w to co się stało tydzień temu... :(

Mecz został też przerwany w 13 minucie, kibice przygotowali oprawę z nazwiskiem i numerem Astoriego, a wszyscy zgromadzeni na stadionie zaczęli bić brawo. Piękny hołd.
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 12:54
1
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:42
Wspaniałe zachowanie, godne podziwu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2018, 15:23
Odpaliłem sobie na YT, piękne pożegnanie. Zresztą ich kibice nie pierwszy raz pokazali klasę.
0
roby
roby
11 marca 2018, 12:08
Jestem jakiś spokojny o dzisiejszy wynik...może tak 2-0 dla nas...niech kołek na coś się w końcu przyda i strzeli
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 marca 2018, 09:38
Przy tej ulewie wynik meczu to loteria.
0
Kapi0704
Kapi0704
11 marca 2018, 12:13
Moim zdaniem nie xd :P bo jak będzie mokro to piłka będzie bardziej siadać i ci szybcy zawodnicy będę mniej przydatni bo po mokrej grząskie murawie się ciężko biega a o jakiś skąplikowanych zwodach to już zapomnieć można bo łatwo o wywrotkę :P taka pogoda będzie dobra do klepki bo piłka będzie po mokrej murawie szybciej lecieć :P xD tak czy siak wygramy :D Forza Milan
0
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:39
Panie prezydencie, za to u nas w RP piękna, wiosenna pogoda.
0
pazioni
Moderator pazioni
11 marca 2018, 09:09
Przeważnie jestem optymistą w życiu prywatnie i także na tej stronie. No ale zawsze jest to ale. Przypominam ,że ostatnio na tym terenie Inter poległ 2 :0 ,więc... Oczywiście użytkownicy na tej stronie znając mnie od dłuższego czasu będą wiedzieć ,że napiszę stary tekst ... Dziś muszą być 3 pkt , ale proszę innych użytkowników ,że jeżeli będzie przegrana nie piszcie infantylnych tekstów ,że Rino do zwolnienia ...
10
Orzelek79
Orzelek79
11 marca 2018, 09:44
Nie da się wygrać wszystkiego do końca. Rino i tak już zrobił coś czego niewielu w tym ja się spodziewało. Nawet jeżeli nie awansujemy do LM w tym sezonie, nie będę płakał ponieważ wiem że w tej drużynie dżemie duży potencjał , co nie było takie oczywiste za Montelli.
1
Bufor85
Bufor85
11 marca 2018, 10:40
Zgadzam się w 100%. Rono zrobił coś, na co czekałem od bardzo dawna. Wtłoczył tej drużynie "Ducha Walki" a co za tym idzie to szybkość, poprawę techniki, pressing, dobrą kondycję, szybkość itd... dawno tego nie widziałem w Milanie. Rino zrobił coś, czego nikt się z nas nie spodziewał.
0
Lipido
Lipido
11 marca 2018, 15:52
Z tego co ostatnio usłyszałem to podajze Juve ma 10 wygranych z rzędu. Więc..
0
11 marca 2018, 08:49
Wyczuwam remis w tym meczu.
0
StrachNaWroble
StrachNaWroble
10 marca 2018, 22:54
Tymczasem w Premier League miał miejsce wielki mecz. Potężny Manchester Utd nie tylko wygrał ze swoim odwiecznym wrogiem Liverpoolem (2:1), ale także rozbił ekipe Kloppa mentalnie. Psychologiczno-zachowawcze boiskowe zagrania znalazły odzwierciedlenie w realizowanej przez piłkarzy Mourinho wizji, w rezultacie czego zyskali oni 5 pkt przewagi i chyba zapewnili sobie miejsce w TOP4. Według mnie Milan powinien brać przykład z drużyny Mourinho, bowiem oni reprezentują niezwykle konsekwentny futbol, który niebawem przyniesie im prominentne sukcesy. Z takim wyrachowaniem taktycznym, umiejętną momentami "murarką", solidną defensywą i nieobliczalnym atakiem Czerwone Diabły mają szanse nawet na zdobycie Ligi Mistrzów. Pamiętam dwumecz z 2007 r. kiedy górą okazała się ekipa Rossonerich, ale wtedy United walczyło dzielnie na każdym froncie nie tak jak Milan tylko w LM, co zadecydowało o zwycięstwie, gdyby nie to , to właśni oni w 2007 r. wygraliby także te trofeum. Szkoda, że teraz Milanu nie ma w LM, tylko tuła się po Liga Europy, ale jeśli Gennaro zacznie brać przykład z Mourinho to może uda mu się wrócić do elity. Co o tym sądzicie?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2018, 23:05
Mam nadzieje, że Rino nigdy nie będzie naśladować Mourinho. Największy zabójca futbolu. Jego drużyny grają brzydko dla oka i nudnie.
1
StrachNaWroble
StrachNaWroble
10 marca 2018, 23:08
Ale zdobywają mnóstwo trofeów, a to się liczy. Wolałbyś żeby Milan grał ładnie i zbierał oklep od silnych drużyn regularnie grając tylko w LE, czy może żeby grali mniej widowiskowo, ale konsekwentnie i powrócili do elity?
0
Gerada
Gerada
10 marca 2018, 23:44
1. Liverpoolowi należały się dwa rzuty karne, więc murarka zespołu Mourinho nie była aż tak solidna... 2. Tak się jakoś złożyło, że mój kuzyn i większość przyjaciół jest za United i co i raz zerkam na ich poczynania. Oglądanie tej ekipy w żadnym razie nie pokazuje czegoś, co chciałbym żebyśmy naśladowali. 2 tygodnie temu z Chelsea 2:1 po anulowanej prawidłowej bramce Moraty na 2:2... Dziś przy 2:1 goście z Anfield powinni chociaż raz uderzać z jedenastego metra... Poza tym ten wielki Manchester United (któremu dobrze życzę) tak wcale mocno od trofeum do trofeum nie chodzi, bo w Anglii póki co dwa triumfy zapewnione ma ich lokalny rywal...
0
PaoloACM
PaoloACM
11 marca 2018, 02:21
Popieram przedmowce. Tak sie sklada ze mieszkam w UK i znam wiecej niz kilku lokalnych fanow ManU ktorzy najchetniej pozbyli by sie Jose przy pierwszej lepszej okazji. Oczywiscie sa i tacy ktorym specjalnie nie wadzi ale zdecydowana wiekszosc wolalaby innego managera. Ja rowniez jestem totalnym przeciwnikiem filozofii futbolu portugalczyka. A zwlaszcza jego stylu bycia i metod osiagania swoich "sukcesow"
2
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 11:48
Nie chcę się kłócić panowie, ale moim zdaniem przemawia przez was zazdrość i dużo jadu do Portugalczyka, powinniście bardziej szanować tego trenera, tymbardziej jako kibice Milanu. Najbardziej mnie rozśmieszyło jak Gerada pisze że LFC przegrało bo sędziowie pomagali United, ehh to też bzdura, bo Diabły były o wiele lepsze w tym meczu a nie chcecie tego widzieć, szkoda że jak City dostawało nagminnie karne ze spalonego i inne kontrowersyjne decyzje to nikt tego nie widział, bo przecież Pep i jego chłopcy grają ładna piłke...
0
Vol'jin
Vol'jin
11 marca 2018, 12:26
szanować merdacza? LUL
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2018, 12:30
Gość trenował Inter, jego taktyka to autobus i byle na 0 z tyłu a z przodu może coś wpadnie. I my mamy go szanować? Za co ?
Gdyby nie dużo farta i najlepszy bramkarz świata w bramce to w zeszłym roku jego autobus by się rozleciał pod naporem mocarnej Celty a w tym z Sevilli by wracał z 3-4 bramkami straty. To żaden geniusz, minimalista z dużą porcją farta.
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 12:32
1
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:19
Tylko że ten "minimalista z dużą ilością farta" jest drugi w najmocniejszej lidze świata i walczy o awans do 1/4. Hehe, "wielki" Milan obecnie uległ najsłabszemu od lat Arsenalowi na własnym stadionie a awans do LM jest jedynie mokrym snem kibiców. To że trenował Inter, wroga Milanu nie znaczy że jest kiepski, trochę obiektywizmu ludzie, myślałem że tutaj jest wyższy poziom komentowania...
0
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:25
Poza tym przeanalizuj sobie kwoty wydane ostatnio na transfery przez Rossonerich i samych sprowadzonych zawodników. Przecież ten zespół to masa szrotu i przeciętniactwa, jestem pewiem że Mou lepiej spożytkowałby te pieniądze, ale wy go nienawidzicie bo przecież trenował Inter i sprowadzał co i rusz Milan do parteru. To tylko świadczy o jego kunszcie i geniuszu. Wiem, że spora część Milanu kocha romantyczny futbol i jakieś sentymenty, ale czasy się zmieniły mocno i nie ma na to miejsca. Teraz na topie jest wyrachowanie taktyczne, umiejętne ruchy transferowe i skuteczność, czyli coś w czym Portugalczyk jest mistrzem, ale wy nie chcecie tego dostrzec.

Otrzymujesz ostrzeżenie za nazwanie piłkarzy Milanu szrotem (obraźliwe) i dublowanie komentarzy (3 pod rząd). Proszę się zapoznać z regulaminem. g88,
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 14:41
0
StrachNaWroble
StrachNaWroble
11 marca 2018, 13:42
Aha i jeszcze jedno panowie, tak luknąłem na tabele angielskiej ligi i faktycznie ogromny autobus tego Mourinho, "zaledwie" 58 bramek w 30 spotkaniach, autobus nie ma co...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2018, 14:33
"Poza tym przeanalizuj sobie kwoty wydane ostatnio na transfery przez Rossonerich i samych sprowadzonych zawodników." Piszesz coś takiego a za chwilę wychwalasz Mourinho, który wydał połowę tego na Pogbę :D akurat w tym kontekście to słabo wygląda. Nie twierdzę, że jest słaby. Po prostu nie chciałbym go w Milanie bo jego styl gry w pucharach mi się nie podoba. Wolę żeby Milan grał ładnie dla oka i skutecznie a nie bronił się za wszelką cenę.
Edytowano dnia: 11 marca 2018, 15:02
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 marca 2018, 14:55
zaraz zaraz , czy Ty właśnie nazwałeś transfery United , przemyślanymi ruchami na rynku transferowym ? :O Chłopie, Ty wez wytrzezwiej.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2018, 19:22
Taki mały off-top. Milan Club Polonia wygrał turniej w Jaworznie, w którym miałem przyjemność brać udział. Co prawda nie grałem w zwycięskim składzie tylko w 2 drużynie, której już tak dobrze nie poszło, ale do końca kibicowaliśmy chłopakom, którzy sięgnęli po trofeum wygrywając w finale z Barceloną 3-1 w karnych (mecz 1-1). Inter zajął ostatnie miejsce w swojej grupie i odpadł z turnieju. Podobnie jak MCP 2.
3
Gerada
Gerada
10 marca 2018, 19:48
Gratulacje ^^ A skoro przy off-topach jesteśmy - jest możliwość napisania jakiegoś subiektywnego felietonu/analizy na główną stronę? Bo pod 99% tematów czytam to samo szczere zdziwienie jak może nie grać boski Andre Silva? Jak może grać Borini jak chcemy wygrywać mecze? itp, itd... Odpisywanie notorycznie pod postami pytających jest szlachetne ale jakoś lepiej bym się poczuł mogąc po prostu linkować do dłuższego wywodu na ten temat. Poza tym obawiam się, że jak kult Andre Silvy będzie trwał w takiej sile to mi tego utalentowanego chłopaka w końcu ludzie obrzydzą, a chcę w Niego nadal szczerze wierzyć i trzymać za Niego kciuki ;)
0
Adi.Milan
Adi.Milan
10 marca 2018, 17:20
Kalinic hmm idealnie, postawie kupon gole Milanu w 1 polowie- 0 bo w drugiej pewnie wejdzie cutrone i strzeli
0
Owiec
Owiec
10 marca 2018, 15:38
Brakuje mi Lapaduli :/ jestem pewny że gdyby on został, a nie przyszedł Kalinić to mielibyśmy wiecej goli na koncie
0
Vol'jin
Vol'jin
10 marca 2018, 18:34
patrząc ile gra w Genoi to na Lapaduli zrobiliśmy świetny interes ;]
1
lopezito84
10 marca 2018, 15:35
Nie rozumiem dlaczego Gattuzo wpuszcza znów Kalinicia od początku? przecież od powrotu nic nie pokazał... zresztą przed kontuzją też nic nie grał. Wydaje mi się że musi mieć jakąś klauzulę w kontrakcie.
0
Gianni Rivera
10 marca 2018, 14:28
Jeżeli na boisku będzie błoto, to zdjęcie Hakana jest dobrym pomysłem. To piłkarz techniczny, więc w wodzie niewiele zdziała, podobnie zresztą jak Suso z drugiej strony, ale dla Hiszpana nie ma zmiennika. Borini z kolei może sobie lekko po takim błocku śmigać. Cutrone wyraźnie przyda się odpoczynek, bo trochę przycichł ostatnio. Tu również wybór jest dosyć prosty. Błoto nie sprzyja piłkarzom technicznym, takim jak Silva, więc jedyną opcją jest Kalinić. Sam mecz pokaże, czy wielka forma Milanu była chwilowa, czy trwa nadal, a mecz z Arsenalem był wypadkiem przy pracy powodowanym brakiem doświadczenia piłkarzy na arenie europejskiej. Trzymajmy kciuki. Również za to, by mecz się odbył.
2
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2018, 13:36
Hahah, świetny tytuł Panie Marcinie :)
0
MK92
MK92
10 marca 2018, 13:35
Wyjazdy do Genui w ostatnich latach niezbyt nam się udawały. Oby było teraz inaczej.
1
Milanboy
Milanboy
10 marca 2018, 11:16
Oby nie było jak np z Lazio gdzie nasi się wręcz ślizgali
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
10 marca 2018, 10:27
http://www.milannews.it/rassegna-stampa/gazzetta-maltempo-a-genova-ma-la-partita-non-e-a-rischio-287703 przegladarka chrome wlaczyc tlumaczenie i pisza ze nie ma zagrożenia, meczyk sie odbedzie
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
10 marca 2018, 10:22
micha cieszy patrzylem na serieA tam jest napisany mecz o 15 to bym nie ogladna. a tu meczyk jednak o 18 :D
0
Meloon
Meloon
10 marca 2018, 08:52
Redakcja chyba ostatnio trochę za dużo poezji ostatnio czyta :D
5
Marcin1995
Marcin1995
10 marca 2018, 07:01
Dziwne to uczucie, czekać na mecz który prawdopodobnie się nie odbędzie
0
pazioni
Moderator pazioni
10 marca 2018, 05:09
I to oczekiwanie do jutra ,czy mecz będzie czy nie .
2
jasiom22
jasiom22
10 marca 2018, 03:17
Locatelli i Silva powinni grać :-p, i się zgrywać... a nie Montolivo i Kalinić.
(ponoć Montolivo też jest brany pod uwagę)
Edytowano dnia: 10 marca 2018, 03:18
0
AC1899
AC1899
10 marca 2018, 10:32
Oni mają się zgrywać czy wygrywać mecze? Na chwilę obecną Locatelli nadaje się na Serie B, a Silva na rezerwowego w lidze portugalskiej.
2
jasiom22
jasiom22
10 marca 2018, 11:13
Oni maja sie zdecydowanie zgrywac... A ja beda wygrywali tak jak 1-0 z Interem z Locatellim w wyjsciowym skladzie, tym lepiej... A Kalinic i Montolivo to co niby maja wygrywac? Coppe przeciwko Juve, czy moze w Londynie z Arsenalem 3:0... Wolne zarty... A nie... maja walczyc o LM... W ktorej mialby grac Kalinic i Montolivo w przyszlym sezonie... Aha... im wiecej sie zgraja teraz tym lepiej to bedzie wygladac w przyszlym sezonie... Trzon juz jest... A Locatelli i A.Silva jakby mieli odrobine ciaglosci to poziomu absolutnie nie zanizaja... Raz w formie byl Locatelli raz Montolivo... Tyle tylko ze jest 10 lat roznicy... Wiec albo trzymamy sie tego co bylo z Przez ostatnie lata ,patrz Druzyna wokol Monto...albo budujemy nowe.. Na wiecej niz pol sezonu.. I tu rozwoj Locatellego i Silvy powinny byc priorytetem. Zamiast ich marnowac, sprzedawac za mniej czy wypozyczac byle gdzie... Zeby znow nie mieli ciaglosci.
0
matten
matten
10 marca 2018, 12:02
LM jest również po to, aby w czasie letniego mercato można było ściągnąć kogoś lepszego, niż rzeczony Montolivo. Pieniędzmi nie wygramy, bo lepsze apanaże może zaoferować angielski średniak, nie wspominając już o Chińczykach i innych egzotycznych ligach. Pozostało nam więc kusić historyczną pozycją klubu i grą w europejskich pucharach, a LE to raczej słaby wabik. Jeśli chodzi o Silvę i Locatellego to w moim mniemaniu powinni udać się na wypożyczenie. Portugalczyk nie pokazał dotychczas nic ciekawego na podwórku krajowym, a Locatelli od pamiętnego meczu z Juventusem zatrzymał się w rozwoju.
0
AC1899
AC1899
10 marca 2018, 14:00
Jest już marzec, a oni nadal mają się zgrywać? I ile tak? 3 lata?
0
jasiom22
jasiom22
11 marca 2018, 02:27
Zgrywać mają się do końca obecnego, już dawno straceonego przez Montellę sezonu. Dopiero od przejęcia drużyny przez Gattuso można mówić o zgrywaniu. Po raz kolejny proszę nie sprowadzać osoby Locatellego do jednej bramki przeciwko Juve, jako przykład podaje choćby ostatnie wygrane derby gdzie Locatelli był w wyjsciowej jedenastce, i owszem nie strzelił gola.. ale zagrał poprawnie, nie zaniżając jakości zespołu.. 20 lat, wychowanek.. z uber potencjałem... mamy go wywalić jak Cristante.. aha.. a bo Montolivo wywalczy nam LM mistrzów.. rozumiem... więc jeszcze raz, też jestem niepoprawnym optymistą, ale Milan zwyczajnie racjonalnie patrząc nie ma szans na miejsce premiowane grą w LM... A od nowego sezonu, dobrze by było mieć Silvę zamiast Kalinica, i Locatellego zamiast Montolivo, choćby pierwszego z ławki... na co wam te dziady?!?! (chcę dodać wieczna kontuzja i drewno :-p) co więcej dał Kalinić z Montolivo już jeden, może dwa dobre występy... to mniej wiecej tyle samo co bramki Silvy w LE czy Locatelli z Juve i Interem. Tyle że jedni to emeryci z wysokimi kontraktami co nie łapią sie do pierwszego składu, a Loca i Silva to przyszłość tego klubu i być może swoich reprezentacji.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się