SCUDETTO


Andre Silva znowu daje zwycięstwo! Było gorąco: Milan - Chievo 3:2!

18 marca 2018, 14:05, cinassek Aktualności
Andre Silva znowu daje zwycięstwo! Było gorąco: Milan - Chievo 3:2!

Kolejny mecz Milanu, kolejne wielkie emocje, kolejny gol Andre Silvy w końcówce dający rossonerim zwycięstwo! Podopieczni trenera Gennaro Gattuso przegrywali do przerwy z Chievo Werona 1:2, ale w drugiej połowie odwrócili losy spotkania i postawili na swoim. Zwycięstwo 3:2 sprawia, że mediolańczycy w dalszym ciągu znajdują się w pełni walki o czołową czwórkę tabeli Serie A i awans do Ligi Mistrzów!

Spotkanie rozpoczęło się w sposób wymarzony dla Milanu. Rossoneri od początku posiadali inicjatywę i udokumentowali to w 10. minucie, gdy Suso wypuścił prawym skrzydłem Francka Kessiego, ten zagrał wzdłuż pola bramkowego, a futbolówkę przyjął Hakan Calhanoglu i wykorzystując nieobecność między słupkami próbującego wcześniej interweniować Stefano Sorrentino, mocnym strzałem po ziemi zdobył bramkę. W kolejnych fragmentach meczu mediolańczycy starali się nękać defensywę przyjezdnych, ale mimo prób, zwłaszcza z obu skrzydeł, nie przekładało się to na konkretne zagrożenie pod bramką. Szczęścia uderzeniem z dystansu próbował także Lucas Biglia, ale posłał futbolówkę ponad poprzeczką bramki "Latających Osłów".

A po upływie nieco pół godziny gry nadeszła minuta, która wstrząsnęła Milanem. Najpierw lewym skrzydle ruszył Emanuele Giaccherini, posłana przez niego piłka odbiła się jeszcze od Leonardo Bonucciego i trafiła pod nogi Mariusza Stępińskiego, który z bliska doprowadził do wyrównania. A w kolejnej akcji do piłki wybitej przez Cristiana Zapatę dopadł w okolicach szesnastego metra Roberto Inglese i przepięknym, mocnym strzałem pod poprzeczkę prawą nogą, wyprowadził swoją drużynę na prowadzenie.

Przed przerwą podopieczni trenera Gennaro Gattuso próbowali jeszcze odmienić losy spotkania, ale im się to nie udało. Pierwsze 45 minut zakończyło się wygraną Chievo w stosunku 2:1.

Druga połowa, zgodnie z oczekiwaniami, przyniosła mocne próby Milanu w odwróceniu złego wyniku. Remis udało się uzyskać szybko, bo już w 52. minucie - sprzed pola karnego strzelił Lucas Biglia, piłkę odbił Stefano Sorrentino, a do siatki posłał ją czujny Patrick Cutrone. Sędziowie początkowo nie uznali gola decydując o spalonym, ale z pomocą przyszła technologia VAR i bramka została zaliczona.

W kolejnych fragmentach spotkania rossoneri walczyli z czasem, aby zdążyć przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Próbował m.in. wprowadzony za Fabio Boriniego Andre Silva, który niecelnie główkował po dośrodkowaniu Suso. Gospodarze przeprowadzali kolejne akcje, ale futbolówka wciąż nie przeszła linii bramkowej po raz trzeci. Do czasu - w 83. minucie w polu karnym werończyków powstało zamieszanie po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, a największą przytomność umysłu w okolicach piątego metra zachował portugalski napastnik Il Diavolo, który mocnym strzałem nie dał szans Sorrentino na skuteczną interwencję.

Od tej pory mediolańczykom zależało już na utrzymaniu korzystnego rezultatu, który jednak mógł być wyższy. Już w doliczonym czasie gry kapitalnym przerzutem popisał się wprowadzony wcześniej Mateo Musacchio, występujący w roli prawego obrońcy, piłkę opanował Hakan Calhanoglu i choć w dogodnej akcji nie zdobył gola, to wywalczył rzut karny. I tu również z pomocą przyszła technologia VAR, gdyż arbiter Maurizio Mariani początkowo nie zauważył ręki wykonującego wślizg piłkarza Chievo. Do piłki podszedł Franck Kessie, ale strzelił w pobliżu środka bramki i z jego uderzeniem poradził sobie doświadczony golkiper przyjezdnych.

Ostatecznie Milan odwrócił losy pojedynku, który do przerwy przegrywał, zwyciężając 3:2 i dopisując do swojego konta kolejne niezwykle ważne trzy punkty w Serie A.

AC Milan - Chievo Werona 3:2 (1:2)

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Borini (60' A. Silva), Bonucci, Zapata, Rodríguez - Kessie, Biglia, Bonaventura - Suso, Cutrone (83' Musacchio), Calhanoglu

CHIEVO WERONA (4-3-1-2): Sorrentino - Jaroszyński, Bani, Tomović, Cacciatore - Depaoli, Radovanović, Castro (87' Pellissier) - Giaccherini (71' Hetemaj) - Inglese (76' Birsa), Stępiński

Bramki: Calhanoglu 10', Cutrone 54', A. Silva 82' - Stępiński 33', Inglese 34'

Żółte kartki: Kessie 44', Calhanoglu 47' Biglia 74' - Depaoli 17', Jaroszyński 55', Giaccherini 61', Stępiński 77', Cacciatore 90+4'


*** SKRÓT MECZU ***


 



717 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
arosinski1995
arosinski1995
20 marca 2018, 11:25
Ja karnego bym nie podyktował. Owszem ręka była ,ale wg mnie przypadkowa odbiło się od nogi.Do tego naturalne ułożenie ciała, a z resztą te ręki są zawsze kontrowersyjne, ale ja bym nie podyktował.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 marca 2018, 13:34
Inaczej jeśli obrońca ręką zatrzyma podanie/dośrodkowanie a inaczej bezpośredni strzał, z którego może paść bramka. Zresztą skoro sędzia po użyciu VAR zdecydował o karnym to widocznie się należał a lepiej zna przepisy od nas.
1
StrachNaWroble
StrachNaWroble
20 marca 2018, 19:36
grzesiek- a mało byłó sytuacji kiedy sędziowie się skompromitowali mimo że rzekomo znali przepisy? #Marciniak na przykład?
1
AC Kamil
AC Kamil
20 marca 2018, 22:45
Jak to było naturalne ułożenie rąk to ja już nie wiem kiedy sędziowie mają podyktować karnego jak nie w tak ewidentnej sytuacji jak ta. Zawodnik Chievo miał ułożone ręce w górze jak siatkarze przy bloku. Proponuję prześledzić sobie jeszcze raz tę sytuację i zrobić stop klatkę w momencie kontaktu piłkę z ręką.
2
ósmy
ósmy
19 marca 2018, 15:53
I jeszcze jedna fajna lekcja dla młodych Diasa, a w szczególności Tsadjouta, który jako napastnik zobaczył z ławki reakcję stadionu, kibiców i starszych kolegów na bramki Cutrone i Silvy. To powinno scementować i w jakiś sposób ukształtować mentalność młodego napastnika. Podejrzewam, że inaczej odbiera się taki mecz siedząc na trybunach, a inaczej dzieląc radość z kolegami z ławki rezerwowych. Kto wie, jak naprawdę rodziły się legendy futbolu.
2
MK92
MK92
19 marca 2018, 13:16
To nie był dobry mecz Milanu, ale że zespół ma charakter, to i doprowadził do zwycięstwa. Zapata a Romagnoli na środku obrony to różnica klas. Jednak z przodu wydarzyło się więcej dobrego. Andre Silva znów dał nam trzy punkty. Forza Milan!
0
dejtfid1899
dejtfid1899
20 marca 2018, 11:18
Dlatego I zmiennikiem dla dwójki Bonu-Roma powinien być Musacchio, a nie Zapata.
1
acDZiku82
acDZiku82
19 marca 2018, 09:33
A potkniecie lazio cieszy . Przy naszym zwyciestwie. Widzialem wczoraj rowniez napoli genoa i prosze wytlumaczcie mi dlaczego nasi wlodaze uparli sie na reine a nie sciagna perina z genoy Gosc jest super a jeszcze jak w komentatorzy wspomnieli ze ma on zastopic reine w napoli to myslalem ze mnie trafi
0
dejtfid1899
dejtfid1899
19 marca 2018, 12:38
A ile razy trzeba tłumaczyć, że władze Milanu wiążą nadzieje z Plizzarim, który gra na wypożyczeniu w Serie B (jako 17-latek broni w kadrze U-20)? Perin blokowałby potencjalne wejście Plizzariego, a Reina już nie, bo w przypadku sprzedaży Donnarummy, Pepe byłby pierwszym bramkarzem na ok. 2 sezony, a jego zmiennikiem byłby właśnie Plizzari.
4
epl
epl
19 marca 2018, 18:43
Dlaczego blokowałby Plizzariego? Transfery mają być zdelegalizowane? Jaki problem sprzedać go za 3-4 lata? Jedyną zaletą Reiny jest chyba to, że zgadza się na rolę rezerwowego. Pensję pewnie zawoła sporą - 2,5 - 3,5 mln.
0
Vol'jin
Vol'jin
19 marca 2018, 21:12
a po co wywalać 30 mln na Perina i go pozbyć się za 2 lata bo Perin na zmiennika nie zgodzi się
4
Vol'jin
Vol'jin
19 marca 2018, 22:56
Niektórzy serio żyją w Football Managerze... Vol'jin słusznie to wyjaśnił: po co wydawać grube miliony za Perina, jeśli mamy w planach pozbyć się go po 2-3 latach? Wszystkie ruchy duetu Fassone&Mirabelli pokazują, iż oni na poważnie wierzą w Plizzariego, przez co Reina jest jedynie "tymczasowym dupochronem" na wypadek odpału Raioli. Dzisiaj czytałem jak Mino (wbrew Pogbie) rozmawia o jego transferze z innymi klubami. Na tego grubasa lepiej mieć argument w postaci doświadczonego bramkarza, by szantaże pt. "zabiorę Donnarummów i zostaniecie z pindolem w ręku, a nie bramkarzem" nie działały.
3
dejtfid1899
dejtfid1899
20 marca 2018, 11:34
acDZiku82 dopóki nie pozbędziemy się Gigio to ciężko będzie nam o jakiś ruch po dobrego młodego golkipera. Reina przychodzi za free więc dużo nie tracimy (jedynie pensja), bo faktycznie Hiszpan spadł z formą ostatnio, ale nie ma zapewnienia że będzie u nas nr1. Perin jeśli dogaduje się z Napoli to wie, że będzie tam nr1, u nas Gigio to nr1 na obecną chwilę. Ale co do tego że Donnaruma nas opuści jestem przekonany. Jednak dziwnie byłoby w trakcie sezonu mącić w głowie młodego Włocha, że mamy dość jego grubego agenta i jest jedynym graczem na którym możemy zarobić konkretne pieniądze(60mln+). Więc zostaniemy zapewne z Reiną na 2 sezony, a co do Plizzariego to nie widziałem jak gra, wszyscy go zachwalają, ale czy on da sobie radę u nas to zupełnie inna bajka. Jeśli nie podoła, to za 2 lata będziemy szukali bramkarza już mam nadzieję na lata w stylu Perina. Może Meret do tego czasu uwolni się od kontuzji, chłopak jest fantastyczny i z chęcią zobaczyłbym go u nas.
0
acDZiku82
acDZiku82
19 marca 2018, 09:28
Jak juz kurz opadl...... Super ze kolejna bramka a jeszcze lepiej ze gwarantujaca trzy punkty to mze tylko motywowac
1
Gieno
Gieno
19 marca 2018, 09:13
SUSO PAN PIŁKARZ
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
19 marca 2018, 01:46
Jeszcze dużo przed nami. Teraz Juve wyjazd, potem niby 3 z rzędu u siebie ale w tym Inter i Napoli, potem ciężki wyjazd do Torino, w dalszej części wyjazd Atlanta. Najważniejsze abyśmy za 2,5 tygodnia dalej byli w grze. FORZA MILAN!
0
adamos
adamos
19 marca 2018, 13:56
no i po drodze Juve ma Real, Roma ma Barce w LM, Lazio w LE. Zmęczenie da o sobie znać w lidze i upatruje, że pogubią te zespoły pkt. Wątpię żeby Juve zagrało z nami na 100% szczególnie, że trzy dni później grają z Realem.
0
Gerada
Gerada
19 marca 2018, 00:45
Jako ciekawostka noty od portalu statystycznego Squawka, który jeśli się nie mylę korzysta z tych samych danych co Opta: Donnaruma 2 – Rodriguez 3, Zapata 4, Bonucci 3, Borini 2 – Biglia 4, Bonvantura 4, Kessie 0,5 – Suso 4,5, Cutrone 3,5 Calhanoglou 4,5 / Musacchio 2,5, Silva 3,5

skala 0,5 – 5, gdzie piątka jest najwyższa, a 2 jest notą wyjściową.

(akurat sam przeglądałem i pomyślałem, że się podzielę :P)
Edytowano dnia: 19 marca 2018, 00:46
0
Adi.Milan
Adi.Milan
19 marca 2018, 01:01
slabe
2
Gerada
Gerada
19 marca 2018, 01:03
W jakim sensie słabe, że tak zapytam? Bo niektórzy moim zdaniem całkiem dobre noty dostali ;)
0
Wilk87
Wilk87
19 marca 2018, 08:50
Bonaventura dużo za dużo. Jeśli Gigio ma ocenę 2, to Borini powinien mieć niżej (lub Gigio wyżej), Musacchio - wiem, że grał tylko 10 minut, ale nie zagrał aż tak gorzej niż Zapata, jeśli w ogóle. Nawet nie chodzi o samo podanie do Hakana, ale sam sobie tą piłkę wywalczył, przepchnął rywala i go jeszcze wyprzedził. Akcja godna Bonucciego. Sam Zapata też nie zagrał tak wyraźnie lepiej niż Leo. Kessie - ja wiem, nie strzelony rzut karny i ogólnie przeciętnie, ale żeby dostać najniższą możliwą ocenę??
2
Gerada
Gerada
19 marca 2018, 13:34
@ WIlk87 - dlatego uważam te noty za ciekawostkę. Bazują na suchych liczbach, żadnych subiektywnych opiniach. Stwarzasz okazję masz punkty dodatnie, tracisz piłkę na kontrę - masz ujemne, itp, itd.
1
milan2002
milan2002
19 marca 2018, 00:10
Wierzyłem w Andre od początku i jestem szczęśliwy, że się przełamał i strzela bramki teraz w takich okolicznościach. Dodatkowo cieszy mnie fakt, iż drużyna potrafi się podnieść w trudnych okolicznościach i osiągnąć cel. FORZA MILAN! PO CZWARTE MIEJSCE!
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 marca 2018, 22:55
Swoją drogą, tylko mi się w oczy rzuciło, jak Hakan po strzeleniu gola całował herb Milanu? Kto wie, może nam rośnie nowy Rossonero, w którego Gattuso wpoi miłość do naszego klubu? :)
4
januchsztum2
januchsztum2
18 marca 2018, 23:22
MI się wydaję że Hakan od samego początku mocno identyfikuje się z Milanem. Z drugiej strony piłkarze całujący herb po półrocznym pobycie, to śmierdzi na 100 kilometrów, mało było już takich gestów, Donnarumma też całował herb, a później odstawił szopkę latem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 marca 2018, 22:39
Lazio remis, kolejne 2 pkt odrobione :) W Turynie porażka jest wkalkulowana, co nie oznacza, że nie powalczymy. No i derby to jest mecz, który trzeba wygrać bo wtedy realnie włączymy się w walkę o LM.
6
ohurcool
ohurcool
18 marca 2018, 22:46
Nie skreślałbym tak nas przed meczem nawet w Turynie, widać że chłopaki potrafią sie wspiąć wyżej i walczymy do końca, 1 pkt byłby suckesem
3
Boro
Boro
18 marca 2018, 22:46
Wspaniały wynik:) derby za przysłowiowe 6 pkt:)
0
januchsztum2
januchsztum2
18 marca 2018, 22:54
Jak zabraknie na koniec tych dwóch punktów z Benevento to szału dostanę, wciąż mamy dużo stratę do LM i trudny terminarz: Juve, Napoli, Inter, Atalanta, Torino, Fiorentina
0
Misiek94
Misiek94
18 marca 2018, 21:03
Bologna prowadzi w Lazio, ale do końca meczu sporo czasu. Rzymianie pewnie też byli w pewnym momencie tego dnia szczęśliwi z powodu naszego wyniku i wiemy jak się skończyło. EDIT. W porę napisane juz 1 1
Edytowano dnia: 18 marca 2018, 21:04
0
Gol
Gol
18 marca 2018, 20:46
Przeciętne spotkanie w naszym wykonaniu mówiąc szczerzę, kolejny raz z rzędu zaczynamy agresywnie na początku spotkania, ażeby zaraz po strzeleniu bramki odpuścić i dać się zdominować drużynie która tak naprawdę, no nie jest specjalnie mocna. Chievo moim osobistym zdaniem gra fatalną piłkę i zasłużenie znajduje się tuż nad strefą spadkową. Poszczególnym zawodnikom strasznie w ekipie "Latających osłów" brakuje jakości i w ataku i w obronie, tym bardziej boli że nasi piłkarze momentalnie dali sobie strzelić w tak łatwy sposób dwie bramki. Okej, indywidualne błędy Boriniego który de facto nie jest obrońcą i takie błędy będę mu się przytrafiać, to jedna sprawa, ale już podejście drużyny to druga. Nie możemy robić tak że dostajemy po tyłku w pierwszej połowie i czekamy aż Gattuso obudzi naszych w przerwie. Już odpadliśmy przez to z LE, zawodnicy nie mogą tylko mówić o "wyciągnięcie wniosków" ale faktycznie te wnioski wyciągać, bo będzie takie spotkanie że i "pobudka" w przerwie nie pomoże. Dzisiaj na pochwałę zasłużył - Andre Silva, Hakan, Suso i Cutrone. Reszta za wyjątkiem Bonaventury, Boriniego i niesamowicie dzisiaj irytującego Kessiego, na zero. Wspominana powyżej trójka na spory minus. Bonaventura to wręcz kopał się momentami po czole, Kessi to jak Prince Boateng za najlepszych czasów, a Borini to na tej obronie wyglądał jak zawodnik B klasy który dzień po festynie wiejskim z powodu absencji kilku zawodników został zmuszony przez trenera do gry na niecodziennej dla siebie pozycji. Mam nadzieję (zwłaszcza w przypadku Bonaventury) że takiego pokazu (braku) umiejętności długo w Milanie nie zobaczymy.
1
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
18 marca 2018, 19:46
Trochę nie na temat, ale oglądam spotkanie RB Lipsk - Bayern i Emil Forsberg naprawdę jest świetnym zawodnikiem. Co o nim sądzicie, bo wiem, że był z nami łączony.
1
Panicz
Panicz
18 marca 2018, 20:00
Wole Depaya. Forsberg ma rocznikowo 27 lat i żaden z niego world class zawodnik. 1 gol i 2 asysty w 16 meczach Bundesligi. W dodatku byłby bardzo drogi bo właściciele Lipska mają hajsu jak lodu.
1
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
18 marca 2018, 20:10
Pasowałby jako uzupełnienie składu, lecz masz rację z kwotą za niego. Żaden z niebo top, lecz świetny zmiennik, chociaż ta rola nie przypadłaby mu do gustu.
0
Vol'jin
Vol'jin
18 marca 2018, 21:39
a Depay to world class? Nawet z cyferkami nie zbliżył się do Forsberga z sezonu 16/17
1
Panicz
Panicz
20 marca 2018, 10:31
Depay jest 3 lata młodszy i na pewno ma większy potencjał. Czy sie nie zbliżył cyferkami to bym nie powiedział. Forsberg w sezonie 16/17 zrobił 30 w kanadyjce a Depay aktualnie ma 22 a do końca sezonu jeszcze sporo.
0
Mieszko
Mieszko
18 marca 2018, 19:40
A i jeszcze ten Kessie wykonujący karny...wiedziałem że to się tak skończy.chlopak wcześniej z narożnika pola karnego zamordował wróble na dachu SS.
0
Mieszko
Mieszko
18 marca 2018, 19:37
Dobrze że jednym okiem oglądałem mecz A drugim kontrolowalem zabawę z córeczka w smerfy - nerwowo bym tego nie wytrzymał...trochę smutne że na San Siro z Chievo musieliśmy stoczyć boj żeby wygrać...z jednej strony chłopaki są fizycznie i psychicznie wymeczeni po ostatniej serii ale z drugiej brakowało dzisiaj fajerwerków w ofensywie, wygranych pojedynków 1 na 1 etc.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 19:44
Czy ja wiem , czy akurat brakowało pojedynków 1on1 ? Hakan na LS to mimo wszystko pomocnik do rozegrania. Natomiast po drugiej stronie to Suso otworzył dla rywali własny park rozrywki, kręcił tam nimi niemiłosiernie.
2
Misiek94
Misiek94
18 marca 2018, 19:34
Miałem dużo do powiedzenia na temat tego meczu, ale praktycznie wszystko zostało już przez Was napisane. Od siebie chciałbym dodać, że nie wiem czy bardzo przeżywający mecze Hakan byłby odpowiedni do wykonywania "11", zastanawiam się czemu nie robi tego Leo, który wykonywał je nawet w reprezentacji podczas Euro. 5 zwycięstw pod rząd, wow długo tego nie oglądaliśmy, to naprawdę wyglądało strasznie (bilans 10-5-8). Teraz 2 dni odpoczynku i wracamy z misją Juventus w głowie! Dziś nie padł żaden remis może tak Lazio się pokusi? :) Aa i jeszcze chciałem dodać, że dziwi mnie podyktowanie karnego po konsultacji z VAR, gdyż był niesłuszny. NIE gwiżdże się ręki, kiedy została ona trafiona od innej części ciała tego samego zawodnika.
0
grzyweek7
grzyweek7
18 marca 2018, 20:41
Ręce były nie naturalnie ułożone może dlatego był karny, jak dla mnie też taki 50/50 no ale te ręce.
0
ósmy
ósmy
18 marca 2018, 19:32
Zjem teraz kolację, potem będzie mi niewygodnie, gdy będę trzymał kciuki za Donadoniego & Bologna.
0
patoo_07
patoo_07
18 marca 2018, 19:20
5 zwycięstw z rzędu. Czego ja dożyłem :D
1
Mateusz1899
Mateusz1899
18 marca 2018, 19:00
Mam nadzieje że po takim dobrym meczu Silvy nie bedę musial już oglądać drewniaka kalinicia w pierwszym składzie. Andre potrzebował trochę czasu, teraz kiedy się odblokował myślę że będzie strzelał dla nas dużo ważnych bramek. A kalinicia nie chce już widzieć w Milanie
1
Kuziu
Kuziu
18 marca 2018, 18:49
W ubiegłym sezonie po tej kolejce Milan miał tyle samo punktów, taki sam bilans bramkowy i taką samą liczbę wygranych, remisów i przegranych spotkań. https://i.redd.it/r7cmngw7pjm01.jpg
5
Rossoner1996
Rossoner1996
18 marca 2018, 18:56
I Inter też przed nami :P
1
Misiek94
Misiek94
18 marca 2018, 19:37
Aż niewiarygodna statystyka. To ile musi być w meczu z Juve by było tak samo jak sezon temu? :)
0
Fullest Jester
Fullest Jester
19 marca 2018, 00:14
To tylko potwierdza słuszność mojej krytyki wzgledem p. F i M jak 200 melonów zostało wydane bez głowy i szczerze chcialbym sie mylic ale zadnych wielkich wynikow pod rzadami tych panow nie osiagniemy, moim zdaniem.
0
Fullest Jester
Fullest Jester
19 marca 2018, 00:40
Ty kibicujesz Milanowi w ogóle? Zobacz różnicę w osiągach drużyny za Gattuso to zobaczysz postęp w tych 200 bańkach. Sam fakt, że w 2018 roku jesteśmy niepokonani w Serie A, a nadal mamy stratę do Top4 powinno pokazać ci w jak ciemnej dupie zostawił nas Montella. Tam szukaj winy w złej grze.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2018, 18:40
Nie mogłem obejrzeć meczyku, bo z rodziną w ZOO byłem. Fajnie że kolejne 3 ptk. W jakim stylu? to przeczytam w waszych komentarzach. Ave Milan!
0
CZARO
CZARO
18 marca 2018, 18:44
W bardzo topornym stylu. Chievo potrafiło utrzymać się przy piłce, choć o wielkim zagrożeniu ciężko mówić. Pierwsza stracona przez Milan bramka ładnie wypracowana przez zawodników z Werony, a druga to po prostu strzał życia. Goście generalnie postawili się, ale 3 punkty zasłużone.
0
Orzelek79
Orzelek79
18 marca 2018, 18:50
Ja podczas urodzin żony zrobiłem ZOO w domu. Tak skakałem i krzyczałem.
1
Vol'jin
Vol'jin
18 marca 2018, 18:54
strzał życia to bym nie powiedział. Inglese to solidny napadzior, miał sporo miejsca na huknięcie i nie bez powodu trafia do Napoli latem
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2018, 19:07
Czyli 3 punkty wywalczone w słabym stylu. Po gwałcie Icardiego na Sampie liczyłem że lekko i przyjemnie wygramy. Ważne że wygraliśmy.
0
Wilk87
Wilk87
18 marca 2018, 19:08
Tak na szybko. W pierwszej zamiast strzelić szybko na 2:0 to zwolniliśmy i zostaliśmy skarceni. W drugiej to już wg mnie była pełna kontrola w czym pomogła nam szybko strzelona bramka na 2:2
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2018, 19:21
A jak zagrał Zapata? Bo nie mogę przeżyć takiego odstawienie Musacchio.
0
Wilk87
Wilk87
18 marca 2018, 19:26
Różnie ludzie mówią, dla jednych nienajgorzej, dla drugich niepewnie. Generalnie też nie rozumiem tego, że wyżej stoją akcje Zapaty, ale Musacchio, jak na te 10 minut, dał bardzo fajną zmianę grając na prawej stronie i popisał się super podaniem do Hakana. Jeśli już nie gra na środku, to powinien moim zdaniem grać na prawej obronie kosztem Boriniego. Przynajmniej dopóki nie wróci Calabria oraz Conti
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 19:28
Musacchio po wejściu prawie zanotował kozacką asyste. Chłop oprócz siły ma technike na na prawde wysokim poziomie. Cieszyłbym się jakby jednak został bo to idealny gość do rotacji jak będziemy grać na wiecej niż 1/2 frontach.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 19:29
Zapata grał "po zapatowsku". Czyli miał pośredni udział w straconej bramce, ale na początku też kilka razy ładnie wybił piłkę. Ogólnie to Musacchio po wejściu na boisko zjadł go w obronie, a jednocześnie pokazał więcej w ofensywie od Boriniego. Oby to otworzyło oczy Gattuso.
2
ósmy
ósmy
18 marca 2018, 18:25
Zielono mi )
0
Wilk87
Wilk87
18 marca 2018, 18:17
Kolejny już słaby mecz Jacka. Te jego strzały zza pola karnego, to jest takiś dramat ostatnio, powinni mu tego zakazać. Może warto zaryzykować i zaskoczyć Juve od początku dwójką Silva-Cutrone. Borini na prawej obronie to też nie jest dobry pomysł. Mateo pokazał jak powinno się dobrze podać z bocznej strefy boiska i to on chyba powinien grać na prawej w zastępstwie Calabrii (póki Conti jest jeszcze nie w pełni dysponowany). Cieszę się, że Silva doszedł do takiej patelni, do jakich dochodził Cutrone często. Teraz już chyba śmiało można mówić, że się chłop przełamał i przyspawał Kalinicia do ławki. Ten to teraz powinien wchodzić tylko i wyłącznie przy stanie 3:0 i dać odpocząć Cutrone lub Silvie. Chciałbym, że Milan go sprzedał, ale jak będzie dalej prezentował takie zaangażowanie i strzelał fochy, to nikt go nie kupi i nie da mu takiej pensji. Druga połowa była już pod całkowitą kontrolą, bałem się, że może Rino faktycznie zamęczy naszych zawodników, ale na razie tego nie widać (może poza Jackiem i Kessiem).
2
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
19 marca 2018, 01:42
muamba. Jak nie awansujemy do LM to niestety szybko się o tym przekona
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 18:15
Przydałby się ktoś o charakterystyce Suso na lewą stronę. Tylko, że za takiego zawodnika ( na takim poziomie ) trzeba teraz wyłożyć min. 70 mln :v
0
Mieszko
Mieszko
18 marca 2018, 19:46
Bez przesady.pokaz mi kogoś kto wyda 70 baniek na Suso :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 19:48
Pierwszy lepszy klub z angielskiej top6/7 możesz sobie wybrać.
3
Adamken
Adamken
18 marca 2018, 17:53
Gattuso zaryzykował przechodząc na trójkę w obronie, ale jak widać to była pokerowa zagrywka - straty odrobione z nawiązką i przejście ponownie na czwórkę w obronie. Za to należą się Rino słowa uznania. Po pierwszej połowie bałem się, że te dwie szybkie bramki mogą podciąć skrzydła naszym zawodnikom, ale pokazali charakter przechylając szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Dzięki czemu mogę powiedzieć, że prezent na jutrzejsze urodziny został na szczęście uratowany :D
0
Yabaye
Yabaye
18 marca 2018, 18:10
Bo to nie jest Milan Montelli, gdzie po dwóch ciosach cofamy się jeszcze głębiej i stosujemy lagi do przodu. Tutaj gonimy wynik ( Genoa) albo dostajemy dwa ciosy ( Chievo) i zamiast się chować, gramy wyżej i szybciej. Dzisiaj dla mnie zawodnikiem spotkania Suso. To jak on rozsyłał piłki wzdłuż albo w pole karne to była czysta maestria.
1
Adamken
Adamken
18 marca 2018, 18:25
W pełni się z Tobą zgadzam :) Chociaż w pierwszej połowie zostaliśmy skarceni za minimalizm - przy 1:0 powinniśmy dalej mocno atakować, a my zaczęliśmy niepotrzebnie klepać w środku i od czasu do czasu kąsać. Chievo to wykorzystało i wyszło na prowadzenie. Na szczęście w szatni Gattuso wstrząsnął naszymi graczami, Ci ruszyli mocno do ataku i efekty tego wszyscy widzieliśmy.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
18 marca 2018, 18:30
Suso jak poprawił prawą to jest poziom City, dmuchać chuchać.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 18:34
W Hiszpani ogólnie mają nową generacje : Isco zastąpi Inieste, Koke/Thiago zastąpią Xaviego i miejmy nadzieje, że Susowicz to będzie dla nich nowy David Silva!
0
Mayo
Mayo
18 marca 2018, 17:53
Wszystko już chyba zostało powiedziane. Dorzucę: Kessie od jakiegoś czasu strasznie drewniany. Brak przyjęcia, opanowania piłki i te niedokładne podania. Została tylko siła. Co do karnych: mamy piłkarzy, którzy potrafią wiązać krawaty stopami. Naprawdę Kessie i Rodriguez? I na koniec Jack - kolejny tragiczny mecz.
2
Cervusius
Cervusius
18 marca 2018, 18:15
Jack tragicznie od czasu plotek o przejściu do Juve, może sodówka
1
marunio
marunio
18 marca 2018, 18:25
nie mowie, ze kessie gra zawsze tragicznie, ale bardzo dobrze gral tylko na poczatku sezonu, wlasnie z contim na prawej stronie
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
18 marca 2018, 17:45
Mam wrażenie ,że powoli łapiemy zadyszkę. to co mnie martwi to babole w obronie i zniżka formy Jack'a. Dobrze ,że teraz przerwa to może co po niektórzy dojdą do siebie.
0
Vol'jin
Vol'jin
18 marca 2018, 17:40
Tak czy siak potrzebny nam stoper, któremu gra po lewej stronie nie będzie parzyć bo kontuzja Romka i jest bardzo duży problem.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
18 marca 2018, 17:42
Ciekawe dlaczego Mussacio nie zagrał od początku cały sezon na ławie w lecie pewno odejdzie
1
Vol'jin
Vol'jin
18 marca 2018, 17:47
Całego sezonu na ławce nie przesiadział. Do momentu przejścia do 4-3-3 to grał. Potem jeszcze zagrał tragiczny mecz z Atalantą i tyle go widziano do dzisiaj. Musacchio blokuje Bonucci, ewentualnie powinien być alternatywą na ten moment dla Calabrii. Po lewej stronie Mateo pewnie by się prezentował też tak elektrycznie jak Zapata w pierwszej połowie
0
Bandon
Bandon
18 marca 2018, 17:48
Potrzeba lewonożnego ŚO, ja bym sprzedał Zapatę a zostawił Mateo, bo jest świetnym zawodnikiem i spokojnie by mógł grać w podstawowym składzie, ale Leo to Leo. Trzeba też zrozumieć, że rola rezerwowego dla tak dobrego zawodnika jest krzywdząca.
1
Wlosiu
Wlosiu
18 marca 2018, 17:36
Dlaczego karnych napastnicy nie strzelają? Jak chcą zdobywać gole to również ten stały fragment trzeba wykonać.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
18 marca 2018, 17:41
Ja się cały czas zastanawiam dlaczego nie strzela Suso/Hakan/Jack/któryś z napastników. Jak tylko zobaczyłem że piłke ustawia Kessie to wiedziałem że nie trafi. Mało tego założyłem się z ojcem o 20 pln że nie trafi
3
radson1406
radson1406
18 marca 2018, 17:58
Zgadzam sie,ze karne powinien wykonywac ktos z grona Calhanoglu Suso lub Bonaventura.Szkoda ze dzis do karnego nie podszedl Andre Silva ktoremu doppieta dodalaby mnostwo pewnosci siebie.Moim zdaniem tylko tego mu brakuje aby zaczal trafiac seryjnie do bramki rywala.
0
Bandon
Bandon
18 marca 2018, 18:24
A kto z napastników ma je wykonywać? Cutrone i Kalinic nie mają techniki, Silva nie jest podstawowym wyborem i nie ma chłodnej głowy. Suseł kiedyś je wykonywał i szło mu to słabo, Hakan też się moim zdaniem pali. Dałbym szczerze mówiąc wykonywać karne Leo.
0
Wlosiu
Wlosiu
18 marca 2018, 18:45
Jeżeli nie będą strzelać tych karnych to nigdy nie nauczą się ich trafiać.
0
Zielony2009
Zielony2009
18 marca 2018, 17:31
Nie wiem czemu Bonucci nie strzela karnych. Hakan mimo wszystko wydaje się słabszy psychicznie.
0
Dawid_19
Dawid_19
18 marca 2018, 17:30
Cieszy zaangażowanie chłopaków po niekorzystnym rezultacie! Drużyna przejęła mentalność Gattuso! Wierzyłem cały czas w Andre Sive i widać wielką różnicę w jego grze :) Z Juve będzie trudno, choć Milan z nimi zawsze dobrze sobie ostatnio radził ;) Czyżby niespodzianka? FORZA MILAN!
0
Majki85
Majki85
18 marca 2018, 17:28
Jeszcze słówko o Musacchio... Facet jest bardziej ogarnięty w grze ofensywnej niż Borini. Lepsze wrzutki, siła, szybkość. Nie tylko wybieganie, ale elegancja której brakuje Boriniemu. Na miejscu Rino poważnie rozważyłbym opcję z Argentyńczykiem, chociaż po przerwie na kadrę wrócą już chyba nasi prawi obrońcy. Zapata zaś pokazał, że w hierarchii stoperów to on powinien być numerem czwartym. Mam nadzieję, ze Gattuso po tym meczu uświadomi to sobie. Jak stracimy Musacchio, to chyba będzie to wina samego Rino i szkoda by było, bo to wartościowy zawodnik.
8
FanatykACM
FanatykACM
18 marca 2018, 17:26
A najważniejsze że Bonucci zagra z juve :)
0
Rossoner1996
Rossoner1996
18 marca 2018, 17:22
A wiecie co mnie najbardziej cieszy? To, że pomiędzy Cutrone i Silvą jest zdrowa rywalizacja. Jeden cieszy się z bramek drugiego. Kiedyś bałem się, że nie będzie między nimi "chemii" i chłopaki nie będą się dogadywać.

Obrazki, na których Cutrone podbiega do Andrzeja i go ściska po strzelonej bramce są super.

Kurła, to jest drużyna!!!
Edytowano dnia: 18 marca 2018, 17:23
12
ACstach
ACstach
18 marca 2018, 17:23
Na początku sezonu tak właśnie wyglądało na boisku jakby się panowie unikali i nie lubili.
1
Michalinios
Michalinios
18 marca 2018, 17:21
Silva musi w końcu musi zająć miejsce w podstawowej jedenastce.. Kalinić do widzenia!!
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 marca 2018, 17:20
dobrze że udało sie wyszarpać zwycięstwo, przerwa nadchodzi w idealnym momencie. troche odpoczynku i potem dalej walka. brawo adnrzej za kolejną bramke.
0
Adamek189
Adamek189
18 marca 2018, 17:19
Zadanie wykonane. Są 3 punkty. Martwi Inter bo liczyłem na remis lub ich porażkę w tym spotkaniu.
0
Gerada
Gerada
18 marca 2018, 17:18
Suso jest absolutnie bezcenny i genialny. Hakan dziś całkiem dobry, chociaż trochę szarpany występ. Cutrone – gol i cały czas dynamika w tym co robi, Silva – gol i profesorskie zachowanie w końcówce. Obaj napastnicy dziś zdecydowanie na plus. Chyba najlepszy mecz Biglii w tym roku kalendarzowym (nie mylić z bezbłędny). Dziś mi bardzo imponował. Bonucci dwa bardzo złe podania, ale poza tym po swojemu. Zapata na środku obrony bardzo solidny występ (oglądam powtórkę parę razy i pierwszy gol to NIE WINA Kolumbijczyka nie ważne jak ktoś chciałby z niego zrobić ofiarę) i nieogarnięty w grze do przodu grając na prawej stronie – na szczęście nie to było jego głównym zadaniem. Musacchio pokazał jakość w swoim krótkim występie – tak jak ktoś sugerował przed meczem, przy wielu absencjach Mateo mógłby być naprawdę solidnym rozwiązaniem na prawą obronę. Rodriguez nie gra jeszcze na wybitnym poziomie ale drugi kolejny mecz, gdzie zgodzę się z Gattuso, ze zaczyna to wyglądać lepiej.

Na przeciwnym biegunie na pewno Jack, który jest od jakiegoś czasu za mocno nijaki. Na pewno Borini, który mimo, ze standardowo pokazał sporo ambicji to zawalił dwie bramki tak naprawdę… No i mimo wszystko – może nie tyle jako minus ale taki kamyczek do ogródka – Kessie: nurkowanie, fatalnie strzelony karny, brak zdecydowania w niektórych sytuacjach.

Aha i jeśli po meczu największym moim zarzutem do sędziego jest to, że kiepsko się komunikuje z arbitrem VAR i fakt, że chyba mógł w obydwu połowach doliczyć po minutkę może dwie więcej to uważam, że to naprawdę kawał dobrego sędziowania.
Edytowano dnia: 18 marca 2018, 17:21
3
hyrus13
hyrus13
18 marca 2018, 17:21
Musacchio na lewą obronę? Chyba na prawą, pociągnął ładnie, a zagranie do Hakana mistrzostwo. Ciekawe czemu Rino woli wystawać Boiniego (którego lubię za walkę) zamiast MM.
1
Kuba93ACM
Kuba93ACM
18 marca 2018, 17:22
Najlepszy mecz Biglli? no chyba oszalałeś :) dużo strat miał dziś i jakiś sztywny,miewał lepsze mecze w tym roku kalendarzowym.
0
Gerada
Gerada
18 marca 2018, 17:25
hyrus - już wyedytowałem ;) sam zauważyłem błąd. Kuba - zaznaczyłęm od razu, ze nie był to bezbłędny mecz Argentyńczyka. Natomiast jak będzie Ci się chciało obejrzyj mecz jeszcze raz i zobacz ile roboty i to niełatwej zrobił w tym spotkaniu.
1
Lipido
Lipido
18 marca 2018, 17:17
Dla mnie to niezrozumiałe kombinowanie z tym Borinim na obronie. Dobry przykład dziś Musacchio. Dobry technicznie i silnie fizycznie piłkarz traci miejsce na rzecz napastnika z marnym pomysłem na grę. Silva w kończu odrobił lekcję i nie jest przepychany przez każdego obrońcę. No i wreszcie dostaję szansę gry drużyna musi grać o wynik i są efekty. Ma ten zawodnik coś co brakuje reszcie naszych napastników. Zdarzają się takie spotkanie, ale gołym okiem widać ile daje Romangnoli w obronie. Gra trójką obrońców w Milanie to nie ma prawa wypalić. Sytuacja Hakana nie taka oczywista patrząc się na warunki pogodowe.Wazne ogniwo drużyny. W końcu coś się dzieje po obu stronach.
6
Meloon
Meloon
18 marca 2018, 17:17
Ale Musacchio to jest tur, już zapomniałem, że On tak wygląda. Sprawia wrażenie, że może 5 napastników wziąć na klatę.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 17:18
Szkoda tylko, że co chwile Zapata wygląda na " silniejszego " ^^
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 17:28
Tak jak Kalinić wyglądał ludziom na bardziej pracowitego od Silvy xD
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 17:36
Silva swoją drogą to jest kawał chłopa. Nauczy się grać z oddechem obrońcy na plecach to będzie dzik.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 17:54
W jednym z wywiadów Silva albo Gattuso mówili o tym, że Portugalczyk dużo pracuje dodatkowo na siłowni, więc widać w końcu efekty. Po "przestawianiu przez obrońców" już nie widać śladu.
0
Majkel69
Majkel69
18 marca 2018, 17:14
Cieszy wygrana bo przez chwilę się bałem... Martwi forma Interu bo przed derbami nagle my łapiemy zadyszkę trochę a oni znowu grają swoje. Tak z innej beczki Torino 3 porażki pod rząd pamiętam, że po dobrym początku w statystykach średnich punktów nowy wypadał lepiej od Mihajlovicia ciekaw jestem jak jest z tym teraz:P Ja tam Sinisy życzę sukcesów odkąd go Berlu wygonił^^
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2018, 17:14
Ktoś pisze, że Kessie jest u nas od czarnej roboty. Tak w istocie jest, tylko czemu on biega na pozycji identycznej jak " techniczny" Jack tylko po drugiej stronie ? Jak nas kontrują to Biglia zostaje sam, bo wyżej wymieniona 2 wychodzi wysoko.
0
am8ull
am8ull
18 marca 2018, 17:17
Kessie mimo wszystko potrafi nieźle wykończyć, kilka bramek już tak strzelił a w poprzednim sezonie w Atalancie szło mu w tym aspekcie jeszcze lepiej, myślę że dlatego wychodzi daleko w ofensywie
0
am8ull
am8ull
18 marca 2018, 17:17
Kessie mimo wszystko potrafi nieźle wykończyć, kilka bramek już tak strzelił a w poprzednim sezonie w Atalancie szło mu w tym aspekcie jeszcze lepiej, myślę że dlatego wychodzi daleko w ofensywie
0
zbylon
zbylon
18 marca 2018, 17:13
Nie wiem co wy chcecie od Zapaty, w obronie grał dzisiaj dobrze. Gdy przeszedł na prawą stronę, to zasadził kiks przy dośrodkowaniu, ale całościowo to nie grał źle.
1
am8ull
am8ull
18 marca 2018, 17:15
Grał bardzo nierówno. Pokazywał na zmianę dobre czyszczenia z kiksami. Czyli jak to Zapata. Musacchio lepiej się pokazał przez te kilka minut.
0
olotek2
olotek2
18 marca 2018, 17:15
Dlatego. że to Zapata co by nie zagrał i tak będzie tyrany
2
Enter10
Enter10
18 marca 2018, 17:12
Musacchio dzisiejszym wystepem pokazal, ze pownien w tym sezonie dostac jeszcze szanse. Nawet na boku obrony. Pod nieobecnosc Calabri powinien wystepowac na boku zamiast Boriniego
9
nicram84
nicram84
18 marca 2018, 17:10
Fajnie patrzy się na tabelę widząc 5 zwycięstw pod rząd.
1
Yabaye
Yabaye
18 marca 2018, 17:09
Ja już pomijam, że nerwówka z Chievo, że dwa szybko stracone bramki. To, co mnie niepokoi to problem z karnymi. Ostatnia seria niestrzelonych jedenastek i paskudny konkurs przeciwko Lazio pokazują realny problem w tym aspekcie gry. Potrzebujemy treningów.
5
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
18 marca 2018, 17:09
To juz chyba 3 karny z rzedu z gry niestrzelony przez Milan. Szok jak oni uderzaja ta pilke. I Rodriguez i Kessie puszczaja takie farfocle że sie odechciewa.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 marca 2018, 17:15
Bo w sumie w ostatnim Milanie zawsze jakoś strzelali napastnicy - Bacca, Menez, Balotelli itd. A teraz przyszli dwaj specjaliści którzy nie strzelają 3 karnych pod rząd - lepiej już chyba dać Cutrone lub Silvie epnąć na pałę - to chyba by lepiej wyglądało niż te pół-niedoloty Rodrigueza i Kessiego.
1
ACstach
ACstach
18 marca 2018, 17:08
Andrzej odstawił grzebień i wziął się za strzelanie.
9
Kuszu
Kuszu
18 marca 2018, 17:12
Szkoda,że tak długo go "trzymał" : )
1
Vol'jin
Vol'jin
18 marca 2018, 17:08
Musacchio fajnie, tylko on grał na swojej nominalnej stronie, Zapata jak też przeszedł na prawą strone to już był pewniejszy w interwencjach w defensywie mimo wszystko. Pytanie jak Mateo by się spisał po lewej stronie. Ewentualnie to powinna być opcja na PO
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się