SCUDETTO


Milan sonduje możliwość sprowadzenia Depaya i Wilshere'a

19 marca 2018, 20:45, cinassek Aktualności
Milan sonduje możliwość sprowadzenia Depaya i Wilshere'a

Portal MilanNews przedstawia, że rossoneri w kontekście letniego mercato mocno interesują się dwoma zawodnikami: Memphisem Depayem oraz Jackiem Wilsherem. Holenderski skrzydłowy posiada jeszcze trzy lata ważnego kontraktu z Olympique Lyon, zatem chcąc go pozyskać, mediolańczycy z pewnością musieliby wyłożyć co najmniej kilkadziesiąt milionów euro. Depay znajduje się pod obserwacją skautów Il Diavolo, ale według MilanNews może nie stanowić priorytetowego celu pod kątem zbliżającego się okienka transferowego. Natomiast co do 26-letniego pomocnika Arsenalu, tutaj nie trzeba byłoby wykładać żadnej sumy odstępnego, gdyż kontrakt piłkarza z Kanonierami wygasa za nieco ponad trzy miesiące i zawodnik będzie do pozyskania za darmo. Obecnie inkasuje jednak na Emirates Stadium 5 mln euro rocznej wypłaty, a ponadto może liczyć na zainteresowanie swoją osobą wielu innych angielskich klubów, co z pewnością stwarzałoby Milanowi trudności w jego pozyskaniu. Wilshere'a bardzo ceni trener rossonerich, Gennaro Gattuso. MilanNews podkreśla jednak, że póki co klub jedynie sonduje ewentualne ruchy podczas mercato, gdyż nie może skonkretyzować żadnych działań, zanim nie dojdzie do porozumienia z UEFA w sprawie ugody związanej ze ubiegłorocznym złamaniem przez Il Diavolo zasad Finansowego Fair Play.

Depay rozegrał w obecnym sezonie w barwach Lyonu 42 mecze, w których zdobył 12 bramek i zanotował 10 asyst, natomiast Wilshere zagrał dla Arsenalu 33 razy, dokładając do tego 2 gole i 5 ostatnich podań.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mathiaz
mathiaz
20 marca 2018, 21:48
Mam nadzieję, że Wilshere to tylko wymysł dziennikarzy. Przyznaje, gość ma ten "magic touch" przy kluczowym podaniu, ale w ostatnich latach rzadko mu się on przydarza. Nie może się przebić w Arsenalu, który od kilku sezonów próbuje znaleźć kogoś kto wypełni lukę po Vieirze czy Cescu. Wenger woli wystawić dwóch drwali w pomocy ( Xhaka-Elneny) niż postawić na niego. W tym sezonie gra więcej niż w porzednich, bo Wenger próbuje już wszystkiego żeby Arsenal poukładać, ale nie oszukujmy się przecież oglądaliśmy Go grającego przeciw Milanowi w meczu towarzyskim z Bournemouth i moim zdaniem w klubie z południowego wybrzeża formy nie odnalazł. Tak jak nie odnajduje jej teraz co potwierdza brak przedłużenia umowy. Jest walczakiem, ale Poli też nim był a wiemy jak ta historia się skończyła...
0
MK92
MK92
20 marca 2018, 11:01
Wilshere mógłby nam mocno rozruszać czasem zbyt statyczną ofensywę.
0
Max82
Max82
20 marca 2018, 10:54
William z Chelsea był by dobrym transferem ..gościu chodzi jak przecinak
1
Arva
Moderator Arva
20 marca 2018, 10:33
Zdecydowanie bardziej wolałbym młodego Pavona niż Depaya. Poza tym w wielkich klubach szykuje się wyprzedaż. Do wyciągnięcia Matrial, Herrera, Mata, Blind, Pastore, Modrić, Andre Gomes, być może Isco Rabiot czy Draxler. Jest z czego wybierać. Mam nadzieję że Fassone i Mirabelli trafią coś fajnego. Najbardziej marzy mi się właśnie Matrial o którego będzie najtrudniej.
0
Rakusz
Rakusz
20 marca 2018, 10:42
A teraz złaź na ziemię, ale powoli, bo odleciałeś już do stratosfery.
0
Rakusz
Rakusz
20 marca 2018, 11:37
Prawda jest smutna, a brzmi tak: jeśli nie wejdziemy do Top4 to możliwe, że nie dość, iż nie zrobimy ŻADNYCH zakupów to jeszcze będziemy musieli się pozbyć np. Donnarummy, by wyrównać budżet dla UEFY. Przy wejściu do Top4 też będzie bieda, bo FFP na nas wsiądzie. Dlatego kilkudziesięciomilionowe transakcje to można sobie między bajki włożyć. Pavon jest możliwy, ponieważ Boca chce Gomeza, więc można go włączyć do rozliczeń. Tylko dlatego.
0
Arva
Moderator Arva
20 marca 2018, 16:10
Odleciałem? Czy aby na pewno? Lyon nie puści Depaya za mniej niż 30-35 mln. Przynajmniej kliku z wymienionych w moim komentarzu zawodników można kupić za taki hajs.
0
grayman88
grayman88
20 marca 2018, 10:12
A co z tym Pavonem?
0
matten
matten
20 marca 2018, 08:40
Mam wątpliwości czy Depay sprawdzi się w lidze włoskiej, ale w tym wypadku chyba warto zaryzykować :> Wilshere mnie nie przekonuje, poza tym wątpię, aby było nas stać na jego usługi.
0
adamos
adamos
20 marca 2018, 08:27
To jak ruchy transferowe Nasze sa zalezne od decyzji UEFA to decyzję dostaniemy we wrześniu.
1
mrkojiro
mrkojiro
20 marca 2018, 07:40
Sorry za offtop, ale prośba do Administracji. Wprowadźcie proszę jakiś dodatkowy przycisk przy komentarzu z oceną negatywną w przypadkach naruszenia regulaminu albo spamu. Jeśli np 2 osoby lub więcej to klikną, to post będzie zwinięty z opcją "pokaż zawartość".
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
20 marca 2018, 08:10
Lepiej nie.. za dużo mamy tutaj małych hitlerków, którzy zjedliby Cię za odmienne zadanie lub krytykę Gattuso, którego póki co bronią wyniki, ale nie oznacza że jest nieomylny.
5
grayman88
grayman88
20 marca 2018, 10:10
A jak bedzie 10 minusów od razu konto blokujemy
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
20 marca 2018, 14:46
grayman88 tak i mandat 50 zł.. Opcja łapki w dół byłaby rzeczywiście fajna zgadzam się z tym! Ale o żadnym blokowaniu konta czy usuwaniu posta przez użytkowników nie powinno być mowy, powiedzmy, że np przy 10 łapkach w dół, redaktor, czy moderator dostaje powiadomienie, że komentarz dostał -10 łapek i wtedy sprawniej działałoby usuwanie kibiców Interu i Juve którzy od czasu do czasu pojawiają się tutaj i sieją zamęt, albo gości który wrzucają jakąś stronę z typami od buka czy innym spamem.
2
Dariusz_W
Dariusz_W
20 marca 2018, 06:16
Jak zwykle Premiership jest przesadzona w kwestii pensji. Chyba powinniśmy sobie darować ściąganie grajków z Brytanii.
4
patoo_07
patoo_07
20 marca 2018, 00:50
Żadnych Anglików. Poza Beckhamem nikt nie poradził sobie w lidze innej niż PL, a Jack Wilshere na pewno nie będzie wyjątkiem od reguły. Typowy średniak, po 3 latach leczenia kontuzji przechodzi renesans formy, ale to ciągle nie jest nic nadzwyczajnego.
9
Sakuragi
Sakuragi
20 marca 2018, 07:37
Dokładnie żadnych Anglików.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
20 marca 2018, 09:11
Beckham też sobie nie radził. Jego przyjście do Realu oznaczało koniec galaktycznego Realu, żadnej LM już nie zdobyli a zaczął się marketingowy cyrk. O jego przyjściu do Milanu nawet nie będę wspominał bo szkoda słów.
0
Orzelek79
Orzelek79
20 marca 2018, 09:13
Masz rację ,nawet plaskacz nie pomoże.
0
camlab73
camlab73
19 marca 2018, 22:49
Tak jak przyjście Depaya jest mało prawdopodobne, tak Wilshere to już czysta abstrakcja, więc nie ma się co podpalać.
5
jarek2572
jarek2572
19 marca 2018, 22:39
Jakoś ten Wilsher za mną nie przemawia. Ale szczerze nikłe szanse, że przejdzie do Milanu. Szkoda, że MIlanNews nie sonduje odejścia co niektórych zawodników Milanu. Zanim klub zabierze się za wzmocnienia jest dużo osób które trzeba spróbować sprzedać za jakiekolwiek pieniądze. Dużo, w kontekście powrotów z wypożyczeń wraz z końcem sezonu.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
19 marca 2018, 23:18
Sprzedawać to oni ich próbują, od kiedy pan Li przejął klub. :) Nie jest to jednak takie proste. Nie chcemy ich oddawać za bezcen czy z dopłatą, jak to robił pan Galliani, tylko obstajemy przy swoich warunkach. Problemem jest również to, że ów pan Galliani dawał piłkarzom najczęściej pięcioletnie kontrakty z bardzo dobrą pensją jak na możliwości tych piłkarzy, no i wielu z nich nie chce teraz odejść, bo nie godzą się na obniżkę apanaży, którą z reguły proponują im mniejsze kluby, gdzie mogliby sobie pograć. No i mamy taki swego rodzaju impas. Podejrzewam jednak, że paru grajków uda się z klubu wypchnąć. Już nawet czterech czy pięciu to będzie dobre osiągnięcie.
4
19 marca 2018, 22:32
Przeciez zaden Wilshere nie przyjdzie , Everton ponoc ma zaoferowac mu 10 mln.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 marca 2018, 22:16
To też zależy od samego zawodnika. Jeśli Wilshera interesuje większa kasa to na pewno zostanie w PL. Natomiast jeśli chłopak chce się odbudować to Milan może się okazać dla niego idealnym miejscem, jeżeli oczywiście zdrowie będzie mu dopisywać.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
19 marca 2018, 22:13
Lubię takie newsy, właśnie takich zawodników nam brakuje - ogranych w dobrych ligach, w Europie, którzy z miejsca powinni wnieść jakość - tym bardziej w naszą pomoc, która poza Suso i Hakanem obecnie nie ma wiele do zaoferowania
1
Zielony2009
Zielony2009
19 marca 2018, 22:01
Depaya trzeba było brać z ManU tak samo jak Deulofeu z Barcy. To były dobre okazje, teraz za każdego z nich zapłacić 40 baniek to żaden wyczyn. Co więcej sporo nadszarpnie FFP. Wilhere czemu nie. Lepszego nie sprowadzimy.
4
camlab73
camlab73
19 marca 2018, 22:39
Tyle czasu minęło, a niektórzy dalej o tym Deulofeu... Zrozumcie, że gość jest rzadki, poza szybkością nie imponuje niczym co udowodnił też w Milanie. Nieprzypadkowo z Evertonu go wypychali kolanami, w Barcelonie nie nadał się nawet na 3 rezerwowego, a obecnie gra w Watford, a nawet i tam szału nie robi. A tylko przypomnę, że w Watfordzie to nawet Nianga na rękach nosili i chcieli wykupić...
10
Zielony2009
Zielony2009
19 marca 2018, 22:49
W Milanie się sprawdził i nie rozumiem czemu tym razem miałoby być inaczej. Zwłaszcza, że nie musiałby ciągnąć za uszy całej drużyny i byłby często luzowany pełniąc często rolę rezerwowego/jokera. Wolę sprawdzonego Gerarda niż sprowadzać Forsberga czy kogoś innego i czekać pół roku na aklimatyzację do Serie A.
3
camlab73
camlab73
19 marca 2018, 22:53
A dlaczego uważasz, że sprawdził się w Milanie? Bo pierwsze kilka tygodni zaskakiwał obrońców słabszych drużyn swoją szybkością? Jak później nauczyli się ustawiać pod niego to gość zniknął. W końcu nieprzypadkowo też Fassone i Mirabelli nie chcieli go sprowadzać, gdy mieli okazję. PS No offence Zielony bo często się z Tobą zgadzam, ale chyba inną Bundesligę oglądasz jak Forsberga do Deulofeu porównujesz, to przecież kompletnie kompletnie inny poziom.
1
adamos
adamos
20 marca 2018, 08:44
Deulofeu to struś pędziwiatr bez głowy, nigdy nie poda do lepiej ustawionego kolegi. On jest takim Grosickim on tylko biegać potrafi. Jakby Barca widziała w nim potencjał to by go zatrzymała, a nie wypchnęła to słabego zespołu. Gerarda chcieliśmy zatrzymać to on wybrał Barcę, to teraz niech sobie gra gdzie tam popadnie. I dziwne dlaczego tylko 4 mecze w Watfordzie ma rozegrane tylko??
2
Skot Łilson
19 marca 2018, 21:59
A większość płacze że trafią tu ludzie pokroju Strinica czy tego Kim zong una bo ktoś coś takiego napisał. Ja bym się nie nastawiał na nie wiadomo co, ale transfery które zrobi nasz duet na pewno będą przemyślane i na miarę naszym możliwości. Oczywiście potencjalna gra w LM rozszerzy nam horyzonty.
0
AC Kamil
AC Kamil
19 marca 2018, 21:58
Depay to bardzo fajna opcja tylko pewnie będzie sporo kosztował, jeśli miałbym strzelać to jakieś 45-50 mln euro. Lepsi skrzydłowi są w tym momencie poza zasięgiem Milanu. Nie wiadomo czy w ogóle Milan będzie mógł sobie pozwolić na takie wydatki, FFP i refinansowanie długu nie są zamkniętymi sprawami więc ciężko teraz cokolwiek powiedzieć o możliwościach w letnie mercato. Jedno jest pewne, aby drużyna poszła w przyszłym sezonie do przodu potrzebny jest mocny skrzydłowy i kreatywny pomocnik, bez tego będzie bardzo ciężko.
0
grzyweek7
grzyweek7
19 marca 2018, 21:44
Najfajniej byłoby gdyby kupić Mayera, i Deulofeu. W tym momencie Hakan idzie do środka i mamy fajnego skrzydłowego Deulofeu, Hakan Bilgia Mayer Jack środek pomocy też spoko, napastnicy bez zmian i top 4 jest możliwe.
0
PanX
PanX
19 marca 2018, 21:49
Depay > Deulofeu.
5
Vol'jin
Vol'jin
19 marca 2018, 21:52
Jak Meyer dalej będzie krzyczał, że chce 6 mln euro na start to tutaj nie trafi...
0
grzyweek7
grzyweek7
19 marca 2018, 21:58
PanX no nie wiem czy Depay>Deulofeu Ten sam wiek podobne umiejętności, z tym że Depay raczej nie jest zawodnikiem na Seria A choć wiadomo mogę się mylić, pozatym Hiszpan ma za sobą grę w naszych barwach kiedy prezentował się bardzo dobrze ciągnął nasz zespół, sam piłkarz bardzo chciał wrócić do Milanu. I najważniejsze raczej nie będziemy szaleć w okienku a Depay będzie o wiele droższy od Deulofeu.
0
hyrus13
hyrus13
19 marca 2018, 22:35
Grzyweek7, piłkarz chciał do nas wrócić kiedy stało się to o czym każdy mówił czyli skończył na ławeczce. Mógł zablokować przejście do Barcelony, wtedy Milanu nie kochał, ale jak widać na ławce rezerwowych jest trochę inna perspektywa. Ja osobiście mam nadzieję, że go więcej w naszych barwach nie zobaczę, mimo dobrej gry w ub. sezonie.
0
camlab73
camlab73
19 marca 2018, 22:46
Mówiąc, że Depay wcale nie jest lepszy od Deulofeu to tak jakby przyjechać Skodą Octavią obok GT86 i mówić że jest równie dobra, bo też ma 4 koła i jeździ, a diesel tańszy w utrzymaniu.
3
19 marca 2018, 21:42
Podobno ma być wyprzedaż w United,z tych co będą do wzięcia nie wzgardziłbym Martialem, Herrerą czy Matą. Darmian/Blind na ławę też jak najbardziej.
0
PanX
PanX
19 marca 2018, 21:54
Tak samo w PSG. Pastore, Ben Arfa, Di Maria i być może nawet Draxler będą do wyciągnięcia.
0
Zielony2009
Zielony2009
19 marca 2018, 22:03
Martial racze po za zasięgiem z racji ile za niemu ManU zapłaciło,a po za tym ciągle sie rozwija. Nie puszczą go za czapkę gruszek. Co do reszty wielkie tak. Wolę Darmiana czy Blina niż Strinica. Pastore czy Ben Arfa też wyglądają spoko. Właśnie w takich grajków musimy celować - z wysokimi umiejętnościami i w promocji/za free.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
20 marca 2018, 00:34
ben arfa wyglada spoko ? typ nic nie gra
0
PanX
PanX
19 marca 2018, 21:33
Lepszy Wilshere niż Badelj czy Fellaini, którym również kończą się kontrakty i mogą być łączeni z nami w lecie.
0
Milanboy
Milanboy
19 marca 2018, 21:22
Depay wielkie tak, Wilshere? Nwm
0
Hulk
Hulk
19 marca 2018, 21:16
Wielkie tak dla obu zawodników. Depay na skrzydle jest super opcją a Wilshere może grać na każdej pozycji w pomocy. Technicznie zjada każdego naszego pomocnika. A i kontuzje go ostatnimi czasy omijają. Za darmo jak najbardziej.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 marca 2018, 21:42
Jest za darmo i umiejętności kozackie , tylko nie wiadomo jak z pensją no i w końcu to anglik. Chociaż kto wie, może przetarłby szlaki anglikom w Serie A , opcja na pewno do rozważenia. Depay jak najbardziej na TAK.
0
acmti__
acmti__
19 marca 2018, 21:12
Wilshere, zawodnik typu wieczny talent w dodatku szklanka. Trzeba dać mu sporo kasy, a cos mi się nie widzi żeby gość który spędził całe życie na wyspach, odnalazł by się we Włoszech, biorąc pod uwagę zwłaszcza jego pozycję.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 marca 2018, 21:03
Wyciągnięcie Modricia to będzie prawdziwie wzmocnienie - zdaje sobie sprawę, że to nie FIFA :) Ale naprawdę dużo się mówi o jego możliwym odejściu, swoje lata ma, ale we Włoszech zawodnicy mają dłuższą datę ważności.. ehh a przy Chorwacie to i Kalina miałaby z 10 bramek :)
0
Meloon
Meloon
19 marca 2018, 21:21
To Włosi mają dłuższą datę ważności, a nie we Włoszech ;)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
20 marca 2018, 08:07
Albo tak ;)
0
Spori
Spori
19 marca 2018, 20:59
Dla Depaya wielkie tak. Pokazał w Lyonie, że ma nieprzeciętne umiejętności i warto na niego postawić. W United mu nie wyszło jak całej drużynie za trenerki LvG. To jest brakujące ogniwo w naszej drużynie. Lewe skrzydło by odżyło bo odejściu Deulofeu i prawa strona od Suso byłaby odciążona. Hakan poszedłby do środka pomocy i byłoby dużo więcej opcji do gry kombiunacyjnej. Wilshere myślę, że na pewno zostanie w Anglii poza tym byłby za drogi w utrzymaniu/ Chociaż jak sobie pomyślę co wyrabia na boisku Kessie ciężko zaprzeczyć, że Jack byłby wzmocnieniem :)
2
Meloon
Meloon
19 marca 2018, 20:51
Depay zdecydowanie tak, Wilshere zdecydowanie nie
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
19 marca 2018, 21:05
Ander Herrara możliwe, że będzie chciał odejść z ManU, wiec mógłby być potencjalnym kandydatem na wzomcnienie środka pola. Coś tam jeszcze pisali o Martialu, ale to raczej sfera marzeń, chłop by rozniósł te lige z jego możliwościami.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się