SCUDETTO


Gattuso: "To jest upadek, za który ja jestem odpowiedzialny"

21 kwietnia 2018, 23:56, FossaDeiLeoni Aktualności
Gattuso:

GENNNARO GATTUSO: "To wielki upadek. Kompromitacja, za którą ja jestem odpowiedzialny w pierwszej kolejności. Nie ma nic gorszego od tego, kiedy robisz z siebie głupca, grając bez duszy. Taka porażka może podciąć skrzydła. Możemy grać z dwoma, trzema napastnikami, ale to nic nie da, jeśli nie pokażemy serca pod bramką przeciwnika. Próbujemy tworzyć okazje, ale brakuje nam odpowiedniego zdecydowania, by je wykończyć. Przepraszamy kibiców. Jesteśmy im to winni. Zrobiliśmy z siebie dzisiaj głupców. Ze mną na czele. Podczas treningów wszystko wygląda dobrze, tylko potem wyglądamy jak martwa drużyna. Nie potrafimy zaskoczyć przeciwnika i przez to bardzo cierpimy. Cele? Pozostają niezmienne. Awans do Ligi Europy i powalczenie o Puchar Włoch. Nie możemy sobie pozwolić na brak gry w Europie w przyszłym sezonie. To byłaby hańba i klęska. Wszyscy jesteśmy niespokojni. Napastnicy? Mamy problem z odpowiednim ustawieniem w ataku. Byli niewidoczni w polu karnym. Mimo młodego wieku muszą nad tym cały czas pracować. Co tu dużo mówić. Każdy widzi, że nie jest dobrze. Brakowało nam dzisiaj Calhanoglu, wczoraj Suso nie trenował z powodu gorączki. Na ten moment nie jesteśmy zespołem. To jest niedopuszczalne. Moim obowiązkiem jest doprowadzenie do natychmiastowej poprawy. Nie widzę tej pasji i poczucia przynależności, którą widziałem przez ostatnie miesiące.



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Dariusz_W
Dariusz_W
22 kwietnia 2018, 21:54
Chyba się panowie F+M pospieszyli z tym kontraktem.
1
AC Kamil
AC Kamil
22 kwietnia 2018, 11:15
Nie zdziwię się jeśli porażka w takim stylu z przeciwnikiem na poziomie Serie B utwierdzi w przekonaniu takich graczy jak Suso czy Donnarumma, że nie ma sensu marnować kolejnych lat na walkę o LE w drużynie, która przejawia ambicje tylko od czasu do czasu. Grając z takimi "gwiazdami" jak Borini czy Kalinić pewnie codziennie zastanawiają się co jeszcze robią w tym klubie. Borini miał przychodzić jako opcja bardzo rezerwowa, a tymczasem rozegrał już ponad 2300 minut. Wypada Calhanoglu i Suso i drużyna przestaje istnieć. Nie ma żadnych alternatyw na skrzydłach, dobrego środkowego napastnika również, który nawet przy słabszym spotkaniu wykorzystałby jedną z chaotycznych sytuacji w polu karnym Benevento, Silva i Kalinić nie byli w stanie tego wykorzystać.
3
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
22 kwietnia 2018, 12:11
Co najlepsze niektórzy użytkownicy tacy jak Mistrz Maldini itp. chcieliby kolejne "gwiazdy" z serii "na ławkę się przyda". Jak chciazby ten koreański wynalazek z ligi angielskiej. Wiadomo że wielcy piłkarze w takim "towarzystwie" nie chcą grać.
2
adamos
adamos
23 kwietnia 2018, 08:16
wczoraj to sie okazało, że wszyscy są "gwiazdami" łącznie z naszym pseudo trenerem
0
Ginevra
Ginevra
22 kwietnia 2018, 10:55
Zarząd, trenerzy, wszyscy mają różne błędy na sumieniu, ale mnie zastanawia jedna rzecz: czy nasi piłkarze mają coś takiego jak honor, duma i ambicja? Czy kogoś w ogóle obeszła ta porażka? Bo się tego nie dowiedzieliśmy, tym razem nawet kapitan nie wyszedł do dziennikarzy. Multimilionerzy grali z chłopakami z Serie B i nie potrafili kopnąć prosto piłki do bramki. Jeśli nie mają już siły i ochoty, to niech nam powiedzą, przynajmniej będziemy mieli jasność. W tej chwili jedyny człowiek, o którym można powiedzieć, że mu zależy, to Cutrone. I sam wczoraj wyszedł po meczu do Curva Sud przepraszać kibiców. Można jeszcze założyć, że Calabria się przeją, a czy całą resztę w jakimś stopniu ta porażka obeszła? Czy może myślą sobie: "Jeszcze tylko wpierd*l z Bologną, Veroną, Atalantą, Violą, Juve i wakacje"? Jako można po upokorzeniu z pierwszego meczu, nie wyjść na boisko z chęcią rozbicia w pył przeciwnika - ostatniej drużyny w lidze? To dla mnie niepojęte...
13
maciekpl
22 kwietnia 2018, 10:29
Zauważam pewną prawidłowość. Przedłużenie kontraktu z trenerem i nagły zjazd... To oczywiście taki żart nie na miejscu na początek, a tak na poważnie to: Najważniejsza sprawa to brak napastnika. Na chwilę obecną Andrzej nie istnieje, Kalinic przebił Matriego i stał się największą pomyłką transferową a Cutrone to młody utalentowany człowiek, ale potrzebuje profesora, od którego będzie się mógł uczyć i podnosić swoje umiejętności. Kolejna sprawa to jakość naszego składu. O ile Rino poskładał jakoś sensownie jedenastkę, o tyle każda nawet najmniejsza zmiana tej żelaznej formacji powoduje wielkie spustoszenie w całym organizmie i odbija się na grze i wyniku. Następnie intensywność. Trochę to łączy się z poprzednim punktem. Jeżeli gra się ponad 20 meczów w zasadzie jednymi ludźmi nie mając możliwości rotacji to łatwo ich zajechać, przeciwnicy rozpracowują ten stały, jedyny schemat oraz nadejść może zmęczenie materiału. Ta pasja, która pojawiła się na początku ulega wypaleniu. Reasumując, trzeba walczyć ze wszystkich sił o zakwalifikowanie się do Ligi Europy. Wspominając obecny sezon pamiętać należy o okresie styczeń-marzec, na tej bazie budować optymizm i wiarę, że o ile uda się dokonać mądrych wzmocnień na właściwych pozycjach, to w końcu nadejdzie kres upokorzeń dla nas, kibiców najlepszego klubu na świecie. FORZA MILAN!!!
10
mateuszchwalisz
mateuszchwalisz
22 kwietnia 2018, 10:56
@maciekpl - Najlepszy komentarz jaki miałem okazję przeczytać. Rzetelny, merytoryczny, bez niepotrzebnego ujadania, cwaniactwa i opluwania. Szacun! FORZA MILAN!
2
blazejmilan
blazejmilan
22 kwietnia 2018, 11:10
Zgadzam się. Nie byłem zwolennikiem zmiany trenera kilka miesięcy po starcie sezonu z całkowicie nowym składem i nadal nie jestem. Mam wielki szacunek do Gattuso za to co zrobił ale prawda jest taka , że jakościowych graczy mamy 10-12 i trener zrobił to co mógł. Wyselekcjonował najlepszą jedenastkę i grał nią prawie cały czas . Pamiętajmy , że wyruszyliśmy w pogoń za LM z bardzo dalekiej pozycji. Graliśmy co trzy dni na trzech frontach i nie było miejsca na rotację i eksperymenty. Paliwo się po prostu zaczęło wyczerpywać i teraz już jedziemy na oparach. Popieram kolegę w całej rozciągłości. Trzeba spróbować obronić miejsce w pucharach, dokupić kilku graczy (kilku nie oznacza 7-8 jak w zeszłym roku) i pozwolić trenerowi na przygotowanie zespołu do rozgrywek we własny sposób i rozliczać go w maju przyszłego roku, a nie w listopadzie. MILAN PER SEMPRE!
2
Bufor85
Bufor85
22 kwietnia 2018, 10:25
Trzeba było przedłużać - wraz ze zwiększoną gażą - umowę z Gattuso pod koniec sezonu? Dla mnie to jest absurd. Bo jak trenował z najniższymi zarobkami w serie A to, przynajmniej skubaniec miał determinację, która przekładała się na wyniki zespołu. Z drugiej strony widać, że chłopaki są zmęczeni...grają prawie każdy mecz, a zmienników na konkretnych pozycjach niestety bardzo nam brakuje. Kessie w ogóle nie mamy kim go zastąpić tak samo Biglia. Locatelli to cienki szczaw, który po każdym wejściu zalicza żółtka a poza tym nic konkretnego nie wnosi. Suso z meczu na mecz jest cholernym cieniem, który swoją produktywność zostawił gdzieś w myślach o innym klubie, który zapewnił sobie awans do Ligi Mistrzów. Bonawentura choć się stara to odległy jest od wysokiego poziomu. Dobrze będzie jak w ogóle w tym sezonie wypocimy sobie 6 miejsce aczkolwiek i ta pozycja jest dla nas zagrożeniem ze względu na depczącą Atalantę i Fiorentinę.
2
Owiec
Owiec
22 kwietnia 2018, 09:44
Pokażcie tyle klasy co Monaco i oddajcie kibicom pieniądze za bilety...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 kwietnia 2018, 09:43
Marzy mi się Ancelotti i jego asystentem Gattuso. Panowie się dobrze znają i mogło by to zadziałać. Ale to tylko taka fantazja.
1
Vol'jin
22 kwietnia 2018, 10:24
Ancelotti i budowanie zespołu na ligę... Już to widzę ...
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 12:00
Ancelotti jest dobry do prowadzenia gwiazd, tu by się przydał ktoś ala : Klopp, Pocchettino , Sarri .. po prostu architekt który ma pomysł na gre zespołu. Będzie dobra i konkretna gra to gwiazdy wykreują się same ( w zależności od potencjału zawodników ).
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 09:30
Stało się i się nie odstanie , wiec niema co cisnąć po Rino bo on tutaj jest ( a przynajmniej powinien być ) jedynie jako strażak. Trzeba skonczyć ten żenujący ciąg szukania wśród naszych zasłużonych zawodników drugiego Guadrioli i sprowadzić trenera o określonym ( preferowanym) stylu gry, natomiast Gattuso zaproponować role asystenta trenera.. niech się uczy rzemiosła. Wzmocnienia tak czy inaczej są potrzebne, bo każdy widzi gre ( jeśli można to tak nazwać) naszych pomocników, oraz inne elementy kadrowe któe trzeba poprawić.
0
Barman
Barman
22 kwietnia 2018, 09:56
Brzmi fajnie, ale asystentów dobiera sobie trener, nie dostaje ich od klubu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 10:00
Brzmi fajnie , w Realu Zizu był asystentem kolejnych trenerów ? Można .. chyba można. Mają teraz dobrego trenera ? Mają, ale chłop przeszedł odpowiednie szkolenie pod okiem najwiekszych fachowców ..
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 11:07
@Barman - ależ dostaje. Zidane był zawsze "w pakiecie" z objęciem stanowiska trenera Realu. Tak uczył się fachu.
0
Max82
Max82
22 kwietnia 2018, 09:24
Gattuso weź chłopie ogarnij też zespół bo tak być nie może aby ogórki na wyjeździe spuszczaly nam manto....
1
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2018, 09:20
Brak ligi mistrzów podciał chłopaków psychicznie...
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 kwietnia 2018, 09:22
No straszne biedaki z nich xDD
2
alp41
alp41
22 kwietnia 2018, 08:33
Dramat... ciąg dalszy , Gattuso to wspaniały człowiek ale trener..? nadawa by się na asystenta trenera , Nam trzeba napastnika i pomocnika ofensywnego . Forza MILAN ! Brawo Benevento .
0
Marios77
Marios77
22 kwietnia 2018, 08:25
Moja wina, moja bardzo wielka wina... Sranie w banie... Kontrakty kilkuletnie po paru udanych meczach, zarówno dla trenerów jak i zawodników... Katastrofa
1
kirek7
kirek7
22 kwietnia 2018, 08:07
Wczoraj nie było żadnego pomysłu na grę tylko dziesiątki wrzutek w pole karne z których nic nie wynikało. Ciężko było to nazwać grą.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
22 kwietnia 2018, 07:35
Kurde, a ja gdzieś na fb pisałem że Benevento, Bologna i Verona do ogrania, a problem będzie z Atalantą i Violą, a tu się okazuje że ze wszystkimi możemy dostać w trąbę XD
0
matten
matten
22 kwietnia 2018, 07:55
Ja z kolei byłem przekonany, że do końca będziemy walczyć o 5 miejsce, a wygląda na to, że możemy skończyć poza LE... no chyba, że będzie tak jak w zeszłym sezonie, gdzie parę zespołów do końca biło się, aby nie awansować do tych rozgrywek :)
1
Dryzu1899
Dryzu1899
22 kwietnia 2018, 08:42
matten - Ja mam nadzieję że jednak wywalczymy to 6 miejsce, choć z taką grą będzie naprawdę ciężko. Nie chodzi o to że to jakieś super rozgrywki czy coś, ale zawsze to jakiś przychód, a za kilka sezonów UEFA pewnie będzie chciała się znów przyjrzeć przychodom, więc dobrze by było regularnie coś tam grać w Europie. Teraz każdy mecz to już mecz o wszystko.
0
tober12
tober12
22 kwietnia 2018, 06:16
Brakowało nam wczoraj Calhanoglu? K..rde to było Benevento a nie Inter czy Lazio. Bez czy z nim powinniśmy wygrać. Porażka jest porażka i koniec. Po prostu nie ma pomysłu na grę, tylko na afere. Bonucci posyła mega piłki za linie bramkową plus Wczroaj Calabria też problem z podaniem rozumiecie z podaniem a gdzie tu jakieś akcje po trójkącie czy piłki prostopadłe My nie znaju.
1
Rossoner1996
Rossoner1996
22 kwietnia 2018, 05:54
Ale gada głupoty. Zagraliśmy wielki mecz, tylko piłka nie chciała wpadać xD
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2018, 06:06
1
Andre
Andre
22 kwietnia 2018, 01:37
Jedno trzeba oddać Gattuso, że przynajmniej bierzę porażkę na klatę i nie próbuje szukać wymówek, w przeciwieństwie do Montelli, który nawet po takim blamażu znalazłby pozytywy w grze Milanu...
6
matten
matten
22 kwietnia 2018, 07:57
Tak, za dwa lata kibice na stronie będą go wspominać jako wielkiego trenera, bo dobrze mówił na konferencjach, tak jak wspominają Mihajlovica :)
3
Meloon
Meloon
22 kwietnia 2018, 13:26
Nie, za Mihajlovicia graliśmy fajną piłkę
0
Panicz
Panicz
22 kwietnia 2018, 00:41
Gattuso to równy gość, ale niestety umiejętności trenerskich nie ma żadnych (co najwyżej motywacyjne) Odejdź Rino po sezonie i nie pchaj sie w to szambo, szkoda szargać sobie reputacje. Z tymi beztalenciami w pomocy i ataku nawet Guardiola nic by nie wygrał.
7
Meloon
Meloon
22 kwietnia 2018, 01:55
"Nawet Guardiola"? A kiedy to Guardiola miał jakiekolwiek wyzwanie? ;) chciałbym zobaczyć Pepa w jakimś bardziej wymagającym klubie, a nie w prawie-samograjach do drobnego dopieszczenia. Ostatnio ktoś wyliczył, że Guardiola wydał na transfery w City więcej niż niektóre państwa na wojsko xD
10
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2018, 02:07
Winston Smith- Pepa to ty szanuj, bo nie masz czegoś takiego jak Samograje, jakby by były to by(użyje to po raz drugi) PSG miałoby LM co rok, także tego.....
5
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2018, 02:11
Guardiola jest cienki. Fajnie, że 10 lat temu zdobył pierdyliard trofeów z Barcą, ale od tego czasu nie był nawet blisko finału LM, a wygrywać ligę z Bayernem potrafi każdy.
5
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2018, 02:17
Zielony2009- skoro jest cienki to jak zdominował takie rozgrywki jak najbardziej wyrównana liga na świecie czyli PL? Poprzednicy mimo budżetu i dobrych piłkarzy z City tego nie potrafili ,a Pep to potrafił, a co do Pepa, jeśli ktoś pisze że Pep jest cienki to nie zna się na piłce nożnej, wytworzył najpiękniej grający zespół w historii futbollu prawdopodobnie, ale w sumie to zielony, więc nie będę oczekiwał jakiegoś dobrego komentarza
4
Rossoner1996
Rossoner1996
22 kwietnia 2018, 06:21
PL najbardziej wyrównana liga świata? Pfff, chyba kolega nie widziała naszej ekstraklasy. I co z tego, że kiedyś coś zrobił? My też kiedyś coś wygraliśmy i jeśli ktoś powie, że teraz nie jesteśmy ciency, to nie zna się na piłce nożnej xD
5
tobiasz
tobiasz
22 kwietnia 2018, 07:50
Jak czytam komentarze, że Guardiola jest "cienki" to... aż szkoda tracić czas na odpowiedź. Potem te same osoby piszą kto powinien przyjść, kogo zwolnić i jak zarządzać MIlanem. Dramat. Przestaje czytać komentarze.
4
MK92
MK92
22 kwietnia 2018, 09:30
Guaediola przede wszystkim jest za bardzo wpatrzony w siebie i swoją wizję futbolu. Brakuje mu elastyczności. Poza tym, irytuje mnie to, że media cały czas przedstawiają go jako trenerskiego boga, deprecjonując tym samym innych wspaniałych trenerów. Dla mnie np. Klopp jest postacią wybitniejszą, bo udowodnił, że potrafi zrobić niemalże coś z niczego. Pep miał zawsze wszystko podawane na tacy. Ok., jego Barcelona z genialną drugą linią i atakiem była fenomenem, ale od 2012 roku nie potwierdził już nigdy przyklejonej do niego etykietki trenerskiego geniusza.
3
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2018, 12:06
Conte rok temu zdominował te same rozgrywki z 2 razy gorszym składem i żałosnym budżetem na transfery. Nie wspominając, że PL potrafiło wygrać nawet Leicester. Niech Pep dojdzie chociaż 1/2 LM to pogadamy. Mou czy Carlito potrafili potwierdzić swoje wczesne sukcesy w innych klubach. Nie mówię, że Pep do niedojda, ale jego image wobec tego co naprawdę prezentuje to niebo, a ziemia.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 kwietnia 2018, 00:31
Tak to jest, jak się ma wąską kadrę przez cały sezon i wygórowane ambicje na LE. Jesteśmy na sprawiedliwym miejscu, a Rino chociaż ma jaja przyznać się do błędu. Gramy dalej, trudno. Tak bywa. Na zdjęcie newsa chyba tak samo pasowałoby zdjęcie Zbigniewa Stonogi i krótki komentarz.
5
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2018, 00:34
Zespół z 6 miejsca pakuje w skład 200 milionów żeby za rok być na 6 miejscu. Co Twoim zdaniem trzeba zrobić żeby walczyć o top 4? Wydać 600 milionów czy 200 milionów co roku przez 5 lat?
2
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2018, 02:06
Zielony2009- A czy pieniądze są głównym wyznacznikiem tego jaki ma być team? Bo jakby było to by PSG miałoby co rok Ligę mistrzów, tutaj potrzeba takiego czegoś jak "ducha drużyny" oraz stabilizacji, a Milan tego nie posiada, zresztą, jesteś kibicem sukcesu, ciągle oczekujesz niewiadomo czego, a ci co są wiele lat z klubem pisali że Milan będzie sie o LE bić, i teraz nie mieli racji hmm??? Zastanów się nad tym jakie masz wymagania wobec klubu który niedawno miał burdel jak w stajni audiasza
2
Plaza95
Plaza95
22 kwietnia 2018, 06:10
Szkoda strzępić ryja kolego
0
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2018, 12:15
Chyba w stajni Augiasza. Sorry, że oczekuję progresu i drażnią mnie porażki u siebie z Benevento. Spokojnie dajmy czas Milanowi to może za 2-3 lata na top 4 się złapiemy. Rozumiem, że o to w tym roku jest ciężko, ale nawet nie byliśmy blisko i gramy tak żenująco słabo, że piłkarze, którzy do nas przyszli obniżyli poziom o 80%. Mam nadzieję, że Suso Gigio czy Musacchio odejdą, bo u nas się nie rozwiną, a szkoda żeby się marnowali. A i siedzę na stronce 10 lat, bo jestem typowym kibicem sukcesu. Ja rozumiem wiara w drużynę, dajmy im czas itp. ale to co nasi wyczyniają (zarząd, trener, piłkarze) to jest sabotaż. Nie ma żadnej nadziei na przyszłość.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 kwietnia 2018, 00:21
Co z tego że bierze winę na siebie? To nic nie zmieni, Gattuso to fajny facet i legenda tego klubu, ale nam potrzeba fachowca na tym stanowisku, Gattuso z pewnością takim nie jest
4
ACstach
ACstach
22 kwietnia 2018, 00:16
Mówi jak jest. Ale co z tego jeżeli widziało się dzisiejszy mecz...
0
22 kwietnia 2018, 00:13
"wczoraj Suso nie trenował z powodu gorączki"
Widocznie tak rozpaliły go te oferty transferowe zza granicy xD
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2018, 00:13
2
bawolejaja
bawolejaja
22 kwietnia 2018, 00:10
mimo wszystko #teamGattuso
4
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
22 kwietnia 2018, 00:10
Wstrząśnij nimi Gennaro !
3
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2018, 11:11
A może te "wstrząsy" przestały działać i Gattuso nie ma już innych pomysłów?
0
patrykas
patrykas
22 kwietnia 2018, 00:04
Niech ten sezon się już kończy bo brak słów by wpompować w klub tyle pieniędzy i przegrać z nędznym benevento.. Po prostu BRAK SŁÓW !
2
AC1899
AC1899
22 kwietnia 2018, 00:00
Idź do domu.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się