SCUDETTO


Pedulla: Suso otwarty na transfer do Napoli

22 maja 2018, 23:36, cinassek Aktualności
Pedulla: Suso otwarty na transfer do Napoli

Znany dziennikarz Alfredo Pedulla informuje, że skrzydłowy Milanu, Suso, jest otwarty na transfer do Napoli. Klub, w którym trenerem lada chwila może zostać Carlo Ancelotti, jest gotów wykorzystać klauzulę wykupu Hiszpana opiewającą na 38 mln euro. Według wspomnianego żurnalisty, były gracz Liverpoolu ma też inne oferty, ale chciałby się przenieść właśnie do zespołu wicemistrzów Włoch. Jeśli zawodnik i Napoli doszliby do porozumienia, to Milan po otrzymaniu kwoty zawartej w klauzuli miałby związane ręce i musiałby zezwolić na odejście swojego piłkarza.



79 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 maja 2018, 08:59
Sprzedając Suso w zasadzie z miejsca odchodzimy od ustawienia ze skrzydłowymi.. biorąc pod uwagę naszą sytuację to sprzedaż także Gigio będzie nieunikniona .. marzeniem w ustawieniu 4 3 1 2 byłby atak Depay - Immobile + Hakan na 10 .. tylko, ciekawe czy ktokolwiek będzie chciał do nas przyjść po tej szopce którą funduje uefa.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
23 maja 2018, 18:02
Kloci mi sie to z tym, co sam mowil w wywiadzie, jakie wpisy daje na instagramie odnosnie Milanu itd.. Bardzo goscia polubilem, zobaczymy co postanowi.. Finalnie licza sie czymy, nie slowa.. Podzielam zdanie wiekszosci, ze wysokosc jego klauzuli to jakis bardzo slaby zart..
0
AC1899
AC1899
23 maja 2018, 18:01
Trochę niska ta klauzula, bo moim zdaniem Suso jest wart około 50 mln, ale cóż... skoro taka została wpisana. Ten transfer może wyjść na dobre zarówno Milanowi, jak i Hiszpanowi.
0
grzechu84
grzechu84
23 maja 2018, 17:24
W kazdym razie z taka klauzula i tak odejdzie. Czy to bedzie Napoli czy jakis inny klub. Ktos zaplaci.
0
Zielony2009
Zielony2009
23 maja 2018, 16:42
Tak niska klauzula to nieporozumienie nawet jak nalegał na nią piłkarz czy agent. Przy dzisiejszych cenach z 50 powinien kosztować, a podpisując z nim kontrakt można było liczyć, że jego cena prędzej sięgnie setki niż wyniesie 38, bo był rok młodszy i w gazie. Kontrakt był odnawiany jeszcze za Gallianiego czy M&F?
0
Vol'jin
23 maja 2018, 17:54
negocjowany był za Gallianiego, przyklepany za M&F. Klauzula pojawiła się przy negocjacjach z Gallianim, co niedawno wspominał ten dyrektorek widmo co żądał szacunku do siebie xD
0
OLRevan
OLRevan
23 maja 2018, 17:55
Za fm. We wrzesniu jak sie nie myle
0
Jacek 81
Jacek 81
23 maja 2018, 15:13
ludzie co do Hakana na 10, chciałby żebyście trochę wyluzowali, wiem że ostatni mecz był kosmiczny w jego wykonaniu, ale graliśmy z rezerwą Fiorentiny. Wszyscy się zachwycają - a fakt jest taki, że trudno powiedzieć jak się na 10 sprawdzi, bo mecz z Fiorą nie może być wyznacznikiem. Wiem, że pamięć jest krótka, ale tak samo było w meczach LE z Austrią i Shkendija - też graliśmy super ale na tle słabych przeciwników i wszyscy zachwycali się zespołem, Silvą - a jak się skończyło każdy wie
0
Lancaloht
Lancaloht
23 maja 2018, 14:48
Jedni powiedzą że strata , inni powiedzą niekoniecznie... z punktu widzenia piłkarza odejście rozsądne, bo sytuacja Milanu nie ciekawa a i rozwój piłkarski w Milanie pod wodza Gattuso żaden...
0
Krisu
Krisu
23 maja 2018, 13:12
Wydaje mi się mało prawdopodobne, i jakby nie było wydaje mi się że czas olewać takie doniesienia prasowe. Przez ostatnie lata wszystkie plotki transferowe działały na kibiców Milanu niczym benzyna na pożar, akcje z De Sciglio czy Donnarummą to prawdopodobnie tylko wierzchołek góry lodowej. Nie dajmy się omamić mediom, i co ważniejsze nie pozwólmy na to żeby pismaki popsuły relacje kibiców z piłkarzami. Media tylko żerują na łatwowiernych kibicach, a za kulisami siedzi ktoś kto takie plotki rozpowszechnia w celach zarobkowych (dla przykładu plotki o rzekomym odejściu Donnarummy do PSG które pojawiały się w mediach zaraz przed meczem w finale Pucharu Włoch rozpuścił Raiola i kuzyn Gigio).
0
Vol'jin
23 maja 2018, 12:28
Suso to z jednej strony napędowy jak jest w gazie, z drugiej hamulcowy drużyny. Szkoda, że ta klauzula jest można byłoby te 10-15 mln żądać. A tak jesteśmy użależnienie od woli Suso. Rozumiem głosy za sprzedaża Suso ze względów właśnie taktycznych bo ta teza już się pojawiła na początku sezonu.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 maja 2018, 12:10
"Ja... ja.... ja... nie chciałem odchodzić. To Milan mnie wypchnął. Forza Napoli"
0
Umberto
Umberto
23 maja 2018, 10:27
Niech odchodzi, wtedy można na lajcie zmienić formacje, a i będzie sporo pieniędzy na dobrego napastnika, oraz dodatkowo za Bacce i Kalinicia
0
OLRevan
OLRevan
23 maja 2018, 12:15
Sporo pieniędzy? Różne media podają klauzulę Hiszpana w wysokości 38-40mln. To jest dużo?
2
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 12:25
No 38 baniek za Suso to naprawdę, kupimy sobie 13 Borinich, super
6
tmqTV
tmqTV
23 maja 2018, 09:42
Kłócą się dwie rzeczy. Jedna: Suso ostatnio mówił, że jeżeli klub nie będzie to chciał, to on nigdzie się nie wybiera. Już się rozmyślił? I druga rzecz: Ancelotti postawił warunek: Zatrzymanie w klubie Callejona.
0
adamos
adamos
23 maja 2018, 10:21
Nie wiadomo czy Carlito obejmie Napoli, tez się mówi o Simone Inzaghim, więc zobaczymy...
0
Rafalzki
Rafalzki
23 maja 2018, 09:25
Suso odejdzie, Jose Callejon może przyjdzie :)
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 13:21
Po za tym co to za wydatek 38 czy 40 mln w dzisiejszych czasach nawet dla porządnego klubu z Niemiec. Puenta jest taka że nie odejdzie do innego włoskiego klubu
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 08:27
Nie wierzę w te plotki ni cholere. Jakiś kierunek Anglia czy bogatsze Niemcy może tak ale nie do Napoli.
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 09:08
Bogatsze Niemcy co WTF xDDD?
5
Boro
Boro
23 maja 2018, 10:28
Bogatsze klubu niemieckie
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 11:03
Tym bardziej WTF , przecież Bundesliga nawet z Serie A nie konkuruje finansowo , bez jaj poza Bayernem nikogo tam nie stać na taki transfer kolego.
4
Vol'jin
23 maja 2018, 12:04
po za Bayernem, Dortmundem, który ma jeszcze hajsu za Dembele i za Aubę to nie ma innego klubu w Bundeslidze. Schalke zluzowało finansowo (także pod względem pensji) ewentualnie Wolfsburg, tylko hajs nie przekłada się tam na wyniki sportowe
1
Boro
Boro
23 maja 2018, 13:19
No i o tych klubach mówiłem człeniu
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 14:36
Po za tym co to za wydatek 38 czy 40 mln w dzisiejszych czasach nawet dla porządnego klubu z Niemiec. Puenta jest taka że nie odejdzie do innego włoskiego klubu
0
_GAHU_
23 maja 2018, 14:40
Bayern w ostatnich latach bardziej uskutecznia skupowanie wyróżniających się zawodników z własnego podwórka ewentualnie bardzo młodych perspektywistycznych graczy z innych lig lub czeka na dobrą okazję - rzadko wydają dużą kwotę na zawodnika. Borussia też nie ma w zwyczaju szastania pieniędzmi a raczej stawianie na młode talenty. W Wolsfburgu ostatnio dobrze się nie dzieje a Schalke też zmieniło nieco politykę i okna transferowe prowadzi rozsądnie i raczej oszczędnie. Mimo że klauzula Suso nie jest wygórowana wątpię aby któryś z tych klubów pokusił się o wyłożenie 40mln za Hiszpana.
0
Boro
Boro
23 maja 2018, 17:57
Też wątpię ale tylko spekulowałem
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 maja 2018, 08:27
Wszyscy widzieliśmy jak wygląda gra bez Suso.Milan przez schematyczność Rino, który z Jacka, Suso, Kalinicia czy Kessiego uczynił piłkarzy praktycznie nietykalnych jest uzależniony od formy dnia chimerycznego Hiszpana, dlatego jego potencjalny transfer nie powinien ni grzać ni ziębić.Facet nie jest niezastąpiony.
Edytowano dnia: 23 maja 2018, 08:27
5
mrkojiro
mrkojiro
23 maja 2018, 08:50
Wydaje mi się, że najlepiej będziemy wyglądać w ustawieniu 4-3-1-2 i Suso jest nam w tym ustawieniu zbędny. Zawodnik przyspawany do jednej pozycji i cała gra idzie pod niego. To psuje nam grę. Nie będę płakać po Hiszpanie.
0
adamos
adamos
23 maja 2018, 08:55
@mrkojiro 4-3-1-2 ok tylko kto Hakana na10tce zastąpi jak odejdzie Suso? Borini?
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 09:17
No, za 38 baniek na pewno Go zastąpimy XDDDDDDDDDDDD Nowym Andre Silvą?
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 09:20
Suso może jest nietykalny, bo nie ma nawet pół konkurenta obecnie w Milanie? Kto miałby grać za Niego? Borini czy Abate?
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 maja 2018, 10:11
A.Silva?Cutrone?Nawet Borini daje więcej od hiszpańskiego Robbena pod formą.
0
Diavo
23 maja 2018, 11:18
@Adamos Hakan będzie na treq grał,a Jack na lewej
0
Tutkovic
Tutkovic
23 maja 2018, 11:27
Conti wróci to na prawe skrzydło się go wyszkoli :) A Calabria zostanie z tyłu !
0
Qiub
Qiub
23 maja 2018, 07:52
Tak swoją drogą to Perin praktycznie zaklepany przez Juve. Jak zostaniemy z Reiną na 1 to może być śmiesznie...
0
matten
matten
23 maja 2018, 08:26
Na szczęście mamy jeszcze Antonio Donnarummę, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten słabiak Reina nawet nie podniesie się z ławki.
1
adamos
adamos
23 maja 2018, 08:52
dlaczego? zyskamy w końcu bramkarza co potrafi grać nogami jak Gigi by odszedł. Mamy w obwodzie Gabriela co został najlepszym bramkarzem w Serie B oraz mamy tez kolejna perełkę Plizzariego
1
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 09:18
Jeżeli z Reiną ma być śmiesznie, to z Donnarummą powinniśmy sprzedawać oficjalnie bilety na występ kabaretowy, a nie na mecz.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 maja 2018, 10:25
Meloon Czy ty widziałeś występy Reiny poza tymi paroma dobrymi spotkaniami z tego sezonu(oczywiście oprócz okresu w Liverpoolu)?Hiszpan jest typem bramkarza ''To co trzeba wyjąć to wyjmie, to co ma wlecieć wleci.Do tego KILKA ładnych parad i mnóstwo drobnych baboli.''.Nie wspominając już, że zamiast tego co było w Liverpoolu jest regularny regres z przypływem lat(oczywiście wbrew ogólnej tendencji).Na zmianie Reina za Donnarummę nic nie zyskujemy w kontekście przyszłości, a pod względem czysto sportowym wciąż możemy wiele stracić.
0
adamos
adamos
23 maja 2018, 10:27
@Meloon Kabaret niedługo się zacznie jak Gruby Rio będzie mówił, że Dollar już jedną nogą w PSG a nasz zarząd będzie mówił, że o niczym nie wie... Saga czas start...
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 07:52
No, jesteśmy niewolnikiem jednego ustawienia, bo tylko w ustawieniu 4-3-3 jest prawe skrzydło/prawy napastnik XD Co to w ogóle za tłumaczenie, jesteśmy niewolnikiem jednego ustawienia przez Bonucciego, który jest środkowym obrońcą i nie możemy grać 10 napastnikami.Bierzcie leki na swoją demencję, bo póki Suso nie został zajechany do granic możliwości to dawał nam tyle co zawsze albo nawet więcej. Już nie pamiętacie "wydaliśmy 200 baniek, a i tak w zespole najbardziej błyszczy ten, który już tu był"? Przecież On przysiadł dopiero około lutego/marca, bez Niego dzisiaj prawdopodobnie nie mielibyśmy LE, w rundzie jesiennej był ponad połową tego zespołu. Ostatnio widać, że bardzo mocno pracuje nad prawą nogą. Ale ja tu czytam, że 24-latek się już nie rozwinie. Mało mamy pozycji do wzmocnienia? Że już się wypalił, bo po takiej rundzie wiosennej brakło pary na ostatnie miesiące, a i tak musiał grać, bo nie mamy nikogo lepszego na Jego pozycję, nawet jak jest kompletnie bez formy? Nawet jak był kompletnie bez formy to potrafił ratować nam dupę. Suso potrzebuje zmiennika, a Wy za 38 baniek znajdziecie może dla Niego zastępstwo i jeszcze zmiennika? Albo nie, już wiem, Suso odejdzie, przejdziemy na 3-5-2, a za Niego będzie grał Borini. Taki jest Wasz tajny plan? Świat się nie zawali jak On odejdzie, ale macie problemy z głową jeżeli uważacie, że pozbycie się Go za 38 baniek to dobry ruch i na pewno nie jest to krok ku obudowie Milanu. Jeżeli mamy wrócić na szczyt to tacy zawodnicy muszą zostać. 8 bramek, 14 asyst przy naszym tartaku z przodu. Zresztą czym ja się irytuje, przecież gdyby Bonaventurze zamienić formę z ostatnich meczów z tą sprzed pół roku to też byście go już sprzedawali. 5 ostatnich meczów, dalej pamięć części kibiców nie sięga.
Edytowano dnia: 23 maja 2018, 07:59
4
adamos
adamos
23 maja 2018, 09:00
Jak wydaliśmy 200 mln to jedynym, którym błyszczał na prawej flance to był Borini... Suso to za dużo gwiazdorzy za dużo kiwek nie potrzebnych i nie celnych dośrodkowań. Super zawodnik jak w lutym zrobił wysiadkę szczególnie, że 2 tygodnie wcześniej była przerwa świąteczna :-) Jak bysmy się wymienili za Callejona z Napoli to bym nie miał nic na przeciw....
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 09:14
Adamos, mam o Tobie to samo zdanie co o skazanym na bany, nie chce mi się czytać nawet Twoich pierdół, ta sama prośba, nie wchodź ze mną w dyskusję, bo i tak nie czytam Twoich komentarzy od dawna.
4
MilanistaHanys1899
MilanistaHanys1899
23 maja 2018, 09:23
100% racji @Meloon. Odnośnie Suso jak i niektórych "kolegów" tutaj :) Suso przy napastniku z prawdziwego zdarzenia, oraz przy odrobinie gry kreatywnej w środku (może też z nowym pomocnikiem, kto wie) będzie jeszcze lepszy i da jeszcze więcej. To tylko człowiek, nie robot, on też ma prawo być zmęczony. Zmęczenie nie tyczy się tylko chyba Kessiego, on to nie do zajechania.
2
Diavo
23 maja 2018, 11:24
Suso grał mega gdy na obronie był Conti,już od pierwszych meczy niesamowita chemia między tymi zawodnikami, dlatego pierwsze wzmocnienie nowego sezonu to Conti, pytanie tylko co z Calabria,byc moze taktyczne zmiany w trakcie meczu gdzie Calabria wchodzi za Kessie, a Conti przesuwa się do przodu.
0
grzyweek7
grzyweek7
23 maja 2018, 07:41
Ja czytałem że wywiad z nim i mówił że nigdzie się nie wybiera, no ale jak rzeczywiście to prawda co tu piszą to szkoda tylko że ma tak niską klauzulę wykupu. Szkoda nasz najlepszy zawodnik...
1
tysiok
tysiok
23 maja 2018, 08:05
Najlepszy zawodnik? Nawet nie załapał się na mundial. Uważam, że więcej pożytku mieliśmy z paru innych zawodników. Suso powinien zostać i wciąż rozwijać się w Milanie.
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 16:45
"Nawet", no Kalinic jest lepszy, bo się załapał. Patrząc na ostatnie sezony i na stabilność nie ma najmniejszych wątpliwości, że Suso jest naszym najlepszym zawodnikiem.
0
matten
matten
23 maja 2018, 06:58
Nie no... jeśli chce odejść to trudno, ale trzeba mu wyperswadować, aby nie brał pod uwagę klubów z Włoch, bo nie ma sensu wzmacniać lokalnych rywali i to za stosunkowo niewielką cenę :/
Swoją drogą jeśli mowa o wysokości klauzuli to jakiś nieśmieszny żart, że Suso będzie kosztował tyle co Silva, który jeszcze niczego nie pokazał.
Edytowano dnia: 23 maja 2018, 07:06
0
Presidente
Moderator Presidente
23 maja 2018, 06:53
Lubię Suso. Rozwinął się w Milanie i nie raz dawał nam punkty, ale cały czas mam wrażenie, że on pewnego poziomu już nie przeskoczy. Niech idzie tylko szkoda, że faktycznie za 38mln, a nie 45-50.
1
przemek.kili
23 maja 2018, 06:19
Szkoda że ta klauzula nie jest przynajmniej na 50 milionów, wtedy był by wilk syty i owca cała.
2
Fushnikov
Fushnikov
23 maja 2018, 06:17
Taaa już to widzę że odchodzi do Napoli. Nie ma to jak z pierwszego rękawa iść na zamiennika Jose Marii. Ehe
0
stary_boss
stary_boss
23 maja 2018, 05:20
Przy obecnych cenach na rynku transferowym cena za Suso to promocja jakich mało jak czteropak przeterminowanego piwa
2
Ulisses
Ulisses
23 maja 2018, 00:58
W pewnym momencie to był najlepszy gracz Milanu, który generalnie ciągnął całą ofensywę zespołu. W tym sezonie jednak nie wyglądało to aż tak kolorowo. Statystyki ma niezłe, ale wpływ na grę zespołu miał mniejszy niż jeszcze sezon temu. Chciałbym również zauważyć jedną rzecz, którą chyba nie tylko ja zaobserwowałem. Milan mając Suso w składzie, po prostu musi grać 4-3-3. To wyjątkowo jednowymiarowy zawodnik, który nie potrafi odnaleźć się na żadnej innej pozycji niż prawoskrzydłowy napastnik albo prawoskrzydłowy ofensywny pomocnik. Zatem w ustawieniu 3-5-2 albo 4-2-1-2 jest on całkowicie bezproduktywny, co pokazał w tym sezonie. Spójrzmy na ostatni mecz - Hakan grał jako 10 i błyszczał niesamowicie. Te podania, te przerzuty, ta technika i jakość w jego grze była czymś naprawdę świeżym. Śmiem wręcz powiedzieć, że od dawna Milan nie miał gracza aż w takim stopniu kierującym całą ofensywną grą zespołu. I mógł pokazać owe umiejętności tylko de fakto dlatego, że mógł grać na 10, a nie był przyspawany do lewego skrzydła. Uważam więc, iż poświęcenie Suso może być uzasadnione. Milan nie może być niewolnikiem jednego ustawienia tylko dlatego, żeby Suso mógł grać. Hakan na 10, jeżeli będzie miał do dyspozycji bramkostrzelnego napastnika - jak Immobile chociażby czy Dżeko (marzenie), może wskoczyć na jeszcze wyższy poziom i zdecydowanie przewyższyć to, co obecnie daje zespołowi Suso. Jeszcze sezon temu powiedziałbym że Suso to najbardziej wartościowy zawodnik zespołu i sprzedać go nie można. Dziś jednak sytuacja się zmieniła. Milan jest niewolnikiem jego jednowymiarowości. Jego odejście może zatem pozwolić paradoksalnie na wejście ofensywy na jeszcze wyższy poziom i tym samym może wyjść całemu zespołowi na dobre.
16
Ronladinho86
Ronladinho86
23 maja 2018, 03:58
super zgadzam się z Tobą
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 08:09
A ja nie, dawno większego steku bzdur nie czytałem.
1
mrkojiro
mrkojiro
23 maja 2018, 08:54
Również się zgadzam. Suso jest nam dzisiaj zbędny. Możemy spokojnie grać 4-3-1-2 jeśli tylko kupimy gwiazdy do ataku i pomocy oraz dodatkowo jakiegoś zmiennika do ataku. Ustawienie od pomocy: Bonaventura, Biglia, Modric - Hakan - Immobile, Cutrone. Spokojnie do zrobienia po sprzedaży Kalinica, Donnarummy i Suso. Bez dokładania.
0
Diavo
23 maja 2018, 11:28
Dlatego jeśli miałbym po kimś płakać to byłby to Hakan, mam nadzieje,że zostanie z nami na długie lata !
0
Tutkovic
Tutkovic
23 maja 2018, 11:30
Zgadzam się ale w takim razie po co nam Depay? W takim razie faktycznie Wijnaldum + napastnik by wystarczył.
0
Ulisses
Ulisses
23 maja 2018, 16:00
Bzdur? Bardzo merytoryczna odpowiedź. Ja rozumiem, że można się nie zgadzać z kogoś opinią, ale na tym portalu obowiązuje pewna kultura wypowiedzi. Jeżeli tego nie rozumiesz, sugeruję powrót do szkoły podstawowej - no chyba że właśnie tam uczęszczasz. Co do Depaya, abstrahując od jego miejsca na boisku, to myślę że to mało realistyczny transfer. Lepsze ekipy niż nasza będą o niego walczyć. Gdyby zatem udało się nam ściągnąć Wijnalduma i oddać w zamian Dollarumę, byłbym bardzo zadowolony. Mamy skład, który naprawdę pasuje pod 4-2-1-2 albo 3-5-2, jeżeli zatem trener dalej będzie upierał się przy 4-3-3, to przecież trzeba ściągnąć co najmniej 2 skrzydłowych (jeden na lewe skrzydło i drugi na ławkę), co nie wydaje się idealnym pomysłem.
0
camlab73
camlab73
23 maja 2018, 00:52
Wtf, Ancelotti pcha się do śmieciarzy, gdzie de Laurentis nie ma kasy ani na lepszych piłkarzy ani na większe kontrakty? Hamsik 60/40 odchodzi, Reina też, o możliwym odejściu Mertensa/Callejona też się mówi... Za co on zrobi te wzmocnienia? Tu nawet wujek Dino de Laurentis nie pomoże, jak Ancelotti zrobi listę życzeń... Tym bardziej Suso, jak już odchodzić to nie lepiej do konkretnej drużyny z LM, powrót do Hiszpanii albo do tego L'poolu? Coś śliskie te newsy
0
januchsztum2
januchsztum2
23 maja 2018, 00:30
Jeśli ten scenariusz by się spełnił to kolejny kopniak w mordę dla każdego kibica Milanu, zaczynam bać się wchodzić na tę stronę, bo za chwilę przeczytam że nastąpiło we Włoszech miejscowe trzęsienie ziemi i ucierpiał jeden budynek siedziba klubu AC Milan
4
tober12
tober12
23 maja 2018, 00:21
Nie no, bez obrazy, ale śmieszą mnie.ludzi, którzy mówią, że już się nie rozwinie itp brak formy. Ludzie w jakim on gra zespole??? Suso to technik prograjmy z nim kombinacyjnie dajmy coś na wolne pole czy jakaś prostopadla. U nas tego nie ma, podają mu piłkę jak koło niego trzech rywali i wymyśl coś... Ile można ciągnąć wózek samemu?? Akuart Suso nie zasłużył na takie słowa.
7
Ronladinho86
Ronladinho86
23 maja 2018, 00:33
On jest za wolny by grać do niego prostopadłe podania a nawet to od razu musi przełożyć na lewą nogę,a każdy wie że on to robi mecz z Fiorentina pokazał ze gdy go nie ma hakan ma więcej miejsca na rozgrywanie
2
GreyWay
GreyWay
23 maja 2018, 02:09
Szybkość to nie wszystko, Suso na spokojnie broni się techniką i strzałem. Tak samo potrafi już dogrywać piłkę prawą nogą, więc nie pisz, że ma tylko lewą
2
Ronladinho86
Ronladinho86
23 maja 2018, 03:56
Gdzie ma prawą nogę?? Która wrzuca w publiczność ćwiczy ją ale do.perfekcji dużo brakuje
1
MK92
MK92
23 maja 2018, 00:05
Jeżeli ma grać tak, jak ostatnio, to płakał po nim nie będę. Swoją drogą, Carletto podejmuje się trudnego zadania jak na etap swojej kariery trenerskiej.
2
Owiec
Owiec
23 maja 2018, 07:34
A za kogo się tym razem zabiera? Ominęło nie troche :P
0
Meloon
Meloon
23 maja 2018, 07:35
XDD
2
tober12
tober12
23 maja 2018, 00:04
Mam nadzieję, że zostanie. Jeżeli odejdzie będę smutny i rozczarowany bo lubie faceta i jego styl gry, tylko mam nadzieję, że nie będzie nam ładował goli.
2
patrykas
22 maja 2018, 23:57
Jeśli to prawda to straszna lipa, aczkolwiek nie wiem czy Suso jest wstanie podnieść swoje umiejętności jeszcze wyżej. Stał się bardzo przewidywalny i znowu końcówkę sezonu był pod formą. Oczywiście nie ulega wątpliwości jak ważny jest to piłkarz dla Milanu aktualnie :)
1
22 maja 2018, 23:50
Popracuje z Ancelottim.
0
Rocker
22 maja 2018, 23:49
Co oznaczna 2023 wytatuowane na jego przedramieniu?
2
GreyWay
GreyWay
22 maja 2018, 23:46
Suso nie odejdzie i tyle
0
Vol'jin
22 maja 2018, 23:46
To nie bedzie miał życia w Mediolanie bo stosunek do Neapolu jest gorszy niż do Interu.
1
Diavo
22 maja 2018, 23:39
Plotka czy frustracja Suso spowodowana brakiem LM i powołaniem na mundial hmm..
0
wilku94
wilku94
22 maja 2018, 23:46
Wątpię, niedawno sam powiedział, że czuje się tutaj dobrze i jeżeli klub nie będzie chciał go sprzedać to zostanie.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się