SCUDETTO


Możliwa wymiana z Lazio. W centrum uwagi Silva i Immobile

27 maja 2018, 14:45, Presidente Aktualności
Możliwa wymiana z Lazio. W centrum uwagi Silva i Immobile

Wielki napastnik gwarantujący masę bramek w sezonie -  takiego gracza szukali w Milanie rok temu, ale nie znaleźli. Takiego gracza szukają również teraz, z nadzieją, że tym razem znaleźć się uda. Według niektórych mediów ma nim być Ciro Immobile, świeżo upieczony król strzelców Serie A. Według Il Giorno, o transfer 28-latka zabiega Massimiliano Mirabelli. Na stole czeka gotowa umowa, która zagwarantowałyby mu zarobki na poziomie czterech milionów euro za sezon, co stanowi dwukrotne przebicie obecnych poborów. Zanim jednak dojdzie do rozmów o indywidualnym kontrakcie, trzeba osiągnąć porozumienie z Claudio Lotito, który wycenia swojego zawodnika na 60 milionów euro. Takiej kwoty mediolańczycy nie są w stanie wyłożyć, ale w transakcję miałby zostać włączony Andre Silva. Portugalczyka ceni Igli Tare, dyrektor sportowy Lazio, a ponadto Biancocelesti pozostają w dobrych relacjach z Jorge Mendesem, który szuka dla swojego podopiecznego klubu mogącego pomóc mu w powrocie do najwyższej formy.



74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grayman88
grayman88
28 maja 2018, 19:47
Powinni dać szanse balotellemu jeszcze raz. Odzył w Nicei. I uspokoił sie.
0
lopezito84
lopezito84
28 maja 2018, 18:16
No i.znowu milan pozbywa się talentu za piłkarza który w poprzednich sezonach grywał kratkę lepiej niech oddadzą kalinica i dołożą 20 mln za immobile choć moim zdaniem nie jest to dobry wybór
0
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2018, 09:42
powiem Wam jak będzie wyglądała ta wymiana, Oddamy młodego Silvę, dopłacimy 30-40 baniek i Silva odpali w Lazio które potem sprzeda go dalej za 60-70 milionów a Ciro nie daj Boże będzie niewypałem transferowym który strzeli 8 bramek w sezonie... Immobile to może i nie jest zły transfer ale wolałbym żebyśmy im Zombie dołączyli do takiej transakcji...
0
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2018, 09:42
albo ewentualnie jeszcze ofochanego Carlosa bo nie ma co z nim zrobić póki co...
0
mrkojiro
mrkojiro
28 maja 2018, 05:58
Bardzo dobry pomysł. Nawet gdyby SIlva odpalił w Lazio, to statystyki Immobile i tak ciężko byłoby mu przebić. Potrzebujemy gracza na teraz, lidera ataku. Ciro jest w idealnym wieku i pogra na bardzo wysokim poziomie 5-6 lat. Silva zanim w pełni rozwinie talent, może te kilka lat minąć, a my nawet pół roku nie możemy czekać.
2
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2018, 10:31
Problem będzie, gdyby okazało się, że w Milanie (dzięki nieogarniętej pomocy i "schematom w ataku") Immobile będzie za rok walczył o dwucyfrówkę jak teraz Cutrone. Myślę, że Ciro też może mieć te obawy o brak okazji strzeleckich w porównaniu do ludzi, których miał za sobą w Lazio.
1
mrkojiro
mrkojiro
28 maja 2018, 10:39
Wystarczy jeden dobry transfer do pomocy i Hakan na 10 i okazji nie powinno zabraknąć.
0
lopezito84
lopezito84
28 maja 2018, 18:23
Zdziwisz się jak odpali w przyszłym bo będziecie grał regularnie jest już na tyle dojrzały że może rozwinąć się w 3miechy po za tym on grać w piłkę i strzelać bramki potrafi już teraz wystarczy mu zaufać tak jak gattuzo zaufał kalinicowi przez cały sezon mu ufał nawet do ostatniego meczu
0
mrkojiro
mrkojiro
28 maja 2018, 20:37
@lopezito84 to tylko pobożne życzenia. Może być tak jak mówisz, lecz wcale nie musi. Milanu nie stać na grę w ruletkę. Nie w tym momencie.
0
jasiom22
jasiom22
27 maja 2018, 23:07
Jestem przekonany że Milan będzie żałował oddania Andre Silvy. Wypożyczyć okej, ale oddawać do bezpośredniego rywala??!? gdzie nie dość ze będzie miał szanse (bo zrobi się dziura po Immobile, a Simone da mu wiecej szans niż Montella-Gattuso) to jeszcze będzie miał podania!! od kreatywnych pomocników za plecami.. a Milan wyda ile? 25-30mln.. żeby sciągnąć Immobile który wcale nie musi zaskoczyć w Milanie na tym samym poziomie co w Lazio.. spójrzcie na Biglie... czy Kalinicia... Biglia z Lazio, dopiero w końcówce sezonu zaczął odżywać, Kalinić w zeszłym sezonie strzelał.. (20 goli) a w Milanie klops (6 bramek). Za równo Belotti, tak i Immobile są mega przerlamowani... szczególnie biorąc pod uwagę absurdalne ceny, ale to Włosi... kolejny Matri może się okazać. Król strzelców? tak, ale sezon wczesniej strzelił 9 bramek... na dwóch wypozyczeniach. Sezon wczesniej... 10 bramek.. tyle co nasz 20-letni Cutrone w pierwszym sezonie, albo tyle co Andre Silva (10 goli w FATALNYM SEZONIE gdzie grał w końcówkach) Belotti i Immobile to nie są zawodnicy "gwarantujący" ponad 20 bramek w lidze... a mowa była o 40 we wsztstkich na sezon... lol... zupełnie przeraza mnie to co się dzieje w tym okinienku jak narazie... co piszą media, Strinic..? kompletnie niepotrzebny, to już ktoś z Primaverry by był lepszy żeby pocisnąć RR, pozatym jak będzie Conti to mamy Calabrie (mniej grającego) na lewą też. Kalinić zamiast zostać pierwszego dnia wystawionym "dostaje kolejny SEZON szansy" :-o zamiast kupować prespektywicznych pomocników, powiedzmy Rubena Nevesa, czy nawet Renato Sanchesa (20-letnich reprezentanów Portugalii) żeby się odbudować i pomoc Andre Silvie..żeby zgrać młody zespół na przyszłosć na naszymi młodymi jak Locatelli i Cutrone, to my zbieramy darmowych Badejlów na jeden/dwa sezony (poziom LE jak dobrze pojdzie) i potem będzie tylko poroblem z milionowymi kontraktami, a oni jak Kalina, czy Montolivo teraz nie będą chcieli odejsc. Strinić!!! To nie są zli piłkarze, ale po tym co pokazali ostatnio to Kalinić powinien zostać wywalony na **** ***... :-/ Montolivo też już powienien się porzegać, a Strinica transfer powinien zostać przez Gattuso zablokowany. eh...
Edytowano dnia: 27 maja 2018, 23:21
2
IMMORTAL
IMMORTAL
27 maja 2018, 23:21
Ale Immobile królem strzelców został już drugi raz, zgodą co do Strinica trochę nie rozumiem tego transferu bo Antonelli wydaje się ok na zmiennika dla RR. Natomiast ja rozumiem Kalinica, chłop jest kibicem Milanu, nie wyszedł mu ten sezon i po prostu chce pokazać, że jednak nie jest taki słaby jak na to wskazuje obecny sezon. Chociaż według mnie to chyba ostatnia szansa żeby chcoiaz zwróciła się wydana na niego kwota, bo za rok kiedy będzie już dobijał do 32lat raczej nikt nie da za niego 25mln nawet jeśli zagrałby dobry sezon, jednak jeśli zostanie mam nadzieję, że nie będą wszyscy od początku się na nim wyżywać, bo to w niczym mu nie pomoże
1
jasiom22
jasiom22
27 maja 2018, 23:28
Tylko co my z tego wszystkiego będziemy mieli za sezon, dwa? Jakby się jeszcze udało do LM wejsc? 32 letniego Kalinica, który lepiej grać raczej nie będzie - a i nikt nic za niego nie da... nawet jak wsadzi więcej bramek, i 32 letniego Strinica który pare spotkań napewno dostanie... po co? a.. Immobile to do dobry ruch, niechciałbym być zle zrozumiany... ale nie kosztem oddawania Silvy na stałe.. wypożyczenie do Lazio na rok, okej..
1
Gerada
Gerada
27 maja 2018, 23:37
Z całym szacunkiem ale Immobile to prawdopodobnie nasze absolutne maksimum w tym miejscu, w którym się znajdujemy. Jeśli król strzelców ligi nie da gwarancji 20 goli to nikt inny w naszym zakresie budżetowym nie da gwarancji większej, godząc się z przejściem do drużyny występującej w LE. Sam nie jestem jakimś mega fanem talentu Ciro, ale zdaję sobie sprawę, że to jest obecnie najlepsze rozwiązanie na jakie nas być może stać. Poza tym, czemu Milan miałby żałowac oddania gracza, który w Milanie się póki co nie sprawdza? Chociażby Andre później co roku dostawał złote piłki to nie ma co żałować, skoro u nas po prostu był/jest słaby. Po prostu będzie sytuacja, na której wszystkie strony skorzystają... Dokupowanie młodych Portugalczyków tylko żeby Silva mógł się odnaleźć to zostawię bez komentarza, bo nie chciałbym wyśmiewać Twoich opinii. Renato Sanchez póki co daje ogromne podstawy do tego żeby wierzyć iż jest "przereklamowany", czas pokaże jak to wyjdzie. A co do zbierania doświadczonych graczy - GOŁYM OKIEM widać, że obecny sezon przegraliśmy najmocniej w aspektach kondycyjnym i doświadczenia. Więc w tym okienku raczej wszystkie pieniądze będą przeznaczane na uzupełnianie zbyt młodej kadry graczami doświadczonymi. Strinića nie znam za bardzo, nie zamierzam oceniać póki co...
0
IMMORTAL
IMMORTAL
27 maja 2018, 23:55
Jasiom22 Właśnie też mam trochę problem z tą wymianą za Silvę, jednej strony Immobile super opcja a Andre widocznie u nas sobie nie radzi, z drugiej jeśli to taki talent jak się o nim mówi to szkoda chłopaka oddawać, ale znowu jeśli zawali kolejny sezon na pewno nie odzyskamy zainwestowanej w niego kwoty
0
Vol'jin
Vol'jin
27 maja 2018, 23:56
w zeszłym sezonie Immobile strzelił 23 bramki więc jakie 9 ? Na razie to przereklamowany to jest ten wonder kdiek od Mendesa i razem z Chorwatem bym pożegnał z klubu
1
jasiom22
jasiom22
28 maja 2018, 00:54
@Gerada - to prawda, Immobile teoretycznie pasuje idealnie do aktualnego zespołu Gattuso, i być może to "maksimum" na które nas stać... ale z drugiej strony.. dlaczego? Morata... Cavani... Aubameyang rok temu.. były podejscia pod zdecydowanie silniejszych napastników... a Andre Silva... przecież on nie dostał dwóch spotkań pod rząd dłuzej niz 60min.. a jak dostawał to tylko ogony, albo mecze w LE.. gdzie strzelał!! (i to bramki dużo ładniejsze niż dopychacze, technicznie on jest o poziom wyzej od Kalinica czy Cutrone) jakby pograł chwilę z Hakanem za plecami, i miał obok jeszcze kogoś kto by do niego podawał to by wypalił na bank., i prędzej czy pózniej.. wypali, tylko że pewnie z Lazio, grając w meczu przeciwkno nam, znając zycie... albo juz na MŚ... a tego dalej, to ja pozwolę sobie nie komentować, żeby się nie wysmiewać ;-) " Chociażby Andre później co roku dostawał złote piłki to nie ma co żałować, skoro u nas po prostu był/jest słaby." - ja bym żałował oddania zawodnik złoto-piłkowego... i nie był/jest słaby.. ma jedynie 10 bramek bo mało grał!!! i się wyraznie nie zaaklimatyzował.. do tej pory. ...ale mniejsza o to, wiadomo że Immobile by się przydał (na miejsce po Kaliniciu) a Silvę można by wypożyczyć do Genui "Ala Suso", nie sprzedawać. I wszyscy byśmy byli zadowoleni. @Vol'jin Immobile 23 gole strzelił trzy sezony temu... nie twierdzę że jest słaby, ale równie dobrze można by napisać ze to zawodnik który miał dwa dobre sezony... ten w Toro z 23 bramkami, i teraz w Lazio, w między czasie się plątał jak Kalinić. Tak jak Shaarawy miał dobre pół sezonu, i tak jak Belotti miał jeden dobry sezon... 100 mln? 60 mln? za Immobile, albo A.Silva+30?!?!? to ma być dobry deal? To ja zdecydowanie wolałbym jakiegoś młodego portugalczyka asystenta dla A.Silvy.. :-p
0
jasiom22
jasiom22
28 maja 2018, 00:59
@Vol'jin - a nie, masz racje.. w poprzednim 23 a teraz 29... no dobra, to jest lepszy... :-p
0
Gerada
Gerada
28 maja 2018, 03:44
@jasiom22 Jeśli chodzi o zawodników których wymieniłeś to od Immobile w teorii wydaje się tylko Cavani, tyle, że jest i starszy i nie wydaje mi się żeby jego kontrakt był w naszym zasięgu. Morata - tak jak lubię jego grę, tak on akurat nie ma szczególnego okresu za sobą żeby miał być lepszym 'gwarantem' niż Ciro. Auba to dla mnie jedna z największych zagadek na rynku. Na potęgę typowy poacher, z mega szybkością, tylko czy jego atuty na pewno miałyby rację bytu przeciwko zagęszczonym defensywom w Serie A? Andre był słaby. 10 bramek tego nie ratuje, zwłaszcza, że tylko dwa trafienia zaliczył w meczach, w których Milan musiał się "zabijać" o wynik. Czy powodem jest brak aklimatyzacji czy cokolwiek innego - Portugalczyk był bardzo słaby i to jest fakt. Nie możemy ciągle go bronić tym, że ktoś inny był jeszcze gorszy (a i to jest mocno dyskusyjne jeśli spojrzeć na liczby), bo to nijak nie sprawia, że był dobry... Nie jestem ani zwolennikiem pozbycia się Portugalczyka za wszelką cenę, ani też trzymania go jako jakiegoś priorytetu. Jeśli klubowi miałoby zbraknąć kasy na Immobile i dzięki karcie Silvy dalibyśmy radę to jak dla mnie super deal. Pamiętaj, że to nie jest taka prosta sprawa: "umieśćmy go w Genoi i tam zostanie królem strzelców. Później do nas wróci". Możemy nie mieć kasy żeby sobie pozwolić na puszczenie Portugalczyka na wypożyczenie i wtedy nie może być priorytetem wiara w chłopaka, który ma problemy z wkomponowaniem się w zespół tylko musi być nabytek napastnika o maksymalnym poziomie, na jaki nas stać. Na już, a nie na za kilka lat.
1
Jacek 81
Jacek 81
28 maja 2018, 08:28
jasiom22 - najpierw sprawdź komu strzelił te bramki. Co z tego, że wchodzi na końcówki?? Curtone, Kownacki też wchodzili na końcówki i dawali radę. Jedyne co ma Andre zajebiste to fame na temat jego niespotykanego talentu. Na szczęście zbliżają się mistrzostwa to zobaczymy ile jest wart - przy dobrze zorganizowanej i zaawansowanej technicznie pomocy Portugalii
0
jasiom22
jasiom22
28 maja 2018, 11:31
@Gerada - tu pełna zgoda... Jezeli oszczedzamy to lepiej miec Immobile, przez (o zgrozo) Kalinicem ktory zostaje (tym razem marnowac szanse Cutrone ;-p) Tak czy siak, uważam ze szkoda pozbywac sie takiego talentu jakim jest Silva po jednym gorszym sezonie. Kazdy dobry zawodnik ktorego Milan sie pozbywa pozniej odwdziecza sie bramkami przeciwkon nam. Tym bardziej dlatego watpliwe wydaje mi sie oddawanie go do Lazio w promocji za Immobile, bo pewnie o tak duzo nie zjeda. To juz lepiej byloby Silve sprzedac za 31 mln do wolverhampton i dac za Immobile pelna stawke. @Jacek 81 - dokaldnie tak, Kalinic kontra Andre Silva na mistrzostwach... Wypalony 30 latek z Chorwacji... Kontra 22 letni talent silnej Portugalii... Hmm... A co do koncowek, to nie komu a jak strzeli wydaje mi sie wazniejsze... Techincznie i to w tak mlodymwieku, Andre Silva zjada trzy-czwarte tej kadry Milanu. Szkoda i nie do bezposredniego rywala, i tyle.
0
lopezito84
lopezito84
28 maja 2018, 18:28
Nic dodać nic ująć szacun zgadzam się w 100%
1
Adamek189
Adamek189
27 maja 2018, 22:22
Balotelli by się przydał :) Dojrzał w Nicei i jest kibicem Milanu od dziecka:)
0
IMMORTAL
IMMORTAL
27 maja 2018, 23:16
Ale powiedział, że do Miałby nie wróci
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 maja 2018, 21:32
Podobno Politano chce isc do Interu.. Co to za czasy, ze ludzie wola isc do interu niz do nas, przykre to, naprawde..
2
IMMORTAL
IMMORTAL
27 maja 2018, 21:34
Takie, że oni mają Ligę Mistrzów. Wbrew temu, co zaklinają tu niektórzy, perspektywa gry w Champions League to duży wabik na graczy.
7
wilku94
wilku94
27 maja 2018, 21:51
Politano i tak od zawsze był kibicem Interu.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 maja 2018, 23:19
Racja, LM robi swoje.. My na razie przyciagnelismy strinica.. Ale poczekam z ocena do konca mercato :)
0
Arva
Moderator Arva
27 maja 2018, 20:52
Najlepiej byłoby wypchnąć Silvę na wyspy, jeśli strzeli kilka bramek na mundialu to cena podskoczy do 50 mln. I wtedy przeznaczyć ten hajs na Ciro.
1
Rafalzki
Rafalzki
28 maja 2018, 09:48
Zamienił stryjek siekierkę na kijek...
1
Arva
Moderator Arva
28 maja 2018, 09:58
Nie powiedziałbym. Immobile daje gwarancję bramek, i pogra jeszcze te 5 lat na względnie wysokim poziomie. A Silva może nigdy nie wypalić. :)
0
Marios77
Marios77
27 maja 2018, 20:18
Silva jak odejdzie to na wyspy... Słyszałem że Kalinka wydziarała sobie herb Milanu na tyłku więc jest nie do ruszenia... Tym bardziej że strasznie to zaimponowało Gattuso... Także zapomnijmy o Immobile i innych gladiatorach ????
1
Orzelek79
27 maja 2018, 19:54
Fajnie jakby trafił do nas ale jak nie wzmocnimy pomocy to i on nam nie poprawi znacząco statystyk strzeleckich. To nie jest dobry pomysł włączać w transfer Silvę , jego wartość jest niska więc Lotito i tak zażąda astronomiczne pieniądze.Jak kupimy kogoś do ataku to powinien iść na wypożyczenie .
0
karp_fso
karp_fso
27 maja 2018, 19:18
Prawdę mówiąc z naszej perspektywy to niezły transfer. Silva może i ma przyszłość, może i ma talent - ale nawet jeśli faktycznie okaże się dobrym napastnikiem (wątpię aby pokazał to w Serie A) to na to potrzeba czasu. W naszej sytuacji potrzebujemy graczy na teraz, żeby zbudować markę która przyciągnie lepsze nazwiska. Oddanie niewiadomej jaka jest Silva za strzelbę jaką jest Immobile to świetny interes. Natomiast z perspektywy Lazio nie wygląda to tak fajnie - oddadzą fantastycznego strzelca za talent który może wypali, może nie. Nigdy nie przewidzisz kariery młodego piłkarza - nawet nie wiem czy Cutro utrzyma formę (oby jednak utrzymał :p). Natomiast Immobile jest już w sile wieku i nic nie zapowiada spadku formy (choć ryzyko jest zawsze).
3
Arva
Arva
27 maja 2018, 21:29
Weź jeszcze pod uwagę, że Immobile może nie chcieć przejścia do Milanu, bo widzi ile jest "kreatywności" w Milanie i że ciężko mu będzie wykręcać takie statystyki jak w Lazio.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 maja 2018, 23:22
Pytanie czy Lazio nie czeka 'rozbiorka' tego lata.. Jesli odejda SMS, Luis Alberto i inni to Ciro moze tez sie rozejrzec za czyms innym, a w Milanie tez bedzie mial LE i na pewni wyzszy kontrakt.. No i badz co badz Lazio to nie renoma Milanu na swiecie - mimo wszystko..
0
Cactus
Cactus
27 maja 2018, 18:56
Myślę, że Mistrzostwa Świata odpowiedzą na kilka pytań związanych z Silvą. Gdyby zagrał dobry turniej i strzelił kilka bramek, to Mirabelli może już nie być taki skłonny, żeby włączać jego kartę w inne transakcje. Z drugiej jednak strony dobry turniej = wzrost wartości, co też może być istotnym czynnikiem, zwłaszcza przy ewentualnych sankcjach ze strony UEFA.
0
Zirytowany
27 maja 2018, 18:20
Bacca + 30 baniek i dawać Immobile.
2
jasiom22
jasiom22
27 maja 2018, 22:54
..o, i to jest dobry pomysł.
0
grayman88
grayman88
27 maja 2018, 18:13
Wolałbym belottiego ale immobile nie pogardze. Niezostaje sie dwukrotnie krolem strzelcow serie a przez przypadek
0
kirek7
kirek7
27 maja 2018, 18:42
Ty tak serio??? Przecież Immobile zjada Belottiego w każdym aspekcie
4
Zirytowany
27 maja 2018, 18:51
Problemem jest Urbano Cairo i jego wycena 100 mln euro.
0
Zirytowany
Zirytowany
27 maja 2018, 21:34
Wszyscy którzy pragną Belottiego, będą potem psioczyć, że Cutrone zatrzymał się w rozwoju, bo gra Andrea. Dwóch słabych technicznie "bramkowpychów" będzie rywalizować o to samo miejsce w ataki. Tacy napastnicy żyją z podań, a w Milanie szału z sytuacjami bramkowymi nie ma. Dlatego (moim zdaniem) jak wydawać dużo, to na Immobile, który robi też dużo przy kreowaniu okazji kolegom.
1
27 maja 2018, 17:26
Kompletnie by mnie nie zdziwiło, gdyby Silva odpalił u Inzaghiego, zwłaszcza jeśli miałby regularne występy i wsparcie z pomocy. Tylko martwi mnie Immobile w Milanie przy malo kreatywnej drugiej linii. Może mu "nieco" spaść statystyka goli ;)
3
Meloon
Meloon
28 maja 2018, 07:19
Winston, mam wrażenie, że jesteś zakochany w tym Silvie, pod każdym postem gdzie jest o Nim wzmianka rzucasz się by go bronić i jesteś pewny, że to nasz najlepszy zawodnik, tylko nie wykorzystujemy jego potencjału. Z 90% Twoich opinii się zgadzam, ale w kwestii Andre jesteś całkowicie nieobiektywny.
0
Meloon
Meloon
28 maja 2018, 10:09
Zwyczajnie uważam, że Milan nie wykorzystuje pełni jego umiejętności. Co więcej - ja Silvy w życiu nie postawiłbym ponad Cutrone (co mi wielokrotnie usiłowano wmówić), jednakże nie zgadzam się z sytuacją, w której Kalinić jest wyżej w hierarchii od Portugalczyka. Podobnież nie podoba mi się pomysł sprowadzenia Belottiego, bo zablokuje rozwój Cutrone, nie dając jakiejś o wiele większej jakości (czyli bronię Patricka, ergo "jestem w nim zakochany" ;) ). No i uważam, że Silva ma talent, by rozwinąć się, możliwe że w innym niż Milan klubie. Zobacz, że nie dalej jak kilka dni temu ktoś tu przetłumaczył wywiad, w którym pada, że "Silva mówi tylko po portugalsku". Otóż nieprawda! Są w Internecie filmiki jak udziela wywiadu po włosku. I co teraz? Gdzie poszli ci hejterzy? Może to oni nienawidzą go dla zasady? ;) http://youtu.be/XU3dlsoHFLg
0
Meloon
Meloon
28 maja 2018, 10:34
PS. Tak jestem "zakochany w Silvie", że ucieszyłbym się z oddania go do Lazio w rozliczeniu za Immobile. Coś słaba ta moja "miłość" xD (inną sprawą jest moja obawa, że w Milanie Ciro może mieć problemy z wykonaniem choćby 2/3 tegorocznych statystyk - w końcu druga linia jest u nas znacznie słabsza)
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
27 maja 2018, 16:52
Dawac tutaj te armate!!
0
matten
matten
27 maja 2018, 16:34
Kluczowe pytanie - czy w Lazio mówią po portugalsku?
14
Rossonero1899
Rossonero1899
27 maja 2018, 17:13
Jest Nani, Luiz Felipe, Felipe Anderson, Wallace więc spokojnie :D Właśnie to mnie najbardziej martwi w Andre Silvie - mówi TYLKO po portugalsku. Gość jest prawie od roku we Włoszech i nie przyszło mu do łba żeby się uczyć włoskiego albo chociaż angielskiego? Chociażby Hakan też sobie chyba nie radzi najlepiej z włoskim ale zna angielski w takim stopniu, że może udzielać wywiadów po angielsku (orłem nie jest, czasami się przejęzyczy, ale ogarnia). Jeżeli Andre nie opanuje przynajmniej angielskiego to ciężko mu będzie osiągnąć cokolwiek poza Portugalią.
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
27 maja 2018, 17:27
ludzie, silva gada po włosku:D może nie perfecto, ale gada. z tym co mówił, że rozmawia tylko po portugalsku, musiało chodzić o to, że jako jedyny w drużynie i nie ma sobie z kim pogadać w ojczystym języku. obejrzyjcie sobie jakiś wywiad pomeczowy.
2
Rossonero1899
Rossonero1899
27 maja 2018, 17:38
Skazany, zachęciłeś mnie, obejrzę sobie. Może masz rację i źle go zrozumiałem ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
27 maja 2018, 17:40
ale ma hiszpanów, z nimi też nie może pogadać? Języki podobne, skoro my możemy jakoś z Czechami/Ukraińcami się jakoś komunikowac to on nie może? Oh no wait instagram ważniejszy
0
Vol'jin
Vol'jin
27 maja 2018, 17:41
https://youtu.be/XU3dlsoHFLg
1
Vol'jin
Vol'jin
27 maja 2018, 17:43
Voljin Oh Wait jednak mówi po włosku , ale z niego nieuk ...
1
Mateusz1899
Mateusz1899
27 maja 2018, 16:14
A nie chcą przypadkiem wymiany za Kalinicia ? Dopłacimy !
2
Wilk87
Wilk87
27 maja 2018, 16:38
Za Kalinicia? To oni musza doplacic
1
Orzelek79
27 maja 2018, 19:44
Hehe , zamiana króla na ,,króla" , ma sens ;-)
0
Krauser
Krauser
27 maja 2018, 16:03
Już widzę jak Claudio Lotito wymienia, najlepszego strzelca w lidze na taki wątpliwej jakości talent jak A.Silva. Serio w to wierzycie? Może że jak Lotito faktycznie chce 60mln, to zaproponują 60mln+A.Silva . To jest szansa ze się zgodzi :) ps.Nie wiem czemu gazety z uporem maniaka, przedstawiają A.Silve jako zawodnika o którego bije się pół Europy . Koleś nie pokazał kompletnie nic w obecnym sezonie, nastrzelał parę goli kompletnym ogórkom typu Shkendija czy Austria Wieden i ...to wszystko. W Serie A kompletnie nie istniał, nawet jak dostawał "ogony" do grania, to biegał jak za kare. Miał jeden w miarę dobry sezon w bananowej lidze Portugalskiej, gdzie strzelił 16 goli!!! WOW normalnie kosmos, szkoda że tam obecnie najlepszym strzelcem z dorobkiem 34 bramek został 34 letni Jonas. To chyba za dobrze nie świadczy o poziomie tej ligi. Powiedzmy sobie szczerze, jego transfer to kolejna zmarnowana kasa. Teraz jak będą chcieli go sprzedać to stracą na nim DUŻO , w porównaniu ile zapłacili. A pewnie skończy się na wypożyczeniu z opcją wykupu, bo chyba nikt normalny w ciemno za niego nie zapłaci.
4
Zielony2009
Zielony2009
27 maja 2018, 16:06
Zgoda, ale strzelił coś tam w kadrze i Ronaldo powiedział coś tam kiedyś. Choć to w sumie zbytnio jego ceny nie podbija.
0
camlab73
camlab73
27 maja 2018, 16:29
Lazio to zbyt mały i biedny klub, żeby pozwolić sobie na zatrzymanie wyróżniających się graczy, tym bardziej jeszcze kiedy frajersko pozbyli się LM i dodatkowej kasy. Pokazali to już w zeszłym sezonie gdy musieli pozbyć się najlepszego strzelca i serca oraz płuc linii pomocy, gdzie tylko geniusz Inzaghiego sprawił że żałosny Leiva z Liverpoolu wskoczył nieźle w buty Biglii. Stąd lekko dwójka z grupy Milinković-Immobile-Alberto-Anderson na pewno odejdzie, bo nawet jakby Immobile chciał zostać to na pewno zażąda podwyżki, a Lotito mu więcej nie da, bo nie może sobie na to pozwolić (patrz sytuacja z zeszłego roku z Balde i nawiązania do Klose). Jeśli nie pojawi się nikt inny kto da więcej, to Lotito poniekąd będzie musiał sprzedać Ciro do Milanu, nawet za 60.
2
Zielony2009
Zielony2009
27 maja 2018, 16:44
camlab73 Byłoby miło z tym Immobile i w sumie realny scenariusz. Co do Biglii to widać ile to serce i płuca były warte skoro zastąpił je Leiva.
2
jasiom22
jasiom22
27 maja 2018, 17:06
Farmazony. Silve można do Lazio wypożyczyć a Immobile za 40 mln powinno sie wyciągnąć.
0
nokoments
27 maja 2018, 15:23
Bierę tę wymianę w ciemno
1
grzyweek7
grzyweek7
27 maja 2018, 15:19
Nie wiem czy sprzedaż do klubu z Seria A jest dobrym pomysłem, wogule nie wiem czy jego sprzedaż jest dobrym pomysłem. Najlepiej niech zostanie, a Chorwat odejdzie.
1
muamba_kabumba
27 maja 2018, 15:15
Najlepiej byłoby ściągnąc Immobile w dueacie z Alberto xD tylko skąd pinondz na to ? ^^
0
przemek.kili
przemek.kili
27 maja 2018, 15:29
Oj tak, a nawet wolał bym Alberto niż Immobile... Uważam że ten zawodnik ma przed sobą wielką przyszłość.
0
muamba_kabumba
27 maja 2018, 16:02
Takich zawodników w miare możliwości trzeba wyrywać zaraz po tym jak błysną .. bo jak zagra następny sezon na podobnym poziomie to możemy zapomnieć o jego transferze.
0
MK92
MK92
27 maja 2018, 14:56
Immobile byłby spełnieniem moich marzeń, ale Ciro musi mieć za sobą silniejszą pomoc.
6
tobiasz
tobiasz
27 maja 2018, 15:51
Zgadzam się. Immobile może nie błyszczeć u nas bez Andersona czy Savica :( Jednak jeśli doszłoby do wymiany z Silvą + dopłata to jestem ZA.
2
camlab73
camlab73
27 maja 2018, 14:50
60 milionów za takiego dzika jak Immobile to naprawdę dobra cena, biorąc pod uwagę kwoty jakich żądają za napastników (m.in. 2x słabszy Belotti za 100mln). Szkoda trochę oddawać tego Silvy, ale jakby była inna szansa na zdobycie tych 60 milionów to byłby chyba najlepszy transfer w tym i zeszłym okienku, razem z Bonuccim #naPoważnie
23
muamba_kabumba
27 maja 2018, 14:52
Powinni Silvie wpisać jakąś opcje pierwokupu, żeby się zabezpieczyć gdyby odpalił, co przy Inzaghim może się zdarzyć .
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 maja 2018, 15:20
Wymiana za Silvę z dopłatą 20mln to byłby kozak ruch. Nawet bez prawa odkupu.
3
Zielony2009
Zielony2009
27 maja 2018, 16:04
grzesiekpl To już abstrakcja, nie ma szans. Może 40 plus Silva prędzej, ale i tak nie sądzę żeby ktoś chciał Silvę na 1 napastnika.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 maja 2018, 17:30
Zielony daj pomarzyć ;)
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się