SCUDETTO


MERCATO LIVE 2 SIERPNIA: To już oficjalne. Milan pozyskał Higuaina i Caldarę! [22:35]

2 sierpnia 2018, 08:25, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 2 SIERPNIA: To już oficjalne. Milan pozyskał Higuaina i Caldarę! [22:35]

[08:25]: Lada chwila w klinice La Madonnina rozpoczną się testy medyczne Gonzalo Higuaina. Około godzinę później powinien dołączyć do niego Mattia Caldary, wprost po swojej podróży ze Stanów Zjednoczonych. Tymczasem włoskie media rozpisują się na temat dalszych działań dyrektora sportowego Milanu, Leonardo. Teraz ma on już w planie spotkanie z agentami Bernarda i lada chwila spróbuje sprowadzić na San Siro także wzmocnienie na skrzydło. Potem natomiast Brazylijczyk skup się na podniesieniu jakości w linii pomocy. Tutaj ciekaw nazwisk jest co najmniej kilka, a media nie wykluczają także "misji zagranicznych" dyrektora celem sprowadzenia jak najlepszego gracza. Leonardo będzie pracował także nad odejściami kilku obecnych piłkarzy Milanu, dla których na San Siro zrobiło się za ciasno. Jako pierwszy z klubem pożegna się prawdopodobnie Gustavo Gomez, który przebywa już w Brazylii i jest o krok od podpisania umowy z Palmeiras. Do Juventusu odchodzi ponadto oczywiście Leonardo Bonucci, który dotarł już do Włoch drogą lotniczą.

[08:38]: Według Corriere della Sera, podczas pierwszego sezonu w Milanie, Gonzalo Higuain zarobi tyle, co w Juventusie - 7,5 mln euro. Potem natomiast, po realizacji opcji wykupu, przez dwa lata ma inkasować rocznie aż 9 mln euro.

[08:40]: To samo medium dodaje, że Mattia Caldara podpisze 5-letni kontrakt opiewająca na 2,5 mln euro pensji rocznie.

[09:39]: Zdaniem Corriere della SeraGonzalo Higuain otrzymał na odchodne z Juventusu 1 mln euro odprawy.

[09:41]Testy medyczne Gonzalo Higuaina rozpoczęte! Argentyńczyk najpierw rozdał autografy kibicom zgromadzonym pod kliniką La Madonnina, a potem rozpoczął serię badań poprzedzających podpisanie kontraktu z Milanem.

[10:03]: Zdaniem La Repubblica, jednym z kandydatów do wzmocnienia pomocy Milanu jest Mateo Kovacić. Real Madryt może wydać zgodę na transfer 24-latka, co spróbowałby wykorzystać Leonardo.

[10:10]TUTAJ można obejrzeć jak kibice powitali Gonzalo Higuaina zanim ten rozpoczął testy medyczne.

[10:32]: Samolot Mattii Caldary z Atlanty do Mediolanu miał małe opóźnienie, ale piłkarz powinien wylądować po wielogodzinnej podróży maksymalnie w okolicach południa.

[10:54]: Tymczasem w przeciągu godziny na turyńskim lotnisku Caselle ma wylądować samolot z Leonardo Bonuccim na pokładzie. Obrońca od razu uda się na testy medyczne poprzedzające jego powrót do Juventusu.

[11:40]: Leonardo Bonucci i Mattia Caldara dotarli już do Włoch. Obaj udadzą się teraz na testy medyczne do swoich nowych klubów. Tymczasem trwają testy Gonzalo Higuaina w klinice La Madonnina (foto u góry). 

[11:45]: Mattia Caldara po wylądowaniu na lotnisku Malpensa powiedział krótko: "Bardzo się cieszę. Rozmawiałem już z Gattuso i byłymi kolegami z Atalanty. Nie wiem jeszcze z jakim zagram numerem. Gra z Romagnolim? Będzie emocjonująca". 

[12:30]: Mattia Caldara dotarł już do kliniki La Madonnina, gdzie przejdzie testy medyczne przed podpisaniem kontraktu z Milanem [LINK]

[12:45]: Według Sky Milan ogłosił Riccardo Montolivo, że do końca mercato powinien sobie znaleźć nową drużynę. Piłkarz nie jest częścią projektu nowego zespołu konstruowanego przez Leonardo.

[12:50]: Bernard czeka na sygnał Leonardo. Piłkarz bardzo liczy na dołączenie do Milanu i jest optymistą w kwestii transferu - twierdzi Andersinho Marques, komentator Premium Sport. Chelsea, inna ekipa zainteresowana graczem, postawiła mu ultimatum i czeka na odpowiedź w sprawie oferty tylko do wtorku.

[13:38]Mattia Caldara został powitany przez kibiców pod kliniką La Madonnina. Obrońca rozpoczął już testy medyczne

[13:40]: Tymczasem w Turynie...

[13:41]: Były już kapitan Milanu nie ma sympatycznego powrotu do Turynu. Pod JMedical, miejscem, w którym Bonucci przejdzie testy medyczne, nie czekał ani jeden kibic.

[13:57]: Stacja Milan TV przedstawia, że Gonzalo Higuain był mile zaskoczony powitaniem kibiców w tak licznym gronie, a także iż testy medyczne, które są w toku, wypadają pod względem wyników znakomicie.

[14:49]Gonzalo Higuain Leonardo Bonucci zakończyli testy medyczne (ZDJĘCIE z Mediolanu, WIDEO z Turynu). Ciągle trwają natomiast badania Mattii Caldary, które rozpoczęły się później niż zawodników wspomnianych wcześniej.

[14:58]Gonzalo Higuain po opuszczeniu kliniki La Madonnina: "Zadowolony? Bardzo, bardzo"

[15:11]WIDEO z powitania Gonzalo Higuaina przez kibiców Milanu po testach medycznych.

[15:30]: Mattia Caldara na testach w klinice La Madonnina:

[16:10]: W Casa Milan pojawił się Nicolas Higuain, brat-agent Gonzalo. Wkrótce napastnik powinien podpisać kontrakt z Milanem i stać się oficjalnie graczem Rossonerich.   

[16:30]: Do Casa Milan dotarł także Beppe Riso, agent Mattii Caldary. Wkrótce powinno dojść do podpisania umów obu nowych graczy Rossonerich. Kibice zgromadzenie przed Casa Milan oczekują na przyjazd zawodników.  

[16:47]: Duże oczekiwanie pod Casa Milan.

[17:15]: Do ośrodka treningowego Juventusu przyjechał już Leonardo Bonucci, który lada chwila zostanie piłkarzem bianconerich. Jak informuje RMC Sport, były kapitan Milanu został wygwizdany przez kibiców zgromadzonych przy centrum treningowym.

[17:31]MilanNews: Zakończyły się testy medyczne Mattii Caldary. Gracz oczekiwany jest w Casa Milan, aby złożyć podpis pod kontraktem.

[17:45]Mattia Caldara już w nowych barwach.

[17:55]Mattia Caldara już w Casa Milan!

[18:45]: W siedzibie klubu jest już również Gonzalo Higuain! Pozostaje czekać wyłącznie na oficjalne wiadomości...

[18:58]: "Przyszliśmy tutaj, przyszliśmy tutaj, by zobaczyć, jak strzela Higuain!" - skandują kibice przy wejściu do klubowego muzeum w oczekiwaniu na podpisanie kontraktu przez napastnika - WIDEO.

[19:50]: Wciąż czekamy na wieści z Casa Milan...

[20:43]: Mattia Caldara i Gonzalo Higuain opuścili Casa Milan, podaje MilanNews. Niebawem powinna nadejść oficjalna informacja o pozyskaniu obu zawodników. 

[20:47]: Gianluca Di Marzio uspokaja - wszystko jest w porządku, a jutro odbędzie się prezentacja obu nowych nabytków.

[21:07]: Oficjalnie: Mattia Caldara i Gonzalo Higuain piłkarzami Milanu!

[21:22]: Gonzalo Higuain będzie grał z numerem "9", natomiast Mattia Caldara wybrał "33".

[21:37]: W tym samym czasie Juventus potwierdził, że po rocznej rozłące Leonardo Bonucci wraca do mistrzów Włoch.

[22:35]: To już koniec transferowych emocji na czwartek. Ten dzień przyniósł w Milanie jedno odejście i dwa transfery do klubu. Czekamy na dalsze ruchy!



360 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 11:45
Zobaczcie, jakie tłumy witają Bonucciego w Turynie ;)
4
Tobol94
Tobol94
2 sierpnia 2018, 11:53
Daj link ;P
1
Tobol94
Tobol94
2 sierpnia 2018, 11:54
Podaj link :P
1
Maxum
Maxum
2 sierpnia 2018, 12:06
Widziałem, ze go nie stratowali to cud!
1
victor89ck
victor89ck
2 sierpnia 2018, 12:25
Czy był tam chociaż jeden kibic, czy sami fotoreporterzy i dziennikarze?
1
kamilus
2 sierpnia 2018, 12:37
https://twitter.com/MilanEye/status/1024950871463997441
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 11:44
Gattuso już się zatroszczy o to, aby utrzymał sylwetkę.Byle nie uciekł.
1
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2018, 11:37
Patrzę na Instagramie na relację z badań Higuaina i ten gruby to jakiś taki chudy się wydaje.
10
milan2002
milan2002
2 sierpnia 2018, 11:45
No niektórzy raz gdzieś tam go zobaczyli i myślą, że do dziś ma nadwagę.
1
victor89ck
victor89ck
2 sierpnia 2018, 11:50
tak już jest, że zapamiętujemy i wypominamy złe rzeczy. Higuain miał okres gdzie się trochę zapuścił, ale obecnie już wrócił do formy, już po samej twarzy widać różnice
1
nadgnity
nadgnity
2 sierpnia 2018, 11:21
Modrić! Pomocnik z najwyższej półki jakiego potrzebujemy i prztyczek dla Interu - ależ byłoby pięknie :D
0
Zako
Zako
2 sierpnia 2018, 11:44
Była jakas plotka w kontekście Milanu w ogóle? Oprócz Ligi Mistrzów na pewno najwieksza karta przetargową ze strony Interu jest obecność 3 innych Chorwatów, u nas jest tylko Kalinic, i jeśli wszystko dobrze pójdzie to powinno go już nie być.
0
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2018, 11:46
Jest Strinic
1
Kasa ACM
Kasa ACM
2 sierpnia 2018, 11:54
I Halilović
3
szfarceneger
szfarceneger
2 sierpnia 2018, 12:01
Podobno Modrić prywatnie jest/był kibicem Milanu i dlatego rok temu były jakieś plotki nt. transferu. https://pbs.twimg.com/media/DDwMwg_UMAAlpWr.jpg
0
nadgnity
nadgnity
2 sierpnia 2018, 13:01
Poza tym już się nawygrywał z Realem więc może udział w Lidze Mistrzów nie byłby dla niego takim priorytetem.
0
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 11:20
Widać, że Leonardo to gość, który zna się na rzeczy. On dobrze wie, że z takim tartakiem w fazie ofensywnej jak w ostatnich latach Milan nic nie ugra, więc działa błyskawicznie, by to zmienić, a nie zajmuje się mydleniem oczu. Brawo!
4
2 sierpnia 2018, 11:06
Latają tymi samolotami jak zwariowani, wzięliby Ubera, kasy nie ma na takie fanaberie ;) ;) ;) a tak serio to oprawy na lotnisku itd. chyba więcej trwają niż dojazd z Bergamo do Mediolanu (godzina czasu :D).
1
staarek
staarek
2 sierpnia 2018, 11:14
Atlanta w USA, a nie Atalanta w Bergamo :)
6
staarek
staarek
2 sierpnia 2018, 11:18
Haha no to zabłysnąłem :D
8
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 11:25
Pamiętne Igrzyska Olimpijskie w 1996 roku w Atlancie ;)
1
Fushnikov
Fushnikov
2 sierpnia 2018, 11:39
MK92 Ja nie pamiętam ale pamiętam mistrzowski skład kaiserslauten z 98
2
kamilus
2 sierpnia 2018, 11:39
Oj tam, każdy popełnia takie małe błędy, np. piła a kiła. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Wilk87
Wilk87
2 sierpnia 2018, 11:53
Kamilus - czasem takie małe błędy mają znaczenie:) np. łaska a laska
0
staarek
staarek
2 sierpnia 2018, 10:50
Napastnik niechciany w Juventusie, przechodzi do Milanu, analogia nasuwa sie sama, oby powtorzyl sukcesy swojego poprzednika!
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 11:19
Niechciany?Kogoś musieli poświęcić, aby wszystko zbilansowało się po transferze Ronaldo.Gdyby mogli nie wypuścili najlepszego strzelca Serie A ostatnich 5 lat.
0
Ronladinho86
Ronladinho86
2 sierpnia 2018, 10:43
Kovacic, to byłoby wzmocnienie i jednocześnie pstryczek dla Interu, bo w końcu u nich grał przed Realem :)
1
tItOveN~Juve
tItOveN~Juve
2 sierpnia 2018, 10:42
Transfer Ronaldo zrobił efekt domina. Najpierw cenę tego musiał zapłacić Higuain, a cenę odejścia Gonzalo i powrotu Bonucciego musiał zapłacić z kolei Caldara. Zarząd Juve z pewnością przekalkulował to w ten sposób, że więcej gwarancji na teraz daje Bonucci niż Mattia Caldara, natomiast Milan do tego wyciągnął pomocną dłoń po Higuaina, którego Stara Dama musiała gdzieś oddać... Wszyscy są de facto zadowoleni z interesu (może początkowo poza samymi zawodnikami, którzy zostali wypchnięci siłą - Caldara, Higuain, oraz kibicami Juve, którzy wiadomo nie chcą zbytnio przyjąć tego 'syna marnotrawnego'). Nie mam wątpliwości, że dla Milanu do dobry deal. Czytałem, że jacyś prowokatorzy (kibice Juve) się tutaj zlecieli, ale powiem wam tylko jedno - każda drużyna ma swoje czarne owce wśród kibiców, Juve ma sporo kibiców-idiotów jak każdy klub, tak to jest. Myślę, że jak 70% kibiców Juve ma szacunek do Milanu, tak 30% lubi robić syf, wyzywać, poniżać itd. Myślę, że podobne proporcje procentowe są tutaj u was. Łączy nas wspólny wróg - Inter, tego się trzymajmy. :D Pozdro dla normalnych ;)
28
Boro
Boro
2 sierpnia 2018, 10:44
Ja bym jeszcze dodał że nie znamy za kulisowych rozmów klubów, generalnie mam wrazenie że z Juventusem dobrze żyjemy i wspólne interesy idą dobrze. Zakładam też że kiedyś doczekamy dnia że będą chcieli od nas odkupić Caldare jeśli ten będzie się rozwijał jak należy.
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 10:45
Nic dodać nic ująć. Ten trójstronny deal jest dobry dla obu klubów, dla piłkarzy pewnie też (Turyn jest tak daleko od Mediolanu, że nawet niekoniecznie trzeba się przeprowadzać :P). ps. Zapomniałeś napisać, że Juventus jest naj i że mamy się przed wami ukorzyć. :( (taki żarcik związany z wizytą ostatniego 'gościa' od was :) )
1
Meloon
Meloon
2 sierpnia 2018, 10:59
Jednak nadal nie mogę się nadziwić ilu kibiców Juve się tutaj ostatnio zleciało, odkąd kibicuję to nie widziałem chyba czegoś takiego :D Na stronach Juve też teraz tylu kibiców Milanu zaczęło się udzielać?
0
tItOveN~Juve
tItOveN~Juve
2 sierpnia 2018, 11:03
Aha, jeszcze dwie rzeczy tytułem wyjaśnienia. Po internecie (facebooku) hula niejaki Maciej W. (bardzo aktywny na różnych grupach o Serie A), który w profilówce ma "weareacmilan", w zdjęciu w tle Patrika Cutrone, a pracuje w... "juvemerda" :D Ogólnie możecie się domyślić, że dobry z niego prowokator (niektórzy pewnie widzą dokładnie o kim pisze). Gdybym miał sobie na podstawie takiego gościa miał wyrobić zdanie o tiffosich Milanu, to... no nie byłoby dobre, ale zakładam, że to jakiś burak za którego kibice rossonerich pewnie się nawet w większości wstydzą. Ja się np. często wstydzę za to, co czytam na serwisie o Juve *tym największym* bo wiem, ze czytają to ludzie z zewnątrz, i potem mają genaralny obraz zburaczałych fanów Juve... Tak to niestety działa...
3
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 11:07
Dla Juve kluczowe w tym wszystkim było "wypchnięcie" Higuaina. Tak się złożyło, że kluby ze światowej czołówki mają swoje strzelby. Jedynie Chelsea by się przydał, ale tam problem co zrobić z Moratą. Też mi się wydaje, że obydwie strony są zadowolone. My w końcu mamy topowego napastnika, wam zszedł z listy płac do tego na ten moment Bonucci daje większą gwarancję niż Caldara, a po przyjściu Ronaldo celem na pewno będzie wygranie LM w ciągu dwóch lat.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 11:27
Czy ten deal jest dobry dla Juventusu to się dopiero okaże. Bonucci ma wyjątkowo słaby charakter, więc kolejna klęska w CL może początkiem rozkładu obecnej kadry bianconerich.Tam nie wszystkie żale zniknęły i aby to zrozumieć wystarczy obejrzeć sceny z udziałem Bonuca oraz Mandżukicia z tegorocznego finału CI.
0
mrkojiro
mrkojiro
2 sierpnia 2018, 10:40
Pamiętajcie że przez FFP w grę wchodza tylko wypożyczenia z opcją wykupu jak w przypadku Higuaina. To miłe że Leo interesuje się takimi piłkarzami jak Kovacic czy Rabiot ale ciężko będzie się dogadać z klubami i samymi zawodnikami na tych warunkach. No ale szanse są i wierzę że będzie mocny transfer do pomocy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 sierpnia 2018, 10:37
Kovacic to byłoby coś. Podobnie jak Rabiot. Dobrze, że mercato się kończy a połowie sierpnia bo inaczej byśmy chyba powariowali przez to oczekiwanie :D
3
kamilus
2 sierpnia 2018, 10:42
Rabiot ma jeszcze rok ważny kontrakt, więc powinien być do wyjęcia za 30-35 mln, a może nawet trochę mniej (25 mln?). Znając Leonardo, to może spróbować sięgnąć po obu w/w panów - pomoc Kovacic Rabiot Kessie wygląda naprawdę bardzo fajnie. Eh, marzenia...
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 sierpnia 2018, 10:49
Problem jest raczej w jego pensji, bo o ile Pipita nie dociaży budżetu bo podobną sume brał Bonuc o tyle 10mln netto, które Rabiot chce wymagałoby pozbycia się 3-4 graczy typu Kalinic, Bacca żeby zwolnić trochę budżetu z listy płac.
2
Zako
Zako
2 sierpnia 2018, 11:03
Leonardo musiałby mieć naprawdę dobre stosunki z PSG, zeby to doszło do skutku. Ze 2 tygodnie temu Rabiot był dośc blisko Barcy i szejk chcial 40-50mln i Katalonczycy majac zgodę zawodnika i tak sie z nimi nie dogadali.
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 11:08
Rabiot chce 10 mln? Niemożliwe, obecnie ma 3 mln, więc podwyżka o ponad 300% trochę jest z kosmosu. :P A Leonardo ma dobre stosunki z PSG, jak był ich DS to zrobił kilka naprawdę udanych transakcji (wliczając chociażby duet Zlatan + Thiago za ok. 60 mln).
0
Ulisses
Ulisses
2 sierpnia 2018, 11:34
Rabiot jest nierealny. Wycieka trochę informacji odnośnie tego gracza i są one wybitnie niepokojące. Chłopak żąda od PSG niebotycznych pieniędzy w nowym kontrakcie, na co Ci nie chcą się po prostu zgodzić. I tak, w mediach przewijała się nawet kwota 10 milionów netto w tym kontekście. Kolejny po Meyerze, któremu poprzewracało się coś w głowie i ma się za światową gwiazdę. Na ten moment Rabiot to niezły zawodnik z pewnym marginesem rozwoju - i nic więcej. Ponadto cena; PSG nie jest frajerem i pokazują nam to wszystkie transfery z tego klubu. Nawet Pastore, który przecież w ostatnich latach grał średnio i nie był nawet graczem 1 składu (a do tego miał rok do końca kontraktu) sprzedali za 25 milionów. Nie będzie więc promocji na Rabiota moim zdaniem. Może to i nawet lepiej, gdyż nie jestem do końca pewien czy Milan obecnie na gwałt potrzebuje piłkarza o takim profilu.
1
Vol'jin
2 sierpnia 2018, 12:07
Swiatowa gwiazda ktora fochnela sie przed mundialem na Deschampa
0
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2018, 10:30
dajcie kovacića, jaki to byłby transfer
1
savicevic88
savicevic88
2 sierpnia 2018, 10:24
Ciekawe ile zajmie mi aklimatyzacja i nie regulowanie odbiornika ze względu na zmianę pasów z białych na czerwone w przypadku Gonzalo.
0
Krauser
Krauser
2 sierpnia 2018, 10:17
Alfredo Pedulla donosi że Bernard, został w ostatnich godzinach ponownie zaproponowany Interowi. Ale mediolańczycy odmówili, bo nie są nim zainteresowani.
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 10:32
Ponoć już w kwietniu z Interem rozmawiali, ale ci się wycofali, bo za podpis chcą 10 mln euro.
0
MisiuACM
MisiuACM
2 sierpnia 2018, 10:09
Ktoś wie dokładnie jak idzie ta przyśpiewka o Higuainie, którą śpiewają tifosi i mógłby zacytować?
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2018, 10:09
0
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2018, 10:12
Siam venuti fin qui, siam venuti fin qui, per vedere segnare Higuaiiiin. Tak na Twitterze ktoś napisał :D
1
MisiuACM
MisiuACM
2 sierpnia 2018, 10:15
Dzięki wielkie. Jutro jadę na wakacje z fanem Liverpoolu to będę go wkurzał przy butelce :D
3
MisiuACM
MisiuACM
2 sierpnia 2018, 10:19
Gorzej jak On Cię zacznie wkurzać, pytając kiedy ostatnio Milan miał tak dobry sezon czy transfery jak Liverpool ;) tak jak ich nie znoszę, tak ten klub może być przykładem dobrego zarządzania.
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 10:32
To się może go wtedy zapytać kiedy ostatnio Liverpool zdobył mistrzostwo ;) Zarządzanie, zarządzaniem, ale do tego trzeba też pieniędzy. Liverpool przez ostatnie 4 sezony wydał 555 mln euro.
1
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 10:34
Ale ile zarobił? Ich bilans jest od wielu lat zawsze na plusie, zero problemów z FFP, itd. Klub z zupełnie innej bajki niż nasz na tą chwilę.
0
Gol
Gol
2 sierpnia 2018, 10:39
Misterio - Nie chce nic mówić, ale Milan wydał chyba obecnie od sezonu 15/16 ponad 300 mln Euro na transfery, nie licząc oczywiście obecnego Mercato...
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 10:41
Podając za transfermarktem to wydali 555, zarobili 355. Ogrom tej kwoty to oczywiście transfery Coutinho i Suareza. Oczywiście, że są w innym miejscu niż my. Jednak weź pod uwagę, że u nas po erze wielkich mistrzów mieliśmy pierwsze okienko gdzie realnie wzmocniono skład i zainwestowano spore pieniądze. Przy mądrych ruchach i my powinniśmy iść coraz bardziej w górę. No i przez prawa telewizyjnie łatwiej wielkiej firmy budować w Premier League niż Serie A ;)
0
Boateng93
Boateng93
2 sierpnia 2018, 10:58
Bez dwóch zdań w Premier League jest większa kasa, do tego LFC ma swój stadion - duży i praktycznie zawsze pełen. Sportowo jednak jest tam także trudniej, sam fakt, że drużyny z dołu PL robiły ostatnimi laty lepsze transfery niż czołówka Serie A. Na szczęście w tym roku trend się odwraca.
0
muamba_kabumba
2 sierpnia 2018, 10:02
Hakan do pomocy , Jack na skrzydło i jeśli byłby choć cień szansy na pozyskanie Rabiota to byłoby genialnie .. pomoc Hakan - Biglia - Rabiot .. + Kessie do rotacji , myśle, że "Gruby" miałby z czego te bramki ładować .. no ale zobaczymy kto jeszcze dołączy i jak Rino to poustawia. Niemniej Bonaventura na skrzydle myślę, że grałby lepiej .. podobnie Hakan w środku pola .
0
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 10:05
Hakan i bona w rotacji na skrzydło lewe...brakuje srodkowego pomocnika i zmiennika dla franka
1
AC1899
AC1899
2 sierpnia 2018, 10:13
Na pewno Kessie pójdzie na ławkę. Dobre.
3
muamba_kabumba
2 sierpnia 2018, 10:15
Na skrzydło lewe to w rotacji Bona i ew. Bernard jak przyjdzie .. sadzanie Hakana na ławke to istna głupota . Wstawiając pomocnika w miejsce Jacka a zostawiając Biglie i Kessiego .. niewiele w pomocy zmieniamy .. tutaj jest potrzebny ktoś kto powalczy, bądź wygryzie Kessiego lub Biglie ze składu .. przynajmniej ja tak to widze ..
0
22KAD
22KAD
2 sierpnia 2018, 10:15
Jak rabiot przyjdzie biblia może sobie szukać miejsca na ławie
0
22KAD
22KAD
2 sierpnia 2018, 10:18
Jeśli Bernard przyjdzie i pokaże się z dobrej strony to Bonaventura będzie pierwszym rezerwowym, taką łatą jak w zeszłym roku Borini. Przykro mi to pisać, bo to jeden z moich ulubionych zawodników obecnego Milanu ale Jack jest taki.. ani z Niego wybitny skrzydłowy, ani pomocnik. Potrafi być niewidoczny całe spotkania, notuje mało asyst, dużo strzałów w trybuny. Być może przy Higuainie dostanie zwyżki formy. Oby!
0
muamba_kabumba
2 sierpnia 2018, 10:23
A potrafi ktoś racjonalnie wytłumaczyć .. czemu niby taki Rabiot .. miałby nie posadzić Kessiego na ławce.. skoro te bardzo rzadko używa mózgu na boisku ? Celowo tak napisałem, gdyż akurat Biglia ze swoich zadań wywiązuje się całkiem dobrze.. Franck jako zawodnik BtB ma istnieć zarówno w defensywie jak i w ofensywie .. a jak on z przodu istnieje to wszyscy wiemy i widzimy.
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 10:31
Rabiot grywa tylko na środku (tam gdzie Biglia), poza tym mają inne charakterystyki - Francuz jest środkowym pomocnikiem, takim rozgrywającym, zaś Kessie to typowy silny i wybiegany b2b.
0
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2018, 10:36
Mylisz się , Rabiot nie grywa na środku , to btb , w PSG jako defensywny grał Thiago Motta , Lass Diarra,LO Celso i ewentualnie Verratti.
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 10:49
Opierałem się na tym: https://www.transfermarkt.pl/adrien-rabiot/profil/spieler/182913 Twierdzisz, że ta strona się myli?
0
kamilus
kamilus
2 sierpnia 2018, 11:51
Nie patrz na jakies strony , ja ogladalem mecze PSG i nigdy Rabiot tam nie wystepowal...To srodkowy pomocnik , btb.
0
Adam1983
Adam1983
2 sierpnia 2018, 09:37
Kurde a z tego co pamiętam to Modric wielki fan Milanu tak jak ktoś pisał wcześniej teraz to nie ma żadnego znaczenia komu się kibicuje a kogo się nie lubi teraz to tylko kasa kasa
2
Mormarx
Mormarx
2 sierpnia 2018, 09:12
Ktoś wie jak tam nasi rywale się zbroją? Juve oczywiście poza zasięgiem, Inter Vidala już prawie wypożyczył, jeszcze ma chrapkę na Modricia, reszta transferów też bardzo ciekawa. A jak Roma i Napoli (rywale o LM)???
1
Rafalzki
Rafalzki
2 sierpnia 2018, 09:26
Inter póki co wstrzymał sprowadzenie Vidala, uzależnia to od przyjścia Modrica podobno.
1
kamilus
2 sierpnia 2018, 09:31
Roma wzmocniła się bardzo fajnie, ale nie wiadomo, czy wszyscy Ci gracze zatrybią, na dodatek Alisson rok temu zapewnił im sporo punktów i w tym sezonie może być inaczej. Napoli zaś ma Ancelottiego, więc się spodziewam kilku 'delikatnych momentów'. :)
3
Rafalzki
Rafalzki
2 sierpnia 2018, 09:32
Napoli póki co bez jakichś znaczących transferów do klubu bo transfer Simone Verdiego i Fabiana Ruiza nie powala, poza tym, że stracili Jorginho cisza.
1
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 09:36
podobno właściciele pubów i dyskotek wysłali petycję do Interu, że duetu Vidal - Radja nie wytrzymają :-P Szczerze Inter ma tendencję, że jak robi rewolucję kadrowa to grają piach. My też w zeszłym roku sprowadziliśmy gwiazdy i wyszła 6tka.
1
Krauser
Krauser
2 sierpnia 2018, 09:54
Tylko że Inter ma "kręgosłup" drużyny już dawno ustabilizowany i w każdej formacji ma swojego lidera, do tego w tym okienku dokooptował na prawdę mocnych zawodników. A Milan w poprzednim sezonie, nie miał kompletnie żadnych "fundamentów" i wszystko było budowane od zera. Bo wokół jakiego zawodnika, była budowana ta 11? Koło żadnego i efekty widzieliśmy.
0
AdamoX
AdamoX
2 sierpnia 2018, 10:00
Krauser co ty bredzisz ... Wokół jakiego zawodnika? -Suso-Hakana-Romka dalej wymieniać?
1
Kasa ACM
Kasa ACM
2 sierpnia 2018, 10:11
Inter z ważniejszych nazwisk ściągnął już: Vrsaljko, De Vrij, Asamoah, Nainggolan, L.Martinez, a blisko jest też Vidal. Także kuzyni z gorszej części Mediolanu zdecydowanie nie śpią podczas mercato. Podobnie z resztą jak Roma. Najgorzej póki co pod tym względem wygląda Napoli.
1
savicevic88
savicevic88
2 sierpnia 2018, 10:17
Napoli ma Ancelottiego ;) Dziękuję mu za wszystko ale on tego wózka pod Wezuwiuszem nie uciągnie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 10:20
Krauser O jakim ty kręgosłupie piszesz?Oni mają jedynie 2/3 piłkarzy, którzy ich ciągną, ale to nie są ludzie pokroju ''wezmę za mordę niesfornego zawodnika i doprowadzę go do pionu'', więc prawdopodobieństwo rozwalenia przez balangowiczów jest bardzo duże.Oczywiście w przeciwieństwie do Milanu, gdzie oprócz starych wyjadaczy np. Abate, produktów Milanu typu Romagnolego, Bonaventury i cichych generałów z eksportu jest jeszcze ktoś taki jak Gattuso, który nie pozwoli na jakiekolwiek ekscesy.
0
Krauser
Krauser
2 sierpnia 2018, 10:24
AdamoX, przecież Hakan przyszedł w poprzednim sezonie, razem z 10 innymi zawodnikami, więc żaden z niego filar wokół którego ściągano zawodników. I z tego co pamiętam, bo był jeden z ostatnich transferów. Co do Suso i Romka, to się zgodzę, ale dwóch zawodników to mało żeby nazwać to "solidnym kręgosłupem drużyny"
0
Krauser
Krauser
2 sierpnia 2018, 10:34
Marcos Salinas@ Zawodnicy którzy grają od lat w Interze i są nie do ruszenia, jednak tworzą ten kręgosłup. Handa-Miranda-Brozovic-Perisic-Icardi , oni już grają za sobą długo i wokół nich Inter buduje teraz "11". Taką piętkę, jednak próżno szukać w Milanie, bo rok temu została wymieniona cała jedenastka. A co charakteru, to którzy w Milanie zawodnicy tak biorą za mordę w Milanie? Były kapitan? Czy junior z bramki?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 10:50
Krauser Piszesz bzdury i dobrze o tym wiesz.Samo stwierdzenie ''w Milanie została wymieniona cała jedenastka'' dyskwalifikuje cię z dalszej dyskusji, gdyż pokazuje jakim jesteś ignorantem lub zakompleksionym prowokatorem.
0
Krauser
Krauser
2 sierpnia 2018, 11:02
Marcos Salinas a ty już nie wiesz co napisać i czepiasz się szczegółów. Jeszcze wytknij jakiś błąd ortograficzny.
0
Zako
Zako
2 sierpnia 2018, 11:12
Nie wiem jak trzeba być zaślepionym, zeby umniejszać mercato Interu. Za darmo wzięli jednego z najlepszych obronców ligi i solidnego, doswiadczonego Asamaoh. Przede wszystkim te transfery są na dobrych warunkach - Nainggolan - mozna sie smiac jaki to jest pijak itp. , ale jednak to bardzo dobry zawodnik, a teraz znowu będzie współpracował ze Spalem, z którym był najlepszym pomocnikiem ligi. Mówi się o Vidalu z opcja wykupu , na pewno podniesie poziom z miejsca. Wiek nie ma znaczenia, bo jak Ci zawodnicy pozwola im na spokojne TOP4 przez te 2-3 lata to na pewno uda im sie kogoś kupić dobrego w ich miejsce. Ciekawa metamorfoza Ausilo - rok temu otwarcie krytykował sytuajce w klubie w wywiadach o ile dobrze pamietam ( miał odejść), a teraz jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Europie. Mam nadzieję, ze Leonardo będzie potrafił z FFP na głowie dokonywać rozsadnych wzmocnień , bo wydawanie kasy posiadajac jej duza ilosc to nie sztuka. Na razie myślę kazdy jest zadowolony z jego przywitania.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 sierpnia 2018, 09:07
Czyli jednak Leonardo blefował na konferencji odnośnie pensji.Tym samym plotki o tym jakoby Eliott miał ''pomagać'' w zwiększaniu przychodów klubu można uznać za prawdziwe.
0
Milanboy
Milanboy
2 sierpnia 2018, 08:53
jak na caldare niewielka pensja
0
krisss811
krisss811
2 sierpnia 2018, 08:52
Ponad 25 baniek w trzy lata to sporo jak na nasz Milan.
0
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2018, 08:49
O co chodzi z Verattim? Coś ominąłem czy jak? :D
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 08:55
W ubiegłym tygodniu pojawiły się plotki, że po zmianie zarządu i dyrektorów w Milanie doszło do odwilży na linii klub - Raiola, oraz że agent przebywa w Paryżu by 'kombinować' coś dla Milanu. Ostatnio zaś pojawiły się informacje, jakoby możemy chcieć wyciągnąć Verrattiego, który już od jakiegoś czasu narzeka na klub (ostatnio również na Tuchela) i który chce zmienić otoczenie.
2
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 09:07
Nie miałem pojęcia, że ta kanalia jest agentem Verattiego. Słów mi zabrakło, bo gdyby była opcja go ściągnąć...
1
Diavo
Diavo
2 sierpnia 2018, 09:29
Veratti to byłaby bomba! w pozytywnym znaczeniu :)
0
patoo_07
patoo_07
2 sierpnia 2018, 09:51
Ale jaja, dzięki za wyjaśnienie! ;)
0
krolik1985
krolik1985
2 sierpnia 2018, 08:47
Uważam że po tym co stało się obecnie, czyli wymianie z Juve przyjdzie Bernard, oraz ze będzie tez dobry rozgrywający.Leonardo pracuje kilka dni i rozpoczął od grubej rury i zakończy tak samo:)
1
Yang
Yang
2 sierpnia 2018, 08:47
Coś wysoki ten kontrakt Higuaina, choć inaczej by pewnie w ogóle nie przyszedł
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 08:59
Kontrakt jest mega wysoki, szczególnie ta kwota 9 mln netto... Z jednej strony jeśli awansujemy do LM, to ta 'nadwyżka' nie powinna być zauważalna, z drugiej zaś trochę się boję, by nie zrobił się z tego komin płacowy jak u Zlatana (tylko że wtedy było to 12 mln).
0
Mieszko
Mieszko
2 sierpnia 2018, 09:11
Kamilos ta są chyba kwoty brutto. Będziemy płacili te 9 o ile wykupiony to po sezonie. W newsie użyto słowa "opcja".
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 09:42
Niemożliwe, żeby to była kwota brutto, bo jest zwyczajnie za mała - 7,5 mln brutto to 3,75 mln netto, czyli tyle, ile dostaja u nas np. Kalinic czy Montolivo. Gonzalo miałby do nas przyjść tyle zarabiać? Przypuszczam, że wątpię. :) A ta 'opcja' to jest ładnie opakowany, pod kątem FFP, przymus wykupu. Bilans nam to bardzo poprawi (w tym roku na ten transfer pójdzie ok. 14,5 mln euro), ale obie strony miały zawrzeć dżentelmeńską umowę, że i tak piłkarza wykupimy. Nie ma więc co liczyć na to, że będzie inaczej.
0
michalszycha
michalszycha
2 sierpnia 2018, 08:43
Panowie spokojnie z tym hura optymizmem. Rok temu nie które transfery też napawały nas nadzieją. Teraz wszystko zależy czy koła zębate zatrybią i ta maszyna zajedzie dalej niż rok temu.
0
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 09:08
Jest jednak trochę inna sytuacja. Rok temu było masowe kupowanie. Teraz wymieniamy poszczególne elementy i powinno to wyglądać znacznie lepiej.
2
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 11:22
No i mamy trenera, który zmusza piłkarzy do pracy na treningach.
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
2 sierpnia 2018, 08:36
Leonardo odwala kawał dobrej roboty. Większość była sceptycznie nastawiona do jego postaci, ale myślę że udowadnia, że się po prostu na fachu zna. Brawo Leonardo. Jak ściągnie tu Verrattiego, to ja nie wiem ... Chyba się popłaczę
3
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 09:18
Nie ściągnie , widzę że odplywacie już fanatzjami na inne planety....
3
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 09:32
Przyjscie bonucciego rok temu było fantazją....pierwsze plotki ronaldo w juventusie były śmieszne aż...nic juz mnie nie zdziwi
4
Adam1983
Adam1983
2 sierpnia 2018, 08:30
Jeżeli to prawda z tym Verattim i udałoby się go ściągnąć to wszyscy kibice Milanu szybko zapomnieliby o niechlubnej przeszłości Leonardo
3
Kris82
Kris82
2 sierpnia 2018, 08:48
Prędzej Rabiot. Veratti do Włoch chciałby jedynie do Juventusu któremu kibicuje, przynajmniej coś takiego pamiętam, że mówił kilka lat temu.
0
kamilus
2 sierpnia 2018, 08:57
To, że ktoś komuś kibicuje, zaczyna tracić znaczenie, gdy w grę wchodzi odpowiednia pensja. :) Ale rzeczywiście na Verrattiego szans dużych nie ma, bo piłkarz kosztowałby pewnie ok. 70-80 mln, na dodatek zaś obecnie zarabia ok. 10 mln euro netto. Rabiot zaś to koszt 50-60 mln, a pensję ma ok. 3 mln euro, więc dając mu np. 4 mln (bez bonusów) zapewniamy już 33% więcej, więc nie aż tak źle.
4
Siwus
Siwus
2 sierpnia 2018, 09:06
Koszt Rabiota chyba trochę za duży ze względu, że mu tylko rok kontraktu został
1
kamilus
2 sierpnia 2018, 09:52
Szczerze to nie sprawdzałem, ile mu zostało kontraktu, ale jeśli tylko rok, to rzeczywiście 50+ mln nie będzie mieć racji bytu. 30-40 to maks, a może nawet trochę mniej, bo 25 mln wydaje się odpowiednią kwotą. I coś w tym chyba jest, bo dziś widziałem kolejne info, że to Rabiot, a nie Verratti, ma być kolejnym celem.
0
tommyb1
2 sierpnia 2018, 10:05
Modric tez jest kibicem Milanu i jakoś nie przeszkadza mu to gadac z Interem. Swoja droga boli ze nie chcemy się w to wmieszać. 3-4 lata jeszcze by pewnie pograł na poziomie. A i Halilovic przy nim mógłby rozbłysnąć.
0
<  1  2  3  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się