SCUDETTO


Allegri: "Przykro mi z powodu Caldary, ale mercato obliguje także odejścia"

2 sierpnia 2018, 09:37, cinassek Aktualności
Allegri:

Oto słowa trenera Juventusu, Massimiliano Allegriego, na temat transferów jego klubu z Milanem: "Bonucci? Leonardo wraca do nas po roku, to istotny zawodnik. W sześć miesięcy absolutnie nic się nie zmieniło. Caldara natomiast jest młodszy i wraz z Romagnolim i Ruganim tworzy trio najsilniejszych młodych obrońców we Włoszech. Przykro mi, ale mercato obliguje także odejścia. Co do Higuaina, dziękuję mu z serca za te dwa lata, podczas których dał z siebie wszystko. Milan z pewnością pozyskał wielkiego napastnika".



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
2 sierpnia 2018, 18:06
Pax...pax między krześcijany!
0
acmti__
acmti__
2 sierpnia 2018, 13:31
Powiem tak, na papierze zrobiliśmy mega deal, zobaczymy jak będzie w praktyce. Bonucci u nas niczym szczególnym się nie popisał, pół sezonu grał za nazwisko. Jeżeli w Juve będzie grał tak jak przed odejściem to można powiedzieć że obydwie strony zrobili dobry interes.
1
rossoneri12345
rossoneri12345
2 sierpnia 2018, 13:33
Finansowo to jednak nieźle w tyle jesteśmy biorąc pod uwagę pensję Higuaina i to że za rok musimy go wykupić za ponad 50 mln euro.
0
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 14:02
rossoneri12345 ale wiesz, że za klasowego napastnika trzeba zapłacić? Ba, za cieniasa z Chelsea trzeba by było wyłożyć 70 baniek.
2
MilanHomer
MilanHomer
2 sierpnia 2018, 14:34
rossoneri12345 biorąc pod uwagę przecieki wykup za dokładnie 36 mln euro. 18 teraz za wypożyczenie.
0
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 14:45
Caldara w zeszłym sezonie miał lepsze statystyki niż Bonucci i nawet nasz Romek
0
Son Goku
Son Goku
2 sierpnia 2018, 15:53
Masz rację,papierowo deal jest petarda. Teraz tylko liczę na to,że forma bonusa jeszcze spadnie a caldara odpali od razu w parze z Romkiem :D :D :D
0
Matim
Matim
2 sierpnia 2018, 17:30
rossoneri12345 Niekoniecznie jesteśmy w tyle. Pensja Higuaina jest porównywalna z tą, którą pobierał Bonucci, więc w tym elemencie wychodzi niemal na zero. Fakt, musimy go później wykupić (tj teoretycznie nie musimy, ale Juve poszło nam na rękę raczej dlatego, że była tam jakaś dżentelmeńska umowa), ale w sumie 50 mln za klasowego napastnika to nie jest aż taka fortuna (za Belottiego przecież Torino wołało 100, a rezerwowy Morata poszedł za coś koło 70).
0
rossoneri12345
rossoneri12345
2 sierpnia 2018, 13:29
Do takich ludzi jak hyrus13

Statystyki Ruganiego w sezonie 2017/2018

Serie A:

1935 minut, 22 występy, 2 gole, 2 asysty

Proste obliczenia: 1935 minut : 22 występy = ok.88 minut.

W lidze można rozegrać 36 kolejek, 36 - 22 = 14 opuszczonych spotkań

Jak na młodego zawodnika to bardzo dobrze! Rugani gra w jednym z najlepszych zespołów Europy. Nie każdy musi biegiem zatrudniać się w naszym klubie by móc uczestniczyć w "ambitnym projekcie", co takiemu młodemu zawodnikowi da pełne 36 spotkań rozegranych? Osobiście wolałbym zagrać 10 spotkań w drużynie Milanu z 2003, gdzie byli sami mistrzowie w defensywie niż 36 przykładowo w Parmie...
Edytowano dnia: 2 sierpnia 2018, 13:33
0
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 14:00
Co mu da? A no to, że staje się dużo lepszym piłkarzem. Rugani 3 lata temu kasował Romka. Teraz to Romagnoli jest dużo, dużo lepszym piłkarzem. Dlaczego? A no dlatego, że gra więcej. Ma 3 pełne sezony, w których nie pojawiał się na boisku tylko przy okazji kontuzji albo kartek. Myślisz, że dlaczego Leonardo tak się uparł na Caldarę, Juventus proponował Ruganiego. Zastanowiłeś się kiedyś nad tym? Chłopak stracił trzy lata. Raz jeszcze napiszę, gdyby trafił do klubu, w którym grałby regularnie, to dziś chciałby go najlepsze kluby na świecie.
0
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 12:36
Wow Misterio ... Spodziewałem się trochę większego poziomu rozmowy ale mnie zawiodłeś. Mimo wszystko odpiszę na Twoje "Zaczepki" - Serie A (nie sam Milan) Śledzę od 2000 roku. Nie były to czasy Van Bastena ale również świetnych zawodników takich jak Maldini, Szewczenko, Zidana czy Davids. - Zarejestrowałem się aby w normalny sposób porozmawiać z fanami Milanu o całej transakcji, mam do tego prawo tak jak fani AC Milanu którzy rejestrują się na stronach Juve i w niezbyt dzentelmeński sposób piszą jak to Leonardo wy**mał Juve .... - Nie uważam aby Gimenez był poza naszym zasięgiem. Twojego zdania chyba również nie podziela Vrsaljko - no chyba że idąc Twoim tokiem myślenia Chorwat jest przekonany że Inter szybciej wygra uszatka niż Atleti ..... - "przebrzmiałe gwiazdy z Hiszpanii " Wow - super skoro nazywasz tak obecnie najlepszego zawodnika na świecie i zdobywcę złotej piłki (5 razy!) - Dla twojej informacji "Grubcio", "Gruby", "Grubasek" to przydomek Gonzalo który został mu nadany po dołączeniu do Turynu - nazywali go tak również kibice juve i nie jest to akurat nic obraźliwego (moze lepiej było go nazwać przebrzmiałym? , wtedy byś się tak nie unosił ?) - Pisanie o ukradzionym mistrzostwie czy mowa o ostatnim scudetto jako by to Napoli je przegrało a nie Juve wygrało dobitnie pokazuje Twój niski poziom .... Dla przypomnienia Juve w zeszłym sezonie strzeliło najwięcej goli oraz stracili najmniej bramek w Serie A .... Nie pozdrawiam
2
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 12:58
Ja uważam, że czas pokarze czy Juve dobrze zrobiło sprowadzając Krystynę (czy się odnajdzie w najgorszej lidze dla napastników) oraz czy Rino będzie miał smykałkę do Caldary i Igły. Caldara w zeszłym sezonie miał wyższe statystyki od Bonucciego. Przypomnę tylko, że w zeszłym roku też P$G postawiło wszystko na LM i sprowadzili Neymara i szybko utonęli, po czym muszą sprzedać 2-3 zawodników by budżet się zamknął. Ronaldo pierwszej młodości nie jest w lutym będzie miał 34 lata, niestety biologii się nie oszuka w żaden sposób, urazy i kontuzje dłużej się leczą a mięśnie niestety nie będą tak wydajne jak u 20 paro latka. Zauważ że ronaldo kiedyś zaiwaniał multum na boisku, ale teraz na MŚ po wyczerpującym szybkim sprincie musiał na 2-3 minuty stanąc i nabrac znowu energii. Messi tez już ma tylko określoną działkę na boisku w której się porusza a nie jak kiedyś był wszędzie. Igła to sprawdzony napadzior 111 goli w Serie A. Więc ja jestem zadowolony z wymianą z Juve. Też mnie zastanawia i mam pytanie do Ciebie jak wasi kibice potraktują Bonucciego, czy każdy kontakt jego z piłka będą wygwizdywać, czy wybaczą mu?
0
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 13:22
Nie będę już z Tobą dyskutować bo to nie jest strona fanów Juventusu a Twoje argumenty są tak nadmuchane jak kontrakt Ronaldo, którego Perez pozbył się z Madrytu, nie bój się i nazwij w końcu sprawę po imieniu. To nie Juventus Go podkupił, tylko Perez uznał, że z tej mąki chleba nie będzie i nie dał mu kolejnej podwyżki co zaowocowało megafochem i takim a nie innym rozwojem wydarzeń. Pozdrowienia dla lepszej strony Turynu czyli fanów, którzy rządzą tym miastem.. ekipy Torino (jeśli są tu jacyś ;) ).
1
Alex1974
Alex1974
2 sierpnia 2018, 13:23
Ja uważam, że czas pokaze czy Juve dobrze zrobiło sprowadzając Krystynę (czy się odnajdzie w najgorszej lidze dla napastników) oraz czy Rino będzie miał smykałkę do Caldary i Igły. Caldara w zeszłym sezonie miał wyższe statystyki od Bonucciego. Przypomnę tylko, że w zeszłym roku też P$G postawiło wszystko na LM i sprowadzili Neymara i szybko utonęli, po czym muszą sprzedać 2-3 zawodników by budżet się zamknął. Ronaldo pierwszej młodości nie jest w lutym będzie miał 34 lata, niestety biologii się nie oszuka w żaden sposób, urazy i kontuzje dłużej się leczą a mięśnie niestety nie będą tak wydajne jak u 20 paro latka. Zauważ że ronaldo kiedyś zaiwaniał multum na boisku, ale teraz na MŚ po wyczerpującym szybkim sprincie musiał na 2-3 minuty stanąc i nabrac znowu energii. Messi tez już ma tylko określoną działkę na boisku w której się porusza a nie jak kiedyś był wszędzie. Igła to sprawdzony napadzior 111 goli w Serie A. Więc ja jestem zadowolony z wymianą z Juve. Też mnie zastanawia i mam pytanie do Ciebie jak wasi kibice potraktują Bonucciego, czy każdy kontakt jego z piłka będą wygwizdywać, czy wybaczą mu? @adamos- Najgorsza liga dla napastnikow, a najlepszej obronie tej lidze (Juve) Ronaldo ladowal bramki seryjnie w LM I to zdarzalo sie po dwie na mecz, takze bez urazy, ale przestan gadac farmazony. Gadamy o aktualnie najlepszym pilarzu tej planety, ktory jest po prostu synoninem profejsonalizmu I etyki pracy.To tez odnosnie wieku. Prawda. Nie oszuka sie go, ale trenujac tak jak on trenuje, odzywiajac sie prawidlowo I rozsadnie szafujac salami moze spokojnie grac na podobnym lub nieduzo gorszym poziomie jeszcze 3-5 lat. A poza tym nagle nie zacznie mu spadac poziom od lutego,bo kalendarzowo stuknie mu 34-tka … badzmy powazni. A swoja droga ponoc biologicznie Cristiano ma wydolnosc 20paro latka, wiec spokojnie. Akurat o Cristiano martwic sie nie ma co. A porownanie do PSG mimo wszystko nie trafione. PSG to klub, ktory przede wszystkim nawet nie doszedl tam gdzie Juve w ostatnich 5 latach (o historii nie wspominam, bo ten argument to zawsze dla mnie taka bezsensowna deska ratunku), a po drugie budowany zupelnie innymi metodami. Tam dorzucano wielkie gwiazdy (Czesto bez ladu I skladu) za wielkie pieniadze, a nie zawsze kierowano sie samymi chocby potrzebami sportowymi. A Juve? Zespol budowany krok po kroku przez lata. I w to okienko zrobiono to moim zdaniem kolejny raz niemal perfekcyjnie, bo zmiany wylacznie na plus jesli chodzi o podstawe I lawke (zreszta gdyby nie okazja z Cristiano to Gonzalo by pewnie nie odszedl). Czesc graczy naprawde wiekowa I zastapiono ich albo mlodszymi (mniej lub bardziej) albo o naprawde duzo wyzszych umiejetnosiach (Ronaldo). Caly trzon zespoluzostal. Popatrz na to: Buffon – Perin (nie ta klasa patrzac na cala kariere, ale w aktualnym stanie bramkarz pewnie nie gorszy lub niewiele. A jest jeszcze Szczesny) – wymiana jesli nie na plus to na pewno nie na minus. Asamoah- Spinazzola – czas pokaze. Na chwile obecna prawda, ze Kwadwo lepszy, ale Asamoah to I tak byl rezerwowy, bo Alex Sandro gra tu pierwszy skrzypce. Powiedzmy ze poki co na minus. Lichtsteiner – Cancelo – bez komentarza w ogole. Tu nie ma co porownywac – technika, dynamika I wytrzymalosc zdecydowanie po stronie Portugalczyka (Lichtsteiner zasluzony I za wiele mu dziekuje, ale juz niestety sportowo zjechal niemilosiernie). Ogromny plus Sturaro (?)/Mandragora- Can – lub po prostu dojscie Cana … o czym my w ogole mowimy? Do czasu kontuzji podstawowy zawodnik finalisty LM. Duzy plus Caldara – Bonucci – nie powinienem tak sprawy stawiac w sumie, bo tak naprawde Caldara u nas nie zagral, wiec tak naprawde powinno byvc po prostu dojscie Bonu (ale technicznie za Caldare go wymienilismy). Wraca syn marnotrawny, ale sportowo, zwlaszcza w kontekscie LM to jest przepasc jakosciowa na plus – nie poruszam tematu smordu wokol niego. Duzy plus Higuain – Ronaldo – Higuain swietny napastnik, ale wymieniony … na najlepszego gracza na tej planecie, lub jednego z dwoch jak kto woli. Tak czy inaczej wymiana swietnego gracza na jeszcze lepszego. Znowu duzy plus. I to sa wymiany naturalne wg potrzeb. Patrzac n ate kadre jedynie jakies wzmocnienie do srodka pola mogloby sie przydac, ale ekipa Can, Pjanic, Matuidi, Khedira, Bentancur do srodka wyglada wiecej niz przyzwoicie.
0
Zuber
Zuber
2 sierpnia 2018, 13:33
Adamos przestań pisać głupoty i się doinformuj, po sprincie to będzie mógł stanąć Higuain za rok, dwa, a nie Ronaldo który ma zegar biologiczny na poziomie 26 latka. Do tego nie pamiętam, kiedy Ronaldo miał kontuzję, można sobie pisać ale transfer Ronaldo do Juve za 100 mln to majstersztyk, po sezonie z samych reklam sos za niego się zwróci a Juve na pewno na nim nie straci i sportowo i finansowo, patrząc na to że od lat Ronaldo gra już jako 9 to po prostu zmieni Igłę na tej pozycji, plus Dybala będzie miał się od kogo uczyć, bo mam wrażenie, że on się zatrzymał w miejscu i nie potrafi udźwignąć presji jaka na nim spoczywa. Ostatnia sprawa zacznijcie się interesować sprawami naszego klubu, a nie Juventusu i nie piszcie framazonów, mimo że kibice Juve wcale nie są lepsi.
1
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 14:40
@Zuber Kontuzja Ronaldo chociażby w maju w El Clasico, wcześniej kontuzja łydki w lutym i w 3 meczach nie grał. Ronaldo nie jest najlepszy na Naszej planecie a jest wśród najlepszych. Nawet Iranowi karnego nie strzelił :-) Najwięcej goli w lidze hiszpańskiej zdobył Messi bo 36 goli ( i on jest kosmitą) a Krystyna 26 goli. Na MŚ najwięcej bramek zdobył Kane i to on nie Krystyna został wybrany najlepszym napastnikiem. Idź kibicować Juve jak tak się podniecasz Krystyną razem z resztą gimbazy.
1
karp_fso
karp_fso
2 sierpnia 2018, 12:25
A ja mam niemałe obawy co do tego Caldary. To bardziej był zawodnik który brylował pod bramką rywala przy stałych fragmentach (dużo bramek strzelonych głową), w defensywie jakoś bardzo dupy nie urywał. Dodajmy do tego fakt, że grał w 3-osobowym bloku w obronie, teraz będzie musiał się uczyć gry w 4-ce. Jeśli Musa nie wskoczy na swój poziom na początku sezonu, to możemy mieć dziurawą obronę, bo Caldara będzie potrzebował czasu, podobnie jak potrzebował go u nas Bonuc. Jednocześnie Mattia nie ma zbytnio od kogo się uczyć. Bo od kogo? Romek? Jest świetny, ale przed nim jeszcze sporo pracy. Musacchio? Póki co nie wyglądał zbyt pewnie... Zapata? Błagam... Możemy mieć problem pod tytułem dwóch stoperów bez większego doświadczneia. Prawdę mówiąc poświęciłbym Musacchio za jakiegoś doświadczonego obrońcę... Zobaczymy co z tego będzie, ale nie napalałbym się na żelazny blok defensywy.
0
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 12:13
Jasiom 22 Masz sporo racji - Caldara to przyszłość, i super transfer zwłaszcza w momencie kiedy Milan odbudowuje swoją potęgę. Juve potrzebuje zawodnika na już aby walczyć o Ligę mistrzów.
0
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 11:19
Dziwie się trochę waszej mega radości ..... 1) Milan w zeszłym roku zapłacił pierwszą ratę za Bonucciego w wysokości ponad 13 mln euro, wychodzi na to że zapłacili za jego wypożyczenie :) 2) Milan zgodził się na wymianę bezgotówkową zawodnika wycenianego na 35 mln (Bonucci) na 25 mln (Caldare) - jak by nie patrzeć kolejny "złoty" interes 3) Wypożyczyli (z opcją wykupu z której skorzystają) 31 letniego Higuaina którego niestety nikt nie chciał - gdzie kwota zamknie się w granicach 54 mln euro. A ponad to poza pierwszym sezonem gdzie dostanie 7,5 mln to w kolejnych 3 latach będzie inkasował 9 mln ! - fajnie będzie wyglądało jak w wieku 35 lat Grubcio będzie dostawał taki hajs ! 4) Dostali zawodnika któremu talentu nie można odmówić lecz .... wielu środkowych obrońców w europie w jego wieku odgrywa już kluczową rolę w klubach z TOP-u jak i w reprezentacjach ..... Pozdrawiam
0
AdamoX
AdamoX
2 sierpnia 2018, 11:22
Głupi czy głupi? Interes genialny dla nas
0
Jacek 81
Jacek 81
2 sierpnia 2018, 11:26
AdamoX - według mnie bardzo dobry dla obu stron, oni dostają świetnego obrońcę i poprawiają rachunki, my dostajemy świetnego napadziora - choć fakt wiekowego i z grubym kontraktem, ale lepszego normalnie na rynku nie kupili, to nadal jest TOP wśród napastników, a Caldara talent choć ma już 24 lata.
4
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 11:32
Jacek 81 Bardzo fajne podejście do tematu. Gonzalo przez najbliższe 2-3 lata nastuka sporo bramek. Co do Caldary - będę uważnie śledził jego grę u boku Romagnoliego. Jestem ciekawy jak to zatrybi,
1
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 11:54
Będziesz uważnie śledzić karierę Caldary bo jesteś kolejnym zarejestrowanym dziś trolem z Juventusu, który wmówił sobie, że jak Caldara wypali to Go sobie bez problemu odkupicie, możecie się bardzo zdziwić. Ja rozumiem, że na Waszych stronach nie ma nawet 1/10 fanów czy komentarzy co na naszych, w końcu AC Milan ma zdecydowanie największy polski fanclub drużyny zagranicznej w Polsce, ale to ciągłe hejtowanie i wskazywanie nam jak upośledzonym kuzynom "jedynej turyńskiej prawdy" staje się nużące.
0
jasiom22
jasiom22
2 sierpnia 2018, 11:59
Wszystko fajnie, tylko w tych wszystkich wyliczeniach wszyscy pomijajà aspekt sportowy, a jezeli nawet nie.. to zawsze mozna sie skupic na tym co bedzie jak Higuain bedzie mial 35 lat.... Wiadomo ze finansowo, intersu Milan nie robi... Sciaga dwoch klasowych zawodnikow za jednego! W dodatku z ograniczeniami FFP... Nie doszlo by do takiej dosyc nietypowej i duzej transakcji gdyby nie bylo rownowagi, gdyby ktos na tym zyskal nieproporcjonalnie. Milan sciaga napastnika z pierwszego skladu najwiekszego rywala, i cudem dzieki Leonardo podbieramy im jednego z najlepszych srodkowych obroncow we wloszech... Rownie dobrze mozna zapytac, Ile za dwa lata bedzie wart Caldara a ile Bonucci.. Ile warty bedzie za 2 lata zgrany duet Romek-Caldara w porownaniu do teoretycznego budowania duet na srodek od poczatku, jakby odszedl Bonucci... W mojej ocenie to jest zdecydowanie bardzo ale to bardzo dobry deal dla Milanu, sportowo ile by to nie kosztowalo... Ale i Juve na tym skorzysta... Kluczowe slowo - doraźnie... Licze tez na ulatwienie zgrania trio z Atalanty (ktora radzila sobie bardzo dobrze czyt. Caldara-Conti-Kessie) i dodam ze pierwszy raz widzac jakosc i potencjal Caldary pomyslalem sobie, ze jaka szkoda ze Juve juz go ma, nigdy nie przypuszczalem ze moglo by dojsc do tego transferu... Zamiast jednosezonowca, dobrego mamy szanse na silna zgrana obrone na lata... Mega sie ciesze. A Higuaina to osobny temat, odejda Kalinic i Bacca i jeszcze wyjdzie ze finansowo to wszytsko tez sie kupy trzyma, nie do konca rozumiem te wyliczanki...
0
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 12:07
Nie muszę być zarejestrowany od x lat aby oglądać mecze Milanu. Jestem Fanem Juve ale również lubię Milan i kibicuje Squadra Azzurra i najbardziej pod tym kątem będę przyglądał się parze Alessio - Mattia ponieważ będą oni z pewnością następcami Kielona i innych. Co do twoich słów : ,,wmówił sobie, że jak Caldara wypali to Go sobie bez problemu odkupicie, możecie się bardzo zdziwić..." Nigdzie tak nie napisałem i nawet nie jestem zbytnio za takim pomysłem ponieważ dla mnie idealnym do pary dla Ruganiego w środku jest Jose Gimenez i to jego chciałbym za kilka sezonów zobaczyć w Turynie.Co do największego fanclubu w Polsce to gratulacje ;) Mnie nie boli mała ilość komentarzy na stronach Juve :) I nie wbijam nikomu tutaj żadnej Turyńskiej prawdy. Napisałem swoje zdanie na temat całej tej wymiany i jeżeli ktoś chce to mogę z nim o tym podyskutować (oczywiście na normalnym poziomie) ty natomiast odnosząc się do mojego komentarza w żaden sposób nie poruszyłeś żadnej kwestii w nim zawartej. Pozdrawiam lepszą część Mediolanu (czyli tę czerwoną :) )
0
disater88
disater88
2 sierpnia 2018, 12:18
Oglądasz Milan zapewne od czasów Van Bastena ale zarejestrowałeś się jak banda Tobie podobnych, właśnie dziś, jedynie po to by udowadniać nam jak ta transakcja na prawdę jest zła dla nas. No ja Ciebie proszę o odrobinę pokory. Jose Gimenez jest totalnie poza Waszym zasięgiem, jak każdy inny gracz Atletico. Możecie sobie wykupować grajków z Włoch, czy przebrzmiałe gwiazdy z Hiszpanii ale nie z Atletico. To zespół, który ma dużo większe szanse niż Juventus na zdobycie Ligi Mistrzów w tym sezonie, co jeszcze myślę będziesz miał okazję wspomnieć na wiosnę. Rozmową na poziomie nazywasz pisanie o Higuainie per Grubcio. Różnica między fanami Milanu a Juventusu jest taka, że my znamy swoje miejsce w szeregu, które zawdzięczamy latom złego zarządzania ale i pamiętnemu oszustwu (nieuznany gol Muntariego, dzięki któremu UKRADLIŚCIE nam mistrzostwo) a Wy uważacie się za TOP 3 Europy i Bóg wie jak mocną drużynę a ostatni tytuł zawdzięczacie jedynie Sarriemu i Napoli a nie własnym piłkarzom, którzy w najważniejszym meczu sezonu dostali baty od południowców.
0
karp_fso
karp_fso
2 sierpnia 2018, 12:20
A ja dalej się zastanawiam dlaczego AKURAT TERAZ zaczął się wypływ kibiców Juve na stronach Milanu :v
1
Jacek 81
Jacek 81
2 sierpnia 2018, 12:20
Misterio - nie napinaj się tak - trochę luzu, nic takiego nie napisał za co można byłoby jechać po nim. jasiom22 - masz rację obie strony na tym korzystają, niestety serie a jeszcze nie odzyskała swojej pozycji i dlatego nie jesteśmy wstanie płacić tylko co w anglii czy hiszpanii, dlatego cieszy mnie ten zakup bo kto inny?? Mimo wieku to jest prawdziwy TOP. Co do Caldary talent pewnie ma i w Atalancie grał dobrze, mam nadzieje że wypali, ale narazie żaden zawodnik Atalanty nie zrobił wielkiego szału - zobaczymy co będzie - mam nadzieje, że wypali. Na pewno Higuain da radę. Co do Conti - ja w niego nie wierze po takich kontuzjach - mam nadzieje, że się myle
1
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 13:04
Bonucciego wycenili na 40 mln... Caldara też 40 mln. Gdyby Krystyna nie przyszedł u Was Igła by byl w podstawie,ale ze względu na FFP musieliście zlikwidować najwyższy komin płacowy swój. U was już 34 latek zarabia 30 mln i to rocznie. Jesli nie osiągnięcie sukcesu w LM będziecie zmuszeni w przyszłym roku sprzedać Dybale/Pjanica/Courdado by zamknąć swoj budżet i zostaniecie z 35 letnią Krystyną którą będziecie musieli płacić 30 mln.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
2 sierpnia 2018, 13:39
Nie troluj
0
Jacek 81
Jacek 81
2 sierpnia 2018, 13:45
Adamos - Większą część wynagrodzenia płaci Fiat w formie opłaty za wizerunek/marketing. Zresztą na pewno im się to zwróci marketingowo. Zresztą wydaje mi się, że nawet jakby nie wyszło to za 2 lata będzie chętny ktoś przejąć Cristiano ( chińczycy, amerykanie ) oczywiście za mniejszą kasę. Mam nadzieje, że doczekamy się czasów kiedy my będziemy mogli tak zaryzykować.
0
2 sierpnia 2018, 10:13
Czytając niektóre komentarze nie zgodzę się z jednym - zachwytem nad Contim, stawianiem Go ponad Calabrię i tworzeniem z Niego przyszłości włoskiej piłki nożnej. Gość ma za sobą dwie megakontuzje, na tą chwilę to jemu bliżej do tych angielskich średniaków czy Zenita niż dajmy na to Ruganiemu. Bardzo chciałbym by wrócił do swojej formy z Bergamo, ale szanse na to są powiedzmy 50%. Lekko licząc połowa graczy po takich kontuzjach NIGDY nie wraca do formy sprzed nich. Owen, Pato, Citko, El Shaarawy to pierwsze z rzędu przykłady graczy, którzy po kontuzjach już zawsze byli cieniami samych siebie. Nie każdy jest takim robotem jak Ibra. Co do słów Maxa Allegriego - czas pokaże kto zrobił lepszą transakcję. Oby to była nasza drużyna :)
7
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 10:16
Dokładnie,...narazie Calabria ma wieksze szanse na bycie podstawowym...no i wychowanek:D
2
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 11:17
A pisałem coś o Contim, że porównałeś Ruganiego do Contiego? Skąd w ogóle pomysł, żeby zestawiać bocznego obrońcę po dwóch ciężkich kontuzjach do chłopaka, który przesiedział trzy sezony na ławce i nie ma z tym wielkiego problemu.
0
jasiom22
jasiom22
2 sierpnia 2018, 12:08
A kto widzial ostatni mecz? Calabria niestety byl bardzo slaby, do tego nie ma zadnego zachwytu nad Contim, jest otwarta rywalizacja a na podstawie tego co Conti gral w Atalancie (obok Kessiego. I Caldary! ) to potencjał ma zwyczajnie wiekszy, szczegolnie w ofensywie, zdrowy Conti vs aktualna forma Calabrii.. Ja bym postawil na Contiego... Tym bardziej teraz z Caldara.
0
Zuber
Zuber
2 sierpnia 2018, 13:18
Nauczcie się, że Calabria gra na prawej i ma tam grać, nie żadna lewa flanka, zawodnik prawonożny nie może grać na lewej obronie, to samo było z De Scigilo na prawej grał bardzo dobrze pierwsze sezony, potem ktoś wpadł na mega pomysł zepsucia mu kariery i przesunięcie go na lewą flankę. Każda wrzuta prawonożnego piłkarza z lewej strony, to jest przełożenie piłki na prawą nogę, co daje obrońcy przewagę i czas na doskoczenie do niego, to samo jest w defensywie.
1
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 10:08
Myślę że Caldara wykonał najważniejszy ruch w swojej karierze
7
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 10:08
Jestem ciekaw kto w Juve będzie trenerem, czy Max, czy Krystyna :-)?
0
tommyb1
tommyb1
2 sierpnia 2018, 11:14
Krystyna jest bardziej pokorny niz Messi mimo wszystko raczej Max nadal pozostanie na stanowisku
3
Jacek 81
Jacek 81
2 sierpnia 2018, 11:24
Krystyna to inny typ człowieka on wie, że trzeba na wszystko ciężko pracować i wie że bez wsparcia innych nie osiągnie zbyt dużo, spójrz na reprezentacje Portugalii
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 sierpnia 2018, 10:04
Szkoda trochę, że Max nie wprowadza ( bardziej ) Ruganiego .. no ale parcie na LM ma swoje konsekwencje.
0
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 11:20
Ja się dziwię Ruganiemu, że się na to godzi. Rozumiem rok na ławce, a nawet dwa. Ale po trzecim sezonie powinien uciekać jak najdalej od Turynu, a tymczasem on szykuje się na czwarty rok siedzenia. Przez trzy sezony w Juve zagrał łącznie ok. 600min więcej niż w swoim ostatnim roku w Empoli.
0
Football_plboy6
Football_plboy6
2 sierpnia 2018, 10:04
Z jednej strony brak doświadczonego zawodnika w obronie może być bolesny, nie zawsze dojrzałość to doświadczenie. :/
0
hyrus13
hyrus13
2 sierpnia 2018, 10:01
Max nie bredź. Złamałeś karierę Ruganiemu, a później próbowaliście go wcisnąć Milanowi. Caldara podjął najlepszą decyzję w życiu. Kiedy Romagnoli z Caldarą będą tworzyć duet reprezentacyjny Rugani będzie ciorał w jakimś Zenicie albo średniaczku ligi angielskiej.
2
dysha1992
dysha1992
2 sierpnia 2018, 09:56
Jakos wcale mi nie szkoda Bonucciego... Z tego co czytałem na stronie Juve, są tam wściekli więc ja cieszę się tym bardziej... Majstersztyk;D
8
Lipido
Lipido
2 sierpnia 2018, 09:58
Dziwny ruch zarządu Juve z wielką korzyścią dla nas.
0
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 10:07
każdy jego kontakt z piłką to będą gwizdy kibiców... popełnia harakiri... ciekawe ile wytrzyma...
0
MK92
MK92
2 sierpnia 2018, 10:40
Juventus gra va banque o Ligę Mistrzów, do której zdobycia potrzeba graczy doświadczonych, więc nie dziwi mnie w tym wypadku postawienie na Bonucciego kosztem Caldary.
2
Jacek 81
Jacek 81
2 sierpnia 2018, 11:21
Lipido czemu dziwny?? Higuaina musieli sprzedać i wychodzi na to, że byliśmy tak naprawdę jedynymi co go tak naprawdę chcieli. Wymiana Bonus - Caldara? Trzeba spojrzeć tak Bonus - w obronie jest dobry, ale nie zajebisty, za to ma coś czego nie ma żaden nasz obrońca i inny Juve - potrafi rozgrywać piłkę. To coś w stylu Marcelo uważany jest za najlepszego lewego obrońcę świata, ale nie za to że jest dobry w obronie - bo według mnie jest przeciętny - często nie zdąża wrócić, ale za to jest genialny w ofensywie i nieraz to łamał autobusy i z tego powodu jest uważany za najlepszego lewego obrońcę świata, nie z powodu gry w def a w ofensywie. Do tego dzięki tej wymianie są 42 mln eur do przodu w księgach.
1
Lipido
Lipido
2 sierpnia 2018, 09:48
Powoli kreuje się przyszłościowa włoska obrona. Już prawie ukształtowany wyrastający na lidera Romangnoli, wracający Conti na, którego bardzo liczę i w dobie dzisiejszej medycyny obyna dobre uporał się z kontuzją. Caldara, zazdrościłem tego zawodnika Juventusowi a tu masz. Calabria, ale jeśli nic nie poprawi się defensywie stanie się jednym z wielu.
1
jasiom22
jasiom22
2 sierpnia 2018, 12:11
Dokladmie... Jeszcze tylko Calabria(na lewej) i Locatelli mogli by zrobic jakis skok jakosciowy i by był szał...
0
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 09:47
A teraz pomocnik....modric, rabiot, verratti?, zieliński:D,...i koniec okna...skrzydłowego juz nie wymieniam bo bernard juz podobno klepniety...
0
adamos
adamos
2 sierpnia 2018, 10:11
marzenia :-) pismaki wymieniają Bakayoko oraz Rabiota. Zobaczymy co Leonardo wykombinuje...
1
grayman88
grayman88
2 sierpnia 2018, 10:14
Bonucci rok temu tez był marzeniem....przydałby się jeszcze rabiot i zmiennik dla kessiego
0
krolik1985
krolik1985
2 sierpnia 2018, 09:45
Massimiliano zdaje sobie sprawę ze za 2 sezony duet Mattia&Alessio będzie najsilniejszy nie tylko we Włoszech ale i na świecie to może być coś pokroju Vidić&Ferdinand.
2
savicevic88
2 sierpnia 2018, 09:50
Czy będzie to się okaże. Nesta - Cannavaro. To była niesamowita para obrońców.
2
krisss811
krisss811
2 sierpnia 2018, 09:42
Dokładnie, pozyskaliśmy klasowego napastnika i będziemy mieć bardzo przyszłościowy blok defensywny. Romek, Caldara i Conti to być może fundament reprezentacyjnej obrony.
4
Paul Singer
Paul Singer
2 sierpnia 2018, 10:14
Nie zapominajmy o Calabrii na lewej. Uwazam, ze za rok nabierze doswiadzenia i bedzie swietnym graczem, a konkurencja w reprezentacji wcale nie taka duza.
0
jasiom22
jasiom22
2 sierpnia 2018, 16:47
Niestety Calabria na lewej to zły pomysł, tez bym tak chciał...do kompletu.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się