SCUDETTO


MERCATO LIVE 5 SIERPNIA: Leonardo pracuje nad uszczupleniem kadry Milanu [21:12]

4 sierpnia 2018, 09:57, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE 5 SIERPNIA: Leonardo pracuje nad uszczupleniem kadry Milanu [21:12]

[9:55]: Jak donosi La Stampa, Milan szykuje ofertę za pomocnika Lazio, Sergeja Milinkovicia - Savicia. Leonardo jest gotowy zaproponować 40 milionów euro za wypożyczenie 23-latka z opcją wykupu za kolejne 80 milionów. Dziennikarze będący blisko klubu, jak i mający swoje kontakty w samym funduszu Elliott, już kilka dni temu informowali o zainteresowaniu rossonerich Serbem, ponadto w Rzymie przebywa Mateja Kezman, agent zawodnika.

[10:08]: Dziennikarz hiszpańskiego AS, Manuel Esteban "Manolete", pisze natomiast o zainteresowaniu Milanu innym pomocnikiem, Mateo Kovaciciem. Obecny zawodnik Realu Madryt pragnie wrócić do Włoch, a sam klub wydaje się skłonny wyrazić zgodę na jego odejście. 

[10:16]: Po sprzedaży kilku zawodników z obecnej kadry Milan może zainwestować w pomocnika, który wniesie doświadczenie oraz jakość. Dwa nazwiska, które wymienia Tuttosport, to Adrien Rabiot i Mateo Kovacić. W przypadku pierwszego, pomimo wygasającej za rok umowy, trzeba byłoby zapłacić spore pieniądze, ale klub z Mediolanu stać na przeprowadzenie takiej operacji. Jeśli chodzi o Chorwata, to w ostatnich godzinach ponownie łączy się go z Milanem, lecz nie tylko Leonardo ma na oku byłego gracza Interu.

[11:34]: Portal cittaceleste.it, podaje, że oferta 40 milionów euro za wypożyczenie Sergeja Milinkovicia - Savicia może przybrać postać 20 milionów plus Giacomo Bonaventury.

[12:20]: Leonardo przebywa właśnie w Casa Milan, jak donosi MilanNews, gdzie pracuje nad transferami wychodzącymi.

[14:29]: Według doniesień The Guardian, równiez West Ham United wyraża zainteresowanie zakontraktowaniem pozostającego bez klubu Bernarda.

[16:55]: Z ciekawostek: były piłkarz i trener Milanu, Clarence Seedorf, objął funkcję selekcjonera reprezentacji Kamerunu.

[21:12]: Manuel Baiocchini ze Sky twierdzi, że nie ma żadnych negocjacji pomiędzy Milanem a Lazio w sprawie Milinkovicia - Savicia.



303 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ANDREW1985
ANDREW1985
4 sierpnia 2018, 12:15
Seria a w tym sezonie po prostu mega
2
Zuber
4 sierpnia 2018, 12:14
SMS nie pogardzę, ale wolałbym żeby wciągnęli z Lazio Luisa Alberto, cena na pewno mniejsza a zawodnik jest kotem jakich mało.
2
Zako
Zako
4 sierpnia 2018, 13:52
Dobre spostrzeżenie - wystarczy spojrzeć na statystki i one go wybronią - kreatywność skoczyłaby od razu.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:08
SMS- wszystko super, może być świetnym wzmocnieniem ale nie kosztem Jacka bo mimo wszystko wtedy wzmacniamy tylko pierwszy skład a ławka nadal zostaje kulawa! a Jacek to świetny gość do rotacji, który może pograć na każdej pozycji z lewej strony! Jeśli iść w kierunku młodości to brać z Ajaksu Ziyecha De Jonga który może być mega kozakiem !
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:12
Zakładając, że pozyskalibyśmy Bernarda i SMSa, a oddali Jacka, to i tak byśmy mieli 'głębię' - na lewej połówce będą mogli grać SMS, Hakan i Halilović (a nawet Montolivo, jeśli nie odejdzie), a na lewym skrzydle Hakan, Bernard, Halilovic i Borini. Wbrew pozorom oddanie Bonaventury w rozliczeniu za Sergeja jest tak mocno rozsądnym działaniem, że nawet nie próbowałem podejrzewać Leonardo o taki pragmatyzm.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 12:20
Kamilus, jest sporo racji w tym co piszesz, z tym, że jest w tym sporo "jeśli". Nie wiadomo co z transferem Bernarda, jeśli już by do nas trafił nie wiadomo jak sie bedzie prezentował? Halilovic narazie traktowany jest jako zmiennik Suso. O argumencie Boriniego czy Monto nie chce słyszeć bo jeśli mamy walczyć o LM to nie z takimi zawodnikami, a właśnie z np Jackiem na ławce który w Serie A prezentuje dużo wyższy poziom od średniego
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:30
Ale bierz też pod uwagę to, że forma Jacka z ubiegłego sezonu niekoniecznie musi wzrosnąć - a rok temu był chyba najsłabszym ogniwem drużyny biorąc pod uwagę graczy pierwszego składu. Moim zdaniem jeśli mielibyśmy szansę go spieniężyć w wymianie za SMSa, to nie ma się co zastanawiać, bo wyceniany jest na około 15 mln, czyli całkiem konkretną kwotę.
0
Ronladinho86
Ronladinho86
4 sierpnia 2018, 12:06
Lepiej Niech dadzą montolivo i mauriego zamiast bonaventury
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 13:00
I może jeszcze dopłata ze strony Lazio? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Fassone
Fassone
4 sierpnia 2018, 11:59
SMS- czyli zawodnik o którym się zrobiło głośno dopiero w tym sezonie. Jaka jest gwarancja, że to nie jest zawodnik tzw. ,,jednego sezonu"? Mam nadzieje, że to plotka, zwłaszcza z tym Bonaventurą.
0
Qiub
Qiub
4 sierpnia 2018, 11:56
SMS to dobry grajek, ale 20 baniek + Jack za wypożyczenie to gruuuuba przesada. W ogóle oddanie Jacka za kogokolwiek byłoby dziwne.
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:01
Byłoby bardzo, bardzo rozsądne. Sergej to piłkarz na lewą połówkę czyli pozycję Bonaventury, na dodatek Jack zarabia 3,5 mln, więc mniej, niż teoretycznie zarabiałby u nas Bernard. I też jest wart niemałe pieniądze (15 mln), dzięki czemu obniżamy kwotę, którą musielibyśmy przelać w gotówce.
2
AdamoX
AdamoX
4 sierpnia 2018, 12:09
Ale bonaventura to gwarancja pewnego poziomu a savic jak narazie odkrycie
2
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:14
Ubiegły sezon pokazał, że Jack nie daje żadnej gwarancji, niestety. I tu rodzi się pytanie - pamiętając o tym, skąd do nas przychodził i jak tam się spisywał - czy czasem jego pierwsze dwa sezony to nie jest gra 'ponad stan' i czy forma z zeszłego nie jest tym, co 'standardowo' prezentuje piłkarz?
1
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:26
Bonaventura nie jest gwarancją czegokolwiek. Jest średnim zawodnikiem z przebłyskami, który często gubi formę i jest niewidoczny miesiącami.
2
kamilus
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:48
Adamox Stawia wyzej umiejetnosci Bonaventury nad Saviciem XDDDDDDDDDDDDDD , wiekszych bredni juz dzis nie przeczytam.
0
bawolejaja
bawolejaja
4 sierpnia 2018, 11:52
Leonardo wstawaj, zesrałeś się!
5
Dusiek
Dusiek
4 sierpnia 2018, 11:52
Troche duzo wolaja za serba, juz wolalbym Pogbe w tych pieniadzach. Z drugiej strony w Anglii nie bawia sie w wypozyczenia i splaty w ratach. Ciezko nam bylo wyrwac Biglie z Lazio, tak Milinkovic-Savic jest nie do wyjecia bez rzucenia mieszkiem wypchanym po brzegi eurosami. Poza tym Milinkovic-Savic to nie jest jakas super gwiazda, zeby wydawac nie niego takie pieniadze, juz wolalbym spojrzec bardziej w strone pilkarzy, na ktorych nas stac i jest szansa ich wyciagniecia (Rabiot/Kovacic). Szkoda Vidala, bo moglby pograc u nas te 2 lata a tak to barca wykupila go za smieszne 18mln...
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 11:56
1
Alex1974
Alex1974
4 sierpnia 2018, 11:41
W to okienko nic mnie juz nie zaskoczy. Ronaldo w Juve, Modric w Interze, SMS w Milanie... a co tam ... dawac Messiego do Romy :D a swoja droga wszystko fajnie, ale jak Milan by to FFP podopinal?
2
kamilus
4 sierpnia 2018, 11:51
Dokładnie - jeszcze miesiąc temu jakby ktoś mi powiedział, że Juve pozyska Ronaldo a Milan Higuaina, to bym tego kogoś prawie wyśmiał (nie lubię się naśmiewać z innych, dlatego 'prawie'). A po miesiącu to ze mnie można by się śmiać. Tutaj może być podobnie, bo czemu nie? Lotito za SMSa chce minimum 100 mln, więc tyle by dostał. Dodatkowo dostałby kogoś, kto może grać na jego pozycji (Jack), a może i Boriniego (jako gest dobrej woli), którym Lazio się interesuje. Tak naprawdę najważniejsze pytanie jest takie, jak twardo stąpa po ziemi Lotito? Czy tak jak Cairo, który chciał (i chce) za Belottiego 100 mln, a teraz może nawet nie udać mu się dostać połowy tej kwoty? Czy spojrzy realnie i sprzeda swoją gwiazdę za ogromne pieniądze, dzięki czemu będzie mógł świetnie wzmocnić zespół (a ma już prawie 40 mln za Felipe Andersona, dokładając kolejne 40 może wzmocnić zespół naprawdę konkretnie)?
1
kamilus
4 sierpnia 2018, 11:55
Wybaczcie, że post pod postem (swoją drogą - czemu nie można edytować swojego posta, który jest komentarzem pod czyimś postem?), ale dopowiem - do FFP za ten rok wpadłoby maksymalnie 40 mln (20-25 mln, gdybyśmy w rozliczeniu dali Jacka), a to nie jest taka duża kwota, bo wciąż w kolejce na sprzedaż czekają Bacca, Kalinic i/lub Andre Silva. Wystarczyłoby sprzedać tylko tego ostatniego (ponoć Wolverhampton cały czas chce go pozyskać i byliby skłonni dać ok. 30 mln, Milan chce odzyskać całość w niego zainwestowaną) i zostają 'grosze', które różnią wydatki od wpływów. Zresztą czytałem też gdzieś, że nie musimy tego mercato przeprowadzić dokładnie na zero - mamy być 'ostrożni' przy wydatkach by nie pokazać UEFIE, że ich decyzje mamy w (_!_), więc jeśli ta różnica nie przekroczy 30-40 mln, to moim zdaniem nie będzie problemu.
0
Alex1974
Alex1974
4 sierpnia 2018, 11:58
Ano. Tylko Mioan jest tutaj dla mnie najciekawszym przypadkiem. Bo jednak pilakrsko poki co to nie jest opcja wyzej Lazio. A to ze ma nowego wlasciciel i plany wielkie...to samo bylo rok temu. Na to pilkarz czy sprzedajacy tez parzy, bo pilkarz chce grac na coraz wyzszym szczeblu, a sprzedajacy miec pewnosc, ze kase dostanie. No nie wiem. Zobaczymy. Na pewno bedzie ciekawie, ale ja osobiscie taka droga bym w Milanie nie szesl. Nie chodzi mi tu o SMS czy konkretne nazwisko. O rozwoj druzyny. Trzeba pamietac, ze kreatywna ksiegowosc kreatywna ksiegowoscia, ale w koncu trzeba te kase splacic
0
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 12:00
Otóż problem 2 ffp się pojawia jak bilans w okienku masz - 100. U nas na razie -18 igła borinio 5,5 i kalino 20, przy sprzedaży kaliny i bakki , okienko wychodzi jakieś-10.
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:07
Sprawdziłem dokładnie (na tyle, na ile się da), póki co okienko mamy na -14 mln, bo oddaliśmy Nianga (12 mln), Lapadulę (11 mln), Gomeza (1,5 mln) i mamy 5 mln za Cristante, pozyskaliśmy Higuaina (18 mln), Boriniego (5,5 mln) i Kalinica (20 mln). Czyli praktycznie niezauważalna różnica, więc moglibyśmy sobie pozwolić nawet na dodatkowe 40-50 mln, bo wtedy sprzedalibyśmy Andre Silvę za ok. 30 mln (już teraz tyle daje Wolverhampton) i Bakkę za 10 mln (tyle daje Villareal, my chcemy 18 mln).
0
patoo_07
4 sierpnia 2018, 11:39
Łapy precz od Jacka!
5
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:39
11.34 - kiepski żart z tym Jackiem.
2
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 11:39
Tak, Jacka sprzedadzą, gościa którzy może grać praktycznie wszędzie oprócz bramki
1
kamilus
4 sierpnia 2018, 11:41
Jack grywa tylko na lewej połówce albo lewym skrzydle, więc słabe to 'praktycznie wszędzie'. -_-
1
Gzikuu
Gzikuu
4 sierpnia 2018, 11:42
no i prócz obrony i prawej pomocy i prawego skrzydła i registy i napastnika. ale poza tym to wszędzie :)
4
nokoments
4 sierpnia 2018, 11:21
Gdyby SMS przyszedł do nas w tym okienku transferowym to bym sobie wytatuował Leonardo w koszulce Interu na plecach (żebym mimo wszystko nie musiał go oglądać). Po pierwsze Lazio po sprzedaży Felipe Andersona nie ma ciśnienia żeby się osłabiać i na stole leży kontrakt dla SMSa na 3 mln rocznie, który ma lada moment zostać podpisany.

Nawet jeśli miałby odejść już w tym roku to mocno ciśnie o niego Sarri w Chelsea, ponadto zainteresowanie wyraziły oba Manchestery, Real, PSG i Juve. Nie wiem jakie cuda by się musiały wydarzyć, żeby trafił do nas. Już prędzej uwierzę w transfer Rabiota, ale to tylko ze względu na dobre relacje Leonardo z PSG i otoczeniem zawodnika.

Trzymam kciuki za jak najlepszy transfer, ale mam wrażenie, że prasa zaczyna trochę odlatywać po tym transferze Higuaina i Caldary.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 11:21
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 11:58
Jakie cuda musiałyby się wydarzyć? Wystarczy wola zawodnika. Co z tego, że x klubów będzie chciało go pozyskać, jeśli on nie będzie chciał tam iść (wbrew pozorom wielu Włochów się odbiła od Premier League). Dodatkowo mając dobry kolejny sezon we Włoszech, spokojnie poziom zainteresowania jego usługami pozostanie przynajmniej na obecnym poziomie, więc zawsze można iść na Wyspy za 2 czy 3 lata. No i kontrakt - w Lazio może mieć 3 mln, u nas pewnie coś około 5 (i to bez bonusów).
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 sierpnia 2018, 11:21
Dla tych co myślą, że przy ewt pozyskaniu SMSa czy Kovacicia powalczymy o Scudetto to proponuję zimną kąpiel :) jeśli ktoś zagrozi Juve w zdobyciu Scudetto to nie będzie to ani Milan, ani Inter, ani Roma, ani Napoli tylko sam Juventus jeśli zawali kilka meczów. Przypominam, że oni byli przed wszystkimi i to sporo a teraz kupili najlepszego piłkarza świata i dystans się nie zmniejszył a wręcz zwiększył jeszcze bardziej. Nastawmy się na walke o top 4 i solidny pomocnik nam w tym pomoże.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 11:23
14
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:33
Już w zeszłym sezonie miała być CL. Widzieliśmy jak było. Serce chce Scudetto, rozum mówi 6 wzwyż. Zawsze wolę być pozytywnie zaskoczony aniżeli spaść z wysokiego konia.
2
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 11:34
Nie to że coś, ale najlepszym jest Messi :)
1
karp_fso
karp_fso
4 sierpnia 2018, 11:36
Akurat Inter ze Spalettim na ławce, która miał już rok na ułożenie drużyny z jakościowymi wzmocnieniami, może pokrzyżować nieco plany Juve. Ale reszta raczej poza zasięgiem.
0
Doctor_ek
Doctor_ek
4 sierpnia 2018, 11:39
Powiem tak, kupili bardzo dobrego gracza, ale chyba wszyscy wiemy jaki on jest. Jeżeli Juve będzie cisnęło wszystko pod Ronaldo może to się źle dla nich skończyć. W tamtym sezonie na początku wcale nie istniał, a tu dochodzi nowy zespół, liga...
0
matten
matten
4 sierpnia 2018, 11:41
Ja również byłbym zdziwiony gdyby ktokolwiek zagroził Juve w zdobyciu Scudetto. Powiem więcej, nie będę przesadnie zaskoczony jeśli sięgną po potrójną koronę. Co do Milanu to przewiduję walkę o miejsca 5-7. Nie chce mi się wierzyć, że z Gattuso u steru będziemy w stanie dostać się do LM, aczkolwiek chciałbym się mylić.
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:09
Chyba nikt nie myśli o tym, że mamy walczyć o Scudetto. Elliot ma prosty plan - powrót do LM - i taki plan mamy realizować. Jeśli będzie coś ponad to, super. Jak nie? I tak najważniejsza jest liga mistrzów.
0
patoo_07
4 sierpnia 2018, 11:17
Jeszcze chwila i będzie Thiago Alcantara albo inny Pogba.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
4 sierpnia 2018, 11:17
Jak dla mnie SMS jest przereklamowany, a juz na pewno nie wart takich pieniedzy.. Brac sie za Kovacica/Rabiota + Bernard i pozbywamy sie szrotu!
2
Vol'jin
4 sierpnia 2018, 11:13
A z Kovaciciem mam problem w Interze miał blokadę psychiczną jak grał i nie wiadomo jakby to było teraz w Milanie gdzie byłaby na nmi presja dużo większa niż w Realu gdzie jest zaledwie zmiennikiem
1
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:16
To racja. Grał ze spętanymi nogami ale z drugiej strony trochę posiedział w tym Madrycie, pograł w La Liga, pograł w CL... Może nabrał już pewności siebie :)
1
kamilus
4 sierpnia 2018, 12:35
Nie wiem, czy stać nas na 'może' za 50-60 mln...
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 11:09
szczerze to nikt nie wie o co chodzi z Milanem i Elliottem. KAzdy sie przyglada. Bo kazdy myslal,ze bedzie klub na sprzedaz, pozniej,ze jakis plan stabilizacji transferty to zyczenia. Teraz nagle atak .
2
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:13
Najlepsze interesy dobija się w ciszy i spokoju. Nie ma praktycznie żadnych wypowiedzi na temat klubu czy mercato ze strony Eliotta. Za czasów Silvio nie było dnia podczas mercato bez wypowiadania się Gallianiego na temat transferów, słynnych już "ryb" czy Pana X.
5
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 11:16
Savi zgadzam sie. Ale zaczyna wygladac jawnie ,ze Elliott pomimo wielu plotek,ze sprzeda nie sprowadzi nikogo itd. Serio chyba Milan chcial i wzial sobie i zaczyna podnosic wartosc klubu pomijajac FFP. Bo dla nich to pikus. A Chinol to byl slupek ich . . . I dlatego kazdy patrzy co dzieje sie w Mediolanie
1
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:25
Zgadzam się z Tobą, że oczy Europy czy też świata są teraz zwrócone w naszym kierunku jak również, że Yonghong L. był podstawiony. Zapatruje się ciut bardziej z optymizmem aniżeli w przypadku Azjatów. Chociaż w oby przypadkach z dystansem. Cytując klasyka "kto nie ryzykuje ten nie pije szampana".
1
ibu1981
ibu1981
4 sierpnia 2018, 11:05
za rok Messi informuje Pudelek.pl
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
4 sierpnia 2018, 11:16
No to, to wiadomo. Ale najpierw trzeba do LM awansować a do tego potrzebujemy jakiś Saviców czy Kovaciców;)
0
HIM1998
HIM1998
4 sierpnia 2018, 11:00
A zaraz po Saviciu, bierzemy się za transfer wielkiej stopy i potwora z loch Ness
5
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:01
Ja bym wolał Zordona z Power Rangers
11
Milanboy
Milanboy
4 sierpnia 2018, 10:58
Jakby ktoś z 3 tej przyszedł to każdy topowy klub, w tym manu by nie wiedziało co powiedzieć
1
Vol'jin
4 sierpnia 2018, 10:56
z SMSem wchodzimy bezpośrednio do walki o Scudetto myślę
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
4 sierpnia 2018, 11:18
Ja myślę że z nim to UEFA dopuści nas warunkowo do LM, którą wygramy
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 sierpnia 2018, 11:22
Z Juventusem który kupił Ronaldo ? Poniosło Cię kolego ;)
1
Krauser
Krauser
4 sierpnia 2018, 12:00
Rok temu też już bezpośrednio wchodziliśmy do walki o Scudetto
0
Zako
Zako
4 sierpnia 2018, 14:00
Najpierw to trzeba walczyć o Top4 :)
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 10:54
Wyślij SMS o treści MEDIOLAN na nr 1899
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 11:04
17
4 sierpnia 2018, 10:52
Nie wierzę w SMS bo wiem jaki jest prezes Lazio.. ale jakby Go wzięli to trudno,darmo, ogolę się na łyso i wypiję sam pół litra whisky (a piję alko raz na rok) :D
0
ósmy
4 sierpnia 2018, 10:52
Jeżeli założymy, że do środka pola przyjdzie ktoś znaczny z tej trójki Savić/Rabiot/Kovacic, do tego Bernard mimo wszystko i może jeszcze ktoś do rotacji, to zważywszy na pewien rodzaju chaos, najsłabszym ogniwem w drużynie może okazać się Gattuso, który nie miał i nie ma doświadczenia, by to okiełznać i okazale posegregować. Jak nic widzę sytuację sprzed roku i Montellę.
4
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
4 sierpnia 2018, 11:14
Dlatego nie powinno się Gattuso dawać tyle czasu co Montelli. Milan powinien dać Gattuso 10 max. 15 kolejek i wtedy będzie już wiadomo czy Rino to ogarnia czy nie. Drugi raz nie można popełnić takiego samego błędu. W międzyczasie powinno się sondować trenera z doświadczeniem i z osiągnięciami.
0
nokoments
4 sierpnia 2018, 11:33
Chociaż jestem mega fanem pozostania Gattuso w Milanie jak najdłużej to też mam nadzieję, że klub nie popełni błędu jak z Montellą. 10 kolejek to wystarczająca liczba, żeby ocenić czy drużyna została dobrze przygotowana do sezonu i czy trener ma na nią pomysł - gdyby coś było nie tak, to jest też dość czasu dla nowego szkoleniowca na odratowanie sytuacji. Mimo wszystko bardzo mocno trzymam kciuki za Gennaro i wierzę, że jest typem wodza jak Cholo za którego chłopaki dadzą się pokroić.
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:37
W trakcie sezonu ciężko będzie znaleźć topowego trenera bo raczej nikt na nasz stołek czekać nie bedzię. Wierzę w Gennaro i zasługuje na szansę po tym jak uratował nam poprzedni sezon w dość szczęśliwych okolicznościach.
1
Elbi1990
Elbi1990
4 sierpnia 2018, 10:48
Rabiot,Kovacic to byłby strzał w 10 pozdrawiam fanów
1
Zako
Zako
4 sierpnia 2018, 10:46
Savic to fancamercato - wycena Lotito plus na pewno inni chetni. Siergiej miałby w czym wybierać i na pewno bylyby ciekawsze oferty niz ta Milanu. Poza tym to wyszloby 120mln + niemała pensja za mimo wszystko "niepewnego" gościa.
0
gorylmagila
gorylmagila
4 sierpnia 2018, 10:46
Miło czyta się jak Milan interesuje się gorącymi nazwiskami podczas mercato. Jakaś odmiana po tym jak przez parę sezonów trzeba było cieszyć się z wypożyczeń czy mistrzów typu Mesbach czy Constant ...
8
savicevic88
4 sierpnia 2018, 10:52
Dla mnie i tak najlepszy był Bakaye Niang :D
1
Rafalzki
Rafalzki
4 sierpnia 2018, 10:45
Najlepszy manewr teraz to by było wydać hajs na Modrica i Inter by dostał pstryczka w nos :P to takie moje życzeniowe myślenie. Jedno jest pewne, my potrzebujemy do pomocy kogoś ukształtowanego kto zapewni wysoki poziom natychmiast, z tym Savicem mam takie przeczucie, że mogłoby skończyć się niewypałem... Ale to tylko moje gdybanie.
1
4 sierpnia 2018, 10:45
Mam nadzieję, że nikt na poważnie tych newsów La Stampy nie bierze. Szkoda w ogóle cytować takie brednie. Bujanie w obłokach może bardzo zaszkodzić.
0
Fushnikov
Fushnikov
4 sierpnia 2018, 10:44
Nawet się uśmiałem :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 10:42
Pamiętajcie, że w kwestiach transferu bardzo dużo ma do powiedzenia sam piłkarz ! Po ciekawej wymianie z Juventusem w świat poszła wiadomość, że Milan jest w dobrych rękach i może zacząć sie liczyc nie od zaraz ale np juz za rok ! Tak naprawde Milan może byc dla niezłych grajków ciekawą opcją bo jak sami powtarzają ten klub ma swoją Magie ale też przychodząc tutaj nie będą mieć większych problemów z graniem bo nie ma takiej rywalizacji jak w Angielskich czy Hiszpańskich klubach, a za chwilę można być w TOPowym klubie :) Forza!
0
Rafalzki
Rafalzki
4 sierpnia 2018, 10:38
jeśli z tym Savicem to prawda to jakaś chora kwota ta opcja wykupu, to raz, a dwa to Lazio raczej nie będzie chciało go sprzedać :) Moim zdaniem to zasłona dymna żeby zbić cenę za Rabiota lub Kovacica...
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 10:37
Jak slysze to gadanie o FFP to mi sie chce smiac i ... Zrozumcie jedno w koncu. Wszystko zalezy tylko od Elliotta jak bedzie chcioal kase pompowac to FFP zbilansuja sobie z palcem... Pytanie tylko ile chca pompowac. Ale fakt Dziwnie przycichl bernard ktos jest na rzczy inny
0
Rafalzki
Rafalzki
4 sierpnia 2018, 10:35
tymczasem Vidal oficjalnie w Barcelonie, hie hie hie Inter, a Modric jako fan Milanu powinien im odmówić :P
2
Krauser
Krauser
4 sierpnia 2018, 10:38
Jego agenci sami zaproponowali transfer do Interu. Więc raczej by nie odmówił, jak by się jakimś cudem dogadali z Realem.
0
matten
matten
4 sierpnia 2018, 10:35
Moim zdaniem transfer Milinkovicia - Savicia jest mało realny. Raz, że Lazio zarząd jakiejś chorej sumy odstępnego. Dwa, pewnie zgłaszają się po niego dużo lepsze kluby niż Milan.
Zatrudnienie Mateo Kovacica nieco bardziej realne, bo o ile dobrze się orientuję zawodnik wyrażał wolę przenosin do klubu, gdzie będzie ważnym ogniwem pierwszego składu. Pytanie czy spośród wielu ofert wybierze tę od Milanu...
Adrien Rabiot to chyba najbardziej realny transfer z tych trzech biorąc pod uwagę dobre układy Leonardo z PSG :) Pytanie czy zawodnik dogada się z klubem jeśli chodzi o zarobki :>

PS. Dlaczego zeżarło mi poprzedni komentarz? :(
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 10:42
0
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 10:51
.. to z bajek już prędzej uwierzę w kogoś z Psg właśnie ze względu na Leo ;)
0
MilanL€PIK
MilanL€PIK
4 sierpnia 2018, 10:34
Nigdy nie mów nigdy ! Tak naprawde nie jesteśmy świadomi ile Elliot chcę dla Milanu zrobić a nawet gdyby wydali 200 MLN Euro na ten Transfer to powinno nas to nie interesowac... pod koniec dnia nie sa to nasze pieniadze, dla nas Kibicow powinno byc priorytetem bycie szczesliwym kibicem ktore chetnie patrzy na swoj klub i sie nie moze doczekac na nastepny mecz. Pozdrawiam i zycze milego dnia :)
1
karp_fso
karp_fso
4 sierpnia 2018, 10:31
O kurde to Mateja Kezman jest agentem pilkarskim teraz? Nawet nie wiedziałem, to ja pamiętam jak on piłkę jeszcze kopał. Sergej to marzenie. Ale suma 120 milionów rozłożona na 40 teraz + 80 po sezonie pewnie przekonała by Lotito, pytanie jak sobie Elliott poradzi z FPP. Dlatego wydaje mi się, że to sroga plotka. Kovacic z tego wszystkiego chyba najbardziej prawdopodobny.
2
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 10:27
Nie no .. to już trochę bajką zalatuje .. z kolei kwota już z d..y - coś a'la Belotti za 100 po pierwsze, a po drugie już przy Vidalu Gattuso mówił o FFP.
0
Madman
Madman
4 sierpnia 2018, 10:31
a Co GAtto moze? z FFP? Elliott jak bedzie chcial to nie kupi nikogo!!! Albo pilkarzy za 300 baksow i w ciagu roku zbilansuje sobie budzet z palcem w d... TAka prawda. Wszystko zalezy tylko od elliotta co chce i co wymylsi
0
lopezito84
4 sierpnia 2018, 10:36
Hej masz nick Weah to mój największy idol piłkarski gratuluję wyboru
0
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 10:42
A co Gattuso nie może się wypowiedzieć o planach ? Zdegradowany przez Ciebie do strzyżenia trawy nożyczkami? W wywiadzie mówił, że na bank przyjdzie pomocnik, ale zobaczymy czy pokroju Andre, Higuaina czy srebrnego medalisty ( patrząc na nasz atak)
0
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 10:47
On i Maldini przykuli moją uwagę w FIFA 96 i tak mi zostało;)
0
WeahYeah
WeahYeah
4 sierpnia 2018, 10:49
Elliott ma piękne możliwości 'dokręcania' FFP wedle własnego uznania. Jak? A tak: mają dłużnika, któremu kończy się termin spłaty kredytu, więc dają mu opcję "zrobimy aneks przedłużający termin, ale wpłacasz X mln jako sponsor Milanu". Wtedy przychody klubu ulegają zwiększeniu bez udziału właścicieli i pozwalają na zwiększenie wydatków w mercato :)
1
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:00
Tak naprawdę nie wiemy ile Eliott ma zamiar przeznaczyć na okienko. Ale kiedy pojawiają się plotki i kwoty rzędu 120 mln za zawodnika to "wiedz, że coś się dzieje". Tylko teraz nasuwa się pytanie czy lepiej wydać te pieniądze na jednego konkretnego zawodnika czy lepiej jest to rozdysponować na 2-3 słabszych ale perspektywicznych.
0
Yang
4 sierpnia 2018, 10:26
Zamiast marzyć o Saviciu, może wystarczyłoby skupić się na Kovaciciu. Inter czekał na Modricia rezygnując z Vidala, a skończy na braku żadnego z nich.
0
savicevic88
4 sierpnia 2018, 11:03
Co Panu zależy na transferach Interu?
1
MK92
MK92
4 sierpnia 2018, 10:20
Milinković-Savić w Milanie to byłaby istna bomba. Przebilibyśmy wtedy mercato Interu. Ja wierzę, że Leonardo jest w stanie tego dokonać. Ciekawe tylko, jak skruszyć Lotito? Elliott ma forsy jak lodu, więc pewnie byłby w stanie zainwestować w Serba.
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 10:25
1
muamba_kabumba
4 sierpnia 2018, 10:25
Transfer nierealny ... ale przypominam, że już jeden cwaniak skruszyć się nie dał ( Urbano Cairo ) .. jak na tym wyszedł wszycy wiemy .. a ofertę dostał kolosalną .
3
Semper Fideli
Semper Fideli
4 sierpnia 2018, 10:18
Zastanawiam sie tylko czy faktycznie jest wart 100+. Co myślicie? Dobry grajek ale on jest mega mułowaty ;) do najlepszych brakuje mu właśnie tej dynamiki którą miał Kaka, Ronaldo czy inni. Chociaz porównując go do np. Pogby to Sergiej wydaje mi sie lepszym zawodnikiem. Widziałem, że do tego transferu Milan miałby dorzucić jakichs Borinich
0
xxsosna91xx
xxsosna91xx
4 sierpnia 2018, 10:21
To jest najlepszy pomocnik ligi, bije na głowę innych ninggolanow czy pjanicow...
0
xxsosna91xx
xxsosna91xx
4 sierpnia 2018, 10:33
Sosna , good joke tym bardziej że Radja czy Pjanic grali już dobrych parę lat na najwyższym światowym poziomie , a Savic tak naprawdę jeden rok , poniosło cię.
0
lopezito84
4 sierpnia 2018, 10:33
Myślę że wiecej niż 80 nie jest wart brakuje mu kilku aspektów
0
kamilus
4 sierpnia 2018, 11:44
W obecnych czasach nie jest ważne, kto ile jest 'realnie' wart, ale ile można za kogoś zapłacić - bo np. jeśli SMS byłby naprawdę wart 70-80 mln, to i tak znajdzie się klub, który ma prawie nieograniczone środki i chcąc zgarnąć gracza, który ma zadatki na jednego z lepszych pomocników świata (SMS takie ma), zechce wyłożyć 100 mln. Inny klub zrobi to sami i zwiększy ofertę i mamy już większą kwotę. Sprawa z Serbem jest identyczna jak z Pogbą - Francuz nie był wart tyle, za ile poszedł do United, ale taka jest dzisiejsza ekonomia w futbolu.
0
xxsosna91xx
xxsosna91xx
4 sierpnia 2018, 10:18
Z tego co czytałem, to wypożyczenie za 40 i później kupno za 80 plus Borini i Locatelli . MILAN MUSISZ !
0
sebastek888
sebastek888
4 sierpnia 2018, 10:18
Jejku, ten chłop to magik, jakby to wypaliło, to nie mam pytań, domykamy Bernarda i świętujemy!.... Marzenia nic nie kosztują
0
ILikeRisk
ILikeRisk
4 sierpnia 2018, 10:17
Tak samo ruszalismy po Belottiego a wyszedl Kalinic...
0
Fushnikov
Fushnikov
4 sierpnia 2018, 10:50
No patrz! Tutaj to działa w drugą mańkę:)
0
ACstach
4 sierpnia 2018, 10:15
Wydaje się to być nierealne, ale z Ronaldo w Juve też się tak wydawało w tym okienku, z Bonuccim w Milanie w tamtym...
1
4 sierpnia 2018, 10:11
Ale brednie , nie wierzę że ludzie łykają takie ploty...Tym bardziej że Lotito odrzucał już takie oferty i to nie rozkładane w taki sposób .
1
muamba_kabumba
4 sierpnia 2018, 10:15
120 mln jeszcze nie miał .. United dawało lekko ponad 100 ponoć .. ale to raczej na pewno jakieś ploty.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 sierpnia 2018, 10:18
Juventus ponoć też dawał przed rozpoczęciem transferu Ronaldo , gdzieś chcieli też dać 80 mln plus Rugani i ktoś tam , z góry odrzucone bo Lotito nie chciał jakiś wymian , tylko bezpośrednio kasę .
0
Olli666
Olli666
4 sierpnia 2018, 10:09
Mówiło się o kucce o badejim później o rabiocie następnie o kovaciciu ale w obecnej dyspozycji zjada wszystkich przedtem wymienianych zawodników do zapełnienia pomocy. Jeśli uda się savicia ściągnąć i jakiegoś skrzydłowego oraz jeszcze jeśli Rino to poukłada dobrze to możemy walczyć o 2 miejsca a może nawet coś namieszać w walce o 19 tytuł. Trzymam kciuki za ten transfer.
0
radson1406
radson1406
4 sierpnia 2018, 10:08
Co wiecej podobno Leonardo zazadal takze,ze warunkiem wypozyczenia Milinkovica bedzie dodatkowo wymiana Immobile na Kalinica.????????
Edytowano dnia: 4 sierpnia 2018, 10:13
1
Kapi0704
Kapi0704
4 sierpnia 2018, 10:07
Z higuainem było to samo każdy bajeczki :P a tu proszę :D czas pokaże :D :D Forza Milan :)
0
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się