SCUDETTO


MERCATO LIVE 10 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

10 sierpnia 2018, 08:36, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 10 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:36]Andre Silva odchodzi na wypożyczenie z Milanu do Sevilli - informuje La Gazzetta dello Sport. Wbrew doniesieniom Marki z wczorajszego wieczora, nie będzie to transfer definitywny. Portugalczyk trafi do Andaluzji na zasadzie rocznego wypożyczenia z opcją wykupu za 38 mln euro. By zrealizować transakcję, potrzebna jest już tylko oficjalna zgoda Milanu, która powinna nadejść lada chwila.

[08:40]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan wypożyczy Tiemoue Bakayoko za 5 mln euro, zaś opcja wykupu będzie opiewała na 30 mln euro. Sam piłkarz prawdopodobnie postanowi przystać na niższą pensję, aby trafić na San Siro.

[08:43]: Mercato wkracza w coraz bardziej decydującą fazę. Jak podsumowują włoskie media, mnóstwo piłkarzy jest na wylocie z Milanu i wszyscy wkrótce znajdą prawdopodobnie nowe kluby - na różnych zasadach, transferów definitywnych bądź wypożyczeń. I tak w gronie tym można wymienić: GabrielaAlessandro PlizzariegoStefana SimiciaLucę AntonellegoRiccardo MontolivoManuela LocatellegoJose MauriegoAndre Silvę Carlosa Baccę.

[09:00]: Wkrótce spodziewane jest wznowienie rozmów na linii Milan - Sassuolo ws. Manuela Locatellego. Pomocnik ma odejść na Mapei Stadium na zasadzie transferu definitywnego, ale rossoneri chcą sobie zagwarantować możliwość odkupu piłkarza za określoną kwotę i to właśnie ten aspekt muszą ustalić z neroverdimi.

[09:03]Radio Rossonera uważa, że drugiej linii Milanu nie wzmocni wyłącznie Tiemoue Bakayoko. Leonardo i Paolo Maldini starają się stworzyć przestrzeń do zatrudnienia kolejnego pomocnika i w tym celu zamierzają pożegnać się z Riccardo MontolivoManuelem Locatellim oraz Jose Maurim.

[09:36]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan chce zawrzeć w umowie Manuela Locatellego z Sassuolo prawo odkupu w przeciągu dwóch lat - do połowy 2020 roku.

[09:38]: Zdaniem Corriere della Sera, Milan wysłucha oferty Romy za Suso wyłącznie, jeśli propozycja będzie wyższa niż 40 mln euro. Agent Hiszpana, Alessandro Lucci, spotkał się wczoraj z dyrektorem sportowym rzymian, Monchim.

[09:46]La Repubblica twierdzi, że podczas rozmów Milanu z Sassuolo, poruszony został także temat Domenico Berardiego.

[10:30]: Wydaje się, że przenosiny Andre Silvy do Sevilli są o krok. Koszulka Portugalczyka z numerem "69" jest już niedostępna do kupienia w klubowym sklepie.

[10:56]: Włoskie media w kwestii Suso wypowiadają się raczej zgodnie: Roma spogląda w kierunku Hiszpana, ale ewentualny transfer wydaje się bardzo skomplikowany do realizacji w przeciągu najbliższego tygodnia i trudno oczekiwać, że dojdzie do skutku.

[11:09]: Również La Gazzetta dello Sport uważa, że w negocjacje dotyczące Carlosa Bakki, Villarreal może włączyć Samu Castillejo. Póki co brak jednak jakichkolwiek konkretów.

[11:21]: Gianluca Di Marzio podaje, że gotowy jest już transfer Luki Antonellego do Empoli. Lewy obrońca podpisze z beniaminkiem 3-letni kontrakt. Oficjalnie potwierdzenie tej operacji spodziewane jest w najbliższych godzinach.

[12:20]: Sportmediaset podaje, że Milan jest poważnie zainteresowany sprowadzeniem Juliana Draxlera z PSG. W Niemczech pojawiły się głosy, że piłkarz ma już umówione testy medyczne w Mediolanie, ale włoski portal tonuje nastroje dodając, że Milan nie osiągnął jeszcze porozumienia z paryżanami, a Leonardo dopiero wstępnie rozmawiał z piłkarzem, który poprosił o czas do namysłu. Sportmediaset lansuje też hipotezę ewentualnej wymiany Rodriguez-Draxler, choć Szwajcar raczej chce pozostać w Milanello. 

[12:44]: Sky informuje, że w Casa Milan trwa spotkanie pomiędzy Leonardo i Maldinim a Suso i jego agentem, Alessandro Luccim. Przedstawiciel Hiszpana był wczoraj na rozmowach z dyrektorem sportowym Romy, Monchim.

[13:10] Jak podaje Gianluca Di Marzio także Luca Antonelli pojawił się wraz ze swoim agentem w Casa Milan. Pozostały do uzgodnienia ostatnie detale przed przenosinami obrońcy do Empoli. 

[13:50]: Gianluca Di Marzio z telewizji Sky podaje, że Milan bada możliwość pozyskania Quincy'ego Promesa ze Spartaka Moskwa. Rossoneri skontaktowali się z agentem skrzydłowego ekipy ze stolicy Rosji. Sam zawodnik chętnie dołączyłby do Milanu. Na razie nie ma negocjacji z ekipą Spartaka, ale mówi się, że Rosjanie wyceniają reprezentanta Holandii na 25 milionów euro i zaakceptują formułę płatnego wypożyczenia z opcją wykupu po sezonie.

[14:20] Suso oraz jego agent, Alessandro Lucci opuścili już Casa Milan, nie udzielając żadnej wypowiedzi. 

[14:25]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, kolejny zawodnika Primavery opuszcza Milan: obrońca Alex Campeol przenosi się do Sampdorii. Tymczasem Andres Llamas odchodzi do trzecioligowego Pistoiese, a nie Sudtirol, jak wcześniej podawano. 

[14:54]: Maurizio Sarri, trener Chelsea, na konferencji prasowej: "Możliwe, że Bakayoko odejdzie na wypożyczenie".

[15:40]: Leonardo na konferencji Reiny i Strinicia: "Suso? Nie rozmawialiśmy o żadnych ofertach. To było zwykłe spotkanie nowego zarządu z piłkarzem. Mamy w planach porozmawiać ze wszystkimi zawodnikami. Nie ma powodów, aby sądzić, że Hiszpan nie zostanie w Milanie. Jest dla nas bardzo ważny".

[15:46]: Sky: "Luca Antonelli opuścił właśnie Milanello i kieruje się obecnie do Empoli gdzie dziś przejdzie testy medyczne przed transferem do nowego klubu". 

[16:03]: Podczas prezentacji Ivana Strinicia i Pepe Reiny, Leonardo potwierdził rozmowy ws. Tiemoue Bakayoko oraz wykluczył odejście Suso. Dyrektor zdradził ponadto, że z klubu faktycznie może odejść Andre Silva. Wkrótce zamieścimy pełne tłumaczenie słów Brazylijczyka.

[16:17]: Leonardo o Sergeju Milinkoviciu-Saviciu: "To trudne. Niestety dzisiaj nie mieści się w naszych parametrach. Marzy o nim pół Europy. Jest nowoczesny i świetny pod względem mentalnym oraz poruszania się. Niestety w tym momencie nie jest to możliwe".

[16:21]: Leonardo wykluczył, jakoby Milan w jakikolwiek sposób kontaktował się z Julianem Draxlerem.

[17:13]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, że do Sampdorii Genua na zasadzie transferu definitywnego przenosi się Alex Campeol.

[17:16]: Jak podaje MilanNews, kiedy Paolo Maldini i Leonardo opuszczali ośrodek Milanello grupa zebranych fanów wznosiła okrzyki, aby sprowadzić do Milanu pomocnika Lazio, Sergeja Milinkovicia - Savicia. Na zachowanie kibiców Leonardo odpowiedział jedynie uśmiechem...

[17:25]: W kontekście przyszłości Suso włoskie media piszą o dwóch scenariuszach. Pierwszy zakłada możliwy transfer do Romy, choć z uwagi na czas do zakończenia mercato i związaną z tym trudność w znalezieniu następcy, wydaje się to mało realne. Natomiast drugi przewiduje pozostanie Hiszpana na San Siro z możliwym przedłużeniem kontraktu i - prawdopodobnie - kolejną podwyżką.

[17:30]: Luca Antonelli opuścił już Milanello, donosi SkySport. Przed wyjazdem pożegnał się z kolegami z drużyny oraz pracownikami ośrodka. Nowym klubem Włocha będzie Empoli.

[17:38]: Według La Repubbliki Lazio przekazało Sergejowi Milinkoviciowi-Saviciowi, że jeśli do niedzieli nie wpłynie zadowalająca oferta to Serb zostanie w klubie na sezon 2018/2019. 

[18:11]: US Pistoiese w oficjalnym komunikacie poinformowało o pozyskaniu dwóch piłkarzy Primavery Milanu - Andresa Llamasa oraz Riccardo Forte na zasadzie wypożyczenia na okres jednego roku.

[18:53]: Na temat wielu konkretnych nazwisk, na konferencji prasowej wypowiedział się dyrektor sportowy Milanu, Leonardo. Zachęcamy do przeczytania: KLIK!

[18:55]: Stacja Sky podaje, że Riccardo Montolivo opuścił ośrodek Milanello. Sytuacja włoskiego pomocnika, który nie znajduje się w planach Milanu na nowy sezon, jest szczególna. Może to oznaczać rychłe pożegnanie się 33-latka z klubem.

[20:12]: Andre Silva przenosi się do Sevilli, ogłasza Sky Sport. Do sfinalizowania transakcji brakuje już tylko zaliczenia testów medycznych przez Portugalczyka.

[20:35]: Doniesienia Sky potwierdza hiszpański AS. Przy okazji włoska stacja informuje, iż napastnik przed chwilą opuścił Milanello.

[20:38]: Gianluca Di Marzio: Andre Silva w najbliższych godzinach przejdzie testy medyczne przed wypożyczeniem do Sevilli.

[20:50]: W kwestii formuły transferu Andre Silvy cześć mediów mówi o rocznym wypożyczeniu, płatnym 5 mln euro, z opcją wykupu za 30 mln. Inni podają natomiast, że chodzi wyłącznie o roczne płatne wypożyczenie. 

[22:30]: Martin Martinović, agent Stefana Simicia dla Tuttomercatoweb: "Byłem wczoraj w Mediolanie razem z ojcem Stefana, Radoją Simiciem i było to pozytywne spotkanie. Usłyszeliśmy ważne słowa na temat chłopaka. On uwielbia grać w Milanie, a klub chce go zatrzymać w kadrze. Klub jest zadowolony, a dla niego ważne jest pozostanie w Milanello. Jest reprezentantem kraju. Jesteśmy pewni, że dostanie swoją szansę. Jest wiele meczów, terminarz jest napięty. Stefan nie może się doczekać, by pokazać się w barwach Milanu".



448 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Deus
Deus
10 sierpnia 2018, 14:58
Z Berardim i Conte jak najdalej od Milanu
3
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2018, 14:56
Jeśli przyszedł by Conte to z transferem Bakayoko nie będzie żadnych problemów. Ponad to więcej klasowych piłkarzy chciało by przejść do Milanu pod skrzydła trenera takiej renomy jak Conte.
0
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2018, 14:53
Nie mam nic przeciwko odejściu suso jęśli w jego miejsce kupimy kogoś konkretnego Draxler lub Berrardi to jak najbardziej jestem za i na lewe skrzydło Martial lub Depay i ofensywę mamy mega mocną może nawet najsilniejszą w SerieA ale poczekajmy bo to na razie tylko plotki.
1
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:55
obudz sie:) Murinio nie kupil nikogo praktycznie i nikogo nie pusci juz.
0
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2018, 14:58
Czytaj ze zrozumieniem cały wpis zwłaszcza ostatnie zdanie
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:59
Depay nigdzie się nie rusza i go nikt w tym sezonie nie puści. W Anglii już zamknięte okienko więc nikogo nie sprzedadzą...
0
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 15:03
Mogla by redakcja wprowadzić ostrzeżenia za teksty jakoby Berardi był dobrym zastępcą Suso? Toż to bluźnierstwo w czystej postaci
0
Ostawyski
Ostawyski
10 sierpnia 2018, 15:16
Tylko nie berardi
0
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2018, 15:24
adamos - okno w Anglii zamknięte, ale chyba tylko jeśli chodzi o kupowanie piłkarzy, chyba sprzedawać dalej mogą, bo niby jak inaczej dalej mielibyśmy szansę na zakup Bakayoko?
0
Daros
Daros
10 sierpnia 2018, 15:25
,,... zwłaszcza ostatnie zdanie" - jak Twój komentarz składa się przecież z jednego zdania :P Kropki, przecinki, takie tam.. no i Berardi przez jedno R. Z tą najsilniejszą ofensywą też ostro, myślę że nikt do Juve nie ma podjazdu.
0
karp_fso
karp_fso
10 sierpnia 2018, 15:32
Suso > Berardi na ten moment.
0
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2018, 19:01
Daros jak ktoś nazywa Kalinicia Kalina to też go poprawiasz?
0
Fifa2121
10 sierpnia 2018, 14:41
Suso odejdzie bo Conte nie gra skrzydłami, a podejrzewam że jest już z nami dogadany :)
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 14:42
0
Kris82
Kris82
10 sierpnia 2018, 14:38
Pod skrzydłami Montelli rozwinie swój talent niczym orzeł.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:40
przespałeś trochę kolego od poł roku nie ma Montelli w Sevilli... jest Pablo Machin trenerem.
2
Milanboy
10 sierpnia 2018, 14:44
Tylko adamos może mieć ten avatar
1
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2018, 15:21
Dokładnie, Montelle wykopali z Sevilli jeszcze przed końcem tamtego sezonu, chyba jakoś pod koniec kwietnia. Monti zanotował wtedy 7-8(?) meczów bez zwycięstwa w lidze i wyleciał szybciej niż go zatrudnili.
0
tober12
tober12
10 sierpnia 2018, 14:36
Nie wierzę że sprzedamy Suso plus Silva a jak sie nie uda sciagnac nikogo okienko się konczy
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:39
a może zmieniamy ustawienie? 4-3-1-2?
1
Gzikuu
Gzikuu
10 sierpnia 2018, 14:42
Jak na 4-3-1-2 skoro zostaniemy z Cutrone, Igłą i Borinim? :v
0
przemek.kili
przemek.kili
10 sierpnia 2018, 14:44
No to Silva musił by zostać, chyba że będziemy grać Borinim na ataku.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:46
Igła - Bakka/Cutrone/Tsadjout
0
FanatykACM
FanatykACM
10 sierpnia 2018, 14:36
Tylko nie Suso :(
2
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 14:31
"Sosu" weź no powiedz, że zostajesz :(
2
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:27
Sprzedac wszystkich jak idzie!:)
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:29
na acmilan.com jest dosc zdolnych graczy za free:)
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:32
Taki numer z zatrudnianiem kibiców do grania to w Legii by się przydał, bo różnicy w jakości gry nie będzie, a przynajmniej niższe koszta kontraktowe xD
4
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:51
gadasz przypuszczam ,ze by efekt byl znacznie lepszy:)
0
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 14:51
oczywiscie d;la Legii
0
Gzikuu
Gzikuu
10 sierpnia 2018, 14:27
A nie było tak, że w którejś wypowiedzi Suso/Leonardo/kogoś z Elliota mówiono, że zamierza się odnowić kontakt Suso bez żadnych zabaw w przyszłe klauzule?
0
Milanboy
10 sierpnia 2018, 14:27
Tak tak wielkie tak dla Promesa, to byłoby lepsze wzmocnienie niż Bernard
0
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 14:22
Duże tak dla PromesA ( z góry mówię nijak on ma się do pozycji Suso)
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:22
Oferta Rzymian za Suso: 20 mln plus Perotti
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 14:27
Napisalbym im SMSa o tresci: XDDD
5
GreyWay
GreyWay
10 sierpnia 2018, 14:28
XDDDDDDDD TSO
0
Gzikuu
Gzikuu
10 sierpnia 2018, 14:29
nie wiem czy jestem człowiekiem tak wielkiej wiary, ale widząc "SMS", to wiadomość elektroniczna jest ostatnią rzeczą, która mi przychodzi na myśl :v
0
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 14:36
40mln+Perotti to bym rozważyłbym. Ale gawędź zaraz napisze Faraon lepszy od Perottiego
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:37
ja bym im dał Suso za Undera plus niech jeszcze dopłacą z 15-20 mln
1
MK92
MK92
10 sierpnia 2018, 14:14
Wydaje mi się, że Suso jednak pójdzie do tej Romy... Trochę szkoda... Ale fajnie byłoby mieć Draxlera w Milanie.
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 14:12
Wymienić Suso na Promesa, bez sensu.
2
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 14:28
Wtedy pewnie przyjdzie Promes PLUS Castillejo. Wtedy to dobry deal. Uwielbiam Suso, ale nawet Liverpool gdyby mial tylko Salaha a z drugiej stron Boriniego nic by nie zdzialal. Musimy miec 2 dobrych skrzydlowych.
1
karp_fso
karp_fso
10 sierpnia 2018, 14:11
Oddanie Suso to głupota, nie możemy pozbywać się przed sezonem ważnego zawodnika. Jasne, za rok-dwa, ale nie teraz.
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
10 sierpnia 2018, 14:10
Z jednej strony sentyment do Suso za to co nam dal, a z drugiej jak juz wielu zauwazylo tylko dla niego trzymamy sie gra skrzydlowymi.. Pewnie kilku z was pamieta ostatni mecz w poprzednim sezonie z Fiorentina, gdzie nie gral wlasnie Suso, a Hakan zostal przesuniety do srodka.. Cudownie wyglada ta gra, choc i i Fiorentina na wiele pozwolila.. Chetnie zobaczylbym 4-2-3-1.. Jesli pozbywamy sie szrotu, a w dodatku poswiecamy Suso i Silve.. szykuje soe naprawde duza bomba transferowa i zbierane sa na nie srodku wedle zasad FFP, jeszcze tydzien.. Zaufajmy L&M!
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 13:58
Z Suso może być coś do rzeczy ponieważ Di Marzio donosi, że podeszliśmy do rozmów ze Spartakiem Moskawa odnośnie Quincy Promesa. Z kolei Sportmediaset informuje, że może nastąpić wymiana RR - Draxler obaj wycenieni na 34 mln.
0
Sheva7210
Sheva7210
10 sierpnia 2018, 14:02
Nie pozbywaliby sie wtedy Antonelliego. Strinic nie mialby zmiennika.
3
Yabaye
Yabaye
10 sierpnia 2018, 14:04
Calabria był próbowany w USA na lewej. Ale wtedy na prawej mamy szpital albo Abate. Wydaje mi się, że RR to pewniak.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:08
Sheva7210 Grał Borini, grał Calabria... Mamy primke...
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 14:09
Taka wymiana bylaby korzystna poniewaz zdecydowanie latwiej kupic dobrego LO niz skrzydlowego w tej samej cenie. Za 30-40 mln mozna miec najlepszych obroncow swiata. Gorzej byloby takiego przekonac na transfer do nas.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:10
Sky Sports tez podaje info odnośnie Promesa, wypożyczenie z opcją wykupu za 25 mln...
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:12
Zdecydowanie łatwiej kupić dobrego LO hue hue , szczególnie że jest deficyt na tej pozycji...
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 14:30
Deficyt chyba w twojej B-Klasie
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 15:02
Smieszne jak herezje zawarte w twoich postach.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
10 sierpnia 2018, 13:58
Gdzie Suso do Romy??? jeszcze bezpośrednio do rywala o walce TOP 4,albo dają 50 baniek albo nara.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 13:58
Zresztą zamiast wierzyć w takie bajki o odejściu Suso lepiej przeczytać wypowiedź Gattuso i ostatni wywiad Hiszpana.Ci, którzy zaczynają wierzyć w Draxlera powinni przebudzić się z letargu- w obecnej chwili Milanu nie stać na utrzymanie 3(Higuain+pomocnik+Niemiec) ''gwiazdorskich'' kontraktów.
0
Zuber
10 sierpnia 2018, 14:07
Starczy wyprzedać zbędnych zawodników i uwierz, że Milan stać na utrzymanie takich graczy, zobacz ile z klubowej kasy pobierał lub pobiera Kalinić, Montolivo, Silva czy Abate nie licząc już kontraktu Suso czy RR jakby mieli odejść.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 14:28
Zuber Po pierwsze Milan takimi ruchami robi miejsce dla pensji gwiazdy w 2 linii, a nie Draxlera(Żeby dodatkowo mieć na utrzymanie Niemca trzeba byłoby wymienić Reinę i Dollara). Po drugie -pomijając kwestię oddania Suso do bezpośredniego rywala za śmieszne pieniądze, błagam jaki RR?Mamy zostać z samym Striniciem, który co chwila łapie drobny uraz?Ciekawy jestem kto go zastąpi?Borini czy może fatalny na lewej stronie Calabria?Widzę, że niektórzy ludzie na tej stronie nie mają wyobraźni. Ps. Jakbyś wyjechał z popularnym na tej stronie argumentem ''słaby Rodriguez'' tzn. , iż nie masz pojęcia o taktyce Rino.
0
Milek1996
Milek1996
10 sierpnia 2018, 13:56
Coś ucichł temat Bakayoko, czyżby jutro testy medyczne? :D ewentualnie szykuje się jakaś wymiana z PSG za dolara :D
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 14:12
Mamy jeszcze tydzien, nie ma sie co spieszyc. Bakayoko tak czy inaczej jest na wylocie, a my mamy czas zeby dokladniej przesledzic rynek. W kazdej chwili mozna wrocic do rozmow z Chelsea.
0
zbylon
zbylon
10 sierpnia 2018, 13:51
Jeśli odejdzie Suso i Silva, oznacza to zmianę ustawienia na choinkę, bo nic innego nie wymyślimy z tym co mamy. Partnera dla Higuaina nie ma do gry z dwójka w napadzie. Cutrone może być co najwyżej jego zmiennikiem. Donnarumma Conti, Musacchio, Romagnoli, RR Kessie, Bakayoko, Biglia Jack, Hakan Higuain Ofensywnie wygląda to bardzo słabo. Jeśli ci dwaj odejdą, to Leonardo najprawdopodobniej szykuje nam jakąś bombę, albo dwie - inaczej walka o 6 miejsce jak co roku.
0
Tutkovic
Tutkovic
10 sierpnia 2018, 13:56
Choinka nie musi wyglądać bardzo słabo w ataku. Hakan na pewno będzie grał 2x lepiej niż na skrzydle a ponadto jak pozyskamy klasowego pomocnika żeby grał obok Hakana to ja jestem spokojny. Zmiany na lepsze !
0
konkix2
konkix2
10 sierpnia 2018, 13:48
Jeśli miałaby przyjść Draxler to jestem za.
0
Wilk87
Wilk87
10 sierpnia 2018, 13:47
Jeśli chcą pozbyć się Suso, to można zatrzymać Silve i przejść na 2 w ataku. Cutrone i Silva na zmiane book Higuaina
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 13:47
Jakby Leonardo sprzedał Suso za 40 mln. i to jeszcze Romie Milan okazałby się największym frajerem tego okienka.Wzmacniać bezpośredniego rywala za tak śmieszne pieniądze...
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 sierpnia 2018, 13:42
Odejście Suso będzie oznaką sprowadzenia kogoś konkretnego - może nie na miarę Draxlera, SMSa, czy Higuaina, ale kto wie. Pozdrawiam wszystkich fanów.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 13:44
1
Rafalzki
Rafalzki
10 sierpnia 2018, 13:38
Suso out Draxler in? biorę w ciemno.
6
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 sierpnia 2018, 14:38
No ok a kto na prawe skrzydło ???
0
tober12
tober12
10 sierpnia 2018, 13:35
To co owala Suso i gramy 442 Donna Calabria Caldara Romagnoli Rodriguez Bakayoko Kessie Bonavetura Hakan Cutrone Higuain
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
10 sierpnia 2018, 13:37
Idealny skład na 6/7 miejsce , zero kreatywności , jedynie ten Suso potrafił zrobić coś z niczego.
2
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2018, 13:41
Czy Ty właśnie ustawiłeś Bakayoko na skrzydle?
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 13:43
Hakan i Jack nie radzą sobie na prawym skrzydle i nigdy nie grali, więc zapewne Borini będzie śmigał hahahahaha
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 sierpnia 2018, 13:33
Na ten moment wydaje mi się że pozbycie się Suso i to do Romy to czysta głupota.. Kogo weźmiemy w jego miejsce? Ktoś z poza Włoch musi się zaadoptować do serię a.
1
gorylmagila
gorylmagila
10 sierpnia 2018, 13:32
Jeśli ma Suso odejść za lepszą i skuteczniejszą grę zespołu to jestem na tak. Zresztą to nie jest chiński Milan, który najpierw kupował a potem zastanawiał się co z tym zrobić. Tutaj jest jakiś plan.
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 13:39
Skąd wiesz że jest jakiś plan , może dramatyczna próba zarobienia pieniędzy ?
0
Krauser
Krauser
10 sierpnia 2018, 13:48
Rok temu też był plan, jeszcze bardziej ambitny niż obecny patrząc na wydane kwoty, każdy się podniecał a wyszło ...jak zawsze.
2
gorylmagila
gorylmagila
10 sierpnia 2018, 13:58
Kiedyś już tak było, że szukali pieniędzy to sprzedali dwóch najlepszych graczy co było początkiem końca. Chyba mają na tyle oleju w głowie aby powtórnie nie popełnić tego samego błędu ... Plan był tylko wykonawcy zupełnie inni. Jakiś Li to pożyczał pieniądze od żony a fundusz Elliott.
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 13:31
1. Antek 2. Monotlivo 3.Loca 4. Mauri 5.Silva 6. Bakka/Suso? Jestem ciekaw czy M&L w ciągu tygodnia ściągną 6 graczy za nich
0
Kasa ACM
Kasa ACM
10 sierpnia 2018, 13:54
1. Za Antka już jest - Strinić 2&3&4 - Prawdopodobnie Bakayoko, chyba raczej zostaje Bertolacci i tutaj trzeba wierzyć w jeszcze jedno nazwisko (oby jak największe) 5&6 - liczę po cichu, że Leonardo jednak dogada kogoś z P$G
0
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 14:03
Kasa ACM Berto kontuzje dostanie jak zawsze i nie będzie komu grać i nawet kogo rotować...
0
Kubencki
Kubencki
10 sierpnia 2018, 13:30
Fajnie byłoby wymienić Suso na gotówkę i Faraona, Stefan dużo gorszy od niego nie jest a może się przydać i to bardzo.
0
22KAD
22KAD
10 sierpnia 2018, 13:27
Draxlera ściągnąć Suso zostawić i naprawdę by to wyglądało fenomenalnie tylko pytanie co z defem bo Biglii tam nie widzę jest przesłaby ten Bakayoko byłby tam o wiele lepszy ale xhyba temat upadł
1
savicevic88
10 sierpnia 2018, 13:25
Jestem spokojny o to, że w razie odejścia Suso Leonardo i Maldini mają już plan. Bo gdyby najpierw sprzedali a później szukali to byłby to czysty idiotyzm. Mnie Suso nie przeszkadza, lubię go.
2
adamos
adamos
10 sierpnia 2018, 13:41
Skąd wiesz że mają jakiś plan ? Tylko ze względu na to że są legendami klubu ?
0
savicevic88
10 sierpnia 2018, 15:54
Wyczytałem wczoraj w Gali.
0
Milanista 95
Milanista 95
10 sierpnia 2018, 13:24
Mam nadzieję że jeśli odejdzie Suso to w jego miejsce będzie jakaś bomba. Marzy mi się Bailey. Coś czuję że może być ciekawie na koniec mercato
0
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 13:24
Jak Suso odejdzie to zwątpie w cały ten projekt
1
milan2002
milan2002
10 sierpnia 2018, 13:23
Płakał za Suso nie będę, ale jego sprzedaż w tym momencie będzie kłopotliwa. Będziemy mieli tydzień na sprowadzenie kogoś a inne kluby będą wiedziały, że stoimy pod ścianą. No chyba, że zmieniamy system gry. Tylko, że znowu za dużo zmian może nam wyjść bokiem.
0
Paul Singer
Paul Singer
10 sierpnia 2018, 13:22
Suso: „Oferty i odnowienie kontraktu? Dostaliśmy kilka ofert, cztery lub pięć, ale klub nie chciał negocjować. Zawsze mówiłem, że kocham Mediolan i moja rodzina jest bardzo szczęśliwa. Z nowym zarządem siądziemy i porozmawiamy o ponownym odnowieniu umowy. Poprzednio zrobiłem to w listopadzie i może wkrótce uczynię to znowu. To dla mnie duma. Pomimo Juventusu na szczycie, wie się i czuje się, że Milan to jeden z najsilniejszych klubów. To dla mnie radość, że jestem z jednym najważniejszych zawodników tego klubu”.
3
victor89ck
victor89ck
10 sierpnia 2018, 13:18
Wg mnie Suso jest dla nas ciężarem, w takim sensie, że jest dobrym graczem, a nawet bardo dobrym ale nie wpasowuje się w taktykę, przez co na siłę układamy taktykę pod niego kosztem innych graczy, którzy muszą się dostosować. Sprzedaż do Romy i kupno tak samo dobrego gracza do pomocy byłoby dobrą opcją. Andre Silva - miał czas na pokazanie się, przed startem był wyżej w hierarchii niż Cutrone, a obecnie jest nawet niżej niz Bacca. Wypożyczyć, a najlepiej sprzedać bez sentymentów.
0
grzyweek7
grzyweek7
10 sierpnia 2018, 13:12
Roma nie chce Depay'a także podbija po Suso, jakoś cały czas mi się wydaje że El Shaarawy jest tam nie doceniany...
1
Domas1989
Domas1989
10 sierpnia 2018, 13:10
Myślę, że Leo i Paolo mają już kogoś zaklepanego w przypadku odejścia Suso i Silvy inadzej jest to trochę pozbawione sensu, chyba, że zmiana taktyki wisi w powietrzu, oby na 4-2-3-1. Wtedy Igła i Cutrone wystarczą, tylko Suso trzeba by zastąpić.
1
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 13:06
Dodam tylko że Roma podbija po Suso bo nikogo lepszego w tej cenie nie ma, myślę że to powinno zobrazować nadchodzący kataklizm
1
Madman
Madman
10 sierpnia 2018, 13:05
Prawda jest taka ,ze nigdzie nie pojdzie pewnie podwyzke chca
1
AdamoX
AdamoX
10 sierpnia 2018, 13:04
Kurde oby Suso został bo bez niego może być lipa
1
Rossoner1996
Rossoner1996
10 sierpnia 2018, 13:03
Jesli Suso odejdzie to zbieram Kessiego i reszte plenienia i ruszam na podbój Casa Milan. Oogga bogga!!!
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2018, 13:05
0
Rossonero_1899
Rossonero_1899
10 sierpnia 2018, 13:01
Suso mam nadzieję że to jakiś kiepski żart stracic jednego z najlepszych naszych zawodników i wzmocnic bezposredniego rywala w wyscigu o LM przecież to jakas kpina jak juz maja pchac to za granice co oni kombinuja nie mam pojecia :(
1
Marcin1995
Marcin1995
10 sierpnia 2018, 13:00
Jak Suso odejdzie do Leonardo ma wielki minus u mnie jeszcze do Romy, Top4 będzie w sferze marzeń skoro oddajemy do bezpośredniego rywala kluczowego zawodnika
0
glizder
glizder
10 sierpnia 2018, 12:56
jeżeli oddamy Silvę na wypożyczenie z opcją wykupu to jeżeli Sevilla zdecyduję się na wykupienie zawodnika to czy Milan będzie mógł odrzucić ofertę?
0
Kasa ACM
Kasa ACM
10 sierpnia 2018, 12:57
Nie, inaczej to byłoby bez sensu.
0
tmqTV
tmqTV
10 sierpnia 2018, 13:04
jeżeli będzie to "opcja" to Milan może odrzucić ofertę
0
tommyb1
tommyb1
10 sierpnia 2018, 13:10
tmqTV: absolutnie nie możemy odrzucić takiej oferty - opcja wykupu polega na tym że pożyczający decyduje czy chce czy nie chce. Umówiona kwota jest obligatoryjna. Chyba że bedą chcieli wykupić go za mniej. Wtedy możemy się nie zgodzić (co właśnie dzieje się z Baccą)
0
muamba_kabumba
10 sierpnia 2018, 12:55
Wygląda to trochę tak , jakby zbierali środki na jakąś bombę ... szkoda tylko, że kosztem Suso ;/
0
grzyweek7
grzyweek7
10 sierpnia 2018, 12:54
Jak sprzedamy Suso, to 4-3-3 odpada, więc można 4-4-2 a do tego potrzebny jest Napastnik no chyba że Silva nie odejdzie, albo ewentualnie Pato przyjdzie. Ale oby Suso został bo robi dużo dla Milanu. A jeszcze odnośnie Pato gdyby przyszedł to mógłby grać na pozycji lewo skrzydłowego co było by dobre bo Hakan grałby w środku. A numer 7 czeka...
1
Vol'jin
10 sierpnia 2018, 13:04
Ale ty wiesz, że do 4-4-2 też trzeba mieć "skrzydłowych" ? logika mega xD jedynie co ma sens to 4-3-1-2 lub choinka 4-3-2-1 ( z tym, że prędzej łatwiej znaleźć skrzydłowego niż drugą "10" do choinki)
0
grzyweek7
grzyweek7
10 sierpnia 2018, 13:10
No nie chodziło mi o sztywne ustawienie 4-4-2 tylko o to że wtedy gramy z dwójką z przodu i bez skrzydłowych, ale masz rację nie precyzyjnie to sformułowałem.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2018, 13:12
A gdzie w 4-4-2 upchnąć Hakana?Czy jego też mamy sprzedać jak Suso?
0
Gringo Milano
Gringo Milano
11 sierpnia 2018, 11:49
Vol'jin napisałeś kilka dni temu pod moim komentarzem że: "4-3-1-2 jest tak archaicznym ustawieniem, i uważam, że to nie ma racji bytu działać. Toć do tego ustawienia trzeba mieć dwóch klasowych bocznych obrońców. 3 tytanów w środku pola by to miało sens" - przyznaje racje, ale jak kilka dni później widzę Twój wpis o powyższej treści to się we mnie kotłuje i masz u mnie łatkę Fifa menagera komentującego wszystko, gdzie jesteś w stanie pokazać jedną ze swoich dziesięciu racji...
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się