SCUDETTO


MERCATO LIVE 12 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

12 sierpnia 2018, 09:18, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 12 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[09:18]: Już tylko detale dzielą Tiemoue Bakayoko od przenosin do Milanu na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu, pisze Il Corriere della Sera. Kwoty mogą być podobne co w przypadku przenosin Andre Silvy do Sevilli - Chelsea zarobi 5 mln euro teraz, a kolejne 30 mln euro wpłynie na jej konto, jeśli rossoneri zdecydują się pozyskać Francuza na stałe.

[09:20]: Ostatnie dni mercato, które zamyka się we Włoszech w najbliższy piątek o godzinie 20:00, to bardzo intensywny czas. Z tego powodu z drużyną do Madrytu nie poleciał dyrektor sportowy Milanu, Leonardo, który pracuje w kwestii transferów wychodzących i tych do klubu - podaje Il Corriere dello Sport.

[09:49]: Media podsumowują także transfer Manuela Locatellego do Sassuolo, który ma nastąpić jutro: Milan nie będzie miał żadnego prawa odkupu piłkarza w przyszłości, a teraz zarobi 2 mln euro na płatnym wypożyczeniu, podczas gdy kolejne 12 mln euro plus ewentualne bonusy wpłyną na kontro rossonerich za rok.

[10:44]La Repubblica twierdzi, że Milan jest gotowy zaoferować Lazio za Sergeja Milinkovicia-Savicia dwóch zawodników: Giacomo Bonaventurę Riccardo Montolivo. Ponadto oczywiście rossoneri musieliby dołożyć sporo pieniędzy, które mogłyby pochodzić np. ze sprzedaży last minute Gianluigiego Donnarummy.

[10:56]: Natomiast Tuttosport pisze o ofercie za Sergeja Milinkovicia-Savicia, w której Milan zawarłby, oprócz Bonaventury, Fabio Boriniego. Opłata za wypożyczenie Serba opiewałaby wówczas na 15/20 milionów euro plus karty obu Włochów - wycenianych odpowiednio na 25 i 8 milionów euro, a po roku rossoneri przelaliby na konto Lazio kolejną transzę w kwocie 60 milionów euro, tym samym definitywnie wykupując pomocnika.

[12:33]Tuttosport uważa, że choć transfer Sergeja Milinkovicia-Savicia do Milanu wydaje się praktycznie niemożliwy, to Leonardo niestrudzenie pracuje nad nim od tygodni. Z próbą pozyskania Serba mają być związane także liczne pożegnania z drużyną rossonerich - kilka z nich zostało już dokonanych, jeszcze do kilku ma dojść w samej końcówce mercato. Wszytko musi się bilansować.

[12:55]: Dziennikarz Daniele Longo poinformował, że w Lega Serie A złożono już nowy kontrakt Patricka Cutrone. Napastnik podpisał umowę z Milanem do połowy 2023 roku. W najbliższym czasie klub z pewnością wyda stosowny komunikat w tej sprawie.

[13:07]: Łączony jakiś czas temu z Milanem pomocnik PSG, Adrien Rabiot, odrzucił ofertę przedłużenia kontraktu z paryskim klubem, z którym ma jeszcze rok ważnej umowy - podaje L'Equipe.

[13:15]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, trener Bolognii, Filippo Inzaghi, chętnie sięgnąłby po swoich dwóch byłych podopiecznych z Milanu - Riccardo Montolivo Cristiana Zapatę. Odejście z drużyny rossonerich Włocha wydaje się niemal przesądzone, z kolei pozycji w zespole Kolumbijczyka również nie należy do zbyt mocnej.

[13:45] Tiemoue Bakayoko już dziś wieczorem ma dotrzeć do Mediolanu, a jutro przejść testy medyczne przed podpisaniem kontraktu z Milanem - donosi MilanNews.

[15:35]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, Genoa do samego końca próbuje pozyskać Andreę Bertolacciego. Na tę chwilę jednak Milan nie jest otwarty na rozstanie z włoskim pomocnikiem.

[17:40]: Tiemoue Bakayoko wkrótce w Mediolanie. Wypożyczenie z opcją wykupu, a koszt całej operacji opiewa na łączną kwotę 40 milionów euro, informuje Gianluca Di Marzio.

[18:09]: Ten sam dziennikarz pisze, że Milan pracuje nad transferem Samu Castillejo. Oferta Leonardo i Maldiniego prezentuje się następująco: 18 milionów euro plus Carlos Bacca. Takiego rozwiązania nie akceptuje Villarreal oczekując samej gotówki w postaci 25 milionów euro.

[18:57]La Gazzetta dello Sport podaje, że lada chwila na mediolańskim lotnisku Linate wyląduje Tiemoue Bakayoko. Łącznie sprowadzenie Francuza będzie kosztowało Milan około 40 mln euro, choć "na papierze" zostanie wszytko zawarte w wypożyczeniu z opcją wykupu. Zawodnik ma związać się z mediolańczykami na 5 lat (1+4).

[19:30]: Dziennikarz Fabrizio Romano poinformował, że Tiemoue Bakayoko jest już w Mediolanie. Jutro Francuz przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt z Milanem.

[19:41]: Alfredo Pedulla podaje, że Sporting CP chce pozyskać Carlosa Baccę, ale póki co nie dysponuje zgodą ze strony piłkarza, bo Kolumbijczyk ciągle ma nadzieję na powrót do Villarrealu.

[21:13]: Coraz głośniej o gigantycznej ofercie Milanu za Sergeja Milinkovicia-Savicia - już nie tylko w źródłach "insiderskich". Luca Pagni z La Repubblica twierdzi, że rossoneri zaproponowali Lazio przeprowadzenie operacji wartej łącznie 125-130 mln euro, ale przy użyciu nie tyko gotówki. Wypożyczenie z opcją wykupu miałoby dotyczyć uiszczenia pewnej sumy już teraz oraz oddaniu rzymianom Fabio Boriniego Giacomo Bonaventury. Resztę pieniędzy Orły otrzymałyby za rok. Włodarz Lazio, Claudio Lotito, chciałby dostać wyłącznie pieniądze - waha się i dostał czas na udzielenie odpowiedzi do wtorku. Ważne informacje w temacie Serba zapowiada na jutro Tuttosport.



349 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
13 sierpnia 2018, 08:15
Ja czegoś nie rozumiem. Elliott przejął nasz klub za bezcen, dlaczego nie może przysponsorować paru zawodników za 100 mln. FFP by nas nie objęło bo kupuje sponsor jak w przypadku Krystyny.
0
roby
roby
13 sierpnia 2018, 08:15
Niby leży na stole 100 baniek...pytanie czy SMS jest tak dobry ?czy za taką kasę nie kupilibyśmy kogoś z wielkim nazwiskiem?
0
kawalerowicz
kawalerowicz
13 sierpnia 2018, 08:01
80 mln to powinna być maksymalna kwota za Savicia. Rynek ocipiał
0
victor89ck
victor89ck
13 sierpnia 2018, 07:57
Savić wg mnie ma lepsze papiery niż Pogba, jednak 130 mln to lekka przesada. Niemniej jednak jeśli jakiś cud się stanie i do nas trafi to będę skakał z radości, bo przyjdzie do nas jeden z najlepiej zapowiadających się pomocników, a taki transfer i za taką kwotę, to będzie tylko potwierdzenie tego, że Milan wraca! Elliott to nie szejki, którym manna spadła z nieba, tylko firma budowana przez lata, firma która zatrudnia najlepszych analityków finansowo-ekonomicznych i z pewnością ten transfer mieści się w budżecie. Jeśli mamy na niego kasę i jest sposób aby w ramach FFP ten transfer współgrał w planem odtworzenia Milanu, to co, zapraszamy Sergej
0
Marcov72
Marcov72
13 sierpnia 2018, 07:46
Zdecydowane tak, jeden z najlepszych pomocników we Włoszech, z miejsca podnosi wartość naszej pomocy,ma 23 lata ,może być jeszcze lepszy,on i skrzydłowy i można rozpoczynać sezon
0
22KAD
22KAD
13 sierpnia 2018, 09:39
Przeciez jak on przyjdzie to żadnego transferu juz nie będzie XD
0
miszka
miszka
13 sierpnia 2018, 07:38
Mam mieszane uczucia co do SMS-a...warto, nie warto...ale poprostu chyba na ten transfer nie ma szans wiec temat sam sie wyjasni.
0
Cesash
Cesash
13 sierpnia 2018, 07:08
Panowie czy on jedt takich pieniedzy wart? Czy jest to marzenie Leonardo i teraz Lotito zwęszył interes i ma takie wymagania. Przecież to większa suma niż za Pogbe, a wydaje mi się że lepszy nie jest ..
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
13 sierpnia 2018, 07:10
Próba oprócz swego czasu Beckhama to najbardziej przereklamowany piłkarz. Savic go wciąga nosem:)
2
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
13 sierpnia 2018, 07:13
Pogba...
2
Cesash
Cesash
13 sierpnia 2018, 07:15
No w ManU już mu tak nie idzie, ale w Juve to cuda robił. Też nie wiadomo jak i Sergej ną zmianę otoczenia zareaguje.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 07:16
0
zbylon
zbylon
13 sierpnia 2018, 13:57
Jarosław Kaczyński - najbardziej przereklamowanym piłkarzem w historii piłki nożnej jest Neymar i chyba długo nikt go nie przebije. Beckham wcale nie był przereklamowany.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 sierpnia 2018, 03:21
Jak można nawet myśleć o takiej wymienienia?Pal licho już tego Jacka jako piłkarza czy człowieka, ale obecny zarząd powinien chronić ''włoską'' grupę w Milanie.Tymczasem idą w tym samym kierunku, co Inter, a potem będzie zdziwienie dlaczego pomimo mocnej na papierze kadry rok w rok są wyniki poniżej oczekiwań...Ze względu na sam fakt osłabiania tożsamości klubu/zespołu zdecydowane nie dla takich kombinacji z wymianami piłkarzy
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
13 sierpnia 2018, 06:36
Borini, czy nawet Bonaventura to nie jest poziom reprezentacyjny.
0
Khaoz
Khaoz
13 sierpnia 2018, 06:37
Tożsamości zespołu? Chciałbym zauważyć, że na dzień dzisiejszy w Milanie możesz wystawić całkowicie włoską obronę z Dolarem w bramce, Contiego, Calabrie, Caldare i Romka. Jeżeli tylko każdy z nich będzie dobrze grał i dołożysz Cutrone to masz 6 zawodników włoskich w podstawowym składzie. Do tego dochodzą juniorzy wchodzący do pierwszej drużyny. Niestety budowanie drużyny na siłę z włoskich zawodników nie sprawi, że będą grali lepiej. Oczywiście, że aspekt przywiązania itp. zgadam się, ale nie kosztem możliwego rozwoju drużyny. Niestety problem z włoskimi zawodnikami jest ostatnio taki, że uwierzyli w swoją zajefajność i zrobił się wielki problem w całej lidze. Efektem jest brak awansu na mundial. Nawet Chiellini wypowiadał się krytycznie o włoskich obrońcach w tonie braku umiejętności defensywnych. Nie uważam, że należy ich faworyzować jedynie dlatego, że są włochami. Jeżeli są bardzo dobrymi zawodnikami, z determinacją i chęcią rozwoju, wolę ich niż genialnego Argentyńczyka. Jeżeli jednak są zwykłymi/dobrymi zawodnikami, klub celuje natomiast w najwyższe cele, to wolę bardzo dobrego Serba. W największych klubach zawodnicy muszą wiedzieć, że albo się rozwijają albo zastąpi ich ktoś inny, bez względu na to czy wychowali się pod samym stadionem.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 sierpnia 2018, 08:00
Khaoz Jak pozbędą się włoskich zawodników skończą jak Inter, gdzie mocna kadra z 1 Włochem nie mogła przez kilka lat niczego konkretnego wygrać.Tutaj nie chodzi o poziom sportowy, durny projekt ''włoski Milan'' Berlu czy jakieś wymyślone przywiązanie, ale o tzw. syndrom ''Wieży Babel'- przy przesycie obcokrajowców może zaniknąć tożsamość zespołu, a w raz z nią znikają wyniki sportowe'.Przecież nawet jedyny d wyjątek od reguły-Chelsea, mimo rok w rok bardzo dobrej ławki zaczęło brakować wyników.I tutaj nie chodzi o samą wymianę na SMS'a.Podsumowując zespół bez silnej krajowej grupy zawodników często nie ma szans na dobre rezultaty.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
13 sierpnia 2018, 08:23
Finał LM 2005: w podstawowym składzie 4 Włochów (Nesta, Maldini, Pirlo, Gattuso). Rok później Włochy zdobywają Mistrzostwo Świata (bez Maldiniego). Finał LM 2007: 7 Włochów w podstawowym, trzech w rezerwie (w tym Maldini, Ambrosini, Favali, Brocchi, którzy nie grali w reprezentacji). Inter Mediolan w 2010: zaledwie 3 Włochów w składzie - na ławce rezerwowych. Mógłbym jeszcze podać przykład Juventusu, ale nie chce mi się rozpisywać (możesz sobie sprawdzić rok 2015 oraz 2017), bo Twoja teoria nie ma sensu. Khaoz już wymienił obecnych Włochów w Milanie, którzy za parę lat mogą stanowić podstawę reprezentacji.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 sierpnia 2018, 09:31
Przy tym tempie wymiany Włochów na obcokrajowców podczas tego okienka w następnym ważnym(o ile taki będzie przy takiej kadrze) dla Milanu meczu zagra 1-2 lub nawet żaden piłkarz z włoskim obywatelstwem.Dlatego powinni przyhamować z pomysłami tego pokroju.
0
22KAD
22KAD
13 sierpnia 2018, 01:10
Jest kolejna oferta za milikovicia savicia!!! Chcą tylko Przemka Bargiela i 5 milionów euro!!!
3
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 00:19
Ponoć jest też kolejna oferta za Sergeja, 40 mln wypożyczenie + 70 mln opcja, gdzie w tych 70 zawiera się również karta Boriniego. W takim wypadku Jack zostałby u nas (i pewnie zrezygnowalibyśmy z zakupu skrzydłowego).
2
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:30
Taka opcja bez Jacka bylaby mega bo Bonaventura bylby zmiennikiem, ktorego tak bardzo nam brakuje. Ale jakakolwiek operacja z Savicem wydaje sie nierealna. Nie potrafimy sciagnac Rabiota czy Castillejo, wogole od lat nie wydajemy wiecej niz 40 mln na jednego zawodnika, a nagle mamy przebic trasnfer Cristiano Ronaldo? Nie uwierze w te plotki dopoki nie zobacze Savica w naszej koszulce.
1
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2018, 00:03
Już to widzę... wypożyczenie za kasę + Borinho i Jack z opcją wykupu, po sezonie SMS twierdzi, że Milan to jednak nie to i wraca do Lazio, a my zostajemy wydymani przez Lazio któremu damy (powiedzmy) 30 koła za wypożyczenie i karty dwóch graczy XD Ja bym nie ryzykował.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2018, 00:05
Opcja znaczy tyle, że to klub, do którego trafia piłkarz, decyduje, czy chce wykupić gracza czy nie. Sam zawodnik nie ma w tym momencie już nic do powiedzenia.
1
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:08
Dokladnie, opcja wykupu to calkiem inna sprawa niz klauzula. Zkladajac, ze Suso ma klauzule 40 mln i zglosi sie po niego Korona Kielce, ten jednak nie bedzie chcial grac w Polsce, moze odrzucic podpisanie kontraktu, mimo, ze klub oferuje te 40 mln. Przy wypozyczeniu z opcja wykupu gracz podpisuje kontrakt z klubem, ze swiadomoscia ze ten sie moze przedluzyc jesli klub tego zechce.
2
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2018, 00:26
Zawodnik nie ma nic do powiedzenia? Wydaje mi się, że w przypadku kiedy mówimy o OBOWIĄZKU wykupu nie ma nic do powiedzenia. W przypadku opcji chyba decydująca jest rola zawodnika. Niemniej, nie wierzę w SMSa, prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie niż ten w te okienko dołączy do Milanu.
1
Cesash
Cesash
13 sierpnia 2018, 00:47
Przy obowiązku klub ma obowiązek wykupienia bez gadania. Przy opcji może, ale nie musi i tu zawodnik nie ma nic do gadania.
2
Robinowski
Robinowski
12 sierpnia 2018, 23:55
Silva mógł spokojnie zostać i być zmiennikiem równieź na lewe skrzydło. Decyzją z wypożyczeniem według mnie na minus.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 23:49
Rok temu płacz, bo zamiast kupić jednego gracza na pozycje robiące różnicę na starcie rozmienialiśmy na drobne teraz chcemy jednego to płacz bo lepiej kupić 2-3 i bądź tu mądry xD
5
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:04
Tylko rok temu, poza Bonuccim nie przychodzili zawodnicy klasy swiatowej. Teraz gdy mamy niby dac te 120 na Savica, ludzie wola aby wydac np po 40 mln na 3 pilkarzy, W tej cenie spokojnie mozna kupowac grajkow z najwyzszej polki.
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:36
Dobra, nie chcę już Castillejo...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180812/2fccc9c1bc4e5f59a88be9d378ee38e1.jpg
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2018, 23:53
1
Olli666
Olli666
12 sierpnia 2018, 23:47
Linuksie mi nie otwiera;/
0
Olli666
Olli666
12 sierpnia 2018, 23:48
Link mi się nie otwiera :/ *
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:54
Dziwne, u mnie działa... :P
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 sierpnia 2018, 00:04
Co to za Brzydka płaska kobieta? Jestem tolerancyjny i nie przeszkadzaja mi geje, lesbijki, czarni i biali ale to co prezentuje Castilejo na tym zdjęciu mi przeszkadza.
0
Shevc
Shevc
13 sierpnia 2018, 00:05
Olli666 ciesz sie. Lepiej zebys tego nie widzial..
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:06
Czepiacie sie. Polecam spojrzec czasami na fotki Krychowiaka xd Moze takie trendy akurat w Hiszpanii.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
13 sierpnia 2018, 07:12
Co za oblech
0
Paul Singer
Paul Singer
12 sierpnia 2018, 23:30
Sprawa wyglada tak: Sprzedajemy mase zawodnikow (lub oddajemy ich za darmo), a blisko odejscia sa kolejni zawodnicy (Bertolacci, Locatelli, Bacca). Naszym glownym celem transferowym jest gosc drozszy niz Cristiano Ronaldo. Zostalo 5 dni do konca okienka a my czekamy do wtorku na odmowe oferty za Savica (chyba nikt nie sadzi, ze Lazio zechce Boriniego i hajs w ratach) W ostatnim dniu sciagamy zawodnika z Genoi lub jakiegos innego Perottiego na skrzydlo bo na nikogo innego nie ma czasu. Jestesmy w czarnym odbycie i nie mamy lawki rezerwowych. Dziekuje za uwage.
4
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
13 sierpnia 2018, 00:00
Coz, juniorzy dostana wtedy pole do popisu.
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:11
Ta, juniorzy. 5 minut w ostatnim meczu ligowym o pietruszke. Widac bylo w towarzyskich ile juniorow u nas pogralo. Jesli nie wchodza towarzyskich to nagle maja grac w lidze?
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:15
Napisales o czarnym scenariuszu , wiec opisalem co moze byc skutkiem krotkiej wowczas kadry.
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 00:27
I tak zostana zapewne Mauri, Abate, Borini, Zapata czy Simic i kazdy z nich bedzie w hierarchii wyzej niz nasz najzdolniejszy junior. Smutne ale prawdziwe.
0
Encore
Encore
12 sierpnia 2018, 23:30
Silva właśnie debiutuje w Sevilli,ciekawe jak sobie tam poradzi.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
12 sierpnia 2018, 23:30
Pytanie do redakcji Dostałem te ostrzeżenie za komentarz którego nie napisałem? Czy to był błąd kogoś z redakcji
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
13 sierpnia 2018, 07:28
Z tego co widzę już nie masz, więc zapewne był to błąd
0
karrom13
karrom13
12 sierpnia 2018, 23:30
A Silva już debiutuje w Sevilli.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
12 sierpnia 2018, 23:28
Nie dla Sms'a. Jest za drogi a do tego oddadzą Bonaventurę?
1
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:28
Ponoć poproszono Boriniego i Mauriego o oddanie numerów na koszulkach... To co, kogo witamy z #4 i #11? :)
1
Paul Singer
Paul Singer
12 sierpnia 2018, 23:32
Mam nadzieje, ze poproszono ich calkowicie o oddanie koszulek na zawsze.
4
Paul Singer
Paul Singer
12 sierpnia 2018, 23:58
Odejscie Boriniego ucieszylo by mnie tak samo jak Lorda Bonery.
0
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2018, 23:22
SMS - jestem na nie. Taka operacja mogła by dojść do skutku tylko w przypadku sprzedarzy kogoś za 100mln... Donnarumma? rok temu jeszcze może ... ale teraz? absudrdalny pomysł.
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:30
Jeśli formuła transferu to byłoby wypożyczenie z opcją, to taka sprzedaż mogła by się odbyć w przyszłym roku, a po dobrym sezonie Gigio mógłby ponownie być wart około 70 mln. Do tego wymiana Suso np. na Promesa, na której byśmy zyskali 15-20 mln, i już mamy kwotę, z której możemy spłacić Sergeja i ratę za Higuaina. Nic nie jest niemożliwe, jeśli chodzi o FFP, trzeba tylko być dobrym dyrektorem sportowym, który wie co robić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2018, 23:34
...wszystko zgoda, tylko po co? jak za taką sumę można mieć dwóch SMS-ów albo lepszych. SMS to nie Ronaldo żeby w dwa dni akcje skoczyły o 100mln czy ileś tam...
0
Puszek
Puszek
12 sierpnia 2018, 23:15
Taka plotka o SMS jest absurdalna przede wszystkim ze względów ffp, ale na domiar złego musimy pamiętać jak bardzo wąską kadrę w pomocy mamy - jeżeli odpuścimy jeszcze 2 pomocników, w czym 1 z podstawowej 11, a drugi żelazny zmiennik, to nie mamy już kim grać po prawdzie.
0
zbylon
zbylon
12 sierpnia 2018, 22:44
Ja myślę, że jest coś na rzeczy. Eliott musi mieć jakieś wtyki w UEFA, bo wszystkie duże kluby zbroją się na potęgę. Czyżby szykowało się odejście od FFP? Ja akurat nie miałbym nic przeciwko skasowaniu socjalistycznych pomysłów. Stąd te wypożyczenia z opcjami, które stały się bardzo modne w tym mercato.
4
Rocker
Rocker
12 sierpnia 2018, 22:49
Ale kiedyś te "nieobowiązkowe" opcje trzeba będzie spłacić i wtedy UEFA zapuka do drzwi z teczką z napisem FFP w rękach...
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:12
Jest chyba wręcz przeciwnie - zobacz na PSG, które w tym okienku chyba oficjalnie za pieniądze pozyskało tylko Mbappe (ubiegły rok to było wypożyczenie) za kwotę 135 mln, a sprzedało graczy za 65 mln (za Transfermark.pl). I poza tym cisza. A są też informacje, że mają uzgodnione warunki z dwoma innymi piłkarzami, ale aby móc ich pozyskać, najpierw muszą sprzedać swoich za 70 mln (co by się zgadzało z w/w liczbami). A skoro nawet Paryżanie muszą trzymać się zasad, to raczej one się szybko nie zmienią.
1
Bufor85
Bufor85
12 sierpnia 2018, 22:38
To wszystko wiąże się z tym, że te transfery przyniosą nam wysoką pozycję i w Serie A i w Lidze Europy, a co za tym idzie, to dochody z oglądalności plus premie w występach LE itd.
1
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:13
Równie dobrze może się okazać, że Gigio będzie miał dobry sezon i sprzedamy go za 70-80 mln (i tak będziemy mieć Reinę i Plizzariego), co da nam dodatkowo chyba 1/3 aktualnego budżetu.
0
MK92
MK92
12 sierpnia 2018, 22:25
Te plotki z Sergejem zbyt długo się utrzymują, by temat jego przejścia do Milanu był nierealny. Czuję, że czeka nas w ciągu najbliższych kilkudziesięciu godzin prawdziwa bomba.
6
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:15
Jest realny, ale wciąż bardzo mało prawdopodobny. :)
5
viciousfoxie
viciousfoxie
12 sierpnia 2018, 22:22
Jak ktoś nadal wierzy w Savicia to naprawdę doceniam takową naiwność;)( jesteśmy pod toporem ze względu na ffp, ale na pewno wystosujemy taka oferte, a ponadto Lazio i LOTITO zgodzi się na stóweczke na wypozyczenie x D ale w sumie Leonardo się uśmiechnał więc Sergej juz w 90% jest piłkarzem MilanuXD Panowie ochłońcie i liczmy, że przyjdzie jakikolwiek pomcnik, który jest > Bonaventura. Pozdrawiam i Forza Milan :)
0
mathiaz
mathiaz
12 sierpnia 2018, 22:39
Pytanie ilu jest pomocników ">Bonaventura" w naszym zasięgu:) #welcomebackPato Nie no sęk w tym, że mam koszulkę z nazwiskiem Kaczora i chcę żeby znowu była aktualna. Good troll is a good troll:D:D:D
0
Majkel69
Majkel69
12 sierpnia 2018, 22:22
Przypominam, że część transferów z poprzedniego sezonu ma być spłaconych w tym i następnych okienkach transferowych:( jeszcze bardziej nas to ograniczy...
0
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 22:18
Sęk w tym , ze my musimy wychodzić na 0 przy okienkach. Co z tego, ze zainwestowalibysmy w Siergieja 120mln ( hipotetycznie, pomijajac zgode gracza itp.) Skoro za rok trzeba byłoby to zrownowazyc plus np. Wykup Higuaina. Albo bysmy musieli jakos sie wywinac i ich nie wykupowac, przez co bylibysmy skresleni i traktowani niepowaznie ( slusznie zreszta) albo sprzedac Caldarę, Suso , Donnarume , Romka itp. A kazdy by wiedzial, ze potrzebujemy kasy. Zreszta nie wiem co to za doszukiwanie sie innych usmiechow Leonardo... Tez jestem fanem talentu SMSa, ale niestety na dzisiaj to dla nas utopia. "Druga grupa podatkowa".
0
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 22:27
jakie na 0? Mamy coś podpisane z UEFĄ ? NIE jedynie co to nie można - 100 mln przy transferach wyjść
0
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 22:27
jakie na 0? Mamy coś podpisane z UEFĄ ? NIE jedynie co to nie można - 100 mln przy transferach wyjść
0
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 22:32
Jeszcze nie , ale to , ze nam cofneli karę wcale nie oznacza, ze nas to nie ominie, a wlasnie przyjmie taki wymiar. Zreszta, nie bez powodu Leonardo o tym wspomina co wywiad nt wzmocnien, ze beda dzialac aby nie narazac sie FFP. Naprawdę myslisz, ze mozemy drugie okienko z rzedu rzucac kasa bez zobowiązan?
0
Marcin1995
Marcin1995
12 sierpnia 2018, 22:40
Te 100 to też niedokonany mit Juve czy Liverpool są ponad 100
0
Marcin1995
Marcin1995
12 sierpnia 2018, 22:42
Niedokonany mit to złe określenie po prostu mit
0
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 22:46
A ile ostatnio jestesmy na minusie? No wlasnie. Nawet Juve musialo pozbyc sie Higuaina , poza tym oni generuja duzo wieksze zyski - wlasny stadion , dobre wyniki w LM. FFP to nie ich zmartwienie. Klubow angielskich nawet nie ma co stawiac za przyklad, bo przy tej gigantycznej kasie z praw telewizyjnych maja w nosie FFP nawet bez jakichs osiagniec - wystarczy spojrzec na wydatki takiego Evertonu, ktory podobnie jak my jest w LE a szasta kasą. Bylo cos (nie wiem, czy potwierdzone) , ze tam spadkowicz dostaje wiecej niz zwyciezca LM , zeby jeszcze bardziej sie nie stoczyc..
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:32
Zgodnie z transfermarkt.pl, w tym sezonie jesteśmy na minusie niecałe 5 mln euro. Do tego pozbyliśmy się wielu 'balastów', więc spodziewam się, że na pensjach te 5 mln odrobiliśmy. Także, tego, obecnie finansowo jest wręcz bardzo dobrze.
0
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 23:50
Ale to wszystko przerzuca się na kolejny sezon i nie uciekniemy od wydania kasy. A nie jest powiedziane, ze nagle Donnaruma bedzie wtedy warty 80 a Suso 60mln. Ponadto jesli beda mieli tak udane sezonu to oslabimy sie puszczajac ich i koniec koncow kroku w przod nie zrobimy.
0
mathiaz
mathiaz
12 sierpnia 2018, 22:14
Ja mam takie pytanko odnośnie tej oferty z wymianą za Jacka i Fabio. Na jakiej zasadzie ona jest składana względem wcześniej wymienionych Panów? Czy Leo najpierw rozmawia z takimi zawodnikami: "Słuchajcie idziecie do Lazio za SMS-a" czy on ich oferuje i dopiero Lazio ma sie z nimi dogadywać. No bo własnie nie kumam, że Jack to raczej ostatni, który by myślał o tym, że ktos mu powie, że musi opuścić klub i co pokornie spuszcza głowę i cześć? Sorki ale pomóżcie mi ogarnąć:P
2
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:20
Najpierw musi być zgoda piłkarzy, którzy mają zostać oddani w rozliczeniu. Bez tego cała oferta nie miałaby sensu, bo np. dostalibyśmy Sergeja i zatrzymali Jacka oraz Fabio, bo by się nie zgodzili. :) Ci wiadomo, że nie są zachwyceni gdy padnie pomysł włączenia ich w transakcję, ale to już jest taki poziom profesjonalizmu, że mało kto sprzeciwi się na tyle, by zatrzymać transfer - nie pali się za sobą mostów, gdy zarabia się miliony, na dodatek istnieje szansa, że nie jest wykluczone, iż kiedyś znowu będzie się razem współpracowało.
0
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 23:41
Akurat Borini to odplacilby sie przysluga - wystarczy spojrzeć , gdzie jest teraz Sunderland , a my go wyciągnelismy i cos tam sobie pograł nawet :P
0
tobiasz
tobiasz
12 sierpnia 2018, 22:11
Jestem pewny, że Leonardo takiej oferty nie zaoferuje Lazio. Rozumiem, że rynek zdziczał, a Milinkovic miał genialny sezon, ale płacenie 120mln eur nawet wliczając w koszta zawodników jest absurdalne. Szczególnie w naszym przypadku. Ja wiem, że chcemy dobrego pomocnika, ale musimy działać z rozsądkiem. SMS jest warty 60mln, taki piłkarz jak Jorginho poszedł do Chelsea za podobną kwote, a uważam, że jest lepszym zawodnikiem. Mam nadzieje, że Leonardo skupi się na znalezieniu diamentu w stylu Kaki, którego kupimy za max 20 mln, a po sezonie wystrzeli na poziom Milinkovica.
1
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2018, 23:31
dokładnie!
0
HIM1998
HIM1998
12 sierpnia 2018, 22:09
Savic już pewnie nie może spać po nocach ze szczęścia, że jest łączony z Milanem, a na myśl o kontrakcie jaki może mu zaoferować nasz klub to już w ogóle cały w skowronkach chodzi.
1
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 22:08
Ponoć Franck Tulli przypadkiem od tygodnia siedzi w Rzymie ;]
1
Krauser
Krauser
12 sierpnia 2018, 22:08
Savic doszedł do porozumienia z Lazio i ma podpisać nowy kontrakt, zostając na następny rok. Więc beka ze znawców, którzy byli pewni transferu, bo "Leonardo się uśmiechnął jak pytali o Savica" :D
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2018, 22:09
1
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 22:09
Thiago Silva też podpisywał kontrakt z Milanem i za tydzień go nie było. Do tego bym uwagi nie przywiązywałbym
12
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 23:22
Dokładnie - wystarczy sobie przypomnieć to: https://i.ytimg.com/vi/z9GRi889EKo/hqdefault.jpg
0
mathiaz
mathiaz
12 sierpnia 2018, 21:59
Heh właśnie mi "nasz Andrzej" mignął na Superpucharze Hiszpanii. Na razie jako rezerwowy:)
0
Gzikuu
12 sierpnia 2018, 22:04
Na jakim kanale meczyk?
0
mathiaz
mathiaz
12 sierpnia 2018, 22:05
C+Sport
1
Marcin1995
Marcin1995
12 sierpnia 2018, 21:52
A teraz wam coś powiem: Savic nie przyjdzie
5
Zako
Zako
12 sierpnia 2018, 21:48
Na wiadomośc Tuttosport nie ma co sie napalac
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 sierpnia 2018, 21:48
ciekawa oferta za savica. jeszcze 5 dni i nie trzeba bedzie czytac takich głupot.
2
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:55
Ponoć 2 dni - dziś ta oferta miała oficjalnie zostać przedstawiona Lotito i czekamy odpowiedź do wtorku, by móc czas na ewentualny plan B.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 sierpnia 2018, 21:48
Nawet jeśli ( co i tak się nie wydarzy ) to muszą jakoś uzupełnić ławkę .. bo kto niby miałby chociażby takiego SMSa zmieniać ? Chyba , że nagle Halilović nam rozbłyśnie .. na co pewnie , specjalnie nikt nie liczy. Kessiego niby od biedy będzie odciążał Bertolacci ( o ile się znowu nie połamie ) .. Biglia będzie miał rywalizacje z Bakayoko .. a trzeba jeszcze jednego skrzydłowego mogącego grać po obu stronach ( Castillejo ? Promes ? ) ..
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:54
Wczoraj albo przedwczoraj czytałem, że ponoć Leo z Gattuso chcą mieć 5-6 'dobrych' graczy do pomocy i rotacji, a nie tak jak wcześniej, 8-9, z których niewielu prezentowało chociaż przyzwoitą jakość. Gdyby przyszedł Sergej, mielibyśmy jego, Hakana, Biglię, Kessiego, Bakayoko, Montolivo, Bertolacciego i Halilovica, co mniej więcej wpasowałoby się w te ustalenia.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 sierpnia 2018, 21:57
Montolivo nie licz... Hakan pewnie wtedy grałby na skrzydle .. i zostaje 6 zawodników w 2 linii ( wliczając w to transfer sci - fic SMSa ).
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:59
Dopóki jest w kadrze to go liczę. :) Hakan grałby na skrzydle, ale mógłby grać też na lewej połówce, jeśli SMS by nie mógł, a w jego miejscu grałby inny skrzydłowy (Leo do końca okienka chce pozyskać jeszcze 3 graczy, Bakayoko + gracza na lewą połówkę do pomocy + skrzydłowego grającego na obu flankach, np. Promesa).
1
Olli666
Olli666
12 sierpnia 2018, 21:43
No to ławki nie będziemy mieć?
0
Gzikuu
12 sierpnia 2018, 21:46
Będziemy będziemy, nikt nie powiedział, że ewentualny SMS będzie ostatnim transferem. Lepiej mieć jakościową ławkę rezerwowych, niż Maurich, Montolivów, Locatellich.
1
Olli666
Olli666
12 sierpnia 2018, 21:47
Leonardo powiedział po transferze igły i caldary ze będą jeszcze 2/3 transfery
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:48
Gdybyśmy pozyskali Sergeja i oddali Boriniego oraz Jacka, to spodziewam się jeszcze pozyskania dwóch skrzydłowych - Promesa (o którym stało się zbyt cicho po informacjach, że Spartak jest chętny zaakceptować wypożyczenie za ok. 5 mln z opcją wykupu za 20 mln) i drugiego, prawdopodobnie tańszego, do rotacji.
1
Gzikuu
12 sierpnia 2018, 21:49
Czyli Bakayoko, SMS, skrzydłowy. Nie zapominajmy też, że mówił o zmienności mercato i wychwytywaniu korzystnych okazji. :) Czeka nas mega tydzień!
1
tober12
tober12
12 sierpnia 2018, 21:51
Calhanoglu/Castilejjo? Higuain/Cutrone Suso/ ? Savic/Halililovic Biglia/Bakayoko Kessie/Bertolacci Strinic/Rodriguez Caldara/Musachio Romagnoli/Zapata Conti/Calabria Donnarumma/Reina
0
12 sierpnia 2018, 21:43
Nie moga sie zajac realnymi celami i zeby ta kadra byla szersza a nie coraz to krotsza?
0
grzyweek7
grzyweek7
12 sierpnia 2018, 21:42
Savic to może być drugi Belotti czyli sezonowiec...
1
Gzikuu
12 sierpnia 2018, 21:44
SMS jest po dwóch dobrych sezonach, z czego ten ostatni był rzeczywiście wybitny. Mając obok siebie Biglię, Bakayoko/Kessiego, Suso, Hakana i Igłę może tylko zyskać. :)
2
Gzikuu
Gzikuu
12 sierpnia 2018, 21:45
Chyba se jaja robisz , po pierwsze to nie jego jedyny swietny sezon w Lazio, a po drugie to juz jeden z najlepszych pomocnikow mlodego pokolenia jesli nie najlepszy.
3
rossoner111
rossoner111
12 sierpnia 2018, 21:40
Jeżeli chcemy się liczyć to pilkarz na poziomie Jacka, powinien być pierwszy do wejścia z ławki, a nie odgrywać kluczowej roli.
1
marcinomilano
marcinomilano
12 sierpnia 2018, 21:38
0
marcinomilano
marcinomilano
12 sierpnia 2018, 21:37
Prawda jest taka, że Bonaventura to jednak solidny ligowy średniak. To nie jest zawodnik, który pozwoli walczyć w Lidze Mistrzów, o którą teoretycznie mamy walczyć, a będzie bardzo, bardzo trudno. Jak pisałem wcześniej, nie wierzę jednak w to, że SMS do nas dołączy i myślę, że nie ma co się bezsensu łudzić. Czysto hipotetycznie, gdyby jednak ta wymiana doszła do skutki, to nie za bardzo wiem, jakimi zmiennikami byśmy grali.
1
tober12
tober12
12 sierpnia 2018, 21:37
Bonaventure bym poświęcił Savic jest kozak a Jack chyba pokazał co najlepsze. Lubie Jacka bardzo, ale Savic da klubowi więcej.
2
kupczyk1981
kupczyk1981
12 sierpnia 2018, 21:36
Też lubie Jacka,ale jego ostatni sezon to straszna padaka
0
acmti__
12 sierpnia 2018, 21:35
Wszystko super ale od Jacka to wara. Bonaventura to jeden z nielicznych, który wie co znaczy nosić koszulkę Milanu.
3
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 sierpnia 2018, 21:38
Nie dało się patrzyć na jego grę w tym sezonie. Jest niezły i nic wiecej. Ma już 29 lat i lepszy nie będzie. Jeżeli Milan ma być znowu poważnym graczem to mogę Twój post co najwyżej traktować jako żart...
3
acmti__
12 sierpnia 2018, 21:43
Poważnej drużyny nie zbudujesz z samych najemników. Potrzeba szatni, zawodników którzy mają jakąś historię związaną z klubem. Tyle w temacie.
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:49
Jack ma 29 lat, a na poziomie Serie A rozegrał tylko 5 sezonów. Przypadek?
0
Wilk87
Wilk87
12 sierpnia 2018, 22:02
Nie myślałem że to kiedyś powiem, ale zgadzam się z Jarosławem Kaczyńskim :)
0
Wilk87
Wilk87
12 sierpnia 2018, 22:03
Nie myślałem że to kiedyś powiem, ale zgadzam się z Jarosławem Kaczyńskim :)
0
Marcin1995
Marcin1995
12 sierpnia 2018, 21:32
Fajnie że tak kochacie Jacka, ja również ale fakty są takie że SMS bije go na głowę pod każdym względem
5
patoo_07
patoo_07
12 sierpnia 2018, 21:32
Nie dość że nie mamy ławki, to jeszcze chcemy oddać dwóch zawodników za jednego. To się nie uda, tak wąską kadrą, mimo że mocną, nic nie ugramy.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 21:31
Patrząc na zmiany podatkowe we Włoszech to liga Włoska może wrócić w niedługim czasie tam gdzie jej miejsce. Jeszcze infrastrukturę poprawić
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 sierpnia 2018, 21:40
możesz coś więcej o tych zmianach, ciekawy jestem
0
Vol'jin
Vol'jin
12 sierpnia 2018, 21:42
na weszło jest artykuł o tym
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 sierpnia 2018, 21:55
daj linka nie moge znalezc
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 21:57
Piłkarze na tym skorzystają, ale nie wiem, czy również kluby: http://weszlo.com/2015/11/16/flamini-i-jego-tajny-biznes-bedzie-miliarderem/
0
kamilus
kamilus
12 sierpnia 2018, 22:00
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 sierpnia 2018, 22:41
dzieki szefunciu
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się