SCUDETTO


MERCATO LIVE 13 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

13 sierpnia 2018, 08:26, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 13 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:25]: W mediolańskiej klinice La Madonnina rozpoczęły się testy medyczne Tiemoue Bakayoko. Po załatwianiu wszelkich formalność, Francuz jeszcze dzisiaj powinien zostać oficjalnie piłkarzem Milanu. Transfer z Chelsea zawrze się w wypożyczeniu (najprawdopodobniej za 5 mln euro) z opcją wykupu (najprawdopodobniej za 35 mln euro).

[08:29]: Jeden z głównych dziennikarzy MilanNews, Pietro Mazzara, informuje, że do Cortina d'Ampezzo, gdzie znajduje się willa Claudio Lotito, włodarza Lazio, od jakiegoś czasu przybywają przedstawiciele funduszu Elliott. Powód? Jeden: Sergej Milinković-Savić. Amerykański fundusz postanowił zainwestować fortunę w sprowadzenie Serba na San Siro i pochyla się nad żmudnymi rozmowami ze sternikiem rzymian, aby dopiąć swego. Włodarz klubu ze stolicy Włoch nie zamierza jednak przystawać na włączanie w transakcję jakichkolwiek innych piłkarzy, aby Milan zbił cenę za serbską gwiazdę. Według Mazzary, Lotito żąda za Milinkovicia-Savicia 40 mln euro w kwestii wypożyczenia oraz kolejnych 80 mln euro w przypadku aktywowania opcji wykupu, co łącznie uczyniłoby operację wartą 120 mln euro. Czy Elliott zdecyduje się na taki krok?

[08:46]TUTAJ można zobaczyć przyjazd Tiemoue Bakayoko do mediolańskiej kliniki na testy medyczne.

[08:49]La Gazzetta dello Sport potwierdza wczorajsze doniesienia, że Villarreal póki co mówi "nie" ofercie Milanu za Samu Castillejo: 18 mln euro + Carlos Bacca.

[09:53]: Zdaniem Tuttosport, Quincy Promes ze Spartaka Moskwa stanowi dla Milanu alternatywę na skrzydło w przypadku, gdyby nie udało się dogadać z Villarrealem w sprawie Samu Castillejo.

[10:15]Tuttosport: Choć ściągnięcie Sergeja Milinkovicia-Savicia wydaje się niemożliwe, to Milan chce spróbować. W sprawę osobiście zaangażowali się przedstawiciele Elliotta, którzy negocjują z Claudio Lotito. Włodarz Lazio wykluczył włączenie w transakcję takich piłkarzy jak Riccardo MontolivoGiacomo Bonaventura czy Fabio Borini. Szef Orłów nie zamknął jednak drzwi przed formułą wypożyczenia z opcją wykupu. By ją jednak zrealizować, rossoneri musieliby się zgodzić na zapłacenie 40+80 mln euro, co łącznie daje sumę 120 mln euro. Turyński dziennik dodaje, że przy takim wydatku pomóc w kwestiach Finansowego Fair Play mogłyby sprzedaże Gianluigiego Donnarummy bądź Suso, ale piłkarze ci nie opuszczą San Siro tego lata, gdyż nawet nie ma za nich konkretnych ofert.

[10:19]La Gazzetta dello Sport: Sporting CP ma już porozumienie z Milanem w kwestii wypożyczenia z opcją wykupu Carlosa Bakki. Portugalczycy czekają jednak teraz na decyzję samego piłkarza, który preferuje powrót do Villarrealu. W Portugalii i Hiszpanii transfery można przeprowadzać do końca sierpnia, zatem w tym przypadku nie obowiązuje piątkowy deadline.

[10:47]: Corriere della Sera uważa, że tylko "nieprzyzwoita" oferta może przekonać Claudio Lotito do sprzedania Milanowi Sergeja Milinkovicia-Savicia.

[11:04]Tiemoue Bakayoko w dalszym ciągu przechodzi testy medyczne. Corriere dello Sport potwierdza, że koszty transferu dotyczą wypożyczenia płatnego 5 mln euro oraz opcji wykupu opiewającej na 35 mln euro. Jeśli Francuz wyląduje więc w Milanie na stałe, to rossoneri będą musieli zapłacić za niego Chelsea łącznie 40 mln euro.

[11:16]: Jeszcze dziś Manuel Locatelli ma przejść testy medyczne i przejść podpisać kontrakt z Sassuolo. La Gazzetta dello Sport podaje, że rossoneri zarobią łącznie 12 mln euro + kolejne 2 mln euro w bonusach.

[11:37]: Genoa naciska na transfer Andrei Bertolacciego - podają zgodnie włoskie media. Wydaje się, że po wpłynięciu odpowiedniej oferty, Milan nie zamierza stawiać wielkiego oporu w kwestii pożegnania z pomocnikiem.

[11:39]: SkyTiemoue Bakayoko zagra w Milanie z numerem "14". Numer ten jest obecnie wolny.

[12:17]: Rozpoczęły się testy medyczne Manuela Locatellego w Sassuolo. Wychowanek Milanu żegna się zatem ze swoim macierzystym klubem, w barwach którego w pierwszej drużynie zadebiutował wiosną 2016 roku.

[12:35]Sky: Villarreal chce za Samu Castillejo 25 mln euro, bez włączania w transakcję Carlosa Bakki.

[12:40]Tuttosport pisze, że obecnie nie ma żadnej konkretnej oferty za Riccardo Montolivo. Wstępnego wysondowania tematu dokonała tylko Bologna.

[13:06]: Zakończyły się już testy medyczne Tiemoue Bakayoko - informuje MilanNews. Za kilka godzin piłkarz pojawi się w Casa Milan, gdzie złoży podpis pod kontraktem. Jutro Francuz - już jako pełnoprawny gracz rossonerich - przejdzie serię testów fizycznych.

[13:12]TUTAJ można obejrzeć moment opuszczenia kliniki La Madonnina przez Tiemoue Bakayoko. Poniżej natomiast zdjęcie autorstwa fotografa m.in. MilanNews, Daniele Mascolo.

[13:40]: Informacja od Antonio Vitiello, redaktora naczelnego MilanNews: w Casa Milan pojawił się Giorgio Perinetti, dyrektor generalny Genoi. Bardzo możliwe, że odbędzie on rozmowę na temat Andrei Bertolacciego.

[13:53]: Według Alfredo Pedulli, rozmowa w Casa Milan dotyczy Gianluki Lapaduli. Liguryjczycy chcą uzyskać zgodę rossonerich na wypożyczenie napastnika do Frosinone. Rok temu piłkarz odszedł z Milanu do Genoi na zasadzie wypożyczenia (2 mln euro) z obowiązkiem wykupu (11 mln euro).

[14:20]: Giorgio Perinetti, dyrektor generalny Genoi, opuszczając Casa Milan: "Bertolacci? Żadnych negocjacji".

[15:03]Tiemoue Bakayoko już w Casa Milan - donosi portal MilanNews. Lada chwila możemy zatem spodziewać się informacji, że Francuz oficjalnie został graczem rossonerich.

[16:00]: Do końca letniego okna transferowego we Włoszech pozostało równe 100 godzin. Tegoroczne mercato zamyka się w piątek, 17 sierpnia o godzinie 20:00.

[16:06]: Telewizyjny dziennik La7 twierdzi, że Milan zaoferował Lazio 40 mln euro za płatne wypożyczenie oraz 55 mln euro jako prawo wykupu Sergeja Milinkovicia-Savicia, dorzucając przy tym karty dwóch obecnych zawodników rossonerich.

[16:48]: Manuel Locatelli jest już oficjalnie piłkarzem Sassuolo - WIĘCEJ.

[17:23]Sergej Milinković-Savić spędza dzień wolny na tej samej włoskiej wyspie co kapitan Milanu, Alessio Romagnoli - na Palmaroli. To pozwala dziennikarzom z Półwyspu Apenińskiego snuć mediom kolejne domysły na temat ewentualnego transferu Serba na San Siro.

[18:27]La Gazzetta dello Sport: Wszystko zmierza ku rozwiązaniu obowiązującego jeszcze przez rok kontraktu Gabriela z Milanem. Brazylijskim bramkarzem zainteresowana jest drugoligowa Perugia, którą prowadzi Alessandro Nesta.

[18:37]: MilanNews podaje, że Siena i Olbia Calcio są zainteresowane pozyskaniem Alessandro Guarnone, młodym bramkarzem Milanu.

[18:48]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Gabriel rozwiąże jutro swój kontrakt z Milanem.

[19:23]Tiemoue Bakayoko niezmiennie znajduje się w Casa Milan. Wkrótce powinno nastąpić oficjalnie potwierdzenie transferu Francuza na San Siro.

[20:08]Tiemoue Bakayoko opuścił Casa Milan po spędzeniu w siedzibie klubu ponad pięciu godzin. Potwierdzenie transferu pomocnika powinno stanowić kwestię najbliższych kilkudziesięciu minut.

[21:52]Sky podaje, że prawdopodobnie także dziś wieczorem trwają rozmowy na linii Milan - Villarreal w sprawie transferów Samu Castillejo Carlosa Bakki. Rossoneri chcieliby się pozbyć Kolumbijczyka z listy płac. Alternatywę dla Catillejo stanowi Quincy Promes ze Spartaka Moskwa i choć wspomniana telewizja dodaje, że Holender być może nawet bardziej odpowiada włodarzom mediolańczyków, to jednak póki co wygrywa determinacja w dojściu do porozumienia z Hiszpanami ze względu na Baccę. Po odejściu snajpera z Ameryki Południowej, funkcję trzeciego napastnika w klubie - po Gonzalo Higuainie i Patricku Cutrone - mógłby sprawować Fabio Borini.

[22:43]: Wydaje się, że na oficjalne potwierdzenie transferu Tiemoue Bakayoko do Milanu, będziemy musieli poczekać do jutra.

[23:10]: Gianluca Di Marzio informuje: Leonardo osiągnął porozumienie z Villarrealem w sprawie transferu Samu Castillejo. 23-letni skrzydłowy trafi do Milanu na zasadzie wypożyczenia (3 mln euro) z obowiązkiem wykupu (15 mln euro). W ramach rozliczenia, do hiszpańskiego klubu na zasadzie transferu definitywnego odchodzi Carlos Bacca.

[23:21]: Peppe Di Stefano ze Sky dodaje, że jutro dograne zostaną ostatnie szczegóły tego transferu, po czym Samu Castillejo przybędzie do Mediolanu. Według dziennikarzy Hiszpan został wyceniony na 25 mln euro, zatem - dokonując prostego rachunku - Carlos Bacca kosztował raptem 7 mln euro.

[23:28]: Gianluca Di Marzio: "My nic nie wiemy o trwającej operacji pomiędzy Milanem a Lazio. Jedynym klubem, który może konkretnie wystartować po Milinkovicia-Savicia, jest Real Madryt, nawet jeśli jeszcze tego nie uczył. Wszystko może się zmienić, ale teraz wydaje nam się, że jest właśnie w ten sposób".



607 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jogin
Jogin
13 sierpnia 2018, 23:23
Kupili Castillejo i narzekanie, kiedy zrozumiecie, że Milan nie ma kasy i muszą szukać ciekawych opcji, które mogą odpalić, a dziwnie spokojny jestem wiedząc, że to opcje wybiera Leonardo. Ja jedynie się boje, że trochę za późno są robione te transfery i czy zawodnicy dadzą radę szybko zaaklimatyzować się, zgrać z kolegami z drużyny, to jest największy problem, a nie nazwiska i statystyki.
2
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 23:25
jakby Leonardo miałby dostęp od początku mercato to on by tu zrobił rewoltę
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:27
Ale oni go nie biorą za darmo tylko za 25 mln euro więc z tym rozumieniem, że Milan nie ma kasy to tym bardzo szkoda wyrzucać taką sumę na rezerwowego.
0
Morata1993
Morata1993
13 sierpnia 2018, 23:28
Nie ma kasy? Bez przesady. Gdyby nie finansowe fair play to.nie byłoby bawienia się w wypożyczenia.
0
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:46
Nie liczmy 25 mln euro, bo w rozliczeniu dajemy Bakkę, którego praktycznie nikt nie chciał (a jak chciał, vide Sporting, to gracz odrzucał ofertę). Dajemy 18 mln w tym pozbywamy się 'zbędnego' gracza zarabiającego (z tego co pamiętam) 3,5 mln netto, czyli jedną z większych pensji w klubie.
0
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 23:23
Poszło szybko czyli całe siły po SMS'a albo innego pomocnika. Jakoś Faraon ma lepszy staty od Perottiego tylko ten drugi wnosił dużo bardziej do gry Rzymian i jakoś Romaniści woleli by jednowymiarowego Faraona sprzedać niż Perottiego
0
Zako
Zako
13 sierpnia 2018, 23:23
Wydaje sie, ze Promes pomimo gry w lidze rosyjskiej byl bardziej perspektywistycznym. Trochę sie gubię, bo chyba nominalna pozycja obu jest z prawej strony, a wydaje sie, ze nam oprocz zmiennika przydalby sie ktos na lewe , aby Hakan mogl przejsc na srodek/10. I czy to dziala jak transfer do Interu Naingollana, ze transfer Carlosa to osobna transakcja za jakas tam sumę? Niemniej okienko będzie naprawde udane, jesli przyjdzie kreatywny ŚP , a nie widac takiego na horyzoncie jak na razie.
1
Foxigar
Foxigar
13 sierpnia 2018, 23:29
Promes poprzedni sezon grał na lewej stronie
0
Foxigar
Foxigar
13 sierpnia 2018, 23:29
Promes poprzedni sezon grał na lewej stronie
0
Zako
Zako
13 sierpnia 2018, 23:36
Ha, ale zonk, myslalem , ze Promes ma jakies 23 lata, a tu 26 lat i nadal w rosyjskiej.. Chociaz i tak wydaje mi sie, ze 25mln to wygórowana kwota za Samuela, zwlaszcza ze byly kiedys plotki ze to Villareal sam go zaoferuje za Bacce. W kazdym razie trzeba skonczyc fantazjowac o Savicu i twardo stapac po ziemi , bo nasza pomoc dalej jest drewniana.
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:18
8 goli i 11 asyst w 63 meczach w ostatnich dwóch sezonach w La Lidze na kolana nie powalają. Łącznie ten transfer będzie kosztował ok. 25 mln euro, a więc nie są to małe pieniądze. Liczyłem na kogoś ciekawszego.
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 23:27
Zobacz ile mial tylko w poprzednim sezonie. Nie jest to moze magiczna bariera 40 bramek, ale solidne liczby (6 goli/7 asyst w lidze). Mamy na skrzydle Boriniego ale narzekacie ze sciagamy kluczowego gracza Villarealu. Pojawily sie plotki o Savicu to ludzie mysla ze na skrzydlo bedzie Neymar lub Messi. Obudzcie sie.
2
Daros
Daros
13 sierpnia 2018, 23:40
Borini w zeszłym sezonie 24 występy(13 Z lawki) 4 gole,6 asyst. Rzeczywiście skok jakosciowy
0
Foxigar
Foxigar
13 sierpnia 2018, 23:16
I po co taki Castillejo? My robimy Genone czy klub walczący o LM? Za taką kwotę można było wyciągnąć króla strzelców ligi holenderskiej, za lekką dopłatą dostępny był Lozano, Promes a my sprowadzamy takiego gracza? Czy to żart? Aż tak chcą się pozbyć Bacci?
0
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 23:21
który król ligi eredivisie się przebił w ostatnich latach? toć to były same niewypały Jansenn, Finbobasson, Afonso Alves etc
1
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 23:16
Jest Bakayoko, Jest Castillejo. Pozbyc sie reszty szrotu: Gabriel, Simic, Mauri, Bertolacci, Bacca, Montolivo. Mozna sprobowac jeszcze sciagnac Rabiota/Promesa ale watpie w kolejne transfery. Gdybysmy jeszcze jakims cudem wymienili Boroniego na jakiegos Pato to okienko 10/10. Narazie czekam na oficjale ale patrzac na obecne ruchy i ilosc dostepnej gotowki trzeba wystawic 8/10. Swietna robota i wietrzenie szatni w krotkim czasie.
1
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:22
Nie no Bertolacci musi zostać, ktoś na tej ławce musi siedzieć
0
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:24
Bakki nie liczmy, bo ma iść do Villareal. Gabriel ponoć ma jutro rozwiązać umowę, a Mauri w ostatnich dniach prosił o to samo. Zostaje Bertolacci, o którego pytała dziś Genoa. Zostaje jedynie Montolivo, ale nie wiem czemu, ale bym go zostawił, bo jest całkiem dobry jako ktoś do rotacji, i to taki, kto może grać na każdej pozycji w pomocy.
0
MK92
MK92
13 sierpnia 2018, 23:15
Tak mało informacji jakoś w ostatnich godzinach. Cisza przed burzą?

Z ciekawości wszedłem sobie na jedną ze stron Interu. Przeraziło mnie, jaka wśród niektórych kibiców Nerazzurrich pycha i nienawiść do Milanu oraz brak jakiegokolwiek szacunku do naszego klubu. Ja nie mam problemu by pogratulować sąsiadom zza miedzy bardzo udanego mercato, które chyba stawia w tej chwili Inter tuż za plecami Juventusu. Miejmy nadzieję, że przez ten tydzień nadrobimy trochę dystansu do zespołu Spallettiego, który wygląda zdecydowanie lepiej niż nasz.

A interes z Villareal bardzo dobry. Pozbywamy się niewolnika i zyskujemy skrzydłowego na rezerwę za niezbyt wielką dopłatą w przyszłości.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 23:35
7
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 23:09
No i bardzo dobrze że Castillejo przychodzi to dobry zawodnik a brakowało nam zmiennika na skrzydła, jestem zadowolony
1
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:08
No nie, według Sky dogadali się z transferem Samu, Bakka będzie włączony w transakcję.
0
kamilus
13 sierpnia 2018, 23:13
Ponoć 3 mln za wypożyczenie plus obowiązek wykupu za 15 mln, a Bacca idzie w drugą stronę. A niby wczoraj Hiszpanie chcieli 25 mln w gotówce. :)
0
Boateng93
Boateng93
13 sierpnia 2018, 23:05
Promes wydaje się dużo lepszą opcją niż Castillejo.
0
Trzesuaf
13 sierpnia 2018, 22:52
SMS będzie do piątku, czuję to.
2
grzechu84
grzechu84
13 sierpnia 2018, 22:54
MMS droższy ?
2
WeahYeah
WeahYeah
13 sierpnia 2018, 23:05
W ustawieniach włącz sieć komórkową - będzie szybciej- też czuje;))))
1
tober12
tober12
13 sierpnia 2018, 22:47
No ciekawe co Bakayoko może coś poszło nie tak?
0
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2018, 22:50
formalności i tyle, skoro raczej testy przeszedł
1
Lipido
Lipido
13 sierpnia 2018, 22:45
Do tego Boriniego to, raz nie mam nerwów ,dwa że co do niego nie ma już rzeczy nie możliwych. Może czepiam się słów pisanym ale "...trzeciego napastnika(...) Mogl by by sprawować Borini". To ja mam pytanie, na jakiej pozycji nominalnej on gra?
2
grzechu84
grzechu84
13 sierpnia 2018, 22:50
Zaczekaj. Może dojdzie do nas Simone, Papin, Weah lub Kaka.. ;)
0
patoo_07
13 sierpnia 2018, 22:50
Na Ławce :D
0
Gol
Gol
13 sierpnia 2018, 22:50
Borini gra na każdej pozycji.
7
Robinowski
Robinowski
13 sierpnia 2018, 22:54
Boiskowy zapchajdziura.
0
Gol
Gol
13 sierpnia 2018, 23:01
Tak na serio to najlepsze statystyki ma z występów jako lewy napastnik, potem jako prawy napastnik. A w ramach ciekawostki przez całą swoją karierę Borini grał jeszcze poza w/w pozycjami jako: Środkowy napastnik, ofensywny pomocnik, prawy pomocnik, lewy pomocnik, cofnięty napastnik, środkowy pomocnik, lewy obrońca i prawy obrońca ;) Do kompletu brakuje tylko bramki i środka obrony.
4
Eravier
Eravier
13 sierpnia 2018, 23:05
Co wy macie do tego Boriniego? Oddamy Bakkę, żeby kupić skrzydłowego i żeby Borini nie musiał występować w pierwszym składzie. Na rezerwowego i jakieś pierwsze mecz CI będzie jak znalazł, tym bardziej, że może grać na wielu pozycjach.
0
mpt1899
mpt1899
13 sierpnia 2018, 22:41
Mariusz06, z Realem bylo 5-0. I masz racje San Siro to byla twierdza nie do zdobycia. Terkoff obejzyj sobie mecze Milan-Real 88 (5-0), -Barca 94 (4-0), Inter 01 (6-0), Man Utd 07 (3-0) to zakochasz sie jeszce raz. To nie byla jakas tiki-taka. To byl TOTAL FOOTBALL we wszystkich formacjach. Trenerzy topowych druzyn uzywali Milanu jako wzoru do nasladowania. Jezeli spojrzysz na daty, zawsze bylo cos i to z roznymi trenerami a to dlatego, ze zawsze mielismy top zawodnikow. Pewnie, byly i bolesne porazki ale mozna je bylo wybaczyc. A teraz przed meczem na San Siro z Sassuolo czy nawet Fiorentina (nie wspominajac Benovento) trener mowi, ze to bedzie ciezki mecz. P.S Super wiedziec, ze ciagle dolaczaja nowi, zwlaszcza tak jak ty, w najgorszym okresie jaki pamietam. Pozdro
0
grzechu84
grzechu84
13 sierpnia 2018, 22:45
Dlatego widzę Paolo w środku obrony. Wiem, że kolana juz nie te ale nadrobi ustawieniem:) Chcemy kreatywnie do pomocy?: Leonardo... na zdjęciach nic się nie zmienil;)
1
Max82
Max82
13 sierpnia 2018, 23:13
Masz rację Milan kiedyś był potęgą a teraz w składzie są tacy zawodnicy że kiedyś nie łapalli by się do rezerw 2 drużyny..pozdrawiam
1
grzechu84
grzechu84
13 sierpnia 2018, 22:35
A Maldini i Leonardo mogą byc grajacymi działaczami?
1
przemek.kili
przemek.kili
13 sierpnia 2018, 22:34
Mówiłem w zeszłym tygodniu ze Borini będzie 3 napastnik :-)
0
patoo_07
13 sierpnia 2018, 22:24
Widzę, że podobnie jak w zeszłym roku, aktualny formularz na nowego użytkownika strony: 1. Przywitanie 2. Od kiedy jestem kibicem. 3. Od kiedy śledzę stronę (zalecane: od zawsze), ale dopiero teraz założyłem konto. 4. Pozdrawiam wszystkich Milanistów/Forza Milan. Co roku tak samo bawi :D
13
WeahYeah
WeahYeah
13 sierpnia 2018, 22:51
Nie ma co się aż nadto śmiać.. dużo ludzi było przyczajonych .. ja nie miałem nadto czasu wcześniej bo tak liceum-ta strona nie była popularna (99-03) studia-imprezy, później robota po 12h i dzieciak , teraz czasami jest czas, a od zeszłego okienka widzę małe światełko w tunelu i cieszę się jak dziecko.. rzeczywistość w zeszłym sezonie dała porządnego buta w twarz, ale jestem przyzwyczajony w szczególności że moim drugim klubem jest Atletico (tak przed degradacją) - dotąd pamiętam jak wyciągałem ich do Primera Division;)
3
WeahYeah
WeahYeah
13 sierpnia 2018, 23:03
Kultura też wymaga przedstawienia się.. chyba że w regulaminie dodamy punkt o koceniu świeżaków, ale to podchodzi albo pod sektę albo gimnazjum. Bardziej mnie martwi napływ fanów Interu(często jako troll) Barcy (mają swoje 5 minut i myślą że przegonią Milan i Real) i Juventusu (czasem nawet rzeczowi w dyskusji, ale lepiej jakby przy piwku z kumplem Milanistą pogadali, choć nie ma co ukrywać im brak Milanu, bo robi się liga jak Ekstraklapa i Bundes) pzdr
2
Yabaye
Yabaye
13 sierpnia 2018, 22:08
Środkowy rozgrywający: Bonaventura, Hakan, Halilović Skrzydłowi: Bonaventura, Hakan, Suso, Borini Napastnicy: Cutrone, Pipita, Borini Krótka ta kołderka, oj krótka :/
0
Marosso
13 sierpnia 2018, 22:19
Środkowi rozgrywający .... dalej nie trzeba czytać. Bać nas się nie mogą ...
0
13 sierpnia 2018, 22:08
Olać tego Bacce i kupić Promesa. Po co sprowadzać Castillejo, który nie dość, że będzie kosztował podobnie co Promes to na dodatek jest od niego zdecydowanie gorszy. Villarreal chce się z nami zabawić. Zaraz wyjdzie, że chcą 25 mln + Bacca.
0
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2018, 22:06
Niech będzie i Borini tym 3 napastnikiem byle konkretnego pomocnika ściągnęli
0
Adam1983
Adam1983
13 sierpnia 2018, 22:01
Nie wierzę , że dadzą Boriniego jako 3 napastnika napewno kogoś sprowadzą
0
Marosso
Marosso
13 sierpnia 2018, 22:05
On i tak nigdzie indziej się nie nadaje więc jako trzeci może być. Oby grał mało bo oprócz biegania to nie ma z niego pożytku.
2
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 22:23
a na grzyba nam aż tak bardzo 3 napastnik? jakoś Inter nie ma nikogo za Icardiego. momentami jak Lautora zaczyna grać w pierwszym składzie a reszta klubów grająca w pucharach we Włoszech ma 2 napastników w kadrze ... Nie rozumiem podejścia, że ten 3 napastnik musi być sprowadzony i musi być w kadrze
2
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2018, 22:55
Mi się tylko przypomina sytuacja jak mieliśmy Baccę i Lapadulę jako jedynych napastników. Jak obu grało beznadziejnie to nie było kogo wstawić. No... ale tym razem mamy Higuaina, więc nie obawiałbym się o Boriniego tak bardzo.
0
savicevic88
savicevic88
13 sierpnia 2018, 21:41
A propos Promesa ma takie korzenie jak Seedorf... Wiadomo pozycja inna ale... ;)
2
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 21:36
Wyjezdzam na krotkie wakacje w srode, wracam w piatek wieczorem po zamknieciu mercato. Polecam wszystkim gwalcacym klawisz F5.
5
Gatz
Gatz
13 sierpnia 2018, 21:32
Ludzie idźcie spać, dziś nic już się nie wydarzy. Zostawcie siły na piątek :)
2
Puszek
Puszek
13 sierpnia 2018, 21:24
może jednak za szybko z tym Bakyoko szampany zostały otwarte ?
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 sierpnia 2018, 22:03
Zęby nie takie.
0
Palysek
Palysek
13 sierpnia 2018, 21:21
Witam wszystkich milanistów !!! Kibicem Milanu jestem od 2000 roku. Od zawsze śledziłem Waszą stonkę ale dopiero teraz postanowiłem założyć konto. FORZA MILAN.
14
Italianiec31
Italianiec31
13 sierpnia 2018, 21:10
Ja sprobowalbym sciagnac Angela Di Marie. Za 30 baniakow mysle ze pusciliby go. Pewniak kilkunastu asyst u Nas.
0
nokoments
nokoments
13 sierpnia 2018, 21:12
Di Maria dostaje w PSG około 10 baniek za sezon, możemy o nim raczej zapomnieć. :)
0
Rysiu
Rysiu
13 sierpnia 2018, 20:46
Coś długo to trwa z tym Bakayoko. Oby tylko zęby zdrowe miał Lol
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 20:48
10
SNIPER
13 sierpnia 2018, 21:26
Ogólnie żadnych informacji dotyczących Milanu...niby tylko godzina z hakiem ale jednak w głowa pisze już scenariusze
2
Foxigar
Foxigar
13 sierpnia 2018, 20:45
Promes, jakiś kreatywniejszy środkowy pomocnik lub skrzydłowy jeszcze jeden, żeby przesunąć Hakana na środek pola i okno można chyba uznać za zamknięte
0
Ski'90
Ski'90
13 sierpnia 2018, 20:49
Hakan dopiero co oswoil sie na LS i tam powinien zostac
2
mpt1899
mpt1899
13 sierpnia 2018, 20:44
Mnie tez nie ineresuje czy to bedzie 80 czy 100. Tak samo FFP. Przeciez zarzad napewno liczy sie z tym, ze za rok czy dwa trzeba bedzie sie tlumaczyc jesli cos nie pojdzie tak. Dawac go. Mam nadzieje, ze bedziemy zciagac tylko topowych pilkarzy. Jak zaczalem kibicowac ACM (1988) to pierwsza jedenastka skladala sie z samych topow. Polowa pierwszej jedenaski Wloch to byli nasi pilkarze. Mielismy holenderskie trio. Berlusconi tez wywalal mase kasy na transfery ale kogo to obchodzilo. Mam nadzieje, ze Milan sie odbuduje i wlasnie od takich transferow trzeba zaczynac. Niech media o nas gadaja i swiat o nas slyszy. Tylko tak mozemy zwrocic uwage mlodych kibicow i wtedy im opowidac o naszej historii. O naszej grze mowiono Total Football i chce to znowu zobaczyc. FORZA MILAN!!! MILAN FOREVER!!!
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 20:50
8
MariuszR06
MariuszR06
13 sierpnia 2018, 21:16
Pozdrawiam serdecznie. Też zaczynałem w 1988.To była paka.Gullit, Rijkard, Van Basten. Z Realem 5 :1.Ech.Z Barceloną w 1994 4:0.San siro było postrachem europy. Niezapomniane chwile. Pozdrawiam.
1
Terkoff
Terkoff
13 sierpnia 2018, 21:45
Przez najbliższe 2-3 lata wydaje mi się że to jest nasz mokry sen niestety( Nie pamiętam tamtej ''paki'' z 1988 bo kibicuje Milanowi tylko od 5 lat)
0
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
13 sierpnia 2018, 20:40
Doczekać się nie mogę wybicia godziny 20:00 w sobotę i zakończenia tych wszystkich plotek. Ogólnie hajtam się w sobotę, lecz odświeżanie strony będzie normalnością, jedynie w kościele odpuszczę:) Ciekaw jestem tych ostatnich dni mercato. Wierzę, że duet Leonardo, Maldini zaprezentują swój kunszt negocjacyjny. Ich szacunek i poważanie w świecie futbolu jest niepodważalny, w porównaniu do Fassone więc na pewno są przesłanki ku temu, aby wierzyć w lepsze jutro. Forza Milan, Forza Tifosi!
4
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 20:43
Mercato kończy się w piątek :)
1
Dusiek
13 sierpnia 2018, 20:44
No to powodzenia na nowej drodze życia ! Obysmy wszyscy w sobotę byli w takich nastrojach jak wy po wyjściu z kościoła ;)
1
Rysiu
Rysiu
13 sierpnia 2018, 20:45
Gratulacje i powodzenia na nowej drodze życia :)
0
KaSeL85
KaSeL85
13 sierpnia 2018, 20:51
A tłuczenie szkła w piątek masz?:) Czy takiej tradycji u Was nie ma? Najlepszego i powodzenia:D
0
SNIPER
13 sierpnia 2018, 21:23
KaSel85 chodzi Ci o Polter? To raczej porcelana, bo tłuczenie szkła przynosi pecha chyba, że to inna tradycja A tak poza tym pojechałem sobie wczoraj na koncert Eda Sheerana, wróciłem do hotelu po północy wchodzę na stronę a tu Bakayoko przed testami i takie info o SMS...aż strach co by było gdybym przez 3 dni neta nie miał! W końcu Milan wraca na należne mu miejsce i zaczynamy się liczyć we Włoszech. Kilka lat czekaliśmy na takie wieści podczas mercato
0
KaSeL85
KaSeL85
13 sierpnia 2018, 22:47
Tak, chodziło mi o Polter. W sumie tłucze się i porcelanę i szkło, ale najważniejsze, że, jeżeli jest organizowane, powinno odbyć się właśnie w ostatnich godzinach mercato.
0
KaSeL85
KaSeL85
13 sierpnia 2018, 22:47
Tak, chodziło mi o Polter. W sumie tłucze się i porcelanę i szkło, ale najważniejsze, że, jeżeli jest organizowane, powinno odbyć się właśnie w ostatnich godzinach mercato.
0
NiegdyśFanista92
NiegdyśFanista92
14 sierpnia 2018, 06:47
Gziku, o pardon, więc na luzie podejdę do soboty:) Dusiek, albo jak po wejściu na sale:) Forza Milan, Forza Tifosi!
0
tober12
tober12
13 sierpnia 2018, 20:24
Dawać jeszcze Promesa
1
dyster
dyster
13 sierpnia 2018, 20:04
Czy to tylko moje wrażenie, że w ostanim czasie przybyło komentarzy brutalnie gwałcących zasady języka polskiego, oraz logiki formalnej? Infantylne odzywki i prostactwo też jakby bardziej widoczne. Jakby ogół użytkowników portalu przesunął się nieznacznie ku poziomowi ze stron najpopularniejszych klubów. Czyżby znak, że Milan wraca na szczyt? :D
9
Yabaye
Yabaye
13 sierpnia 2018, 20:17
Po prostu przyszły do nas fanbazy Halilovića i Reiny, a odeszli ci od Bonucciego :)
0
pazioni
Moderator pazioni
13 sierpnia 2018, 20:19
Dlatego w większości stara gwardia odeszła ....
1
ACstach
13 sierpnia 2018, 20:30
Na szczęście moderatorzy starają się utrzymać to wszystko u nas w ryzach. Wiadomo, nie wszystko da się ogarnąć. Trzeba pewne rzeczy ignorować i ze spokojem wyszukiwać merytorycznych, interesujących wypowiedzi.
1
dyster
dyster
13 sierpnia 2018, 20:37
Nie no, oczywiście świat się nie kończy. :) Po prostu przyzwyczaiłem się do relatywnie zamkniętego grona na acm.com.pl, które wykrystalizowało się wraz z topnieniem popularności klubu i tak trochę badam czy zaczyna przyzwyczajenie przeze mnie przemawiać, czy faktycznie jest coś na rzeczy. :)
0
13 sierpnia 2018, 19:33
Andre Silva w Sevilli z nr.12 czego tak?
Ostrzeżenie za dublowanie komentarzy, spam i posty nie na temat. g88
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 19:51
0
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 19:34
Admini - wiecie co z nim zrobić :D
4
kamilus
13 sierpnia 2018, 19:44
Admini mają go nauczyć polskiego?
1
patoo_07
13 sierpnia 2018, 19:47
Gościu kim Ty jesteś. Ile znaków na minutę potrafisz wpisać w niezliczoną ilość komentarzy. Co Ty jesteś?! RoboCop?!
3
nokoments
nokoments
13 sierpnia 2018, 19:57
patoo_07, przecież ma w nicku, że karabin. xD
5
13 sierpnia 2018, 19:29
Prawdopodobnie Zaza do nas przyjdzie
0
mariodasilva33
mariodasilva33
13 sierpnia 2018, 19:32
Nie spożywaj więcej tego co przed tymi postami . Szkodzi ci
2
13 sierpnia 2018, 19:19
A Conte gdzie on sie podziewa ????
0
Pato-ForzaMilan
Pato-ForzaMilan
13 sierpnia 2018, 20:24
Kontuzja
0
Milanista#21
Milanista#21
13 sierpnia 2018, 19:08
A może leo jak byl w Francji to dogadal się z Fekirem :)
0
Olli666
Olli666
13 sierpnia 2018, 19:04
Sadze ze jest to cisza przed burza zarząd coś dużego szykuje czy to będzie savic rabiot czy inny przedtem nie wymieniany zawodnik ale kimś konkretnym się nowi właściciele interesują
0
Pato-ForzaMilan
Pato-ForzaMilan
13 sierpnia 2018, 19:09
strzał w 10 Cuadrado
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
13 sierpnia 2018, 19:46
cos zrobic muszą, bo z tym składem o lige mistrzów bedzie ciezko, a chyba by chcieli sie do niej dostać.
0
roby
roby
13 sierpnia 2018, 19:03
Jestem zdziwiony że nawet się o niego nie pytaliśmy...
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
13 sierpnia 2018, 19:22
tak Cuadrado bedzie truskawką na torcie
0
13 sierpnia 2018, 18:52
keita balde w Interze a my nadal niemamy pomocy szlak by to trafił
0
Anonim
Moderator Anonim
13 sierpnia 2018, 18:55
Keita cały ostatni sezon na ławce w Monaco
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 18:57
3
Anonim
Anonim
13 sierpnia 2018, 19:00
keita obcykany na wloskich boiskach złapie forme z miejsca
0
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 19:00
Nie mniej jednak transfer dobry. A na nas też przyjdzie czas - spokojnie.
1
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 19:02
oby nie przyszedł Asamoah
0
Anonim
Moderator Anonim
13 sierpnia 2018, 19:02
Karabin84 Wielu już było takich obcykanych na włoskich boiskach. Jeden z nich przeszedł niedawno do Atletico. Keita miał jeden dobry sezon w Lazio. Na mundialu grał za niego Niang. Ale mimo wszystko transfer dobry.
1
Spokojny
Spokojny
13 sierpnia 2018, 19:05
Anonim, faktycznie cały sezon na ławce. We wszystkich rozgrywkach rozegrane 33 mecze , 8 goli i 11 asyst. Wybitny musi być skoro cały sezon ława i takie statystyki....
1
Krauser
Krauser
13 sierpnia 2018, 19:10
Keita w poprzednim sezonie 19 meczy w lidze Francuskiej 8 goli i 5 asysty, nie oglądałem go ale to są dobre statystyki. Chyba nikt by się nie pogniewał za takiego rezerwowego.
0
Krauser
Krauser
13 sierpnia 2018, 19:15
lepszy od Nianga
0
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 19:16
Cerci też jak wracał to miał złapac formę z miejsca ....
1
Vol'jin
13 sierpnia 2018, 19:16
Cerci też jak wracał to miał złapac formę z miejsca ....
0
Krauser
Krauser
13 sierpnia 2018, 19:33
A Bakayoko to przychodzi do Milanu w szczytowej formie? Jak dla mnie, to obie operacje są bardzo podobne, bo obaj panowie marzą o tym żeby wrócić do formy z wcześniejszych klubów i jak najszybciej zapomnieć o poprzednim sezonie. Więc nie bądźmy hipokrytami, krytykując jeden transfer a drugi zachwalając.
4
Krauser
Krauser
13 sierpnia 2018, 20:41
Komentarz Anonima , ze Keita mial jeden dobry sezon w Serie A to kpina.Ale widze ze ma 17 lat , moze nie ogladal jeszcze wtedy pilki.
0
Anonim
Moderator Anonim
13 sierpnia 2018, 21:27
Hudson a ile miał dobrych?
0
Anonim
Anonim
13 sierpnia 2018, 21:42
Wszystkie.
0
matten
13 sierpnia 2018, 18:49
[17:23] Messi spędza dzień na tej samej planecie co wszyscy zawodnicy Rossonerich. Przypadeg? Nie sondze!
7
Eravier
Eravier
13 sierpnia 2018, 18:43
L'Equipe donosi, że Liverpool chce się dogadać z Rabiotem w styczniu, żeby za rok dołączył do nich za darmo.
1
Pato-ForzaMilan
Pato-ForzaMilan
13 sierpnia 2018, 18:40
Ściąganie samu byłoby słabym ruchem transferowy, przeciętny grajek. Promes to lepsza opcja po dobrym sezonie mogł być zmiennikiem suso lub henryka. SMS bardzo dobry ruch ale może sie skończyć tylko na marzeniach. Rabiot jest do ściągniecia za bardzo mało cene, bo kończy mu się kontrakt.Jak odejdzie bacca to mamy tylko cutrone na zmiennika w napacie. Ściągniecie Pato to bylby dobry transfer jak na trzeciego zawodnika(lepszy od Kalinica napewno
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2018, 18:43
0
13 sierpnia 2018, 18:38
SMS juz blisko realu madryt
0
Presidente
Moderator Presidente
13 sierpnia 2018, 18:39
Źródło?
0
Presidente
Moderator Presidente
13 sierpnia 2018, 18:48
hahahaha a nie to spoko, tak wiarygodne źródła to trzeba podawac dalej
10
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 sierpnia 2018, 18:51
Real to ponoć po Thiago z Bayernu idzie .. oni szukają ewentualnego zastępstwa za Kovacicia, a Hiszpan raz, że świetnie zna się z obecnym trenerem Realu a dwa jest otrzaskany w LM ... no i cena sporo niższa .
0
Wilk87
Wilk87
13 sierpnia 2018, 18:52
Ja wyczytałem, że jedynym kierunkiem dla Savicia jest Real Madryt. Nigdzie nie pisze, że jest blisko Realu
2
Ski'90
Ski'90
13 sierpnia 2018, 18:53
Z takim skladem co ma real nie trzeba wydawac 100+ mln.
0
13 sierpnia 2018, 18:34
romek jest rzymianinem wiec wszystko mozliwe
0
grayman88
grayman88
13 sierpnia 2018, 18:30
Powiem jedno...po transferze Ronaldo do Juve nic mnie już nie zdziwi...nic
0
grayman88
grayman88
13 sierpnia 2018, 18:33
Tym bardziej piłkarza lazio do milanu...nawet za takie pieniadze, odejscie monto, silvy, antonellego, bacci, gomeza,kalinicia odblokuje dodatkowe fundusze. Dziwi mnie ze jeszcze Abate nie odchodzi.
0
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 18:35
Abate nie odejdzie, bo Conti będzie sporo czasu wracał do siebie. :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 sierpnia 2018, 18:36
Abate musi zostać , do czasu aż Conti się wyleczy.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 sierpnia 2018, 18:44
Abate musi zostać na ławce jako zmiennik Calabrii w razie gdyby Conti nie zlapał formy albo znowu się polamal.Bo ten nasz młodzian w meczach z Really wyglądał baaaardzo słabo
0
Eravier
Eravier
13 sierpnia 2018, 18:30
Tak na szybko podliczyłem sobie i ten sezon mamy na jakieś -9mln póki co. Za Kalinica liczyłem pierwsze dwie raty, nie wiem jak to się do FFP liczy, jeśli całościowo, to wychodzimy koło 0. Natomiast na następny, jeśli wszystkie opcje wykupów zostaną aktywowane, to jesteśmy na -40. W rachunki wliczałem już Bakayoko za 5+35. Niby nie ma tragedii, ale ciężko powiedzieć czy udźwigniemy kolejny większy transfer.
0
Paul Singer
Paul Singer
13 sierpnia 2018, 18:34
Wedlug FFP chyba nie trzeba co roku wychodzic na zero. Wazne zeby nie wydawac np co roku 200 mln. Wszystko zalezy od dochodow z pucharow, praw telewizyjnych itp.
1
roby
roby
13 sierpnia 2018, 18:29
A ja myślę że go kupimy
0
13 sierpnia 2018, 18:28
Donnarumma - Conti Caldara Romagnioli Strinić - Kessie Bakayoko Promes Milinković-Savić Castillejo - Higuain.
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
13 sierpnia 2018, 18:31
A były tej bajce smoki ? ;D
7
Orzelek79
Orzelek79
13 sierpnia 2018, 19:30
A gdzie Messi?!
1
13 sierpnia 2018, 18:16
Niestety marzenia wielu tutaj zostana zniszczone w piatek 17tego , nie ma mozliwosci na ten transfer , trzeba za to miec nadzieje ze w ogole dolaczy jakis pomocnik i skrzydlowy.
2
Gzikuu
Gzikuu
13 sierpnia 2018, 18:18
Świetne wnioski. Można wiedzieć skąd? Znasz osobiście Lotito czy zarządzasz funduszami Elliota?
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 sierpnia 2018, 18:21
No właśnie czy to były marzenia czy nie, czy MN i La7 pisały bzdury czy nie?Okaże się dopiero 17 sierpnia.
2
milan2002
13 sierpnia 2018, 18:25
Gdy pojawiły się plotki o CR7 w Juve, to też niektórzy tak pisali.
4
<  1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się