SCUDETTO


MERCATO LIVE 14 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

14 sierpnia 2018, 08:27, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 14 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:26]: Finisz mercato, które kończy się w piątek o godzinie 20:00, coraz bliżej. W Milanie trwa praca pełną parą - dziś powinno pojawić się oficjalnie potwierdzenie sprowadzenia Tiemoue Bakayoko, a także prawdopodobnie rozpocznie się już procedura finalizacji transferów Samu Castillejo Carlosa Bakki. Hiszpan trafi na San Siro na zasadzie płatnego 3 mln euro wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za kolejne 15 mln euro, zaś w ramach rozliczenia do ekipy z La Liga powędruje dodatkowo Kolumbijczyk. Jeśli chodzi o transfery do klubu, media są raczej zgodne - Milan zapoluje na jeszcze jednego pomocnika, choć Gianluca Di Marzio wykluczył wczoraj, jakoby toczyły się negocjacje odnośnie Sergeja Milinkovicia-Savicia.

A pożegnania z klubem? Dziś kontrakt z ekipą rossonerich rozwiązać ma Gabriel. Nowego klubu wciąż poszukuje Riccardo Montolivo, a niepewne pozostają sytuacje Cristiana ZapatyJose Mauriego czy Andrei Bertolacciego. Niewykluczone ponadto, że na wypożyczenie uda się Alessandro Plizzari.

Rozpoczynamy wtorek z rynkiem transferowym! Zachęcamy do tradycyjnego śledzenia naszej relacji na żywo.

[08:45]Corriere della SeraTiemoue Bakayoko zarobi w Milanie 2,5 mln euro rocznie. To dla Francuza spory spadek finansowy - w Chelsea inkasował bowiem 6,5 mln euro rocznie.

[09:14]: Choć Sergeja Milinkovicia-Savicia łączy się z Realem Madryt, a poza tym Lazio ma nadzieje na jego pozostanie, to Corriere della Sera określa pogłoski dotyczące Serba i Milanu jako "ciągle natarczywe".

[10:32]Tuttosport i La Stampa obstają przy tym, że choć sprowadzenie Sergeja Milinkovicia-Savicia to bardzo skomplikowane zadanie, to w Milanie wciąż nie porzucono wiary, że uda je się zrealizować.

[10:53]Tiemoue Bakayoko przybył do Milanello, aby przejść testy fizyczne - informuje redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello.

[11:07]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio podkreśla, że choć Milan nie ogłosił jeszcze oficjalnie transferu Tiemoue Bakayoko, to absolutnie nie wystąpił żaden problem. Komunikat powinien pojawić się wkrótce.

[11:40]: Gianluca Di Marzio podaje, że transfery Samu Catillejo Carlosa Bakki są już niemal na finiszu po tym, jak osiągnięto porozumienie wczoraj wieczorem.

[11:43]SkySamu Castillejo nie trenuje już z drużyną Villarrealu. Hiszpan czeka na sygnał, aby udać się do Mediolanu i przejść szereg niezbędnych formalności poprzedzających transfer do Milanu.

[13:15]: Póki co brak nowych istotnych informacji dotyczących ostatnich dni mercato w wykonaniu Milanu.

[13:36]: Gianluca Di Marzio informuje, że Samu Castillejo przyleci do Włoch prawdopodobnie jeszcze dziś wieczorem i w takim wypadku jutro przejdzie testy medyczne przed podpisaniem kontraktu z Milanem. Jako ciekawostkę dziennikarz podaje fakt, że przed startem sezonu drużyna Villarrealu tradycyjnie udała się na spotkanie z kapłanem, aby każdy piłkarz otrzymał od niego błogosławieństwo. Gdy nadeszła kolej Castillejo, duchowny stwierdził: "Ty teraz odchodzi? Chciałbym cię tu jeszcze zobaczyć... Życzę ci jak najlepiej".

[13:45]: Tiemoue Bakayoko już oficjalnie jest piłkarzem Milanu - WIĘCEJ.

[14:00]SkyAndrea Bertolacci zostanie na nowy sezon w Milanie. Mocno chce tego trener Gennaro Gattuso.

[14:52]MilanNews podaje, że w Casa Milan przebywają Leonardo i Paolo Maldini - dyrektorzy rossoneri dopinają ostatnie szczegóły transferu Samu Castillejo.

[15:45]: Oto komentarz Peppe Di Stefano, dziennikarza zazwyczaj dobrze zorientowanego w tematyce Milanu: "Wraz z prawdopodobnym przyjściem Castillejo, Milan w zasadzie zamknie kampanię transferową. Hiszpan będzie alternatywą dla Suso i Calhanoglu i - kiedy będzie grał - Turek mógłby zostać cofnięty do pomocy".

[16:57]TUTAJ TUTAJ można obejrzeć zdjęcia i wideo z dzisiejszej wizyty w Milanello nowego nabytku rossonerich, Tiemoue Bakayoko.

[17:31]: Sportmediaset donosi, że Sergej-Milinković Savić przedłuży swój kontrakt z Lazio, mimo że w przeciągu trzech ostatnich dni w temacie Serba działały takie kluby jak Juventus, Real i Milan. Włodarz rzymian, Claudio Lotito, nie zamierza zejść poniżej swojej wyceny gracza - 120 mln euro.

[17:47]: Według Alfredo Pedulli, Diego Laxalt ostatecznie może nie zagrać w Zenicie Petersburg. 25-letnim lewoskrzydłowym Genoi interesuje się także Milan. Rossoneri są na etapie wyceniania karty Urugwajczyka.

[18:20]: Stacja Sky twierdzi, że Milan pracuje nad jeszcze jednym transferem. Po Samu Castillejo na San Siro może zawitać kolejny piłkarz, który nie będzie co prawda wielką gwiazdą, ale skompletuje kadrę rossonerich na nowy sezon.

[21:08]: Również Sky łączy Diego Laxalta z Milanem. Obecnie to tylko rozważana opcja przez mediolańczyków, ale to o 25-latku rozmawiano podczas ostatniego spotkania z dyrektorem generalnym Genoi, Giorgio Perinettim.

[21:15]: Alfredo Pedulla na swojej stronie internetowej pisze, że Milan coraz poważniej interesuje się Laxaltem, którego Genoa wycenia na blisko 15 milionów euro. Dziennikarz jednak zwraca uwagę na dobre relacje łączące oba kluby oraz fakt, że ekipa z Ligurii musi jeszcze zapłacić rossonerim 11 milionów euro w związku z realizacją umowy wypożyczenia z obowiązkiem wykupu Gianluki Lapaduli.

[21:17]: Peppe Di Stefano ze stacji Sky twierdzi, że "Elliott dysponuje ogromną siłą ekonomiczną, ale chce respektować wszelkie obostrzenia UEFA" i to jest główny powód, dla którego Milan nie będzie walczył do ostatniej kropli krwi o Sergeja Milinkovicia-Savicia. Amerykański fundusz nie zamierza mieć problemów z obowiązującymi zasadami chwilę po tym, jak w ostatniej instancji udało się uniknąć wykluczenia z Ligi Europy.

[21:24]: Prezes Villarrealu, Fernando Roig Alfonso, dla Sky Sport: "Sytuacją Castillejo zarządza nasz dyrektor. To, co nas teraz interesuje, to dojście do końca mercato z dobrym zespołem, zrównoważoną kadrą. Nie mogę powiedzieć nic innego. Mamy nadzieję, że w najbliższych dniach wszystko się usystematyzuje".

[21:46]: Coraz więcej mediów podaje, że rozmowy Milanu z Genoą w temacie Diego Laxalta są zaawansowane. Urugwajski piłkarz, który może występować na lewej flance zarówno w defensywie, jak i ofensywie, faktycznie może zasilić rossonerich tuż przed końcem okna transferowego.

[23:34]: Gianluca Di Marzio o mercato Milanu: "Nie ma jeszcze oficjalnych informacji ws. Samu Castillejo. Strony definiują ostatnie detale. Jutro będzie kluczowy dzień, by to sformalizować. Wieczorem doszło do kontaktów w kwestii Diego Laxalta. We Francji powiedzieli, że gotowy jest transfer do Milanu Maxime Gonalonsa [29-letni francuski środkowy pomocnik Romy - red.], ale z naszych weryfikacji wynika, że piłkarz został jedynie zaproponowany przez kilku pośredników i może stanowić pomysł w przypadku, gdyby klub chciał pozyskać zmiennika Biglii. W tym momencie nie ma żadnych negocjacji".

[23:54]: Gianluca Di Marzio podkreśla, że ewentualne sprowadzenie Diego Laxalta w żadnym wypadku nie oznacza odejścia Ricardo Rodrigueza.

[23:57]: Peppe Di Stefano donosi, że Diego Laxalt wyceniany jest na 14 mln euro odstępnego + kolejne 4 mln euro w bonusach - porozumienie w kwestii takiej ceny za skrzydłowego zostało już wypracowane przez kluby. Dużą rolę może odegrać tu obowiązek wykupu przez Genoę Gianluki Lapaduli, za co Milanowi należy się 11 mln euro, zatem rossoneri dopłaciliby tylko różnicę: 3 mln euro odstępnego + wspomniane bonusy. Tymczasem w środę Leonardo będzie przebywał w Valencii, gdzie w siedzibie Villarrealu będzie dopinał na ostatni guzik operację Samu Castillejo Carlos Bacca.

[23:59]: Alfredo Pedulla: Genoa chciałaby włączyć w transakcję Diego Laxalta także Andreę Bertolacciego, ale Milan się na to nie zgadza. Priorytetem w kwestii pożegnań z pomocnikami jest dla rossonerich znalezienie rozwiązania dla Riccardo Montolivo.



515 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Kaka821
Kaka821
14 sierpnia 2018, 09:53
Sprowadzic jeszcze 1 pomocnika lub lewego skrzydlowego jezeli Hakan bedzie regista i okienko bedzie idealne.
0
Majki85
Majki85
14 sierpnia 2018, 10:02
Hakan nie będzie registą. Nigdy nie był próbowany na tej pozycji, nigdy tam nie grał i nie zapowiada się żeby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Na tej pozycji będzie grał Biglia i Bakayoko, choć żaden z nich (może w małej części Argentyńczyk) nie będzie takim typowym registą, jakim był Pirlo.
1
Kaka821
Kaka821
14 sierpnia 2018, 11:16
Byl probowany w sparingach. Gattuso rowniez wspominal o tym, ze sprobuje go tam wlasnie przesunac. To, ze nie gral nie znaczy, ze nie moze tam grac i robic tego dobrze.
0
Preziosi
Preziosi
14 sierpnia 2018, 09:48
bez dobrego środkowego pomocnika nic nie ugramy do castillejo tez nie jestem przekonany dla mnie okienko 6/10 chyba ze dołączy jeszcze dobry srodkowy pomocnik to 8/10
0
sebastek888
sebastek888
14 sierpnia 2018, 09:48
Cichutko, bez fajerwerków wierzę, że pokażemy światu jaja i sprowadzimy jakimś cudem SMSa...
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 09:49
2
tommyb1
tommyb1
14 sierpnia 2018, 09:42
Mnie najbardziej bawi, ze większość twierdzi ze konkurencja zrobiła nie wiadomo jakie wzmocnienia. Inter wzmocnił się porządnie tylko De Vrijem, reszta to niezbyt tanie niewiadome. Poza tym jest tego dużo i może odpalić a może być burdel. Roma straciła najlepszego bramkarza ligi zeszłego sezonu i Ninje a dostała Pastora który nie wiadomo czy wróci do jakiejś poważnej formy no chyba ze ktoś poważnie traktuje Cristante jako duże wzmocnienie. Napoli w sumie to straciło doświadczonego bramkarza i zyskało 2 młodych, do tego Jorginho out. A my?? No cóż zyskalismy tylko najlepszego napastnika ligi i najzdolniejszego po Romku obrońcę w Italii, tracąc pseudokapitana, który zagrał więcej słabych i przeciętnych meczów niż dobrych i pozbylismy się szrotu. Jedyne minusy to formuły transferów out Silvy i Manu
4
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 09:44
tak dodatem wg żurnalistów w Rzymie to Mirante ma być przed Olsenem na ten moment ;]
0
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 10:27
Ty chyba się urwałeś z choinki. De vrij i asamoah za darmo. Asamoah jest znacznie lepszym piłkarzem niż castellijo. Balde Keita który w lazio strzelał grubo i każdy tu go chciał rok temu. Nainggolan - Top serie a. Niewiadoma jest tylko martinez który strzela na zawołanie i już dostał nagrodę fifa i okazał się 100razy lepszy niż silva nad którym spuszczalo się pół strony przez cały rok a pokazał 1 zagranie, gdzie martinez im strzela od początku i to nie kontra Austria wienn
2
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 10:29
Inter kończy ligę drugie miejsce bez dyskusji.
1
#3#6
#3#6
14 sierpnia 2018, 10:57
Ło dzizys ale brednie o tym Interze , maskara , co za hipokryzja , brak słów co na po niektórych na tej stronie.
0
Lipido
Lipido
14 sierpnia 2018, 11:01
Z tych co wymieniłeś z Interu to Dr Vrij to solidne wzmocnienie. Keita to trochę lepsza wersja Nianga z jego głowa i szczyptą Balloteliego. W Francji szału nie zrobił mimo, że gral w klubie mocnym jak na realia tamtej ligi. Nianggolan to Bóg jeden wie co mu uderzy do głowy. Na temat Martineza nie mam nic do powiedzenia bo niewiele wiem.
0
tommyb1
tommyb1
14 sierpnia 2018, 13:37
Balde Keita też jest niewiadomą bo przesiedział cały rok na ławce. Asamoah w porównaniu do tego z Udinese to cień samego siebie. Gdyby był coś wart to zostałby w Juve, Ninja jest dobry ale ma zryty łeb, Martinez albo będzie strzałem w 10 albo w kolano. Inter nie miał, nie ma i nigdy nie będzie miał jaj dlatego pomimo zmontowania dosyć mocnej na papierze paki wg będzie do końca drżał o LM. Finał finałów wyprzedzi Romę i zajmie 4 miejsce za Juve, Napoli i Milanem. Przypomnieć Ci na szybko 100mln wydane przez Inter, które równie dobrze można było w kiblu spuścić?? Proszę bardzo Joao Mario, Kondogbia, Gabriel Barbossa. Przy czym z tym ostatnim było więcej krzyku niż z Lautaro Martinezem
0
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 09:29
Można mieć różne opinie, ale ludzie, nie można czegoś oceniać bez analizy w odniesieniu do sytuacji w której się znaleźliśmy. W przypadku niektórych, wygląda to tak jakby brali pod ocenę ostatnie dwa tygodnie, albo weszli na transfermarkt i porównali ze sobą dwa okienka transferowe patrząc tylko na liczby. Poczynania w tym okienku nie powinny być oceniane w równych kategoriach względem poprzedniego. Przypomnijcie sobie kiedy pracę zaczęli F&M, ile czasu obserwowali graczy, ile to było podróży, obecności na jakiś meczach, treningach, nie zważali na nic, żadne FFP czy ograniczenia budżetu. Koniec czerwca, a już połowa transferów była dopięta. A jak było w tym roku? Ciągnąca się w nieskończoność potyczka z UEFA o grę w pucharach. Zmiana właścicieli, całego zarządu. Przecież tak naprawdę Milan wszedł na rynek z początkiem sierpnia, a zadaniem obecnego zarządu było dokonanie w niecały miesiąc tego, na co poprzedni zarząd miał nawet ponad pół roku. Przypomnijcie sobie wasze własne nastroje dokładnie miesiąc temu i odpowiedzcie sobie na pytanie czy spodziewaliście się takiego obrotu sprawy. Ja miesiąc temu byłem pełen obaw, plotki, że Elliott szuka nowych właścicieli, brak pucharów, wzmianki o braku transferów, a jak jest dzisiaj - LE, stabilny budżet, powroty legend, sprowadzenie Higuaina, zastąpienie sztucznego kapitana, kimś komu ta opaska się należy, pogłoski o transferach gracza o wartości ponad 100 mln. Już nie słyszymy pogłosek jak za ery Berlu o braku kasy, tylko jedynym co nas ogranicza to FFP, a w mojej ocenie mimo tych ograniczeń Leonardo wycisnął podczas tego okienka maksimum.
8
Ronladinho86
Ronladinho86
14 sierpnia 2018, 09:25
Zamiast serba który kosztuje bardzo dużo wolałbym Thiago Alcantare. O połowę tańszy i rozgrywający jakiego nam trzeba.
0
landik
14 sierpnia 2018, 09:30
No chyba do milanlab...
1
Milek1996
Milek1996
14 sierpnia 2018, 09:31
Przy okazji zbudowali byśmy niezły komin
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 sierpnia 2018, 09:24
Brawo. Mieli kupić skrzydłowego do rywalizacji o 1 skład, a ściągną mini wersję Suso do roli jego zmienika...To po co w ogóle Milan zakontraktował Halilovicia?
0
Morata1993
Morata1993
14 sierpnia 2018, 09:25
Żebyś zadawał głupie pytania.
11
Bury_87
Bury_87
14 sierpnia 2018, 09:12
A gdzie 3 napatnik?
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 09:15
niepotrzebny
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
14 sierpnia 2018, 09:17
Przecież Pablo jest
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 sierpnia 2018, 09:18
Fabio w przeciwieństwie do lewego skrzydła poradzi sobie na szpicy.
0
Pato-ForzaMilan
Pato-ForzaMilan
14 sierpnia 2018, 09:26
Pato miał przyjsc jak odejdą Silva i Bacca. Borini nie na daje się na LM
0
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 09:30
Na LM go nie będzie
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 sierpnia 2018, 09:09
To po lewej Hakan/Jack , po prawej Suso/Castillejo. Jeszcze jeden pomocnik by się przydał i okienko 9/10 dla mnie.
2
ósmy
ósmy
14 sierpnia 2018, 09:08
To ja dodam krótko coś od siebie. Jeszcze tylko fajny rozgrywający ze środka pola, a jednak grający bliżej bramki przeciwnika - Forsberg? i jeden skrzydłowy - Promes?. I prawie cała kompletna drużyna.
Prawie.
Dlaczego prawie? Otóż brakuje mi w tej układance jednak trenera z doświadczeniem nie tylko ligowym, ale też pucharowym. Skoro robimy rewolucję w drużynie zaczynając od wymiany zarządu i połowy składu, to jednak mimo wszystko ja pomyślałbym nad wymianą trenera. W tym momencie możliwe, że powtórzymy błąd z zeszłego roku z Montellą. Nie wierzę, że Elliott nie ma opracowanego planu B jeśli chodzi o tę pozycję. Pytanie tylko jak długo będziemy musieli czekać, bo nie wierzę, że z Gattuso osiągniemy coś więcej niż miejsca 5-6. Piłkarzy przyciąga nie tylko pieniądz i wizja gry w pucharach. Piłkarzy przyciąga też osoba trenera. Fajne nazwisko, które gwarantuje odpowiednią myśl treningową i rozmach, który daje sygnał Europie, że rzeczywiście coś się zaczyna zmieniać. Przy całej mojej sympatii do Gattuso, mimo wszystko stanowisko pierwszego trenera powinien wg mnie objąć ktoś inny. Więc jeszcze tylko Forsberg, Promes. Na ławce trenerskiej Arsene Wenger, który za długo siedział z jednym miejscu, a mimo wszystko gwarantował czołówkę w PL. Wenger 4-6 miejsce w PL to Wenger w ścisłej czołówce w Serie A. Gorszy pod tym względem od GG nie będzie.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 09:09
0
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 09:05
Jeżeli przyjdzie śp to ławka też nie będzie jakaś tragiczna, zakładając że ten zawodnik będzie w stanie wygryźć Jacka to z ławki mamy, Reine/Gigio, Abate, Musacchio, Strinica, Biglie, Bertolacci(oby został), Jack/nowy, Castillejo, Cutrone w obwodzie jeszcze Winić, Gabbia, Halilovic, Borini (tak wiem ta ostatnia grupa to szrot poza Gabbia) ławka wygląda i tak o wiele lepiej niż rok temu, gdzie w pomocy wchodzić musieli Locatelli, Montolivo, Mauri a w ataku Borini, Silva czy Kalinic
0
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 09:06
No i jeszcze Conti wróci
0
Daros
Daros
14 sierpnia 2018, 09:35
w obwodzie czego? ODWÓD - warto by było się w końcu nauczyć
1
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 09:50
Jak się pisze na telefonie to tak jest a to twoje wielkie wykształcenie nie przyda się na tej stronie nie ta tematyka, nie popisuj się
0
Daros
Daros
14 sierpnia 2018, 09:53
Nie trzeba być wielce wykształconym żeby używać wyrazów zgodnie z ich znaczeniem, więc jeśli już się coś chce napisać to fajnie, jakby było to napisane poprawnie. pozdro, bez spiny
2
assa-666
assa-666
14 sierpnia 2018, 09:04
na razie jedynym i to sporym minusem jest oddanie Silvy w taki sposób.no i naszego wychowanka do sassuolo
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2018, 09:38
Ffp zbiera żniwa, chcąc zainwestować musieliśmy kogoś poświęcić. Sevilla raczej 30mln za Andre nie wyłoży więc wróci za rok pewnie, chyba że znajdą kupca za lepszą kasę.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
14 sierpnia 2018, 08:54
Dla wszystkich, ktorzy uwazaja ze nasze okienko jest 'slabe'.. Ludzie rece mi opadaja.. Jeszcze niedawno nie mielismy nawet zarzadu.. Stracilismy wiekszosc okienka przez zmiany wlascicielskie i zawirowania z tego powodu.. Nareszcie mamy rzetelnego i wiarygodnego wlasciciela, odpowiedzialne osoby w zarzadzie, ktore tworzyly historie tego klubu (Leonardo, Maldini, a zaraz podobno tez Kaka..) Teraz odnosnie mercato: jak dla mnie ruchy sa bardzo dobre! Wymiana 'kapitana', ktory okazal sie (tu niech kazdy sobie wstawi swoje wulgarne slowo) na talent na miare Romagnoliego oraz zakontraktowanie Higuaina.. Kurde.. Gosc juz w meczu z Realem pokazal, ze splaci sie raz dwa.. To strzelba z prawdziwego zdarzenia.. Pierwsza od czasow Ibry.. Dalej: czemu nie mamy LM w tym sezonie? Bo nie mielismy lawki i nasza podstawowa 11tka oddychala rekawami.. A Gattuso i tak wykrecil niesamowite liczby w drugiej rundzie.. Jest teraz Bakayoko, Samu, Reina, Strinic i najprawdopodobniej przyjdzie klasowy pomocnik (bardzo na to licze).. Sa to transfery na pewno zwiekszajace nasza wartosc, a przynajmniej dajace w miare solidna lawke.. Sorry, ale ja nie chce ogladac jako pierwszych zmiennikow Mauriego, Montolivo, Bertolacciego czy Boriniego na skrzydle.. Ponadto Leonardo przewietrzyl bardzo mocno kadre.. Mowicie, ze za drobne? Bo to szrot.. A on duzo na rynku nie kosztuje.. Wazne, ze sie ich pozbylismy, a dodatkowo zmniejszylismy liste plac.. Ja jestem bardzo zadowolony z tego mercato patrzac na to ile mielismy czasu i na to, ze musimy szanowac FFP.. Zaczynamy sezon, pozdrawiam prawdziwych Milanistow!
22
lagan07
lagan07
14 sierpnia 2018, 09:31
W końcu zdrowo myślący facet! Zgadzam się całkowicie. Patrząc na te aspekty , które nam nie sprzyjały od początku mercato, również uważam , że nowy zarząd zrobił kawał dobrej roboty! Wierzę, że ten sezon będzie przełomowy dla naszej ukochanej drużyny!
2
Jankes22
Jankes22
14 sierpnia 2018, 08:43
No to Panowie rozgrzewamy klawisz F5 i lecimy. :)
9
Gianni Rivera
14 sierpnia 2018, 08:39
Mi jedyne, co nie pasuje, to brak ławki. Pierwszą jedenastkę wzmocniliśmy - Bonucci był w takiej formie, że zastępstwo w osobach Caldary czy Musacchio poziomu nie obniży; mamy za to porządnego napastnika. Do tego Reina na miejsce Donnarummy, który w zeszłym sezonie był, co tu dużo mówić, raczej mizerny. Pierwsza jedenastka zatem będzie silniejsza, niż w poprzednim sezonie. Nie mamy jednak w ogóle ławki rezerwowych. Jeżeli odejdzie Zapata, to zostaniemy z jednym środkowym obrońcą w odwodzie - Simicia nie biorę w ogóle na poważnie, to zapchajdziura, bo nawet na czwartego obrońcę się nie nadaje. Skrzydła - mamy Castillejo i Boriniego. W środku Bakayoko. No i w sumie tyle, jeśli chodzi o rezerwowych pomocników. W razie kontuzji poziom naszej jedenastki spadnie drastycznie. Cieszę się, że kadrę przewietrzyliśmy. Cieszę się z niektórych transferów. Ale kompletnie nie mamy kim grać, nie licząc 15-16 piłkarzy. Nawet rezerwowej siódemki nie mamy zbytnio z kogo złożyć. Wyjdzie nam to bokiem według mnie.
1
Mieszko
Mieszko
14 sierpnia 2018, 08:46
Dlatego nie widzę sytuacji w której pozbywamy się Zapaty lub Berto.
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 08:49
Porownaj sobie obecna lawke, z ta z zeszlego roku. Zakladajac, ze bedziemy grali tak: Donnarumma, Calabria, Caldara, Romagnoli, Rodriguez, Kessie, Biglia, Bakayoko, Suso, Higuain, Calhanoglu, wciaz na lawce jest Bonaventura, Cutrone, byc moze Castillejo, Musacchio, Conti, Reina czy wicemistrz swiata Strinic. Rok temu: Borini, Locatelli, Borini, Montolivo, Borini, Antonelli i na kazda inna pozycje takze Borini. Nadal nie widzisz roznicy?
3
Gianni Rivera
14 sierpnia 2018, 09:11
Paul Singer, a czy ja gdziekolwiek napisałem, że rok temu było lepiej? Cały czas powtarzam, że zeszły rok straciliśmy (pomijając kiepski start z Montellą) przez słabą ławkę. Czy w tym sezonie jest lepsza? Trochę. Ale nadal krótka i praktycznie nic niewnosząca do naszej gry. Bakayoko Jacka ze składu nie wygryzie, bo to inny typ zawodnika. Jack w ogóle nie ma zmiennika. Tak jak nie miał rok temu. Ja się bardzo cieszę, że na ławce będą Musacchio/Caldara, Conti, Strinić czy Reina/Donnarumma, pytanie, co oni mogą zmienić w przebiegu meczu, kiedy nam nie będzie szło i nie będziemy mogli strzelić gola? To defensywa. W pomocy na ławce będą Castillejo, Bakayoko i Borini. O ile Samu może wzmocnić naszą siłę ofensywną, tak Borini pewnego poziomu nie przeskoczy, a Bakayoko to piłkarz bardziej defensywny. Nadal w przypadku kiepskiego meczu naszej formacji ofensywnej nie będziemy mieli kim postraszyć z rezerwy, bo Higuain to pierwszy skład, a Cutrone to niewiadoma mimo wszystko, jak każdy młodzik z wybuchem formy. Jest lepiej, niż było, ale nadal daleko do tego, by było dobrze. Mizernie stoimy z rezerwowymi graczami ofensywnymi, mając w odwodzie tylko Castillejo, Boriniego i Cutrone.
0
Michał92
Michał92
14 sierpnia 2018, 09:27
"Mamo nie sprzątaj, Pan Singer pozamiatał" :)
1
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 12:03
No jesli ci zawodnicy, ktorych wymienilem to TROCHE lepsza ale wciaz za krotka lawka to ja nie wiem, chyba sie nia znam na pilce.
0
Gianni Rivera
14 sierpnia 2018, 12:18
Paul Singer, wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak właśnie było. Ale przede wszystkim masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Bo ja nigdzie nie napisałem, że ta ławka jest słaba. Oczywiście lepsza, może nawet dużo lepsza, niż w zeszłym sezonie. Ja tego w ogóle nie neguję. Zwracam jedynie uwagę na to, że nie mamy czym postraszyć z ławki w ataku. Na ławce możemy mieć Ramosa, Godina, Bonucci'ego, Koulibaly'ego, a nawet Maldiniego czy Nestę - ale co z tego, skoro do formacji ofensywnych mamy na ławce tylko Boriniego i Cutrone, do tego dojdzie Castillejo? Co Ci da taki Strinić, Reina, Conti czy Musacchio, kiedy Suso wpadnie w dołek formy? Albo kiedy Jack złapie kontuzję? Bakayoko to defensywny pomocnik, który może zmienić Biglię, ewentualnie Francka, ale Jack nie ma zmiennika. Mamy Castillejo, ale jeśli Suso bądź Calhanoglu złapią kontuzję i Samu wskoczy do pierwszej jedenastki, to na ławce zostanie nam tylko Borini. Nikt mi nie wmówi, że to dobra ławka. Lepsza, niż rok temu, jasne, ale pod kątem możliwości zmian ofensywnych mamy tylko trzy opcje, z których jedna jest w miarę dobra (Castillejo), jedna mocno średnia (Borini), a ostatnia to niewiadoma (Cutrone). Od biedy Halilović, ale on może nigdy już nie odpalić. Więc, że się powtórzę, pierwsza jedenastka zyskała na sile, ławka jest lepsza, niż była, ale większość ławki to gracze defensywni - Reina, Strinić, Conti, Musacchio/Caldara, no i Bakayoko. Borini, Halilović, Castillejo, Cutrone - to nasze ofensywne armaty, które z ławki możemy wprowadzić. Normalnie szał.
0
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2018, 08:33
Czyżby moja przepowiednia odnośnie paredesa się spełniła
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 08:33
Zapata powinien zostac mimo wygasajacego kontraktu. To ciagle bardzo dobry zawodnik i nie ma sensu oddawac go za darmo. Montolivo i Marui koniecznie out, chocby za darmo. Bertolacci to pewnie kwestia tego czy przyjdzie inny srodkowy pomocnik. Jesli nie to od biedy moze zostac, chociaz nie licze ze zagra wiecej niz 200-300 minut w sezonie (nie z powodu kontuzji, ale rywalizacji: Bakayoko, Kessie, Biglia, Bonaventura, Calhanoglu, Halilovic)
1
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2018, 08:34
Zapata niech odchodzi, jestem zdania że trzeba pozbyć się każdego grajka z Milanu gallianiego czyli jak abate, Zapata, montolivo
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 08:46
Wtedy 4 opcja jest Simic, a po jednym meczu z Realem juz mam dosyc chlopa. W zeszlym sezonie nieraz mielismy sytuacje ze z drobnym urazem wypadl Romagnoli, Bonucci mial zawieszenia lub trzeba bylo go odciazyc i grali zarowno Zapata jak i Musacchio. Nie mozemy miec 3 stoperow w skladzie, a Zapata to naprawde gracz, ktory wygryzlby niejednego zawodnika w czolowym klubie i pokazal chociazby w meczu z Napoli, ze mozna na nim polegac. Do tego nie strzela fochow jako rezerwowy tylko daje 100% jesli tylko ma okazje. Co do Abate tez jestem za odejsciem, ale Conti jest kontuzjowany, wiec tez jest na ten sezon potrzebny ktos do rotacji. Za rok niech obaj panowie odejda, ale my juz sie pozbylismy wielu zawodnikow, a defensywa to formacja ktora narazie wymaga najmniej zmian.
4
Mieszko
Mieszko
14 sierpnia 2018, 08:49
Milanboy spokojnie z tym pozbywaniem się graczy. Abate został bo czekamy jeszcze na Contiego, Zapata zostanie bo inaczej na ławce mielibyśmy jednego naminalnego ŚO. Jak kiedyś mieliśmy z 28 zawodników w kadrze tak teraz chciałbyś mieć 20?
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 08:56
Zapata jako jedyny może grać po stronie Roma. Caldara w meczu z Realem też instantowo grał po prawej stronie
0
MilanL€PIK
MilanL€PIK
14 sierpnia 2018, 08:30
Pozwólcie że trochę się rozpiszę... Brak mi słów co widzę jak nie którzy z niczego nie są zadowoleni... Ludzie proszę was, ogarnijcie się trochę. Narzekaliście na F&M a teraz czytam że oni lepsze okienko dla Milanu zrobili... Narzekaliście na Baccę, Locatelliego itd. A teraz czytam: jak możemy na takich warunkach oddać Baccę, szkoda Locatelliego mógł zostać, Borini jako trzeci napastnik ? Man.City, Real, Barcelona... mają po dwóch napastników & osiągają sukcesy, kogo chcecie jako trzeciego napastnika, Aguero ? Przyszedł Maldini, przyszedł Leonardo to już jest Mega progres i oni w krótkim czasie osiągneli dużo. Chwalicie cudze a swojego nie doceniacie. Np. Bakayoko do Milanu, B. Keita do Interu oby dwoje ostatni słaby sezon ale i tak czytam tutaj że Inter zrobił super Transfer a my kupujemy szrot. Bakayoko jest kozakiem, 23 Lata, mega Transfer ( zobaczycie ), połowa Kibiców z Juventusu płakała że oddają nam tak łatwo Caldarę & w końcu mamy też prawdziwego napastnika od odejścia Ibry nie było w tym klubie żadnego z prawdziwego zdarzenia. Zamieniany Baccę na Castillejo & dopłacamy! Wiecie co wali mnie to czy to dopłacamy. Nasze pieniądze ? Nie ! Chcieliście skrzydłowego ? Macie ! Jest młody ? Jest ! Zamieniamy 23 latka na 30tkę a tutaj ludzie płaczą !!! Zarząd wie co robi, ufam tym ludziom napewno bardziej niż Chińczykom. Maldini by nie pozwolił by się coś złego stało & bez myślne postępowali. I co wiele osób zapomina, my gramy w >Lidze Europy< i jest nam trudniej przyciągnąć największe nazwiska + UEFA ma oko na nas. Aa i chciałbym jeszcze przypomnieć że gdyby nie ten zarząd to w Lidze Europy by nas nawet nie było. Ja osobiście jestem zadowolony z pracy którą wykonują & to w tak krótkim czasie. Dostajecie palec a chcecie całą rękę. Powoli tu się robi taka Mentalność „czysto Polska” na wszystko narzekać, nic nie jest dobre. Ogarnijcie się trochę, proszę was... Pozdrawiam & życzę miłego dnia. Forza Milan !!!
34
KaSeL85
KaSeL85
14 sierpnia 2018, 08:39
Amen.
0
Mercik
Mercik
14 sierpnia 2018, 08:40
Nic dodać, nic ująć. Wszystko co napisałeś wydarłeś z mojej głowy również. Jestem tego samego zdania od pierwszej litery do ostatniego wykrzyknika ;)
1
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 08:41
Pojawila sie plotka o Savicu i nagle wszyscy mysla, ze oprocz niego to musza byc transfery Neymara i Messiego. Mimo, ze to okienko nie ma narazie naprawde wielkich fajerwerkow to najlepszymi ruchami bylo pozbycie sie naprawde wielu zbednych zawodnikow (a Leonardo nadal pracuje nad pozbyciem sie paru z nich). I widac, ze planuja pare krokow do przodu, wypozyczamy zawodnikow z opcja wykupu, ale na podobnej zasadzie oddalismy np Silve czy Locatelliego aby sie wyplacic w nastepnym okienku. W tym sezonie awans o jedna pozycje w lidze to i tak bedzie sukces. Nie da sie, jak niektorzy mysla, po jednym mercato wspiac sie do top 3, tym bardziej ze te czolowe kluby wydaja setki milionow i jeden z nich sciaga najlepszego pilkarza swiata.
1
Wilk87
Wilk87
14 sierpnia 2018, 08:41
Ja tam nie narzekam. Okienko dobre, można się przyczepić tego czy owego, kwestia opini. Niby też uważam, że trochę tanio puścili Bacce. Jak sobie przypoknę, jak twardo negocjował Leonardo z Juve, tak teraz uważam, ze za łatwo poszło, no ale to jest moja opinia. Jak pisałem, można sie przyczepić kilku spraw. Okienko na razie dobre, ale nie powiem, że lepsze niż rok temu, ba, nawet moim zdaniem trochę gorsze, na dzień dzisiejszy.
0
matten
matten
14 sierpnia 2018, 08:44
Locatelli powinien odejść, aby się rozwijać i dobrze, że go sprzedaliśmy. Źle, że nie udało się załatwić klauzuli odkupu, bo za parę lat może wypalić i będzie płacz. Ja jestem umiarkowanie zadowolony z dotychczasowych ruchów transferowych, ale nie mam wątpliwości, że przydałoby się jeszcze jakieś klasowe wzmocnienie do pomocy, bo bez kreatywnego pomocnika może być problem. Poczekajmy do końca tygodnia i wtedy będziemy oceniać nasze mercato.
1
ForzaMilan!!!
14 sierpnia 2018, 08:51
No dokładnie.. ludzie nie potrafią pojąć pewnych prostych faktów, nie gramy w Lm a taki Rabiot czy inny Modrić tego oczekuje i ciężko jest nakłonić zawodnika o zrobienie kroku w tył.. no a niestety przechodząc z PSG do Milanu traci sie sportowo i finansowo :/
0
maciekpl
maciekpl
14 sierpnia 2018, 08:53
Dziwi mnie jak można pisać o zaufaniu do Maldiniego jako działacza skoro to na dobrą sprawę Jego debiut w tej roli. Kocham Go jako ikonę klubu, ale jako dyrektor musi zapracować na swoje nazwisko. F&M słabe okienko? Bonucci Hakan Kessie Conti to słabe transfery? Solidny Biglia czy nawet AS i Borini też bym nie krytykował. No i nie do końca zasługą Leo i Maldiniego jest to że gramy w Europie. Elliot zadziałał i to nas uratowało. Obecne mercato nie jest zle. Kupujemy takich graczy na jakich możemy sobie pozwolić. Pretensje mogą dotyczyć kwot. Moim zdaniem za łatwo ulegamy oczekiwaniom innych klubów. Trochę na zasadzie mają bogatego Elliota to ich wydoimy.
0
Morata1993
Morata1993
14 sierpnia 2018, 08:53
Nie ma fajerwerków? A Higuain? Ludzie, to napastnik z topu i przyszedł do Milanu. Czego oczekujecie? Jezusa Chrystusa?
1
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 08:55
Tak już jest, że nie da się wszystkim dogodzić, jakaś maruda zawsze się znajdzie. Bacca poszedł za tanio? Ja tam się cieszę, że w końcu odszedł - zostało mało czasu do końca i nie mamy czasu na negocjacje kilkudniowe o jakiegoś 3 zmiennika naszego napadu, niczym z Juve. Mamy do pozbycia się jeszcze ok. 5 zawodników i być może jeszcze pokuszenie się o jeszcze jeden transfer - zostały 4 dni, nie mamy czasu bić się przez cały dzień o jakieś miliony, bo jak nie zrobimy porządku to nam się to nie zwróci.
1
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 09:32
MilanL€PIK - wszystkiego najlepszego z okazji 1 rocznicy rejestracji na stronie!!! Świetny komentarz i oby takich więcej! Pozdro!
1
Maximilanista
Maximilanista
14 sierpnia 2018, 09:36
OK. Rozpisałeś się i to jest w porządku. Ale – na miłość Bozi – zanim coś takiego upublicznisz, sprawdź ze słownikiem swój tekst i go popraw, bo grozą wieje! Wiem, że nie każdy musi być gramatycznym i ortograficznym orłem. W dzisiejszych czasach to raczej rzadkość, ale za to teraz każdy chyba posiadł umiejętnosć korzystania z przeglądarek internetowych, hę? Nim wyślesz obszerny komentarz, skorzystaj z pomocy internetowego słownika! Twoje notoryczne gwałty na polskiej interpunkcji są nie tylko nie do zniesienia poprzez swą masowość, ale też sprawiają, że tekst staje się zupełnie nieczytelny! Ortografia też nędzna, ale takie błędy jak pisanie ‘’bez myślne’’ czy przymiotnik ‘’Polska’’ pomylony z rzeczownikiem ‘’Polska’’ - idzie jeszcze odpuścić. Ale co to za kaprys jakiś dziwny, żeby pisać wielką literą wybrane rzeczowniki (Mega, Transfer, Kibice,Mentalność)? A już największą tragedią jest maniera używania przez Ciebie angielskiego znaku graficznego ‘’&’’ zamiast polskiego łącznika ‘’i’’! Jakim Ty to prawem robisz? Na jakiej podstawie? Toż to oczy krwawią! Zasady pisowni są ogólnie obiowiązującą regulacją, to WYMÓG, podobnie jak na przykład kodeks drogowy. Nie możesz sobie jeździć samochodem wedle własnego widzimisię, gwałcąc prawo drogowe, olewając znaki, interpretując sobie nakazy czy zakazy wedle własnego uznania. Kochasz futbol? No to jak by to było, gdyby piłkarze podczas finału Ligi Mistzrów nagle przestali respektować przepisy? Ganialiby z piłką w rękach, kopaliby się po twarzy, nie uznawali linii autowych, etc? Oglądałbyś to? Tak samo się czyta Twój komentarz. Chcesz pisać dużo? Pisz! Jednakże wiedząc (zakładam, że w szkole nie jesteś prymusem z języka polskiego, więc świadomość własnych ułomności w tej materii mieć musisz) o tym, że masz trudności w posługiwaniu się słowem pisanym – kontroluj formę wypowiedzi. Zanim się podzielisz z innymi swym wpisem, dokonaj minimalnego wysiłku i sprawdź błędy. Zajmie Ci to 10, może 20 minut. Czy 20 minut poświęcone w imię szacunku wobec siebie i innych to dużo? Przemyśl to.
4
MilanL€PIK
MilanL€PIK
14 sierpnia 2018, 10:00
@Vicotrek Dziękuje ślicznie! @Maximilanista Dziękuje również nie wychowywałem się w Polsce, nie chodziłem w Polsce do szkoły czyli przepraszam ale będę nad tym pracował bo jest to jeden z celów. Dziękuje i Pozdrawiam
1
<  1  2  3  4  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się