SCUDETTO


1. kolejka nowego sezonu na włoskich boiskach

18 sierpnia 2018, 11:17, cinassek Aktualności
1. kolejka nowego sezonu na włoskich boiskach

Choć w związku z przełożonym meczem z Genoą, Serie A dla Milanu rozpocznie się dopiero za tydzień, to zdecydowana większość zespołów rozegra pierwsze mecze nowego sezonu już w ten weekend. W tym miejscu zachęcamy do wymiany spostrzeżeń na temat meczów 1. kolejki ligi włoskiej.

Sobota, 18 sierpnia:

18:00: Chievo - Juventus

20:30: Lazio - Napoli

Niedziela, 19 sierpnia:

18:00: Torino - Roma

20:30: Bologna - SPAL, Empoli - Cagliari, Parma - Udinese, Sassuolo - Inter

Poniedziałek, 20 sierpnia:

Atalanta - Frosinone



404 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
patoo_07
patoo_07
19 sierpnia 2018, 18:24
Rome ktoś ogląda? Jak to wygląda?
0
19 sierpnia 2018, 18:28
Nuda, po ponad 20 minutach pierwszy strzał, pierwsza sytuacja w całym meczu. Obie ekipy boją się chyba otworzyć, ale Roma gra lepiej.
0
19 sierpnia 2018, 18:32
Edit - rozkręciło się, ale tylko w jednym kierunku. Roma zaczyna bombardować turyńską bramkę. W końcu wpadnie.
0
mpt1899
mpt1899
19 sierpnia 2018, 19:02
Jak dla mnie . Nic specjalnego.
0
mpt1899
mpt1899
19 sierpnia 2018, 16:33
Mam BT Sport i Sky Sport a Serie A od tego sezonu na ... Eleven Sports UK. Mowicie, ze w Polsce sa 4 kanaly a tutaj 2 + LaLiga TV. Wczoraj byly oba mecze na zywo. Dzisiaj Roma i Inter. Mam nadzieje ,ze bedzie duzo Milanu.
0
Carlo88
Carlo88
19 sierpnia 2018, 16:09
Wydaje mi się, że Milan wskoczy do pierwszej czwórki kosztem Romy. Nie wyobrażam sobie żeby drużyna bez bramkarza mogła wiele osiągnąć. Dzisiejszy mecz da nam wiele odpowiedzi. Chciałbym mieć rację... Napoli wydaje mi się jednak wciąż poza zasięgiem.
2
karp_fso
karp_fso
19 sierpnia 2018, 16:31
Roma wymieniła dużo zawodników, ale jak się już zazębi to może namieszać. Niemniej jak odpalą to zapewne w drugiej rundzie.
0
karp_fso
karp_fso
19 sierpnia 2018, 18:14
Chciałbym, żeby tak było. U mnie inaczej mówi rozum, inaczej serce. Rozum mówi, że pierwsza czwórka to: 1. Juventus FC, 2. SSC Napoli, 3. Inter Mediolan 4. AS Roma, a my, nieszczęśliwie skończymy za Rzymianami, a serce podpowiada, że czwarte miejsce nasze, bo Juve i Napoli poza zasięgiem, a Inter to zagadka, bo bardzo świeży skład, ale na papierze do słabych nie należą.
0
Trzesuaf
19 sierpnia 2018, 15:28
Nudno tak bez meczu, chyba już z miesiąc czekam i odliczam dni do pierwszej kolejki, a tu taka wtopa. Zrozumiałbym gdybyśmy w Genui grali, trochę to znowu naciągane. Niestety tam bardziej chodzi o to, żeby publicznie pokazać jak bardzo jest żal tych, którzy zginęli i ugrać na tym kapitał medialny niż żeby remontować tego typu wiadukty.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 sierpnia 2018, 16:01
Od razu kapitał medialny, a może zwyczajnie piłkarze którzy żyją tam na co dzień chcą po ludzku pokazać solidarność z lokalną społecznością i okazać szacunek zmarłym? Mnie to s ogóle nie boli, mecz to tylko sport a tam się zdarzyła wielka tragedia, życie ludzkie jest ponad to.
3
Zielony2009
Zielony2009
19 sierpnia 2018, 16:45
grzesiekpl88 Komentarze ekspertów są bliższe zdaniu Trzesuafa czego wyrazem jest medialny pogrzeb ofiar, na który nie przystało wiele rodzin m.in. z ww. powodów. We Włoszech ostatnimi laty dochodzą do głosu populiści, a właśnie działania są w ich stylu. Ofc można ich wybronić Twoją linią Grzesiu, ja jednak wolę rzeczywiste podejście, a ono jest takie, że władze chcą coś ugrać dla siebie kosztem ofiar, a nie rzeczywiście eliminować problem. Pozostaje nadzieja, że włoskie społeczeństwo tego nie kupi (czego wyrazem jest częściowy bojkot oficjalnego pogrzebu).
4
Kaczor_92
Kaczor_92
19 sierpnia 2018, 15:16
Ale mi jest kosmicznie smutno, ze dzis nie gra Milan, a tak nagrzany chodzilem caly tydzien prawie :(
3
Jankes22
Jankes22
19 sierpnia 2018, 14:22
1. juve 2. inter 3. roma 4. Milan 5. napoli 6. lazio 7. fiorentina 8. atalanta 9. sampdoria 10. torino 11. sassuolo 12. genoa 13. chievo 14. udinese 15. bologna 16. parma 17. cagliari 18. spal 19. empoli 20. frosinone Dajcie swoje typy w odpowiedziach :)
0
Zielony2009
Zielony2009
19 sierpnia 2018, 18:49
Juventus, Napoli, Inter, Roma - pierwsza czwórka (Liga Mistrzów). Milan i Lazio - kolejno piąte i szóste miejsce (Liga Europejska). Empoli, SPAL i Frosinone - spadek.
0
roby
roby
19 sierpnia 2018, 12:44
Wiadomo że każdy by chciał żeby straciło Juventus pnk,ale bądźmy obiektywni...miażdżyli ich i tylko wykończenia brakowało...szkoda że przed meczem z Napoli nie rozegraliśmy meczu....też myślę że Carlo zostanie wywalony,że Napoli będzie poniżej oczekiwan-no ale zobaczymy,czas pokaze
0
rossoneri12345
rossoneri12345
19 sierpnia 2018, 12:38
Z SMS będzie to samo co z Belottim. Wspomnicie moje słowa. Inter będzie głównym konkurentem dla Juventusu. Ancelotti za sezon lub dwa zostanie wypie***** z hukiem z Napoli :) My musimy skupić się na Lidze Mistrzów, tylko i wyłącznie, więc nie pompujcie baloników, bo większość tutaj robi tu co roku, a potem się z nas śmieją.
1
Bufor85
Bufor85
19 sierpnia 2018, 10:46
Juve przegrywało do 77 minuty. Kto wie jakby się to potoczyło gdyby nie ta bramka samobójcza. No i przy fuksie, jaki zawsze ma juve w doliczonym czasie strzelili bramę dającą 3 punkty. Stępiński pokazuje, że jest w formie. Cieszyć może fakt, że dla Napoli Arek strzelił pierwszą brameczkę. Ale dla nas zwycięstwo Napoli z silnym rywalem na ich stadionie, nie jest zbyt pocieszające.
1
Jacek 81
Jacek 81
19 sierpnia 2018, 12:32
Cisneli to bramka musiała paść, często lepsze zespoły strzelają w końcówkach, bo te słabsze zespoły walczą tak 65-75 minuty a później nie wytrzymuja fizycznie.
1
rossoneri12345
rossoneri12345
19 sierpnia 2018, 12:36
Statystyki mówią co innego. Juve było lepszą drużyną, ale mieli potwornego pecha. Oglądałem to spotkanie z czystej ciekawości. Wiadomo gra tam Ronaldo. Sędzia był stronniczy. Brak reakcji przy faulu Cuadrado, tak samo Cancelo byl faulowany, ale sędzia milczał, nie skorzystał z VAR-u. Czuję, że VAR będzie znów bohaterem tego sezonu :D
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
19 sierpnia 2018, 10:03
Jacy niektórzy sentymentalni z tym Carlo :)
0
19 sierpnia 2018, 09:57
Droga redakcjo, w artykule jest błąd. Mecz: Atalanta - Frosinone nie jest w niedzielę, tylko w poniedziałek.
0
19 sierpnia 2018, 09:56
Śniło mi się, że Napoli zdobywa majstra, Ancelotti zostaje uznany cudotwórcą, łamiąc hegemonię Juventusu, a Ronaldo - kompletnym niewypałem i człowiekiem, który zepsuł ciąg mistrzostw Starej Damy. Rzekomo sny są na odwrót...
3
milan2002
milan2002
19 sierpnia 2018, 10:05
Potwierdzam, sny są na odwrót. Przynajmniej moje!
0
gorylmagila
gorylmagila
19 sierpnia 2018, 09:39
Widzę, że tutaj sami wróżbici .. Kto jakie miejsce itd. Proponuję podać numery totolotka i podzielimy się wg typera z poprzedniego sezonu. Przynajmniej będzie z tego jakiś pożytek.
2
MK92
MK92
19 sierpnia 2018, 08:45
Zobaczyć Cristiano i Carletto we Włoszech to świetna sprawa ;) Bardzo dobre mecze, zwłaszcza ten w Weronie. Dzień Polaków. No i widać wyraźnie, że Napoli nie zapomniało, jak się ładnie gra w piłkę.
5
19 sierpnia 2018, 02:10
LOL, dzieciarnię chyba fantazja poniosła z tym Napoli poza pierwszą czwórką. Na dzisiaj Milan to jeszcze dłuuugo nie ma startu do Napoli. A i z Lazio będzie bardzo trudno walczyć o 5. miejsce.
4
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
19 sierpnia 2018, 07:28
Wyciąganie końcowych wniosków po pierwszej kolejce, gdzie my nawetnie wyszliśy na bosiko jeszcze, też nie jest zbyt dojrzałe Panie dorosły.
18
AdamoX
AdamoX
19 sierpnia 2018, 08:41
Yhm,czyli jak ktoś uważa,że napoli jest poza pierwszą czwórką jest dzieciakiem? Kurde ro ciekawe ,w LGdS dzieciaki pracują?
2
Bufor85
Bufor85
19 sierpnia 2018, 10:51
Dlatego mając szansę musimy pokusić się o LE. Jak na razie tylko te rozgrywki są faktycznie w naszym zasięgu. Musimy się skupić na tych rozgrywkach. Kadrę mamy szeroką aczkolwiek boję się tylko o te szpetne kontuzje. Na razie ważny jest powrót Contiego. O Striniću nie wspomnę, sądzę, że jego przygoda z piłką powoli dobiega końca. Zdobycie 5 miejsca będzie bardzo trudne, znowu nas czeka ciężki sezon i dużo gier. Liczę na inteligencję i rozsądek Gattuso.
0
ACMarek
ACMarek
18 sierpnia 2018, 23:59
Fakt jest taki że Napoli zgarnęło 3 punkty na zawsze ciężkim terenie. Lazio to drużyna nieobliczalna. Teraz nas czeka mecz w Neapolu i jesli przegramy to juz mamy do nich nie małą stratę. Przerwa miedzysezonowa i okienko transferowe pozostawia jakąś nadzieje ze nasza drużyna pokaże lepszą twarz i ze zaskoczymy.
2
Bufor85
Bufor85
19 sierpnia 2018, 10:54
Czytanie komentarzy nasyconych optymizmem jest miłe.
0
Krauser
Krauser
18 sierpnia 2018, 22:58
Napoli pokazało że przedwcześnie, wszyscy ich widzieli poza "4" na koniec sezonu.
0
Marcos Salinas
18 sierpnia 2018, 23:04
Jak na razie to jedynie pokazało Lazio, że nawiązanie do walki z poprzedniego sezonu będzie bardzo trudne.Ocena Napoli po jednym meczu ze słabym Lazio nie ma sensu(w szczególności biorąc pod uwagę tragiczny okres przygotowawczy Neapolitańczyków).
1
Krauser
Krauser
18 sierpnia 2018, 23:32
Nie ma sensu oceniać Napoli po jednym meczu, ale Lazio to już tak? Hmm.....
7
Marcos Salinas
19 sierpnia 2018, 07:09
Krauser Bo są do tego jakieś podstawy?
0
Orzelek79
Orzelek79
19 sierpnia 2018, 07:38
Nie wszyscy , kadrowo to cały czas top 3 tylko trener się zmienił . Żadna ekipa nie jest tak zgrana dlatego nie rozumiem że mają nagle wypaść poza pierwszą czwórkę.
0
tober12
19 sierpnia 2018, 16:32
Jakie podstawy ? Grali z dobrym Napoli i zaliczyli wtope. Poczekajmy na kolejne mecze jak bede lać inne drużyny. Oby nasz Milan zaczął od zwycięstwa na równie trudnym terenie.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 sierpnia 2018, 22:28
Napoli z Carlo będzie walczyć o mistrza po raz kolejny to powtórzę. Mam nadzieję że Ancelotti zamknie kilka mord swoimi sukcesami.
7
tober12
tober12
19 sierpnia 2018, 00:03
Wiesz, ja rozumiem sceptycyzm wobec ligowej postawy Carletto, skoro w gwiazdorskim Milanie nie umiał zmotywować graczy i gubiliśmy głupio punkty, które zabierały potem scudetto. Owszem: mecze "na szczycie" były na 100%, ale reszta tabeli to inna sprawa.
0
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
19 sierpnia 2018, 07:33
A ja u nadal uażam że Napoli komleptnie nie bedzie się liczyło i że skończą za nami. To znaczy że idąc Twoim tokiem, nie mam prawa mieć swojego zdania i moja "morda" jest do zamknięcia bo nie kibicuje Napoli i Ancelottiemu??
3
roby
roby
18 sierpnia 2018, 22:01
Lazio początek mocny nic więcej,SMS niewidoczny ,Napoli jeszcze mocne po Sarrim...obroncy nie aż tak mocni ...zobaczymy dalej
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 sierpnia 2018, 22:27
"Napoli jeszcze mocne po Sarrim". Najbardziej żałosny komentarz w polskim internecie od 15 lat.
7
Zako
Zako
18 sierpnia 2018, 21:56
Savic chyba myśli, ze jego druzynie przelozyli mecz na 31 października, bo w ogóle niewidoczny dzisiaj 8- ) . No i 1-2 .
1
patoo_07
patoo_07
18 sierpnia 2018, 21:55
I już wszystko w normie.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 21:54
Szybko zwracam honor....ale.i tak podtrzymuje że nie wytrzymają tempa wszystkich meczy...
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:54
Insignie strzał i bez szans bramkarz Lazio
0
ósmy
ósmy
18 sierpnia 2018, 21:30
Napoli się przebudza. Powoli, ale systematycznie będą grali swoją piłkę. Myślenie, że zaczną od razu grać siermiężnie po odejściu trenera i ocenianie gry pod kątem połowy meczu względem całego sezonu jest delikatnie pisząc nie na miejscu. Lazio miało dobry początek, pierwsze 20-25 minut i czuły dotyk Immobile. Tylko tyle póki co.
Lazio nie ma ławki w przeciwieństwie do Napoli, gdzie siedzi Mertens, Verdi, czy Ruiz. Jestem okrutnie ciekawy tego sezonu, jak nigdy.
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2018, 21:33
0
gorylmagila
gorylmagila
18 sierpnia 2018, 21:42
A nasze dwa orły z PL jak grają?
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:48
Z tego co wiem to Bednarek w pierwszym meczu był na ławce, a dziś chyba nie zmieścił się w kadrze? Fabiański w West Hamie dobry mecz w Liverpoolu mimo przegranej 0-4, wybronił kilka trudnych piłek, dzisiaj przegrali ale nie oglądałem.
0
ósmy
ósmy
18 sierpnia 2018, 21:48
Można to chyba zwalić na pierwszą kolejkę, cały mecz w takim sennej atmosferze. Nikt się nie wyróżnia znacząco, poza tym czułym dotykiem właśnie Immobile.
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2018, 21:50
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
18 sierpnia 2018, 21:29
I po raz kolejny przydał by sie hotline.
0
PanX
PanX
18 sierpnia 2018, 21:27
Remisik byłby w sam raz dla nas :)
1
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:22
Chciałoby się powiedzieć - co się nie odwlecze to nie uciecze. Milik dobija.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 21:21
Ledwo ...dobrze że potrafi wykonczyc
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:16
Milik dobija, przewaga Napoli. Spadła mu piłka pod nogi. Kolejny po Zielińskim który w kadrze jest gorszy niż w kubie...
1
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 21:17
Gol mam nadzieję, że zostanie cofnięty po VARze, był faul na obrońcy Lazio.
1
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:18
też tak mi się wydaje że powinien być cofnięty
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:19
Gol prawidłowo cofnięty, Dzięki VAR. Sprawiedliwość zwycięża.
0
Cactus
Cactus
18 sierpnia 2018, 21:19
Jestem ciekaw jak Arek będzie sobie teraz radził w reprezentacji. Po przepracowanym okresie przygotowawczym i w pełni formy fizycznej. Dużo można mówić o jego ostatnich występach w naszej koszulce narodowej, ale ten Milik za czasów Ajaxu naprawdę dużo dawał reprezentacji i liczę, że takiego Milika będziemy oglądać. Oby tylko zdrowie mu dopisywało, to będzie potwierdzał swoją klasę.
0
Vol'jin
18 sierpnia 2018, 21:19
faul jak nic Radu staranowany został
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:21
Milik jest dobry, niestety nie w reprezentacji. Ale jak pamiętamy nawet Lewy był cienias w reprezentacji na początku.
0
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 21:40
Milik w reprezentacji gra chyba trochę na innej pozycji niż w klubie - u nas jest drugim napastnikiem, we Włoszech gra na szpicy.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 21:15
Heh....powiem tak...taki kolek ale brama jest
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:14
Zieliński poprzeczka po rykoszecie. Jak ja bym chciał Zielińskiego z Napoli w reprezentacji. W kadrze narodowej jest cieniem tego piłkarza.
0
kamilus
kamilus
19 sierpnia 2018, 00:06
Przecież ludzie tu już wklejali ładny artykuł o tym dlaczego Zieliński z Napoli to inny Zieliński niż ten z reprezentacji... http://calcio.ovh/2017/03/26/polski-mezalians-z-serie-a/
1
Robinowski
Robinowski
19 sierpnia 2018, 14:31
Świetny artykuł.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 21:14
Co do Napoli...myślę też że w tym sezonie będzie tendencja spadkowa...dlaczego-gwiazdy zostały -ok...ale lata im lecą nic nie wygrywają ,psychika pomału siada a z transferów lepszych nie kupują niż mają ,więc niema podniesienia jakości,a Hamsik,Insigne i inni swój poziom dość wysoki już nie podniosą...
0
s2c2urinho
s2c2urinho
18 sierpnia 2018, 21:13
Witam panowie takie pytanko off topic zakupilem oficjalna meczowa koszulke z milan store...wszystko ladnie pieknie ale.... no wlasnie logo firmy, rozgrywek wyszywane natomiast herb klubowy klejony a dziwne jest ze gwiazdka na herbem rowniez wyszywana...mozecie mi powiedziec czy tak jest rzeczywiscie w oryginale czy w kulki polecieli...z gory dzieki za info
0
Owiec
Owiec
18 sierpnia 2018, 22:30
Napisz to samo pytanie, ale pod nowszym postem bo ten post jest już w miarę stary i jest tu multum komentarzy i wątpię żeby ktoś chciał znów wejść na ten sam post. Na jutrzejszym jakimś nowym poście, wydaje mi się że jakiś odzew powinien być :)
0
Marcos Salinas
18 sierpnia 2018, 21:10
Obrona Napoli jak dzieci we mgle.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 21:04
Myślę że Carlo się już kończy...w wielkich zespołach nic nie wniesie,trenerka odjechała...
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:09
Również uważam, że Carlo nie zwojuje więcej niż Sarri, ale ogólnie nie można mówić, że Ancelotti jest złym trenerem (tak jak co niektórzy). Teraz ma inne zdanie niż ogólnie w swojej karierze - nie ma składu na mistrza, musi kombinować jak pokonać zespół/zespoły lepsze kadrowo.
0
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 21:11
Szczerze to nawet jak w Bayernie miał fajną pakę, to gra zespołu pod jego wodzą nie była już tak fajna. Mimo całej mojej sympatii do niego to nie wiadomo, czy rzeczywiście nie jest to już schyłek jego kariery...
0
Zako
Zako
18 sierpnia 2018, 21:01
Immobile - co porobil, dobrze, ze mamy tego Higuaina, bo strasznie szkoda mi sie zrobiło jak ucichlo zaintersowanie Ciro.
0
18 sierpnia 2018, 21:00
Pieknie Immobile , dla mnie Napoli bedzie katastrofa w tym sezonie.
0
Vol'jin
18 sierpnia 2018, 21:00
obrońcy Napoli xD xD ps. pomoc Napoli to gra w tym meczu, czy zostali i tesknią za Sarrim?
0
KaSeL85
KaSeL85
18 sierpnia 2018, 21:00
Hahaha co ich Ciro skręcił, poezja:)
0
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 20:59
No to chyba widzimy, co się dzieje z Napoli - pomoc praktycznie nie istnieje na boisku, do tego Immobile jednym zagraniem ogrywa trójkę defensorów. Co tam Carlo, delikatny moment? :)
0
Zako
Zako
18 sierpnia 2018, 21:03
Fakt, na razie pomoc słabo gra, ale wstrzymałbym się z takimi tekstami - rok temu tez Lazio wygrywalo od 29min, Napoli grało sredni mecz - skonczylo sie 1:4 :).
1
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 21:06
Szczerze to po tych 30 minutach nie widzę szans na podobny wynik - póki co Napoli gra tak topornie, że jeśli wywiozą z Rzymu nawet 1 punkt to będę mocno zdziwiony.
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:11
Nie oceniajmy zespołu po pierwszym meczu, zwłaszcza po zmianie trenera. Różne nie przyjemne rzeczy w swoim życiu widziałem po ruchach kadrowych żeby potem klub pokazał, że to były tylko złego dobrego początki.
0
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 21:16
Rzeczywiście, grają coraz lepiej. Cóż, może będzie 'mea culpa'. :p
0
Zako
Zako
18 sierpnia 2018, 21:19
No i ładnie drgnęli - bez jakiegos porywu, ale trochę przejeli kontrolę nad meczem. Śmiem stwierdzić, ze to Lazio na razie gra bardziej pasywnie - poza golem, którego Ciro zrobił z niczego nic ciekawego nie grają.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 20:58
Ciro kozak
0
nokoments
nokoments
18 sierpnia 2018, 20:48
Kto by pomyślał, że w meczu w którym grają CR7, Dybala, Douglas Costa czy Cuadrado wynik otworzy Mario Stępiński. xD Trzymam kciuki za polskich napastników w Serie A w tym sezonie, bo trochę ich tu ostatnimi czasy przywiało i nie odbijają się już od tej ligi jak kiedyś.
0
landik
18 sierpnia 2018, 20:49
No tak średnio otworzył. Ale sam fakt że strzelił to już dobrze .
2
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:55
Wynik otworzył Khedira, ale fajnie, bardzo fajnie, że Polak strzelił gola Juventusowi. Obawiałem się na dniach, że Piątek zdobędzie gola na San Siro w meczu z Genuą, bo chłop jest w niesamowitym gazie, jednak życie zweryfikowało moje obawy i musimy jeszcze poczekać na jego występ w Mediolanie.
0
nokoments
nokoments
18 sierpnia 2018, 21:39
fakt, pokiełbasiło mi się. xD
0
Vol'jin
18 sierpnia 2018, 20:48
Napoli pomoc zostawiło, albo tęskni za Sarrim
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 20:36
Popatrzmy na sms-a
0
HIM1998
18 sierpnia 2018, 20:35
Sędziuje Matthew McConaughey?
1
viciousfoxie
viciousfoxie
19 sierpnia 2018, 11:04
To samo pomyślałem:)
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:32
UWAGA: Zieliński i Milik w pierwszy składzie. Ancelotti chyba lubi bigos i pierogi! A tak na serio to fajnie, że Polacy w pierwszym składzie bo jak grają Ci dwaj to na prawdę bardzo dobrze prezentują się w Neapolu.
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:12
Taka jeszcze mała uwaga, oglądając pierwszą kolejkę ligi angielskiej bardzo brakowało mi VARu. Padały tam bramki ze spalonego itp i oczywiście sędziowie nie reagowali. Tam bardzo bronią się przed tym żeby mecze były sprawiedliwsze.
1
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 20:56
I dlatego prawa telewizyjne za tę ligę są największe na świecie. :) Nie no, żartuję, chociaż z drugiej strony...
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:03
Jestem człowiekiem dla którego liczy się uczciwość, dlatego jeśli miałby np Milan wygrać jakiś pucha nie zasłużenie, przez błędy sędziów, to ja wolę żeby wygrał to będąc piłkarsko lepszym, a jeżeli będzie słabszy to przegra. Niestety leśne dziadki wolą jeszcze aby błędy popełniali sędziowie bo to przecież jest duch gry... Piękny duch.
0
roby
roby
18 sierpnia 2018, 20:01
Szkoda...ale niestety tak grają ostatnie lata i wygrywaja
0
Marcos Salinas
18 sierpnia 2018, 20:05
Faza defensywna Juve jest dużo słabsza niż w poprzednich latach, więc jest różnica.Do tego CR7 na szpicy czyli głupota do kwadratu.
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:10
Juve w wielu meczach wygrywało po przeciętnej grze ale wygrywało. Walczą do końca mając przy tym bardzo dobrych zawodników i dzięki temu odnoszą zwycięstwa.
0
Jacek 81
Jacek 81
18 sierpnia 2018, 20:13
Bramki Chievo przypadkowe, więc nie przesadzajmy z tą słaba obrona, ale szpic z Ronaldo to porażka. Dlatego pewnie jak Manzdzukic dojdzie do dobrej formy fizycznej, to On będzie grał na Czy nie.
0
muamba_kabumba
19 sierpnia 2018, 10:07
No bramka Polaka rodaka to rzeczywiście przypadkowa :O dobre ...
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:00
Juve fartem, ale wygrali. Jak zwykle ostatnimi laty - wyciągają wynik na swoją korzyść. Ronaldo przeciętnie. Bonucci fajnie wygwizdywany, należy mu się i to nie tylko dziś. Scudetto zdobędą tak czy siak więc... Musimy sami liczyć na swoje umiejętności i wyszarpać w następnym sezonie miejsce w LM.
0
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2018, 20:57
Nie, musimy je wyszarpać już w tym sezonie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:58
Racja:p
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 21:00
Ale biorąc praktycznie fakt, że dla nas sezon jeszcze się nie zaczął, to mogłem użyć stwierdzenia "w następnym sezonie":) Ale to już takie tylko teoretyczne filozoficzne rozważania:) przyznaję jednak, mały błąd logiczny:)
0
Vol'jin
18 sierpnia 2018, 19:56
klasycznie 90+ i gol dla Juve
1
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 19:59
Ale gdzieś zniknęła ta szczelna obrona, skoro takie Chievo im dwa gole załadowało ;)
0
Wlosiu
Wlosiu
18 sierpnia 2018, 20:03
To tylko kwestia czasu zanim będą grać jak wcześniej.
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:03
Zniknęła bo Bonucci wrócił z Milanu i co nieco poduczył się od takich asów jak Zapata xD
2
Marcos Salinas
18 sierpnia 2018, 20:08
ACstach A może po prostu Juventus przeszedł na 4 z tyłu i mit genialności gdzieś zniknął?W ostatnim sezonie przed odejściem też był u niego regres, więc twoja teoria jest naciągana.
0
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:16
Moja teoria to jedynie nabijanie się z Leo. Humorystyczne podejście do jego osoby. Przepraszam jeżeli niektórzy czasem nie zgadzają się z moim poczuciem humoru, moim zdaniem. Te dzisiejsze błędy mogą być po prostu spowodowane tym, że jest to dopiero pierwszy mecz w sezonie. Przypominam sezon Juve w którym byli w dolnej czesci tabeli po kilku początkowych meczach (kilka sezonow temu), grali totalny piach, a i tak wygrali lige. Apeluje na prawde do nie wyciagania wnioskow po pierwszych meczach.
1
Rosso come il fuoco
Rosso come il fuoco
18 sierpnia 2018, 20:41
Allegri jak nikt wie, jak zajechać chłopaków, by grali piach w rundzie jesiennej, a potem błyszczeli na wiosnę (to samo przecież było w Milanie).
1
ACstach
ACstach
18 sierpnia 2018, 20:53
Dokładnie, to samo było u nas. Katastrofalna jak na Milan runda jesienna, a na wiosnę pogoń udana za LM.
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się