SCUDETTO


Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

13 grudnia 2018, 20:01, Presidente Aktualności
Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

Milan przegrał w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Europy z Olympiakosem Pireus i odpadł z dalszej rywalizacji. Pierwszy kwadrans z delikatną przewagą ekipy gospodarzy, którzy chwilę po rozpoczęciu meczu szybkim podaniem za linię defensywną Milanu uruchomili swojego napastnika, który znalazł się w zasadzie w sytuacji 1 na 1 z Pepe Reiną, ale Hiszpan poradził sobie z lekkim strzałem rywala. W piątej minucie pierwszy strzał oddali rossoneri za sprawą Hakana Calhanoglu, który uderzał z dystansu, ale piłka trafiła wprost do "koszyczka" golkipera Gregów. W odpowiedzi Olympiakos przeprowadził groźną akcję lewą stroną boiska. Dośrodkowanie w pole karne, początkowo wyglądające na przeciągnięte, sprawiło nieco problemów defensorom Milanu, którzy ratowali się wybiciem na rzut rożny. W 18' minucie na prowadzenie mogli wyjść goście. W polu karnym Patrick Cutrone podał do wybiegającego Higuaina i ten znalazł się w sytuacji sam na sam z Jose Sa, ale nie uniósł na odpowednią wysokości piłki, przez co nie udało się przelobować golkipera. Kilka chwil później swoją okazję miał również sam Cutrone, ale jego strzał pewnie obronił Jose Sa. Mediolańczycy przejęli inicjatywę i stwarzali sobie kolejne okazje, lecz mieli problemy ze skutecznością. W kolejnych kilku minutach dwie dobre sytuacja Olympiakosu, ale najpierw Podence, który zakręcił defensorami Milanu, oddaje niecelny strzał, a następnie uderzenie jego zespołowego kolegi łapie Reina. W 36' minucie kontra mediolańczyków, którzy wyszli 5 na 3, lecz jak to mają w zwyczaju podopieczni Gattuso w ostatnim czasie, nie wykorzystali przewagi i rywal wybił piłkę, tym razem spod nóg Samu Castillejo. Następnie z ostrego kąta uderzył Kessie, choć mógł dogrywać do lepiej ustawionych kolegów, ale i jego strzał nie wylądował w siatce. W końcówce pierwszej odsłony pewną interwencją popisał się w końcu Pepe Reina, który na rzut rożny sparował strzał Fortounis z rzutu wolnego. Arbiter nie doliczył dodatkowych minut.

Druga połowa zaczęła się od wymiany ognia z obu stron. Najpierw dla Olympiakosu uderzał między innymi Fetfatzidis, z kolei dla Milanu Kessie. W 60' minucie doszło do tego, czym pachniało od początku spotkania. Gospodarze krótko rozegrali rzut rożny, czym wprowadzili w zagubienie piłkarzy Milanu, i Cisse z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki Pepe Reiny. Rossoneri, za sprawą Higuaina oraz Cutrone, próbowali szybko wyrównać, ale ich strzały minimalnie mijały bramkę Jose Sa. W międzyczasie Grecy mogli podwyższyć, ale Guerrero mając przed sobą pustą bramkę i jedynie Cristiana Zapatę, trafił właśnie w Kolumbijczyka. Kilka minut później było już jednak 0-2. Zza pola karnego uderzał Guilherme, niefortunną interwencję zaliczył Zapata i piłka przelobował Pepe Reinę. Doświadczony stoper jednak szybko się zrehabilitował, gdyż chwilę później udało mu się wyrównać, kiedy to w zamieszaniu po rzucie rożnym skierował piłkę do bramki. Na ten moment, to Milan był klubem mającym awans do fazy pucharowej. W 81' minucie arbiter główny dopatrzył się w polu karnym Milanu faulu Abate na zawodniku gospodarzy i wskazał na "jedenastkę", którą na bramkę zamienił Fortounis. Do końca meczu wynik nie uległ zmianie, a wynik 3-1 sprawił, że Milan zakończył swoją przygodę z europejskimi pucharami w sezonie 2018/2019 na fazie grupowej Ligi Europy. 

 

Bramki: Cisse 60', Zapata '70 (sam.), Fortounis 81' - Zapata 72'

Żółte kartki: Calhanoglu 13', Koutris 41', Bakayoko 43', Cisse 45', Pepe Reina 54', Camara 73', Abate 81, Guerrero 90'

Sędziował: Benoit Bastien

Stadion: Karaiskakis Stadium (Pireus)

OLYMPIAKOS (4-2-3-1): Josè Sà: Elabdellaoui, Cissè, Vukovic, Koutris; Camara, Guilherme; Fetfatzidis, Fortounis, Podence; Guerrero.

AC MILAN (4-4-2): Reina; Calabria, Abate, Zapata, Rodriguez (85' Halilović); Castillejo, Kessie, Bakayoko, Calhanoglu; Cutrone (78' Laxalt), Higuain.

 

*** SKRÓT MECZU ***




575 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:23
Obiło mi się o oczy, że za Patrica wszedł Laxalt, gdy przegrywaliśmy. Dlaczego?
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:17
Oglądałem mecz, przez neta więc mogłem coś przegapić. Dlaczego zszedł Cutrone?
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:10
lyndonmilan1 Do roboty kibicu. To przez Ciebie Milan tak słabo gra. ;)
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 00:08
Gdzieś to mam za sobą. W weekend znów będę oglądał. :)
1
POE
POE
14 grudnia 2018, 00:10
Jo tyż xd :D
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
14 grudnia 2018, 00:10
Tak samo u mnie , dalej będę za Rino mimo że teraz psy na nim wieszam XD
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
14 grudnia 2018, 00:07
Z przyczyn osobistych od 06,01,2016 aż do 01,03,2018 nie oglądłem żadnego meczu Milanu ani tez nie czytałem wiadomości z Milanem związanych, miałem nadzieję że coś się zmieni ale wszystko zostało jak było, błazenada trwa w najlepsze Singer do roboty !!!
0
Asterix26
Asterix26
16 grudnia 2018, 12:46
PDW!
0
Asterix26
Asterix26
16 grudnia 2018, 12:47
PDW!
0
acmti__
acmti__
14 grudnia 2018, 00:06
Jak Gattuso zdjął Cutrone to sobie pomyślałem "chłopie uważaj bo jest dopiero 80 minuta a gramy Zapatą i Abate na stoperach... Moim zdaniem wyszedł brak doświadczenia Rino, brak wiedzy i pomysłu jak zamknąć ten mecz.
0
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 00:05
Jeśli chodzi o rzekomą kompromitację: dziś po raz pierwszy w tym sezonie LE zagraliśmy składem zbliżonym do (na dany dzień) optymalnego. W tym optymalnym składzie zabrakło z naszej kadry: Donnarumy, Romagnoliego, Musacchio, Biglii, Bonaventury, Suso - a wymieniam tylko graczy absolutnie pierwszego wyboru. Rozegraliśmy te rozgrywki źle - prawda ze wszech miar. Ale nawet przez moment nie walczyliśmy w nich "na noże", podczas gdy dokładnie to robili konkurenci. Argument, że jesteśmy wielkim Milanem to myślenie życzeniowe: jesteśmy Milanem, który chce wrócić do wielkości. Jesteśmy, wciąż wąskim kadrowo, Milanem który na papierze nawet nie miał czym straszyć w tej grupie (z góry można było zakładać, że to na te rozgrywki zawsze będziemy wystawiać tych najsłabszych, żeby dostali jakieś minuty). Przegraliśmy rozgrywki, w których oszczędzaliśmy nasze zdziesiątkowane siły. To ŹLE (podkreślam to po raz kolejny!). Ale to nie koniec świata. To też jasny sygnał, że posada Gattuso nie jest - a przynajmniej nie powinna być - zagrożona. Z całym szacunkiem ale jak malarzowi zleci się namalować dzieło i kontury idą mu dokładnie tak jak oczekiwano, to nikt go nie zwalnia za to, że w brudnopisie smaruje same bohomazy, nawet jak to później wrzuci do neta i trochę obciachu narobi tym, którzy go zatrudniają.
5
Gol
Gol
14 grudnia 2018, 00:33
Gerada - Przypomina mi się sławna wypowiedź Franciszka Smudy - "Jakbyśmy przegrywali po 6 to wtedy mógłbym przeprosić". Wydaje mi się że na większe eksperymenty w składzie pozwalaliśmy sobie jedynie w spotkaniach z Dudelange, poza tymi meczami graliśmy raczej podstawowymi zawodnikami. Zresztą czy ktoś z was zna jakiegoś zawodnika Olympiakosu który dzisiaj grał przeciwko Milanowi ? Nie chcę wyjść na ignoranta ale nie wydaje mi się żeby chociaż jeden z nich miał jakąś przeszłość w poważnej lidze i nie mówię tutaj o samym w niej pobycie. W zeszłym sezonie również na noże nikt nie walczył z Austrią Wiedeń czy AEKiem Ateny, mimo to udało się awansować bez problemu skromniejszą kadrą. Liga Europy może nie była priorytetem natomiast brak awansu to kompromitacja która poszła na cały świat, odbije się to wizerunkowo i działa na sponsorów.
3
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 00:45
Większe lub mniejsze... Liga Europy to był poligon doświadczalny przez pięć spotkań. Powtarzam się, ale to w żadnym razie nie jest ok, ze nie wyszliśmy z grupy. Nie próbuję tego zamiatać pod dywan. Wynik poszedł w świat, kto będzie chciał nam dopiec ma pozywkę jakich mało, kto co roku chłodnym okiem patrzy na piłkę powie: w tym roku Milan i Marsylia olały Ligę Europy - co roku ktoś z elity odpada w grupie. Nie jest to jakiś nagły przypadek. To raczej ostrzeżenie dla nas, że świat się dowie, że coś nam ZNOWU nie wyszło, niż faktyczna kompromitacja bez precedensu. Powiedzmy, że dostaliśmy siarczysty policzek i powinniśmy mieć poczucie, że na niego zasłużyliśmy.
1
Gol
Gol
14 grudnia 2018, 01:11
Nie był to poligon doświadczalny raz jeszcze w takim razie napiszę, zobacz skład z obu spotkań z Betisem i Olympiakosem. Owszem w drugim spotkaniu z Betisem wyszliśmy jakąś dziwną formacją, ale chyba po kilkunastu minutach zmieniliśmy na 4-4-2. Wychodziliśmy w większości tymi samymi zawodnikami i formacją co w lidze. Na eksperymenty pozwolił sobie Gattuso w dwóch spotkaniach z zespołem z Luksemburga. Kto chłodnym okiem patrzy na piłkę powie - Ten zespół nie ma kompletnie pomysłu na siebie i jest to widoczne zarówno w lidze, jak również i jak widać w Europie.
0
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 01:38
Chłodnym okiem widać też, że drużyna jest ciągle łatana. Zaczęliśmy sezon mocno w ofensywie, a w miarę jak sezon płynie coraz więcej graczy ma coraz więcej zadań defensywnych żeby łatać za kolegów, którzy są średniakami w bronieniu. Przenoszenie ciężaru gry w zależności, kto tym razem wypadnie nie jest łatwe. I żeby nie było - pewnie da się to robić lepiej niż robi to Gattuso, ale powiedzmy, że pomysł na zespół w sierpniu czy wrześniu było widać. Zespół nie jest dobrze poukładany, ale też układankę przyszło składać na wodzie, czasem coś nagle utonie, a coś innego odpłynie. Zmierzam do tego, że nie jest dobrze ale nie jest też aż tak źle jak część osób myśli. Drużyna broni się przede wszystkim wynikami w lidze.
1
AndreyK
AndreyK
14 grudnia 2018, 00:05
Prawda jest taka, że kazdy mecz był na styku! W ostatnim meczu powinnismy grać o pietruszke.
0
Oregano
Oregano
14 grudnia 2018, 00:04
Leonardo: Podczas dzisiejszego meczu dało się usłyszeć dziwny hałas, który pojawiał się zawsze wtedy, kiedy byliśmy przy piłce. Nie pozwalało nam to zachować odpowiedniej koncentracji. Jak TO przeczytałem, to padłem :D Co oni ćpają?!
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
14 grudnia 2018, 00:10
Co ??? Jakie źródło ??? Leo też do zmiany ??? Chyba tak za takie brednie, kpina !!!!
0
POE
POE
14 grudnia 2018, 00:10
Nie no był taki dziwny hałas i też wls sie zastanawialem czy z mojego domu on pochodzi czy ze stadionu xd takie tłumaczenie niczego nie zmienia.Jak dla mnie to glownego trenera trzeba zatrudnić z wieloletnim doswiadczeniem a Gattuso wziaść na asystenta .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 00:13
Nie, wszyscy piłkarze ultra skoncentrowani co było widać przy podaniach i kontroli piłki...Milan zagrał bardzo źle, ale czy z tego powodu mamy przekłamywać rzeczywistość?Nie każdy ma stalowe nerwy, dlatego za takie wspomaganie gospodarzy przez kibiców powinny być odpowiednie kary.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
14 grudnia 2018, 00:03
Obyśmy latem mogli mówić, że dobrze czasem zrobić krok w tył, by wykonać kilka do przodu.
0
FX
FX
13 grudnia 2018, 23:58
Nie mogę znaleźć własnego komentarza przyjaciele. :)
0
FX
FX
13 grudnia 2018, 23:57
Źle się stało. A może i dobrze? Sam już nie wiem. Bo oglądając mecz Milanu, łypiąc okiem na bezpośredni pojedynek Dudelange drwię o to, by Milan przegrał tylko 1-2, a nie 1-3? Po chwili ta druga opcja faktem się stała. Hmm.. A nam wystarczał jeno remis. Co więcej napisać? Sam już nie wiem. :(
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 grudnia 2018, 23:59
Nic nie pisz, minuta ciszy jest po Gatusso, obym się njie mylił
0
13 grudnia 2018, 23:55
Co sezon te same zludne nadzieje i co sezon czekanie az rozpocznie sie nowy sezon z nadziejami ze bedzie lepiej.Niestety ja juz nie mam nadzieji ze doczekam trenera z wizja ktory zaszczepi ten zespol pomyslem a ni ludzi ktorzy sie ucza na wielkim Uniwersytecie jakim jest Milan , to nie miejsce i czas na kombinacje.Przez bezczynosc zarzadu tez trace do nich wiare.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 grudnia 2018, 23:52
Marcos Salinas po raz pierwszu dobrze prawi.
I tak odpadlibyśmy w nastepnej kolejce z taką grą.

Milan odkąd odwołał sie do TAS ewidentnie ma pod górkę w pucharach :
Oba mecze z Realem Betis powinny się zakończyć czerwienia dla R B


Karny z kapelusza w meczu z Olimpiakosem a i w meczu z Luksemburczykami też były jakies kontrowersje - już nie pamiętam jakie

Po raz pierwszy napisze :

Pozbyc się GG, do teraz go broniłem i byłem ostatnim który chciał jego zwolniena ale miarka się przebrała.
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 00:00
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 00:05
Gattuso i tak posiedzi min. do końca sezonu, ponieważ Elliott wciąż nie rozwiązał sprawy z FFP.Nie będzie na 8-10 mln. pensji dla trenera z topu oraz porządnej gotówki na REALNE wzmocnienia.A w momencie kiedy głównym transferem okienka ma być Fabregas nie ma co liczyć jakiś odruch serca i zniżkę ze strony jakiegoś konkretnego fachowca.
0
Gol
Gol
13 grudnia 2018, 23:48
Milan był dzisiaj beznadziejny, ani przez moment nie starał się wygrać tego spotkania, standardowo tworzymy sobie kilka okazji (znowu brawo dla Bakayoko który jako jedyny w Milanie gra) głównie dzięki fizycznemu środkowi pola, natomiast zawodnicy jak Calhanoglu, Castillejo, Higuain i Cutrone masowo je marnują, wbiegając sobie w piłkę, nie potrafiąc zająć odpowiedniej pozycji, generalnie jeżeli chodzi o atak jeden wielki chaos.

W obronie natomiast jesteśmy dla odmiany beznadziejni, tutaj Gattuso broni się tym że ma w obronie takich asów jak Zapata i Abate, ciężko go winić za to że jeden wali samobója dekady bo ja osobiście dawno czegoś takiego nie widziałem w meczu o taką stawkę, no a drugi to tykająca bomba. Owszem karny o którym nieco szerzej rozpiszę się poniżej to była parodia, natomiast chwile wcześniej Abate został minięty jak tyczka i przed stratą bramki na 2-0 uratował nas Reina.

Moim zdaniem tworzymy sobie akcje, niestety w każdej formacji panuje po prostu jeden wielki chaos. Gattuso nie potrafi tego uporządkować, rozumiem jego zwolenników którzy z nostalgiczną łezką w kącikach przypominają sobie jak wyłączył z gry Ronaldo w 2007, ale mamy 2018 i Gattuso jest trenerem ponad rok, dostał mnóstwo pieniędzy i mocną kadrę.

To już nie są żarty, możemy jeszcze uratować sezon bo nowy trener który, mam nadzieję, tym razem nie będzie amatorem będzie potrafił należycie ustawić zawodników tak żeby to wszystko jakoś działało, póki co uciekła nam tylko LE, zrozumcie że mamy jeszcze realną szansę na LM póki Lazio i Roma się nie otrząsnął ale to też wiecznie trwać nie będzie, bo jeżeli to zrobią, a na ławce nadal będzie Gennaro to jestem pewny że i 4 miejsca nie uda nam się zająć.

Montella jest tutaj besztany przez większość użytkowników (przynajmniej tak wynika zwykle z komentarzy pod postem gdzie jest jego wypowiedź), ale ten sam Montella ze słabszym kadrowo Milanem bez problemu awansował z podobnej jeżeli chodzi o potencjał rywali grupy do dalszych rozgrywek i przegrał jedno spotkanie będąc już pewnym awansu, a teraz ?

Betis to nas momentami z pierwszej piłki tak lał że to aż wstyd było patrzeć, bo nadal niby jesteśmy Milanem, wielką firmą na glinianych nogach.
Amatorzy z Luksemburga postawili nam czynny opór w obu spotkaniach i w jednym nawet z nami wygrywali przez chwilę.
A na koniec Olimpiacos nas zlał u siebie i wyrzucił z LE.
Olimpiacos...

Wracając na moment jednak do dzisiejszego meczu to chciałbym serdecznie pogratulować sędziemu zwycięstwa w ostatnim plebiscycie na polskie młodzieżowe słowo roku. Jak można doliczyć 4 minuty w momencie kiedy na murawę co sekundę wlatują piłki, a bramkarz rywali robi sobie 5 minutowy stretching ? Jak można gwizdnąć takiego karnego ? Co to w ogóle było...

Ehh, mam nadzieję że Leonardo tym razem tego tak nie zostawi i jutro będziemy mieli już nowego trenera, bo inaczej czarno widzę ten sezon i niestety do tego czarnego czerwony nijak nie pasuje.
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:50
12
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:53
No to zobaczymy co zrobi zarząd, jeśli ich zaboli ta porażka to powinni go zwolnić ale jeśli jednak ich nie zaboli to Rino zostanie.
1
Gol
Gol
13 grudnia 2018, 23:56
No Leonardo poleciał do Gattuso na dół z trybun pewnie mu powiedzieć żeby się nie denerwował bo nic się nie stało, na 100%.
0
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:57
W pełni się zgadzam. Ponadto, Montella z duzo gorszym skladem w 16/17 tez w pół roku ugrał 3 miejsce, niemniej dobra seria na wiosnę z lepszą kadrą Gattuso chyba sprawiła, ze ludzie ujrzeli w nim cudotwórcę. Obawiam sie jednak, ze Roma nie przestanie tracic punktów z kazdym jak do tej pory, a Milan nie zawsze będzie wciskał w 94min. No cóz, ale chyba dopóki nie polecimy w tabeli, co wg mnie jest nieuniknione raczej nikt nie dostrzeże tego, ze w tej druzynie od roku sie naprawdę niewiele zmieniło.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 grudnia 2018, 23:58
Nie będzie nowego trenera Koleżoństwo bedzie trwało w najlepsze. Leo jest kolega Maldiniego a ten jest kolega Gatusso , wszystko w temacie. Obym sie mylił ale w obwodzie zostaje Wenger i Conte, z Arsenem przynajmniej będzie czwarte miejsce,a z Conte awantura o kasę za zwolnienie
0
Zako
Zako
14 grudnia 2018, 00:02
Ja obstawiam, ze Rino zostanie do końca sezonu. Nie wierzę, ze zwolnią go momencie, w którym Milan jest na 4 miejscu w tabeli, bo juz pomijajac gre itp. na papierze spełnia zalozone cele. To, ze to moze upaśc z hukiem to inna sprawa, jednak do tego chyba potrzebna byłaby seria porazek, zeby wyleciał i to w niedługim czasie. W innym wypadku moze być juz "nieopłacalna" zmiana trenera w danym momencie i sezon dogra, a co potem?
2
Boateng93
Boateng93
13 grudnia 2018, 23:46
Niestety Rino fajny chłop, ale słaby trener. Czas się chyba żegnać. Tak swoją drogą duet FiM fatalne te transfery porobił, tylu zawodników, tyle milionów i jeden Kessie się sprawdza.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
13 grudnia 2018, 23:46
Powiem tylko tyle:
Cutrone schodzi a Laxalt wchodzi a drewniany, podstarzały Igła zostaje co jest czynem karygodnym, niech pakuje swoje manele i spie.... do Turynu.

Milan grał lepiej gdy ten kopacz był zawieszony a do tego dołożę

Koniec, Basta oby Leonardo zwolnił GG
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:55
0
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:43
Czyli jak nam zabiorą zyski z LE to mozna powiedzieć, ze zadna kara. :p
0
Marcin1995
Marcin1995
13 grudnia 2018, 23:42
Kompromitacja totalna, domagaliśmy się zmiany trenera żeby tego uniknąć, nie udało się.....
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:41
Kompromitacja kompromitacją(Pieniądze niewielkie, a i tak przyszłoby zderzenie ze ścianą w postaci rywalizacji z którymś ze ''spadkowiczów'' z LM czy też Chelsea lub Arsenalem, więc może lepiej odpaść teraz niż mieć na głowie jakieś dodatkowe 2-6 spotkań w najważniejszej części sezonu) , ale dziwię się, iż nikt nie próbuje reagować na to jak zachowują się arbitrzy w spotkaniach Milanu.Który to już raz z rzędu kiedy sędziowie ewidentnie gwiżdżą pod naszego rywala?
4
Marosso
Marosso
13 grudnia 2018, 23:47
Zapytaj kiedyś neutralnych kibiców piłki nożnej czy Milan przegrywa takie mecze przez sędziowanie. Graliśmy słabo,wolno,minimalistycznie chyba czasami wypada takie coś napisać po takim spotkaniu
2
victor89ck
victor89ck
13 grudnia 2018, 23:40
Ciężko skomentować ten mecz, można gdybać i zrzucać na sędziów itp. ale to wyniku nie zmieni. Zagraliśmy chaotycznie i mizernie. Nie ma drugiej drużyny pokroju Milanu, która odpadła z pucharów. Mamy powody do wstydu. Trzeba coś z tym zrobić, no ten moment jestem za zmianą trenera.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:46
Marsylia, ubiegłoroczny finalista wypadła jeszcze gorzej ;)
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
13 grudnia 2018, 23:40
Ta porażka mogła kosztować nas nawet brakiem przyjścia Fabregasa.. bo straciliśmy ładnych kilka milionów.. Ehh nawet nie chce mówić jak byłyby nieoceniony ten zawodnik.. jak cholernie brakuje klasy temu Milanowi.. A co do pracy sędziów.. ludzie na litość boską Milan to powien tutaj przyjechać jako lider grupy i wystawić rezerwy które powinny wgrać 3/4-0 na luzie.. A nie że my sramy po gaciach o awans do ostatniego meczu, w zasranej LE.. żeby to była chociaż LM.. wstyd i hańba.
5
muamba_kabumba
13 grudnia 2018, 23:38
Ten skład i zawodnicy zamiast się rozwijać to się uwsteczniaja ... niestety... u nas nawet blask Messiego by zgasł ^^
5
Antonio10
Antonio10
13 grudnia 2018, 23:38
Brawo, brawo, brawo, niestety, ale poza przebłyskami to jesteśmy europejskim i ligowym przeciętniakiem. To, że teraz jesteśmy na 4 miesjcu nie moze przysłaniać braków jakie są w tym zespole
1
Lipido
Lipido
13 grudnia 2018, 23:38
Kibice i drużyna za Gattuso a Milan gra jałowy futbol i przegrywa najważniejsze spotkania z kretesem. Za czasów Inzaghigo i Brocchi tylko tak ciężko mi się oglądało Milan. No za tego drugiego to odpuściłem sobie końcówkę sezonu. Czas Gattuso się skończył. Z drogich zabawek zrobił szmaciane pacynki. Ta drużyna nie żadnego stylu i charakteru. Zawodnicy cofnęli się o parę poziomów swoich umiejętności.
1
Robinowski
Robinowski
13 grudnia 2018, 23:37
Niby człowiek wiedział a jednak się łudził.
3
MK92
MK92
14 grudnia 2018, 00:42
Dokładnie. Też przed meczem przeczuwałem dziś kompromitację, ale to wypierałem z siebie...
1
Umberto
Umberto
13 grudnia 2018, 23:37
Tak płaczecie A przypomnijcie sobie co zrobił Carlo w Pucharze UEFA, taka kadra pełna mistrzów A odpadł z Werderem, już nie wspomnę o porażce z Portsmouth
3
BadMad
BadMad
14 grudnia 2018, 09:12
Werder,szczególności tamtego okresu,to ekipa nieobliczalna ,znikająca napedzic strachu niejednemu z gigantów. Angole podobnie,za darmo w pucharach nie grali,ambicja można wiele zdziałać i taką wpadkę raz na jakiś czas zdarza sie kazdemu co dobitnie udowodnila ostatnia kolejka LM;) My natomiast drzymy przed meczami drugorzednego pucharu z przecietnymi druzynami w zasadzie regularnie ,bo ja miałem obawy już po losowaniu o awans i niestety to się ziscilo.
0
zubo
zubo
13 grudnia 2018, 23:33
Sztos wynik! Będziemy się bić o 8 miejsce w lidze, zobaczycie!
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:35
Nie zobaczymy.
3
brzydki
brzydki
13 grudnia 2018, 23:33
Najgorsze jest to, że Gattuso teraz nie poleci. Nie poleci, bo po pierwsze Leonardo nie znajdzie żadnego sensownego trenera który zgodziłby się przyjść w takim momencie, a po drugie czekają nas mecze z Bolonią, Fiorentiną, Frosinone i SPAL, które (poza Violą) Milan wymęczyłby po 1-0 nawet bez trenera. Napięcie opadnie, a kiedy na wiosnę Lazio, Roma i Sampdoria się obudzą, Milan Gattuso będzie desperacko walczył o LE. A mógłby już teraz przyjść jakiś sensowny trener, zacząłby układać sobie drużynę pod siebie, jakieś 2-3 wzmocnienia w zimie pod konkretną formację i by coś ruszyło.
3
Gerada
Gerada
13 grudnia 2018, 23:42
Kwintesencja dużej grupy "kibiców" piszących tu komentarze: PUNKT 1: Najgorsze, że trenera nie zwolnią - kit z wynikami, kit z kontuzjami, kit ze wszystkim, co związane z klubem, najgorsze, że trener nie wyleci lub najgorsze, ze zagrał piłkarz X albo Y. PUNKT 2: Wszyscy (ale to wszyscy) się za moment obudzą i wszyscy (ale to wszyscy) za moment nas powyprzedzają, bo tylko słabej formie wszystkich (totalnie wszystkich) zawdzięczamy nasze miejsce i nasze wyniki (oczywiście tylko pozytywne, bo negatywne "zawdzięczamy" wyłącznie sobie, rywale się do tego nie przyczynili...). PUNKT 3. Nowy trener przyjdzie i będzie cudownie - nie wiem kto, nie wiem skąd ale będzie cudownie. Ten co mamy to nasz trener więc na pewno nie będzie dobrze...
3
brzydki
brzydki
13 grudnia 2018, 23:53
Serio gościu, zwalasz na kontuzje i zasłaniasz się wynikami wobec faktu, że Milan nie wyszedł z grupy Ligi Europy z Dudelange, Betisem i Olympiakosem? A odnośnie Serie A to przypomnę, że w zeszłym sezonie po 15. kolejce Milan z obecnymi 26 punktami byłby za 7 miejscu tabeli. To, że akurat tak się złożyło, że Lazio i Roma do tej pory pogubili punkty nie znaczy, że Milan zachowując tak słaby stosunek punktowy utrzyma się na tej pozycji- statystyki nie kłamią, przeanalizuj poprzednie sezony i zobacz, że pod koniec i tak wyniki w tabeli układają się podobnie.
3
ksieciunio
ksieciunio
13 grudnia 2018, 23:56
Ja tylko dodam że we Włoszech nie zwalnia się trenerów za odpadnięcie z LE... Cóż, kolejny sezon stracony, liczę tylko na to że Leo znajdzie kogoś sensownego na sezon 19/20.
0
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 00:15
@ brzydki użyłeś słowa klucz, które wspomniana przeze mnie grupa "kibiców" powinna wziąć do serca: "przeanalizuj". A już merytorycznie do Twojego komentarza: Ani przez ćwierć wyrazu w moim poście nie bronię nas za odpadnięcie. Powiem więcej, mój komentarz ani nawet minimalnie nie odnosi się do dzisiejszego meczu... Fakt, że w zeszłym sezonie bylibyśmy niżej z tyloma punktami też ma się nijak. Bo po pierwsze przebieg sezonu zawsze jest różny, a po drugie - jeśli już zależy Ci wyłącznie na porównaniach z sezonem ubiegłym to porównaj ile mieliśmy punktów na tym samym etapie rok temu - teraz mamy więcej, więc idąc Twoim rozumowaniem właśnie udowodniliśmy, że robimy widoczne postępy...
0
Marcin1995
Marcin1995
13 grudnia 2018, 23:33
No i amator nas wyprowadził......
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:32
Wbrew pozorom nie ma co załamywać rąk, wszyscy nasi bezpośredni rywale w walce o top4 grają na wiosnę i moim zdaniem ten układ Rino i zarządowi pasuje czego oczywiście przenigdy nie przyznają przed kamerami {i zapewniam że ja też tego nigdy nie przyznam i jak coś to sie wyprę} ale przecież gdyby to faktycznie było takie ważne spotkanie to mógł grać Donek i Suso a pewnie i MM też a w krytycznej chwili... wchodzi Lax i Hailo to nie są pierwsze wybory Rino takie zmiany że aż śmiechłem i po nich wiem że Rino nie chce umierać za LE ale profity z szybkiej ewakuacji nadejdą później, w tym pucharze graliśmy 2 garniturem do póki się dało i były szanse to grali teraz będą mogli pograć w Pucharze Włoch i tak Rino stawia wszystko na Ligę.
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:50
3
brzydki
brzydki
13 grudnia 2018, 23:34
Powiedz, że to żart
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:40
Bez względu na retorykę a wnioskując po decyzjach to uważam że tak właśnie jest i że "profity" z LE to nie są jakieś zawrotne kwoty z punktu widzenia klubu ot odpadliśmy bez skrupułów.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:41
Co za skandaliczne brednie , zaden kibic Milanu nie napisal by takich wymiocin.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:47
cyniczny by mógł;)
1
ksieciunio
ksieciunio
14 grudnia 2018, 00:00
100% racji z jednym "ale": to że Milan delikatnie mówiąc nie będzie płakać za LE nie zmienia najstotniejszego - ta drużyna jest mega słaba!
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 00:14
Jeśli patrzeć na ich ostatni mecz czy też kilka ostatnich to owszem grają słabo ale każda drużyna ma chwile lepsze i gorsze ważne czy realizuje swoje cele a te są na końcu drogi.
1
Levy11
Levy11
14 grudnia 2018, 00:16
Też tak myślę. Psioczycie na Gattuso to popatrzcie co grają Inter ze Spaletim, Roma z DiFrancesco, Lazio z Inzagim. Wszystkie te drużyny maja o wiele bardziej doświadczonych trenerów od nas. Pisałem wcześniej, ale się powtórzę Gattoso dostał jasny cel awans do LM do póki ma szansę i być może po jakichś wzmocnieniach(pomocnik środkowy) da radę to osiągnąć. Bo jaki jest dostępny trener z topu( tylko ni piszcie że Conte)
1
Enter10
Enter10
13 grudnia 2018, 23:32
Nie pozostaje juz nic innego jak czekac na jutrzejsza oficjalke.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:31
Olympiakos to wielokrotny mistrz Grecji i najlepsza drużyna w swoim kraju więc też z tą hańbą i wstydem nie przesadzajmy. Żal bo odpadliśmy ale nie wchodźmy w retorykę, że świat się skończył. Wtopa była i tyle, nie ma się co dołować, jak ktoś ma ból to niech sobie walnie piwko i na zdrowie :) A jak komuś tak bardzo gra naszej drużyny przeszkadza to ma wiele klubów do wyboru.

Forza lotta e vincerai non ti lasceremo mai !!

P.s. Olympiakos za zachowanie swoich pracowników i kibiców powinien dostać drakońską karę, sędzia się może pomylić i do niego jakiś pretencji nie mam, ale z tymi piłkami to już przesada. Grecka hołota.
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:35
3
Majki85
Majki85
13 grudnia 2018, 23:37
Olympiakos obecnie to nie jest najlepsza drużyna w swoim kraju to po pierwsze. Po drugie jesteśmy Milanem i wybacz, ale porażka 3:1, a więc taka która eliminuje nas z dalszej gry w LE to jest kompromitacja. Zarówno wynik, jak i styl jaki zaprezentowali w tym meczu podopieczni Gattuso. Czegoś takiego nie można tolerować i przepijać piwkiem. Z coś takiego ktoś musi beknąć - najlepiej posadą.
3
Carlo88
Carlo88
13 grudnia 2018, 23:39
Oj, nie przesadzajmy. Dla wielu z nas Milan posiada niesamowitą wartość. Planujemy urlopy, tak żeby zgrały się z jakimś meczem na San Siro, zarywamy wieczory, często "olewamy" drugie połówki, żeby pokibicować przed TV itd. itd. Daj nam więc teraz ponarzekać... kto jak to, ale to własnie my mamy do tego największe prawo! Pozdrawiam gorąco! MILAN PER SEMPRE!
4
brzydki
brzydki
13 grudnia 2018, 23:41
Tylko przypomnę, że wg. rankingu UEFA Serie A zajmuje 3 miejsce z 72k punktów, a grecka liga 14 z 27k punktów. I jako ciekawostkę dodam, że polska Ekstraklasa ma ponad 19k punktów. A jako kolejną ciekawostkę dodam, że wg. Transfermarkt Bakayoko plus Calhanoglu są warci więcej niż cała ekipa Olympiakosu. Weź nie pytaj.
1
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:42
Nie wiem czemu coś mi wyszukiwanie nie działa, ale 3/4 pisało po losowaniu, ze pierwsze miejsce to mus w tej grupie, a teraz zaczyna się wybielanie. Wczoraj była beka z Interu, który dobrze zaprezentował się w trudnej grupie, ale ze odpadli na koniec w lipnym stylu to inna sprawa. Przed meczami większośc stawiała na Totki i Barcę. Milan zdołał pokonać 2x mistrza Luksemburga i raz Olympiakos. No proszę....
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:44
Kompromitacja to była z porażka z Benevento na SS a nie przegrana 3:1 na wyjeździe z mocnym przeciwnikiem. Tak mocnym - bo przy naszej obecnej sile taka drużyna to nie jest dla nas ogórek. To jest piłka, raz się wygrywa raz przegrywa, jak ktoś nie potrafi zaakceptować porażki to niech nie ogląda piłki, tyle.Od decyzji czy ktoś ma beknąć są ludzie, którzy się na piłce znają lepiej niż my wszyscy razem wzięci na tej stronie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:47
Majki85 Jesteśmy zespołem, który ma gorszą ławkę rezerwowych od takiego Torino, a jeszcze rok mieliśmy właściciela słupa, więc nie ma co przesadzać z takimi tekstami.Była kompromitacja, jednak bardziej istotne od tego, że przerżnęli 3:1 po szkolnych błędach na trudnym terenie jest to, aby nie powtórzyć tego w kluczowych spotkaniach sezonu.
0
Lipido
Lipido
13 grudnia 2018, 23:48
Grzegorz, Grzegorz. A Milan? Wielokrotny mistrz Włoch 7-krotny zdobywca Ligi mistrzów. To sarkazm czy wypiłeś jedno piwko za dużo? Pewnie jak Gattuso widzisz pozytywy w grze i jak Marcos Salisas czy jakoś mu tam, napiszesz, że nie miał ten puchar znaczenia, bo po co. Chyba ambicje wobec tego klubu masz nie wygórowane jak nic się według ciebie nie stało i odsylasz ludzi do kibicowania innym klubom jak nierozgarnięty nastolatek.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:52
Panowie ja wszystko rozumiem. Mnie jednak bardziej zaboli jak zajmiemy miejsce poza 4 w Serie A, niż odpadnięcie z pucharu pocieszenia, którego i tak byśmy nie wygrali, bo umówmy się, że tam już gra kilka drużyn lepszych od nas, a kolejne dojdą spadając z LM. Pieniędzy kosmicznych z tego nie ma, a jak ktoś wspomniał przy grze naszych konkurentów w pucharach może to nam zwiększyć szanse na 4 miejsce.
Oczywiście miło byłoby ten puchar wygrać i mieć kolejny w gablocie, ale to się nie stanie i narzekanie teraz nic nie da.
Oczywiście mam świadomość, że w tym sezonie cudów nie gramy ale to chyba kwestia przyzwyczajenia z ostatnich lat i obniżenia oczekiwań. I nie jestem też betonowym zwolennikiem Rino, dla mnie liczy się Milan, mam do niego sentyment ale jeśli zmiana trenera wyjdzie nam na dobre to jestem za. Problem tylko w tym na kogo ? Conte do nas raczej nie przyjdzie...

@Lipido - odnosiłem się raczej do ludzi piszących w stylu "jesteśmy gównem" itp bo takie komentarze musiałem usuwać między innymi. I nie piłem piwa dzisiaj, może tylko whisky weszło za dobrze :P
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:57
0
Zako
Zako
14 grudnia 2018, 00:00
Grzesiek Ja tez skupiam sie na lidze. Mecze LE totalnie mnie nie jarają i dla mnie moglibysmy w niej w ogóle nie grać , zeby skupic sie na lidze no, ale jednak reperowała troche sytuacje napiętego FFP. Te mecze wręcz mi przeszkadzały , bo mam naukę czy cos w czwartek a chyba wszyscy wiemy, siła wyzsza i tak mecz człowiekowi w głowie. Po prostu żal, ze to kolejny juz taki mecz z tym samym scenariuszem w tym sezonie, nic sie nie zmienia.
2
JeFFerson
JeFFerson
13 grudnia 2018, 23:26
Jest mi niesamowicie smutno, widząc to i nie rozumiejąc co dzieje się z naszym kochanym klubem...do tego ta grecka hołota, słabi sędziowie...ehh...przykre.
1
kabo
kabo
13 grudnia 2018, 23:23
Co dalej Milanie?.... sytuacja patowa, z jednej strony człowiek kibicuje Gattuso jako swojemu idolowi z czasów licealnych ale z drugiej strony trener nie może się uczyć trenowania w takim klubie jak Milan. Potrzebujemy wizji, odpowiedniego podejścia a szczególnie wiedzy i doświadczenia w tej roli. Mam nadzieję, że Leonardo i Maldini obserwują uważnie grę a raczej jej brak od jakiegoś czasu i po rundzie jesiennej dojdzie do zmiany trenera. Ciężko jest mi przypomnieć sobie 3-5 meczów z całej kadencji Gattuso, kiedy zdominowaliśmy przeciwnika a jesteśmy przecież "wielkim" Milanem...czas na zmianę, drużyna się nie rozwija.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:21
I jeszcze tylko dodam, że jeden z niewielu argumentów, by ktoś sensowny przyszedł w zimie, w postaci walki o LE poszedł do lasu.
0
Majki85
Majki85
13 grudnia 2018, 23:20
Gattuso won!! Jak długo broniłem naszego trenera, tak teraz jestem zdania, że po odpadnięciu z LE zarząd powinien się z nim pożegnać, bo wątpie żeby Rino sam podał się do dymisji. Na jego miejsce sprowadzić kogoś kto zna się na swoim fachu (nie mówię tu o Donadonim czy innych wynalazkach) i czwarte miejsce powinniśmy utrzymać w Serie A, a dodatkowo chociaż będziemy oglądać lepiej grający Milan, który potrafi wymienić między sobą 5-6 podań. Gattuso ratował tylko i wyłącznie Suso, bo gra na niego była jedynym pomysłem naszego trenera. Dziś Hiszpana zabrakło i widzieliśmy zlepek kopaczy nie potrafiących sklecić okazji bramkowej. Dodatkowo w głupi sposób naraziliśmy się na kontry, straciliśmy bramki z tak zwanej dupy (zaspanie przy rzucie rożnym, rykoszet po strzale zza pola karnego oraz 11-stka, która chyba nie do końca powinna być podyktowana) i blamaż na całą Europę stał sie faktem. Calhanoglu, to jest cień samego siebie z rundy wiosennej i koleś powinien usiąść na ławce na dłuższy czas. Castillejo to jest solidny rezerwowy, ktory jest dobry na podmęczonego rywala, ale nie na pierwszy skład - jest zbyt chaotyczny. Abate to nie środkowy obrońca. Calabria, to gość który ma problem z koncentracją i też co najwyżej powinien być zmiennikiem (Conti wracaj!!), Cutrone koniecznie musi poprawić technikę bo instynkt ma, ale w wielu sytuacjach w prosty sposób traci piłkę po złym przyjęciu. A Higuain, to juz dostosował się poziomem do reszty i w ostatnim miesiącu przypomina bardziej Kalinica niż tego Gonzalo jakiego znamy z Juve czy Napoli. Laxalta natomiast nawet nie skomentuje, bo facet po niezłym poczatku, kiedy kilka razy szarpnął zaliczył taki zjazd, że jest gorszy od Boriniego. Jedynie na plus w tym meczu zaprezentował się Rodriguez oraz oczywiście będący w dobrej formie ostatnio Bakayoko. Reszta bez komentarza! Tak wymieniam i wymieniam i naprawdę nie wiem po co my chcemy w ogóle awansować do tej LM w przyszłym seznie? Z czym? Z kim? Skoro my przegrywamy z będącym w kryzysie Olympiakosem, to co bedzie w Champions League przeciwko drużynom, które są zdecydowanie mocniejsze? Czyżbyśmy w przyszłym roku znów mieli się skompromitować tak, żeby mówiła o nas cała Europa? Ile jeszcze tych blamaży będziemy przechodzić. Porażka na San Siro z Benevento, remis w Benevento i ich pierwszy punkt w Serie A po golu bramkarza. Dziś porażka z Olympiakosem. Niedawno stracone dwie bramki z kelnerami z Dudelange i nie wspomnę o kilku jeszcze innych kwiatkach, jakich doświadczyliśmy w ostatnich latach. Dramat! Życie kibica Milanu to jest katorga i tyle mam w zasadzie do powiedzenia, bo szkoda po prostu strzępić ryja... Dobranoc Milaniści!
14
Enter10
Enter10
13 grudnia 2018, 23:35
Nic dodać nic ująć.
1
Milanboy
Milanboy
13 grudnia 2018, 23:20
Domagam się drakonskiej kary dla klubu z Pireusu oraz kary dla sędziego za spotkanie, przecież takie sędziowanie i takie zachowanie w ogóle nie powinno być tolerowane, ale tak czy siak sfrajerzylismy, a, widzę jedna porażka obudziła przeciwnikow gatusso natychmiastowo, w takich sytuacjach trzeba być razem a nie mięsem rzucać, zachowajcie jakiś tam spokój albo stwarzajcie pozory, już dosyć nasi nam napsuli krwi, teraz wy siebie dobijacie?
3
Levy11
Levy11
13 grudnia 2018, 23:29
W tamtym sezonie LE karnego dostaje Arsenal teraz Olimpiakos to jakieś jaja .
0
AdamoX
AdamoX
13 grudnia 2018, 23:34
No zgodzę się z wami jedna porażka i nagle wszyscy przeciwnicy wychodzą z ukrycia ... Forza Milan
0
Rucz4j
13 grudnia 2018, 23:18
Dużo rzeczy można tu wytknąć, ale zmiany złoto, wpuszczenie Halilovica który ile zagrał w tym sezonie? 90 minut? Na pewno odwróci przebieg spotkania, wywalenie Cutrone i zostawienie Igły, który z Igłą ma mało wspólnego bo Igła powinna być w stanie coś ukłuć, a on tylko udowadnia, że nie ma co marnować na niego pieniędzy w wakacje, drewniany od początku roku Hakan, ale Papcio Rino i tak go da do gry, WSTYD! Zespoły w fazie grupowej w LE to jest śmieszny poziom, cała grupa to powinien być dla nas spacerek, a my mamy problemy ze średniakami z Hiszpanii, jakimś Dudelange, kto zna jakikolwiek Luksemburski zespół? i wielki potężny Olympiacos z potężnej ligi greckiej, Rino może i ma problemy kadrowe: tylko 2 napastników, dużo kontuzji, słaba dyspozycja niektórych graczy, ale i tak powinniśmy z tej grupy wyjść. A Olympiacos za to końcowe przedłużenie (granie jak p**dy) w końcowych minutach powinni dostać jakąś karę finansową (bramkarz znikąd się kładzie na ziemi, bo go coś boli, dobrze, że ktoś w ostatniej minucie z naszych w niego wjechał), ich kibice też się pokazali ze wspaniałej strony wrzucając co minutę drugą piłkę na boisko
1
mpt1899
13 grudnia 2018, 23:17
Wstyd , kila i mogila.
1
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:17
DO usunięcia , duplikat
Edytowano dnia: 13 grudnia 2018, 23:37
2
Gerada
Gerada
13 grudnia 2018, 23:17
Żeby nie było, że wybielam naszych, to w pierwszych słowach stwierdzę, że zagraliśmy fatalny mecz. Niemniej to co dziś robili sędziowie to - i tu ni jestem pewien które słowo bardziej pasuje - cyrk albo kryminał. Mam wrażenie, ze UEFA na odprawie dla arbitrów przed spotkaniami Milanu nakazuje "jak coś im wyjdzie to rywalom karnego!" - patrz: Wellbeck w poprzednim sezonie i dziś. Umówmy się - sędzia się obroni z tej decyzji ale na 100 rozegranych rzutów rożnych taki "faul" występuje w - żeby nie przesadzić - powiedzmy 98 przypadkach. Zamiast gwizdać rożne od razu powinno wskazywać się na 11 metr, oszczędność czasu... Pierwszego gola strzela Cisse, który nie długo wcześniej z żółtą kartką fauluje taktycznie Bakayoko, który minął go i wbiegał w pole karne... Doliczenie czterech minut było absurdalne, a zakończeniem meczu w takim, a nie innym momencie mówi się jasno przyszłym zainteresowanym: chłopcy wrzucajcie piłki non stop - 10 tysięcy euro kary klub zapłaci, a arbiter i tak doliczy maks połowę tego co Wy ugracie... Przykładów było więcej ale... Co do samego meczu - zagraliśmy źle, wyglądaliśmy źle indywidualnie - dość powiedzieć, że Calhanoglou, któremu mocno dziś nie wychodziło, wyglądał sporo lepiej od drugiego skrzydłowego, czyli Castillejo... Chociaż "lepiej" jakoś dziwnie brzmi w tym porównaniu. Turek próbował, był zawsze pod grą, walczył w obronie. Hiszpan kilka piłek (przykład z rzutem rożnym) zagrał na poziomie żółtodzioba z trampkarzy, pokpił zupełnie... Laxalt zmiennik, zrobił swoje - wprowadził chaos - tylko w tym meczu wypadło akurat że chaosem wycelował w nasze szeregi, a nie rywali... Bez przekonania Rodriguez... Reina w pierwszej połowie jak tykająca bomba... Higuain dramatycznie pikuje w dół z formą z meczu na mecz... Było źle. Bardzo źle. Olympiakos zagrał na podobnym do nas poziomie - czyli też kiepsko, z przebiegu gry bardziej spotkanie na remis. Mieli więcej szczęścia i chyba bardziej chcieli po prostu.
5
Staniol
Staniol
13 grudnia 2018, 23:16
Ludzie jak ja widzę, jak piszecie że to nie jest wina Gattuso to mnie bierze. To trener przygotowuje zespół i bierze pełną odpowiedzialność za wynik gry. Niektórzy z was pewnie grali kiedyś w piłkę więc wiedzą o co chodzi. Gattuso to nie jest trener na miarę odradzajacego się Milanu, zrozumcie to wreszcie że tu trzeba kogoś z topu, kogoś kto to po układa, a nie powie zawodnikom, że mają biegać za piłką. A co dalej? Gdzie jest taktyka, podejście do meczu itd? Właśnie. Zagraliśmy totalny shit na zero z przodu. Szkoda mi Rino ale po dzisiejszym meczu powinien się pożegnać z posadą.
2
Rucz4j
13 grudnia 2018, 23:16
Dużo rzeczy można tu wytknąć, ale zmiany złoto, wpuszczenie Halilovica który ile zagrał w tym sezonie? 90 minut? Na pewno odwróci przebieg spotkania, wywalenie Cutrone i zostawienie Igły, który z Igłą ma mało wspólnego bo Igła powinna być w stanie coś ukłuć, a on tylko udowadnia, że nie ma co marnować na niego pieniędzy w wakacje, drewniany od początku roku Hakan, ale Papcio Rino i tak go da do gry, WSTYD! Zespoły w fazie grupowej w LE to jest śmieszny poziom, cała grupa to powinien być dla nas spacerek, a my mamy problemy ze średniakami z Hiszpanii, jakimś Dudelange, kto zna jakikolwiek Luksemburski zespół? i wielki potężny Olympiacos z potężnej ligi greckiej, Rino może i ma problemy kadrowe: tylko 2 napastników, dużo kontuzji, słaba dyspozycja niektórych graczy, ale i tak powinniśmy z tej grupy wyjść. A Olympiacos za to końcowe przedłużenie (granie jak p**dy) w końcowych minutach powinni dostać jakąś karę finansową (bramkarz znikąd się kładzie na ziemi, bo go coś boli, dobrze, że ktoś w ostatniej minucie z naszych w niego wjechał), ich kibice też się pokazali ze wspaniałej strony wrzucając co minutę drugą piłkę na boisko
1
MrCostacurta
13 grudnia 2018, 23:16
Przegraliśmy frajerskim 1-0 z Dudelange. Wygralibyśmy 4-0, 5-0 i by nie było dzisiaj dyskusji. Mając 2 mecze z amatorami mamy bilans bramek 3 na plusie.
3
adamos
adamos
13 grudnia 2018, 23:12
HAŃBA WSTYD!!! Żeby tylko w grupie pokonać księgowych z Luksemburga!!! Po co Nam awansować do LM skoro my z Betisem sobie nie radzimy ani Grekami? Żeby zostać poniżonym przez PSG albo City? Gorzej od Legii Warszawa? Rino aut dosyć już tego klaunowania. Nie da się oglądać Milanu...
1
Andre
Andre
13 grudnia 2018, 23:12
Żenada w naszym wykonaniu. Czas już nawyższy, żeby wreszcie pożegnać Gattuso i zatrudnić trenera z prawdziwego zdarzenia.
0
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:11
Ludzie cały czas zwracający uwagę, ze jesteśmy na 4 miejscu patrzą strasznie krótkodystansowo. Po prostu nie da sie na farcie przebimbać całego sezonu, bo czy ktoś sie zgodzi, ze miejsce jest adekwatne do naszej gry? Są takie mecze, w których mowi sie niewazny styl, wazne trzy punkty. Ale proszę was, nie mozna tak mówić przed kazdym meczem, a tak to u nas wygląda. Nie jesteśmy Juventusem, który gra brzydko majac 1-0, bo oni maja taki skład, ze mogą sobie na to pozwolić, bo raz , ze mają to pod kontrola, a dwa, ze jak stracą gola na 1-1 to robią 3-1 i wracją do brzydkiej gry. Naprawdę prędzej wierzę, ze ta drużyna z Rino zrobi jakiś progres , skoro tak mało zmieniła się od wiosny. Na jego szczęście posadę ratuje(wał) mu Monchi rozsprzedając Romę , bo teraz mogłoby być krucho. Jak Inter zaklepie nam Conte to będzie mi smutno, bo po prostu chociaz tego nie zyczę zadnemu z nas , kibicom Milanu to miejsce gwarantujące LM w dwie kolejki moze stać się nie dającym awans do LE. No cóz, spadlibyśmy to Ligi Europy 2, smutne jest to, ze Milan trenuje w sumie człowiek, który do tej pory trenował zespoły właśnie odpowiadajace poziomem drużynom , które będą brały udział w 3 rozgrywkach UEFA.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:26
Zako Radzę popatrzeć w stronę Genoi, która zrobiła to czego domaga się bardziej płaczliwa część polskich kibiców Milanu czyli bez odpowiedniego zastępstwa wymieniła trenera po kilku słabszych spotkaniach.Chcecie aby zrobili z Wengera, Sousy lub Donadoniego następcę Rino?Proszę bardzo tylko, żeby potem nie było płaczu za Kalabryjczykiem jak za Allegrim.Przez zamieszanie z FFP poważniejszych rozliczeń należy oczekiwać po sezonie.Na koniec powtarzam po raz enty MILANU W OBECNEJ CHWILI NIE STAĆ NA ZARÓWNO NA PENSJĘ JAK I SPEŁNIENIE ŻĄDAŃ TRANSFEROWYCH TOKSYKA CONTE.
0
Zako
Zako
13 grudnia 2018, 23:34
Ale ja jestem przekonany, ze Gattuso zostanie do konca sezonu. Wiadomo, ze jak przyjdzie sredniak za sredniaka to nie będzie postępu ( od 2014 cos takiego i nikt nie zauwazyl w tym problemu) a czemu ma nas być nie stać na pensję toksyka Conte? Na Higuaina nas stać, chociaz patrząc na jego grę nie zdziwię się jak komin płacowy sie jednak ukróci :).
0
mpt1899
14 grudnia 2018, 16:28
Salinas. Kilku slabszych spotkaniach? Ahahahaha! Milan gra padake od marca/kwietnia. Jedynym wyjatkiem byl mecz z Viola, ktory przyslonil wielu ludziom druga polowe wiosny.
0
kabo
kabo
13 grudnia 2018, 23:09
Wiele broniących tu osób musi otworzyć oczy, że z Gattuso za sterami będzie cieżko. Rozumiem kontuzje, to że kadra jest średnia, brak doświadczenia itp ale tak nie może wyglądać gra a szczególnie brak energii/agresji w takim meczu. Końcówka meczu to jedna wielka żenada ze strony Milanu brak pomysłu na cokolwiek, tak wygląda gra u Gatuso od dłuzszego czasu niestety.
1
Oregano
Oregano
13 grudnia 2018, 23:09
Polsat sport premium wykupiony na dwa lata jak psu w dupe...
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się