SCUDETTO


Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

13 grudnia 2018, 20:01, Presidente Aktualności
Milan kończy grę w Lidze Europy na fazie grupowej. Olympiakos wygrywa 3-1!

Milan przegrał w ostatniej kolejce fazy grupowej Ligi Europy z Olympiakosem Pireus i odpadł z dalszej rywalizacji. Pierwszy kwadrans z delikatną przewagą ekipy gospodarzy, którzy chwilę po rozpoczęciu meczu szybkim podaniem za linię defensywną Milanu uruchomili swojego napastnika, który znalazł się w zasadzie w sytuacji 1 na 1 z Pepe Reiną, ale Hiszpan poradził sobie z lekkim strzałem rywala. W piątej minucie pierwszy strzał oddali rossoneri za sprawą Hakana Calhanoglu, który uderzał z dystansu, ale piłka trafiła wprost do "koszyczka" golkipera Gregów. W odpowiedzi Olympiakos przeprowadził groźną akcję lewą stroną boiska. Dośrodkowanie w pole karne, początkowo wyglądające na przeciągnięte, sprawiło nieco problemów defensorom Milanu, którzy ratowali się wybiciem na rzut rożny. W 18' minucie na prowadzenie mogli wyjść goście. W polu karnym Patrick Cutrone podał do wybiegającego Higuaina i ten znalazł się w sytuacji sam na sam z Jose Sa, ale nie uniósł na odpowednią wysokości piłki, przez co nie udało się przelobować golkipera. Kilka chwil później swoją okazję miał również sam Cutrone, ale jego strzał pewnie obronił Jose Sa. Mediolańczycy przejęli inicjatywę i stwarzali sobie kolejne okazje, lecz mieli problemy ze skutecznością. W kolejnych kilku minutach dwie dobre sytuacja Olympiakosu, ale najpierw Podence, który zakręcił defensorami Milanu, oddaje niecelny strzał, a następnie uderzenie jego zespołowego kolegi łapie Reina. W 36' minucie kontra mediolańczyków, którzy wyszli 5 na 3, lecz jak to mają w zwyczaju podopieczni Gattuso w ostatnim czasie, nie wykorzystali przewagi i rywal wybił piłkę, tym razem spod nóg Samu Castillejo. Następnie z ostrego kąta uderzył Kessie, choć mógł dogrywać do lepiej ustawionych kolegów, ale i jego strzał nie wylądował w siatce. W końcówce pierwszej odsłony pewną interwencją popisał się w końcu Pepe Reina, który na rzut rożny sparował strzał Fortounis z rzutu wolnego. Arbiter nie doliczył dodatkowych minut.

Druga połowa zaczęła się od wymiany ognia z obu stron. Najpierw dla Olympiakosu uderzał między innymi Fetfatzidis, z kolei dla Milanu Kessie. W 60' minucie doszło do tego, czym pachniało od początku spotkania. Gospodarze krótko rozegrali rzut rożny, czym wprowadzili w zagubienie piłkarzy Milanu, i Cisse z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki Pepe Reiny. Rossoneri, za sprawą Higuaina oraz Cutrone, próbowali szybko wyrównać, ale ich strzały minimalnie mijały bramkę Jose Sa. W międzyczasie Grecy mogli podwyższyć, ale Guerrero mając przed sobą pustą bramkę i jedynie Cristiana Zapatę, trafił właśnie w Kolumbijczyka. Kilka minut później było już jednak 0-2. Zza pola karnego uderzał Guilherme, niefortunną interwencję zaliczył Zapata i piłka przelobował Pepe Reinę. Doświadczony stoper jednak szybko się zrehabilitował, gdyż chwilę później udało mu się wyrównać, kiedy to w zamieszaniu po rzucie rożnym skierował piłkę do bramki. Na ten moment, to Milan był klubem mającym awans do fazy pucharowej. W 81' minucie arbiter główny dopatrzył się w polu karnym Milanu faulu Abate na zawodniku gospodarzy i wskazał na "jedenastkę", którą na bramkę zamienił Fortounis. Do końca meczu wynik nie uległ zmianie, a wynik 3-1 sprawił, że Milan zakończył swoją przygodę z europejskimi pucharami w sezonie 2018/2019 na fazie grupowej Ligi Europy. 

 

Bramki: Cisse 60', Zapata '70 (sam.), Fortounis 81' - Zapata 72'

Żółte kartki: Calhanoglu 13', Koutris 41', Bakayoko 43', Cisse 45', Pepe Reina 54', Camara 73', Abate 81, Guerrero 90'

Sędziował: Benoit Bastien

Stadion: Karaiskakis Stadium (Pireus)

OLYMPIAKOS (4-2-3-1): Josè Sà: Elabdellaoui, Cissè, Vukovic, Koutris; Camara, Guilherme; Fetfatzidis, Fortounis, Podence; Guerrero.

AC MILAN (4-4-2): Reina; Calabria, Abate, Zapata, Rodriguez (85' Halilović); Castillejo, Kessie, Bakayoko, Calhanoglu; Cutrone (78' Laxalt), Higuain.

 

*** SKRÓT MECZU ***




575 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
13 grudnia 2018, 23:09
HAŃBA WSTYD!!! Żeby tylko w grupie pokonać księgowych z Luksemburga!!! Po co Nam awansować do LM skoro my z Betisem sobie nie radzimy ani Grekami? Żeby zostać poniżonym przez PSG albo City? Gorzej od Legii Warszawa? Rino aut dosyć już tego klaunowania. Nie da się oglądać Milanu...
1
Puszek
Puszek
13 grudnia 2018, 23:08
Jestem zawiedziony jak żenująco grał Igłą, Hakan to po prostu dziecko we mgle, dzisiaj calabria mocno niewidoczny. No i niestety ale Gattuso takimi zmianami to zirytował chyba wszystkich... Halilović i Laxalt, a gdy można poeksperymentować to widzimy Borinaldo...
0
13 grudnia 2018, 23:06
Tak będzie dalej z figurantem na ławce trenerskiej, nie mającym o trenowaniu zielonego pojęcia. Tak będzie dalej, jeśli nie zostanie wykopane towarzystwo wzajemnej adoracji.
2
MK92
MK92
13 grudnia 2018, 23:04
Milanie, czy Ty jeszcze będziesz wielki?
0
ACstach
ACstach
13 grudnia 2018, 23:04
Powiedzieć wstyd to jak nic nie powiedzieć.
4
Cactus
Cactus
13 grudnia 2018, 23:03
Dramat. Nawet nie chodzi o samą porażkę co o to bezjajeczne podejście do tego spotkania. Gołym okiem było widać kto chciał ten mecz wygrać, a kto przyjechał tutaj za karę. Higuain, Hakan, Samu, Kessie w takiej formie nie są warci nawet funta kłaków. Łatwo teraz mówić po meczu, ale myślę że Gattuso popełnił spory błąd wychodząc na ten mecz 2 napastników. Chyba jednak lepiej było wrzucić Mauriego i zabezpieczyć bardziej środek pola niż grać parą Cutrone-Higuain którzy marnowali dramatycznie wszystko co mieli, a i zostawało za dużo miejsca między liniami przez to że obaj grali wysoko.
1
Cactus
Cactus
13 grudnia 2018, 23:03
Dramat. Nawet nie chodzi o samą porażkę co o to bezjajeczne podejście do tego spotkania. Gołym okiem było widać kto chciał ten mecz wygrać, a kto przyjechał tutaj za karę. Higuain, Hakan, Samu, Kessie w takiej formie nie są warci nawet funta kłaków. Łatwo teraz mówić po meczu, ale myślę że Gattuso popełnił spory błąd wychodząc na ten mecz 2 napastników. Chyba jednak lepiej było wrzucić Mauriego i zabezpieczyć bardziej środek pola niż grać parą Cutrone-Higuain którzy marnowali dramatycznie wszystko co mieli, a i zostawało za dużo miejsca między liniami przez to że obaj grali wysoko.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:03
Tak się kończy pajacowanie ze zmianami. Brawo Gattuso. Zamiast iść za ciosem, to zmiana Cutrone. Nigdy nie byłem fanem, ani przeciwnikiem Gattuso, ale po czymś takim powinni go w....ać natychmiast. To jest po prostu kompromitacja, jedna z większych w historii tego klubu. I niech mi nikt nie opowiada bajek, że teraz zmiana nic nie pomoże. Ta drużyna nie robi żadnych postępów, zęby bolą od patrzenia na ich grę. Z kim byśmy się nie mierzyli, to męczarnie. Żenada. Nic więcej. Leonardo działaj.
0
zbylon
zbylon
13 grudnia 2018, 23:02
To nie jest wina Gattuso, że Higuain czy Hakan nie potrafią wykorzystać sytuacji 1 na 1. Karny z dupy - moim zdaniem skandal. Bardzo pechowy gol na 2-0. To że przegraliśmy ten mecz to przypadek plus błąd sędziego.
1
Barthezz99
Barthezz99
13 grudnia 2018, 23:07
Mamy przypadek też na ławce trenerskiej
0
Adam1983
Adam1983
13 grudnia 2018, 23:11
A kogo jest wina oni kompletnie nic nie graja taki słaby Olympiakos ich wy...ł
0
mpt1899
mpt1899
13 grudnia 2018, 23:16
Dla Was nigdy nie jest jego wina. Zawsze znajdziecie jakas wymowke. Jak my strzelalismy fartowne gole to TeamGattuso mowil, ze to football i bramka to bramka i jaki to charakter ma ta druzyna. Jak nam strzelili to to nie jego wina, to nikogo wina, poprostu mieli farta. To ja Ci powiem tak, trzeba bylo zdobyc choc 1 punkt z Betisem. Czyja to wina? Ah tak. Zapomnialem. Kontuzje.
6
Marosso
Marosso
13 grudnia 2018, 23:27
zbylon po takim meczu darowałbyś sobie takie tłumaczenia. Może czasami trzeba zaliczyć brak komentarza mimo ze jest się fanem Rino
0
MK92
MK92
13 grudnia 2018, 23:02
Mnie jest tak zwyczajnie, po ludzku smutno po tym meczu :( A tak się napaliłem na te derby z Interem w Lidze Europy... Niepotrzebnie. Oj, niepotrzebnie...
1
Enter10
Enter10
13 grudnia 2018, 23:02
Z cala sympatia do Rino to dzisiaj jest najlepszy moment do dymisji. Z takiej grupy po prostu obowiazkiem jest wyjsc, nie ma zadnego tlumaczenia
2
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
13 grudnia 2018, 23:02
Cholera Kalinic w tym sezonie zmienił numer z 7 na 9.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:02
Niestety wywołaliśmy wilka z lasu przegrywając 3:1 ale umówmy się gdyby LE była dla nas priorytetem to skład byłby dziś trochę inny stąd domniemanie że porażka była wkalkulowana nie że jej chcieliśmy ale cóż solidarnie z innymi włoskimi drużynami daliśmy ciała. Szanse na zwycięstwo w LE były nikłe, czas na Serie A.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:01
Tak się kończy pajacowanie ze zmianami. Brawo Gattuso. Zamiast iść za ciosem, to zmiana Cutrone. Nigdy nie byłem fanem, ani przeciwnikiem Gattuso, ale po czymś takim powinni go w....ać natychmiast. To jest po prostu kompromitacja, jedna z większych w historii tego klubu. I niech mi nikt nie opowiada bajek, że teraz zmiana nic nie pomoże. Ta drużyna nie robi żadnych postępów, zęby bolą od patrzenia na ich grę. Z kim byśmy się nie mierzyli, to męczarnie. Żenada. Nic więcej. Leonardo działaj.
5
MK92
MK92
13 grudnia 2018, 23:01
Mnie jest tak zwyczajnie, po ludzku smutno po tym meczu :( A tak się napaliłem na te derby z Interem w Lidze Europy... Niepotrzebnie. Oj, niepotrzebnie...
1
Semper Fideli
Semper Fideli
13 grudnia 2018, 23:00
HAŃBA ! Nic dodać nic ująć. ehh dokąd zmierzasz Milanie :( FORZA !
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:00
Niestety wywołaliśmy wilka z lasu przegrywając 3:1 ale umówmy się gdyby LE była dla nas priorytetem to skład byłby dziś trochę inny stąd domniemanie że porażka była wkalkulowana nie że jej chcieliśmy ale cóż solidarnie z innymi włoskimi drużynami daliśmy ciała. Szanse na zwycięstwo w LE były nikłe, czas na Serie A.
1
dzieciak2891
dzieciak2891
13 grudnia 2018, 23:02
Co ty bredzisz???
4
Barthezz99
Barthezz99
13 grudnia 2018, 23:04
Ty tak serio? Z takim trenerem i to seria A stanie się marzeniem. Tu nie bylo żadnej kalkulacji, mina Gattusso mówi sama za siebie no i Leonardo w sektorze trenerski to nie przypadek.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:09
Jaki inny skład? Wyszliśmy najmocniejszym zestawieniem, jakie było na ten moment możliwe. Po prostu Milan jest słaby, a Gattuso w niczym nie pomaga.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:12
Jaki inny skład? Wyszliśmy najmocniejszym zestawieniem, jakie było na ten moment możliwe. Po prostu Milan jest słaby, a Gattuso w niczym nie pomaga.
0
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:12
dzieciak2891 A jakie znaczenie ma to czy Milan odpadł teraz czy może po zderzeniu z jakąś ścianą np. pokroju Napoli w 1/4 lub 1/2 finału?Finansowe?Minimalne.Prestiżowe?LE już od dawna nie ma żadnego większego znaczenia.Jedynie stracą trochę punktów rankingu i tyle.Szkoda wyłącznie słabej postawy w spotkaniach z Betisem, ale ta lekka kompromitacja na niewygodnym terenie może w perspektywie okrojonej kontuzjami kadry i rywalizacji Serie A wyjść tylko na dobre.
0
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:12
dzieciak2891 A jakie znaczenie ma to czy Milan odpadł teraz czy może po zderzeniu z jakąś ścianą np. pokroju Napoli w 1/4 lub 1/2 finału?Finansowe?Minimalne.Prestiżowe?LE już od dawna nie ma żadnego większego znaczenia.Jedynie stracą trochę punktów rankingu i tyle.Szkoda wyłącznie słabej postawy w spotkaniach z Betisem, ale ta lekka kompromitacja na niewygodnym terenie może w perspektywie okrojonej kontuzjami kadry i rywalizacji Serie A wyjść tylko na dobre.
0
Marcos Salinas
13 grudnia 2018, 23:13
dzieciak2891 A jakie znaczenie ma to czy Milan odpadł teraz czy może po zderzeniu z jakąś ścianą np. pokroju Napoli w 1/4 lub 1/2 finału?Finansowe?Minimalne.Prestiżowe?LE już od dawna nie ma żadnego większego znaczenia.Jedynie stracą trochę punktów rankingu i tyle.Szkoda wyłącznie słabej postawy w spotkaniach z Betisem, ale ta lekka kompromitacja na niewygodnym terenie może w perspektywie okrojonej kontuzjami kadry i rywalizacji Serie A wyjść tylko na dobre.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 grudnia 2018, 23:13
Jaki inny skład? Wyszliśmy najmocniejszym zestawieniem, jakie było na ten moment możliwe. Po prostu Milan jest słaby, a Gattuso w niczym nie pomaga.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 23:26
Mógł grać Donek, Suso a z ławki nie musiał wchodzić Lax i Haili, Milan przegrał to na własne życzenie a obecność Leo mnie nie przekonuje bardzej by mnie przekonało zwolnienie Rino ale chyba się na to nie zanosi no chyba że w kolejnym meczu nie wygramy wówczas może zrobić się gorąco nasi przeciwnicy w walce o top4 wszyscy grają na wiosnę w pucharach i to powinno działać na naszą korzyść.
1
Szulaj22
Szulaj22
13 grudnia 2018, 22:59
Marzy sie Lm a nie moga wyjsc z tak żenujacej grupy w le. Pozostaje nam czekac na Le 2
2
KingBunny
KingBunny
13 grudnia 2018, 22:59
Ciekawe czy teraz będzie coś można napisać przeciwko Gattuso, czy dalej #TeamGattuso go będzie chronił :D
2
Ass
Ass
13 grudnia 2018, 22:58
możemy skupić się na Serii A :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
13 grudnia 2018, 22:58
HAŃBA ! Nic dodać nic ująć. ehh dokąd zmierzasz Milanie :( FORZA !
0
Valpolicella1
Valpolicella1
13 grudnia 2018, 22:58
na miejscu gattuso podałbym sie do dymisji , sciagnol 2 najbardziej wartosciowych zawodnikow i wpuscil w ich miejsce jakies niedorajdy. A tymczasem hakan ktory zapomnial jak sie gra dalej sb biegal
3
Catzone
Catzone
13 grudnia 2018, 23:10
Na twoim miejscu podałbym się do dymisji oceniającym test szóstoklasisty :D
2
Valpolicella1
Valpolicella1
13 grudnia 2018, 23:38
na twoim miejscu podalbym do dymisji twoja skladnie
0
Zirytowany
Zirytowany
13 grudnia 2018, 22:58
Ważne że jesteśmy w grupie przed Dudelange, wyciągajmy pozytywy.
1
Jogin
Jogin
13 grudnia 2018, 22:58
Ja nie mam słów, jedynie dziękuje Zapacie, że pokazał jaja i charakter, jako jedyny z tej drużyny wstał z kolan.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 grudnia 2018, 22:57
Niestety wywołaliśmy wilka z lasu przegrywając 3:1 ale umówmy się gdyby LE była dla nas priorytetem to skład byłby dziś trochę inny stąd domniemanie że porażka była wkalkulowana nie że jej chcieliśmy ale cóż solidarnie z innymi włoskimi drużynami daliśmy ciała. Szanse na zwycięstwo w LE były nikłe, czas na Serie A.
0
Abyss
Abyss
13 grudnia 2018, 22:57
Czekam na komentarze w stylu - "nic się nie stało, bo przecież i tak w myśl złamania przepisów fair play Milanu nie powinno być w LE" (kara wykluczenia od UEFA i jej anulowanie w lipcu przez CAS).
1
marcin.brylik1
marcin.brylik1
13 grudnia 2018, 23:09
po co oni nam odpuścili. Byśmy unikneli wstydu, bo inaczej tego nie można nazwać.
0
Dohtor
Dohtor
13 grudnia 2018, 22:57
Pograne ;)
0
ACstach
ACstach
13 grudnia 2018, 22:57
Wystarczyło nie przegrać dwoma bramkami. Z czym do LM.
1
Orzelek79
13 grudnia 2018, 22:57
Wstyd ......
0
Bufor85
Bufor85
13 grudnia 2018, 22:56
Brawo Pireus...Biedna Grecja pokonuje "wielki" Milan:(
0
Mateusz1982
Mateusz1982
13 grudnia 2018, 22:56
Bez Suso i z takimi pudłami Igły to my nic nie ugramy.
0
MisiuACM
MisiuACM
13 grudnia 2018, 22:56
Nie wiem czy jest sens walczyć i wchodzić do tej Ligi Mistrzów. Po co się ośmieszać?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
13 grudnia 2018, 22:56
HAŃBA ! Nic dodać nic ująć. ehh dokąd zmierzasz Milanie :( FORZA !
0
Jago
Jago
13 grudnia 2018, 22:56
Ciekawy jestem co teraz powiedzą obrońcy Gattuso, hańba, wstyd na cały świat
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 23:25
Powiedzą prosto - zagraliśmy kaszanę i przegraliśmy słusznie, ale na marginesie to co odwalił sędzia, kibice i chłopcy do podawania piłek to jest skandal. Już nie chcę snuć jakiś teorii bo i tak byśmy odpadli ale tu powinno być doliczone 6 minut, karnego nie było, Cisse powinien wylecieć, możnaby wymieniać.
1
Levy11
Levy11
13 grudnia 2018, 23:58
Powiem tak. Gattuso przed sezonem dostał jasny cel LM, puki co to ma szansę. Jak nie da rady to na pewno sam poda się do dymisji. Wiem, że w takim stylu nie powinni odpadać, ale cóż bywa.Niestety nasza kadra przy tylu kontuzjach jest dramatyczna.
0
siara8888
siara8888
13 grudnia 2018, 22:55
czy Wy widzicie co robi kessie przeciez ten murzyn jest tak glupi ze szkoda gadac...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 grudnia 2018, 22:54
Pomijając już naszą żenującą grę i zasłużoną przegraną to zachowanie kibiców i stewardów Olympiacosu to jest skandal. Wrzucanie piłki żeby przerwać grę i inne głupie chwyty to poziom okręgówki. Mimo wszystko Forza Milan i do przodu ! I na dobre i na złe !
8
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
13 grudnia 2018, 22:54
"To już jest koniec i nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść"
2
Boateng93
Boateng93
13 grudnia 2018, 22:54
I standardowo, wszyscy klapki na oczach i bezsensowne kiwanie i strzelanie. Ehh. Tu trzeba zmian od trenera poczynając.
0
siara8888
siara8888
13 grudnia 2018, 22:53
czy Wy widzicie co robi kessie przeciez ten murzyn jest tak glupi ze szkoda gadac...
0
Maximilanista
13 grudnia 2018, 22:57
Ufam naszym moderatorom i kibicuje Ci, zebys za ten przejaw durnego rasizmu dostal po lapach. Won z taka wiocha.
8
Rafalzki
Rafalzki
13 grudnia 2018, 23:37
Słowo "Murzyn" w języku polskim jest słowem neutralnym. Czyli nie ma zabarwienia rasistowskiego, można sprawdzić w Słowniku Języka Polskiego.
0
Maximilanista
14 grudnia 2018, 09:42
Rafalzki: Nie odsyłaj mnie do słownika, a zamiast tego spróbuj włączyć myślenie. Informujesz mnie, iż słowo ‘’Murzyn’’ nie jest obraźliwym w języku poskim. Skąd Twoje założenie, że ja o tym fakcie nie wiem? Gdzie wysnułem tezę przeczącą Twojemu ‘’odkryciu’’, którym musiałeś się ze mną podzielić? Nigdzie tak nie napisałem. Użycie konkretnego słowa i jego wydzwięk zależą od KONTEKSTU. Tu kontekst jest taki, iż wszyscy komentujemy wydarzenie sportowe, mecz piłki nożnej. Możemy oceniać postawę każdego z piłkarzy jak i z trenerów. Ale co ma z tym wspólnego kolor skóry danego piłkarza? Jeśli typek pisze negatywne rzeczy o Kessim i automatycznie zestawia te negatywne emocje z kolorem skóry zawodnika, to jest to obrzydliwy rasizm. Jaką obiektywną funkcję miało odniesienie się do rasy Francka w tym konkretnym przypadku, wytłumaczysz mi? Informacyjną? Zakładasz, że ktoś z nas nie wie, jaki kolor skóry ma Kessie, jaki Romagnoli, a jaki – Paqueta? Dlaczego nie widzę nigdy komentarzy odnośnie Higuaina w stylu: ‘’Kurczę, ależ ten białoskóry Argentyńczyk zawalił setę?’’ Lub o Castillejo: ‘’No to teraz ten blondwłosy i niebieskooki Hiszpan mnie zdenerwował?’’ Hę, panie znawco słowników? A dziwnym trafem wypowiedzi komentujące cechy fizyczne danej rasy odnoszą się TYLKO I WYŁĄCZNIE do piłkarzy rasy czarnej! Ile tu już razy widziałem takie niby nierasistowskie wpisy odnośnie Bakayoko czy Kessiego! Wiele razy! Nigdy na temat rasy Abate czy Biglii. Przypadek, tak? W latach 90 graczem Lazio został holenderski pomocnik Aaron Winter. Jego ojciec był Żydem, matka – Murzynką. Faszystowscy kibice rzymskiej drużyny wywieszali transparenty o obrzezanym czarnym. Informuję Cię, że i w języku włoskim, i w polskim przymiotniki ‘’obrzezany’’ oraz ‘’czarny’’ są jak najbardziej dopuszczalne i normalne. Obrzydliwego, durnego i rasistowskiego wydzwięku nadaje im kontekst sytuacji oraz intencja ich autorów.
0
Bufor85
Bufor85
13 grudnia 2018, 22:53
Co zrobił Higuain? Żenada strzela w trzech typów kiedy na skrzydle ma niekrytego kolegę...
0
BartekWydziu
BartekWydziu
13 grudnia 2018, 22:52
Dobra Rino, kończ waść wstydu oszczędź.
0
Fushnikov
Fushnikov
13 grudnia 2018, 22:51
Z takiej grupy nie wyjść. Z czym do LM?
1
umbrella
umbrella
13 grudnia 2018, 22:51
Grecka tragedia...
1
maciejh
maciejh
13 grudnia 2018, 22:51
jaja.reine, calhanoglu i iguaina w jeden wagon i won. destrukcja tego zespołu .... i zmiana laxalta za najbardziej okazałego cutro...
1
victor89ck
victor89ck
13 grudnia 2018, 22:50
ratujmy ten sezon póki nie jest za późno. Sorry Gattuso, powodzenia w innym klubie
1
Max82
Max82
13 grudnia 2018, 22:50
Co tutaj się dziwić trener głąb kapusciany bez pojęcia o trenerce A skład mamy taki syf że nie ma co się dziwić że taki jest obraz gry i nie mówcie mi że kontuzje aż tak mogą osłabić zespół oni nic nie gra Ja od 15min meczu gra na czas i teraz są tego skutki
0
jasiom22
jasiom22
13 grudnia 2018, 23:01
Nie zgodzę się, skład mamy zdecydowanie silniejszy niz Olympiakos czy inne Torino. Dobry trener wyciągnął by z tej grupy zdecydowanie więcej. Za grę, za system, za zaangazowanie, za stałe fragmenty czy wypracowanie akcji, czy za wynik... odpowiada trener, niestety. Nasz trener jest trenerem przecietnym tak jak Montella czy Mihajlović.. i nie ma jak tego przeskoczyć.
0
jasiom22
jasiom22
13 grudnia 2018, 23:03
Nie zgodzę się, skład mamy zdecydowanie silniejszy niz Olympiakos czy inne Torino. Dobry trener wyciągnął by z tej grupy zdecydowanie więcej. Za grę, za system, za zaangazowanie, za stałe fragmenty czy wypracowanie akcji, czy za wynik... odpowiada trener, niestety. Nasz trener jest trenerem przecietnym tak jak Montella czy Mihajlović.. i nie ma jak tego przeskoczyć.
0
victor89ck
victor89ck
13 grudnia 2018, 22:50
ratujmy ten sezon póki nie jest za późno. Sorry Gattuso, powodzenia w innym klubie
0
MK92
MK92
13 grudnia 2018, 22:50
To jak tam, kiedy euroderby z Interem?
4
Semper Fideli
Semper Fideli
13 grudnia 2018, 22:49
Juz widzę jak Gattuso mowi po meczu ze widział pozytywy i nie wszystko było źle. To młoda drużyna a Grecy maja wiecej doswiadczenia.. brak słów na to jak to wygląda !
1
13 grudnia 2018, 22:48
Gardze takim Milanem , hanba , Gattuso OUT
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się