Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Robinho: "Powrót do Santosu będzie trudny"

26 grudnia 2011, 10:52, ush3r Aktualności

R E K L A M A





34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
CRUZ/
26 grudnia 2011, 23:16
Dobry zawodnik, a kto mówi inaczej to sie najzwyczajniej na piłce nieznana i tyle .
0
Abyss
Abyss
26 grudnia 2011, 21:03
Powinien zostać. Natomiast roszady powinny nastąpić w obronie oraz w drugiej linii i to już latem. Dajcie spokój Robinho, robicie kwasu jak niedawno z Pato.
0
CRUZ/
26 grudnia 2011, 20:38
Dziadki byli młodsi, ok, wygrali LM . A młodsi sie popisali z tootenham- z Ancelottim by tak nie było, gwarantuje . ja tam wole LM . i zgadzam sie, jest progres . Bo zmienił sie skład zdecydowanie na lepsze, wiec musiał on nastąpić . Przecież jak ja widzę jak Alegri robi zmiany w 85min. To mi sie nóż w kieszeni otwiera . Chłop stoi zesr.... I to często sie gubi .
0
kryst2
26 grudnia 2011, 19:49
A jak grał Inter za Mourinho czy za Manciniego? Pięknie i finezyjnie pff? Grali jeszcze brzydziej niż my obecnie ale wyniki były i jeszcze w miarę rozsądna polityka transferowa. Powrót Ancelottiego? Jest takie powiedzenie dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi o czym boleśnie przekonał się Sacchi jak i Capello. Po drugie Carletto pod koniec swojej kadencji stał się miękin waflem ulegając Silvio pod względem składu jak i transferów (wciśnięcie przez Silvio Ronaldinho zamiast potrzebnego wtedy bardziej Adebayor'a a prawdziwy policzek dla Carlo to było przyjście syna marnotrawnego Shevchenki) To, że mecze z Bate i z Pilznem na wyjeździe olejemy to byłem pewien. Taka mentalność włoska i tutaj cudotwórca by tego nie zmienił jak nie zmieni podejścia włoskich ekip do Ligi Europejskiej. Z włoskich trenerów nie widzę za bardzo trenera na Milan. Mazzari jest dobrym trenerem ale u nas rewolucję taktyczną na 3-5-2 nie stać nas. A trenerzy pokroju Van Gaala, Hiddinka którzy lubią mieć swoje powiedzenia przy transferach nie ma mowy. Nawet Mourinho nie miał takiej swobody przy transferach jak miał w Londynie czy ma teraz w Realu Spaletti'emu raczej nie śpieszno odchodzić z ciepłej posadki w mroźnej Rosji mając solidne zaplecze finansowe.
0
zabson94
26 grudnia 2011, 19:25
mistrzMALDINI to nie to, jestem dumny z trofeów z poprzedniego sezonu, przerwaliśmy w końcu hegemonię Interu i cenię też Allegriego, bo mimo, że tego stylu może nie ma to są wyniki, co nam kibicom do szczęścia więcej potrzeba? Póki są wynikito niech Allegri będzie, lepiej grać tak w piłkę i wygrywać, niż grać jakoś pięknie, a nieskutecznie i gdzieś zawsze zostawać z tyłu. Pamiętajmy też, że może i Milan za Ancelottiego wygrywał LM, ale scudetto zdobył tylko raz, więc szacunek Massimiliano też się należy.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 grudnia 2011, 19:14
CRUZ/ Ale te wszystkie dziadki u Ancellotiego byli o 3,4 lata młodsi. Więc i organizmy mieli zdrowsze, potrafili więcej dać z siebie. A Ancelotti został trenerem PSG więc odpada. Spaletti też jest zajęty. Widzę, że niektórzy nie widzą tego progresu od zeszłego sezonu. Zdobyliśmy po wielu latach Scudetto ale to dla nich i tak mało. Lepiej zająć 5 miejsce w lidze....
0
zabson94
26 grudnia 2011, 19:12
Muszę się trochę z Cruzem zgodzić. Milan co prawda na razie ma wyniki, ale nie ma stylu, brakuje mu szybkości ewidentnie. W ostatnich kilku meczach trzeba sobie powiedzieć szczerze, męczyliśmy się i to nie były jakieś wyjątkowe zwycięstwa, a powiem nawet, że słabe mecze. Historia jednak pokazuje, że nie zawsze wygrywa ta drużyną, która gra pięknie, ale ta która ma trochę szczęścia. Póki co wyniki bronią Allegriego. Zdobył scudetto, superpuchar Włoch, czyli to czego oczekiwano, zarząd sam postawił sobie w tamtym sezonie na piedestale Włochy, a LM było mało ważne.
0
CRUZ/
26 grudnia 2011, 18:58
Nie posiada autorytetu to 1 . Po drugie dużo lepszego nie będzie , bo Berlusconi nie da duzej kasy na trenera . Spaletti, Ancelotti . Po 3 nie ma poprostu umiejętności by wyciągnąć potencjał drużyny . To trenerzy na miarę Milanu z tych dostępnych dla Milanu:) Ancelotti z dziadkami wygrywał LM . Alegri z lepszym składem odpadł z miernym Tootenhamem . I nie powiesz mi moze ze gra Milanu w lidze porywa, bo jest średnia . TakA prawda . To samo LM . Na wyjezdzie z Barcelona fart jak niewiem, obiektywnie . Mecz był ok z Barcelona- choć mimo wszystko zasłużenie wygrali . a reszta słabo to wyglądało .oze nie ?
0
kamilus
26 grudnia 2011, 18:54
CRUZ/ - jak to nie może grać gorzej? Wystarczy stracić 1 gola więcej w każdym meczu i już jesteśmy w środku tabeli. A taka pozycja jest gorsza niż pierwsza, wiesz o tym? :o
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 grudnia 2011, 17:11
CRUZ/ Możesz mi wyjaśnić dlaczego Allegri jest dla Ciebie marnym trenerem i kto mógłby go ewentualnie zastąpić i jakie umiejętności ma twój kandydat których nie posiada Allegri.
0
adi_avanti
adi_avanti
26 grudnia 2011, 17:09
Robinho marnuje setki ale robi wiele zamieszania w każdym meczu. Jest ruchliwy, a przy statycznej taktyce Milanu i ślamazarności niektórych graczy to styl Robihno jak i Boatenga wnosi wielkie ożywienie :)
0
gorylmagila
gorylmagila
26 grudnia 2011, 16:40
Na razie niech się skupi na grze, niech nie myśli o powrocie bo ma jeszcze coś do udowodnienia na starym kontynencie, jak się tutaj spełni i my znajdziemy odpowiednie zastępstwo to proszę bardzo, ale na razie nie.
0
CRUZ/
26 grudnia 2011, 16:37
Milan ma powiedzmy sobie szczerze - słabego trenera . Zawsze to będę powtarzał , trenera który wykorzystuje potencjał drużyny w powiedzmy 60% . bo poprostu wiecej nie potrafi . I dalej sie ludze ze nie przedłuża z nim kontraktu .. Z takim składem Milan gorzej grać nie moze niż gra, a moze duuuzo lepiej .
0
kamilus
26 grudnia 2011, 15:42
Boateng jako defensywny pomocnik? Niezła wyobraźnia... Taiwo ma grać? Jeszcze lepiej. A każdy zawodnik, jak się ogra, będzie bardzo dobry
0
KAZUYAH
26 grudnia 2011, 15:36
Powinna być sprawa jasno postawiona, albo poprawia skuteczność, albo się żegnamy.
0
kondiACM
26 grudnia 2011, 15:33
Ja lubie Robsona i jestem przeciw jego odejściu. Moim zdaniem powinniśmy grać tak: Abbiati Abate-Nesta-Silva-Taiwo(jak sie ogra to jest najlepszy na LO) Aqua-Boateng-Nocerino Robson Cassano/Pato Ibra Boateng by się przydał w pomocy bo dostalibyśmy orzeźwienia. Na treq powinien grać Robinho bo kto jak kto ale on umie jak nikt kreować akcje. Mógłby wymieniać podania z Ibrą itp itd.
0
MisiekACM
26 grudnia 2011, 15:15
Jeśli ganiacie Robinho za jego nieskuteczność to powinniście też patrzeć na np asysty: Podaje tylko 2 ostatnie mecze: Milan Siena 2-0 asysta przy golu Nocerino i podanie do Boatenga po którym był faulowany i karny. Cagliari-Milan 0-2 podanie po którym padł samobój , asysta do Ibry przy 2 bramce.To są zaledwie 2 powtarzam zaledwie 2 ostatnie spotkania więc niech nikt nie mówi ,że Robinho jest nieprzydatny.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 grudnia 2011, 15:09
Bardzo dobrze, że Robinho zostanie. Powoduje duży zamęt w szeregach przeciwnika, ma także niezłą ilość asyst. Gdyby poprawił swoją wołającą o pomstę do nieba skuteczność byłby z niego świetny zawodnik. A tak pozostaje nam się cieszyć z jego niekonwencjonalnych zagrań i pięknych asyst.
0
Oxidosis
Oxidosis
26 grudnia 2011, 15:03
Ja z kolei uważam, że ludzie, którzy chcą się pozbywać Robinho są ograniczeni, jeżeli chodzi o wiedzę piłkarską. Skuteczność skutecznością, ale dla mnie bardzo ważną rzeczą jest to, jaki wpływ ma zawodnik na naszą grę. Każdy miesza go z błotem bo zmarnuję sytuację, ale tego, że zazwyczaj to on ma największy udział przy golach Ibry, nikt nie widzi. Poza tym, ma jeszcze jedną ważną cechę, dzięki której bardzo lubię tego zawodnika - zawsze stara się grać na 100 %. Dużo biega, walczy, wraca po stracie piłki - w przeciwieństwie do niektórych, widać, że zależy mu na zwycięstwie zespołu. Takiego zawodnika chcecie sprzedawać?
0
Kacapa7
Kacapa7
26 grudnia 2011, 14:55
Ja również jestem ogromnym zwolennikiem Binho. Uwielbiam tego piłkarza, zawsze uśmiechnięty, skromny, obdarzony genialną techniką. Niezmiernie denerwują mnie komentarze jak użytkownicy krytykują piłkarza, nie doceniają jego wkładu w grę, tylko krytykują, twierdząc, że nie potrafi trafiać na pustą bramkę. Robinho nie jest strzelcem wyborowym, jest to piłkarz kreatywny, który chce uczestniczyć w każdej akcji zespołu. Chciałbym, żeby grał jako ofensywny pomocnik, może Boatenga przesunęłoby się do środka pomocy. Ten piłkarz przeżył zmianę odkąd trafił do Milanu. Wydoroślał prezentuje zupełnie inny styl gry niż to co grał w Manchesterze czy Madrycie.
0
Gol
Gol
26 grudnia 2011, 14:08
Uwielbiam tego zawodnika, moim zdaniem ma ogromny talent, w każdym meczu walczy i się stara. Dobrze że nigdzie się nie wybiera. Dużo lepszy obecnie od Pato i mam nadzieję że Allegri dalej będzie na niego stawiał, a nie przestraszy się Berlusconiego i nagle lepszy Robinho znajdzie się na ławce rezerwowych......
0
Blady19921002
Blady19921002
26 grudnia 2011, 13:50
No i dobrze niech się nigdzie nie wybiera:)
0
pato52
26 grudnia 2011, 13:43
Dlatego chcę Baloteliego z Ibrą i Pato by storzyli kosmiczne tryjo a na ławce szary i cassano a za nimi Boateng-a od Bracy wolęm reprezentacjie niemiec ich styl niz klepanina Barcy
0
pato52
26 grudnia 2011, 13:40
Watt83 -nie ma co porównywac messiego do Robinho ,brazyliczykowi wyraznie brakuje szybkości i skuteczności do Messiego
0
zabson94
26 grudnia 2011, 13:28
Moje zdanie jest takie, że Robinho w Milanie to ktoś wyjątkowy, gdy tylko jest w formie, to potrafi ciągnąć zespół. Tak jak już niektórzy pisali, Brazylijczyk nie jest snajperem, ale ma bajeczną technikę, jest szybki i przede wszystkim mu się chce, zauważcie, że on zawsze zostawia 100%, dużo biega i za to go cenię. Jednak uważam, że pozycja, na której powinien grać to cofnięty napastnik, tak zwany Tranquerista. Sądzę, że tam by się najlepiej rozwinął i z całym szacunkiem dla Boatenga, ale lepiej by grał niż Ghańczyk. Książe jest przez nas kochany za waleczność, piękne gole, ale tak na prawdę grając na tej pozycji bardziej chodzi o dogrywanie piłek, przynajmniej moim zdaniem. Kevinovi zaczęło bardziej zależeć w tym sezonie na bramkach, niż na całej grze zespołu. Robinho nie jest samolubny, ma niezłuy przegląd pola, technikę o której wspominałem,, dzięki której jednym niekonwencjonalnym zagraniem mógłby odwrócić losy meczu. Będąc też bardziej cofnięty nie musiałby czekać na piłkę, a sam sie z nią zabrać, rozpędzić się, miałbym trochę więcej miejsca. Taka jest moja opinia, możecie się z tym nie zgadzać, ale moim zdaniem pomysł z Ibrą i Pato w ataku, a Robinho za nimi wypaliłby.
0
szymoninho19
szymoninho19
26 grudnia 2011, 13:19
Robinho powinien zostać z pewnością sie nam przyda i nie raz uratuje choć obecnie razi jego nieskuteczność
0
Martino_Milano
26 grudnia 2011, 12:13
Czasem zaczynam czytać komentarze i po chwili przypominam sobie dlaczego tak rzadko to robię... Połowa z was udaje piłkarskich ekspertów gadając głupoty.... Elldrigar i SuperSnajper - Z wami akurat się zgadzam, gdyby nie Robinho łączność między atakiem a pomocą praktycznie by nie istniała, sam Boateng już więcej strzela z dystansu i wbiega w pole karne niż podaje, a Robingo rzeczywiście potrafi dużo na tym boisku pracować. To, że nie ma formy strzeleckiej jest okresem przejściowym ale za niego nadrabia Nocerino. I właśnie dlatego w pierwszym składzie nie gra Pato a właśnie Binho, bo w obecnym sezonie ich forma strzelecka mocno odbiega od doskonałości jak już wcześniej wspomniałem Robinho mimo wszystko na tym boisku coś robi.
0
Elldrigar
26 grudnia 2011, 12:02
jak można napisać że jest przeciętniakiem ? jedyny zawodnik który łączy pomoc z atakiem.. jego jedynym minusem jest brak skuteczności ale w poprzednim sezonie strzelił bodajże 14 bramek :)
0
SuperSnajper
SuperSnajper
26 grudnia 2011, 12:00
a jakie wy chcecie rotacje? Abate ma się zamienić z Ibrą na boisku czy co?! Watt83 - jak by Robson strzelał chociaz połowe goli co Messi to by na pewno grał gdzie chce. To nie ten kaliber i inny piłkarz. Messi jest bardzo szybki z piłką i potrafi przedryblować 2-3 gracz a Robson potrafi objechać 2-3, ale nie na pełnej szybkości, więc porównanie nie trafne. KaczY*ACM Chcesz sadzac na ławce Nocerino? Nie mam więcej pytań ... Robson jak by potrafił skuteczność to by o wiele bardziej poytywnie postrzegany. Jak nie potrafi wepchnać pilki z 5 metrów to cóż .... jednak powinien u Nas pograc spokojnie z 2 lata, bo wymiany piłki z klepki ma genialne i lubi pracowac na boisku ;)
0
Bandon
26 grudnia 2011, 11:56
Watt83 Robinho wolnym elektronem? Wydaje mi się słaby pomysł. Zapomniałeś o tragicznym wykańczaniu akcji przez brazylijczyka. On kiedyś był świetny.. Teraz wychodzi trochę powyżej przeciętnej.
0
KaczY*ACM
26 grudnia 2011, 11:45
Zgadzam się z Watt83 U nas zawodnicy no oprócz Ibry bo mu wszystko wolno, wyglądają jak psy przypięte do budy, praktycznie 0 rotacja pozycji podczas meczu, raz na jakiś czas błysk, któregoś z piłkarzy. Jednak to za mało, żeby wygrać LM. Pato/Cassano Ibra taki powinien być atak za nimi właśnie Robinho, który miałby szanse kreować nasze akcje ofensywne. Boatenga cofnąć do drugiej lini bądź ustawić obok Robinho. Wtedy mamy 2 defensywnych pomocników czyi Aquilani/MvB Nocerino do rotacji wykorzystujemy wtedy Seedorfa Ambro Flaminiego. Jako zmienników Boatenga Robsona ściągnąć sprowrotem Merkela i niech gra z ogrókami lub tak jak było w przypadku Cagliari gdy mecz już jest przesądzony. Zacznijmy grać finezyjnie jak kiedyś. Teraz piłka Milanu jest tak przewidywalna, że aż nudna.
0
OSzymek
26 grudnia 2011, 11:04
do Santosu za Neymara dołożymy z 10 milionów i gitara tylko ta Barcelona :/
0
AndreaP21
26 grudnia 2011, 11:01
Ja chcę żeby został, ale jak tak dalej będzie marnował sytuacje, to różnie może się to skończyć.Milan może mieć go dość i odda go, np: do Santosu. Pozdrawiam.
0
Kush
26 grudnia 2011, 10:54
A ja wciąż mam nadzieję, że jednak ten przeciętniak wróci tam gdzie jego miejsce czyli do Santosu.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI