Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: Maxi Lopez piłkarzem Milanu

27 stycznia 2012, 19:52, ush3r Aktualności

R E K L A M A





71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gimlord123
29 stycznia 2012, 17:36
Charon Jakoś na razie Ibra nie potrzebował zmiennika. Wytrzymuje kondycyjnie wszystkie mecze i nie potrzeba mu kogoś, kto ma ambicje na osiągnięcie czegoś więcej niż wieczna ławka w Milanie. Jeżeli Maxi będzie pracował na treningach i dobrze się na nich prezentował, to pewnie Allegri w jakimś meczu na niego postawi, a wątpię, żeby za Ibrę, bo on po prostu nie znosi siedzieć na ławce i jest gwiazdą drużyny, a poza tym, może strzelić focha i tyle będzie, a jego lepiej nie wkurzać, bo gdybyśmy go nie mieli, trudno byłoby nam zdobyć Scudetto w zeszłym sezonie. Wtedy, Max będzie musiał wpuszczać Lopeza na miejsce drugiego napastnika, czyli miejsce dla Pato (kontuzja, na ten moment odpada), Cassano (tak samo), Robinho i Szarego. Faraon i tak gra mniej, bo ma Robsona na tą pozycję i dobrze, bo sam by nie wytrzymał, ale akurat Robinho nie jest tak łamliwy i rzadko łapie kontuzje, więc Szary gra wtedy, gdy Brazylijczyk jest zmęczony i Max daje mu odpocząć. No i wtedy, gdy Szary ma grać za Robsona w parze z Ibrą, przychodzi taki Maxi, który również chce trochę występów, a jak mówiłem, Ibra na ławce, to nie jest dobre rozwiązanie... P.S Mam nadzieję, że się nie pogubisz w moich przemyśleniach, ale straszny dziś dzień miałem i jestem potwornie zmęczony, sorki. Pozdrawiam.
0
gorylmagila
gorylmagila
29 stycznia 2012, 11:42
Miał być Tevez jest Lopez, hmm jestem ciekaw jakie jeszcze plotki o transferze usłyszę a kogo sprowadzimy aż strach się bać
0
Charon
28 stycznia 2012, 22:01
gimlord123 To może ja spytam-dlaczego Maxi zatrzyma rozwój Szarego skoro to inna pozycja?To tak jak Mesbah zatrzyma rozwój Abate...To,że Milan grał atakiem Cassano-Robinho to tylko było spowodowane brakiem z różnych powodów Ibry,bo największy laik wie,że tylko Szwed jest typową 9-tką w Milanie.Właśnie przyjście Teveza całkowicie by zablokowało rozwój naturalizowanego Włocha,bo to ta sama rola ofensywna-tzw.pracuś.Allegri,a nawet sam Stephan mówi,że widzi się jako podpięty,lub drugi napastnik,czyli typowa 10-tka.Jeżeli masz odmienne zdanie to ok,ale potwierdź je czymś sensownym.
0
gimlord123
28 stycznia 2012, 17:53
Witamy, szkoda, że nie jesteś Tevezem, który podwyższyłby poziom naszej linii ataku, lecz tylko piłkarzem, który może zahamować rozwój Faraona.. I niech mi nikt nie mówi, że Lopez jest zmiennikiem Zlatana, a nie Szarego, bo wielokrotnie graliśmy w ataku napastnikami o podobnych charakterystykach, chociażby Cassano-Pato czy Pato-Robinho...
0
Kacapa7
Kacapa7
28 stycznia 2012, 17:50
0
Szpilaacm
28 stycznia 2012, 06:57
Kur....zapiał ;/ Mesbah , Maxi Lopez - transfery na miare Milanu...masakra ;/
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
28 stycznia 2012, 06:45
Oxidosis Zgadzam się z tym co piszesz na temat konieczności zmiany polityki transferowej. Nie zmienia to jednak faktu, że na dzień dzisiejszy nasz zarząd wyznaje taką filozofię a nie inną, zatem należy patrzeć na każdy przeprowadzany przez nas obecnie transfer przez pryzmat tej właśnie polityki. Ja również wolałbym aby było inaczej, lecz nic na to nie poradzimy. Uważam, że przy takim stanie rzeczy transfer Maxiego może okazać się niezłym posunięciem. Dlaczego zwrot 'ManU' jest przez nich negatywnie odbierany?
0
Kacapa7
Kacapa7
28 stycznia 2012, 04:18
No z Maxim w składzie to na pewno podbijemy Europę :)
0
Charon
28 stycznia 2012, 01:01
Siema! Przyjdzie ktoś źle,nie przyjdzie też wam źle.Po pierwsze to jest mercato zimowe,więc tu raczej spektakularnych transferów nie robią nawet najwięksi,lecz małe uzupełnienia składu.Nawet Mou i Guardiola sami ostatnio mówili,że bardziej chodzi o to,by w klubie zatrzymać wszystkich zawodników niż kogoś kupować.Po drugie to liczyliście na Teveza,ok,ale za co Galliani ma go kupić?Berlusconi już nie wydaje po kilkadziesiąt milionów na jeden transfer jak jeszcze kilkanaście lat temu.Po trzecie to Apacz to jedna wielka niewiadoma.Po czwarte Lopez jest zastępcą Ibry,a Tevez to typowy pracuś jak Robinho,Cassano,Szary,Pato(z założenia),więc raczej typową 9-tką by nie był.Ja tam lubię Maxiego.Pokazywał się z dobrej strony w meczach z Milanem.Zresztą tak naprawdę nie wiemy jaki będzie z niego zawodnik,bo chłop warunki ma i wreszcie będzie miał z kim grać,a nie jak w Catanii.Życzę mu jak najlepiej.Transfery uważam póki co za uzupełnienia składu,ale bardzo trafne. Pozdro!
0
jogo bonito mialn
28 stycznia 2012, 01:00
Myśle że powinnien grać jako zmiennik Ibry a Shary zawsze może grać na skrzydle jako ofensywny pomocnik tak więc ścisku nie bedzie.Tak w ogóle to mam dobre przeczucia co do niego, musimy zaufać łysemu a on nas nie zawodzi.
0
primo2p
primo2p
27 stycznia 2012, 23:56
Nasze pisanie nic nie da, boisko Go oceni najlepiej :)
0
radson1406
radson1406
27 stycznia 2012, 23:54
Witamy.
0
OnlyACM
27 stycznia 2012, 23:28
Nie wiem co o tym myslec... nie spodzewał bym sie po nim zbyt wiele ale cos czuje ze moze pokazac nie mało...
0
oldsnake
27 stycznia 2012, 23:27
Nie wiem co w tym transferze jest zlego. Popatrzcie: -Luci nie chciany w Bayernie. -Pirlo nie chciany w Milanie. -Ballotelli nie chciany w Interze. -Makellele nie chciany w Realu. No i Lopez nie chciany w Cantani ! Cos w tym jest przypominam , Gallianiani ma glowe do pilkarzy a to co z niego bedzie to kazdy wie. Co do Teveza to dobrze , ze go nie mamy w druzynie. Pobieral by ogromne zarobki i ta jego forma... Pozdrawaim Snake
0
Bandon
Bandon
27 stycznia 2012, 23:07
Podpisał kontrakt ale to jest wypożyczenie jednak. Jak to jest?
0
ferrer38
27 stycznia 2012, 23:07
kush przykładem moze byc Robert Lewadowski ;d grał w takim Lechu a teraz gra w Mistrzu Bundesligi i jest jej najlepszym strzelcem to o czymś świadczy ;d
0
Kush
27 stycznia 2012, 22:59
Oxidosis Jeśli idzie o LM to fajerwerków się nie spodziewam ze strony Milanu jak i samego Lopeza, raczej nie został on sprowadzony po to by błyszczeć w LM. Uważasz, że z aktualnym składem nawet bez Lopeza powinniśmy sobie dać radę w Serie A to i myślę, że i bez Teveza sobie powinniśmy dać radę, ale nawet gdyby Tevez dołączył do Milanu teraz to w LM w tym sezonie byśmy go nie zobaczyli więc... a Maxi mimo wszystko może grać w tych rozgrywkach i będzie z pewnością większym wzmocnieniem na LM niż byłby Tevez (na sezon obecny oczywiście). Zgodzę się, że Tevez umie odwrócić losy meczu w pojedynkę i świetnie radzi sobie z trudnymi rywalami racja, ja również wolałbym mimo wszystko Teveza ale i Lopez nie jest zły... Nie uważam aby kupowanie zawodników z Catanii Calcio było jakąś ujmą czy wstydem dla Milanu, nie wszyscy dobrzy gracze muszą od razu grać w Realach czy Barcelonach przykładem może być np. Antonio Di Natale.
0
ferrer38
27 stycznia 2012, 22:40
:) Max nie jest taki zły grał bardzo dobrze w tak słąbym klubie zobaczymy jak spisze sie u nas :)))
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
27 stycznia 2012, 22:39
Oxidosis Dlaczego kupowanie piłkarzy z Catanii jest wstydem. Powiedz mi z jakich klubów kupują piłkarzy Real Barca Arsenal czy ManU, też z słabszych, zatem w czym problem ? czy to jakakolwiek ujma ?
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
27 stycznia 2012, 22:35
Jeszcze jedno. Cieszmy się, że jedna z telenowel właśnie się zakończyła :) Przecież media od około 2 sezonów co jakiś czas donosiły, że nasz zarząd interesuje się Maxim. Abyss Możesz wykreślić jedno nazwisko z listy. Swoją drogą jak się ona teraz przedstawia ?
0
Oxidosis
Oxidosis
27 stycznia 2012, 22:35
Kush I co z tego, że ograny w Serie A? Widzę, że o LM już nawet nie wspominasz, jednak jeżeli chodzi o Serie A, to przy aktualnym poziomie, to i bez niego dalibyśmy sobie radę. W tym sezonie widać, że mamy problemy z drużynami mocniejszymi. Tevez jest zawodnikiem świetnie grającym w ważnych meczach, potrafiącym w pojedynke odwrócić losy meczu, a patrząc na to, jak prezentujemy się w tym sezonie przeciwko drużynom ponadprzeciętnym, Argentyńczyk byłby dla nas idealny.- Poza tym jakby nie patrzeć, wypożyczamy ( już nawet nie kupujemy ) zawodników z Catanii Calcio. Przecież to jest wstyd.
0
Kakashi123321
27 stycznia 2012, 22:30
Wypożyczenie z opcją wykupu - typowe :D. Czekaliśmy do 27 a miało być do 31 i dobrze oszczędziło to nerwów, Tevez nie przyjdzie w styczniu i w czerwcu też pewnie nie, więc możemy się pożegnać się z nim.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
27 stycznia 2012, 22:28
Witaj Maxi ! Mówcie co chcecie, może to i nie Rooney ani Benzema ale jest to zawodnik posiadający pewne umiejętności i prezentujący dobry europejski poziom. W dodatku zna ligę, może grać w tym sezonie w LM, a przy pladze kontuzji może być całkiem często wykorzystywany przez Mistera. Zresztą gdy po sezonie karierę zakończy Pippo będzie jak znalazł :) Powodzenia chłopaku, liczę na Ciebie :)
0
KaRoL_
KaRoL_
27 stycznia 2012, 22:09
Witamy zatem ;)
0
Kush
27 stycznia 2012, 21:58
Chyba niektórzy nie pojmują, że to nie jest koncert życzeń, nikogo tu nie obchodzi co wolą kibice czy Teveza czy Lopeza, kupno Teveza wiąże się z dużymi kosztami na które najwidoczniej w tej chwili Milan nie stać, Lopez jest dużo tańszy i na dodatek ograny w Serie A i przede wszystkim gra regularnie czego nie można powiedzieć o Tevezie...
0
szymoninho19
szymoninho19
27 stycznia 2012, 21:27
ja tam wole Teveza
0
Prince
27 stycznia 2012, 21:15
Niepotrzebny, juz Szary jest lepszy.
0
Kazubek
27 stycznia 2012, 21:13
Lubię Maxiego. Podoba mi się jego gra, jest silny, wytrzymały, sprawny. Przypomina Ibrahimovica, jednak czegoś mu brakuje. A czego? Techniki... to zawodnik , który lubi wykańczać akcje, który nie pokazuje żadnych kreatywnych zagrań, bardzo często podaje krótko, czytelnie. Dobry zmiennik dla Ibry, jednak Szwed jest kilka razy lepszy od byłego napastnika Catanii. Jak dla mnie Maxi na dzień DZISIEJSZY jest 4 napastnikiem zespołu... zaraz po Zlatanie, Robinho i Cassano. Według mnie ma możliwości podobne do Pato (Pato z TEGO SEZONU - który nie błyszczy). Transfer niezły, lecz teraz moim zdaniem trzeba pozbyć się Inzaghiego, gdyż mamy dość napastników w składzie. Cały czas mam nadzieję, że zostane wzmocniona linia pomocy, prawdziwym klasowym zawodnikiem z najwyższej półki. Pozdrawiam!
0
MoveOn
27 stycznia 2012, 21:08
Bez sensu
0
bartek2506
bartek2506
27 stycznia 2012, 21:07
nie dla ACTA i nie dla Maxi Lopeza. 14 spotkan i 3 bramki, faktycznie moze rywalizować z Pato o miejsce w składzie
0
milan2002
milan2002
27 stycznia 2012, 21:05
No to witamy w naszych szeregach bohatera jednej akcji. Ogólnie bezsensowny transfer. Ani nie jest graczem wnoszącym nową jakość ani graczem o wielkich perspektywach i świetlanej przyszłości. Negatywny efekt tego transferu może być taki, że Shaaravy będzie miał większe trudności żeby grać i się rozwijać.
0
27 stycznia 2012, 21:01
siara_acm Na tej samej podstawie co Zlatan. Wypożyczony, ale w przymusem wykupu i tak jak wcześniej Zlatan podpisał już kontrakt.
0
konrad_1012
27 stycznia 2012, 21:00
AdiMilanista No właśnie mamy kolejnego konkurenta do Pato ( kontuzja ) i Robinho a my chyba szukamy wzmocnień czy uzupełnień składu ? ! Gratulację dla zarządu , a szczególnie Berlusconiego który zablokował transfer Pato , po co jak i tak kupił kolejnego średniaka do napadu !
0
siara_acm
27 stycznia 2012, 21:00
Wypożyczony do 2015? WTF? Mam nadzieję, że się przyda, lecz nie kosztem Stefana.
0
Synek
27 stycznia 2012, 20:55
Na chwilę obecną partnerem Ibrahimovic'a powinien być Stefanek, zaś Maxi Lopez - o ile potrafi z metra wepchnąć piłkę do pustej bramki - powalczy z Robinho o pozycję pierwszego zmiennika. Czy Lopez i Mesbah posiadają paszporty któregoś z krajów UE ? Pamiętam wypowiedź Gallianiego sprzed kilku miesięcy, w której zapewniał, że zimą zostanie wykorzystane wolne miejsce dla gracza spoza UE. Ciekaw jestem czy obietnica zostanie dotrzymana, czy po raz kolejny zarząd okpi kibiców.
0
jogo bonito mialn
27 stycznia 2012, 20:55
Teraz to nam potrzebny jest pomocnik. Nasza pomoc wygląda tragicznie mamy tylko 5 zawodników dostępnych na tej pozycji nie sięgając po głębokie rezerwy to mamy Seedorf, Noccerino, Urby,Ambeo,MVB nie wygląda to imponująco szczególnie że Seedorf wraca po kontuzji, Noccerino nie jest robotem musi odpocząć a Ambro i MVB w pierwszej 11 to się nie uda.Więc koniecznie musimy sprowadzić jakiegoś pomocnika może dwóch bo jak nie to kiepsko to widzę.Co do naszego ataku to wygląda to już dużo lepiej mamy Ibre, Robsona, Sharego, Pipo no teraz Maxi Lopeza i jeszcze Pato który powinien wkrótce wrócić do zespołu po kontuzji.Obrona natomiast wygląda dobrze.
0
szfarceneger
szfarceneger
27 stycznia 2012, 20:55
Po co nam on? Pomoc trzeba wzmacniać!
0
Gandalf Szary
27 stycznia 2012, 20:55
House Lepszy on niż np. Tevez, mając oczywiście nie uwadze Faraona.
0
Cleaver
Cleaver
27 stycznia 2012, 20:45
Kompletnie się nie ciesze z tego transferu - mam nadzieje, że zmienie zdanie.
0
27 stycznia 2012, 20:45
konrad_1012 Pato 1 gol na 10 meczy. Robinho 3 gole na 14 meczy. Maxi ma więcej bramek niż jedni z najlepszych na świecie. Ciekawe co nie?
0
rafimilan
27 stycznia 2012, 20:42
Wiedziałem, że dojdzie do nas.
0
konrad_1012
27 stycznia 2012, 20:40
4 gole na 15 meczy ! Gratulacje ! super Naspaścior ..! jak koźiej dupy trąba ... ; /
0
Kush
27 stycznia 2012, 20:38
Solidny, ograny w Serie A, niedrogi... osobiście nawet go lubię także cieszę się, że przybył.
0
Oxidosis
Oxidosis
27 stycznia 2012, 20:32
Śmiech na sali. Nawet nie będę tego specjalnie komentował.
0
rafal996
rafal996
27 stycznia 2012, 20:26
Witamy na pokładzie. Dobry, solidny zawodnik z przebłyskami czegoś więcej. Podobał mi się w Catanii i może u nas też coś fajnego zagra.
0
KorekACM
27 stycznia 2012, 20:25
Wolałbym żeby nikt nie przyszedł niż on,no kto wie może się mylę.
0
27 stycznia 2012, 20:22
Leonardo 22 Każdemu się zdarzy strzelić pięknego gola, ale nie świadczy to od razu, że jest wybitnym graczem. Chociaż był to jego 9 gol w 14 meczu, a zakładając, że grał we wszystkich spotkaniach od początku sezonu to skuteczność imponująca. Szkoda tylko, że tak dawno to było. dusiekxd Chyba Ci się piłkarze pomylili. Co prawda Lopez nie jest gwiazdą, ale tak naprawdę wielka niewiadomą w tym przypadku to jest Tevez.
0
Dida1996
27 stycznia 2012, 20:21
PO CO NAM KOLEJNY NAPASTNIK!!??? A jeszcze Teveza chcecie!
0
Dusiek
Dusiek
27 stycznia 2012, 20:19
wolalbym Teveza,,, wiedzialem ze tak to sie skonczy... przeciez oczywiste bylo ze nie siegniemy po gwiazde tylko wielka niewiadoma... szkoda
0
alexiej
27 stycznia 2012, 20:19
Ludzie no ... Lopez jest zmiennikiem IBRY! Zlatana a nie Sharego :x
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI