Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Ibrahimovic zawieszony na trzy mecze!

6 lutego 2012, 18:54, Szewczenko Główne newsy

R E K L A M A





92 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kaka1534
kaka1534
8 lutego 2012, 20:40
W naszym zespole nie ma po prostu ROZGRYWAJĄCEGO. Nie ma! I ktoś może powiedzieć Seedorf, Boateng, Robinho.. Tylko że to nie są rozgrywający. W 2003 roku na tej pozycji mieliśmy Seedorfa w kwiecie wieku, Rui Coste, Rivaldo i Kake. Ktoś może powiedzieć że Rivaldo grał beznadziejnie, że Kaka był młody. Owszem, ale trener miał w kim wybierać. To samo było na każdej innej pozycji. Teraz nie ma gracza który dogra piłkę do partnera, Allegri ma do dyspozycji tzw 'DRWALI' i to jest fakt. Jedyny kreatywny gracz drugiej linii został beż żalu oddany Juventusowi a trzymamy na siłę bezużytecznych, wyróżniających się na tle słabych rywali Ambrosiniego i Gattuso którzy w tej chwili są graczami klasy Christiana Brocchiego. I gdy przychodzi co do czego że zarząd chce zatrudnić Montolivo to wszyscy wybrzydzają.. Ludzie! To jest gracz w kwiecie wieku, przyjść może za darmo a i wynagrodzenie będzie dosyć niskie jak na reprezentanta Włoch. Nasza pomoc prezentowała by się już znacznie lepiej. Aquilani, Montolivo, BOateng, Merkel, Nocerino, Emanuelson, któryś z weteranów i wtedy kupujemy playmakera dzięki któremu coś znaczymy w europie!
0
kaka1534
kaka1534
8 lutego 2012, 20:29
Maximilanista. Twoje posty są naprawdę Maxi :D
0
KAZUYAH
8 lutego 2012, 20:26
MILAN: Amelia, Bonera, Mexes, Thiago Silva, Antonini, Emanuelson, Van Bommel, Ambrosini, Seedorf, Ibrahimovic, El Shaarawy. JUVENTUS: Storari, Caceres, Bonucci, Barzagli, Chiellini, Padoin, Pirlo, Giaccherini, Estigarribia, Borriello, Del Piero.
0
acmti
8 lutego 2012, 18:19
czemu nie ma zapowiedzi meczu Milan-juve?
0
MilanBoy7
8 lutego 2012, 17:27
jogo bonito mialn hehehe ściemniacz :) Pozdrawiam !!!
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lutego 2012, 17:18
rafal996: Nie mogę się z Tobą zgodzić, i to gruntownie. Porównywanie w ogóle zespołu Carlito z tym obecnym jest cokolwiek karkołomne. Wtedy mieliśmy Ambro, Gattuso i Seedorfa - i teraz mamy. Tyle że wtedy wszyscy znajdowali się w absolutnym apogeum swoich możliwości, dziś są tylko zmęczonymi weteranami, na których ciężaru gry nie da się oprzeć. Piszesz, że i wtedy Milan grał wolno. Nie w tym rzecz. Milan grał wtedy z głową, z pomysłem, z sercem. Mileiśmy wtedy genialnego wówczas Pirlo, który jednym podaniem potrafił tak przyspieszyć grę, tak rozwiązać akcję, że przeciwnik był bezradny. Dziś Barca z Xavim w składzie pokazuje, że nie trzeba mieć w składzie 11 sprinterów, by dominować, a przecież nikt nie zarzuci Blaugranie, że gra ślamazarnie czy bez pomysłu. Gattuso w tamtych czasach pod względem motoryki i wytrzymałości był chyba najlepszy na świecie, wiele czołowych zespołów angielskich marzyło o tym, by mieć takiego przecinaka w swoim zespole. Wreszcie - Kaka. Piszesz: ''tylko''. Powinieneś napisać: ''aż'' Bo róznica w grze naszego zespołu przed i po odejściu Brazylijczyka jest kolosalna. Chłopak był wtedy byc może najlepszym piłkarzem świata. Miał nie tylko wizję gry, nie tylko był niezwykle skutecznym strzelcem i asystentem, ale miał też coś, czego brakuje naszym graczom drugiej linii dziś. Był chyba unikatem, jeśli chodzi o prowadzenie piłki przy nodze przy dużej szybkości. Jego dynamiki i przyspieszenia dziś brakuje wyraźnie. Brak w naszej linii pomocy jakości. Kaka był w tamtym czasie po prostu piłkarskim geniuszem. Poza tym - spójrz na bocznych obrońców. Oni dodawali naszemu zespołowi szybkości i dynamiki, byli też pomocni w konstruowaniu akcji. Ówczesny Zambrotta to był absolutny top Europy, dziś już się do niewielu rzeczy nadaje, a na szybkości mu nie zbywa. Abate jest szybki i w ogóle możemy być z niego bardzo zadowoleni, ale nie ma on techniki, nie ma wizji gry, a gdy raz na trzy mecze uda mu się celnie dośrodkować w pole karne, chwalimy go gorliwie. Gdzie mu tam do Cafu - to przynajmniej klasa (może nawet dwie) różnicy w jakości i kulturze gry. Poza tym - mieliśmy w składzie Shevę. Tak, wiem - teraz mamy Zlatana. Ale Ibra to nie jest sprinter, on lepiej gra plecami do bramki, wykorzystując swoje walory techniczne i spryt boiskowy. Ukrainiec to była prawdziwa torpeda - przy celnym podaniu z głębi pola na wolną przestrzeń był nie do zatrzymania - obrońcy mogli tylko oglądać jego plecy....Dziś ani nie ma w naszym składzie zawodnika zdolnego zagrać taką piłkę, ani takiej boiskowej błyskawicy, która by takie podanie po dynamicznym rajdzie bezlitośnie zamieniła na gola. Niestety, naszemu zespołowi brakuje dziś jakości, i nie ma wiekszego sensu pocieszać sie, że wcale takiej wielkiej różnicy w sposobie gry nie ma. Jest. Kiedy widziałem wczesną jesienią zeszłego roku niemrawo grającą, wymieniająca piłkę wszerz boiska po wielkoroć i do znudzenia Wiłsłę Kraków, nie przyszło mi do głowy, że w sumie to podobnie grają do Barcelony, bo dopuściłbym się wielkiego nbadużycia. Oczywiście Twoje nadużycie aż tak wielkie nie było (wiem, że broniąc swego zdania nie przyjmiesz mojej argumentacji, i rozumiem to), ale jednak w mojej opinii jakieś tam jednak popełniłeś. PS. Domyślam się, że mogłeś mieć na myśli to, że i Ancelotti majac to, co ma dziś do dyspozycji Allegri, wówczas też nie zrobiłby furrory w Europie. Być może nie, ale to już tylko spekulacje. Do ówczesnego Milanu też miałem sporo pretensji, sporo uwag, ale miała ta drużyna tak wypracowany system gry (nawet jeśli czasem grała wolno), że narzucała swój styl gry przeciwnikowi, zmuszała do gry na swoich warunkach. Dziś Milan robi to tylko ze słabszymi drużynami, natomiast w pojedynkach z tymi lepszymi (mówię o wiekszości takich spotkań w tym sezonie) gramy tak, jak pozwala nam przeciwnik, czyli najczęściej niewiele. I to jest ból. Jeśli odpadniemy z Arsenalem, jeśli nie zdołamy pokonać Udinese i Juventusu - rozpoczną się - i słusznie - dyskusje co do kierunku, w którym zmiesza nasza drużyna. Póki co - jestem jednak powściągliwy w ocenach pracy Maxa - ma on u mnie jeszcze spory kredyt zaufania.
0
jogo bonito mialn
8 lutego 2012, 17:07
ferrer38, MilanBoy7 Chodziło mi o dzisiejszy mecz z Juve ;)
0
maldini77
8 lutego 2012, 16:47
zobaczymy co dzisiaj pokaza w copa italia,ale milan gra brzydki futbol mam nadzieje ze poprawia w tym meczu.bo jeszcze tydzien i wielki mecz z arsenalem
0
kaka1994
8 lutego 2012, 16:31
Ważne,że w LM zagra przeciwko arsenalowi,tam musi dać z siebie wszystko podobnie jak cały Milan
0
Analyza Pana Jacka
8 lutego 2012, 14:14
wytam was, moi Mili długi okres czasu mnie nie było, bo jak to się mówi, hehe czas leczy rany i dopiero teraz mogę się udzielać. Chciałbym zacząć od tego, że Ybra nie zachował sie, ja kto sie mówi, jak dżentelmen piłkarski, to taki piłkarz z charakterem, lecz często, hehe przesadza ze swoimi złymi manierami. kara jak najbardziej, uczciwa, wręcz łagodna, jak to się mówi, wszystko albo nic, Zlatan ma 3 mecze kary, a Aronica guza na czole hehe
0
ferrer38
8 lutego 2012, 13:08
ojojoj a ja zapomniałem ze my mamy jeszcze Didaca ;D widze ze w Espanyolu grałco chwile pełne 90 min i gra przeciwko takim druzyną jak barca real valencja ;d przyda nam sie ;d tylko zeby go nie sprzedawać ;D
0
rafal996
rafal996
8 lutego 2012, 12:33
Ale co Ty w ogole porownujesz? Pirlo i Van Bommela? To pilkarze z zupelnie roznymi umiejetnosciami i zadaniami. Jasne, ze w tamtym Milanie gral wspanialy Kaka, a Seedorf i Pirlo byli w wielkiej formie. Nie mowie, ze obecna kadra jest jakas wspaniala, chodzi mi o samo krytykowanie stylu gry. Milan nie gral wtedy pieknie, tez mielismy pilkarzy zwalniajacych akcje, tez byly dlugie pilki. I to wlasnie te dlugie pilki (pierwsza bramka), indywidualne przeblyski geniuszu (druga bramka i akcje Kaki), te wybicia na kontre (ostatnia bramka) stanowily zawsze o sile naszej ekipy. Oczekujecie teraz czego innego, bo modne jest szybkie, blyskotliwe granie po ziemi, do czego przyzwyczaila wszystkich Barcelona. Pilkarzy do takiej gry nie mamy, ale mamy cos, co moze byc czyms posrednim. Nawet ostatnie mecze pokazaly, ze Emanuelson potrafi wyjsc z szybka kontra, zagrac precyzyjna pilke (bramka Zlatana). Boateng potrafi powalczyc, potrafi klepac, potrafi i przedryblowac i strzelic. Aquilani potrafi zagrac dluga pilke w stylu Pirlo, przeciez ma calkiem sporo asyst. Nocerino jest lepszy technicznie od Gattuso, strzela bramki, a nie jest od niego mniej waleczny. Van Bommel w formie czysci przedpole jak odkurzacz. A jest przeciez nadal Seedorf, ktory wiele razy juz pokazywal, ze w waznym momencie moze dac z siebie wiele dla druzyny. Pamietajmy tez, ze nasz obecny atak jest personalnie na pewno silniejszy od tamtego. To, czego potrzeba teraz, to przede wszystkim ciaglosc, ktorej nie mamy. Tamta druzyna byla monolitem, byla zgrana, silna wewnetrznie, stabilna. Obecna przypomina budynek, ktory wyglada efektownie, ale ktos ciagle narusza w nim sciany nosne. W efekcie chwieje sie na wszystkie strony i czasem jest wspanialy, a czasem wali sie i trzeba go budowac od nowa. W kwestii transferow, przydalby sie ktos grajacy za napastnikami, bo Boateng ani Urby tego ciezaru nie udzwigna. Ale najbardziej potrzebny jest im spokoj i duzo gry.
0
ferrer38
8 lutego 2012, 12:32
KOZIO bardzo dobre porównanie ;] gdyby teraz z nami był kaka pirlo nocerino i alberto była by to świetna pomoc ;D
0
KOZIO
KOZIO
8 lutego 2012, 10:37
rafal996 OJ mylisz się KIEDYŚ! KAKA niesamowicie szybki i fenomenalny SEEDORF niesamowity strzał i opanowanie PIRLO widzący wszystko fenomenalne ostatnie podanie. GATTUSO piłkarz nie wiedział co to znaczy się zmęczyc Dzisiaj Boateng no chyba go nie porównasz do Kaki. EMANUELSON- no seedorf to on nie jest z tamtych lat M.V.B - dawnemu pirlo to on może buty umyc NOCERINO to jedynie godny zastępca GATTUSO KAKA - FENOMEN aż żal że przeszedł do REALU bo zmarnował się tam jak większosc brazylijczyków kiedys myslałem że PATO udzwignie ciężar który spoczywał na KACE ale dzis okazuję się że nie może udzwignąc swojeg
0
ferrer38
8 lutego 2012, 10:33
ALE ZA TO DZIS Z JUVE ZLATAN ZAGRA ;P MOZE W PYSK STRZELI pepe albo vucinicia ;DDDDDDDDD
0
MilanBoy7
8 lutego 2012, 10:29
jogo bonito mialn Swieży to będzie , ale nie na Juve niestety
0
rafal996
rafal996
8 lutego 2012, 09:35
W ogole to co sie stalo, ze nie ma konferencji przedmeczowej?
0
mburza1984
8 lutego 2012, 08:53
Kiedy będzie wiadomo coś o odwołaniu?
0
ferrer38
8 lutego 2012, 00:51
jogo bonito milan Ibra nie zagra w lidze z Juve ;] 3 mecze absencji to akurat Udinese cessena juve
0
jogo bonito mialn
7 lutego 2012, 23:55
W sumie to tak myśle że to zawieszenie Ibry może nam wyjść na dobre bo bedzie świeży i wpełni sił na Juventus i Arsenal. A w czasie jego absencji w lidze może zmotywowany Lopez do udowodnienia swojej wartości pokaże nam wiele dobrego.Może to tesz wpłynie dobrze na drużyne i sie zmobilizują i wezmą gre na siebie mówie tu o Robsonie czy Sedorfie.No ale to jest ten pozytywny scenariusz tej całej sytułacji, nawet nie chce myśleć o innym..... Forza Milan!
0
ferrer38
7 lutego 2012, 23:17
KURDE DENERWUJE MNIE TO ŻE CORAZ GŁOSNIEJ SIE MÓWI O TRANSFERZE SILVY DO BARCY ;/ Silva mam nadzieje ze nas nie opuscisz bo to będzie katastrofa ;/
0
rafimilan
7 lutego 2012, 21:05
Musimy jakoś sobie poradzić bez niego.
0
rafal996
rafal996
7 lutego 2012, 20:53
KOZIO, dobrze, że wkleiłeś tego linka. Polecam wszystkim obejrzenie tego, szczególnie krytykom obecnego Milanu. Co tam widzimy? Czy to jest piękna, szybka,efektowna gra? Czy tam jest piękna klepa, cudowne barcelońskie rozegranie? Nie, widzimy styl, który mamy i dziś, typowy styl Milanu. Pierwsza bramka, hej, czy to nie przypadkiem długa piłak w pole karne? Dziś byśmy powiedzieli, że na Zlatana, ech te piłki na Zlatana... Ale tak grał i gra Milan - piłki w pole karne, strącenie głową i gol. Kto tam gra w pomocy, jacy pomocnicy marzenie? Przecież jest Seedorf, w wyższej formie niż dziś, ale też drepczący, też zwalniający akcje, to przecież tam widać od razu. On po prostu tak gra! Jest tez Pirlo i jego kółeczka, jakże był za to krytykowany w końcowej fazie gry w Milanie! Jest też mało kreatywny Ambro, grający zawsze swoje Gattuso... no, był i Kaka, jedyny zawodnik, którego brakuje w dzisiejszym Milanie. Zaryzykowalbym stwierdzenie, ze obecny Milan (w podstawowym skladzie, z chocby Boatengiem) gra nawet szybciej, bardziej efektownie niz tamten. A jednak tamten wygrywal. Moze to oznacza, ze nie tylko efekciarstwo w pilce sie liczy? Z jednej strony, nasza kadra nie jest idealna. Ale z drugiej - nie pilkarzy nam potrzeba, a braku kontuzji i zgrania tego kolektywu.
0
SuperPippo16
SuperPippo16
7 lutego 2012, 20:47
Teraz się dowiemy, jak naprawdę silna jest nasza drużyna. Myślę, że się zmobilizujemy i wygramy te 2-3 spotkanie bez Zlatana.
0
kshaq34
kshaq34
7 lutego 2012, 19:06
Odwołanie podobno poszło zaraz po decyzji. Teraz czekają na ich krok i rozpatrzenie o karencji na 2 mecze. Cierpliwości. :)
0
rafimilan
7 lutego 2012, 18:32
Dlaczego nie składamy odwołania ?!
0
MilanBoy7
7 lutego 2012, 16:39
Brawo Clownie , po raz kolejny pokazałeś jaki jesteś głupi !!! Taki klub jak Milan nie może być uzależniony od jednego zawodnika i to z taką pustą głową !!! Po raz kolejny strasznie zawiódł i nic sobie z tego nie robi bo wie że Milan to on i 10wyrobników którzy mają co tydzień nadzieję że Ibra coś namiesza... No to zaś namieszał . Psycholog strasznie by się przydał , może poczekamy do lata jakby przyszedł Tevez to razem ich wyślemy !!!
0
KOZIO
KOZIO
7 lutego 2012, 16:28
http://www.youtube.com/watch?v=OU-9a85r4Qw&feature=related to były piękne czasy i wtedy mieliśmy pomocników Marzenie !!!!
0
KOZIO
KOZIO
7 lutego 2012, 16:00
Sorry Ale czy wie ktos skąd można pobrac drogę do finału LIGI MISTRZÓW AC MILAN 2003,2005 i 2007 strasznie chciałbym sobie pooglądac te trzy wspaniałe sezony ale nie wiem gdzie to można pobrac wiem że kiedys na EUROSPORCIE wszysto był w skrutach i własnie to bym chciał pobrac. SORRY ŻE NIE NA TEMAT.
0
kamilus
kamilus
7 lutego 2012, 15:24
Tylko liga.
0
Gattuso888
Gattuso888
7 lutego 2012, 15:17
to zawieszenie obejmuje też puchar czy tylko ligę?
0
milanek22
7 lutego 2012, 13:57
Ciekawe czy Bedzie milan sie odwolywac/ Moze tak, ale to raczej nic nie da zasluzyl nawet. Jak to komentatorzy Canal+ sport mowili na tym meczu, ze Ibra w tamtym sezonie byl zawieszany, a akurat 2min po tym walnal rywala:D
0
Fanatic
Fanatic
7 lutego 2012, 13:56
A tak poza tematem ...slyszeliscie o tym? http://tiny.pl/hjsb1 Co sadzice? ja tam sie nawet ciesze, bo liga napewno zyska ciekawa druzyne i fajny stadion co wplynie tylko dobrze na Serie A, a nam nawet jesli p[rzybedzie powazny konkurent to tym lepiej bo zmusi to naszych do dzialania bo nie bedzie juz alibi ze jestesmy najlepsi we wloszech
0
Fanatic
Fanatic
7 lutego 2012, 13:52
Van Basten Pamietam to:D Rozgrywki grupowe LM 96/97 i obrazki z TV zalanego krwia J.Costy ktory chwalil sie pokazujac na swoj nos jak go Weah zalatwil:)
0
Dawidoo8
7 lutego 2012, 12:41
Michał Nowak Bardzo chetnie podam argumenty potwierdzajace moja teze. Allegri w moich oczach jest skonczony. I nie chodzi tutaj tylko o kilka ostatnich meczy, ktorymi Milan obraza swoich kibicow. Chodzi mi o caly obecny sezon, a rowniez i poprzedni, udany ale moim zdaniem tylko ze wzgledu na kryzys jaki przezywala cala czolowka Serie A z rozbitym na czele Interem przez ruchy kolejnego genialnego taktyka, obecnie bez pracy z korzyscia dla swiatowego futbolu, mianowicie Beniteza. Milan gra nudny, przewidywalny, ociezaly futbol. Druzyna nie ma pomyslu na gre, schemat goni schemat, zawodnicy sa wolni, znudzeni. W druzynie nie ma rywalizacji. Taktyke na Ibrahimovicia zna kazdy we Wloszech, nie kazdy jednak potrafi z tej wiedzy skorzystac. Zespoly bardziej doswiadczone zakladaja Szwedowi podwojny plaster, w zwiazku z czym zdobycz pkt z czolowka wyglada jak wyglada. Zobaczymy jak Milan poradzi sobie teraz, w obliczu zawieszenia Ibrahimovicia. Sam jestem ciekaw. Najbardziej jednak boli, to jak Milan prezentuje sie kiedy wygrywa. Dwubramkowe prowadzenie, sprawia, ze kibice musze wylaczyc mecz, bo przeciez nikt nie ma ochoty ogladac zagran do bramkarza, czy spacerujacych po boisku gwiazdorow. Nie ma biegania, walki, radosci z gry. Milan w ciagu dwoch sezonow zagral moze 3 ladne emcze, emcze ktore wzbudzaly emocje, pociagaly, sprawialy duzo radosci. Duzo efektowniej, naprawde ladniej wygladalo to za Leonardo, ktory posiadal jednak duzo slabsza kadre, oraz przede wszystkim rywalizowal z Mourinho, ktory tak gubiacy pkt Milan pozbawilby mistrzostwa juz teraz. Nie graja nazwiska? Co w pierwszym skaldzie robil w tym sezonie Pato? Dlaczego Brazilijczyk wybiegl w podstawowej jedenatsce przeciwko Interowi bedac w tak drmatycznie slabej formie? Dlaczego wciaz w wazniejszych meczach uzeramy sie z Bonera na skrzydle obrony, z jakiej racji tyle minut na boisku dostaje Ambrosini(nie mowie tutaj o obecnej pladze kontuzji, Ambrosini przyprawiaj nas o ciarki swoimi zagraniami, takze wtedy gdy kadra wyglada calkiem imponujaco). Dlaczego strzelajacy, i prezentujacy sie calkiem niezle w obliczu brakow kadrowych El Shaarawy po strzeleniu bramki Udinese nie wacha praktycznie murawy przez kolejne 3 miesiace? Dlaczego ten sam pilkarz mimo wielkiej ochoty do gry, dynamiki, kreatywnosci, zostaje zmieniony w meczu z Lazio, podczas gdy nie potrafiacy przyjac pilki Robinho wciaz dostaje szanse? Jakim w ogole prawem Brazilijczyk gra od dobrych 4 meczy, meczac sie niemilosiernie? Nie bede wspominal o skresleniu juz na poczatku Taiwo(tak, wiem zadania taktyczne.....), czy rzymaniu po 90 min Ibrahimovicia na boisku. Gra 3 defensywnymi pomocnikami rowniez byla tutaj poruszana, taktyka ala rzuc pilke na Ibre, byc mzoe cos wymysli rowniez. Dramtyczne prowadzenie zespolu poteguja dodatkowo fatalnie przeprowadzane, lub nie przeprowadzane w ogole zmiany, glupie pomysy z Thiago Silva na srodku pomocy. Teraz mam wrazenie, iz Wloch postanowil zepsuc kariere Merkelowi sprowadzajac go na 3 mecze, bo przeciez pamietamy sytuacje z poprzedniego sezonu. Mimo niezlej gry, zaraz po powrocie wielkich mistrzow (czyt. Gattuso, Ambrosini, Seedorf) Merkel juz murawy, a byc moze nawet lawki nie zobaczyl. Krytykujac Allegriego nie kieruje sie ostatnimi wydarzeniami. Praca tego trenera nie podobala mi sie juz w zeszlym sezonie, mimo upragnionego przeciez scudetto. Milan ma problem od kilku lat, podobnie bardzo to wszystko wygladalo juz za Ancelottiego w ostatnim sezonie Jego pracy. Troche energi, entuzjazmu wprowadzil Leonardo, odsunal od gry Gattuso, nie bal sie posadzil na lawce Beckhama czy Huntelara, stawiajac na skreslonego chyba za wczesnie w Milanie Boriello(niie sadze aby Maxi Lopez byl lepszym napastnikiem od Wlocha).Allegri nie radzi sobie ejdnak ewidentnie, teraz w obliczu plagi kontuzji, wyglad to wrecz dramatycznie. Ale przeciez od tego jest trener, aby zrobic cos z niczego, aby zaskoczyc, przetasowac, improwizowac kiedy wymaga tego sytuacja. Allegri nie jest pierwszym i nie ostatnim trenerem, ktorego druzyna ma problemy kadrowe, najwieksi potrafili z takich opresji wybrnac. Dlatego kontuzje, brak kluczowych graczy jest dla mnie jedynie polowicznym wytlumaczeniem obecnej formy zespoly, zwlaszcza, iz tak jak podkreslilem wczesniej, Milan fatalnie prezentowal sie, moze z drobnymi wyjatkami, fatalnie od poczarku tego sezonu, nie rozpieszczajac kibica swoja gra, oraz przede wszystkim zaangazowaniem. Bo wlasnie tego mi najbardziej brakuje, zaangazowania, ktorego nie widac zarowno u pilkarzy jak u trenera;)
0
AmoilDiavolo
7 lutego 2012, 12:07
Czy Sheva zrobil kiedys cos podobnego ?? Ibrahimovic to najemnik , bardzo go nie lubie i zdania nie zmienie. Liczylismy na niego ale zrobil to co zrobil i Milan w Udinese i z Juventusem moze co najwyzej zremisowac. takie jest moje zdanie .
0
ferrer38
7 lutego 2012, 10:18
no tak panowie zapomniałem ;d ze 3 mecz z Juve gramy no i tka nikt nie powiedziałze Juve musi wygrać .. ale Milan nie może sie bronić bo nie ma zlatana Prosze was Milan to najbardziej utytułowana druzyna we Wloszech jak i na świecie zawsze będą potęgą i Milan nie moze sie bronić w meczu z Udinese czy cessena a juz na pewno nie z Juve ;] musimy grać agresywnie cały czas :) Juve nie jest wcae takie dobre i sądze ze nawet bez Ibry mozemy wygrać mamy Maxiego i szarego ;p no i pudłującego Robinho który zawsze moze asystować a moze w końcu bez Ibry z przodu odblokuje sie i będzie grał po prostu luźniej
0
rafal996
rafal996
7 lutego 2012, 09:51
No wlasnie najlatwiej krytykowac Allegriego, trudniej wskazac co tak naprawde robi zle. Nie przypominam sobie sytuacji, zeby ktos gral za nazwisko, a lepszy siedzial na lawce, zwykle jednak te sklady sa zbalansowane. I prosze nie mowic o Pippo, gdyby on gral to by dopiero bylo granie za nazwisko. El Shaarawy jest bardzo mozliwy w pierwszym skladzie, biorac pod uwage ze podobno Maxi nie jest gotowy kondycyjnie ani taktycznie. Tak ze spodziewam sie pary Robinho - El Shaarawy. Idealnym ich uzupelnieniem bylby Cassano, ale jesli go nie ma, to przynajmniej Seedorf lub/i Urby. Ten ostatni zaczyna mi sie podobac, w ostatnich meczach pokazal kilka naprawde dobrych, skutecznych kiwek, dobra szybkosc, dynamiczne wejscia, zaczynaja mu tez niezle wychodzic podania. Wyglada na to, ze nareszcie zlapal forme i idzie w dobra strone. Ogladajac skroty wczesniejszych naszych spotkan, dochodze do wniosku ze jednak bardzo cierpimy z powodu braku Boatenga. Potrzebny nam jest taki pilkarz, ktory robi duzo wiatru, biega jak szalony, stara sie dryblowac, oddaje strzaly. Podobnie gra Nocerino, ale on troche spuscil z tonu. Prince by mogl naprawde ozywic gre. Michal, ze zmiana priorytetow chodzilo mi o co innego. Chyba sie zgodzisz, ze LM raczej nie mamy szans wygrac, mozemy liczyc na scudetto wywalczone w ciezkim boju, oraz ewentualnie puchar. Jesli dajmy na to polegniemy z Juve w pucharze, w LM odpadniemy w polfinale, ale wygramy scudetto, to niby bedzie to niezly sezon i progres, ale czy bedziemy mogli z czystym sumieniem powiedziec, ze dokladnie na to bylo stac druzyne? Nie, pozostanie ogromny niedosyt, bo kazdy bedzie wiedzial, ze z pelnym skladem moglismy walczyc o wiecej. Boli mnie to, ze fani Barcy czy Realu maja mozliwosc realnej oceny mozliwosci swoich zespolow, a my wciaz nie wiemy nic. W momencie najciezszego boju dostajemy polowe skladu i nikt nie wie co by bylo, gdybysmy mieli caly. PS: przepraszam za brak polskich znakow, niestety czasem bede musial pisac z komputera z angielskim Windowsem ;)
0
Bonera25
7 lutego 2012, 09:42
Teraz karcicie Ibrę, a prawda jest taka ze gdyby nie on to teraz nie emocjonowalibyśmy się walką Milanu i Juve o Scudetto.
0
Chochlik1227
7 lutego 2012, 09:14
http://tiny.pl/hjs6d Również tutaj jest link, ale to już nie jest z konkurencyjnej strony.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
7 lutego 2012, 09:13
Chochlik1227 Sprawa szczytna, ale link nie może zostać.
0
Michał Nowak
7 lutego 2012, 04:29
P.S. Dawidoo8, ciekawy jestem jaką jedenastkę Ty wystawiłbyś w ostatnim meczu, a także wszystkich dotychczasowych i jaką obrałbyś dla drużyny taktykę? Rozumiem bowiem, że uważasz iż są stworzeni do zupełnie innego grania a Allegri tylko powstrzymuje ich potencjał. Wystarczy jednak, jeśli wymienisz dokładne przykłady, kiedy najlepsi siedzieli, zamiast grać (z krótkim uzasadnieniem, dlaczego w danym momencie byli lepsi od innych) :) Pozdrawiam, MN
0
Michał Nowak
7 lutego 2012, 04:24
FX, z tym Premiership to już trochę nieaktualne. Wczoraj widziałem, jak w swoim pierwszym występie po powrocie na Wyspy, Djibril Cisse dostał czerwoną kartkę za odwrócenie twarzą do siebie i lekkie popchnięcie przeciwnika w pierś, po tym, jak ten brutalnie zaatakował go od tyłu. Przyznam, że byłem w szoku, bo ów przestawiany gracz ani przez moment nie symulował, iż mu urwało pół głowy czy coś w tym sensie i nawet się przesadnie dramatycznie nie stawiał. Ciekawe czy Francuz też dostanie dłuższe zawieszenie - to byłby dla mnie już zupełny szok. W przypadku Ibry, chyba nikt nie ma wątpliwości, że kara mu się należała i nie możliwe jest tłumaczenie, iż zrobił to w ferworze walki, skoro w chwili przerwania gry znajdował się daleko od Aronic'i. Pozdrawiam, MN
0
Dawidoo8
7 lutego 2012, 04:07
Taaak El Sharaawy w pierwszym skladzie. Wierzycie w cos takiego? Zapewne zagra Maxi Lopez z znajdujacym sie w wysmienitej formie Robinho. Pamietajmy; w Milanie nie graja naziwska, graja najlepsi. I tylko dzieki zdrowej rywalizacji gra wyglada tak swiezo, oraz efektownie. Trzeba sie cieszyc z takiego trenera jak Allegri. Nowoczesnego, odwaznego, stawiajacego na mlodych, przeprowadzajacego bardzo trafne zmiany. To sila Milanu, ktora stanowi o wspanialej grze zespolu, a zarazem determinuje rewelacyjne wyniki oraz miejsce w tabeli;)
0
FX
FX
7 lutego 2012, 03:12
Ludzie zobaczcie to w końcu. Sędzia główny przerwał grę. Zamieszki wynikły. Na zwiększonej dawce adrenaliny wskoczył De Sanctis. Atakowali Nocerino. Kłócili się i przepychali. Podszedł Zlatan i wymiana plaskaczy była. Główny sędzia musiał do bocznego podbiec, bo nie mógł tego ogarnąć. Ten, zakrywając usta wykrzyczał CZERWIEN DLA IBRY. A ten mu wlepił. Wkońcu boczny wie lepiej nie? A tak serio to takie pieszczoty są na porządku dziennym w Premiership, wy wszyscy fani angielskiej ligi. Jeno tak się robi przy każdej przepychance w polu karnym. Dajcie spokój, to nie był ostry wybryk Zlatana. Nocerino był poszkodowany, bo dostał w głowę, a Aronica jest debilem, bo nawet nie wiedział kto mu plaskacza wywalił. :)
0
Szpilaacm
6 lutego 2012, 23:40
ferrer38 Po 1 jesli my zremisujemy 3 najblizsze mecze ligowe ( te bez Zlatana - bo o nich na pewno piasł Michał Nowak) to Juve nie zdobedzie 9 punktów tylko maksymalnie 7 ;p Po 2 -nie popieram w pełni taktyki sugerowanej przez Michała na najblizsze mecze ale moze warto by się nad tym zastanowic? w koncu mozemy zestawic atak z szybkich Robinho i Szarego i próbować kontrować ...szczególnie w mczach z Udinese czy Juve bo nie wyobrazam Sobie zeby Milan miał si bronic w meczu z Ceseną.
0
ninjazz_PL
6 lutego 2012, 23:40
surowa kara ? SZCZERZE - tak ma być ! jaki przykład daje Ibra na boisku ? fatalny ...3 mecze ban ! zgadzam się!
0
KorekACM
6 lutego 2012, 23:33
kiedy będzie komunikat ze Montolivo podpisał kontrakt z Milanem na 4 lata :D przejdzie latem a dokładnie 1 lipca
0
milanek22
6 lutego 2012, 23:14
No to mamy po mistrzostwie:( kurrr... nie wierze czemu on musi miec taki charakter... Tak szczerze to tez taki mam :D
0
ferrer38
6 lutego 2012, 22:52
Michał co ty za głupoty opowiadasz Milan ma sie bronić ?? murować ??? pfffff to podstawa nie przegrac chlopie 3 mecze i 3 remisy to 3 pkt juve 3 mecze 3 wygrae to 9 pkt i praktycznie po scudotto ;] Milan nie bedize sie bronił i w cale nie jest powiedziane ze bez Ibry milan upadnie JA JESTEM INNEGO ZDANIA ;] ze bedzie wrecz przeciwnie ;] Milan nie bd uzalezniony od Ibry i bedągrać inaczej ;] robson maxi czy faraon ;] ONI SA BARDZO DOBRYMI NAPASTNIKAMI ;D i moge duzo zdziałać bardziej mnie martwi to ze pomoc nasza taka slaba potrzebny nam boaten badz alberto ;] bo sedorf nie daje rady ;]
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI