Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

WYNIK LEPSZY NIŻ GRA. BOLOGNA FC 0-1 AC MILAN

7 maja 2016, 19:56, Leonardo 22 Główne newsy

R E K L A M A





180 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Abyss
Abyss
10 maja 2016, 21:21
Mihajlovic miał wystarczającą ilość czasu by z tą grupą zawodników zająć 4-5 miejsce w tabeli. Podczas jego pracy ujawniło się mnóstwo niedoróbek, okrytych płaszczykiem retoryki. Typowy włoski średniak. Fiorentina, Sampdoria, Milan... kolejne kluby czekają, objedzie większość - Lazio, Torino w orbicie zainteresowań.
0
Gol.
9 maja 2016, 09:04
Zwolnienie Mihajlovicia to był błąd, ale to co się wydarzyło teraz na końcu sezonu nie jest w żaden sposób winą Brocchiego. Pamiętajmy że Serb prowadził nas przez 32 kolejki, Brocchi tylko przez 5 - A chyba każdy z nas pamięta jak wyglądały początki Mihajlovicia w sezonie 2015/16, mimo to że Sinsa przepracował z drużyną cały okres przygotowawczy wcześniej. To co stworzył nasz były już trener powinno zaprocentować na końcu sezonu - Czy tak się stało ? No nie, jak przegrywaliśmy ze słabymi ekipami przez cały sezon, tak przegrywamy nadal. Dlatego żeby nie robić dodatkowego chaosu - w tym i tak już klubie pełnym różnorakich absurdów - należało się z nim rozstać po sezonie. Brocchiego można obwinić za wiele (złe zmiany, dziwna taktyka...) ale na pewno to nie on spowodował że w przyszłym roku znowu gramy tylko w Serie A.
0
pazioni
pazioni
8 maja 2016, 21:14
Jeszcze tylko Roma .
0
FaNaTyK
FaNaTyK
8 maja 2016, 21:06
Ale czemu Brocchi miał nie wierzyć że mu się uda ? Musi najpierw oblecieć 17 słabych drużynek i wtedy nie będzie egoistą ? Czyli dla dobra Milanu jak by poczekał do lipca to nie miał byś problemu ? A tak ogólnie to zarabia tyle ile zarabiał. Coś Panie X nie tak z tobą. Ale kończmy to . Każdy ma swoje zdanie . Możemy tak pisać do usranej śmierci. Poczekamy na nowe , wtedy pogadamy.
0
ACstach
ACstach
8 maja 2016, 20:37
MetalMachine w sumie trafił w samo sedno wiec takie wyliczanki, porównania kilku meczów danego trenera do innego możemy sobie zapisać w pamiętniczku i zamknąć gdzieś na kłódeczkę.
0
MetalMachine
MetalMachine
8 maja 2016, 20:14
Nie ma co się bawić we wróżbitę. Porównywanie ostatnich 5 spotkań Mihy i Brocchiego to żaden argument, krótkowzroczność. Równie dobrze można wybiórczo wyciągnąć passę ośmiu ligowych meczy bez porażki Serba i obwołać go drugim Mourinho.
0
badboyACM
badboyACM
8 maja 2016, 20:09
Ancelotti? Chyba się nie rozumiemy ;-)
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 20:01
Ancelotti. Jeden z najlepszych trenerów na świecie, miał szanse wrócić do Milanu. Nie zrobił tego, bo nie chciał się pchać w takie bagno, a był to początek sezonu. Każdy mądry człowiek, z zerowym doświadczeniem na ławce trenerskiej, nie pchałby się w tym momencie do pierwszej drużyny. Dla dobra klubu, zawodników i siebie. A reputacje stracił, bo trenując primavere zyskał odrobinę w oczach fanów Milanu, a robiąc jeszcze większy burdel w pierwszym zespole jego reputacja nie spadła do zera. Już dawno zero przekroczyła i ciągle pikuje w dół... Zrobił rzecz idiotyczną. Stał się po prostu przydupasem łysego zgreda.
0
badboyACM
badboyACM
8 maja 2016, 19:52
A ja myślę, że nikt by nie odmówił. Co innego pisać sobie tutaj, że po co się w to pakował, a zupełnie co innego dostać taką propozycję i odmówić.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
8 maja 2016, 19:37
Wydaję mi się że takie oferty się nie odrzuca. Może tylko zyskać bo niby co straci ? reputacje? proszę... Każdy na jego miejscu by nie odmówił. No może widzę nie każdy.
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 19:35
Brocchi sam się w to wpakował. Mógł powiedzieć nie, ale zrobił to co chciał Berlusconi. Każdy dobrze wiedział (on sam też), że ma zerowe doświadczenie, więc pchanie się do pierwszej drużyny, na którą wywierają wszyscy ogromną presje i jest w trudnej sytuacji, będzie strzałem w kolano. Nic go nie usprawiedliwia. Postąpił głupio i dlatego krytyka jest prawidłowa. Było mu zostać przy primaverze. Ja nie zamierzam go bronić.
0
badboyACM
badboyACM
8 maja 2016, 19:24
Śmieszne takie gdybanie. Może Sinisa wygralby resztę spotkań, może utrzymałby średnią z ostatnich swoich meczów a może punktowałby tak jak Brocchi. Moim zdaniem najbardziej prawdopodobna była ta druga opcja, bo drużyna była rozbita i nic nie wskazywało na poprawę wyników. Każdy może sobie teraz gdybać ale czy to ma sens? Fakty są takie, że gramy padakę przed i po Juve. Zarówno Mihajlovic jak i Brocchi to trenerzy za słabi na odbudowę Milanu.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
8 maja 2016, 19:16
Dlatego tylko i wyłącznie mi chodzi o ocenianie Brocchiego. Szkoda chłopa. Ja byłem cały czas za tym żeby Serb został do końca sezonu bo zasłużył i wtedy nara. A tak to nie dość że zarząd zachował się jak urwy to biednemu Cristianowi zrobili nadzieję skoro każdy wie że on już nie będzie nas trenował po sezonie. Poczekajmy na nowe myślenie . Jeżeli to nadejdzie.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
8 maja 2016, 18:58
Sory za drugi post. Ale chodzi mi o sytuację że serbek przejmuję klub w sytuacji takiej jak Brocchi.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
8 maja 2016, 18:57
Ciekawe jak by super serb amator zmienił obliczę gry na parę kolejek przed końcem. Pewnie walczył by o mistrza ! Uważam że jechanie po Brocchim jest nie na miejscu. Fakt pewnie trener z niego żaden . Ale ludzie ? Trochę wsparcia.
0
ACstach
ACstach
8 maja 2016, 17:04
Miha odchodzi - Milan jest na 6 miejscu. Brocchi przychodzi - Milan spada na 7 miejsce. Jaki z tego wniosek? Bo chyba nie taki, że Brocchi lepszy?:D Tak więc już chyba po ptokach. Sassuolo oczywiscie strzelilo gola i wygralo, w koncowce. Podziekowania glownie dla Berlu.
0
radek14525
radek14525
8 maja 2016, 17:03
Dziekujemy Silvio za Brocchiego , teraz przynajmniej te pseudo pilkarzyki beda mogli sie przeleciec do Stanow...
0
Leonardo 22
Leonardo 22
8 maja 2016, 17:00
Spokojnie, mamy przecież prestiżowy International Champions Cup, do tego bez żadnych eliminacji, startujemy jak się nie mylę od razu od fazy pucharowej haha, będzie się więc czym emocjonować. Zagramy w Californii, Minesocie i Illinois :P
0
Cervusius
Cervusius
8 maja 2016, 16:54
no to pozostaje wierzyć w Puchar Włoch...
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
8 maja 2016, 16:54
Cervsius Niestety się grubo mylisz. Jeśli Milan i Sassuolo zrównają się punktami, to Sassuolo zagra w LE. Pod warunkiem, że przegramy puchar.
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 16:53
Remis z Romą i przegrana Sassuolo z Interem nic chyba nie dadzą, bo w dwumeczu z nami, Sassuolo ma lepszy bilans bramkowy. Chyba, że się mylę i bierze się pod uwagę całkowitą różnice bramek z całego sezonu.
0
Cervusius
Cervusius
8 maja 2016, 16:51
wygrana z Romą walczącą o bezpośredni awans do LM jest nierealna, a w obecnej sytuacji tylko ona przy remisie lub przegranej Sassuolo z Interem daje awans do pucharów, przegrać nie możemy, a przy remisie Milanu (ale tylko, gdy Sassuolo przegra) zadecyduje bilans bramkowy. Szanse statystyczne. A wystarczyło wygrać z Hellasem czy Frosinone, awans do LE z 6 miejsca nie zdarza się często.
0
jacekk553
jacekk553
8 maja 2016, 16:50
Chaos85 Miha po 32 kolejkach miał 6 miejsce z bezpieczną przewagą. Brocchi w miesiąc spadł na 7, teraz musimy co najmniej zremisować z Romą a przy takiej grze jak ostatnio nie ma co na to liczyć. Jeśli Milan Serba grał bez stylu, to jak nazwiesz to co prezentuje drużyna od meczu z Sampdorią? Widzisz tam najlepiej grający Milan w historii?
0
adi14762
8 maja 2016, 16:49
I tyle z naszego pewnego miejsca w LE, to co zrobił Mihajlović przez 30 kolejek, łysy i Brocchci zabrali w 4
0
Leonardo 22
Leonardo 22
8 maja 2016, 16:47
Pozamiatane, już myślałem, że Frosinone odda nam to co zabrało tydzień temu a tu lipa :P
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 16:46
No i Sassuolo strzela gola. czyli bye bye LE, bo z Romą nie wygramy.
0
jacekk553
jacekk553
8 maja 2016, 16:46
Sassuolo gol, Europa się oddala
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 16:38
Tym czasem Suso strzela drugiego gola w meczu z Sampdorią.
0
shwayze7
8 maja 2016, 16:13
I wybaczcie dublet ale mam pewność, że gdyby Brocchi prowadził drużynę cały sezon to Milan zająłby jeszcze niższą lokatę niż za Inzaghiego.
0
shwayze7
8 maja 2016, 16:11
A ja uważam, że w ostatnich pięciu meczach z Mihajloviciem zdobylibyśmy więcej punktów, dystans do następnego zespołu w tabeli byłby bezpieczny, a ktokolwiek broni decyzji o zwolnieniu Serba i zatrudnieniu trenera-praktykanta na 6 kolejek przed końcem trudnego sezonu i finałem Pucharu Włoch jest po prostu naiwny.
0
Leonardo 22
Leonardo 22
8 maja 2016, 15:51
Frosinone daje radę, do przerwy remis, modlę się żeby taki wynik tam pozostał, a najlepiej żeby beniaminek coś wcisnął xD
0
Chaos85
8 maja 2016, 15:07
#156 Nie żartuję. Christian miał za zadanie wyciągnąć drużynę, którą Mihajlovic ciągnął na samo dno. I z tego zadania się wywiązuje. Liczby bronią Brocchiego. Mihajlovic tracił kontakt z rzeczywistością. Przez 32 kolejki nie wypracował żadnego stylu, mamił kibiców różnymi bajeczkami. Jestem przekonany, że jeśli to Serb nadal zasiadałby na ławce trenerskiej to drużyna już dawno przestała by się liczyć w walce o 6 miejsce.
0
PanX
PanX
8 maja 2016, 15:02
Z Romą nie wygramy, tak samo z Juve... Zagramy w LE tylko jeśli Sassuolo przegra w dwóch ostatnich meczach.
0
mariannito
8 maja 2016, 14:50
nie oglądałem aczkolwiek była możliwość ale powiedziałem sobie po ostatnich występach że nie będę się męczyć z tą padaką którą prezentują ostatnio i sądząc po komentarzach nic ciekawego mnie nie ominęło :D
0
shwayze7
8 maja 2016, 14:49
Chaos85 proszę powiedz, że żartujesz. Mówienie o Brocchim jako o trenerze czy szkoleniowcu to kpina, tym bardziej stawianie go w jednym zdaniu z Mihajloviciem. Brocchi to tylko osoba na stanowisku trenera, nie trener. Mihajlović został po prostu wykończony ogniem krytyki, wiecznym niezadowoleniem starszych panów, którzy przestali rozumieć futbol dobre 10 lat temu. Gdyby pracował w klubie z normalnym zarządem, który posiada płat czołowy i nie wpieprza się trenerowi chrzaniąc ciągle o historii i trofeach - jestem przekonany, że odniósłby sukces. Brocchi to parodia trenera, jest tylko marionetką - jego wypowiedzi i 'taktyka' to kpina i obraza dla kibiców. Z taką grą mogliśmy równie wszystkie te 5 ostatnich spotkań przegrać a graliśmy tylko z zespołami z miejsc 14-20. Zgadzam się, że nawet za Inzaghiego nie było takiej tragedii, warto również zauważyć, że teraz dysponujemy nieco lepszą kadrą. Konkludując: Brocchi, Berlusconi, Galliani i wszystkie inne relikty WON z tego klubu bo nigdy nie podniesiemy się z kolan.
0
Eleven
Eleven
8 maja 2016, 10:06
Z taką grą Roma zmiecie nas z powierzchni ziemi. Nie mówiąc już o Juve. Wyobrażacie sobie co by było gdyby Bologna grała w 11 cały mecz??? I zgadzam się z Leonarddo 22, plusik dla MdS
0
Chaos85
8 maja 2016, 09:00
Brawo Brocchi. 5 meczów - 8 punktów. To o 6 więcej niż Serb w swoich ostatnich 5 występach w roli trenera. Liczby nie kłamią.
0
7 maja 2016, 23:23
Cieszę się z wygranej. Może jeszcze uda się nam zdobyć to 6. miejsce w lidze, albo wygrać Puchar Włoch, ale to muszą się chyba jakieś cuda wydarzyć. Ja już czekam zniecierpliwiony na sezon 2016/2017. Jakby nie było... Forza Milan! Solo con te!
0
primo2p
primo2p
7 maja 2016, 23:10
Słabo zagraliśmy, ale chociaż 3 pkt. są.
0
ACstach
ACstach
7 maja 2016, 23:06
Problem taki właśnie, że w tym sosie już jesteśmy od paru lat i jeśli Silvio szybko nie sprzeda klubu to będziemy w nim tonąć aż całkiem zgęstnieje i całkiem w nim przepadniemy.
0
Zielony2009
Zielony2009
7 maja 2016, 23:03
A dajcie spokój, każdy jest nie w sosie po takim meczu, pomimo 3 pkt. Na prawdę mizernie do wygląda. O meczyk NBA za 5 minut, może to mi humor poprawi.
0
junior007f
7 maja 2016, 23:02
Fart to zbyt mało w dzisiejszej piłce ale jak wiemy jest to dobre wytłumaczenie do kolejnych kuriozalnych posunięć Berlusconiego.
0
ACstach
ACstach
7 maja 2016, 23:00
Zielony2009 Pomijajac to ze na zwyciestwo nie zaslugiwalismy (tak jak wielu zawodnikow ktorzy nie zasluguja by tutaj grac), postawą boiskową i innymi aspektami to pisalem to wiedzac juz, że spalony był. Przepraszam jeżeli ziewasz czytając moje komentarze, może jakoś da się żebyś je omijał.
0
junior007f
7 maja 2016, 22:58
A jakich reakcji się spodziewasz ?
0
Zielony2009
Zielony2009
7 maja 2016, 22:56
ACstach Nie, chodziło mi o Twoją wypowiedź, w której smuciłeś się ze spalonego Bologni. Na stronie kibiców ACM spodziewam się raczej innych reakcji. Spoko pośmiać się można, ale bez przesady. Robisz się meczący i nudny. Wiedz, że wszyscy jesteśmy zatroskani sytuacją w klubie, ale nie zniżamy się poniżej pewnego poziomu.
0
ACstach
ACstach
7 maja 2016, 22:52
Leonardo 22 Chyba trzeba przyznac racje. Aż dziw bierze;) Jednak to i tak nie był poziom jaki powinien u nas obowiazywac ale to tez jak mniemam zaznaczyłeś.
0
Drejki
7 maja 2016, 22:50
ACstach Spokojnie, szkoda się denerwować, też ostatnio się przypaliłem przez to wszystko :/
0
Leonardo 22
Leonardo 22
7 maja 2016, 22:49
Ciężko po tym meczu kogoś wyróżnić na plus w zespole Brocchiego, ale jakbym już musiał to postawiłbym tego plusika przy De Sciglio. Może się to Wam wydawać niewiarygodne, ale jednak jest to prawdziwe, ze wszystkich naszych parodiantów wyglądał najlepiej :P
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 maja 2016, 22:47
Nie oglądam praktycznie Milanu odkąd jest tu Brocchi i widzę, że nie mam czego żałować. Niech nas Sassuolo wyprzedzi, chyba tylko to przekona Łysola
0
ACstach
ACstach
7 maja 2016, 22:47
Zielony2009 Przepraszam bardzo co jest załosne? Bo chyba to co sie wyprawia w klubie? Pośmiać sie juz nie mozna? I niby kogo i czym prowokuje? Chyba ostatni na tej stronie kolego do prowokacji jestem.
0
1  2  3  4    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI