Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

SKROMNIE, ALE ZWYCIĘSKO! MILAN - CESENA 1:0

24 września 2011, 19:51, stasq_acm Główne newsy

R E K L A M A





696 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cactus
Cactus
27 września 2011, 19:25
Michał Nowak Z mojego punktu widzenia, też tacy niezbędni nie byli, ale zarząd i sztab szkoleniowy postanowił inaczej i zmobilizował wszystkie jednostki na ten mecz. Odpoczynek fizyczny po ciężkim sezonie jest rzeczą oczywistą. Organizm musi odpocząć, bo długim okresie wysiłkowym.. Mięśnie potrzebują czasu na regeneracje, żeby nie doszło do przetrenowania. Każdy posiada ograniczone możliwości treningowe i po prostu nie da się być 12 miesięcy w gazie. W dyscyplinach, które podałeś za przykład też po właściwym sezonie występuje okres roztrenowania, który ma doprowadzić do regeneracji organizmu, więc ten argument uważam za nie trafiony. Piłkarze, kiedy są na wakacjach też pewnie kopią piłkę z przyjaciółmi, ale ma to tylko wartość rekreacyjną i z poważna piłką nie ma nic wspólnego.
0
Michał Nowak
27 września 2011, 18:42
Cactus Nie zgadzam się, że gracze z występujący na Copa America byli nam niezbędni na Superpuchar. Wtedy wszyscy inni zawodnicy (prócz leczących dłuższe urazy Mexesa i Inzaghiego) byli zdrowi. Zamiast Thiago Silvy mógł zagrać Bonera, a nawet Oddo, zaś atak mogli stworzyć Ibra z Cassano. To jest jednak sprawa drugorzędna, że oni zagrali w tym meczu. To czego nie mogę zrozumieć, to dlaczego dostali wolne przed nim (dołączyli do drużyny chyba 3 dni przed wylotem do Chin) i po nim. Ta przerwa zaraz po bardzo nieudanym turnieju była uzasadniona, szczególnie ze względów psychologicznych, bo fizycznie z meczu na mecz wyglądało to lepiej. Natomiast odesłanie ich do domu aż do tygodnia przed rozpoczęciem sezonu to jest zagadka, której chyba nie rozwikłam nigdy. Cała zabawa o puchar Ameryki Południowej trwała przecież 2 czy 3 tygodnie, a ci zawodnicy dostali ponad miesiąc wolnego i praktycznie w ogóle nie trenowali z zespołem. Teraz się dziwią, że dwóch z nich ma urazy mięśniowe... A tak bardziej ogólnie, abstarahując od Milanu i jego problemów, to potrafię zrozumieć, że piłkarze potrzebują odpocząć mentalnie od presji wyniku, jaka gdzieś tam im towarzyszy w trakcie sezonu. Także zmiana otoczenia jest ważna, bo człowiek się zwyczajnie wypala widzą cała czas te same twarze i ściany. Nie dociera do mnie natomiast dlaczego muszą przerywać trening fizyczny? Zaś zabawa z piłką, nawet po wielu latach, potrafi przecież sprawić niezłą frajdę, więc też mogliby to kontynuować w mniej zobowiązującym składzie, niż na treningu w Milanello, bo chyba każdy ma paczkę kumpli z dzieciństwa lub wczesnej dorosłości, z którymi mógłby sobie pokopać. Jakoś inni sportowcy potrafią utrzymywać się w formie - tacy biegacze narciarscy, np., albo tenisiści czy koszykarze, żeby nie było, że jest to domena dyscyplin indywidualnych. Pozdrawiam, MN
0
Simone
27 września 2011, 18:20
KAZUYAH dzięki za linka, chyba się skusze na te karty bo to niestety przykre jak Canal+ traktuje fanów Seria A, dwa mecze na kolejke to jakaś kpina
0
KAZUYAH
26 września 2011, 22:35
DAWID 29 Tak.
0
Cactus
Cactus
26 września 2011, 22:28
Oczywiście, że obie drużyny nie były jakoś super przygotowane do meczu o superpuchar i było to widać gołym okiem. Forma zarówno jednych jak i drugich była czystą prowizorką na jeden mecz. Inter także płaci za idiotyzm w związku. Oglądałem do tej pory wszystkie ligowe mecze naszych kuzynów i wyglądają fizycznie chyba jeszcze gorzej niż my. Wyobraź sobie, że piłkarze, którzy grali na Copa America nie dostali wolnego po Superpucharze i dalej trenowali z drużyną na pełnych obrotach. Takiego cyklu się praktycznie nie da wytrzymać. Nasz zarząd chciał wygrać ten puchar i gracze z Ameryki Południowej byli do tego potrzebni. Coś potem z nimi trzeba było zrobić, a wakacje to chyba była jedyna opcja. Mazzari miał taki komfort, że nie miał w planach prestiżowego starcia na który trzeba było przygotować drużynę. On przepracował okres przygotowawczy tak jak chciał, a nie tak jak musiał. Efekty widać gołym okiem. Napoli jest świeższą drużyną i sił im starcza na dłużej niż 65-70 min. Jestem niemal pewien, że gdyby nie ten Superpuchar to drużyna byłaby zdecydowanie lepiej przygotowana na początek sezonu. To jest chyba oczywiste.
0
pudel
pudel
26 września 2011, 22:06
tak czy owak nie ma co narzekac - są 3 pkt - i to wlasnie za punkty zdiobywa sie mistrza, wlasnie w takich mechach sie mistrza zdobywa lub traci. Mamy slabszy okres, kontuzji od groma to tym bardzie trzeba sie cieszyc ze zwyciestwa! A teraz tylko odprawic z kwitkiem Pilzno (co latwe nie bedzie). Nie mozna ich lekcewazyc! Nie mowiac juz o Bate Borysow!
0
Michał Nowak
26 września 2011, 21:58
Cactus: Zgoda, organizacja Superpucharu była beznadziejna i mam nadzieję, że w przyszłym roku już takich cyrków nie będzie. Na to klub nie miał wpływu, ale na miły Bóg, graliśmy przeciwko Interowi, który miał tyle samo czasu na przygotowania, a nie drużynie będącej w środku sezonu, więc trzeba to było odpowiednio zaplanować. Nie powiesz mi też, że podczas tego meczu drużyna była w znakomitej formie? Nie było to zresztą trudne do przewidzenia i wypowiedzi Maxa zdawały się potwierdzać, iż miał pełną tego świadomość. Co do rozprężenia później, to trudno mi się wypowiadać na ten temat, ale kalendarz sparingów został ustalony wcześniej, a decyzję co do powtórnego wysyłania graczy z Ameryki Południowej na wakacje także podjęto przed okresem przygotowawczym. To kto podjął te decyzje? Zarząd wyjątkowo nie naciskał, żeby jeździć po Chinach czy Bliskim Wschodzie, więc trener miał komfort przygotowania drużyny, gdzie i jak chciał. Zrobił to gorzej, niż, np. Mazzarri, który nota bene ma teraz swoje problemy. To nazywam błędami w przygotowaniu zespołu, za które trener musi brać odpowiedzialność. Pozdrawiam, MN
0
Cactus
Cactus
26 września 2011, 21:10
Prawidłowy przebieg przygotowań zaburzył ten nieszczęsny superpuchar. Chcieliśmy poważnie podejść do tego prestiżowego starcia, więc Allegri musiał zbudować formę na miesiąc wcześniej niż normalnie powinien. To wszystko się teraz odbiło słabą dyspozycją i kontuzjami. Zamiast normalnych, stopniowych przygotowań była katorżnicza praca w krótkim odcinku czasu, a potem po superpucharze nastąpiło rozprężenie i wszystko trzeba było budować od nowa. Obecnie właśnie jesteśmy świadkami nadrabiania tych strat poniesionych podczas okresu przygotowawczego. Trochę to jeszcze potrwa, ale jestem dobrej myśli.
0
DAWID 29
26 września 2011, 20:32
Pytanie | do moderatorów, admina itd. | Jak wygląda system punktowania w typerze? Czy jest to tak: Trafienie (zwycięstwo, porażka, remis)_ 1 pkt. Trafienie w 100% wyniku_ 3 pkt.
0
Gol
Gol
26 września 2011, 19:54
Szczerzę zgadzam się z Oxidosis i Michal Nowak-a. My jako Milan nie umiemy absolutnie tworzyć akcji. Mamy może ze 2-3 warianty na mecz, kiedy taka Barcelona z 50. Ale nie jestem tu od tego żeby o Barcelonie gadać. Tutaj wychodzi brak porządnego środkowego pomocnika, owszem Seedorf jakimś tam jest, ale napewno młody to on nie jest. Nie chce go krytykować po tak ważnym meczu ale dla mnie jedyną opcją jest zakup pana Montolivo i po prostu wtedy Seedorf ława i wchodzenie na ostatnie 10 - 20 minut. Skoro mowa to o Ganso, to szczerzę, nie pamiętam gdzie to czytałem ale powiedział że teraz liczy się dla niego tylko Real Madryt. Cóż ja rozkładam szeroko ręce i czytam ten temat z niedowierzaniem. Jest on już stary ale jak ktoś ma ochotę to link do niego jest tutaj - http://www.igol.pl/article,38250.html
0
acmti
26 września 2011, 19:29
sorrry moj błąd, może to dlatego że jeszcze się nie przyzwyczaiłem do nowej stronki, wszystko gra... :) sry za capsa
0
Oxidosis
Oxidosis
26 września 2011, 19:04
Aha i jeszcze jedno - w końcu zaczynasz mieć takie samo zdanie co ja jeżeli chodzi o gre Rossonerich. Z tym, że ja krytykuję ich zachowanie na boisku od ponad roku. Oczywiście mówię tu o naszej bezradności w konstruowaniu akcji. Tak jak wspomniałeś, albo piłka leci na skrzydło, by została za chwilę wrzucona w pole karne do nikogo, albo od razu z obrony dzida na Zlatana, albo podać do jakiegokolwiek napastnika i wierzyć, że uda mi się strzelić. W moim mniemaniu ciężko za to winić Maxa, choć on też powinien starać się to zmienić, ale głównymi winowajcami jest większość naszych zawodników, którzy doskonale sobie zdają sprawę, że nie nadają się na Milan. Nie dość, że nie reprezentują żadnych umiejętności, to jeszcze im się biegać nie chce. Bo nie oszukujmy się - jeżeli byłby ruch bez piłki ( po podaniu każdy wystawia się na pozycję, nie stoi! ) to nasza gra zmieniła by się diametralnie. Naszym głównym problemem jest to, że gdy zawodnik ma piłkę reszta stoi i czeka, co on z nią zrobi...
0
Oxidosis
Oxidosis
26 września 2011, 18:49
Michal Nowak ; Wow, tym razem muszę się z Tobą zgodzić. Pamiętam jak mówiłeś wszystkim, że po okresie przygotowawczym gra Milanu będzie dużo lepsza. Jak na razie tak nie jest, ale cieszę się, że potrafisz to zobaczyć. Pozdrawiam.
0
DAWID 29
26 września 2011, 18:38
eryk11 ja grałem w kolejno FIFA 08, 10 i 11, ale 12 jeszcze na oczy nie widziałem. Filmik bardzo fajny, jeszcze ta oprawa muzyczna... Triki są zarąbiaszcze! Muszę mieć FIFe 12 tylko nie wiem czy mi pójdzie na kompa (11 już mi się lekko tnie- Windows XP) ale pewnie wystarczy dokupić kartę graficzną :D No właśnie. Orientujecie się może ile taka karta może kosztować?
0
KAZUYAH
26 września 2011, 18:09
Simone http://tiny.pl/h1mh5 Coś takiego? :)
0
eryk11
26 września 2011, 18:02
Siemka przepraszam że nie na temat ale czy ktoś gra w FIFA 12 demo ..?? http://www.fifaserwis.com/?serwis=fifa12&page=news&id=13193 a to mój Filmik z demo ;P http://www.youtube.com/watch?v=vLv_5s4ZzQE
0
Kojot13
26 września 2011, 17:53
Chciałbym zgłosić błąd w tabeli: Atalanta ma 4 punkty a 3 zwycięstwa i remis ;) Atalanta miała odjete 6 pkt przed startem Serie A SS
0
rafal996
rafal996
25 września 2011, 22:26
Nie miałem okazji komentować z Wami meczu na żywo, ale oglądałem. Nie było źle, nie było dobrze, ale cieszy wynik. W obecnej chwili trudno oczekiwać wspaniałej gry z taką ilością nieobecnych. Ważne, że są 3 punkty i to jeszcze rywale zagrali dla nas - mamy 3 punkty do liderów, a w następnej kolejce podejmujemy jednego z nich. Co do meczu z Juve, nie wiem skąd takie strachliwe podejście. Oni mieli dobry start, ale już trochę przystopowali, widać że są do ogrania. Przed sezonem ograliśmy ich w dość ładnym stylu, teraz też możemy. Zwróćcie też uwagę, jak szybko zmienia się sytuacja w lidze na początku rozgrywek. Dopiero co byliśmy bardzo daleko, teraz mamy 3 punkty do pierwszego miejsca. A taki Inter, który posypał się straszliwie i grał zupełne dno, jest tylko jeden punkt za nami.
0
patoo_07
patoo_07
25 września 2011, 19:33
Z Juve trzeba ugrać 3 pkt.
0
Simone
25 września 2011, 18:31
Witam, wiem że piszę troche nie na temat ale mam pytanie , słyszałem że przez internet można kupić jakieś karty do dekodera zagranicznej stacji na której można oglądać wszystkie mecze Serie A, czy są te karty na Allegro? I ile to kosztuje?
0
alexandre14
25 września 2011, 17:51
Właśnie odkryłem penwną ciekawostkę. Pewnie nie tylko ja to zauważyłem ale mimo to podzielę się tym spostrzeżeniem. W tamtym sezonie po 4 kolejkach mieliśmy 5 punktów :) Czyli tak samo jak w tym sezonie :P
0
stary_boss
stary_boss
25 września 2011, 17:14
trzeba przyznać że kolejka idealna dla Milanu wszyscy potracili punkty a na następną wróci kilku piłkarzy a gramy z Juve Forza Grande Milan
0
Abyss
Abyss
25 września 2011, 16:52
Koniec. Catania-Juventus 1:1 :) Powalczymy z Juve nawet o wygraną, dzisiaj zagrali cieniutko, tylko potrafili faulować. Matri i Vidal szkoda gadać a bramka Krasicia to fuks. Super wynik, Catania też miała kilka okazji.
0
KAZUYAH
25 września 2011, 16:50
I odrobiliśmy 2 punkty do głównych rywali :D
0
MisiekACM
25 września 2011, 16:03
Oglądam mecz Juve i jest to słaby mecz Pirlo powoli się już starzeje , na razie ta kolejka układa się dla nas znakomicie Udine Napoli remis porażka Genoi przegrywa Juve . W tej chwili najbardziej efektywną drużyną jest ekipa z Bergamo.
0
Abyss
Abyss
25 września 2011, 15:46
1:0 sorry za błąd
0
Abyss
Abyss
25 września 2011, 15:44
Do przerwy Catania-Juventus 1:1 Juve słabiutko w pomocy, na dodatek bardzo ostro grają, koszą ile wejdzie
0
Denis
25 września 2011, 15:26
Orientuje się ktoś może jakie kursy były na mistrzostwo Milanu przed tą kolejką ? Bo przed sezonem kurs na obrone scudetto przez Milan oscylował w okolicach 2.10-2.30, Po kolejce z Napoli widziałem chyba 2.45. Nie zerknąłem natomiast jak się sprawa miała po meczu z Udine
0
KAZUYAH
25 września 2011, 15:17
Jest gol dla Catanii!!!
0
Gol
Gol
25 września 2011, 13:24
zeby_cissokho możesz przecież zjechać na sam dół i po prostu iść w górę :) Zajmie ci to tyle samo czasu no może oprócz tych kilku sekund jechania kursorem w dół. Ja osobiście wolę nowy układ komentarzy, jest po prostu poręczniejszy niż stary. Dla mnie każdy może głosować jak chce i jak mu się bardziej podoba. Widzę że walka jest dość wyrównana bo 46 - 54 dla nowego układu więc jestem ciekawy finału tej sondy.
0
KOZIO
KOZIO
25 września 2011, 13:21
jasne a ja chcialbym prosic abyscie glosowali na nowy poniewarz w trakcie meczu jak trwa dyskusja to wszystko masz widoczne i ni musisz za karzdym razem jechac na sam dol
0
MilanBoy7
25 września 2011, 10:32
Troche z innej beczki ... Muszę się przyznać do błędu . Oglądałem wczoraj równolegle mecz Realu i muszę przyznać że kaka to żaden przeżytek , grał bardzo dobrze a w miarę jak sezon będzie się rozkręcał będzie chyba jeszcze lepszy ... co nie zmienia faktu że i tak go nie cierpię !!!
0
DAWID 29
25 września 2011, 09:44
Świetnie, że w ogóle jest wygrana. Zaczynamy łapać rytm meczowy, co jest niezbędne w walce o LM i SA. Udało mi się trafić w Typera, z czego jestem bardzo zadowolony, jednak sukces naszej drużyny i zdobycie 3 punktów, oraz awans w tabeli cieszą bardziej ;P
0
Gol
Gol
25 września 2011, 09:15
Jeszcze napiszę trochę na temat stylu gry bo w moim poprzednim poście zapomniałem o tym. No więc jeżeli chodzi o styl gry to nie był najgorszy, zwłaszcza środek pola jakoś dobrze dzisiaj grał. Szkoda że mamy tyle kontuzji bo nie wiem jak będzie z Juvetusem :( Ibra wraca na 2 kolejkę LM. Więc raczej na Juve będzie dostępny.ale i tak nie wiadomo jak nam to wyjdzie :P Mam nadzieję że zdominujemy środek pola i potem przejdziemy do ataku liczę na skromne 1-0 dla Milanu i po golu Ibrahimovicia.
0
MilanBoy7
25 września 2011, 05:32
Najważniejsze 3pkt. Przecież nie staniemy się postrachem Europy w ciągu tygodnia .... Gorzej być już nie może więc patrzmy z optymizmem w przyszłość Pozdrawiam !!!
0
ninjazz_PL
25 września 2011, 01:43
najsłabszy Milan od wielu wielu lat ....
0
Eravier
Eravier
25 września 2011, 00:41
W obliczu tylu kontuzji i problemów z wejściem w sezon najważniejsze są 3 punkty. Oby tak dalej (przede wszystkim w LM, bo jest szansa wyjść z pierwszego miejsca po remisie na Camp Nou).
0
adi_avanti
adi_avanti
25 września 2011, 00:19
Nie wiadomo śmiać się czy płakać :/ Ważne 3 punkty ale poraża absolutny minimalizm i bezradność.
0
Szpilaacm
24 września 2011, 23:52
Uffff....bo juz bym w ogóle nie miał jutro życia wsród znajomych kibiców :) FORZA MILAN !!!
0
Kuba(Inzaghi)
Kuba(Inzaghi)
24 września 2011, 23:37
Gol W 100 % zgadzam się z Twoimi ocenami i interpretacją. Nic dodać, nic ująć :)
0
Leonardo 22
Leonardo 22
24 września 2011, 23:09
Widze, że nikt dziś nie ma zamiaru psuć nastroju na stronie i obyło się bez jakiś większych interwencji :) 660 komentarzy pod meczem z Ceseną i praktycznie żadnych nieprzyjemnych wybryków :) Bajka dla moderatora ;) Tymczasem żegnam, trzeba się wyspać. Pozdrawiam Wszystkich! Forza Milan!
0
Gattuso28
Gattuso28
24 września 2011, 23:08
Na Victorie Plzen powinno starczyć ale Europy raczej nie zowojujemy
0
Kuba(Inzaghi)
Kuba(Inzaghi)
24 września 2011, 23:07
A mi się dzisiejszy mecz podobał i to w jaki sposób zagraliśmy. Szczególnie w pierwszej połowie wiele było ładnych, składnych akcji. Dużo podań z pierwszej piłki i kombinacyjna gra. Do pełni szczęścia zabrakło większej ilości bramek, ale i tak nie będę narzekał, bo i nie ma na co najważniejsze są 3 pkt. Świetnie zaprezentowali się Seedorf, Cassano, Nocerino, Silva i van Bommel. Bardzo dobry mecz w ich wykonaniu. Reszta graczy solidnie - na poziomie. Forza!
0
Maverick28!
24 września 2011, 22:58
Zwycięstwo! Ale styl gry bez komentarza. Z taką grą ogólnie środek tabeli. Czekam na powrót podstawowych zawodników do gry.
0
Gattuso28
Gattuso28
24 września 2011, 22:58
Yo wreszcie 3pkt ale ciężko wywalczone,brakowało Ibry.Taiwo cienko ale to w sumie debiut.Tak jak większość Thiago,Nocerino,Abate,Cassano wojownicy!Forza Milan!
0
Kush
24 września 2011, 22:54
Meczu nie oglądałem, ale najważniejsze są 3 pkt.
0
Elldrigar
24 września 2011, 22:52
Liczę że na Juve wróci ktoś poza Ibrą :)
0
da3vo
24 września 2011, 22:51
Dobrze, że Kasa i Seedorf nie są kontuzjowani bo nawet i tego meczu byśmy nie wygrali.
0
Elldrigar
24 września 2011, 22:51
Noerino Seedorf Abate i Cassano najjaśniejsze punkty wieczoru :) szkoda że Antonio nie zdobył bramki ;/
0
FX
FX
24 września 2011, 22:50
Cóż najważniejsze 3 pkt. Widać nie zapomnieli jak się dowozi zwycięstwo. :)
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI