Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bologna - Milan: przewidywane składy wg LGdS

7 lutego 2017, 09:36, cinassek Aktualności
Bologna - Milan: przewidywane składy wg LGdS

BOLOGNA FC (4-3-3): Mirante - Torosidis, Oikonomou, Maietta, Krafth - Nagy, Pulgar, Dżemaili - Rizzo, Destro, Krejci

AC MILAN (4-3-3): Donnarumma - Abate, Paletta, Romagnoli, Calabria - Kucka, Locatelli, Pasalić - Suso, Bacca, Deulofeu


R E K L A M A





44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
8 lutego 2017, 09:18
Montolivo wróć
0
Abyss
Abyss
7 lutego 2017, 19:07
Calabria nie został powołany. W związku z tym rosną szanse występu dla Vangion'ego.
0
Fushnikov
Fushnikov
7 lutego 2017, 14:32
Chyba juz kazda drużyna wie ze suso zbiega na lewa i koniec z prawa flanka.
0
PanX
PanX
7 lutego 2017, 14:38
Najgorsze w tym jest to, że nawet nie staramy się wykorzystać sytuacji, w której do Suso doskakuje trzech rywali.
0
pirlo4evermilan
pirlo4evermilan
7 lutego 2017, 12:38
Zapata by lepiej grał na środku niż pomocy niż Pasalić...
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 13:22
Aż tak bym się nie rozpędzał :D
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lutego 2017, 12:19
Beton, beton i jeszcze raz beton. Od 4 spotkań to ustawienie nie funkcjonuje to na kolejne.. Wystawmy je znowu...
Mamy 3 graczy, którzy mogą zagrać na 10tce w 4-2-3-1 (Honda, Manu, Sosa) to marnujmy ich potencjał wystawiając Pasalicia... Kuco/Manu/Berto mogą grać przed obroną. Boki wiadomo. Naszą grę skrzydłami znają już wszyscy, nie ma elementu zaskoczenia. I jak ma Carlos czy Lapa cos ustrzelić jak nie dostają piłek... A mając 10tkę za plecami na pewno jakieś okazje by się pojawiły.
3
kayser
kayser
7 lutego 2017, 13:15
po kilku ostatnich Twoich komentarzach widzę że mamy bardzo podobne poglądy :P
zgadzam się z ustawieniem sugerowana zmiana na 4-1-2-1-2 w 60 minucie przy niekorzystnym wyniku, z wejściem Lapaduli za kogoś z pomocy, a nie Bacce
1
ACstach
ACstach
7 lutego 2017, 13:47
Nic dodać nic ująć.
1
ACstach
ACstach
7 lutego 2017, 20:53
Toć to tak oczywiste, że aż oczy bolą . Problem w tym, że widzą to goście z Polski, a nie widzi trener biorący za robotę setki tysięcy euro.

Aplikuj Grzechu na stanowisko, dam Ci referencje.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lutego 2017, 21:46
Jakby mi dali fuchę chociaż przy malowaniu linii to pakuję rodzinę i jadę! Masz jakieś wtyki? :) byc na San Siro to już by było spełnienie marzeń ;)
0
Zielony2009
Zielony2009
7 lutego 2017, 12:16
Dajcie spokój z tymi kontuzjami. Brakuje tylko Jacka, bo chyba nie powiecie mi, że brak MDS ma jakieś znaczenie.
Monto też nie liczę, bo grał słabo i to po jego braku zaczęliśmy lepiej grać.

Aha - nasza pomoc to dramat.
0
Banny
Banny
7 lutego 2017, 13:34
Przy absencji Antonelli'ego ma znaczenie. Calabria to nominalny prawy obrońca, więc lewa flanka to dla niego coś nowego.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 lutego 2017, 11:54
Już mi się buteleczka Nervosolu kończy na oglądanie Milanu w ostatnich meczach. Nie jest ważne, ile i jak na ten moment, ale oby były 3 punkty. Martwi mnie, że w czołówce mamy najmniej strzelonych bramek, to pokazuje, co jest naszą piętą achillesową.
0
radek14525
radek14525
7 lutego 2017, 11:30
2-0 dla Bologni
0
Catzone
Catzone
7 lutego 2017, 11:30
Czy tylko mnie irytuje Pasalić ostatnimi czasy?
0
Banny
Banny
7 lutego 2017, 11:30
Każdymi czasy.
1
Enter10
Enter10
7 lutego 2017, 16:24
Pasalic jest dramatyczny a polowa, chce go w lecie wykupic
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lutego 2017, 10:59
Na obecne warunki "optymalna" jedenastka.
Bolonia jest wyraźnie słabsza, oby tylko nie udało im się zrehabilitować za ostatnią porażkę 1-7.
1
Enter10
Enter10
7 lutego 2017, 11:02
Udinese też jest wyraźnie słabsze. I Sampdoria.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lutego 2017, 11:17
Mimo wszystko są to lepsze ekipy od Bolognii. Kiedyś w końcu musimy wygrać ze słabszą drużyną.
1
Bufor85
Bufor85
7 lutego 2017, 10:51
Ten mecz wygramy. Na pewno będzie ciężko, ale powinniśmy wygrać.
0
kozik
kozik
7 lutego 2017, 10:45
Szkoda Monetlli bo widać że dopóki miał świeży zespół to potrafił coś z tym zrobic. A teraz kontuzje, zmęczenie i już tak dobrze to nie wygląda :/ jak zajmiemy miejsce nie dające gry w pucharach to pewnie się z nim pożegnamy :(
2
7 lutego 2017, 10:19
Nie sadzę abyśmy vvygrali to spotkanie. Bardziej licze na remis.
0
7 lutego 2017, 09:50
Nawet mi nie mówcie, że ten błazen znów wystawi Pasalica.
0
So_Cute257
So_Cute257
7 lutego 2017, 09:58
Osiągnij tyle co którykolwiek z trenerów Milanu na przestrzeni ostatnich 6 lat i wtedy będziesz mógł nazywać ich błaznami. ;)
1
So_Cute257
So_Cute257
7 lutego 2017, 10:02
Chętnie się dowiem, co osiągnęło paru ostatnich trenerów Milanu.
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 10:36
Grali na najwyższym poziomie rozgrywkowym we Włoszech. Możesz to powiedzieć o sobie?
1
Arva
Arva
7 lutego 2017, 10:39
Czyżbyś sugerował, że krytykować trenera może tylko ten, kto "grał na najwyższym poziomie rozgrywkowym we Włoszech"?
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 10:42
Czyżbyś również sugerował, ze głównym osiągnięciem trenera Montelli jest to, że był kiedyś piłkarzem?
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 11:37
Nie, jakbym mógł? Po prostu irytuje mnie że zza komputera każdy może udawać eksperta i nazwać kogoś błaznem, a w praktyce sam nie potrafiłby zrobić tego lepiej. Poza tym zapytałeś co osiągnęli więc Ci odpowiedziałem :)
2
Arva
Arva
7 lutego 2017, 11:39
Co to w ogóle za argument "sam nie potrafiłby zrobić tego lepiej"? Czyli piłkarza może krytykować tylko lepszy piłkarz? Trenera lepszy trener?
1
Arva
Arva
7 lutego 2017, 11:44
Nie nie sugeruję że to jego jedyne osiągnięcie, on jednak jest dość młodym trenerem więc ma jeszcze czas na wypełnianie gablot pucharami. Gdy prowadził Violę to ta drużyna grała bardzo fajną piłkę. Czemu tak nie jest u nas? Bo z pustego nawet Salomon nie naleje, nie ma co się dziwić że wyników nie ma. Na początku i tak wszystko szło nadspodziewanie dobrze, patrząc na naszą ławkę czy ogółem całą kadrę. I tak, sugeruję że na prowadzeniu zespołu bardziej będzie się znał ktoś kto kilka lat grał w Serie A niż ktoś kto tylko oglądał to w TV.
1
Arva
Arva
7 lutego 2017, 12:07
Dodam jeszcze:

Dajcie mu hajs na transfery żeby mógł "zrobić" sobie kadrę według swojego widzimisię, rok czy nawet dwa i wtedy oceniajcie. Nie ma pewności że Ancelotti zrobił by z naszą kadrą więcej niż Montella.
1
PanX
PanX
7 lutego 2017, 13:26
Arva

Z tym "robieniem" kadry według widzimisię Montelli, to nie koniecznie byłby dobry pomysł. Coś mi się wydaje, że zażyczyłby sobie graczy, z którymi już pracował, a to nie jest dobry kierunek. Zrobiłby u nas drugą Fiorentinę. W tym przypadku, lepiej żeby transferami zajął się ktoś ogarnięty.
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 13:38
Nie pamiętam wszystkich jego życzeń ale na pewno chciał Zielka, Valero i Badelja. Każdy z tych graczy, nawet Valero podniósłby poziom naszej drugiej linii. Sinisa chciał Romka i Romka dostał.
1
PanX
PanX
7 lutego 2017, 13:41
Arva

Podnieśliby jakość, ale jeśli chcemy wrócić do walki o LM, a nie LE, to trzeba jednak kogoś lepszego.
0
Arva
Arva
7 lutego 2017, 13:43
PanX

Nie wiem czy na 10 potrzebujemy kogoś lepszego niż Zieliński. Jeszcze rok systematycznej gry w Napoli i chłopak będzie jednym z najlepszych treq na świecie. :)
1
olotek2
olotek2
7 lutego 2017, 18:05
Jakoś nie przypominam sobie Twoich postów na temat trenera jak wygrywaliśmy, jak ogrywaliśmy Juve, zdobywaliśmy super puchar .Rozumiem że wtedy nie był błaznem pomimo tego, że grał Pasalić.
Brawo super jesteś
1
olotek2
olotek2
7 lutego 2017, 20:58
To masz krótka lub wybiorczą pamięć. Od samego początku twierdziłem, ze Montella ma więcej szczęścia niż rozumu a Milan osiąga wyniki ponad stan.

Przejrzyj tamte wpisy, można się z nich wiele nauczyć,
0
olotek2
olotek2
8 lutego 2017, 08:34
Nie dziękuję nie skorzystam z zawartej tam twojej wybitnej wiedzy wiesz średnio się uczy od błaznów
2
olotek2
olotek2
8 lutego 2017, 16:42
Nie wiem, nie miałem nigdy okazji. Może nam opowiesz jak to jest?
0
FaNaTyK
FaNaTyK
7 lutego 2017, 09:42
3:1 dla nas.
1
Abyss
Abyss
7 lutego 2017, 09:41
Wracamy do korzeni, brakuje tylko Bonaventury i DS, do których już się przyzwyczailiśmy.
Ważny mecz w kontekście przyszłości Montelli - jeżeli przegramy (z niżej notowanym przeciwnikiem) może pożegnać się z posadą.
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI