Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tuttosport spekuluje: Benzema gwiazdą, którą Milan sprowadzi latem?

7 kwietnia 2017, 11:09, cinassek Aktualności
Tuttosport spekuluje: Benzema gwiazdą, którą Milan sprowadzi latem?

Tuttosport poświęca sporo miejsca domniemanemu celowi transferowemu Milanu na letnie okno transferowe, Karimowi Benzemie. Według turyńskiej gazety, Francuz będzie mógł opuścić Real Madryt, jeżeli Królewscy sięgną po godnego następcę, a takim wydaje się Pierre-Emerick Aubameyang z Borussii Dortmund. Rossoneri musieliby zapłacić Hiszpanom za kartę snajpera 60 mln euro. Zdaniem Tuttosport, tę kwotę mediolańczycy uiściliby w trzech ratach, od razu płacąc "jedynie" 20 mln euro. Sam 29-letni piłkarz mógłby liczyć na kontrakt opiewający na 8 mln euro netto rocznie, a więc 16 mln euro brutto. Całą operację miałby ułatwić fakt, że Benzema współpracuje z firmą Adidas, która jest również sponsorem technicznym Milanu. Duet Marco Fassone - Massimiliano Mirabelli, który z całym prawdopodobieństwem wkrótce przejmie opiekę nad budową drużyny rossonerich od strony sportowej, chce podarować latem Vincenzo Montelli prawdziwą gwiazdę do linii ataku.


R E K L A M A





49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
acmti__
acmti__
8 kwietnia 2017, 09:53
Strzał w kolano... Młody, perspektywiczny i najlepiej Włoch, to powinny być wyznaczniki, którymi powinniśmy się obecnie kierować.
0
8 kwietnia 2017, 02:00
Historia stara jak Galliani. Gdy jakaś gwiazda już się przeterminuje w Realu czy innej Barcelonie, to wtedy przybywa jako "Pan X" do Milanu... Yonghongu Li i Sabo! Nie idźcie tą drogą!
0
ACMgaara
ACMgaara
7 kwietnia 2017, 21:43
Jak dla mnie 60mln powinno starczyć na dwóch jak nie trzech Benzemów... On jest po prostu cienki...
0
karp_fso
karp_fso
7 kwietnia 2017, 19:10
Przecież to jest "gwiazda" pokroju Meneza. Kibice Realu teraz rzucają w niego barwnymi epitetami, do tego będzie kosztował fortunę. Zdecydowanie jestem na nie.
0
Davide
Davide
7 kwietnia 2017, 20:08
Bez przesady. Wiadomo, że wywalenie fortuny na klasowego napastnika nie rozwiąże problemów, ale na pewno jest to gwiazda, nie ma co go porównywać do Meneza.
0
mufi
mufi
7 kwietnia 2017, 18:02
NIE ! :)
0
Daniel93
7 kwietnia 2017, 17:29
te 60 baniek to wole w młodszego Belottiego włozyc...
0
patoo_07
patoo_07
7 kwietnia 2017, 14:39
Bez pomocników, którzy podadzą mu piłki, żadna z niego gwiazda.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 kwietnia 2017, 17:18
Plus Benzemy jest właśnie taki, że sam umie przytrzymać piłkę, pograć ze skrzydłem i coś z nią zrobić
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 14:37
Benzema, Aguero, Auba, belotti.
Potrzebujemy jednego z nich by iść w górę. Zawsze mielismy gwiazde w ataku, teraz jest nia Bacca, najslabsza gwiazda ostatnich 30 lat w Milanie.
Benzema ma juz swoje lata i na pewno nie bedzie drogi.

A wiem, że w dziecinstwie kibicowal Milanowi
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 kwietnia 2017, 15:54
No to gwiazda czy najsłabsza?
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 16:00
Teoretycznie kupoaalismy go jako geiazde. Ale spośród wszystkich napastników jakich mielismy jest najslabsza gwiazda.
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 16:22
Lepiej ingerować w pomoc, zebyśmy mogli tam dominować, jakichś dwóch siłaczy (Kuco i ktoś inny) oraz rozgrywający o przeglądzie pola Oezila ale tańszy, ktoś taki jak Zieliński za 20 milionów co Napoli zrobiło
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 17:11
Owoec, tez tak mysle.
Kessie Badeij i Pastore. Z tą 3 na pewno bysmy mieli wiecej polotu :)
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 21:38
Ja tam bym kupił tylko Pastore, bo w pomocy byśmy mieli Bonaventure, Pastore i Kuckę, przyda sie jakiś siłacz w środku pola w pomocy
0
Zielony2009
Zielony2009
7 kwietnia 2017, 14:26
Argument o zwiększeniu wartości marketingowej klubu po sprowadzeniu jakiejś mega gwiazdy jest trafiony i potrzebujemy tego, pracą od podstaw trudniej będzie osiągnąć długotrwały sukces (jak Athletica, słabiej Borussia). Lepiej nawpychać hajsu jak City, PSG czy kiedyś Chelsea.
Sam Benzema nie jest trafiony, wiadomo, wolałbym Fabregasa czy wykosztował się na Aubę.
Sam kierunek na REal zawsze był dobry, bo oni dużo sprowadzają, a potem pozbywają się po kosztach. My na tym już korzystaliśmy w postaci Ronaldo, Emersona czy Kaki. CZemu by teraz nie ściągnąć Contreao, Jamesa czy Kovacica.
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 15:53
Z przyczyn finansowych oraz sportowych. Nikt mający znaczne umiejętności oraz takowe ambicje nie przyjdzie do Milanu.

Oczywiście masz rację w twierdzeniu, że zakup Benzemy to absolutny bezsens (niezależnie od zerowego prawdopodobieństwa takiej transakcji). Z Pasalicem za plecami nie będzie strzelał lepiej niż Bacca. W ogóle mam wątpliwości, czy będzie strzelał lepiej niż Bacca (znajomi kibice Realu powszechnie krytykują jego skuteczność).
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 kwietnia 2017, 17:25
Martinez- ale kibice Realu są pod tym względem fatalni i zawsze krytykują na zaś. Benzema ma słaby sezon, ale nadal jest klasowym napastnikiem, chociaż też wolałbym kogoś innego.
Zielony, co ty masz z tym Fabregasem. Leniwy, słaby w defensywie pomocnik, niby z niezłym przeglądem pola, też ma słaby rok i nie jest taki młody, a ma nazwisko i może kosztować. Spokojnie można znaleźć kogoś młodszego, tańszego na tym samym poziomie, albo wyższym
0
Zielony2009
Zielony2009
9 kwietnia 2017, 17:32
W sumie nie wiem czego go wpisałem. Chyba z przyzwyczajenia, zapomniałem, że jest już wiekowy i co raz słabszy.
Po za tym tyle lat się już przewijał w plotkach, że jego nazwisko w Milanie już mi weszło w krew.
0
milan2002
milan2002
7 kwietnia 2017, 14:03
Chcą sprowadzić gwiazdę? Bardzo dobrze! Nie da się ukryć, że potrzebujemy napastnika. Tylko dlaczego akurat Benzema? Straciłem do gościa szacunek po aferze z szantażem Valbueny. Nie chciałbym go oglądać w czerwono-czarnej koszulce.
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 16:19
Czekaj co? Potrzebujemy napastnika? Popatrz na pomoc gdzie brakuje nam prawdziwego rozgrywającego
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 16:19
Ale to co do Benzemy ze straciłeś zaufanie to popieram w 100%
0
milan2002
milan2002
7 kwietnia 2017, 22:04
Oczywiście, że potrzebujemy napastnika. Wystarczy rzut oka na klasyfikację strzelców i okazuje się, że wszystkie drużyny, które nas wyprzedzają w lidze mają swoich przedstawicieli na czele tejże listy. Napastnik gwarantujący te 25 bramek w Serie A byłby na wagę złota. O pomocy nic nie wspominałem, ale tam też potrzeba wzmocnień.
0
Cesash
Cesash
8 kwietnia 2017, 10:13
Jak pomocy nie poprawimy to i Benzema się na liście strzelców nie znajdzie.
0
gorylmagila
gorylmagila
7 kwietnia 2017, 13:13
Już lepiej zainteresować się Robertem Lewandowskim. Trochę droższy, ale na pewno lepszy gracz. Jako główne atuty Milanu w negocjacjach powinno wymienić się:
- gra w europejskich pucharach (raczej to nie będzie LM, może i też nie być LE, ale zawsze pozostaje tournee przed sezonem)
- organizacja na najwyższym poziomie
- sukcesy w ostatnich latach ( SP Włoch w Katarze, plus ambitna walka o pozycje 5-7 w Serie A)
- stadion (SS albo ten projekt, który pewnie jest jeszcze gdzieś w magazynach )
- Bunga Bunga ale to już bez Ruby ...
9
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 14:38
Lewandowski? Zejdz na ziemie czlowieku
1
Rossoner1996
Rossoner1996
7 kwietnia 2017, 15:09
Ktoś tutaj nie zrozumiał :).
4
edzio123
edzio123
7 kwietnia 2017, 13:12
Spokojnie to tylko plotki.
0
tommyb1
tommyb1
7 kwietnia 2017, 13:04
Zadnych wypaleńców!! Z tego klubu możemy wziąć tylko jakiegoś pomocnika, których mają na pęczki i się w kadrze nie mieszczą i sami będą chcieli odejść by się rozwijać. Isco i James to dwóch grajków z Realu, którzy powinni nas interesować!!
0
milan78
milan78
7 kwietnia 2017, 13:20
Moim zdaniem Kovacic to pilkarz jakiego szukamy.James i Isco to piłkarze ukształtowani,prawdziwe gwiazdy, są grać "tu i teraz"na poziomie Ligi Mistrzow a nie przyjmować propozycje od klubu który nie wiadomo kiedy do tych rozgrywek trafi
0
tommyb1
tommyb1
10 kwietnia 2017, 14:21
nie zgodzę się z Tobą. Przypomnij sobie jakie nazwiska przyszły do PSG w pierwszym sezonie po objęciu sterów przez szejków. Ważny jest projekt!! jeśli taki Isco czy James dostaną gwarancję, że przechodzą do klubu gdzie jest kasa i jest projekt są w stanie dołączyć i do Milanu. Poza tym mamy jedną istotną przewagę nad tworami typu PSG czy Man City - historia!!! Aczkolwiek nie mam żadnego ciśnienia, żeby na siłę brać któregokolwiek z tej dwójki. Kasę można wydać lepiej
0
Milanrulezzz
Milanrulezzz
7 kwietnia 2017, 12:59
lepszy juz nie bedzie, młodszy tez nie, no to dawac go do Milanu.
3
ACstach
ACstach
7 kwietnia 2017, 12:38
Słyszałem, że razem z Bale'm ma przyjść.
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 16:17
Bodajże Messi też chce u nas grać, ale pod warunkiem że damy mu grać na bramce
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 kwietnia 2017, 12:29
W tej cenie możemy kupić wielu bardziej przyszłościowych napastników i nawet nie będzie trzeba płacić 8 mln euro za sezon taki Belotti.. Torino nie stać aby odrzucić ofertę w wysokości 60 mln euro to byłby dla nich ogromny zastrzyk gotówki, Pozatym czemu znowu zaczynam budować zespół od napastnika? To jakiś absurd.. co z tego, że gość strzeli 20 bramek jak nam co sezon walą po 40-50 bramek jak jakiemuś średniakowi.. ehh nie wiem czy "włodarze Milanu" są sabotażystami Interu czy o co chodzi? :)


Forza Milan!
0
7 kwietnia 2017, 12:20
Hmm, tylko ta gvviazda jest drewniana i bedzie po 30tce. Na szczęście, novvy właściciel, nijaki Li, to bankrut, nie mający środków finansowych by zabezpieczyć klub. I ten żebrak miałby kupovvać gwiazdy. kikiki Poza tym, żaden ambitny szanujący sie gwiazdor, nie pójdzie do klubu nie grającego w L.M
0
Obserwator
Obserwator
7 kwietnia 2017, 12:27
Weź wypiera.... Na 24.com.
4
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 14:41
Masz racje! Albo gramy o mistrza z agueto itp.. albo czolgamy sie w srodku tabeli z kucka i polim
0
Owiec
Owiec
7 kwietnia 2017, 16:16
Albo włączamy Fife i kupujemy piłkarzy światowej klasy bo tak tam sie da. SKYcalcioTV weź wróć na ziemię bo może trener powinien wybierać piłkarzy. A poza tym jak chcesz kupować Aguero (wątpię żeby chciał przyjść bez ogromnej pensji) to będziemy mieli zafochane gwiazdki pokroju Nianga, zamiast piłkarzy o charakterze Kucki czy Lapaduli, czyli tych którzy dla klubu daliby sie pokroić
2
hyrus13
hyrus13
7 kwietnia 2017, 12:16
Oby to nie była prawda. Benzema jest nam potrzebny jak Galliani przy mercato.
1
Vol'jin
7 kwietnia 2017, 12:05
a nie mieliśmy takich zgnitych jabłek sprowdzać?
1
tober12
tober12
7 kwietnia 2017, 12:05
60 mln ?? Dołożymy 20 i Aubameyang u nas a nie ułatwimy Realowi żałosne jeszcze Chiny nie przyszły a juz raty
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 kwietnia 2017, 14:42
Dokładnie :) chinczyk wzial kredyt w providencie na kupno Milanu, to za vo kupi benzeme? Nikt mu nie da drugiego kredytu przeciez
0
tober12
tober12
7 kwietnia 2017, 14:53
Jak na razie to czeka na informacje czy ma w ogóle zdolność
0
matten
matten
7 kwietnia 2017, 11:43
Chińczycy muszą kupić jakąś gwiazdę, która pociągnie sprzedaż koszulek ergo na pewno nie będzie to piłkarz zarabiający milion euro. Pytanie brzmi czy atak jest naszą największą bolączką... moim zdaniem nie. Osobiście wolałbym zainwestować większość środków przeznaczonych na mercato w jakiegoś kreatywnego pomocnika, a dopiero potem myślał o wzmocnieniach w innych formacjach.
0
milan78
milan78
7 kwietnia 2017, 11:31
Jasne,uwolnijmy Real od zbędnego balastu,kupmy gościa z trzydziestką na karku,który gola strzela średnio co 164 min mając asystentów w postaci Ronaldo Modricia czy Kroosa.Do tego zapewnijmy mu najwyższą gażę w SerieA.Jeżeli tak ma wyglądać nasza nowa polityka transferowa to ja nie mam pytań.Czas gasic światla
7
domin125
domin125
7 kwietnia 2017, 11:29
Drogi w utrzymaniu, wolałbym kogoś młodszego. Z drugiej strony jeśli ma przynieść korzyści marketingowe.
0
Rocker
Rocker
7 kwietnia 2017, 11:19
Albo Roberto Baggio! Też nie jest jeszcze taki stary i w dodatku jest Włochem!
8
Cesash
Cesash
7 kwietnia 2017, 11:17
Mam mieszane odczucia co do Benzemy.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI