Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sobota istotna dla losów sezonu i negocjacji transferowych

11 maja 2017, 12:39, cinassek Aktualności
Sobota istotna dla losów sezonu i negocjacji transferowych

Jak zauważa portal MilanNews, sobota będzie miała spore znaczenie dla Milanu pod kilkoma względami. Przede wszystkim drużyna rossonerich musi sprostać wyzwaniu w Bergamo i powalczyć z Atalantą o awans do Ligi Europy. Ewentualna porażka przy zwycięstwach Interu i Fiorentiny może kosztować Il Diavolo wypadnięcie ze strefy pucharowej na dwie kolejki przed końcem sezonu. Ponadto do rozmów zamierzają usiąść włodarze Milanu i Atalanty. Rossoneri bardzo mocno chcą pozyskać Francka Kessiego i liczą się w tym celu z wydatkiem rzędu nawet 30 mln euro. Poza tym coraz głośniej możliwym powrocie na San Siro napastnika La Dea, Andrei Petagni.


R E K L A M A





35 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejtfid1899
dejtfid1899
11 maja 2017, 18:32
Boże broń nas od Petagni..!
Atalanta w tym spotkaniu też ma wiele do udowodnienia.
Pamiętam ich starcie z Juve, zagrali po profesorsku.. Jeśli tak samo zagrają z nami to nie mamy najmniejszych szans i jest to tylko obiektywne spojrzenie szarego Kowalskiego kibica Milanu.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
11 maja 2017, 18:00
Żaden klub nie zapłaci więcej niż 50 mln za Belottiego w najbliższym okienku transferowym. Za rok może, ale nie teraz.
0
tommyb1
tommyb1
11 maja 2017, 17:23
SKYcalcio: leć do Turynu i załatwiaj Belottiego nawet za 50 baniek. Zobowiązuję się tu i teraz osobiście zwrócić Ci za hotel i samolot
1
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 17:41
Debilowi nie przetlumaczysz
0
omo69
omo69
11 maja 2017, 16:34
sky dobrze gada a wy sie czepiliscie ze ktos cos napisal ze na transfery bedzie 150 baniek i tak liczycie jak matolki:)jestem przekonany ze na transfery pojdzie o wiele wiecej a biorac pod uwage platnosci na raty i wylot szrotu za jakies tam centy to spodziewam sie jak nic 10 nazwisk ktore podniosa wartosc sportowa druzyny i to znacznie!
0
matten
matten
11 maja 2017, 14:47
Tak się zastanawiam po co nam ten Petagna? Nie wydaje mi się, aby to miał być ten wielki napastnik, który zagwarantuje nam 20 bramek co sezon i pociągnie sprzedaż koszulek, a rezerwowy napadzior chyba nam niepotrzebny, bo mam Lapadulę.
1
acmti__
acmti__
11 maja 2017, 13:16
Módlmy się chociaż o to jedno oczko
4
adamos
adamos
11 maja 2017, 13:15
możemy dać te 30 mln pod warunkiem, że dadzą nam 3 pkt dodatkowo :-P
0
Rocker
11 maja 2017, 13:06
Damy wam wygrać, wy nam dacie Kessiego ;)
0
Tarbok
Tarbok
11 maja 2017, 12:58
7 punktów w ostatnich 3 kolejkach to konieczność. O ile Roma jest mocnym zespołem i da się z tą porażką pogodzić, frajerskie straty punktów z Crotone i Empoli to jakieś nieporozumienie. I gdyby nie one, teraz bylibyśmy jedną nogą w LE.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 12:57
Kessie, Conti i Petagna. Całą trójkę do Milanu troche osłabić Lazio - Keita i De Vrij. Troche Fiorentine - Bernandeschi i Badeij, oraz Torino - Belotti. I takie letnie Transfery plus ktos spoza serie a. Sr obronca, lewyw obronca, srodkowy ofensywny pomocnik i bede szczesliwy. Mozna walczyć o 2 miejsce w Serie A
1
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 13:46
220mln za samych zawodników których wymieniłeś plus to ze chcesz 3 zawodników spoza serie a, którzy tez nie przyjdą za darmo.
Kessie-30
Petagna-22(głównie przez to że mamy 50% z kolejnej sprzedaży i nie będą chcieli go oddać za przykładowo 6mln
Conti-20
Keita-20
De vrij-30
Bernardeschi-40/50
Badejl-10
Bellotti-70
Spoza serie a
Musacchio-18
Rodriguez- 22
Tielemans-30
Skąd weźmiesz 300mln na nich?
2
HIM1998
HIM1998
11 maja 2017, 14:00
Wcześniej podchodziłem do tego typu komentarzy z dystansem i raczej były one obiektem moich żartów i kpin, ale teraz naprawdę zaczynają mnie irytować. Nie wiem w jaki sposób można przemówić ci do rozsądku, jeżeli nie zrobił tego Muniek spisem wartości zawodników, dlatego zaprzestane podejmowania dalszej próby uświadamiania ciebie i po prostu dalej będę się tylko irytował :)
5
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 14:51
Munirk. Psmietaj, ze za szrot tez cos dostaniemy ;) mysle, ze okolo 70 mln.
Belotti 70? Chyba zartujesz. Realnie 40 mln, max 50. To juz jest 200 mln. Bernandeschi 50? Przesadziles. Mysle, ze 180 mln. Czyli 30 wiecej niz jest zalozone. Realne? Belotti 70 mln :) nierealne
0
Owiec
Owiec
11 maja 2017, 14:54
Ja piernicze...jak chcesz takie transfery, w takiej ilości i jakości piłkarzy to idź kibicować chińskim klubom
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 15:00
Przeciez Milan juz jest chinskim klubem :) stąd oczekiwania. Nie po to został sprzedany. Zobaczycie latem. Nie pójdzie 180 mln ale wieksze sumy. Ale i tym pogadamy 31 sierpnia. Albo zacytuje. Zrobie screena dzis by zacytować. :) gdybym dzis wymienił nazwiska ktore beda u nas grac nikt by nie uwierzyl i bylby hejt, stad szkoda czasu.... a powiem ze to co ja eymienilem, przy tym co bedzie to jest nic. Tam pojdzie 200 mln jak nic... plus kasa ze sprzedaży. 31 sierpnia ...cierpliwosci
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 15:03
Hahahahaha. Za szrot 70mln. Gallianiego już nie ma w piłce, nikt nie da za sose 8mln czy za bacce 30.
Ze szrot to będzie cud jeśli się 50 uzbiera, a co dopiero 70. I tak mamy 150mln, czyli 100 i tak brakuje. Kup belottiego za 70, lub bernardeschiego za 40. Życie to nie fifa i istnieje coś takiego jak ligowi rywale dla których cena jest wyższa. Kto odda takie talenty za mniej niż są warci i do tej samej ligi. Pomyśl zanim coś napiszesz
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 15:13
Przyznam, ze nigdy w Fife nie gralem, no moze raz 10 lat temu, probowalem, ale nie lube gker komputetowych nie jestem tym od gier :)

70 mln za belottiego to przesada! Nikt tyle nie zaplaci, nawet krola strzelcow nie zdobedzie, a to jest dodatkowa kasa. Za higuaina 100 ktory strzelil ponad 30 goli a za belottiego 70? Bez przesady.

Sa rez darmowi pilkarze, tak jak robi Juve.. sa nazwiska ktorzy sa do wziecia za darmo, na 2 sezony akurat. Nie trzeba placic milionów. Jak jest dobry system transferowy to nie trzeba wydawać 300 mln. Można zmontowac dobra drużynę za max 150. Tylko trzeba to zrobic z głową
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 15:16
Ja bym np zakontraktowal na 1 sezon Xabiego Alonso. Mimo wieku na palcach jednej reki mozna wymienić lepszych pomocnikow w Serie A.
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 15:29
Gdybyśmy grali w LM, albo zniesli by zakaz wprowadzania więcej niż 2 zawodników spoza UE żebyśmy mogli ściągać perełki z Brazylii i Argentyny czy Urugwaju, wtedy mógłbyś pisać o dobrym systemie transferowym, a tak nie masz czym ich skusic. Czemu Torino miałoby nam oddać belottiego za mniej niż kluby z Anglii, które spokojnie mogą zaoferować 100? Badz realistą, trzeba przepłacać za zawodnikow, żeby do nas przyszli. Sam wypisales zaodnikow za 300mln, a Ty chcesz ich kupić za 180. Jakiego byś nie miał negocjatora, nie ma opcji, aż tyle zbić. Jeszcze Alonso na koniec, ehh, co Ty cpiesz
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 16:44
Szkoda dyskutować z Tobą. Alonso jest za darmo. Juventus Khedira Alvez Evra itp itd.. nie bede duskutowal z kims kto sie po prostu nie zna zwyxzajnie i zyje w świecie oderwanym od rzeczywistosc.. 100 mln za Belottiego. Buajahahha bez odbioru
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 17:38
Człowieku, HIM1998 Cię podsumował. Nie znasz się Ty, bo byś wiedział, że Alonso kończy karierę. Ty masz chyba za daleko do łba, żeby zrozumieć, że są darmo nikt dobry do nas nie przyjdzie. O khedire staralo się wiele klubów, w tym my, ale wybrał Juventus, tevez też wybrał juve zamiast nas, evra też, alvesa chciało pół premier league i oferowalo mu dużo pieniędzy, lecz wybrał juve, bo mieli mocną drużynę grającą w LM i dominującą na.własnym podwórku. Chyba nie rozumiesz tego, że belotti to najgorętsze nazwisko na rynku włoskim obok donnarummy. Moze realnie jest wart 30-50, ale Torino może wyciągnąć za niego sporo więcej. Kluby z premier league śpią na forsie i taka kwota nie jest dla nich przeszkodą nie do przeskoczenia. Przykład kolasnica pokazał ile znaczą chinskie pieniądze(przynajmniej naszych). My dajemy 4mln rocznie, a drużyna która od 14 lat nic nie wygrała i jest wiecznie 4, daje mu 8mln bez większego problemu. Twój mózg chyba poszedł na spacer i już nigdy nie wrócił. Co ty tu robisz na tej stronie, popatrz na swoje komentarze, większość jest głupia i taka jakbys ostatnie 10 lat swojego życia oglądał piłkę tylko na livescorze i posługiwał się cenami z transfermarktu. Usuń konto, zrobisz coś pożytecznego i wybawisz użytkowników od porażenia mozgowego swoimi wypocinami. Patrząc na poprzednie twoje wpisy, każda odpowiedz na nie jest negatywna względem twoich glupot
2
Owiec
Owiec
11 maja 2017, 19:22
Muniek, popieram w 100%. Od tych farmazonów transferowych oczy krwawią
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 19:42
Muniek - jesteś idiota cxy tylko z siebie robisz? Alonso konczy karierę. .. moze i kończy, ale zawsze mozna z nim sie spotkac i porozmawiac. Twoj tok myslenia jest po prostu glupi. Nie odpisuj, bo nie mazz zadnych argumentów. Jesteś jak lunatyk we mgle, nie kompromituj sie prosze cie :) żegnam. Graj dalej w Fife i przenos komputer w swiat realny. :D co za typ
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 20:39
Ty nie masz argumentów, a na zaden z moich nie potrafisz odpowiedzieć sensownie. W realnym świecie belotti jest do wyciągnięcia za ok 70mln. Nie wiem co Ty ściągacz, ale bierz połowę. Negocjować z gościem, który kończy karierę w typowym klubie, żeby przyszedł do klubu bez LM, który nie da mu większej pensji niż ma teraz. Nie wiem co Ty masz w tym łbie, chyba styropian albo trociny
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 20:41
Owiec- zgadzam sie z Tobą. Ale takie spekulacje to raczej mnie bawią, a nie złoszcza.
Sam to piszę pół żartem pół serio. Wychodzę z zalozenia, co będzie, to będzie. Przecież zaden Mirabelli tego nie czyta, co my tu piszemy. Pobawić, pośmiać sie, czasem nawoazac jakas dyskusje z argumentami, dlaczrgo tak i nie... ale widze, ze niektórzy tu za bardzo sie spinaja i nie maka dystansu. Np taki Muniek, noe chce mieć go na sumieniu jak z okna ze zlosci wyskoczy :)
Pisząc serio, to wisi mi czy to bedzie Belotti czy Auba czy Immobile. Dla mnie wazne, by Milan znów gral w LM. A spekulacje sa zawsze. Wielokrotnie smieszylo mnie tu ukladanie skladow itp... :) ok, koniec tematu
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 20:44
"Twój tok myślenia jest glupi", jeśli mój jest głupi to co powiesz o swoim kretynie? Jeśli myślisz, że gracz który zapowiedział, ze kończy kariere odwoła to dla milanu, to może tottiego do nas sciagniesz lub terrego. Z nimi też można usiąść i porozmawiac
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 20:52
Nie idioto spinają, tylko piszesz bzdury, które denerwują normalnych użytkowników strony. Nie wykrecaj się, że zartowales, bo teraz zachowales się jak ostatni frajer który zmienia zdanie pod naporem innych ludzi. Jak można mieć dystans do bzdur? Dystans można mieć do siebie, ale nie do kretynizmow. Czas skończyć podstawówkę. Już mi się z Tobą nie chce pisać, bo chyba nie zmądrzejesz
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 20:54
Muniek, uspokoj sie ;) jaki Belotti, jaki transfer. Narazie jest Bacca i Lapadula :) jakie miliony? Co będzie to będzie, przekonamy sie w sierpniu :) mi obojetne kto przyjdzie. A teraz napij sie melisy i uspokoj sie, oddychaj głęboko. Ja postaram sie oszczędzać twoje nerwy, jako że łączy nas jedna rzecz, milosc do Milanu. :) milego wieczoru.
0
Muniek987
Muniek987
11 maja 2017, 20:58
No dobrze, tylko Ty chyba nie wiesz co piszesz tylko losowo klikasz przyciski. Piszesz wcześniej coś, potem totalnie temu zaprzeczając. Piszesz, o dużej ilości milionów, potem piszesz, że ich nie ma, wymieniasz kogo chcesz, potem, że to obojętne
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
11 maja 2017, 21:11
Pisanie to jedno, a rzeczywostosc to drugie. Chcesz znac moje zdanie nt napastnika? Teraz napisze calkiem serio. Za Belottiego, ktorydakmy na to trzeba zaplacic 70 mln euro, wolalbym Immobile, mozesz sie smoac i mnie wyzywać. W cenie Belottiego mielibysmy Immobile oraz De Vrija np i jeszcze by kasy na roczne kontrakty dla obu zostalo. Ale to jest moje prywatne jednak poważne zdanie. Nie wiem co ty myslisz o Immobile, ale nie stac nas na Moraty Auby itp... nie wiem za ile mozna go kuoic, strzelam ze za 30 mln??? De Vrij 30? Ale tak jak napisalem, my sobie możemy wymieniać nazwoska do jutra, a bedzie jak bedzie. Niemniej jednak kazdy ma prawo sie wypowiedzieć. Jestem sceptycznie nastawiony do kwoty za Belottiego. Dobra, nie ma to znaczenia.
0
Owiec
Owiec
11 maja 2017, 22:36
Skończcie już tą gównoburze i pokażcie że macie klase bo wymieniać zdania, a obrażać się już to różnica
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
11 maja 2017, 12:50
Już mieliśmy wygrać z Crotone i Empoli, nic mnie nie zdziwi. 30 mln za Kessiego? To ja dziękuję za takie interesy nowych władz.
0
mufi
mufi
11 maja 2017, 12:47
20 baniek i 3 punkty :)
0
PanX
PanX
11 maja 2017, 12:43
Nadal twierdzę, że 30 mln za Kessiego, to zdecydowanie za dużo.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI