Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

"Gigio-day" [ZAPIS LIVE]

15 czerwca 2017, 10:28, Presidente Aktualności

Czwartek, Casa Milan i oni: Massimiliano Mirabelli z Marco Fassone oraz Mino Raiola wraz ze swoimi współpracownikami. Tak negocjacje dotyczące przedłużenie kontraktu Gianluigiego Donnarummy zapowiada MilanNews. Przedstawiciele Gigio muszą przekazać swoją odpowiedź w kwestii zaproponowanych warunków - pięcioletni kontrakt gwarantujący zarobki 4,5 mln euro, które zostały przedstawione jakiś czas temu na spotkaniu w Monte Carlo. Główną przeszkodą ku osiągnięciu całkowitego porozumienia są żądania Raioli w postaci klauzuli, którą chce ustanowić na poziomie 50 milionów euro, w przypadku braku awansu do Ligi Mistrzów. Kierownictwo klubu jest otwarte na wprowadzenie takich zapisów, lecz chcą przynajmniej wywalczyć zwiększenie tej kwoty i - jak podaje Corriere della Sera - skłanialiby się ku jej, co najmniej, dwukrotnym zwiększeniu. Takie też informacje płyną ze strony Pietro Mazzary, dziennikarza MilanNews, który twierdzi, że włodarze Milanu nie zamierzają podporządkowywać się Raioli i poniżej 100 milionowej klauzuli nie zejdą. Jednocześnie jednak pragną zadowolić Gigio. Jeśli Mino Raiola poprosi dzisiaj o dodatkowy czas to spotka się z odmową Milanu, który zacznie rozglądać się za innym bramkarzem, choć intencją nowych właścicieli jest zatrzymanie Donnarummy - dodaje Corriere della Sera

[13:30] Mino Raiola jest w tej chwili w centrum Mediolanu. Po południu ma się zjawić w Casa Milan na spotkaniu z zarządem klubu. 

[14:15] Według Sky, spotkanie zarządu Milanu z Mino oraz Enzo Raiolą ma się odbyć o godzinie 16.

[16:35]: Mino Raiola przybył właśnie do Casa Milan, gdzie są już Massimiliano Mirabelli i Marco Fassone.

[16:38]: Wraz z agentem Donnarummy w siedzibie klubu stawili się Enzo Raiola oraz prawnik, Vittorio Rigo.

[17:26]: W Casa Milan trwają przygotowania do konferencji prasowej. Poniżej zdjęcie udostępnione przez Vito Angele, członka redakcji SpazioMilan.it.

[17:28]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje już, że Donnarumma nie przedłuży swojej umowy z Milanem.

[17:30]: Alfredo Pedulla podaje, że ofertę Milanu przebił Real Madryt, który oferuje piłkarzowi 6 mln euro rocznie plus bonusy

[17:31]OFICJALNIE: Mino Raiola poinformował, że Gianluigi Donnarumma ocenił ofertę Milanu i postanowił jej nie przyjąć. Włodarze rossonerich poinformowali, że będą szukali alternatywy na pozycję bramkarza. Są zasmuceni, ale idą na przód.


R E K L A M A





78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
15 czerwca 2017, 23:51
Buahaha rozkapryszony dzieciak. Sprzedać za ile się da i nie żałować jeszcze czkawką mu się ten Real odbije i tego mu życzę. A z tym zarządem ściągniemy w momencie klasowego bramkarza i napewno mądrzejszego niż ta pseudo gwiazdka.
0
jasiom22
jasiom22
15 czerwca 2017, 21:28
To już jest pewnie Riola działa na szkodę piłakrza i swoją.. nie mówiąc o klubie... już w tym momencie, sądze że Gigio i tak może jeszcze zostać w Milanie, jak wróci z Polski.. ale i tak nic dobrego to nie wrózy, jednak teraz jego wartość spadnie drastycznie... i Milan może nie chcieć go sprzedać tanio... (w mojej ocenie Gigio powinien wylądować w klubie kokosa jezei Real nie wybuli...) a Riola własnie strzelił nie tylko 18-latkowi ale i sobie (swoje prowizji) mocno w stopę... choć taki obrót sytuacji w ogóle mnie nie dziwi (Riola dalej gra w swoją grę, tyle że teraz zaczą przegrywać), jednak dalej widzę dwa rozwiązania, pierwsze to że Gigio zostanie z podkulonym ogonem... albo zostanie włączony w jakiś transfer, powiedzmy Morata/James.... (Milan i tak na tym straci)... Gdyby Gigio rzeczywiscie chciał zostać to Milan mógłby spróbować spłacić zerwanie kontraktu Rioli z Donnarummą.. ale tu zawodnik musiał by postawić klub ponad agenta...
0
Doctor_ek
Doctor_ek
15 czerwca 2017, 18:49
Zmieńcie to gówno z lewej strony layouta na Naszej stronce :D (tego pana w czerwonej koszulce)
1
Trzesuaf
Trzesuaf
15 czerwca 2017, 18:28
Jeśli mamy mieć polaka w milanie to Szczęsny jest zdecydowanie lepszym kandydatem od Krychy.
1
roby
roby
15 czerwca 2017, 18:09
Kibice z curva sie wsciekna
1
roby
roby
15 czerwca 2017, 17:54
Szczerze to nie wiadomo jak jest...moze tez duzy wplyw maja rodzice na niego....nie dowiemy sie bo nie chce mi sie wierzyc zeby 4,5 lecial na 6 .....gdzies jest haczyk....moze i ocha Milan ale jak to dzieci ....Real to Real
0
chudyrts
chudyrts
15 czerwca 2017, 17:44
niech siedzi rok na lawie teraz :) dla zasady skoro tak kocha ten klub i caluje herb to chyba nic sie nei stanie jak rok pobiega z primavera pozniej bedzie calowal pieniazki ktore wywalczy dla niego jego doskonaly agent :) Merda :)
0
matten
matten
15 czerwca 2017, 18:04
Po co ma grzać ławę? Nadal można na nim zarobić dobre pieniądze, a przecież trzeba będzie ściągnąć nowego golkipera.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 czerwca 2017, 19:47
A no po to matten, że jak go nie sprzedamy to za rok odchodzi za free więc lepiej odgrywać choćby Plizzariego.
0
Kuziu
Kuziu
15 czerwca 2017, 17:44
Liczyłem, że jednak uda się dogadać. Piękne gadki o tym, że będzie na zawsze w Milanie, nasz kapitan, nowy Buffon, 20 lat pewnej bramki. Nie chcę mi się wierzyć, że poszło o pieniądze, bo 4,5 mln euro w tym wieku nie dostaje chyba żaden piłkarz. Decyzję piłkarza zrozumiałbym, gdyby za sterami nadal były Dinozaury, ale on nie wierzy widocznie w ten nowy projekt. Szkoda gadać, fakt się stał i trzeba teraz w 1 kolejności kupić bramkarza. Leno, Szczęsny?

0
pjotr
pjotr
15 czerwca 2017, 17:43
było do przewidzenia jak tylko zaczęła się ta szopka, szkoda, bo gdy mówił o przywiązaniu do Milanu liczyłem, że będzie u nas bramkarzem na lata
0
kayser
kayser
15 czerwca 2017, 17:43
Co teraz? Jeśli Milan nie zaakceptuje żadnej oferty to za rok odejdzie za darmo?
0
matten
matten
15 czerwca 2017, 17:42
Niemożliwe! Jak to się stało, że taki wielki Milanista nie chce przedłużyć kontraktu ze swoim ukochanym klubem? To na pewno sprawka tego niedobrego agenta, pan Raiola musiał przystawić mu pistolet do skroni :D
0
Manolas
Manolas
15 czerwca 2017, 17:41
Najbardziej to mi Raioli szkoda. Starał sie jak mógł by Gigio został w Milanie. Jak widać chłopak połasił sie na kase
2
Owiec
Owiec
15 czerwca 2017, 17:41
Czas zmienić zdjęcie w tle na facebook'u
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 czerwca 2017, 17:40
No cóż Abbiati wraca z emerytury :P
2
Wilk87
Wilk87
15 czerwca 2017, 17:39
Mam nadzieję, że zarząd będzie mu teraz robił problemy ze sprzedażą. Że zarządają takiej kasy, że Real czy kto tam jeszcze, zastanowi się 5 razy. I będą zwlekać ze sprzedażą do końca okienka, żeby jeszcze mógł zagrać w meczu ligowym na San Siro. W kwestii odstępnego pasibrzuch nie będzie dyktować warunków.
0
Cervusius
Cervusius
15 czerwca 2017, 17:39
Jprdl co się młodemu z głową stało to ja nie
No bo świni to się nie dziwię, koryto musi być
0
misiek007e
misiek007e
15 czerwca 2017, 17:39
Znajdzie się ktoś lepszy
0
Owiec
Owiec
15 czerwca 2017, 17:39
Z bohatera do dna. Leci na pieniądze a tak nas kochał
0
Jogin
Jogin
15 czerwca 2017, 17:37
Mógł zostać fundamentem nowego Milanu, a zostanie nikim dla kibiców. Nie ma co się martwić, przyjdzie na bank klasowy bramkarz.
0
ACstach
ACstach
15 czerwca 2017, 17:36
Sprzedał się? Nie wierze...
0
So_Cute257
So_Cute257
15 czerwca 2017, 17:35
Nie ma co winić Gigio, Raiola mu namieszał w głowie. Cóż, mówi się: bywa. Znajdzie się alternatywę, nie ma niezastąpionych. Głowa do góry chłopaki, Forza Milan!
3
Cactus
Cactus
15 czerwca 2017, 17:41
Chłopak swój rozum ma i potrafi podejmować świadome decyzję. Zresztą to od niego ostatecznie wszystko zależało. Być może faktycznie (raczej na pewno) Raiola skusił go wizją jeszcze większych pieniędzy niż i tak już kosmiczne 4,5 mln euro za sezon, ale nie ma co robić z chłopaka bezbronnej, zmanipulowanej ofiary.
2
So_Cute257
So_Cute257
17 czerwca 2017, 20:16
Nie robię z Gigio bezbronnej osoby. Bardziej chodzi mi o fakt, że jest młody, woda sodowa uderzyła mu do głowy, Raiola to wykorzystał i efekt każdy widzi. Smuci mnie jedynie fakt, że niczego dotąd nie skomentował sam piłkarz. Ale z drugiej strony, jak ma komentować jak wiesza się na nim psy. W Mediolanie jest już spalony i masz, rację, że to jego wina.
0
Owiec
Owiec
15 czerwca 2017, 17:35
Ehhh no aż nieładne słowa sie cisną na usta. I poza tym Di Marzio to rzetelny dostawca informacji no nie? Szkoda Donnarummy, niby kocha Milan, niby taki ważny a leci z nami w kulki. Sodówa uderzyła
0
Cactus
Cactus
15 czerwca 2017, 17:34
No cóż, wychodzi na to, że 4,5 mln euro za sezon to za mało, żeby podtrzymać "miłość" do klubu.
11
Marcin1995
Marcin1995
15 czerwca 2017, 17:34
Od początku to wiedziałem, w tych czasach co by nie mówić media wiedzą bardzo dużo, a z samego info się cieszę, ciężko było by mi go oglądać w naszej bramce po tej całej szopce
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 17:35
2
roby
roby
15 czerwca 2017, 17:34
Nie ma co sie spinac ...akurat bramarzy naprawde jest duzo dobrych...oby sprzedac za jak najwieksza wote....niech placa cwaniaki z 60-70 baniek...teraz byle jaki grajek to kosztuje 30
1
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 17:33
Jeśli to prawda co Di Marzio podaje, to wypchnąć Donnarumme temu, kto da najwięcej. Pewnie będzie taka sama sytuacja jak w Cercim, na którego, swego czasu, była nagonka na portalach społecznościowych.

Fajnie jakby Fassone przynajmniej przyjrzał się Skorupskiemu, który ma za sobą kolejny udany sezon, a Roma raczej nie wiąże z nim przyszłości.
0
Marosso
15 czerwca 2017, 17:31
Jeśli to prawda zatkało mnie . Aktualnie trwa u mnie szok ...
2
blackburn
blackburn
15 czerwca 2017, 17:30
Koniec...
0
roby
roby
15 czerwca 2017, 17:25
Tak z innej beczki...braciuk jest ilka lat we wloszech i ludzie ktorzy sie interesuja futbolem mowia ze....chinczycy to przykrywka ze caly czas rzadzi Silvio...
0
Presidente
Presidente
15 czerwca 2017, 17:30
A ja widziałem wczoraj Elvisa :)
0
pjotr
pjotr
15 czerwca 2017, 17:35
przykrywka do czego niby? potrzebował podrobić kupno klubu, żeby wydawać pieniądze na transfery? xD
0
MisiuACM
MisiuACM
15 czerwca 2017, 17:20
Mam nadzieję, że go tam wygwizdali.
1
blackburn
blackburn
15 czerwca 2017, 17:16
Morda mu się cieszy więc pewnie po obiedzie, przynajmniej przejdą od razu do rozmów.
0
savicevic88
savicevic88
15 czerwca 2017, 16:55
Mino "Salceson" Raiola. Geniusz (dla podopiecznych) a zarazem wrzód (dla działaczy).
2
AC Kamil
AC Kamil
15 czerwca 2017, 14:35
Czekamy na pozytywne zamknięcie tej sprawy. Mino głodny na rozmowy na pewno nie przyjdzie więc jeszcze trochę poczekamy :)
3
Susanoo
Susanoo
15 czerwca 2017, 14:06
Orientuje się ktoś jak teraz będzie z awansem do LM po wygraniu LE w obliczu zmian? Dalej wygrana w LE będzie dawała dodatkowe (np 5 miejsce dla ligi) w LM czy może teraz wygrana w LE będzie dawała jedno z miejsc w LM przeznaczonych dla danej ligi?

Ktoś coś wie na ten temat ? Z góry dzięki za odpowiedź.
0
Rzetelny
15 czerwca 2017, 14:11
Z informacji, które znalazłem zwycięzca LE nadal otrzymuje przepustkę do gry w LM.
0
Susanoo
Susanoo
15 czerwca 2017, 14:17
Bardziej chodziło mi o to czy zwycięzca LE odbiera jedno z miejsc w LM dane swojej lidze (jedno z 4 w Serie A) czy otrzymuje niezależne od ligi miejsce (np w wypadku gdyby Milan wygrał LE to Serie A miałaby 5 reprezentantów w LM tak jak to było z hiszpańską ostatnio).
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 14:20
Jedno miejsce jest zarezerwowane specjalnie dla zwycięzcy LE.
1
Rzetelny
15 czerwca 2017, 14:29
http://tiny.pl/g1w3f - punkt 3.06 - na potwierdzenie, że zwycięzca nadal kwalifikuje się do LM.

Nie zabiera - jeżeli Milan wygra LE i będzie na miejscu poniżej 4 w Serie A to będziemy mieli 5 zespołów z Włoch.
0
Susanoo
Susanoo
15 czerwca 2017, 15:11
Ok, dzięki.
0
blackburn
blackburn
15 czerwca 2017, 13:57
Od kiedy zaczęło się to "przedstawienie" z Gigim wy ciągle piszecie to samo, na innej stronie zaczęli już mu nawet śmiercią grozić! Ludzie !!! Jak do tej pory nie było jeszcze żadnej oficjalki. To prawda że niektórzy piszą że Gigi nie będzie naszą legendą, ale pragnę zauważyć że epoka legend dobiega końca De Rossi, Buffon to są królowie, królowie bez koron! Wydaję mi się że Donnaruma bardzo kocha klub tak jak i my, ale jak każda ambitna osoba pragnie coś osiągnąć wygrać absolutnie wszystko w swojej karierze, i życzę mu z tego miejsca aby tego dokonał i nie jest to istotne czy zrobi to tu czy gdzie indziej.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 13:59
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 14:30
Dokladnie :) Totti De Rossi Buffon nigdy nie wygrali LM. Królem to jest Maldini.
0
matten
matten
15 czerwca 2017, 15:23
Bez przesady, przed nim 20 lat kariery, ma jeszcze czas, aby grać w Lidze Mistrzów. Na ten moment powinien zostać tu, gdzie ma najlepsze warunki do dalszego rozwoju. Klub wystosował bardzo dobrą ofertę finansową, zawodnik ma pewne miejsce w pierwszym składzie i rodzinę przy boku; czego chcieć więcej w tym wieku?
Odnośnie reakcji kibiców, to nie popieram obrażania (które notabene jest zakazane w regulaminie, więc zawsze możesz zgłosić taki post), ale też nie ma się co dziwić gorącym reakcjom kibiców. Jeśli ktoś całuje herb, to daje do zrozumienia, że Milan jest dla niego czymś więcej niż przystankiem na drodze do wielkiej kariery.
0
Rzetelny
15 czerwca 2017, 13:51
Spotkanie zaplanowane na 16:00 - mam nadzieję, że szopka się skończy i zostanie podjęta jakakolwiek ostateczna decyzja.
Trzeba się skupiać na innych transferach, a nie cały czas poświęcać czas na negocjacje z Grubym.
0
Diavo
15 czerwca 2017, 13:44
Jak nie poprawi w ciągu roku gry nogami to śmiało sprzedać :))))
0
Ronladinho86
Ronladinho86
15 czerwca 2017, 13:34
Jak chce klauzulę to minimum 120 mln bo tyle dziś jest Warty Gigio
1
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 13:58
Nie jest tyle warty. Nic w swoim życiu jeszcze nie osiągną. Jest świetny w bramce, ale w grze na przedpolu i w grze nogami robi duże błędy.

Na bank będzie jednym z lepszych. Już teraz ma załatwione miejsce w kadrze Włoch, gdzie na tej pozycji jest dosyć "gęsto". Ma potencjał, żeby być warty tych 100 mln lub więcej, patrząc na dzisiejsze ceny, ale obecnie sporo mu brakuje.

Co nie zmienia faktu, że klauzula musi być odpowiednio wysoka i zaczynać się od minimum 100 mln.
0
15 czerwca 2017, 13:12
Z Raiolą trzeba kulturalnie, ale stanowczo!
0
bawolejaja
bawolejaja
15 czerwca 2017, 12:55
Postawić się Raioli, i tyle, jak Gigio będzie chciał zostać to zostanie, a jak nie to ces'la vie


offtop; Sprawdzajcie źródła niektórych rewelacji...

Proszę o kulturę wypowiedzi, bo będziemy zmuszeni do wystawiana ostrzeżeń.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 13:39
2
Rzetelny
15 czerwca 2017, 12:49
Według @Gazzetta_it odnowienie kontraktu z Dollarummą nie idzie w najlepszą stronę. Real i ManU są zainteresowani wykupem bramkarza :)

P.s. Podobno Milan przyklepał transfer Boriniego... Kompletnie nie wiem po co :)
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 12:51
0
Ginevra
Ginevra
15 czerwca 2017, 13:36
na razie nie idzie z żadną stronę, bo wszyscy są na obiedzie :P

przyklepane transfery... ile razy to słyszeliśmy?
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 12:31
Skoro Real w umowie Asencio może umieścić klauzule na 350mln, to 100mln w klauzuli Donnarummy, nie powinno nikogo dziwić. Mi tam pasuje taka klauzula. Wysoka jak na bramkarza i jeśli ktoś chciałby wykupić Gigiego, to musiałby się bardzo nad tym zastanowić. Wywalczenie LM i tak jest już obowiązkiem w przyszłym sezonie (czwarte miejsce w lidze i do tego wygrana w LE dają taką możliwość). Jeśli jednak nasi piłkarze nie zdołaliby się tam zakwalifikować, to nie warto trzymać na siłę Donnarummy w klubie, jeśli będzie chciał odejść. Z niewolnika nie ma pracownika, a nam trzeba piłkarzy, którzy chcą przywrócić dawny blask Milanu. Niech ktoś wtedy wykłada sto kafli i żegnamy się z uściśnięciem ręki.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
15 czerwca 2017, 12:07
To jest pogba 2.0. Real psg za sezon dwa. mino hce dostac grube jak on sam odsetki
0
Umberto
Umberto
15 czerwca 2017, 12:04
Ma dopiero 18 lat, a jak dobrze pójdzie to będzie chyba w pierwszej 10 w hierarchii w szatni zespołu
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 11:54
Bedziesz najlepszym bramkarzem świata :) a ci co na ciebie dziś pluja, jeszcze beda się podniecać twoją piękna grą.
Nasz symbol i przyszłość. GIGIO napisze piękną historie.
Mój ulubiony pilkarz Milanu.
1
kayser
kayser
15 czerwca 2017, 12:20
Prawda. Jedyna prawda. Wszyscy co uważają inaczej powinni milczeć. Jako, że dzisiaj święto pozwolę sobie sparafrazować Biblię:
Gigio, wybacz im, bo nie wiedzą co czynią.
0
Ulisses
Ulisses
15 czerwca 2017, 12:53
Niesamowite farmazony - widać ludzie uwielbiają się oszukiwać.

Nie będę się powtarzał, w którymś już temacie pisałem o Donnurammie i co o nim myślę. Dla wszystkich trzeźwo patrzących obserwatorów oczywistym jest, iż w/w żadną legendą Milanu nie zostanie, z takim podejście prędzej czy później opuści on Milan. Nie mówiąc już o pewności, iż będzie to najlepszy bramkarz świata - na ten moment ten zawodnik ma tyle braków, że głowa aż od tego boli. Na razie to jedynie utalentowany młody zawodnik z perspektywami na przyszłość. Zatem życzeniowe myślenie, iż będzie on legendą Milanu, czy też najlepszym bramkarzem na świecie to zwyczajne piramidalne bzdury.

Im szybciej tego typu gracze, z takim nastawieniem w stosunku do klubu i kibiców, opuszczą Milan - tym lepiej.
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 13:17
Nastepca Buffona w rep Włoch, aktualnoe bramkarz nr 2 w rep Wloch, czesto dostajavy szanse w pierwszym skladzie. Od w lat filar pierwszego skladu Milanu.
A ktoś pisze, że dopiero dobrze sie zapowiada mlodzian... dobrze to sie zapowiada Piazzari, a nie Gigio. A ze ma braki, ktory nramkarz w wieku 18 lat ich nie mial? Jak na 18 lat to zaden inny bramkarz w historii nie mial takich osiągnięć jak Gigio. Nawet Buffon w jego wieku byl o wiele slabszy. On wciąż sie uczy, choc i wielu starszych moze juz powoli zacząć uczuć się od niego.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 13:21
Plizzari.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 13:24
Ulisses kolejny idealista XD może weź zacznij oglądać mecze z lat 90' bo wtedy mogłeś się podniecać miłością do klubów.
0
Ulisses
Ulisses
15 czerwca 2017, 13:57
Idealista? Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Moje stanowisko nie ma nic wspólnego z idealizmem. Idzie o zachowanie gracza w stosunku do klubu oraz kibiców. Zawodnik szantażuje kierownictwo i jeżeli ktoś się na to zgadza, to jest niepoważny. Nie ma graczy większych niż klub. Takich talentów jak Donnarumma była już w historii sporo, żeby chociażby wspomnieć o Lealim oraz Perinie i oni wielkiej kariery na razie nie zrobili. Podobnie może być z w/w. Uleganie szantażowi gracza, przyznanie mu największego kontraktu w szatni, na który kompletnie nie zasługuje, bo zwyczajnie nie pokazuje aż tak wielkich umiejętności, jest po prostu błędem.

Filar zespołu od lat? Litości, dopiero drugi rok, nie będę już nawet przytaczał wszystkich błędów Donnarummy i kiksów, które przegrały nam mecz.Następca Buffona w reprezentacji? Myślenie życzeniowe, dziwnym trafem nie znasz przyszłości i nie wiesz czy tak będzie. Na razie rozegrał w reprezentacji zaledwie 4 mecze. Buffon w jego wieku był słabszy? Totalnie subiektywne zdanie, nie poparty żadnymi faktami - tak jest, bo Ty tak myślisz? Litości. I piramidalna bzdura - wielu starszych graczy może się uczyć od niego? A czego dokładnie? Jak wymuszać na klubie podpisanie niekorzystnego dla tegoż kontraktu? Czy też może jak nie grać na przedpolu, albo jak nie grać poprawnie nogami?

Zapatrzeni w Donnarumme fanboje, kiedy wreszcie zrozumienie, iż nie ma zawodnika większego niż klub? On jeszcze nic dla Milanu nie wygrał, o niczym istotnym swoją postawą nie zdecydował, a wy robicie z niego Boga futbolu. Żenada.
4
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 14:12
Czlowieku, on nikogo nie szantażuje. Gdzie ty takie bzdury wyczytujesz. Co za stek bzdur.
Chłopak noc zlego nie robi.
Jeszcze ci przypomne twoje slowa za jakos czas... coekawe co napiszesz xD
0
Ulisses
Ulisses
15 czerwca 2017, 14:37
Dokładnie to samo co teraz. To nie ja będę musiał wstydliwie wycofywać się ze swoich słów, bo w przeciwieństwie do Twoich - moje twierdzenia są obiektywną prawdą, a nie czystym fanbojstwem i chciejstwem.

I tak szantażuje - zgodnie z przeciekami medialnymi (a fakt, iż negocjacje trwają i nie zakończyły się już dawno temu, tylko to potwierdza) agent reprezentujący zawodnika chce do kontraktu wpisania klauzuli, umożliwiającej wykup Donnaurmmy w przypadku brak awansu do LM. Milan nie chce się na to zgodzić, z powodów oczywistych. A skoro gracz ma jeszcze tylko rok ważny kontrakt, to jak inaczej nazwać takie działanie? Albo zgodzicie się na nasze warunki, albo gracz za rok odejdzie za darmo. Albo zgodzicie się na takie warunki, albo musicie go na gwałt sprzedawać. Więc albo zgodzicie się na nasze, skrajnie niekorzystne dla klubu, warunki, albo gracz zostanie po niskiej kwocie wytransferowany do innego klubu, a nowi właściciele "skompromitują" się, gdyż nie potrafili zatrzymać takiej "gwiazdy". Nie potrafię tego bardziej łopatologicznie wyjaśnić. Czysty szantaż, jeżeli jednak dalej masz z tym problem/nie rozumiesz tego, to polecam sprawdzić w słowniku definicję tego słowa.
0
halogen2000
halogen2000
15 czerwca 2017, 15:51
Ulisses święta racja. Nikt ponad klubem, a na bank nie dzieciak z taaakim grubym ego.
SKYcalcioTV musisz chyba jakiś fanklub założyć :)
Pato też był świetny w wieku 18 lat a dziś.

2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 16:41
Pato zniszczyły kintuzje. Gdyby nie to, to moze i mialby złotą piłkę.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 23:45
Buahahaha to masz twój symbol. Rozkapryszony dzieciak sprzedać za jak najwięcej i nie żałować bo nie ma kogo.
0
Cesash
Cesash
15 czerwca 2017, 11:40
Nie wiem jak wam panowie, ale u mnie już sobie przechlapał i symbolem Milanu raczej nie będzie. Gdybyśmy dostali 70-80mln to bym był w niebo wzięty bo wtedy bez problemu byśmy kupili kogoś na zastępstwo i na klasową 10tke by było.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 11:44
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
15 czerwca 2017, 11:20
Licze ze zostanie.
0
matten
matten
15 czerwca 2017, 10:50
Niech już się skończy ta szopka. Jeśli agent będzie się upierał przy stosunkowo niskiej klauzuli w razie braku awansu do LM, to nie ma co dawać się szantażować i trzeba wystawić młodego Włocha na listę transferową.
1
tober12
tober12
15 czerwca 2017, 10:33
Klauzula w wysokości 100 mln moze byc zawarta i tak nikt za niego nie da 100mln.
3
Woolfik92
Woolfik92
15 czerwca 2017, 10:32
https://www.youtube.com/watch?v=2MmX8YkHHAk

Polecam na poprawę humoru, pierwsza minuta filmiku odzwierciedla całą sytuację.
1
Presidente
Presidente
15 czerwca 2017, 10:35
https://www.youtube.com/watch?v=fGf7xWsX4SI

A ja polecam od 22:20. Możecie już sobie wyobrażać Milan, LM i TVP :)
2
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI