Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: DONNARUMMA NIE PRZEDŁUŻYŁ KONTRAKTU Z MILANEM

15 czerwca 2017, 17:36, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: DONNARUMMA NIE PRZEDŁUŻYŁ KONTRAKTU Z MILANEM

Marco Fassone na oficjalnej konferencji prasowej poinformował, że Gianluigi Donnarumma postanowił nie przedłużać z Milanem swojego wygasającego za rok kontraktu. Stanowisko piłkarza przekazał klubowi jego agent, Mino Raiola. "Będziemy szukać alternatywy. Jesteśmy zasmuceni, ale idziemy dalej" - skomentował Fassone.

Według dziennikarza Alfredo Pedulli, propozycję Milanu przebił Real Madryt, który zaoferował piłkarzowi 6 mln euro plus bonusy rocznie.


R E K L A M A





330 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
15 czerwca 2017, 19:56
To, że zostanie jeszcze przez rok jest wręcz niemożliwe. W Mediolanie jest skończony i dobrze o tym wie. Będzie uciekał jak najszybciej tchórz.
0
Sloma31
Sloma31
15 czerwca 2017, 19:52
Panowie jeszcze jest SKORUPSKI. A on słaby nie jest. Przy tak gównianej obronie jaką miał robił cuda w bramce.
1
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:50
Kibice mogli załatwić sprawę kontraktu jak kibice man utd przy przedłużeniu rooneya. Trzeba było odstraszyć, że spalą mu dom, itd. :p
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 19:48
Ciekawe czy Donna, jako największa gwiazda kadry U21, stawi się na konferencji prasowej przed meczem kadry. Pewnie tak się nie stanie, ale ciekawie by było.
0
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:51
Dyrektor kadry powie, ze pytania mają dotyczyć tylko kadry
0
gorylmagila
gorylmagila
15 czerwca 2017, 19:46
Plany, całowanie herbu to jedno. Życie do drugie ... Niech szukają nowego bramkarza a o D ... po prostu zapomnieć.
1
acmti__
acmti__
15 czerwca 2017, 19:55
Obrzydliwe, że 18-latek już ma takie podejście. Za 4.5 mln by nie wyżył? Niesmak, niesmak, niesmak. Coś czuję, że to mu nie wyjdzie na dobre.
1
Sloma31
Sloma31
15 czerwca 2017, 19:46
Andre Onana albo Perin
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 19:44
A czy nie przyszło wam do glowy, ze on ten kontrakt może jeszcze podpisac? Nawet za rok.
Gdzie jest napisane ze przechodzi do Realu itp?
Wstrzymajcie sie z jechaniem po nim bo bedzie wam wstyd jak z nami zostanie.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:47
0
Woolfik92
Woolfik92
15 czerwca 2017, 19:56
chinole powiedzieli, że dzisiaj podpisuje kontrakt albo szukamy nowego bramkarza i Dollarumma nie będzie w planach na przyszły sezon.
0
acmti__
acmti__
15 czerwca 2017, 19:57
Po tej informacji chyba większość kibiców Milanu życzy mujak najszybszego rozstania.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 czerwca 2017, 19:43
Bardzo dobry ruch zarządu, że nie popuścili. Oby to była końcówka współpracy z tym chciwym agentem.
Teraz opcje są 3:
1. Real ma nas trochę w garści bo za rok będą mieli Gigio za free i zaoferują grosze a wtedy głupotą byłoby oddanie za bezcen czy ogrywanie im młodego, wysłać go do primavery do podawania piłek.
2. W sytuacji jak powyżej jednak pokazać mu, że ma zaufanie i dać grać, przy awansie do LM może przedłuży za rok, ale to mało prawdopodobne bo u kibiców ma już przegwizdane.
3. Postraszyć Real, że albo dają rozsądną kwotę (w granicach 40mln euro) albo za rok mają za free świetnego podawacza piłek ;)

Real ma Navasa i noża na gardle nie mają, jestem ciekaw jak FM to rozegrają. Wymiana na np. Jamesa nawet z dopłatą okolo 30mln to byłby i tak świetny deal.
4
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:47
Nie przedłuży, rysa na wizerunku to już nie malutka ryska na masce, ale alfa Romeo tak rozbita, że żaden Janusz jej nie zaszpachluje
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 czerwca 2017, 20:02
Na naszą korzyść zadziałałby fakt, gdyby po młodego rzuciły się angielskie kluby, wysoki kontrakt to dla nich nie problem a my na takiej wojence byśmy zyskali kwotą transferu.
0
milan2002
milan2002
15 czerwca 2017, 20:27
Wymiana za Jamesa nie wyjdzie, gdyż sam Kolumbijczyk musiałby się na to zgodzić.
0
areczek238
areczek238
15 czerwca 2017, 19:40
Nara z nim. Nie jest godny milanu po roku dobrej gry kasa uderzyla do glowy. Mam nadzieje ze jak bd grac z realem to wbijemy pare goli mu z ta nowa paka ale najpierw niech tam z rezerwy niech zejdzie????????
0
milan2002
milan2002
15 czerwca 2017, 19:39
Nie... Nie wierzę w to co właśnie przeczytałem. Nie spodziewałem się tego. Milan dał mu wszystko, a on się sprzedał za 1,5mln € więcej? Aż się spociłem. Nie wiem kiedy ostatnio byłem tak rozczarowany jakimś piłkarzem.
1
Mixder
Mixder
15 czerwca 2017, 19:37
Płakać nie będę. Dobrze że się określił od razu, co jest dla niego najważniejsze. Jest tylu znakomitych bramkarzy, których można wyciągnąć tanio i na niskich warunkach, że pazerna legenda nam nie potrzebna.

Nie ma co się mścić trybunami w następnym sezonie, tylko sprzedać go jak najszybciej za jak największą kwotę, i kupić za niego kogoś na bramkę, i jeszcze nam zapewne i na jakiegoś pomocnika zostanie.

Podjął decyzję, a ja ją szanuję.
0
zycumilanista
zycumilanista
15 czerwca 2017, 19:34
Witam,

Jestem wiernym użytkownikiem tej strony od ładnych kilku lat, jednak nigdy nie komentowałem żadnych newsów. Sytuacja, w której postawił nas pan donnarumma(nieprzypadkowo z małej litery) niejako pchnęła mnie do tego "pierwszego razu". Wracając do meritum, chłopak mimo iż młody został przez naturę wyposażony w coś takiego jak mózg, a patrząc na jego gabaryty pewnie niemały, więc argumenty, że mu Raiola kazał, namieszał czy Bóg wie co jeszcze są dla mnie nietrafione. Co do kasy to wspomniany już wcześniej przeze mnie mózg pana donnarummy oraz parę lat w szkole daje mu możliwość dodawania i odejmowania (domniemam, że mnożenia i dzielenia też) więc po kalkulacji pan donnarumma mógł dojść do logicznego wniosku, że Milan w cale nie daje mało, a wręcz przeciwnie daje dużo za dużo oraz możliwość gdy od pierwszej do ostatniej minuty. Oczywiście mógł dojść (i doszedł) do innego, również logicznego wniosku, że inni dają więcej a przecież za coś trzeba żyć-nikt mu nie bronił ale z taką mentalnością mógł sobie darować całowanie herbu. Pan donnarumma jest młody i może nie pamiętać jak kończy się droga pomiędzy Milanem a Realem ale może zapytać Pana Ricardo Kake. Odpowiedź może mu się nie spodobać. Reasumując w moim odczuciu pan donnarumma strzelił sobie w kolano przed skończeniem nauki gry nogami a to poważny błąd. Odniosę się jeszcze do nowego zarządu, który się nie poddał i postawił swoje twarde choć i tak za dobre warunki.
0
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:44
Kaka chyba żałował odejścia z milanu
0
Zimer9009
Zimer9009
15 czerwca 2017, 20:02
Mózg mózgiem, ale moim zdaniem jak najbardziej "namieszanie " agenta jest wielce prawdopodobne. Zacznijmy jednak od początku:

Nie obrażając nikogo, piłkarze w większości nie są osobami, które na chłodno kalkuluja każdą sytuację dlatego też ( ale nie tylko ) mają swoich agentów.

No i mamy takiego Gigio, który mówi że kocha klub ... no właśnie czy w wieku 18 lat te słowa coś znaczą ? ... Ale ok kocha, chce zostać, ale ma agenta , którego oczywiście prosi o radę w kontekście kontraktu. Tak się składa, że jego agent jest jednym z najlepszych w swoim fachu, ale w pierwszej kolejności stawia swoje dobro ( oczywiscie nigdy tego nie przyzna ) co w sumie też nie dziwi.

No i teraz tak: moim zdaniem nie chodzi tutaj o pensje bo Raiola ma to w pompie to czy Donna zarabiał będzie 4,5 czy 6 baniek, a o klauzule które pozwolą w przyszłości zarobić mu grubą kase.

Wspomnianych klauzuli w Milanie nie uzyskał więc wykonał kilka telefonów dostał info, że w Realu mogą dostać 6 baniek ( jakiś argument musi być w postaci wyższej pensji ) więc zaczęła się gadka :) naprawdę uważasz że taki rekin jak Mino nie zbajeruje mlodzika i jego rodziny jaki to Milan jest zły chcąc trzymać go tutaj cała kariere na głosowej pensji, a dzieciak ma taki talent ze chce go Real, który już teraz daje 6 baniek, grę w podstawie, a w przyszłości 10,15 i więcej milionów ? Bardzo możliwe że nic z tego nie jest prawdą, ale to wie tylko Raiola- będzie miał rok na kombinowanie jak nalepszegp dla niego ( czytaj Mino) kontraktu :)
0
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:31
Szuka domu, kocha milan. A to frajer. Wymiana za jamesa i jestem wręcz szczęśliwy. Na bramkę za 25mln kupić leno lub postawić na plizzariego. Pożegnać ta grubą świnie z klubu. Żadnych interesow z nim. Powinniśmy żyć dobrze z mendesem, bo on nam będzie zalatwial największe latynoskie talenty, a potem możemy je sprzedawać za gruby hajs i kupowali kolejnych. Taki układ mnie pasuje. Chciałbym, aby był kiedyś mecz milan vs jego klub i żeby dostał ze 4 bramki. Dla mnie z dniem 15.06.2017 donnarumma nie istnieje. Łgarz, kłamał w żywe oczy kibicom. To, że Galiani się kontaktował z realem w sprawie tego transferu jest wielce prawdopodobne.
0
Dariusz_W
Dariusz_W
15 czerwca 2017, 20:39
Gorzej, że Raiola jest jeszcze agentem Bonaventury czy Abate...
0
ACstach
ACstach
15 czerwca 2017, 19:31
Potwarz nam sprezentował przednio. Nie spodziewałem się na prawdę, a w sumie eto dziwne po całej tej szopce żeby miało być inaczej. Możemy czuć się przez niego oszukani. Bardzo na chłopaka liczyłem. Ale lepiej, że teraz wyszło to szydło oz worka. Przynajmniej wiemy z kim mamy do czynienia.
0
PrzemLi
PrzemLi
15 czerwca 2017, 19:30
Jeżeli chce go real to 20 mln i kovacić i nie będę płakał
0
Diavo
Diavo
15 czerwca 2017, 19:30
Panowie skonczcie z tymi trybunami dla Gigio,to że nie podpisal umowy teraz to nie znaczy, ze za rok tego nie zrobi, może chce zobaczyc jak potoczy się projekt Milanu i jak awansujemy do LM to podpisze umowę.
1
tomhardy22
tomhardy22
15 czerwca 2017, 19:41
Co my mamy skonczyc haha , przeciez to wlasnie zrobi zarzad , bez znaczenia na nasze opinie...Jesli Donnaruma nie podpisze kontraktu do jakiegos terminu(termin minal) to Fassone zapowiedzial ze szukaja nowego bramkarza , wiec o czym ty gadasz?
1
Diavo
Diavo
15 czerwca 2017, 20:55
ten termin to jeszcze rok czasu, Gigio powiedział nie Milanowi teraz, ale nie powiedział tak dla przenosin. Być może nie chce naciągnąć budżetu Milanu i woli grać za pensje aktualna informacja było by baaaardzo honorowe. Czasami trzeba popatrzeć na sprawę z wielu płaszczyzn.
0
cinassek
cinassek
15 czerwca 2017, 19:29
CZY MAMY WPROWADZIĆ BEZPOŚREDNIE BANY ZA PRZEKLEŃSTWA?! OGARNIJCIE JĘZYK! Choć wiem, że o to trudno...
0
Muniek739
Muniek739
15 czerwca 2017, 19:33
Daj ludziom chociaż dziś dac upust złości. Nowy maldini psia mać
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 czerwca 2017, 19:38
Muniek,
Można się wyżyć nie używając wulgarnych słów.
1
Diavo
Diavo
15 czerwca 2017, 19:28
Gigio dont break my heart. .
0
domin125
domin125
15 czerwca 2017, 19:27
https://images81.fotosik.pl/639/b535df546048efc3gen.jpg
0
kameleon0028
kameleon0028
15 czerwca 2017, 19:25
Jak to się mówi: Miała być miłość a wyszła kochanka...

Mam nadzieje że po wydymaniu Milanu przed dollarume teraz Milan odwdzięczy się tym samym i rok spędzi na trybunach.

0
Kuziu
Kuziu
15 czerwca 2017, 19:23
Dollarumma
0
cula22
cula22
15 czerwca 2017, 19:21
A Pies Ci morde lizal Gigio!!! Teraz lawa caly sezon i idz gdzie chcesz chlopczyku!!!
0
Zimer9009
Zimer9009
15 czerwca 2017, 19:21
Tak myślę i nie zdziwię się wcale jeżeli podpisze kontrakt z Juventusem. Jeżeli się nie mylę to nie zakontraktowali oni jeszcze Wojtka, a dokładnie za rok karierę kończy Buffon.

Widać że młody w głowie ma siano, rodzice też pewnie nie są zbytnio decyzyjny, a wszystkim dyryguje Mino więc Gigio pójdzie tam gdzie jego agent wykręcić największe cyfry. No i teraz pomyślmy:

1. Jeżeli pójdzie do Realu ( co jest narazie wymysłem jakiegoś dziennikarza) i się sprawdzi to Real nigdzie go nie puści - są wstanie finansowo i sportowo wyrównać każdą ofertę, a co za tym idzie agent nie zarobi.

2. Donna idzie do Juve za free jak Pogba, dostaje klauzule, pensje itp takie jakie zarzada Raiola bo Juventus nic nie traci. Za kilka lat ( jeżeli ceny piłkarzy dalej będą tak rosły ) odchodzi jak PP za 100 baniek :)
0
Ronladinho86
Ronladinho86
15 czerwca 2017, 19:21
sprzedać do Realu za 70 mln lub wymienić za jamesa rodrigueza
0
bebok40
bebok40
15 czerwca 2017, 19:18
Komentarz niezgodny z regulaminem. Otrzymujesz ostrzeżenie!
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:29
0
Boro
Boro
15 czerwca 2017, 19:17
Niesamowicie głupi chłopak i obrzydliwy agent. Donnarumma ma 18 lat, ledwo z internatu wyszedł, nie umie dobrze grać nogami a już chce zmieniać swój świat i całą presję z tym związaną. Naprawdę aż ciężko mi w to uwierzyć że postępują tak głupio, nie życzę mu źle ale jak nie wypali mu wielka gra to pozostanie mu tułaczka po różnych klubach i znienawidzenie w swoim rodzinnym mieście. Spokojnie mógł dać szanse Milanowi i pograć tu na dobrym poziomie dwa sezony, dojrzeć i wtedy zdecydować...Głupota.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:18
0
mufi
mufi
15 czerwca 2017, 19:12
a ja jestem ciekawy jednej rzeczy, ile kosztuje zerwanie umowy menagerskiej z Rubasem..........jakos do końca nie chce mi się wierzyć, że Gigi podjął bez nacisków (rodziców np. i wiadomo kogo) taką decyzję......ale niestety w takim przypadku ja bym go zupełnie odstawił od składu, bo po co nam bramkarz (dobry - nie bardzo dobry jeszcze), który jest na rok, jeśli budujemy ekipę na dłuższy czas. On miał ogromny kredyt zaufania, bo miał zostać u nas ikoną nowego Milanu. Cóż.........śmierdzi mi to jakoś wszystko i troszkę żal :(
1
Vol'jin
Vol'jin
15 czerwca 2017, 19:17
ale zarząd powiedział jasno, że jak Gigi nie podpisze kontraktu, to do 1 lipca będzie nowy bramkarz w klubie...

Plan B myślę, że był dawno opracowany i ktoś przyjdzie z Serie A lub z Bundesligi (Leno się chyba najczęściej przewijał)
0
Presidente
Presidente
15 czerwca 2017, 19:25
O Leno to gdybało calciomercato.com i Tuttosport bodajże wczoraj czy dziś.

Ale przychyliłbym się do opinii, że przyjdzie ktoś z Serie A. Neto, Reina? Z Bundesligi od dawna myślałem o Baumannie z Hoffenheim.
0
mufi
mufi
15 czerwca 2017, 20:22
a może jednak Szczęsny ? przecież nie będzie na ławie siedzieć przed MŚ !
0
Rabrams102
Rabrams102
15 czerwca 2017, 19:11
Najważniejsze to sprzedać go teraz za rozsądne pieniądze albo na trybuny cały sezon.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
15 czerwca 2017, 19:10
Skoro chce odejść to spoko. Z niewolnika nie ma pracownika.Kupić dobrego bramkarza a jego na rok na ławkę. Przeszedł przez wszystkie szczeble wiekowe Mulanu a teraz tak się odpłaca. Ławka albo nawet do rezerw
0
Sloma31
Sloma31
15 czerwca 2017, 19:09
Andre Onana- chciałbym jego w miejsce tego kartofla sprzedajnego. Ewentualnie jeżeli za rozsądne pieniądze można by wyrwać Perina to jego brać. Naszą gwiazdę trzeba jak najszybciej sprzedać by jeszcze coś na nim przytulić kasy.
1
Vol'jin
Vol'jin
15 czerwca 2017, 19:21
Perin ma zerwane wiązadłą powrót to w lipcu ... I to nie pierwsza niestety jego taka kontuzja
1
bebok40
bebok40
15 czerwca 2017, 19:07
Najbardziej znienawidzony bramkarz na świecie !
1
Presidente
Presidente
15 czerwca 2017, 19:05
Od początku pisałem, by nie porównywać Donnarummy do Maldiniego. Paolo miał ojca Milanistę, trafił na okres, kiedy jednak święcono zwycięstwa i jednak, ze względu na ojca, gdzieś pewnie też poczuł miłość do klubu co procentowała taką a nie inną karierą, piękną karierą, z której my możemy być dumni.

Ale do sedna.

Mnie osobiście nie boli fakt, że chce odejść. Liczyłem się z tym i powtarzałem - byle za dużą kasę. Dlatego też miałem nadzieję i optowałem za tym, by dać mu nawet 6mln i sprzedać za rok/dwa za 80mln. Tymczasem Gigio zachował sie jak najgorzej. Mógł umówić się z Milanem - przedłużę na waszych warunkach, ale dżentelmeńska umowa - 70/80mln i mogę odejść. Wytłumaczyłby, że chciał odejść i jednocześnie dać zarobić "ukochanemu" klubowi.

I teraz już do sedna, sedna:)

W ostatnich latach mieliśmy przeciętny Milan. Poli, Muntari, Mesbah itd itd Oglądaliśmy go, interesowaliśmy się, wierzyliśmy w powrót, ale on nie nadchodził. W zasadzie zatraciliśmy powody do jakiejkolwiek radości.

I gdzieś w tej całej czarnej dziurze pojawił się 16-latek, który podczas tournee w Azji wybronił karnego Kroosa. Gdzieś tam pojawiło się dla nas takie światełko w tunelu, oooo jednak jeszcze coś się tli.

Później przyszedł debiut z Sassuolo i kontynuacja wspaniałej gry. Kolejne wywiady, deklarowanie miłości do Milanu, całowanie herbu, pamiętacie łzy przy okazji jego urodzin na 18-tke, kiedy Milan mu filmik "sprezentował"? Pokochaliśmy dzieciaka. Był taką odskocznią, kiedy kolejni gracze się kompromitowali i hańbili te barwy, mogliśmy spojrzeć w kierunku bramki i się uśmiechnąć. Tam stał dzieciak, od którego zdecydowana większość jest starsza, a niektórzy pewnie kibicowali Milanowi zanim ten się na świecie pojawił. A mimo to byliśmy z niego zapatrzeni, jak najzagorzalsi fanatycy jakiejś ideologii.

I przychodzi dzień, w którym to wszystko rąbnęło.

Dzisiaj na Twitterze, Karol kibic Milanu, opublikował zdjęcie razem z Gigio z Krakowa. Zazdrość to mało powiedziane, ale nie o to tu chodzi. Gigio uśmiechnięty, zadowolony i nie wiem dlaczego, ale wierzyłem, że będzie dobrze.

Tymczasem kilka godzin później okazuje się, że Donnarumma powiedział "nie" nowej umowie. To boli, tak naprawdę boli. Możemy tutaj obrzucać go epitetami, ale tak naprawdę to jest jedynie swego rodzaju maska, dla tego bólu.

Mamy nowych właścicieli, którzy dokonali już fajnych wzmocnień i wierzę, że poradzą sobie z tym, ale boję jednocześnie pomyśleć, gdyby ich nie było. Dalej tkwilibyśmy z Berlusconim i Gallianim. Co nam by zostało? Do wora a wór do jeziora?

Dzisiaj ktoś napisał "chyba wiem, jak czuje się osoba zdradzona". Proszę żeby nikt tego nie brał tak do siebie, bo chcę uniknąć kłótni: życie osobiste a futbol, ale zgadzam się z tym. Milaniści zostali zdradzeni przez Gigio, który zaraz po ogłoszeniu wiadomości o wiemy czym, pozował do zdjęć przy okazji treningu na stadionie Wisły - uśmiechnięty od ucha do ucha, a przed chwilą wbił nóż w nasze serce patrząc prosto w oczy.

Na koniec refleksja.
Milan wygrywał i istniał bez Gigio, więc da radę bez niego. A jemu samemu życzę...nie, nie napiszę czego, bo jeszcze we mnie siedzą emocje i mimo wszystko nie chcę później załować pewnych słów.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:07
13
Imladris
Imladris
15 czerwca 2017, 19:16
Bardzo dobrze opisałeś uczucia które siedzą chyba w każdym z nas.
0
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
15 czerwca 2017, 19:44
Chyba wszyscy tutaj wisimy Tobie flaszke za ten tekst.
Nic dodać nic ująć.
Pozdr.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
15 czerwca 2017, 19:03
Nie rozumiem argumentacji, że on idzie do Madrytu aby wygrać LM. Czyli jeżeli by przeszedł tam za 5 lat będąc powiedzmy w najlepszej 3 bramkarzy na świecie, to by nie mógł wygrać Champions League? Musi tam przechodzić w wieku 18 lat by wygrać to trofeum? A skąd pewność, że z Milanem by go nie uniósł i to jeszcze z opaską kapitana na ramieniu?
Obecnie jest bramkarzem za słabym na Real (na TEN Real) , nałoży na siebie ogromną presję, każdy jego błąd (a popełnia ich dużo) będzie tam wytykany, jak błędy wszystkich drogich nabytków królewskich i nie tylko. U nas ta presja jest znacznie mniejsza bo to "nasz chłopak", wychowanków często traktuje się lepiej niż nabytych zawodników.
Kolejna kwestia to to jak potraktował kibiców. Wypinając się na klub, wypiął się na nas wszystkich, bez wyjątku. Narobił tifosim nadzieję swoimi wypowiedziami i zachowaniami, że będzie legendą Milanu na miarę Maldiniego, by potem uciec za większą tygodniówką do Madrytu. I pytanie do wszystkich, którzy wyrażają tezy, że powinniśmy Gigio szanować. Za co ku*wa? Za to, że tyle czasu kłamał deklarując przywiązanie do barw? Za to, że odstawił Payeta całując herb? Czy może za to, że nie mógł po prostu, bez całej tej szopki powiedzieć, iż umowy nie przedłuży?
Za to wszystko Gigio z całego serca. wulg sie, wszystkiego najgorszego.

wulgaryzm ocenzurowany to nadal wulgaryzm. Otrzymujesz ostrzeżenie!
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:35
6
Woolfik92
Woolfik92
15 czerwca 2017, 19:09
Mam nadzieję, że za parę lat Real spotka się z Milanem w Lidze Mistrzów i Gigio pożałuje swojego wyboru. Wrócimy na szczyt bez niego.
4
Dariusz_W
Dariusz_W
15 czerwca 2017, 19:19
Może jeszcze się okaże, że nie wytrzyma tej ogromnej (a tym większej, bo kontrakt jest ogromny) presji i spali się, zawiedzie, a potem będzie chciał z podkulonym ogonem wrócić. Nie życzę mu tego, ale jeśli sodówka uderzyła mu do głowy i nakręcił go Raiola, to co najwyżej w takiej sytuacji powiem "masz co chciałeś".
0
Michelangelo
Michelangelo
15 czerwca 2017, 19:02
No cóż to już nie te lata , teraz zawodnicy to w większości najemnicy .
0
radson1406
radson1406
15 czerwca 2017, 19:02
No to czekam gdzie Gigio sobie pojdzie teraz.Z jego gra nogami w Realu go po kilku bledach wysmieja.Teraz pytanie co my zrobimy.Po pierwsze jesli nie uda sie go sprzedac za wieksza kase to trzeba go trzymac do konca kontraktu i powalczyc o LM a jesli ktos da 30 baniek(PSG,Real) to kupic kogos zajebistego jak na przyklad Szczesny choc osobiscie wolalbym Wlocha.
Co Donnarummy to ten krok pokazuje iz bardziej licza sie dla niego pieniadze niz szansa zostania legenda bo taka ani w Realu ani w PSG nie zostanie.

Mam nadzieje,ze to juz koniec naszych interesow z panem Raiola nawet jesli to oznacza iz Bonaventura takze bedzie chcial odejsc.Nie cierpie grubasa.
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 19:09
Od Szczęsnego wolałbym Skorupskiego. Z Włochów, to może Perin, ale on przez ostatnie lata w ogóle się nie rozwinął. Może Scuffet, ale to wielka niewiadoma.

Ciekawym rozwiązaniem byłoby, tak jak tu już ktoś napisał, ściągnięcie doświadczonego bramkarza i stopniowe wprowadzanie Plizzariego.
0
domin125
domin125
15 czerwca 2017, 19:01
Błagam Gigi wracaj!
:D
1
Woolfik92
Woolfik92
15 czerwca 2017, 18:59
Wystawić cenę za Donnarumme ok 100 mln, jak nikt nie kupi to trybuny. Całował herb i mówił jak kocha Milan i tak wydymał swój klub, który i tak oferował mu niesamowite zarobki, wyższe od jego idola. Niech się zmarnuje i połamie ręce. Nara.

Rozumiem nerwy ale życzenie komuś polamania rąk to już trochę przegięcie.
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:28
5
tomhardy22
tomhardy22
15 czerwca 2017, 18:56
Oby przeszedl do Realu , wtedy jestem przekonany ze sobie nie poradzi.Jak ktos jest chetny to niech poczyta komentarze Wlochow , pieknie go cisną:d.
0
Kaziu92
Kaziu92
15 czerwca 2017, 18:55
Szkoda bo bardzo wielu ludzi uważało że może stać się legendą, niestety tacy piłkarze jak Maldini już nie istnieją. Pozytywne jest w tym wszystkim to, że na świecie jest bardzo wielu bramkarzy o niesamowitym poziomie. Na pewno sprowadzimy zawodnika wyśmienitego, mi się marzy Perin, Skorupski -co oczywiście jest nie możliwe ze względu na Romę. Po raz kolejny brawa dla duetu FM, bo nikt nie może stawiać siebie ponad herb klubu:) Jest takie powiedzenie "nie ma ludzi nie zastąpionych" także jeszcze będziemy się cieszyć z tego dnia. Taka mała dygresja na koniec Bonaventura ma tego samego agenta i podpisał nową umowę bez mrugnięcia okiem:)
0
Vol'jin
Vol'jin
15 czerwca 2017, 19:01
Skorupski jest realny tylko a) zależy co Roma mu obieca, Bo Skorupskiego nie interesuje bycie zmiennikiem Allisona b) cena
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 19:03
Roma nie wiąże przyszłości ze Skorupskim. Podobno pierwszym bramkarzem w przyszłym sezonie będzie u nich Alisson. Polak jest do wyciągnięcia.
0
Kaziu92
Kaziu92
15 czerwca 2017, 19:14
O tym nie słyszałem,byłem pewny że po takim sezonie będzie nr 1 w Romie. W takim razie uważam że powinniśmy się na nim skupić. Miał niesamowite interwencje.
0
Obserwator
Obserwator
15 czerwca 2017, 18:55
A niech idzie w chu.. Bez przesady. M
0
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
15 czerwca 2017, 18:53
Jesteś idiotą Gigio...
Jak jeszcze pójdzie do Jude to nie ma życia chłopak.
1
bebok40
bebok40
15 czerwca 2017, 18:49
Brak pytań, wulg wulg ? Kto to jest Raiola, dramat a Gigio to już pała na kasę.

Jako kibic Milanu, wulg brak słów !!!
Opanuj nerwy, ostrzezenie za wulgaryzmy
Edytowano dnia: 15 czerwca 2017, 19:24
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
15 czerwca 2017, 18:57
Panuj nad językiem proszę. Bo razisz po oczach, człowiek ze wsi wyjdzie, a wieś z człowieka już nie...
2
Rzetelny
Rzetelny
15 czerwca 2017, 18:48
Już wiadomo dlaczego wrócił Abbiati^^
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 19:13
Pisałem wczoraj ;) xD ze sciagaja bo Gigio odchodzi :)
0
CZARO
CZARO
15 czerwca 2017, 18:47
Prawidłowo! Z perspektywy obu stron.
Donnarumma to piłkarz, bronienie to jego zawód. Jak w każdym zawodzie, chce zarobić jak najwięcej. Przychodzą chińskie hajsy, a więc jeden z naszych najlepszych zawodników chce dobrej wypłaty. Co w tym dziwnego? Jeżeli klub nie chce mu tyle zaoferować, to po prostu podziękować, sprzedać i szukać następcy. Zachowujecie się jak nastolatkowie, którym dziewczyna dała kosza i od razu wyzywacie ją od najgorszych. Gigi dał kosza Milanowi i trzeba brać Skorupskiego, ciesząc się z Polaka w Milanie.
Ja życzę powodzenia młodemu w karierze, bo talent ma ogromny.
1
Imladris
Imladris
15 czerwca 2017, 18:59
To nie jest tylko "zawód". Piekarz nie całuje logo swojej piekarni. Tu chodzi o emocje, przywiązanie do barw, do przyjaciół z klubu, wierność klubowi. Podajesz argumenty (jeśli można nazwać je argumentami) : chce zarobić jak najwięcej. Dobrze w takim razie dlaczego De Rossi nie poszedł do ManU gdzie oferowali mu dużo więcej? Totti? Maldini? Nie chodzi też tylko o niepodpisanie kontraktu, lecz o robienie kibiców w ch... Kilka dni temu zarzekał się, że kocha Milan i rozgląda się za apartamentem w centrum Mediolanu, po czym jego agent rzuca warunki na które nikt o zdrowych zmysłach by nie przystał ( 10 mln euro klauzula w przypadku braku awansu do LM)
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 czerwca 2017, 19:09
Jeden normalny kibic. Pozdrawiam :)
0
CZARO
CZARO
15 czerwca 2017, 19:10
O Jezusie przenajświętszy, wyskakujesz mi z De Rossim, Tottim, Maldinim... Przecież to wyjątki od reguły. Idź do kilku piekarni i też się znajdą tacy, co mieli propozycje z innych, ale nie chcieli zmieniać pracodawcy.
Dla jednego herb coś znaczy, dla drugiego nie. Całuje, żeby zaimponować, posłuchać owacji. Chłopak ma 18 lat, co się dziwić.
0
Imladris
Imladris
15 czerwca 2017, 19:22
Ty dalej nie rozumiesz, że nie chodzi o grajka ktróry uważa, że "Dla jednego herb coś znaczy, dla drugiego nie" , tylko o wychowanka, który nie raz deklarował miłość barwom, a teraz zdradził.
1
CZARO
CZARO
15 czerwca 2017, 19:36
Ah, no tak. Skoro wychowanek, to musi umrzeć jako zawodnik tego klubu, a jak nie to trzeba go zabić i o nim zapomnieć.........
0
tober12
tober12
15 czerwca 2017, 19:39
To jest zawód pff to przyjemność ku.. W dodatku miał zarabiać 5 mln przez 5 lat to 25 baniek a bonusy. To juz jest ustawiony do konca zycia wiec nie gadajmy o walczeniu o lepsze warunki przy 5 a 6 mln nie widze różnicy a jednak przy 1500 zl a 3000 juz jest kiedy to starczy Ci na rachunki i zostaje na pizze na dowóz i jest radocha. Oni zarabiają takie krocie ze mowienie zarobić jak najwięcej to skandal świat oszalał a ten gnoj ma zarabiać 5 mln nonsens. Mi np puszczaly nerwy gdy rozgrywał swoją beznadziejną klepke pod bramką i strata. Nie zasłużył na tyle Poza tym dobrze ze FM go wyrzuca za grosz nie wie co to rodzina tym bardziej rozumiem żeby dawali mu 500 tysięcy a oni daja 5 mln do cholewki
0
PanX
PanX
15 czerwca 2017, 18:45
Donnarumma, tym czasem jest linczowany na instagramie.
0
Boateng93
Boateng93
15 czerwca 2017, 18:43
I tak tu nienawidzić Realu? Nie dość, że wiecznie forowani przez sędziów w każdych możliwych rozgrywkach to najpierw Kaka, teraz Dollarumma.
1
zbylon
zbylon
15 czerwca 2017, 18:39
Czyli szukamy bramkarza. Dla mnie decyzja Raioli jest niezrozumiała. Oni tak naprawdę na tym stracą, bo ile Donnarumma teraz zarabia? Gdyby to zależało ode mnie, odsunąłbym gówniarza od składu. Na trybunach by go zjedli... Rok niegrania w piłkę to dla tak młodego piłkarza znaczny spadek na wartości. Mam nadzieję, że szczeniak już nigdy nie powącha wielkiego futbolu i koniec końców stracą na tym i grubas i on. Nienawidzę takich fałszywych ludzi...
2
Vol'jin
Vol'jin
15 czerwca 2017, 18:43
plus strata wyjazdu na mundial do Rosji. Ventura jest na tyle mądrym trenerem (tak myślę), że branie 3 bramkarza z trybun Milanu mijałoby się celem, patrząc, że we Włoszech jest trochę utalentowanych bramkarzy, niekoniecznie medialnych jak Donnaruma
1
grayman88
grayman88
15 czerwca 2017, 18:38
ciesze sie ze nie odchodzi do juve, a dwa....panowie myslcie tez o tym ze moze on chce sie wyprowadzic z włoch, zmienić otoczenie, moze nie wierzy w nowy milan, boi się że że nie wygra lm jak buffon. powodów racjonalnych jest kilka. ciesze sie ze ta szopka sie skonczyla i teraz widzimi dlaczego sam zainteresowany sie niewypowiadał. to tylko młody bramkarz. boli nas to bo sobie wmówiliśmy że bedzie nowym symbolem milanu ale ja patrze na locatellego (niezapomne jak płakał po meczu z juve) i niewidze problemu zeby był dla nas takim piłkarzem jak marchisio w juve
0
Gattuso28
Gattuso28
15 czerwca 2017, 18:38
Nie to nie,h.m.w.d tak się zarzekał a kasa zrobiła swoje.Najgorsze jest to,że tak bardzo deklarował się jako milanista.To najbardziej mnie wk.bo wiadomo każdy może zmieniać kluby.A w jego wieku to już w ogóle przegięcie.Dostał ofertę ponad jego umiejętności(choć talent ma spory) pazerny gówniarz.Jedziemy dalej.Forza Milan!!!
0
cula22
cula22
15 czerwca 2017, 18:37
No ale on wierny naszym barwom!!! Spadaj mlody!!! Mam nadzieje ze go teraz sprzedamy i zgarniemy jakas dobra sumke!!! Znajdzie sie ktos inny, moze nie az tak dobry ale w sam raz na Milan!!!
0
<  1  2  3  4  5    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI