Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Nie będzie konferencji, a jedynie wywiad dla włoskich stacji telewizyjnych [Aktualizacja]

18 czerwca 2017, 11:11, Presidente Aktualności
Nie będzie konferencji, a jedynie wywiad dla włoskich stacji telewizyjnych [Aktualizacja]

Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli kilka dni temu na specjalnie zwołanej konferencji prasowaj ogłosili, że Gianluigi Donnarumma postanowił odstąpić od podpisania nowego kontraktu z Milanem. Teraz zabrać głos postanowił pełnomocnik młodego bramkarza, Mino Raiola. TuttoMercatoWeb informuje, że o godzinie 17 w Monte Carlo odbędzie konferencja, na której agent ma wyjaśnić powody podjęcia takiej, a nie innej decyzji.

[Aktualizacja]

Vincenzo Raiola, współpracownik Mino, zdementował na Twitterze informację, jakoby dzisiaj o godzinie 17 miała odbyć się konferencja prasowa, której, co ciekawe, bojkot ogłosiła stacja Sportitalia. Dodał on także, że zamiast tego zostanie udzielony wywiad dziennikarzom pracującym dla głównych stacji telewizyjnych tj. RAI, Sky oraz Mediaset


R E K L A M A





88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 22:50
W mediach nadal cicho, a wywiad już chyba dawno się skończył.
0
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 23:49
będzie po północy
0
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 23:50
Wiem :). Zobaczyłem widziałem post z twittera.
0
Fushnikov
Fushnikov
18 czerwca 2017, 21:25
Wiadomo co spaślak nasapał??
0
stary_boss
stary_boss
18 czerwca 2017, 20:22
Cojest wcięło grubego czy jak
0
DaRo_7
DaRo_7
18 czerwca 2017, 19:55
Dzisiaj czytałem, że Asenio z Realu Madryt ma niedługo przedłużyć kontrakt i dostać podwyżkę do 3,5 mln €. Ciężko mi uwierzyć, że Gigio odrzuca ofertę na poziomie 4-5 mln €. Nieźle mu musiał grubas nabajerować :P
0
Rossonero1899
Rossonero1899
18 czerwca 2017, 18:33
Ależ Raiola punktualny. Pewnie umówił się na kebsa z dziennikarzami, musimy dać im jeszcze chwile :)
1
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 18:09
Doszło do tego wywiadu? Nigdzie nie ma żadnego info.
1
Presidente
Presidente
18 czerwca 2017, 19:05
Trwa. Jest zdjęcie w necie, ale wszystko za zamkniętymi drzwiami dla wybranych dziennikarzy.

https://twitter.com/acmilan_com_pl/status/876478359282360320
1
Ronladinho86
Ronladinho86
18 czerwca 2017, 16:45
Raiola zrobił olbrzymi błąd grając tak z naszymi działaczami, pokazał światu że dla niego liczą się tylko pieniądze, a nie dobro piłkarza tak jak robi to Jorge Mendes.
0
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 16:50
Mendes, to ta sama półka co Raiola. Różnica jest taka, że Jorge, póki co z nami współpracuje. Żebyś się nie zdziwił, jak za parę lat, będzie chciał opchnąć Silve do Realu, czy innego klubu.
4
Ronladinho86
Ronladinho86
18 czerwca 2017, 17:00
Możliwe może wtedy go sprzedawać pod warunkiem że Real PSG czy inny klub da dużo więcej pieniędzy
0
AC Kamil
AC Kamil
18 czerwca 2017, 17:31
To, że jakiś zawodnik chce odejść, a jego agent załatwia mu transfer nie jest problemem. Chodzi o to, że Raiola naraża Milan na straty i utrudnia zarobienie na zawodniku pieniędzy, których jest on wart. Milan jest w trudnej sytuacji, bo zawodnik ma roczny kontrakt. Nie słyszałem by Mendes wystawił kogoś tak do wiatru jak Raiola zrobił z Milanem w tym przypadku.
1
Maxum
Maxum
18 czerwca 2017, 16:04
Nie macie wrażenia, że Raioli wali sie grunt pod nogami? Mam takie dziwne odczucie, że chłopina nie przewidział iż Milan może postawić weto na jego warunki, oraz tego jak wielkie wiadro pomyj przyjmie on i Gigio w konsekwencji. Fani Milanu i bierni obserwatorzy przyznają racje klubowi, młody na pewno nie spał kilka nocy, brak oficjalnych ofert oraz wizja ławy przez rok, nie mówiąc o "dopingu" który na niego czeka, i zszargane imię to raczej nie to co oboje chcieli osiągnąć. Nie moge się doczekać rozwiązania tej telenoweli, zarówno sprzedaż za wysoką cene, lub opieka Gattuso w primaverze dziko mnie satysfakcjonuje.
3
Rossonero1899
Rossonero1899
18 czerwca 2017, 17:41
Wydaje mi się, że Ivan może go postawić do pionu
0
Lipido
Lipido
18 czerwca 2017, 15:49
Prędzej czy później i tak zostanie sprzedany jeśli jego agentem będzie Raiola. Kiedyś trochę na jego temat poczytałem sobie. Tak w ramach ciekawości to on ściągną nam Franka Rijkaarda do nas. Patrzac na dzień dzisiejszy jeśli dojdzie transfer do skutku to będzie to Manchester United.
0
epl
epl
18 czerwca 2017, 15:42
Z tego co widzę to w temacie Donnarummy jest masa skrajnych emocji.
Ogarnijcie się trochę ludzie. Ja wiem, że jesteście zawiedzeni i czujecie się zdradzeni... ale to nie upoważnia do hejtu czy gróźb. Piłkarz to nie niewolnik tylko człowiek. Podpisuje umowę i jest zobowiązany ją wypełnić. Kilkuletnia umowa to jeszcze nie deklaracja dozgonnej lojalności. Donnarumma póki co wypełnia kontrakt bez zarzutu. Nie pyskuje, nie żąda podwyżki w trakcie kontraktu (jak to np. robił Lewandowski w Borussi), gra najlepiej jak umie (czy jest dobry czy nie to inna sprawa ale akurat nieistotna w tym kontekście).


Póki co wiemy, że odrzucił tę konkretną ofertę kontraktu. Nikt nie mówił że każda oferta Milanu też będzie odrzucona. Kibice też dolewają oliwy do ognia przesadzonymi reakcjami. Nawet gdyby jeszcze chciał zostać w Milanie to taka reakcja z pewnością go w tej decyzji nie utwierdza.

Co do oferty, którą otrzymali - moim zdaniem to co jemu oferowano już było zdecydowanie zbyt wysokie. IMO kontrakt w tej wysokości dla nastolatka demoralizuje i ogólnie "psuje rynek".

W całej sprawie zapewne najwięcej kręci agent. Nie znamy jego umowy z zawodnikiem więc tak naprawdę nie wiadomo kto decyduje i na podstawie czego.

Dziś jest już prawdopodobnie za późno na jakieś sensowne porozumienie (za dużo złych emocji).
Prawdopodobnie najlepszą opcją jest sprzedaż za rozsądną ceną (IMO powyżej 40 mln). Nie ma sensu trzymanie na trybunach za karę. Zawodnik nie zrobił nic takiego strasznego żeby mu niszczyć karierę.
A jak już ktoś zauważył takie "karanie" może nadszarpnąć reputację Milanu i zniechęcić część zawodników.
0
AC Kamil
AC Kamil
18 czerwca 2017, 15:25
głos_rozsądku

Wychodzi na to, że w XXI wieku w cywilizowanym kraju jakim są Włochy mamy do czynienia z niewolnictwem. Dawno takich głupot nie czytałem.
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 15:26
1
głos_rozsądku
głos_rozsądku
18 czerwca 2017, 14:45
Banda gimbusów nadal nie rozumie, że to nie Donnarumma podpisywał kontrakt z Raiolą, tylko jego rodzice. Bo jako 16-latek NIE MIAŁ ZDOLNOŚCI PRAWNYCH do podpisania takiego kontraktu.
Banda gimbusów nadal nie rozumie, że Donnarumma NIC nie może. Bo jak zerwie kontrakt z Raiolą, będzie miał miliony odszkodowania do wypłacenia.
Banda gimbusów nadal nie rozumie, ze Donnarumma ma gówno do powiedzenia, gdzie będzie grał i za ile. Bo o tym decyduje Raiola i rodzice Gigio, którzy są beneficjentami kontraktu.
0
Anonim
Anonim
18 czerwca 2017, 14:49
Czyli wychodzi na to, że nic nie rozumiesz ;)
8
dbmat
dbmat
18 czerwca 2017, 14:57
tak jasne, biedny Donnaruma został przez złego agenta zmuszony do odmowy podpisania kontraktu i przenosin do innego klubu.. Agent reprezentuje tylko interesy klienta a nie decyduje o jego karierze. Chyba, że Gianluigi jest tak bardzo sterowany przez rodziców, a oni chcą jego przenosin do innego klubu.
3
cinassek
cinassek
18 czerwca 2017, 15:14
To to jest kontrakt na pełnomocnictwo cxy na niewolnictwo?
4
Lipido
Lipido
18 czerwca 2017, 15:20
Jest to bardzo prawdopodobne ale sądzę, że chyba się nie dowiemy. Też mam wrażenie, że za wszystkim stoją jego rodzice a obecny kontrakt jest właśnie między nimi, opiekunami prawnymi, a klubem i agentem. Mimo że chłopak wszedł w wiek dorosly. Dziwna rodzina, to co pisano ostatnio na stronie w wywiadzie na temat Interu już jakiś czas temu o tym słyszałem. Wyrolowali obie strony Mediolanu.
0
Zirytowany
Zirytowany
18 czerwca 2017, 13:50
Ważniejsze wydarzenie od konferencji grubego to mecz o 17 naszej nowej perełki czytaj Andre Silvy przeciwko Meksykowi : )
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 13:55
5
swatek
swatek
18 czerwca 2017, 15:12
A jakas polska telewizja relacjonuje ten mecz?
0
Muniek739
Muniek739
18 czerwca 2017, 15:17
Tvp1
0
Bufor85
Bufor85
18 czerwca 2017, 13:23
Chinole do Boju!!:)
2
Mirabelli
Mirabelli
18 czerwca 2017, 13:14
Zapewne Chruma chce się pożalić dlaczego ja i Fassone byliśmy tacy źli itd itd, i dlaczego odmówił
2
ACMati69
ACMati69
18 czerwca 2017, 14:46
Niech ktoś zatrzyma tę karuzelę śmiechu
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 13:08
Pietro Pellegri, 16 letni napastnik Genui, ktory juz zaliczył debiut w Serie A, ma być wliczony w transfer Perina do Milanu.
Genoa chce 15 mln, Milan polowe, a resztę po rozerganiu odpowiedniej liczby spotkan.

Dodatkowo Paletta i Lapadula tez sa mile widzani w Genui ;)

Wiec Gallianiego już nie ma, a my nadal ubijamy interesy z tym klubem...
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 13:09
0
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 13:16
i co z tego? W porównaniu do Gallianiego, chcemy wyróżniających się graczy... Na Perina nie było nas stać w ubiegłych latach, a gość jest na tyle ambitny, że do klubu w którym nie będzie miał pewnego miejsca w bramce nie chciał przejść. Ostatnio wyśmiał zaloty Napoli do niego poprzez Reinę ^^

Dwa jak Inter z Genoi brał Milito i Mottę z Genoi to sięgali po LM ;]
5
tobiasz
tobiasz
18 czerwca 2017, 13:43
Dokladnie jak Vol'jin... nie rozumiem o co Ci chodzi skycalcio...
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
18 czerwca 2017, 22:35
Milan jest konkurencyjny i nie potrzebuje wzmocnień!
0
stary_boss
stary_boss
18 czerwca 2017, 13:02
ciekawe co powie ale Juve chce Szczęsnego , Real De Gea, PSG Oblaka czyli jeżeli tak będzie to tylko United zostaną bez bramkarza ale wątpię aby Mourinho chciał młokosa jako podstawowego bramkarza, robi się ciekawie ale na 99,9 % nie zostanie w Milanie no chyba że u merdasów bo ponoć są zainteresowani ale tam jest Handa ale pożyjemy zobaczymy o 17 będzie że to wszystko wina Milanu etc

jedynie ciekawe kto do Milanu Neto stanowcze i zdecydowane veto zostaje Perin może Scuffet oby nie Casillas
0
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 13:18
pytanie kogo szukamy. Opcji przejściowej i w taniej by potem rzucić all in w Plizzariego, stąd Neto, ale my 10 mln Juve nie chcemy płacić, czy ktoś większy vide Leno ;]
0
deTomasso
deTomasso
18 czerwca 2017, 13:00
Kto by się spodziewał, że przerwa pomiędzy sezonami może być aż tak przepełniona emocjami, tymi pozytywnymi i niestety też negatywnymi.
Najchętniej olałbym wszystkie newsy o Gigim, ale nie da się.
3
ACstach
ACstach
18 czerwca 2017, 12:46
Nic mnie nie obchodzi co tłuścioch ma do powiedzenia. Czekam na słowa kogo innego.
0
radson1406
radson1406
18 czerwca 2017, 12:41
Sytuacja jest dosyc jasna.Raiola boi sie iz Donnarumma naprawde przesiedzi kolejny rok na lawie lub trybunach i w takim wypadku nikt nie da mu takiej gazy jak chcialby grubas.Co wiecej skoro nie bedzie transferu to nie bedzie prowizji dla niego samego.Spodziewam sie iz grubasek zacznie wygrazac Milanowi konsekwencjami jesli to albo tamto ale Milan jest jego pracodawca i to Milan decyduje o jego losach przez kolejne 12 miesiecy.Kolejna sprawa to to co dzieje sie na portalach spolecznosciowych,ktore niszcza reputacje jego klientowi przez co dramatycznie spada jego wartosc na rynku.Kolejny fakt to ten ze zapewne chetni na Donnarumme powoli sie wykruszaja (PSG chce Oblaka,Real De Gee a Juventus jak pozyska Gigio to ten i tak bedzie wrogiem publicznym w Mediolanie).
5
savicevic88
savicevic88
18 czerwca 2017, 12:27
Pewnie wyleje żal do mediów, że biedny Gianluigi musiał przestać korzystać z portali społecznościowych. A tak na poważnie nie wiem czego sie spodziewać. Jak widzę tego osobnika to nie przewiduje nic pozytywnego.
0
matten
matten
18 czerwca 2017, 12:16
Nie spodziewam się niczego pozytywnego po tej konferencji. Zapewne usłyszymy garść banałów, przekłamań i kalumnii pod adresem kibiców i dziennikarzy, którzy "rzucili" się na biednego, nieświadomego, skrzywdzonego przez świat 18latka.
4
plone
plone
18 czerwca 2017, 12:41
dorzuci jeszcze straszenie prawnikami za proby rozmow za jego plecami i wyjdzie z hukiem i marsowa mina
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 12:03
Gigio nic nie mówił przecież, że odchodzi z Milanu :) w czym cale zamieszanie? Powie o tym, to uwierze. Dziś to gdybanie i hipotezy.

Może zostanie, może odejdzie, kto tam go wie :)

Tak czy siak jest wspaniałym bramkarzem i lepszego nie znajdziemy przez najbliższe 100 lat.

Zamiast wylewać hejt, hasztagi robić i prosić by zostal. Schwac dumę w kieszeń i patrzeć na dobro Milanu. Z Gigio w bramce możemy coś osiągnąć, z ciamajdami typu Perin i inne wirtuozy, to możemy sięgnąć dna co najwyżej :)

Gigio proszę zostań z nami, kochamy cie i wybaczamy wszystko.

A jak odejdziesz, to powodzenia w nowym klubie.

Forza Milan!
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 12:05
0
Presidente
Presidente
18 czerwca 2017, 12:07
Żeby było przebaczenie najpierw musi być żal za grzechy :)
7
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 12:15
Fassone na konferencji powiedział, że jest to decyzja piłkarza.
1
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
18 czerwca 2017, 12:17
Chyba Cię ponosi i jak już masz takie bzdury pisać to pisz w swoim imieniu.
"Kochamy Cie i wybaczamy " jakie to żałosne.
7
matten
matten
18 czerwca 2017, 12:17
Mów za siebie, ja go nie kocham i wcale nie chcę, aby tu wracał :)
5
ForzaMercato
ForzaMercato
18 czerwca 2017, 12:19
Agent reprezentuje wole piłkarza. Chciał odejść, w dodatku w taki zdradziecki sposób, a ty go masz zamiar przepraszać? Zero honoru.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
18 czerwca 2017, 12:20
Perin ciamajda? No proszę cię. Jeszcze 3 lata temu najlepszy po Buffonie. Owszem kontuzje go "zniszczyły" ale nadal ma szansę być jednym z lepszych
3
pjotr
pjotr
18 czerwca 2017, 12:25
pewnie chce zostać, a kontraktu nie podpisał, bo zapomniał długopisa xD
0
halogen2000
halogen2000
18 czerwca 2017, 12:34
SKYcalcioTV ja go nie kocham!!!
0
tomhardy22
tomhardy22
18 czerwca 2017, 12:39
Wy dalej bierzecie na powaznie to co on pisze?To sa herezje niskiego sortu.
4
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 12:51
Chciałbym widzieć wasze miny jeśli Gigio zostanie :)
I te wasze wzdychanie ech och ach, jako to on cudowny bramkarz. Nie omieszkam wtedy sie pośmiać z was :)

A jak odejdzie, to trudno, prawdopodobnie odejdzie, ale ja mam nadzieje, że wydarzy się cud i Gigio zostanie o itrze nosa hejterom.

A jak odejdzie to bedzie niesmak do jego osoby i żal, bo choć ma prawo do odejscis, to jednak naiwnie nas w sobie rozkochal.

Życie polega na wybaxzaniu, jesli ktos nie potrafi wybaczać, to nawet nie ma sensu polemizować z takimi ludzmi. Po prostu żal mi takich ludzi zawistnych.
Tu wychodzi wychowanie i charakter. Ale to nie mój problem tylko tych ziejacych nienawoscia do drugiego czlowieka.
0
tober12
tober12
18 czerwca 2017, 12:57
Właśnie wychowanie i charakter tych rzeczy brakło Gigio. Wychowany w Milanie zdradza go i nie ma charakteru tego skomentować wysyła na konferencje Raiolr
1
Zirytowany
Zirytowany
18 czerwca 2017, 13:06
Kochamy Cię? a co on zrobił dla Milanu żeby go już kochać? bronił 1,5 sezonu? bez jaj kolego.
2
stary_boss
stary_boss
18 czerwca 2017, 13:08
wątpię żeby został za dużo jadu się wylało chyba tylko do wypełnienia kontraktu jako rezerwowy a później tylko podbijanie prowizji dla agenta, gaży dla zawodnika oraz kasy za sam odpis tak to będzie wyglądało
będzie miał okazję zobaczyć go w meczy z Czechami w Tychach szkoda tylko że to będą tak złe okoliczności
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 13:13
Ale jak ma komentować? Jest na Euro u21. Nie lezy na bezludnej plaży i nie popija drinków tylko trenuje z kolegami i nie skupia sie na kontraktach. I to mi sie podoba w tym. Skomentuje, spokojnie, dajcie mu czas.
0
Dariusz_W
Dariusz_W
18 czerwca 2017, 13:19
Ale on już podjął decyzję. Zresztą same warunki nowego kontraktu były naprawdę wielkim gestem w jego stronę, bo kto oferuje 18-latkowi taką niebotyczną kasę. Co jeszcze mają zrobić, stadion przemianować ku jego czci? Szefowie oznajmili, że Gigio definitywnie odrzucił kontrakt, zobaczymy co będzie dalej. Kibice go zjedzą, natomiast jeśli on sam będzie utrzymywał formę, pracował na treningach i starał się, to może o czymś świadczyć, ale może również oznaczać, że chce się lepiej zaprezentować potencjalnym przyszłym chlebodawcom. Póki co nie ma sensu się umizgiwać do dzieciaka, bo i tak złożono mu naprawdę bardzo hojną ofertę. Primadonna nie chce, to trudno, nie on jeden jest na boisku. Może zmieni zdanie, ma na to rok, tymczasem na razie zawodnik siedzi cicho, a za niego zabiera głos agent, który już w przeszłości pokazał, że woli prowizję od transferu niż realizowanie woli gracza (Hamsik).
0
Owiec
Owiec
18 czerwca 2017, 13:20
No chyba że przyjdzie Lopes, wtedy nie musi wracać :p
1
SuperSnajper
SuperSnajper
18 czerwca 2017, 13:29
SKYcalcioTV

Piszesz to na serio czy jesteś trollem? Bo mam wrażenie, że robisz wszystko byle iść pod prąd wszystkim a do tego żadnej dyskusji czy argumentów tylko same frazesy. Następnym razem jak wydajesz jakieś osądy to podawaj jakieś argumenty ku temu, bo pare tekstów rzucasz tak kontrowersyjnych, że obawiam się o ich merytoryczne podstawy.
2
tobiasz
tobiasz
18 czerwca 2017, 13:49
SKycalcio jak czytam Twoje komentarze to mam wrażenie, że masz 13-15 lat :) Bez obrazy, ale bujasz w obłokach i to w pod każdym newsem.

---

Co do Gigio, ja już się nawet nastawiłem, że w przyszłym sezonie będziemy mieli KLASOWEGO bramkarza, który nie będzie popełniał tylu błędów co Gigio w poprzednim sezonie. Gigio miał zostać żeby w przyszłości zapunktować, stać się legendą klubu, taka inwestycja w przyszłość. Teraz mam wątpliwości czy po tym całym szumie chciałbym aby został legendą klubu.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 14:43
Wyrażam swoje zdanie na ten temat. Noe intetesuje mnie czy ktoś sie zgadza czy nie zgadza. Na tym polega posiadanie własnego zdania. Nawet jesli wszyscy sa innego to kazdy ma prawo myśleć inaczej.

Mnoe natomiast śmieszą wasze komentarze kompletnie bez argumentów, i to one sa na poziomie 15 latka.

Oczywiście licze sie z tym, ze nikomu sie nie podoba to ci pisze, ale nie zalezy mi by miec tu kolegów i kolo wzajemnej adoracji. Bede wyrażał swoje zdanie, nawet gdyby mnie wszyscy tu cisneli bo nie mylę tak jak wy. Nie jestem głupim baranem by iść tam gdzie inne barany idą stadem.

Wielokrotnie przetaczalem logiczne argumenty. A argumenty innych? Cytuje: noech siedzi rok na trybunach i żałuję. Wybaczcie, ale tylko idiota albo dzieciak może tak napisać.

Szkoda ze tak malo osób boi sie wyrazic prawdziwe zdanie. Ja sie nie boję i zawsze wyrazam. Po prostu większość komentarzy na ten temat nie ma żadnych logicznych argumentów.
0
Zuber
Zuber
18 czerwca 2017, 14:43
Przecież ten typ nigdy nie podaje żadnych argumentów, starczy go dobrze wypunktować w kilku zdaniach i znika nie odpowiadając albo pisząc dalej swoje frazesy, w które wierzy tylko on sam. Druga sprawa jak można pisać kochamy Cię i wybaczymy wszystko XD, myślisz że on wchodzi na stronę i czyta twoje posty? Do tego jest prorokiem, który wie co będzie przez najbliższe 100 lat. :)
2
SuperSnajper
SuperSnajper
18 czerwca 2017, 14:59
SKYcalcioTV

No to tak. Po pierwsze miłoby było jak byś w takich dyskusjach pisał nick osoby do której sie odnosisz. Ciężko się domyslec komu odpowiadasz. Po drugie możesz mieć swoje zdanie jak najbardziej. Nie chcę wprowadzać tutaj jakiejś cenzury, ale od bardzo kontrowersyjnych poglądów do zwykłego trollowania jest cienki krok a trolling już podlega karze. Powtórze jeszcze raz: nie chce wprowadzać cenzury, ale skoro masz swoje zdanie (i to zwtykle inne niz 95% użytkowników) to miłoby było widzieć jakie argumenty za tym przemawiają. Chyba sam wolisz nie być postrzegany jako mierny troll.

Co do samej kwestii to nie będe drązyć wszystkiego co tu napisałeś, ale mam jedno pytanie: dlaczego uważasz Perina za ciamajde? Czekam na odpowiedź, pozdro
0
Owiec
Owiec
18 czerwca 2017, 15:09
Poza tym, bardzo prosze nie pisz w imieniu innych kibiców bo co jak co ale nie każdy dzieli twoje poglądy i tekst "kochamy cie i wybaczamy wszystko" aż razi w oczy
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 15:29
Owiec, Ok :) tu masz rację.

Snajper, Perin to byl kiedys wielki talent, ale przez kontuzje jego kariera stoi w miejscu. Coś jak z Pato.
Dziś jedt sredniakiem, Gigio nr 2 w kadrze.
Ciamajdami nazwanie to zle określenie. Chodzilo mi o zwykłych sredniakow, ktorzy nie pasuja do nowego Milanu. Ale jesli przyjdzie to bede mu życzył dużo zdrowia i pożytku z niego.
To jest niespelnionym talent, umiejętności ma, ale zdrowia nievma, a lata lecą, ma jiz 25 lat i nadal Genoa.
1
SuperSnajper
SuperSnajper
18 czerwca 2017, 16:54
SKYcalcioTV

No i to rozumiem. Uważasz, że przez kontuzje nie pasuje do obcenego Milanu. Szansuje takie zdanie i po częsci sam podzielam. Po prostu uważam, że Milan porządnie go przebada pod tym względem a do tego taka kontuzja powtarzająca się u bramkarza to była anomalia. Bronić dalej potrafi i może być głównym konkurentem dla Gigio do następstwa Buffona.
1
Arcadias
Arcadias
18 czerwca 2017, 11:49
No to czeka nas gadka-szmatka. Pewnie niejednokrotnie usłyszymy o przywiązaniu Gigio, o jego miłości do klubu, o chamskim zachowaniu kibiców, o tym że zarząd za bardzo naciskał i innych takich duperelach. Osobiście nie spodziewam się usłyszeć nic konstruktywnego, co wpłynęłoby na moje postrzeganie całej sprawy.

Może i wybaczyłbym Gigio jego zachowanie ale tylko w przypadku gdy zwolniłby Raiolę, podpisały kontrakt na normalnych warunkach i przede wszystkim przeprosiłby wszystkich za swoje gówniarskie zachowanie.
3
expert
expert
18 czerwca 2017, 11:47
Każdy krzyczy, że odchodząc z Milanu nie pojedzie na Mistrzostwa Świata. Bzdura totalna. On ma dopiero 18 lat ! Takich imprez przed nim będzie jeszcze wiele ! Miał prawo zrezygnować z kontraktu i nie powinniśmy na nim wieszać psy dopóki wszystko się samemu nie wyjaśni. Czekam na zabranie głosu przez Gigiego a dopiero potem dokonam samosądu.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 czerwca 2017, 12:10
Dollarumma stracił głos
0
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 12:11
rok stagnacji, może być dla niego bolesny w skutkach... Taki przykład Scuffet, wbił się do jedenastki Udine, a potem jak stracił je na rzecz Karnezisa to już nie wrócił do składu ...
0
18 czerwca 2017, 11:43
Gruby przyjdzie zamówi mega hawajską na grubym cieście po czym zacznie:
"Oni śmieli pośpieszać biednego Gigio, najwierniejszego kibica Milanu - nie możemy z nimi współpracować"
Po tej wypowiedzi nastąpi przerwa na dwa kebaby i później dalej będzie opowiadał swoje bajki.
4
So_Cute257
So_Cute257
18 czerwca 2017, 11:46
Podobno Lapadula umie robić kebab. To pewnie spisek.
0
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 11:38
Na bank zacznie gadać, że nowi właściciele i projekt, nie są przekonujący. Nic nie wie o Chińczykach i cała sprawa z przejęciem Milanu, trwała za długo, co wzbudziło w nim wątpliwości. Jako agent i nowa rodzina Donnarummy, chce dla niego najlepiej i wolałby poczekać do zimy, kiedy okazałoby się, czy nowy projekt, stworzony przez Fassone i Mirabelliego (do których również ma zastrzeżenia, czyt. nie chcą sypnąć kasą) jest godny Gianluigiego... Zacznie też pewnie gadać, że już nie mają wątpliwości, że postąpili słusznie, po tym jak nowi właściciele mieli powiedzieć, że Donnarumma rok spędzi na trybunach. Zacznie grozić sądem bla bla bla.

Prawda jest taka, że jeśli Milanowi szłoby bardzo dobrze, to w zimie stwierdziłby, że lepiej poczekać do końca sezonu, by przekonać się czy klub dostanie się do LM. Jeśli Milan dostałby się do tych rozgrywek, to stwierdziłby, że Donnarumma jest już dojrzałym piłkarzem i w każdym klubie sobie by poradził, a jest dużo zespołów, które mogą zagwarantować jego klientowi lepsze warunki do rozwoju. Wtedy już mógłby wcisnąć Donnarummę gdzie by tylko chciał, czyli temu kto da najwięcej, a Milan nie miałby już nic do gadania.
5
Dariusz_W
Dariusz_W
18 czerwca 2017, 13:27
Zgadzam się. Prawda jest taka, że agentowi zaświeciły się oczka na myśl o prowizji od transferu i teraz staje na głowie, byle tylko storpedować przedłużenie kontraktu, bo wtedy dostanie ułamek tego, co zgarnąłby od sprzedaży. Młody równie dobrze może być totalnie skołowany całą tą sytuacją i przytłoczony presją zarówno agenta, jak i rodziny, której też zapewne odbiło, gdy wyobrazili sobie tę furę forsy, jaką młody będzie dostawać. Po prostu Raiola chce się obłowić przy wykorzystaniu zawodnika, a nawet jego kosztem.
0
Cycu_AC
Cycu_AC
18 czerwca 2017, 11:35
Gigio się nie wypowie bo jest na zgrupowaniu jego psim obowiązkiem jest żeby na tych sprawach się skupiać.
0
Presidente
Presidente
18 czerwca 2017, 11:42
A decyzje podjął nagle? Zaraz po przylocie do Krakowa? Jest coś takiego jak Facebook - oświadczenie. Powinien być przygotowany na wyjaśnienia i jego PSIM obowiązkiem jest osobiście wytłumaczyć kibicom decyzję.
3
Cactus
Cactus
18 czerwca 2017, 11:28
Pewnie będą brednie o naciskach ze strony nowego zarządu, o ocenianiu projektu sportowego, o wiarygodności Chińskich właścicieli i inne głodne kawałki, które w oczach naiwnych kibiców będą miały usprawiedliwić Donnarume.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 czerwca 2017, 11:52
Będzie wręcz mówił o zamachu na praworządność i demokrację;)
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
18 czerwca 2017, 11:26
To chyba Dollarruma powinien się w tej sprawie wypowiedzieć?
0
Ucash333
Ucash333
18 czerwca 2017, 11:23
W niedzielę- jak Papież
rotfl
7
przemek.kili
przemek.kili
18 czerwca 2017, 11:28
mistrz hahahaha
0
Marcinek
Marcinek
18 czerwca 2017, 11:23
Czy tylko mi wydaje sie dziwne, że decyzje podjęto akurat jak Donnarummy nie ma? Bo coś tu śmierdzi przypalonym tłuszczem....
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 11:23
0
Woolfik92
Woolfik92
18 czerwca 2017, 11:28
Donnarumma nie mógłby wyjść spokojnie na ulicę gdyby był obecnie w Mediolanie.
1
Bartuś
Bartuś
18 czerwca 2017, 11:30
Po prostu Raiola kazał mu się nie wtrącać albo rozmawiali telefoniczne np;Słuchaj Donna nie chcą dać tych 10mln
- Dobra to nie podpisujemy za jakieś grosze grał nie będę a herbów do całowania cała masa na świecie.
2
Dariusz_W
Dariusz_W
18 czerwca 2017, 13:29
Nie zdziwiłbym się, gdyby się po wszystkim okazało, że młody nawet nie wiedział, co się dzieje, bo żył tylko turniejem.
1
AC Kamil
AC Kamil
18 czerwca 2017, 11:19
Zrobi ofiarę z Donnarummy i tyle.
1
Woolfik92
Woolfik92
18 czerwca 2017, 11:15
Kogo to obchodzi? Niech się Donnarumma wypowie, chyba potrafi mówić?
4
Kris82
Kris82
18 czerwca 2017, 11:14
Nie dostałem dość dużej prowizji więc namówiłem młodego żeby nic nie podpisywał?
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI