Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan pracuje nad... przedłużeniem kontraktu z Donnarummą

20 czerwca 2017, 16:27, cinassek Aktualności
Milan pracuje nad... przedłużeniem kontraktu z Donnarummą

Włoskie media nie mają wątpliwości - po bardzo gorących dniach w kwestii Gianuigiego Donnarummy, idą kolejne wydarzenia związane z tym piłkarzem. Milan widzi pewne pole do wznowienia rozmów z 18-letnim bramkarzem w temacie przedłużenia przez niego umowy. Na ten moment wszystko wydaje się bardzo delikatne, zwłaszcza po mocnych słowach Mino Raioli i Marco Fassone, o których było głośno w mediach. Według Corriere della Sera, poważnie nad przystaniem na propozycję rossonerich zaczął myśleć sam zawodnik. Po atakach w mediach społecznościowych i zostaniu obsypanym w Krakowie fałszywymi dolarami przez członków Milan Club Polonia, piłkarz nie chce stać się symbolem gracza myślącego o korzyściach materialnych i zrywającego z uczuciami, jakimi darzy klub. Obecnie w zawieszeniu są wszelkie negocjacje Milanu dotyczące pozyskania nowego bramkarza...


R E K L A M A





50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2017, 00:41
Ja się niestety obawiam że to może być dalej częśc gry Rioli:
(Gigi: wiesz... to powiedz im że się dalej zastanawiasz, i coś wymyslimy), co Milanowi z tych rozmów? tyle że Riola dalej będzie zyskiwał czas, a Milan go tracił... tak jak przez ostatnie dwa czy szesc miesiecy. Milan nie kupi w porę godnego następcy... "a bo Gigio może wróci..." (Perin już ponoć czeka do odejscia Gigio, zeby sie zgodzic na Milan)

Ktoś myśli że Donnarumma jeszcze pogra w Milanie dłużej niż rok? o ile w ogóle rok.., jak on miałby teraz grać z taką presją... jeden błąd i po nim, że niby mógłby na ławce wylądować z decyzji Montelli? ..niestety ale Riola nie dość że zniesławił swojego podopiecznego to odebrał mu szansę na pozostanie w Milanie na dłuzej (i to się powtórzy), czyli osiagnął dokładnie to co chciał, co 3/4 lata będzie sprzedawał Donnarummę i zgarniał prowizje, czy to z Realu, czy za pare lat z Manchesteru, Bayernu... Gigio żadną ikoną żadnego klubu nigdy nie zostanie, Sacchi dobrze to ocenił... być moze własnie przez tą łatkę potencjalnej ikony w wieku 18 lat, to wszystko się wydarzyło...

Kompletnie nie widzę mozliwości rehabilitacji Gigio w Milanie, nie wierze żeby teraz podpisał 5 letnią umowę z Milanem, czy ktoś wierzy w to że wezmie mniej kasy? czy że zerwie z Riolą? czy ze ten by mu na to pozwolił? bez procesów?.. etc.. wolne żarty, on odejdzie... najpozniej w styczniu, juz sam Gigio w Krakowie mówił (jak mu Riola przykazał) że nie rozumie pośpiechu że chciałby do listopada! sie zastnawiać...

Jedyna rozsądna opcja dla Milanu jest taka sama jak była o momentu nie przedłużenia umowy, czyli sprzedać go jaknajszybciej, jaknajdrozej ... nic już po nim w Milanie, niestety.. teraz tylko będą dalej gierki słowne "komu mniej zalezy na kasie" "bezcenny etc" czyli w praktyce kto zatrzyma zimną krew dłużej żeby dostać więcej.. Milan musi mieć nowego bramkarza godnego tego nowego projektu, na tyle charakternego żeby przebił Gigio.. i dał radę w LM za rok, dwa... (Perin pasuje jak ulał, z Plizzarim w tle)...

Na ratunek "finansowy" może przyjśc tylko Real, który albo da 30mln za syna marnotrawnego, ale zgodzi się na jakąś wiązaną transakcje z Jamesem, to jedyna opcja żeby nikt za bardzo więcej nie tracił twarzy... Riola osiągnął to co chciał kosztem Gigio (który może to ogarnie za pare, parenascie lat), a Milan przegrał... dużo... i Fassone to wie. Transakcja wiazana z Jamesem ostudziła by emocje i żale (nasze), Kluby teraz rzucają takie hasła 100mln za Belottiego, 80 za Jamesa, a koniec końców pewnie wzieli by 60 czy 50.. z bonusem w postaci Donnarummy.

Od dziś pojawiły się niusy że 80 mln za Jamesa ponoć przyjęte od Milanu, tylko że James chce do United (bo mają LM...) dlatego dalej to się będzie ciągnąć... jak MU go oleje, to pewnie przyjdzie do Milanu za 50mln euro, i Donnarumma pójdzie w rozliczniu (wartośc ok 30) - nie widzę innej rozsądnej opcji w której wszyscy wyszli by obronną ręką. Już pomijając ten bałagan.

Ciao! Gigio! i powodzenia w Realu.. czy tam Manchesterze.. nić więcej. Perin do Milanu.
0
matten
matten
21 czerwca 2017, 07:37
"Kompletnie nie widzę możliwości rehabilitacji Gigio w Milanie, nie wierze żeby teraz podpisał 5 letnią umowę z Milanem, czy ktoś wierzy w to że weźmie mniej kasy? czy że zerwie z Riolą? czy ze ten by mu na to pozwolił? bez procesów?"

Teoretycznie jest taka możliwość. Donnarumma mógłby dogadać się z Milanem, że podpisze nowy kontrakt na określonych warunkach, a klub weźmie na siebie wszelkie koszty związane z "uwolnieniem się" od jego agenta.
Całą sytuację można by było sprzedać jako "sukces", bo nie dość że udałoby się zatrzymać przyszłą "legendę" w Milanie, to na dodatek pozbyto by się agenta-mąciciela.

Moim zdaniem klub powinien sprzedać Donnarummę za 30 mln do Realu, bo pieniądze na ulicy nie leżą, a poza tym szkoda marnować rok kariery chłopakowi. Obawiam się jednak, że pan Fassone będzie kombinował i spróbuje podpisać z młodym Włochem nowy kontrakt, aby potem móc go sprzedać za większe pieniądze, ale nie wiem czy się na tym nie przejedzie...
0
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2017, 21:10
Zgoda, z tym że do tej pory nie było żadnego znaku od strony Gigio bądz jego rodziny, że Riola coś zrobił nie tak... oni powtarzają jego wersje - wczoraj i dziś. Jeszcze pare dni temu, sam to pisałem że Milan powinien spłacić Riolę (żeby ominąć sądów, choć pewnie nie ma ostępnego od kontraktu), jednak komentarz Gigio z Krakowa mnie zbulwersował do końca. Czyli że on chciałby się zastanawiać spokojnie do pazdziernika/listopada... :-/ to dla mnie brzmi jak zwykły cynizm (jezeli rzeczywiscie to powiedział) oraz to że nie ma szans na zmianę agenta, tylko obaj dalej grają na zwłokę.. zwodząc Milan... że "a może jednak zostanę". Oczywiscie dla Fassone przełuzyć kontrakt nawet o rok, to była by wygrana i uniknięcie straty dziesiatek milionów euro, ale chyba nie tylko o to chodzi... ja myslałem ze jednak on w Milanie trochę jeszcze pogra, trzymając z Roilą (a nie zapowiada sie że miałby się od niego odłączyć) to jesy i będzie niemożliwe niezaleznie od przedłużenia umowy...
0
expert
expert
20 czerwca 2017, 21:30
Hahahaha wspomnicie moje słowa że gnoj wyszedł ze strony naszego zarządu a nie samego zawodnika.

Myślę że ten zbyt pochopny samosad spowoduje że Gigi nawet nie usiądzie do rozmów i odejdzie do Realu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 czerwca 2017, 22:15
Radzio czy to Ty?
0
Cactus
Cactus
20 czerwca 2017, 22:49
Możesz przedstawić jakieś konkretne dowody na poparcie tezy, czy po prostu bredzisz?
2
sardyna72
sardyna72
20 czerwca 2017, 20:46
Na opaske trzeba sobie zasluzyc .Tez uwazam ze cala sytuacja moze zle wpynac na reszte druzyny zaczna sie gadki lepsi i gorsi .To nie wrozy nic dobrego a skoro brat grubego jedzie do polski czyli Gigi chce moze i zostac gruby teraz stoi pod sciana ale nie sadze zeby zerwal z nim Gigi umowe i po sezonie odejdzie ale za okazala sumke .
0
sardyna72
sardyna72
20 czerwca 2017, 19:15
Jesli komus wydaje sie ze zerwie konrtakt z grubym i jest po sprawie jest w bledzie dlaczego?To proste gruby nie da sie latwo wykiwac wie ile Gigi warty jest rozwiazanie jest takie ze klauzula bedzie taka jaka wystawi Milan mysle ok 50-60 mln i po sezonie pojdzie w ten sposob zamknie sie saga .Tylko ucierpi Gigi bo jesli pusci babola unas kibice zaraz mu wsio przypomna ze robi to celowo z gory wspolczuje chlopakowi.
1
dbmat
dbmat
20 czerwca 2017, 18:41
jeżeli przedłuży kontrakt to pewnie zostanie sprzedany, jak nie teraz to zimą.
1
blackburn
blackburn
20 czerwca 2017, 19:02
Być może, ale cytując słowa Fassone "za taką kwotę, na jaką jest wyceniany zawodnik"
1
dbmat
dbmat
20 czerwca 2017, 19:57
@blackburn - zapewne tak i nie byłbym zły gdybyśmy go komuś upchnęli za dobry grosz. Pieniędzy na odradzający sie Milan nigdy za wiele.
0
blackburn
blackburn
20 czerwca 2017, 21:07
Na CM jest news o tym, że "podobno" jest oferta wymiany James-Donna. Oferta bardzo kusząca gdyby była oficjalna, ale z drugiej strony ... to jest nasz Gigio, chodź swoim milczeniem w tym cyrku zranił wiele czerwono-czarnych serc, to przed ostatecznym osądem wolałbym aby w końcu zabrał głos, jest to NAM absolutnie winien!
0
Adamek189
Adamek189
20 czerwca 2017, 18:39
Dobrze że raiola się spalił na oczach całego świata. Wszyscy zobaczyli że ma w dupie dobro zawodnika (1 skład w Klubie Macierzystym który za rok regularnie będzie grał w Lidze Mistrzów, 3-ci kontrakt bramkarski na świecie w wieku 18 lat, brak bariery językowej, blisko rodziny oraz pełne wsparcie Klubu i Kibiców) tylko kasa z prowizji w głowie. To może być początek jego upadku............ i tego Wszystkim Wam życzę i sobie też :)
14
jacekk553
20 czerwca 2017, 18:35
Pytanie jak na taki obrót sprawy zareaguje reszta drużyny. Jeżeli po tej całej akcji chłopak dostanie 5 mln, czyli jeśli się nie mylę obecnie najwyższą pensję w składzie, to może bardzo negatywnie wpłynąć na atmosferę w szatni i postawę pozostałych piłkarzy. Ewentualna oferta kontraktu powinna zawierać niższe zarobki, w okolicach 3 mln, Raiolę należy zwolnić. Mimo wszystko Gigio nie może wrócić jak rozkapryszone dziecko i od razu dostać wszystko na co ma ochotę. Gdyby jednak został, to na gorszych warunkach niż było to proponowane, a jak udowodni że jest tego godny, to za parę lat może dostać nawet 20 mln rocznie, jeśli klub będzie na to stać.
3
Adamek189
Adamek189
20 czerwca 2017, 18:49
z tą podwyżką do 20 mln to przegiąłeś ale propozycja 3 mln teraz i zrezygnowanie ze świni to było by pełne wyrażenie skruchy przez dolara i wszystko zostało by mu przebaczone.
2
jacekk553
20 czerwca 2017, 18:59
Tak, wiem, że te 20 mln to strasznie dużo, ale to są niestety kwoty, jakich już teraz domagają się topowi piłkarze, a takim ma szansę stać się Donnarumma. Myślałem o tym raczej w kontekście nowego kontraktu dla Gigio za jakieś 10 lat, jeżeli wytrzyma tyle w klubie, więc sytuacja bardzo hipotetyczna i chyba mało prawdopodobna. Nie jestem zwolennikiem takich kwot, ale cóż, świat idzie do przodu, to nie moje pieniądze, a każdy z nas chciałby taką pensję, wiec nie mamy nic do gadania. 20 mln to niedługo może być standard piłkarzy najlepszych, bez których wygrywanie trofeów będzie niemalże niemożliwe.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 czerwca 2017, 22:18
^
To już jest standard. Messi na nowej umowie ma mieć 40mln...
0
acmti__
acmti__
20 czerwca 2017, 18:21
Jak przedłuży kontrakt to chyba do końca życia będzie sobie pluł w brodę w związku z tym całym zajściem.
Jestem bardzo ciekawy co do oferty zarządu, pieniądze pewnie zaoferują mu takie same, ale co z opaską?
Szczerze mówiąc to byłem zaskoczony, gdy usłyszałem że zarząd proponował Donnarumie opaskę kapitana, za młody jest siurek na takie sprawy, kto go będzie słuchał... Teraz po tej całej aferze to chyba sprawa powinna być jasna i mam nadzieję, ze opaski nawet nie powącha.
1
Owiec
Owiec
20 czerwca 2017, 18:10
Jeśli jednak przedłuży kontrakt to maksymalnie 2mln/sezon. Cierp ciało jak się chciało. Poza tym, opaska kapitana powinna zostać usunięta z oferty przedłużenia kontraktu.
Edytowano dnia: 20 czerwca 2017, 18:11
3
Cesash
Cesash
20 czerwca 2017, 18:21
Polać temu Panu.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
20 czerwca 2017, 18:31
Kweatia opaski w ogole nie powinna byc zawarta w umowie. O tym kto ja nosi decyduje trener a nie jakis zapis w kontrakcie.
4
Owiec
Owiec
20 czerwca 2017, 20:09
Nie trzeba lać, jestem jeszcze niepełnoletni, spokojnie :D
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
20 czerwca 2017, 18:09
Wlasnie tak myslalem, że to cale obrzucenie dolarami moze nawet wplynac na jego pozytywna decyzje :) moze to kibice przyczynia sie do tego? To byl dobry pomysł z tymi dolarani :)
0
mufi
mufi
20 czerwca 2017, 18:05
sprawa jest jasna ! Gigi zrywa umowę z Raiolą, Milan płaci odszkodowanie i tyle, podpisuje z nami nowy kontrakt (ale cholera, żeby dostawał, aż tyle ?) koniec sagi :) trzeba myśleć o 10, a nie o pierdołach :)
0
20 czerwca 2017, 17:49
Jedno wiem na pewno. Trzeba unikać jakichkolwiek interesów z Raiolą, jeśli to możliwe...
4
FaNaTyK
FaNaTyK
20 czerwca 2017, 17:48
Mi jest obojętne kto będzie bronił w przyszłym sezonie. Wiem tylko że będzie to dobry bramkarz.
1
Mirabelli
Mirabelli
20 czerwca 2017, 17:42
Dużo tych odcinków, aż mnie głowa od tego boli, może ktoś ma coś?
1
blackburn
blackburn
20 czerwca 2017, 18:50
No ja mam pomysł, kolejny transfer.
0
savicevic88
savicevic88
20 czerwca 2017, 17:37
Podpisał pakt z diabłem. Raiola zapewne zakazał mu publicznych wystąpień. Jestem ciekaw na jakich "warunkach" związany jest Gigio z salcesonem.
1
Czpien
Czpien
20 czerwca 2017, 17:35
Ostrzeżenie za wulgaryzm

SS
Edytowano dnia: 20 czerwca 2017, 18:18
2
skoropian
skoropian
20 czerwca 2017, 17:41
Też tak uważam. Szanowałem naprawdę tego dzieciaka za to że obnosił się miłością i szacunkiem dla czarno- czerwonych barw. Ale przez ostatnie dni przekreślił swoją karierę w ACM.
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
20 czerwca 2017, 17:35
Niech zarząd robi to co uważa za dobre. Na razie wszystko wygląda dobrze transfery są przemyślane, mam nadzieję, że z Gigio też postąpią mądrze.
Wiem, że to Sci-fi ale teraz jeżeli Gigio chce przedłużyć kontrakt to niech przedłuża ale podwyżkę do tych 4-5 mln dostaje dopiero od następnego sezonu, to pokazałoby czy Gigio naprawdę chce zostać w Milanie. Brzydkie w stosunku do niego i nierealne ale chciałem się z wami tym podzielić.
1
Boro
Boro
20 czerwca 2017, 17:12
Wydaje mi się że za kulisami może toczyć się taka gierka czyli żeby donnarumma nie siedział​ za karę na ławce to podpiszę kontrakt i zostanie sprzedany za lepsze pieniądze.
0
sardyna72
sardyna72
20 czerwca 2017, 17:11
Chyba juz nikt nie wierzy jego niewinnosc.Real wypiol sie bo to powazny klub i oni tez niechca smrodu.Dwa jak mowie gruby wiele stracil juz Gigi tez nawet jesli zostanie bedzie to ciezki czas dla niego.
0
sardyna72
sardyna72
20 czerwca 2017, 17:05
50 baniek klauzuli i gitara wowczas niech sobie idzie.wszystkie strony zadowolone gruby wie ze jak teraz straci nikt powazny juz nie bedzie z nim gadal.
0
Cesash
Cesash
20 czerwca 2017, 17:04
Brak ofert dollarku? Nie uśmiecha się siedzieć na trybunach za takie grosze? Szkoda mundialu? Więc jednak kochamy znowu Milan?

Nie wierzę ani w jego niewinność, ani w miłość do Milanu.
8
Muniek739
Muniek739
20 czerwca 2017, 16:59
Raiola nie chce stracić reputacji, że został załatwiony przez Milan, bo potem każdy bedzie stosował te same sztuczki na nim. Próbuje teraz załatwić to polubownie
1
savicevic88
savicevic88
20 czerwca 2017, 16:57
Przyszłość Donnarummy odc. 57
1
Cesash
Cesash
20 czerwca 2017, 17:05
Zapowiada się na kolejną modę na sukces.
0
przemek.kili
przemek.kili
20 czerwca 2017, 16:50
Z tymi dollarami... To tylko ja uważam za lekko nie smaczne?
Inna sprawa ze może i skuteczne.
3
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
20 czerwca 2017, 17:00
Tylko Ty i SkyCalcio
13
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
20 czerwca 2017, 17:39
Akcja z dolarami MCP była bardzo udana, bo nikomu krzywdy nie zrobiła a w sposób wymowny ukazała Dannarummie opinię większości Milanistów nt. jego współpracy z Raiolą i do tego rozsławiła polskich kibiców Milanu. Jeśli Donnarumma jednak podpisze nowy kontrakt, to ja jestem w stanie jako człowiek miłosierny przebaczyć mu to zamieszanie. Musimy mieć też świadomość, że on ma 18 lat i jest jeszcze bardzo podatny na wpływ rodziny i cynicznych krętaczy takich jak Raiola.
6
ziggy
ziggy
20 czerwca 2017, 20:35
Też tak uważam, czekam tylko na opinie, że to dzięki MCP Gigio podpisał kontrakt (jeśli mam nadzieje do tego dojdzie). Niektórzy zapominają, że ten chłopak ma 18 lat!! Pomyślcie co sami byście wtedy zrobili w tym wieku, mając agenta który wam mąci w głowie!
Wszystko co wiecie to tylko to co piszą w prasie i w internecie. Gigio się póki co nie wypowiada, jest skupiony na turnieju. Trochę radzę z chłodniejszą głową oceniać dzieciaka!!
0
SuperSnajper
SuperSnajper
20 czerwca 2017, 16:48
Jak przedłuży kontrakt, żeby dostać klauzule np. 50 mln i odejść za rok to dla mnie szkoda zachodu. Jak faktycznie będzie chciał zostać to jestem na tak!
2
ACstach
ACstach
20 czerwca 2017, 16:56
Dokładnie. Łaski bzy. Wiadomo każdy popełnia błędy, ważne żeby umieć się do nich przyznać i znać słowo "przepraszam".
0
sardyna72
sardyna72
20 czerwca 2017, 16:42
Ja sadze ze to gruby boi sie o swoja reputacje.Milan to marka pomimo ze gramy gorzej to jednak marka wie ze nie wygra z klubem .Wiec skonczylo sie straszenia a zaczelo myslenie co moga stracic.
0
savicevic88
savicevic88
20 czerwca 2017, 16:55
Raioli nie obchodzi reputacja. Ma ją gdzieś. Suma na koncie ma się zgadzać.
1
Dariusz_W
Dariusz_W
20 czerwca 2017, 17:06
W tym cały szkopuł, że jeśli on się okaże słaby, to później sumki wpływające na jego konto z tytułu prowizji mogą być znacząco mniejsze i może być ich mniej ...
0
Dariusz_W
Dariusz_W
20 czerwca 2017, 17:42
Obawiam się, że reputacja Raioli jako człowieka już dawno osiągnęła poziom wodorostów... Temu cynikowi chodzi tylko o pieniądze. On nie przejmuje się takimi sprawami jak etyka zawodowa... Jeśli chodzi jednak tylko o opinię skutecznego agenta, jaką powszechnie ma, to na sprawie z Donnarummą może wiele stracić...
Edytowano dnia: 20 czerwca 2017, 17:44
0
Owiec
Owiec
20 czerwca 2017, 16:37
Trzeci wyraz od końca ma błąd

Czyżby Gigio zachował godność? Jestem ciekaw co z tego wyjdzie
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI