Zdaniem Milan News, aby zachęcić ponownie do przyjścia na stadion kibiców Milanu, sama zmiana własności klubu nie jest wystarczająca. Była potrzebna rewolucja wewnętrzna, przede wszystkim w sektorze technicznym drużyny.
Dziesięciu nowych zawodników kupionych do tej pory przez nowe kierownictwo, jeszcze dwa lub trzy nabytki przed końcem sierpnia i naprawdę wielkie ambicje spowodowały dobre wyniki już w pierwszym dniu sprzedaży karnetów. Jak pisze La Gazzetta dello Sport, to już wielki boom kampanii 2017/2018. Mówi się o rekordowych liczbach po paru godzinach sprzedaży. Entuzjazm kibiców wzrósł jeszcze bardziej po ostatnim ''capolavoro'' Fassone i Mirabellego, a mianowicie po przejściu do Milanu Leonardo Bonucciego.
Według doniesień, po pierwszym dniu sprzedaży kupno karnetów jest już o dziesięć razy większe niż w zeszłym roku. Zakłada się, że ostateczna liczba osiągnie 30-40 tysięcy kibiców. To ogromna zmiana od 43 tysięcy sprzedanych karnetów w sezonie 2007/2008 po ostatnim triumfie w Lidze Mistrzów, do 16 tysięcy z zeszłego roku.
A co do tematu to tak też się spodziewałem. Po latach upadków większość kibiców teraz popadła w huraoptymizm(ja tez) i ludzie się palą myśląc o nowym sezonie. Sam nie kupowałem nic ze sklepu ACM od 3 lat a teraz na pewno będzie koszulka Bonucciego i może kogoś jeszcze :)))