Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Cutrone imponuje, klub się zastanawia [SONDA]

23 lipca 2017, 14:22, cinassek Aktualności
Cutrone imponuje, klub się zastanawia [SONDA]
Czy jesteś za tym, aby Patrick Cutrone pozostał w Milanie na sezon 2017/2018?
Tak 81.71%
Nie 18.29%
246 oddanych głosów

W ostatnim czasie, zwłaszcza po dwóch golach w sparingu z Bayernem Monachium, głośno zrobiło się o Patricku Cutrone. Kontrakt 19-letniego napastnika z Milanem wygasa za rok, ale - jak podkreślają włoskie media - klubowi w ciszy udało się już dojść do porozumienia w sprawie jego przedłużenia. Można się więc spodziewać, że w nadchodzącym tygodniach Włoch podpisze nową umowę z ekipą z San Siro.

Do wyjaśnienia i tak pozostaje jednak jego najbliższa przyszłość. Początkowo wydawało się, że Cutrone wyląduje na wypożyczeniu. Najgłośniej w tym kontekście było o rocznych przenosinach do Hellasa Werona. Teraz jednak, pod wpływem postawy młodego piłkarza w okresie przygotowawczym, sztab szkoleniowy rossonerich na czele z Vincenzo Montellą zastanawia się, jaką podjąć decyzję wobec gracza pochodzącego z Como. Sam piłkarz po meczu z Bayernem wyraził nadzieję na pozostanie w szeregach Milanu na nowy sezon.

Jeśli Cutrone nie zmieniłby klubu, o miejsce w składzie na pewno rywalizowałby z Andre Silvą. Na tę chwilę możliwe jest jednak sprowadzenie do zespołu kolejnych dwóch nowych napastników - Nikoli Kalinicia oraz jeszcze jednego, być może głośnego nazwiska z topu - Pierre-Emericka Aubameyanga lub Andreę Belottiego. Czy w takim wypadku 19-latek nie ryzykowałby rzadką grą w zespole Milanu?

Zachęcamy do wzięcia udziału w sondzie załączonej do tekstu.


R E K L A M A





41 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adi_avanti
adi_avanti
24 lipca 2017, 11:01
Odpowiedź jest zależna od sytuacji z innymi napastnikami.

Ja nie sprowadzałbym Nikoli Kalinica. Już wolałbym zostawić Baccę jako trzeciego (1. Aubameyang, 2. Silva). Wtedy Cutrone zaliczyłby u mnie kilka mniej ważnych spotkań jako czwarty. Sprzedałbym Nianga i w życiu nie przyszłoby mi do głowy sprowadzenie Boriniego...

Natomiast w obecnej sytuacji gdzie Cutrone ma być 6 albo 7 napastnikiem oddałbym go jednak na wypożyczenie. Mimo, że ta formuła w ogóle się nie sprawdza. Nasi najlepsi juniorzy przepadają gdzieś w kiepskich klubikach i nigdy nie osiągają poziomu konkurencyjnego dla podstawowych graczy AC Milan. Może gdyby taki Aubameyang swego czasu z juniorów został cierpliwiej wprowadzany do dorosłej piłki mielibyśmy genialnego wychowanka.
0
Lipido
Lipido
23 lipca 2017, 20:53
Do Atalanty. Ciekawa pomoc , może coś nastrzelac.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 lipca 2017, 21:16
Cornelius, Petagna, Ilicić no faktycznie pograłby tam, będąc na zwykłym wypożyczeniu
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 lipca 2017, 20:12
Oczywiście że wypożyczenie. Tutaj nawet nie ma się co zastanawiać, chłopak ma potencjał i trzeba to wykorzystać, w takim wieku liczy się tylko regularna gra, oglądanie kolegów, z ławki rezerwowych nauczy go gry w piłkę, tyle co nas przed telewizorami, więc nie rozumiem argumentów, że lepiej dla jego rozwoju aby u nas został. Na szpice można ustawić Boriniego i Nianga od biedy kontuzji.. także nie ma sensu go kisić. Juventus od razu Zaze dał na wypożyczenie, później jak się ograł dostał szansę w Juve, nie do końca wypaliło ale był już na tyle dobry, że sprzedali go za 20 mln i to jest przykład jak się powinno postępować z młodymi piłkarzami. Zresztą my nie mamy ani pieniędzy, ani czasu, aby uczyć młodego grać, niech błędy popełnia w innych zespołach a do Nas wróci jako gotowy "produkt".
Edytowano dnia: 23 lipca 2017, 20:13
2
dejtfid1899
dejtfid1899
23 lipca 2017, 19:56
Moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, w primce już pokazywał, że będzie z niego solidny napastnik. Nawet pomimo przyjścia dwóch nowych graczy do napadu mielibyśmy 4 napastników, gramy na 3 frontach (Serie A, LE, Puchar Włoch). Do tego zawsze może dojść jakaś kontuzja i wtedy znów zmiana taktyki i gra jednym napastnikiem gdybyśmy zaczęli grać na dwójkę?
Cutrone imponuje nie tylko instynktem, ale i dojrzałością na boisku. Jak już kiedyś pisałem gwarancji gry na wypożyczeniu nie dostanie nigdzie, a więcej nauczy się od gwiazd które mogą nas jeszcze zasilić oraz walczących o CL i triumf w LE, niż od piłkarzy starających się utrzymać w Serie A. Poza tym może jego forma jeszcze bardziej eksploduje i okaże się lepszy niż np Silva, czy Kalinić (który pewnie do nas trafi) i może Monti zacznie stawiać na niego, czym odpłaci strzelając ważne gole. Nie jest powiedziane, że doświadczenie i wiek jest gwarancją sukcesu, młodzi zawodnicy też potrafią grać przykładów są dziesiątki: Rashford, Mbappe, Dembélé, Alli, Asensio itp.
Moim zdaniem na wypożyczeniu Cutrone się zmarnuje jak Mauri w zeszłym sezonie. Albo Milan wraz z Montim zaryzykują i dadzą mu pograć parę spotkań z tymi słabszymi plus końcówki 10-15min, aby pokazał na co go stać, albo na wypożyczeniu się zmarnuje, bo co jak co, ale nie mamy przyjacielskiego klubu w Serie A który ogra nam piłkarza i będzie na niego stawiał w ponad 20 spotkaniach w sezonie.
3
Addrian
Addrian
23 lipca 2017, 19:40
Nie. Dlaczego? Bo gość ma potencjał. Nie będę się podniecał jednym udanym meczem z dobrą drużyną, dlatego jestem za tym by poszedł na wypożyczenie do średniaka Serie A i grał w podstawowym składzie. Chłopak musi grać dużo, a w Milanie na chwilę obecną raczej nie pogra zbyt wiele. No chyba, że będziemy grali dwoma napastnikami, wtedy okej, niech zostanie bo dostanie sporą ilość minut.
0
Rabrams102
Rabrams102
23 lipca 2017, 20:31
A powiedz ilu naszych talentów powróciło z wypożyczeń i gra w pierwszym składzie?
0
Addrian
Addrian
23 lipca 2017, 21:59
A powiedz gdzie napisałem, że na bank będzie kiedyś topowym piłkarzem? Napisałem, że musi się rozwijać bo ma potencjał, a żeby się rozwijać musi dużo grać. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Ale skoro chcesz tak bardzo znać odpowiedź na swoje pytanie to proszę bardzo. Póki co jest to Niang. Do zestawu mogę dorzucić Palettę. Ale teraz czekaj bo idzie bomba. SUSO! Dziękuję, dobranoc.
0
Enter10
Enter10
23 lipca 2017, 19:39
Ja jestem za tym zeby tacy pilkarze jak Locatelli, Cutrone czy Calabria dostawali jak najwiecej szans w Milanie.
1
milan2002
milan2002
23 lipca 2017, 18:33
W każdym razie powinien być nie na sprzedaż!
0
hunter7
hunter7
23 lipca 2017, 18:25
Wypożyczyć na sezon do innego klubu serie A, który zagwarantuje mu grę w podstawowym składzie.
Edytowano dnia: 23 lipca 2017, 18:27
1
Orzelek79
Orzelek79
23 lipca 2017, 17:54
Ma duży potencjał , musi grać więc musi iść na wypożyczenie ( kontakt bym przedłużył) .Po skompletowaniu napastników nie będzie dla niego miejsca.
0
Leonardo 22
Leonardo 22
23 lipca 2017, 16:46
Wypożyczyć do Serie B, na pewno znajdzie się chętny, dla chłopaka to najlepsza opcja.
1
Bynek
Bynek
23 lipca 2017, 16:38
Zobaczyć co pokaże do końca mercato, jeśli utrzyma zbliżony poziom to powinien zostać i dostawać szanse. Widać, ze chce grać, walczy, zależy mu, a załóżmy sytuacje, że mamy Silve, pan X jest kontuzjowany a Bacca jednak został i strzela fochy jak to on. Zdecydowanie powinniśmy młodego ogrywać, a jeśli nie da rady to wypożyczyć zimą. Może się okazać, że mamy tu wielki talent do pary z Silvą, a nasze wypożyczenia jakoś tak słabo działają. Wiecznie wypożyczany Ely kariery nie zrobił, to samo póki co Mauri. Musimy wprowadzać młodych do składu, wywalimy 25 mln za Kalinicia a okaże się, że kogoś lepszego mamy w składzie za free.
0
matten
matten
23 lipca 2017, 17:45
Nie ma co generalizować. Wypożyczenia działają różnie na różnych zawodników. Suso i Niang po wypożyczeniach wrócili do nas silniejsi. Jednemu się powiodło i zadomowił się u nas w pierwszym składzie, drugi nadal szuka swojego miejsca w wielkiej piłce.
0
Bynek
Bynek
23 lipca 2017, 19:32
Okej, Suso tak, ale czy Niang stał się dobrym zawodnikiem to można się spierać. Dla mnie to przeciętniak bez głowy z potencjałem. Jasne, że różnie bywa, ale piekło by mnie oglądanie jak Cutrone ładuje bramy w Serie B, a my nie daj Boże, mamy problem w formacji ataku. Po moich wypowiedziach tutaj, można stwierdzić, że jestem przeciwny sprowadzaniu napastników na siłę, a jeśli Kessie dalej będzie tak grał to i do pomocy nie ma potrzeby. Już teraz mamy problem z umieszczeniem wszystkich w wyjściowej 11. Ale wiadomo, mogę się mylić, koniec końców liczy się tylko dobro klubu, jeśli będą wyniki to mogą wydawać nawet i 500 mln co rok :) Pozdrawiam
0
Vol'jin
Vol'jin
23 lipca 2017, 16:06
W teorii powinien grać by się rozwijać. Jeśli chcemy zrobić to bez wykupu to jakiś klub w Serie B i tyle. Bo dla klubu z Serie A stawianie na gracza wypożyczonego zaczyna mijać się z celem po połowie sezonu, bo na grzyba ci zawodnik, którego w nowym sezonie nie będzie a cele klubowe są zrealizowane/lub pewny spadek.

Można robić wypożyczenia z prawem wykupu/odkupem i zawodnik ma większe szanse na rozwój tak jak Roma zrobiła z Pellegrinim na przykład. Gracz się rozwinął Sausoolo dostało za to prowizję. Ale lepszy pomysł to dawać kary pienieżne bo gracz X się nie przebił na wypożyczeniu xD
0
PanX
PanX
23 lipca 2017, 16:06
Zależy od transferów. Jeśli ściągniemy dwóch środkowych napastników, to zabraknie dla niego miejsca i wypożyczenie będzie najlepszym wyjściem.
Edytowano dnia: 23 lipca 2017, 16:07
0
matten
matten
23 lipca 2017, 15:54
Jak dla mnie powinien iść na wypożyczenie do jakiegoś klubu, gdzie będzie miał szansę na regularne występy. Nawet jeśli nie uda nam się zakontraktować kogoś pokroju Aubameyanga czy Belottiego, to nie sądzę, aby Cutrone zdołał wywalczyć miejsce w pierwszym składzie kosztem Kalinića. Oczywiście dużo zależy od tego jakim systemem będziemy grać, ale na ten moment wiele wskazuje na to, że będzie to ustawienie z jednym napastnikiem.
0
mrkojiro
mrkojiro
23 lipca 2017, 15:45
Z jednej strony może się na treningach uczyć od klasowych zawodników. Z drugiej natomiast wejdzie maksymalnie w kilku meczach na 10-15 minut. Trudny wybór. Jeden mecz formy na cały sezon nie czyni. Nie mam zdania. Trudno podjąć tu decyzję.
0
bebok40
bebok40
23 lipca 2017, 15:26
W sondzie jestem na tak, ale musi mieś szanse na grę w przeciwnym razie wypożyczenie do klubu Serie A z klauzulą gwarantująca grę w pierwszym składzie. Oczywiście przedłużenie kontraktu jak najbardziej na tak.
4
Funnyv2
Funnyv2
23 lipca 2017, 15:22
Fajnie jakby został kibicuję mu..
0
jarek2572
jarek2572
23 lipca 2017, 15:09
Ściągnąć kogoś z topu ( nie mylić z Kalinic) i przejść na dwóch napastników to by ni było głupie. Chłopak jest młody, głodny gry trzeba dać mu szansę. Jest duża szansa że wypali a to by było piękne jak by młodzian wszedł z buta do pierwszego składu.
0
Woolfik92
Woolfik92
23 lipca 2017, 15:13
Dawno nie mieliśmy tak młodego zawodnika, który wykazywał wielki talent i przy okazji był skuteczny. Ostatni, którego pamiętam to El Shaarawy gdzie zdobył w debiutanckim sezonie jakieś 16 bramek. Bardziej jednak liczyłbym na Andre Silve o ile będzie grał w pierwszym składzie.
0
Woolfik92
Woolfik92
23 lipca 2017, 14:55
Jeśli przyjdzie Belotti lub inny napastnik z topu (nie Kalinic tylko naprawdę z wysokiego topu) to Cutrone powinien iść na wypożyczenie. Jeśli przyjdzie tylko Kalinic to Cutrone może zostać bo potrzeba nam 3 napastników.
2
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 15:03
Tylko że skośnoocy chcą kupić prawdziwą, medialną armatę do ataku. Czy według nas to potrzebne to nie ważne. Chodzi o hajs i rozgłos. Także taki Patryczek Cutrone musi iść gdzieś pograć na wypożyczeniu.
0
Woolfik92
Woolfik92
23 lipca 2017, 15:10
Przecież właśnie to samo napisałem...
1
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 15:31
Serio? Nawet nie czytałem co tam piszesz.
0
BadMad
BadMad
23 lipca 2017, 16:18
Po co pisać odpowiedź na koment którego się nie czyta ?
7
Matim
Matim
23 lipca 2017, 14:53
Jak dla mnie powinien zostać. Na tę chwilę mamy dwóch napastników - Silva i Cutrone, a Silva może grać też na skrzydle. Nie jest też powiedziane, że będziemy grali 4-3-3 bo możemy grać na dwóch napastników. Oprócz ligi będziemy mieli także LE oraz Puchar Włoch, co przy dobrych wiatrach może dać ponad 50 meczów w sezonie. Regularna gra w średniaku Serie A da mu 38 meczów i nie jest powiedziane, że będzie cały czas grał. Moim zdaniem lepiej, żeby został i pewnie dostanie szansę w jakichś 20 meczach (jak się będzie dobrze spisywał to może i będzie ich więcej), ale patrząc na poziom zawodników z jakimi będzie rywalizował na treningach to zyska na tym więcej niż na wypożyczeniu.
1
magneto
magneto
23 lipca 2017, 14:57
I to jest myślenie co niektórych. Silva może grać na skrzydle. Tylko po co jak to jest środkowy napastnik? Zawodnik powinien grać tam gdzie da najwięcej drużynie. Nie róbmy tak jak MU gdzie z typowych "9" robią skrzydłowych.
1
Matim
Matim
23 lipca 2017, 14:59
Dlatego napisałem też, że możemy także grać na dwóch napastników :)
0
Presidente
Presidente
23 lipca 2017, 14:39
Trudna sprawa. Pamiętam też przypadek Petagni, który z City strzelił, ale od tamtego czasu było raczej cicho o nim. Cutrone to może i fajny grajek, ale staram się dystansować i moim zdaniem powinien iść na wypożyczenie do Serie B. No chyba że Silva Kalinić i na ławce Cutrone. Wtedy może coś minut dostanie.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 lipca 2017, 14:28
Pozostanie Cutrone to byłby błąd. I to spory. Chłopak ma potencjał, ale potrzebuje gry. Napastnik, niczym bramkarz, musi czuć piłkę. My prawdopodobnie nowy sezon zaczniemy z trzema napastnikami. Gdybyśmy ciągle grali dwoma, czwarty byłby koniecznością. Jeżeli jednak wymiennie będziemy stosować taktyki i grać także jednym napastnikiem, to wtedy czwarty gracz większość sezonu spędziłby, grzejąc ławkę. Ktoś może powiedzieć, że Cutrone będzie dostawał szanse. Jest to prawdopodobnie słuszny wniosek. Ale granie ogonów mu niewiele pomoże. Z kolei pełne, 90-minutowe występy pomogą mu oszlifować swoje umiejętności. Dużo lepsza byłaby dla niego opcja wypożyczenia do SPAL czy jakiegoś klubu z Serie B, gdzie grałby całe mecze, niż granie u nas ogonów od czasu do czasu.
1
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 14:32
Dokładnie. Będzie Silva, Kalinic i jakaś jeszcze armata. To będzie 3 napadziorów. Nawet jak zagramy z dwójką w ataku to zawsze Borini jest. Po to gość kupiony. Do rotacji na skrzydło i szpicę. Także chłopak niech idzie gdzieś na wypożyczenie pograć.
0
Rabrams102
Rabrams102
23 lipca 2017, 14:35
A ile tych talentów których wypożyczyliśmy dziś gra w Milanie ? Od kogo maja sie uczyć jeśli wypożyczymy go np do kogoś z dołu tabeli albo jakiegoś 2 ligowca ?
5
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 15:00
Rabrams102

To według Ciebie lepiej żeby gnił na ławce i grał na konsoli w chacie?
0
Rabrams102
Rabrams102
23 lipca 2017, 16:01
Bakuto a kto powiedział ze ma gnić na ławce ? Uważam ze powinien grać ogony a tym bardziej w tych meczach gdzie wygrywamy.
0
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 18:02
Rabrams102

I co mu te ogony dadzą? Zatrzyma się w rozwoju. Taki Kalinic może wejść na ostatnie 20 minut.
0
savicevic88
savicevic88
23 lipca 2017, 14:24
Aubameyang to na razie abstrakcja więc jestem za tym żeby został.
0
Bakuto
Bakuto
23 lipca 2017, 14:24
Sondy żadnej nie widzę. Ale chłopak musi iść na wypożyczenie. Silva, Kalinic i ktoś jeszcze? Chłopak nie powącha murawy. Wypożyczyć nawet na 2 lata.

Edit: Okej sonda jest :)
Edytowano dnia: 23 lipca 2017, 14:25
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI