Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE #29 [20:05]: Sosa chce zostać w Milanie

29 lipca 2017, 08:10, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE #29 [20:05]: Sosa chce zostać w Milanie

[8:15]: Jak informuje argentyńskie źródło - TyC Sports - Boca Juniors jest zainteresowane pozyskaniem Jose Ernesto Sosy, który jednak chciałby jeszcze przez rok występować na europejskich boiskach. Jego kontrakt z Milanem wygasa wraz z końcem czerwca 2018 roku.

[8:16]: Również Sportitalia wspomina, iż Jose Sosa jest na wylocie z klubu i jego przygada w Mediolanie dobiega końca.

[8:20]: Odejście Jose Sosy i trudności napotkane w rozmach z Bayernem ws. Renato Sanchesa powodują, że wciąż możliwy jest transfer na San Siro Milana Badelja, podaje ta sama stacja. Chorwata ceni sobie Montella. Tymczasem MilanNews informuje o zmianie agenta przez pomocnika Fiorentiny. Jego interesów nie reprezentuje już Dejan Joksimović, a Alessandro Lucci.

[8:25]: Według dziennika La Stampa, Gabriel Paletta jest o krok od przenosin do Torino. Przed środą, kiedy to Byki wyjeżdżają na zgrupowanie do Austrii, powinno dojść do oficjalnego potwierdzenia transferu.

[8:40]: Torino chciałoby pozyskać Patricka Cutrone, donosi Tuttosport.

[8:46]: Milan pracuje nad obniżeniem wymagań Bayernu Monachium, który - jak twierdzi La Repubblica - oczekuje za wypożyczenie Renato Sanchesa 8 milionów euro oraz kolejnych 40 milionów w związku z obowiązkiem wykupu.

[9:01]: Sportitalia podaje, że Milan wciąż rozgląda się także za piłkarzami, którzy mogą stanowić o jego sile za kilka lat. Najnowszy pomysł Massimiliano Mirabellego nazywa się Edgar Elizalde. Oferta za 17-letniego obrońcę Pescary opiewa na płatne 100 tysięcy euro wypożyczenie z opcją zatrzymania piłkarza na stałe po zapłaceniu dodatkowego miliona.

[9:05]: Nie udało się sfinalizować wypożyczenia Davide Di Molfetty do Cremonese. Piłkarz wrócił do Milanello, gdzie będzie trenował oczekując na kolejne oferty.

[15:10]: Negocjacje w sprawie Renato Sanchesa postępują ze strony Milanu bardzo spokojnie, ale do gry w celu pozyskania Portugalczyka może się włączyć także Chelsea - informuje La Gazzetta dello Sport.

[15:27]: Torino chce sprowadzić Gabriela Palettę już do środy, 2 sierpnia, kiedy to wyjeżdża na zgrupowanie. Jak pisze La Gazzetta dello Sport, obrońcę na przeprowadzkę do Piemontu stara się przekonać osobiście trener Byków, Sinisa Mihajlović. Piłkarz ma także propozycje z Fiorentiny i Genoi.

[16:06]M'Baye Niang ciągle jest łączony przez La Gazzetta dello Sport z Torino. Jeśli Francuz - wciąż niepewny swego pozostania w Milanie - ostatecznie jednak odejdzie, to chętnie trafiłby ponownie pod skrzydła trenera Sinisy Mihajlovicia.

[20:05]Favio Bilardo, agent Jose Sosy, dla MilanNews: "Naszą intencją jest zostać w Milanie. Doniesienia o Boca to trochę kłamstwo. Nikt z tego klubu do nas nie dzwonił. Sosa chce zostać w Milanie. To prawda, że nie można wiedzieć, co się wydarzy do końca sierpnia, ale wolą jest pozostanie w Milanie. Zawsze takie było".


R E K L A M A





122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Morata1993
Morata1993
30 lipca 2017, 06:34
Wolałbym żeby odszedł Monto a Sosa został. Na rezerwie się przyda.
0
ACstach
30 lipca 2017, 02:41
Belotti plus Krystyna i zamykamy okienko. ^^
0
Rakusz
Rakusz
30 lipca 2017, 06:04
Krystyna z gazowni?
2
ACstach
30 lipca 2017, 09:03
Najbardziej prawdopodobna;)
0
ACstach
30 lipca 2017, 10:13
I żebyś nie myślał że ja coś ten tego, jaja sobie robie.
0
Nesta_13
Nesta_13
30 lipca 2017, 01:13
Zdecydowanie za dużo połączeń z Torino. Będzie Belotti :D
0
Pikolo1899
Pikolo1899
30 lipca 2017, 02:19
Właśnie oglądam Real -Barca i tam nie ma Krystyny,myślę,że możemy się przyzwyczajać do jego wyglądu w naszej koszulce :D
0
milan2002
milan2002
30 lipca 2017, 00:36
Jeśli chodzi o Torino to serce mówi 100mln za Nianga! Jednakże, rozum podpowiada, że trzeba się go pozbyć i zarobić, Tak więc kasa na stół Panie Cairo.
2
Toxer
Toxer
30 lipca 2017, 00:20
Sosa z roli zmiennika jest zadowolony, nie wymaga być w pierwszej 11 także się przyda. Jego pensja tez nie jest zbyt wysoka co jest dużym plusem
0
blazejmilan
blazejmilan
29 lipca 2017, 23:55
Ludzie, przestańcie hejtować tego gościa. On jest lepszy od Monto, powinien grać trochę wyżej, a serducho zawsze zostawiał na boisku. Kasy wcale wielkiej nie bierze i jeśli zagramy w LE to z pewnością nam się przyda.
1
Mateusz1899
Mateusz1899
29 lipca 2017, 23:24
Sosa prawdziwy Milanista :)!

0
JanekACM22
JanekACM22
29 lipca 2017, 22:47
Sosa out,nie ma innej opcji jak nie to zesłać do drugiej drużyny i tyle.Sanchez za tyle pieniędzy nie ma opcji,koleś nic nie pokazał w sezonie żeby płacić takie pieniądze,kot w worku.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 23:17
Porównanie statystyk z całej kariery:
Zawodnik: ilość występów; bramki; asysty.
Sosa: 365; 45; 82
Montolivo: 474; 33; 36

I teraz powiedz mi jak można Sosę, który co gołym okiem widać jest piłkarzem ofensywnym wystawiać na pozycji DP i na tej podstawie oceniać jego grę? Tu aż się prosi żeby grał wyżej. Wystaw Bacce w pomocy to zobaczysz największe drewno świata.
6
Pikolo1899
Pikolo1899
29 lipca 2017, 23:45
grzesiek ma rację Sosa jest ofensywnym zawodnikiem a u nas z braku laku chcieliśmy z niego zrobić registę.Odbiór u niego do bani ale sam czytałem po paru meczach...yyyy Sosa lepszy niż Manu bo gra fajną piłkę do przodu.A czemu a właśnie temu,że on jest ofensywnym zawodnikiem.Dobrze w roli registy to on się spisywał ze słabymi drużynami.
1
JanekACM22
JanekACM22
29 lipca 2017, 23:55
Co nie zmienia faktu że out:-D
0
Pikolo1899
Pikolo1899
30 lipca 2017, 00:13
Janek a czemu?Ktoś ostatnio napisał ,że w dupach się po przewracało od chińskich pieniędzy( pro po C
0
Pikolo1899
Pikolo1899
30 lipca 2017, 00:16
cd (nie wiem czemu mi ucięło :) )a pro po Costy gdzie napisałem,że byle nie on.Sosa-tak naprawdę na swojej pozycji nie dostał szansy(dodatkowo grał w słabym składzie-Costa cham i tyle w temacie
0
JanekACM22
JanekACM22
30 lipca 2017, 00:18
Nie widzę tego zawodnika w nowym Milanie,po prostu
0
radson1406
radson1406
30 lipca 2017, 00:57
Nie pamietam ile zarabia Sosa ale przyszedl do nas za stosunkowo niskie a w naszych obecnych warunkach smieszne pieniadze.Zapewne przyda sie zawodnik,ktory bedzie mogl zalatac dziury w pomocy w przypadku absencji kolegow z zespolu.Nie mowie oczywiscie o meczach z Juventusem czy Interem ale moze byc przydatny z rywalmi z dolnej polki.Wydaje mi sie iz jesli nie ustawimy go na pozycji na jakiej zagral chocby w meczu z Fiorentina to przy wsparciu Biglii i Kessie moze okazac sie wartosciowym zmiennikiem.

Oczywiscie jego wola i pozycjia moze sie jeszce zmienic wraz z rozwojem mercato.Miesiac czasu to wciaz bardzo duzo na to aby wzmocnic zespol o kolejne postaci.Poczekamy zobaczymy.
0
Zielony2009
Zielony2009
29 lipca 2017, 22:34
Zarobki Sosy to 1.5mln wierząc google. Ile byście chcieli zapłacić pensji jednemu z lepszych w lidze Tureckiej? Toż byle słabiak ma 2 bańki jak przejdzie na Zachód.

To, że jest pijawką to też nietrafione, bo na pewno znalazłby klub, który by mu więcej zapłacił.

Po za tym ktoś musi zostać w tej pomocy, Monto drewno, Berto przepłacony, Loca i Mauri nieopierzeni. To cały sezon mamy grać Kessim i Biglią? Zwłaszcza, że zanosi się, że będziemy ciągle tłuc 4-3-3.
10
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
29 lipca 2017, 22:05
Sosa - typowa pijawka, która dostała ofertę życia w Mediolanie. Właśnie tacy zawodnicy powinni być przestrogą i dla Gallianiego, i dla naszych nowych szefów.
1
Gattuso28
29 lipca 2017, 22:09
Poziom Montolivo.Jeden lepszy w ataku,drugi w odbiorze.
0
Sloma31
Sloma31
29 lipca 2017, 22:39
Wolę jego niż Montolivo. To ten drugi powinien być przestrogą. Sosa ma jakiś tam dribbling do przodu i dobre podanie.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 22:45
Gościa który nie chce wracać do kraju z którego uciekł w trosce o rodzinę nazywasz pijawką, spoko. On miał z Turcji oferty lepsze finansowo więc coś ta Twoja teza nietrafiona.
0
Vol'jin
29 lipca 2017, 22:56
pijawka która obniżyła pensje byleby uciec z Turcji to pijawka xD no w sumie idąc retoryką Błaszczaka toć to zarobkowy imigrant :)
2
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
29 lipca 2017, 23:08
A tu od razu o zarobkach. Mówię ogólnie - na jego miejscu sporo piłkarzy wolałoby życie w mieście mody, gdzie można znaleźć wszystko, czego dusza zapragnie i żyć, jak król. Piłkarzom zależy nie tylko na kasie za grę. jest jeszcze rodzina i sprawy życiowe. A chłop swój wiek ma i wątpię, żeby wykazywał większe ambicje do gry o najwyższe cele.
0
MariuszR06
MariuszR06
29 lipca 2017, 23:21
Sosa...Najbardziej niedoceniany zawodnik..Nigdy nie zagrał na swojej pozycji w Milanie...Swietny przeglad pola.Przerzuty,prostopadłe piłki...Grzesiek pl ,88 wcześniej dał wyczerpującą moim zdaniem odpowiedź.Sosa nie jest yaki zły...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 23:27
No i co w tym złego? Ma obowiązujący kontrakt o pracę na to ją wykonuje. A skoro zostaje zamiast iść na lepszy hajs to widocznie jakieś tam ambicje jeszcze ma.
Niektórym to się wydaje, że przeprowadzka co 2 lata do innego kraju z całą rodziną to żaden problem. Dziecko gdzieś musi chodzić do szkoły, jak mu co chwilę będziesz zmieniał kolegów i kulturę to się na nim też odbije. Sam zresztą napisałeś, że takie sprawy mają wpływ to czemu go nazywasz pijawką? Gość chce zadbać o rodzinę, pograć jeszcze rok u nas i wrócić do ojczyzny. Jako zmiennik się przyda.
2
Fushnikov
Fushnikov
29 lipca 2017, 21:31
I to jest Milanista a nie jakieś "poczekajmy do końca euro"
3
Sloma31
Sloma31
29 lipca 2017, 22:41
Polać mu
0
dejtfid1899
dejtfid1899
29 lipca 2017, 20:53
Sosa jak widać pijawa, bo rozumiałbym jeszcze jakby coś tam grał i trzymał jakiś poziom, ale on nie nadawał się momentami w poprzednim sezonie nawet na ławkę. Wiem, że nie grał na swojej pozycji, ale mało dawał ekipie. Nigdy nie gryzł trawy, częściej widać było brak zaangażowania. Po prostu jest bo Milan płaci. dobrze, że jeszcze tylko przez rok i wypad. W turcji zarobi mniej to po co ma tam wracać.. w sumie gracz którego oddałbym nawet za darmo byle nie płacić jego pensji. W jego miejsce Badelj i byłoby fajnie jeśli chodzi o pomoc na ten sezon.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 lipca 2017, 20:58
Milan Badelj za Montolivo. Liczę bardzo na taką zamianę. A Sosa to nie ta pozycja. Czemu Sosa pijawka? Gość jest jeden sezon u nas i jak miał grać to grał. Nawet nie na swojej pozycji. Nie mówię żeby został, bo jak będzie jakaś oferta to do odstrzału. Ale skoro Sosa to pijawka to nie wiem kim było 20 milionowe widmo.
3
Vol'jin
29 lipca 2017, 21:13
W turcji zarobi mniej to po co ma tam wracać..

No ten tego, ale Sosa w Besiktasie miał lepszy kontrakt niż w Milanie. Tylko przestraszył się puczu w Turcji
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 lipca 2017, 21:22
Panie to są bzdury. Sosa wcale nie był najgorszym zawodnikiem. Nawet powiedziałbym, że jeśli chodzi o pomoc to się wyróżniał. Na ławkę to jest dobry zawodnik, skoro kuco odszedł to sosa może zostać. Badelj to poziom Sosy. Jak kogoś sprowadzać to np. Benassiego. Zamiana Badelj za Sosę to zamiana w stylu Kalinić za Baccę, czyli kompletnie bez sensu.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 21:33
Badelj w ofensywie nie da nawet 50% tego co Sosa. Najbardziej niedoceniany gracz Milanu moim zdaniem. Nie jest zbawicielem ale w przeciwieństwie do Montolivo potrafi zagrać świetnie crossa i nie boi się prostopadłych podań i ma dobre wrzutki z wolnych. Na rotację się przyda, na słabszych przeciwników ligowych wystarczy i będą mogli odpocząć inni.

Warunkiem jest żeby Montella go ustawiał w ofensywie a nie uczył 32 latka pozycji registy, na której nigdy nie grał. Takie eksperymenty można robić z 19-latkiem a nie gościem który za 2-3 lata będzie kończyć karierę.
Edytowano dnia: 29 lipca 2017, 21:35
3
ACstach
29 lipca 2017, 21:51
Z Sosą to jest własnie dziwne. Turki dawały mu o wiele więcej hajsu, a mimo to zdecydował się zostać tutaj jak an razie. Nie on pierwszy i zapewne nie ostatni, jednak w ostatnich latach to kasa sprawiała (kontrakt), że było się milanistą z krwi i kości. Teraz dochodzą na szczęście już inne czynniki.
0
Sloma31
Sloma31
29 lipca 2017, 22:37
Bzdury gadasz...
0
Vol'jin
29 lipca 2017, 22:38
@AcStach

najprawdobobniej chodzi o sytuację polityczną w Turcji dlatego nie chce wracać ^

0
ACstach
29 lipca 2017, 23:23
Vol'jin

To na pewno główny powód. Ale zobaczymy, może ktos go przekona.
0
Sloma31
Sloma31
29 lipca 2017, 20:48
Jeżeli chce wypełnić kontrakt do końca to niech to zrobi. Wolę jego niż Montolivo i cenię go bardziej niż Pana Balonika. Dla mnie na ławkę może być.
0
Zimer9009
Zimer9009
29 lipca 2017, 20:21
Ten wysyp komentarzy pt. " CR w Milanie" to pokłosie bajkopisarstwa takich portali jak WP czy coś mnie ominęło ?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 20:25
Nie ma dolnego limitu wieku do założenia konta ;)
1
krzys 2001
krzys 2001
29 lipca 2017, 20:26
no może nie do końca??
0
ACstach
29 lipca 2017, 20:27
Stawiam na Onet.
0
Gattuso28
29 lipca 2017, 20:42
No też czytam te zacne komentarze o CR7 w Milanie i zgłupiałem trochę.Żadnego newsa nie ma na ten temat(albo ślepy jestem)a już mu pensje ustalają.
0
ACstach
29 lipca 2017, 20:05
Za Sose była jedna bardzo dobra oferta z Turcji o której tutaj pisano. Pewnie było też więcej. Ehh ewidentnie nie chce mu się tam wracać, a meeeega szkoda.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 19:31
Ludzie o czym wy piszecie? Jeden z 2 najlepszych piłkarzy globu miałby odejść z obecnie najlepszego klubu (biorąc pod uwagę wyniki sportowe, marketingowe itd) do Milanu, który gra "tylko" w LE i jeszcze obniżyć pensję? Dla niego mimo korzystnej umowy dotyczącej praw do wizerunku byłby to ktok w tył gdyby nie grał przez rok w LM.

Nie żartujcie nawet, ten transfer nie ma szans. Najmniejszych.
Albo podajcie chociaż 1 powód dla którego miałby do nas przyjść.
3
ACstach
29 lipca 2017, 19:32
Nie do ogarnięcia jest to podobnie jak ogrom Wszechświata:)
0
grayman88
grayman88
29 lipca 2017, 19:49
Bo juz zdobył wszystko co było do zdobycia? Obronił lige mistrzow, w drodze 5złota piłka, mistrz europy, piłkarz całkowicie spełniony zawodowo, nowe wyzwanie....
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 20:00
Gość, który w każdym wywiadzie podkreśla, że chce być zawsze najlepszy przyjdzie grać u nas i mieć pewne, że nie wygra przez to Złotej Piłki ? Jakby chciał nowego wyzwania to by poszedł do MLS. Tam by marketingowo budował swoją markę.

Oczywiście, żeby nie było to bym pił 3 dni po takim transferze, ale jako człowiek twardo stąpający po ziemi wiem, że szanse na to są bliskie zeru.
Edytowano dnia: 29 lipca 2017, 20:05
3
ACstach
29 lipca 2017, 20:07
grzesiekpl88

To by przebiło Bonucciego o lata świetlne:D Ale bądźmy "trzeźwi"" jeszcze!
0
krzys 2001
krzys 2001
29 lipca 2017, 20:14
pamiętaj że Milan nie ma wcale gorszej histori niż Real
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 20:23
ACstach
To byłby najgorzej drugi transfer lata (jesli Neymar pójdzie za te 222mln do PSG), o ile nie największy biorąc pod uwagę kogo byśmy kupili.
Krzys
To wiadome, ale sportowo przejście z Realu do Milanu na chwilę obecną to 2 kroki w tył niestety.
1
Rocker
Rocker
30 lipca 2017, 01:15
Krzys 2001

Tylko, że historia nie gra na boisku...
0
krzys 2001
krzys 2001
29 lipca 2017, 19:16
jedno co bym chciał bym zobaczyć to miny Judaszy po transferze Krystyny do Nas
0
Presidente
Presidente
29 lipca 2017, 21:43
"Judasze" to pewnie mają bekę z takich komentarzy. Po co łazić na strony Intery czy Juve i czytać ich komentarze, jak mamy własne "kwiatki" :)
1
ACstach
29 lipca 2017, 19:01
"Troche" drogo. Jednak ceny są teraz wywrócone do góry nogami, a będzie pewnie jeszcze gorzej. Ehh co to sie porobiło...
0
krzys 2001
krzys 2001
29 lipca 2017, 18:40
Jeśli Krystyna dołączy do Milanu to będzie hitowy transfer ale w marketingu to będzie bomba atomowa
Ja pamiętam jeszcze czasy jak Gulit przychodził za rekordową sumę ale wtedy nie liczył się marketing
Edytowano dnia: 29 lipca 2017, 18:44
0
Pikolo1899
Pikolo1899
29 lipca 2017, 16:54
Krysia do Milanu to byłby hit :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 lipca 2017, 15:43
Nasze dyrektorki mogły by pomyśleć nad ciekawszymi alternatywami sanchesa np. Jankto przy użyciu naszego szrotu mógłby zostać wyciągniety za stosunkowo nie duze pieniądze a grajek nie dość ze prespektywiczny to juz niezle sie prezentujacy. Do tego np Serri z Nicei i pomoc gotowa. do tego próbować Keite z Lazio który może grać na boku jak i na szpicy i skład gotowy :)
1
29 lipca 2017, 15:21
Ja bym sprowadzil Kondogbie , ma swietnie ulozona lewa noge , zobaczcie sobie na jego dzisiejsza fenomenalna bramke.Pilkarski geniusz.
17
Manolas
Manolas
29 lipca 2017, 16:01
Chyba sobie żartujesz, jenda bramka wiosny nie czyni, mimo wspsniałej urody gola niechce tego leszcza w Milanie.
0
Kuziu
Kuziu
29 lipca 2017, 16:04
https://streamable.com/3io27 dla tych co nie widzieli "brameczka" Dżofreja
2
ACstach
29 lipca 2017, 16:29
hahaha najlepszy samobój jaki widziałem od niepamiętnych czasów! Co z ziom!
0
maciekpl
maciekpl
29 lipca 2017, 17:57
Aż komentator zamilkł... :)
0
MATI_BA
MATI_BA
29 lipca 2017, 14:41
Po sprzedaży Paletty, Sosy i Bakki zostaje nam 25 graczy.
(Jest jeszce Gabriel, Ely, Simic, Vergara, Crociata i Zigoni ale ich nie bierzemy oczywiście pod uwagę.)

Znaki zapytania stawiam jeszcze przy nazwiskach Mauriego, Zapaty i Nianga.
Montella i zarząd mówili że możemy się spodziewać jeszcze 2-3 wzmocnień tak żeby kadra liczyła 27-28 więc podejrzewam że Ci ze znakiem zapytania zostają.

2. Calabria
4. Mauri (?)
5. Bonaventura
8. Suso
9. Andre Silva
10. Calhanoglu
11. Borini
12. Conti
13. Romagnoli
15. Gomez
17. Zapata (?)
18. Montolivo
19. Bonucci
20. Abate
21. Biglia
22. Musacchio
30. Storari
31. Antonelli
63. Cutrone
68. Rodriguez
73. Locatelli
79. Kessie
90. A. Donnarumma
94. Niang (?)
99. G. Donnarumma
0
Kuziu
Kuziu
29 lipca 2017, 15:31
Moim zdaniem Zapata zostanie. Wydaje się, że nie ma on nic przeciwko roli rezerwowego, a to może być kluczowe. Poza tym jest już ograny w Serie A i zna klub już od lata, więc zamiana Kolumbijczyka na innego środkowego obrońce może nie być taka prosta. Kolejnym plusem jest to, że jest ograny z Romagnollim i nawet trochę z Musacchio, bo bodaj w sezonie 2011/2012 tworzyli podstawowy duet obrońców w Villareal. Wiadomo, że jest z niego trochę tykająca bomba, ale na miejsce 4/5 obrońcy w kadrze imo ciężko będzie znaleźć bardziej odpowiedniego kandydata. :)
9
ACstach
29 lipca 2017, 18:11
Kuziu

Wypada się z Tobą zgodzić w kwestii Zapaty. Jak już będzie musiał kogoś zastąpić to oby nie walił zbyt wielu błędów.
1
kabo
kabo
29 lipca 2017, 21:33
Ważne żeby jeszcze były 2-3 sensowne wzmocnienia. Dobrze byłoby ściagnąć jakąś gwiazdę na atak, Sanchesa do pomocy oraz kogos takiego jak Cuadrado.
0
Milan-ski 1898
Milan-ski 1898
29 lipca 2017, 13:40
Kiedy Wy się w końcu nauczycie, ze to jest SancheS, a nie SancheZ?
4
Presidente
Presidente
29 lipca 2017, 13:49
Kiedy Szpaku nauczy się wymawiać poprawnie nazwisko Gigio :)
4
Cesash
Cesash
29 lipca 2017, 19:10
Jutro.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
29 lipca 2017, 19:11
Presidente
Ale co nas interesuje jak on wymawia nazwisko Gigio skoro on ostatnio przedłużył kontrakt z Juventusem i już na pewno go nie podkupimy :D
0
Rakusz
Rakusz
29 lipca 2017, 12:57
Fajny artykuł o Milanie.

http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/liga-wloska/chinskie-pieniadze-odrodza-giganta/4hj0gp
3
Ronladinho86
Ronladinho86
29 lipca 2017, 12:23
Jak.można oczekiwać pieniędzy Tak dużych za piłkarza który cały sezon spędził na ławce rezerwowych i nic nie wnosił do gry Bayernu?? Sanchez by się przydał nam ale pilkarz powinien kosztować połowę tego co Bayern chcę, to.jest ich wina ze kupili pilkarza któremu nie dawali grać
0
Rakusz
Rakusz
29 lipca 2017, 12:28
Jak można oczekiwać? Normalnie. Że tak brzydko powiem - ich towar ich oczekiwania. A czy go sprzedadzą za taką cenę, to już inna kwestia.
3
nokoments
nokoments
29 lipca 2017, 17:08
Oczekują tyle, bo nie chcą go sprzedawać, tylko wypożyczyć na rok o czym cały czas trąbi Rummenige. Tak samo jak Cairo nie chce sprzedawać Belottiego więc i za niego dał zaporową cenę.
Bayern doskonale wie, że za 3-4 lata będzie miał dużo pożytku z Sanchesa, tylko musi mu dać grać, dlatego celują w wypożyczenie.
0
acmti__
acmti__
29 lipca 2017, 11:41
Sanchez nie jest wart połowy...
1
Presidente
Presidente
29 lipca 2017, 11:44
Akurat za Sancheza to ja i 50mln bym dał. Przydałby się na skrzydle.
9
acmti__
acmti__
29 lipca 2017, 11:46
Nie widzę argumentów
0
Rakusz
Rakusz
29 lipca 2017, 11:47
Pewnie mu o Alexis chodzi :)
0
Presidente
Presidente
29 lipca 2017, 11:50
Argumentów za Sanchezem jest mnóstwo. Tylko ma spore wymagania finansowe.

Rokusz

No a kogo? Sanchez to tylko Alexis, innego który nadawałby się do Milanu nie znam :)
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 12:03
acmti
Mowa jest o Renato SancheSie.
Alexis SancheZ to gracz Arsenalu.
3
MK92
MK92
29 lipca 2017, 12:50
Ostatnio Milan grał też w KrajowEJ ;)
0
acmti__
acmti__
29 lipca 2017, 14:36
No to mnie złapaliście na weekendowym kacu :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 11:34
Cairo jest niepoważny. Najpierw za wszelką cenę blokował nam zakup ostatniego elementu układanki w postaci Belottiego i dopiął swego. A teraz chce jeszcze nam podebrać bardzo perspektywicznego napastnika. Mimo, że FM pokazali, że nie są frajerami to niektórzy jak Cairo, bracia Della Valle i Lolito żyją w innej galaktyce i myślą, że damy się doić na kasę i oddawać dobrych za grosze.

Dać mu Nianga i Cutrone (z opcją odkupu) plus 60mln za Belottiego i jak się nie zgodzi grzecznie podziękować za dalsze interesy.
4
radson1406
radson1406
29 lipca 2017, 11:24
Bayern czuje ze podjal frajerska decyzje godzac sie na warunki Benfiki rok temu a teraz probuje odzyskac kase rzadajac ogromnej sumy za Sanchesa.Mam nadzieje,ze nie jestesmy az tacy durni zeby sie godzic na ich warunki.Licze,ze nasi wlodarze maja na oku kogos innego rownie dobrego o kim na razie sie nic nie mowi.
Z drugiej strony widac iz mimo iz podobno jest jeszcze troszke pieniedzy w swince na transfery to jednak wyraznie szykowana jest ta kasa na napastnika.

Obecnie jednak mnie osobiscie najbardziej uciesza wiesci o ewentualnych odejsciach zawodnikow.Martwi troche brak popytu na Carlosa Bakke ale cos czuje,ze koniec koncow skonczy w Sevili.
1
Zirytowany
Zirytowany
29 lipca 2017, 11:16
50mln za Sanchesa? litości, odpuścić, gość absolutnie nie jest tyle wart... 25 mln obecnie to nadal byłoby przepłacenie.
0
milan2002
milan2002
29 lipca 2017, 10:47
Cena dla Torino za Cutrone to 100mln €!
6
Mieszko
Mieszko
29 lipca 2017, 10:49
zgadzam się :) choć dla samego Cutrone to może 2 sezony w Torino dobrze by mu zrobiło jak miałby szansę dużo grać...widać, że chłopak ma potencjał ale nie rozwinie się grzejąc ławę...
0
Adamek189
Adamek189
29 lipca 2017, 13:33
No nie bądź taki ostry. Za 70 mln można by go oddać!
1
dejtfid1899
dejtfid1899
29 lipca 2017, 10:24
48mln za predatora to o jakieś 18mln za dużo.
Biglia jak najbardziej może przyjść, nie jest jeszcze stary, 28 lat to dobry wiek dla gracza o bardziej defensywnej charakterystyce.
Cutrone można wykorzystać jako kartę przetargową za Belottiego, np dać Torino 50 mln, Paletkę, Niąga i wypożyczyć na dwa lata Cutrone. Wtedy Miha będzie miał mocnego snajpera za Belottiego, a my ogramy młodego w Serie A, a za dwa lata wróci silniejszy.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
29 lipca 2017, 10:48
Biglia ;-)
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
29 lipca 2017, 10:49
To niezly 28 letni Biglia.
1
dejtfid1899
dejtfid1899
29 lipca 2017, 11:00
Miało być Badelj x)
1
Rocker
Rocker
29 lipca 2017, 10:20
Cena za Cutrone dla Torino: 75 mln euro! Młodszy od Belottiego, perspektywiczny i jeszcze strzelił Bayernowi dwa gole. Jak Torino się kiedyś spotka z Bayernem to będą mieli broń, przed którą wszyscy w Monachium będą drżeli! Cairo powinien łyknąć, bo to argumenty w jego stylu ;)
16
MK92
MK92
29 lipca 2017, 10:25
Kto mieczem wojuje, od miecza ginie :)
0
tommyb1
29 lipca 2017, 10:44
Ewentualnie możemy wymienić na Belottiego i w promocji dać czerwonego Gabrysia gratis i łaskawie dorzucić 10 baniek na waciki dla Cairo (plus odczywiście klauzula z prawem odkupu za 2 lata za 20 baniek)
4
Quers2
Quers2
29 lipca 2017, 10:05
Niech Fassone i Mirabelli dadzą sobie spokój z tym Sanchesem. Warunki Bayernu są nie do zaakceptowania, lepiej poszukać kogoś tańszego, ale grającego lepiej niż Renato. Może Pastore? Trigueros?
3
MK92
MK92
29 lipca 2017, 10:05
Marotta, czy Rummenigge, to świetni menadżerowie. Ciężko ich przekonać, by zeszli z ceny, a sami często kupują za grosze świetnych piłkarzy. Podobno ostatnio Lotito poczuł się mocno urażony ofertą włodarza Starej Damy za wykupienie Keity Balde, opiewającą na ok. 15 mln euro :D
0
Rossonero1899
Rossonero1899
29 lipca 2017, 12:19
Marotta ma tylko jedną dużą wadę - jest dla piłkarzy "dobrym wujkiem". Kibice Juve co roku patrzą jak odchodzi bardzo ważny element drużyny (Tevez, Vidal, Pogba, Alves, Bonucci). Piłkarzom, którzy chcą odejść dyrektor Juventusu nie utrudnia zadania i puszcza ich bez problemu do innych klubów, w przypadku Bonucciego widać to najlepiej - puścił swojego najlepszego obrońcę (według wielu najlepszego na świecie) za połowę ceny do znienawidzonego Milanu.
Wiem, że Alves i Bonucci odchodzili ze względów dyscyplinarnych, ale wypadałoby wziąć za nich należyte pieniądze, a nie jednego puszczać za darmo do klubu, z którym ma się transferową kosę, a drugiego za pół-darmo do jednego z największych rywali.
0
Fushnikov
Fushnikov
29 lipca 2017, 10:04
A niech oczekują ;)
2
29 lipca 2017, 09:59
Chytry traci dwa razy. Dać spokój z tym Sanchezem i napawać się jak Bayern nie zarobi za nim za kilka lat ani pół euro.
0
Morata1993
Morata1993
29 lipca 2017, 09:55
Dajcie spokój z tym Sanchesem. Nie jest wart takich pieniędzy.
1
Orzelek79
29 lipca 2017, 09:54
Sancheza za takie pieniądze trzeba odpuścić ale Badejla z Violi jak najbardziej.
0
matten
matten
29 lipca 2017, 09:16
Jak już kiedyś pisałem będę zadowolony jeśli w miejsce Sosy przyjdzie Badelj. Chłop zna Serie A i nie schodzi poniżej pewnego poziomu, a sezon jest długi, więc na pewno się przyda.
Cutrone pokazał się nieźle w sparingach, miał też parę dobrych zagrań z Krajową i widać w nim głód gry. Niech idzie na wypożyczenie do jakiegoś zespołu, który zagwarantuje mu regularne występy i zobaczymy co z niego wyrośnie.
Sanches za prawie 50 mln to w moim mniemaniu "lekka" przesada. Chłopak ma potencjał, ale za te pieniądze chyba można poszukać innych rozwiązań.
7
So_Cute257
So_Cute257
29 lipca 2017, 09:53
Tylko dlaczego Badelj w miejsce Sosy? Jose to ofensywny zawodnik. Stał się najlepszym zawodnikiem ligi tureckiej z tego co pamiętam, grając jako ofensywny pomocnik. On się nie nadaje na defensywnego. Co jeżeli broń Boże, Hakan dozna urazu? Nie mamy dla niego zastępstwa. Badelj tak, ale nie w miejsce Sosy.
0
matten
matten
29 lipca 2017, 10:48
@So_Cute257
Dobre występy Sosy można policzyć na palcach jednej ręki. W moim mniemaniu Badelj będzie bardziej przydatny dla zespołu. Zgadzam się, że powinniśmy ściągnąć kogoś na zmianę dla Calhanoglu, bo przesunięcie Bonaventury do pomocy nie wydaje się być optymalnym rozwiązaniem.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2017, 11:27
Dobrych występów Chorwata nie można policzyć nawet na 3 palcach. Ten gość niczym się nie wyróżnia, kopia Montolivo tylko gorszy w odbiorze. Oglądałem wiele meczów Violi w tym sezonie i nie wiem co niektórzy widzą w tym gościu. 33 występy w zeszłym sezonie, 2 gole i 3 asysty no faktycznie klasa.
1
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2017, 09:03
Orientuje się ktoś jak Predator się spisywał w zeszłym sezonie w Bayernie? Bo te kwoty to jakiś absurd i myślę, że można je lepiej spożytkować.
0
kozik
kozik
29 lipca 2017, 09:06
Spisywał się średnio ale jego transfer do Bayernu z Benfici był bardzo drogi więc nie oddadzą go za małe pieniądze. To mlody gościu i jeszcze może coś z niego być
0
AdiACM
AdiACM
29 lipca 2017, 09:09
A on w ogóle grał w poprzednim sezonie?
0
Rafalzki
Rafalzki
29 lipca 2017, 09:22
mocno średni miał w Bayernie sezon, często wchodził z ławki.
0
Mocart
Mocart
29 lipca 2017, 09:55
Ale on kosztował chyba jakieś 35 mln rok temu, więc po sezonie zagranym poziom niżej chęć zarobienia na nim to jakaś przesada
0
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2017, 10:59
No właśnie, o to mi chodzi. Nie sprawdził się w Bayernie i szukają jelenia, żeby odzyskać kasę. Lepiej się Berardim zainteresować.
0
Sakuragi
Sakuragi
29 lipca 2017, 11:40
Bayern zgodził się na niekorzystna klauzule z bonusami jak Sanches rozegra więcej niż chyba 25 spotkań, dlatego nie grał
0
Sakuragi
Sakuragi
29 lipca 2017, 08:56
Niech się pukną w czoło w tym Bayernie.
1
Rakusz
Rakusz
29 lipca 2017, 08:38
Przychodzi Milan do Milanu ...
1
Presidente
Presidente
29 lipca 2017, 08:44
Z 6/7 lat temu pamiętam, że z Milanem był łączony Milan Milanović :)
4
MUCHA_loku
MUCHA_loku
29 lipca 2017, 08:22
Znowu ten Lucci.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI