Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Przewidywany skład Milanu na mecz z Austrią

13 września 2017, 12:25, cinassek Aktualności
Przewidywany skład Milanu na mecz z Austrią

W czwartkowym meczu Ligi Europy z Austrią Wiedeń, Milan wystąpi w ustawieniu 3-5-2. Do dyspozycji trenera Vincenzo Montelli będą najprawdopodobniej wszyscy oprócz kontuzjowanego jeszcze Andrei Contiego. Oto przewidywana we włoskich mediach wyjściowa jedenastka Il Diavolo na pojedynek z wiedeńczykami:

(3-5-2): G. Donnarumma - Musacchio / Zapata, Bonucci, Romagnoli - Abate, Kessie, Biglia, Bonaventura, Rodriguez - Suso / Andre Silva, Kalinić.


R E K L A M A





42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Przemo25ACM!
Przemo25ACM!
14 września 2017, 16:00
Mam nadzieję, że taktyka z 2 wahadłowymi się sprawdzi. :)
0
PaoloACM
PaoloACM
13 września 2017, 21:11
Zgadzam sie z Susanoo w sprawie Kalinica. Przede wszystkim to Chorwat jest juz pilkarzem uksztaltowanym - fizycznie, psychicznie i taktycznie. Do tego zna Serie A juz bardzo dobrze, zapewne jezyk Wloski rowniez ma opanowany i to nie na poziomie podstawowym. Sa takie niuanse o ktorych kibice w ogole nie mysla. To sa ludzie nie sztuczne ludziki z Fify. My mamy do dyspozycji statystyki i nasze subiektywne oceny po meczach nie widzimy nawet treningow nie wspominajac o kondycji psychicznej. Kolejna rzecz Silva jest mlody a liga jest trudna zwlaszcza dla napastnikow. Nie chcemy zeby nasza przyszla gwiazda sie spalila po kilku nieudanych meczach bez bramki. Jak widac kibice sa w stanie popasc w huraoptymizm lub zwolnic trenera i pol skladu po 1 meczu. Co by bylo gdyby z Lazio zagral Silva i zagral beznadziejnie....? Wiecej chyba nie musze dodawac.

A teraz panie Susanoo
Myslisz ze jak mozesz edytowac komentarze lub (nie daj Boze) rozdawac bany to mozesz sie w taki sposob zachowywac??? Wywiazala sie niezbyt mila wymiana zdan miedzy Toba a tomhardy22 ale jako moderator powinnes chyba byc madrzejszy i w inteligentny sposob zalatwic sprawe a nie popisywac sie (pozal sie Boze) "wladza". Prowokujesz go zwracajac uwage ze nie napisal Susanoo przez oo na koncu??! Sam bym odpisal bez tego drugiego o na koncu skoro zwracasz uwage na taka pierdole ktora z reszta nie byla umyslna. Ja wszystko rozumiem tomhardy22 przesadzil z tekstami "nie osmieszaj sie" itp kiedy probowales prowadzic kulturalna wymiane zdan ale tak jak napisalem jako moderator chyba powinnies byc madrzejszy a nie prowokowac tak zeby moc dac ostrzezenie? Przezadziles panie kolego ale to.tylko moje zdanie. Wspoltworzysz ten serwis nie musi tu panowac demokracja ale pamietaj ze my zwykli szarzy uzytkownicy jestesmy jego czescia.
2
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 22:31
Jeżeli zwrócenie uwagi na poprawną pisownię nicku jest dla Ciebie prowokacją to polecam zapoznać się ze znaczeniem tego słowa. Jeżeli ktoś nie potrafi normalnie dyskutować to jest za to karany czasowym pozbawieniem takiej możliwości. Jak pewnie wiesz nikt tutaj nie jest banowany z wymysłu danego moderatora ale ze względu na to, że łamie regulamin.
0
PaoloACM
PaoloACM
13 września 2017, 22:55
Tak w tym wypadku jest to prowokacja dlatego ze on nie zrobil tego umyslnie, nie mogl wiedziec ze zwrocisz na to uwage, poza tym nie przekrecil Twojego nicku nie zdrobnil go nie przemienil. Jedynie zjadl jedno "o". Nie bylo w tym nic obrazliwego. Fonetycznie brzmialo by to identycznie a Ty nie majac o co sie przyczepic zwrociles mu uwage wlasnie na to grozac ze jesli sie nie dostosuje to "uznasz" to za obraze. Chyba masz troche przerosniete ego... Nie popieram braku kultury wypowiedzi ktora nie watpliwie byla zauwazalna ale Ty jestes moderatorem. Musisz byc obiektywny a nie wykorzystywac swoje uprawnienia do osiagania jakichkolwiek korzysci w slownych przepychankach. Sorry ale funkcja zoobowiazuje. Mozna to bylo zalatwic z klasa a nie po "buracku"
0
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 23:32
Prowokacja zachodzi gdy autor czynności ma na celu nakłonienie kogoś do określonego postępowania szkodliwego dla niego i osób z nim związanych. Upomnienie natomiast to zwrócenie kogoś uwagi na coś. I to właśnie upomnienie zostało przeze mnie zastosowane. Jeżeli zobaczysz tamtą rozmowę widać, że nie został ukarany za wypowiedź za którą go upomniałem ale za następną co przekreśla to, że wszystko łącznie z obrazą mnie było nieumyślne. Z góry zakładasz, że jestem osobą winną a On osobą skrzywdzoną przez złego moderatora. Co do samego imienia Susanoo i Susano to dwa różne imiona (wymowa obu jest trochę inna ze względu na różną ilość o) można to porównać do tego jak ktoś Bartłomieja nazwie Bartoszem, początek niby ten sam ale to dwa różne imiona. Czy w wypadku kiedy Bartłomiej po tym jak usłyszy, że jest nazwany imieniem Bartosz i zwróci na to uwagę to prowokuje do agresji i jest wszystkiemu winny? Jak do tej pory wszystkie ostrzeżenia, które rozdałem były wyłącznie za złamanie regulaminu. Nikt ode mnie jeszcze nie dostał bana za to, że go nie lubię, a jedynie za łamanie regulaminu. To, że jestem moderatorem nie oznacza, że może mnie bez konsekwencji obrażać, a ja będę przymykał na to oko tak samo jak nie przymykam na to oka gdy obraża się kogoś innego. W momencie gdy ktoś obraża drugiego użytkownika otrzymuje ostrzeżenie.
0
PaoloACM
PaoloACM
14 września 2017, 00:54
To ty uzyles slowa "prowokacja" jako pierwszy. Zalozylem ze jest to uproszczenie z Twojej strony ale chyba jednak nalezy to wytlumaczyc

Prowokować - działać na kogoś w taki sposób, by nakłonić go do zrobienia jakiejś czynności, zwykle na korzyść prowokatora; podjudzać, podżegać

A wiec sprowokowales go do powtornego uzycia Twojego nicku z bledem poniewaz zagroziles mu (zaslaniajac sie z swoimi uprawnieniami, nie wprost oczywiscie a miedzy wierszami) ze uznasz to za obraze. Mogles mu zwrocic uwage chociazby na niekulturalna wypowiedz co byloby inteligentne ale nadete ego podpowiedzialo zeby przyczepic sie o pisownie nicku (btw to jest Nick a nie imie - czepiajac sie szczegolow) - "to jest moj nick, nikt nie bedzie mnie obrazal dostawiajac tam kropke czy ucinajac jedno 'o' ". Taki mniej wiecej mialo wydzwiek Twoje zwrocenie uwagi. A grozba uznania tego za obraze byla zwyczajnie niesmaczna, plytka i sprowokowala dalsza klotnie. Tym bardziej że zapewne uciete 'o' wynikalo z niedbalstwa w pisowni bo mysle ze nikt by sie nie spodziewal ze mozesz sie poczuc urazony z tego tytulu. To tak jakbym napisal swoj nick gatttttttuso16 i mial pretensje ze ktos odnoszac sie do mnie w komentarzu zjadl jedno 't' i obraza mnie bo ja sobie wymyslilem ze wlasnie tyle ich tam ma byc. [cenzura] poprawnosc polityczna nagle kazdy sie moze poczuc urazony o byle [cenzura] i trzeba jeszcze to uszanowac. Gdybysmy nagrywali tu wiadomosci glosowe to jeszcze moglbgm zrozumiec bo w angielskim 2 o czytamy jako u ale my tu piszemy tekstowe komentarze...... A prownanie z Bartoszem i Bartlomiejem - prosze Cie popatrz Bartlomiej - Bartosz a teraz Susanoo - Susano. Stary poluzuj tam gdzie Cie cisnie. Zaznaczylem ze nie popieram niekulturalnego wypowiadania sie ale tez nie popieram obnoszenia sie swoja moderatorska odznaka i grozeniem jej uzycia. Do swoich odpowiedzi dobierasz sobie moje slowa wyrwane z kontekstu. Sprobuj zrozumiec calosc. Oboje jestescie winni z tym ze Ty jak moderator czyli osoba piastujaca jakies tam stanowisko w tej naszej spolecznosci powinnienes byc madrzejszy i zlatwiac takie sprawy sposobem a nie grozic banami. Jemu sie moze ostrzezenie nalezalo ale Ty sie zachowales jak Janusz internetu bo tak bylo najlatwiej i najszybciej. Taka postawe potepiam. A teraz skoncz wasc wstydu sobie oszczedz bo Twoja linia obrony jest dziurwa jak ta Milanu w meczu z Lazio. Dobranoc

Nie używaj wulgaryzmów. Tak, według SJP jest to wulgaryzm. Ostrzeżenie
Susanoo
Edytowano dnia: 14 września 2017, 01:30
0
Susanoo
Susanoo
14 września 2017, 01:29
Widzę dyskusja z Tobą nie ma większego sensu bo nie jesteś w stanie spojrzeć na sytuację szerzej widząc jedynie powierzchownie od strony z, której Ci wygodnie. Jak już wcześniej zaznaczyłem ostrzeżenia nie dostał jedynie za złe napisanie mojego nicku ale również za obrazę. Upomnienie nie jest prowokacją zrozum to wreszcie. Czy jeżeli policja złapie Cie za złamanie przepisów i zamiast ukarać Cie upomni, to znaczy, że prowokuje Cie do popełnienia tego przestępstwa ponownie oraz rozszerzenia go o kolejne? Wątpię. Co do mojego przykładu to było porównanie, rozumiesz? Porównanie nie musi zawierać przykładów takiej samej wagi, a odzwierciedlać sytuację i tak też się dzieje. Jedyne na czym opierasz całą krytykę jest to, że jestem moderatorem, nie przedstawiasz żadnych rozsądnych argumentów.

Powtórzę to po raz ostatni jeżeli dana osoba nie potrafi rozmawiać bez obrażania drugiej to będzie za to karana.
Edytowano dnia: 14 września 2017, 01:33
0
pazioni
pazioni
13 września 2017, 20:07
Mecz jest na tvp sport
0
Bufor85
Bufor85
13 września 2017, 16:55
Zapata? Ej no bez jaj, Mucacchio od początku gra na dobrym poziomie, nawet w meczu z Lazio dawał więcej od Bonuca. Jeśli chcemy mieć dobry start w LE musimy wychodzić w najsilniejszym składzie, żeby wygrywać.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
13 września 2017, 19:12
Zgadzam sie, ze Mateo jest w gazie i obecnie jest filarem naszej obrony. Jednak Zapata rowniez prezentowal sie dobrze gdy gral, a od jakiegos czasu nie widzielismy go na boisku. Jezeli chcemy aby podtrzymal dobra dyspozycje musi grac, przynajmniej raz na kilka spotkan.
0
Nesta_13
Nesta_13
13 września 2017, 15:20
Miejmy nadzieję, że zatrybi :).
1
MK92
MK92
13 września 2017, 13:13
Z chęcią zobaczyłbym w ataku Suso z Silvą. Ciekawe też, czy Jack jest w pełni sił po kontuzji, by zagrać przez 90 minut. Pewnie zamieni się z Calhanoglu w trakcie spotkania. Dobrze, że nie ma miejsca dla Montolivo. Z kolei Musacchio może sobie trochę odpocząć kosztem Zapaty.
Edytowano dnia: 13 września 2017, 13:17
4
Rossonero1899
Rossonero1899
13 września 2017, 13:35
Na korzyść Zapaty*. Christian nie traci na tym, że Musacchio nie gra ;)
1
MK92
MK92
13 września 2017, 13:45
Jednak Musacchio odpocznie kosztem sił Zapaty ;) No ale słusznie zauważyłeś mój niejednoznaczny w tym kontekście dobór słowa.
0
matten
matten
13 września 2017, 12:56
Ustawienie z kategorii mocno eksperymentalnych, ale jeśli schemat gry trójką obrońców był ćwiczony w trakcie presezonu, to chyba jest to dobry moment, aby go przetestować. Na pewno lepsze to niż trzymanie się 4-3-3, jak pijany płotu.
4
Morata1993
Morata1993
13 września 2017, 12:47
Mam gdzieś Montellę. To nie jest trener godny nowego Milanu. Dopóki on będzie "szefem" nie oglądam meczy tej drużyny.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
13 września 2017, 12:51
Prawdziwy 'kibic' :)
16
Morata1993
Morata1993
13 września 2017, 13:13
"Prawdziwy" kibic uwielbia głupie porażki. Wyciąganie wniosków? To nie jest coś co prawdziwy kibic lubi. Byle jako ale jest barwa, przywiązanie do klubu. Po co wyniki?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
13 września 2017, 13:17
jeden mecz przegrali
1
Rossonero1899
Rossonero1899
13 września 2017, 13:19
"Prawdziwy" kibic jest z drużyną na dobre i na złe, a nie bojkotuje mecze bo trener zawalił. Można mieć różne opinie na temat Montelli, ale żeby aż tak?
2
Owiec
Owiec
13 września 2017, 13:20
Nie oglądać meczy swojej drużyny, ze względu na trenera...wow...
1
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 13:24
"Hejtuję Montellę bo akurat jest to na czasie więc jestem prawdziwym kibicem."
Mniej więcej tak to wygląda.
1
Vol'jin
13 września 2017, 13:26
Pewnie wrócił jak chinśkie jeny sie pojawiły i zaraz zniknie ;]
2
majer1987
majer1987
13 września 2017, 13:36
Jest na czasie Tak jak hejtowanie Boriniego, ktory póki co daje z siebie wszystko
0
dziadek
dziadek
13 września 2017, 14:30
Morata1993
Nie wiem po co raczysz nas swoimi bezsensownymi stwierdzeniami. Mam nadzieję, że będziesz konsekwenty i nie będziesz oglądał meczów Milanu.


0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
13 września 2017, 14:38
Morata
W takim razie zrob innym przysluge i dopoki Montella bedzie trenerem Milanu nie komentuj na tej stronie.

Oby to trwalo jak najdluzej.
5
Orzelek79
Orzelek79
13 września 2017, 16:28
Jeszcze dwie porażki i większość ,,wiernych"kibiców się wyrejestruje , z korzyścią dla reszty .
2
Kuba93ACM
Kuba93ACM
13 września 2017, 12:46
Jak w tym meczu znów da Silve na ławę to na stówę panowie mają między sobą kose,a tak liczyłem na to że Silva będzie naszą największą gwiazdą a pewnie się wkurzy i po sezonie odejdzie jak tak dalej pójdzie...
0
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 13:30
A może po prostu Silva nie był jeszcze w odpowiedniej formie żeby rozegrać pełne 90minut a gdy potrzeba było zmiennika wymagane były cechy których Silva nie posiadał?

Nie uważasz, że ocenianie tego czy Silva gra czy nie przez pryzmat tylko lubi nie lubi nie jest głupie? Czemu nikt z was nie weźmie pod uwagę innych czynników tylko wydaje bezpodstawne zasłyszane od osób o wątpliwej inteligencji osądy.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
13 września 2017, 13:33
No tak ja tego nie wiem i Ty też tego nie wiesz bo nie pracujemy w klubie,ale skoro jest tak jak mówisz to czemu Montella o tym nie mówi że np Silva nie jest jeszcze w optymalnej formie i dlatego nie gra? czemu o tym nigdzie nie słychać ?
0
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 13:43
Montella nie ma obowiązku mówić kibicom w jakiej formie jest jaki zawodnik i widocznie nie chce tego mówić bo robi to rzadko. Weź pod uwagę w jakiej formie był ostatnio Cutrone, w każdym meczu w którym grał ładował bramkę. Wyobraź sobie co by zebrał Montella gdyby na Lazio wystawił Silvę zamiast Cutrone, który ładuje bramkę za bramką a wynik byłby taki sam? Silva nie musi być nawet w jakiejś bardzo złej formie do tej pory wystarczyło, że był w gorszej niż Cutrone i to mogło sprawiać, że nie grał. Żeby chociaż spróbować zrozumieć sytuację danego zawodnika musisz patrzeć szerzej niż przez aspekt lubi nie lubi, który jest po prostu głupi.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
13 września 2017, 13:52
Skoro tak to popatrz na mecz z Lazio kogo wprowadził,dlaczego Kalinić? gość wg nie jest w rytmie meczowym,wygląda jakby miał 0 przygotowania fizycznego.A oglądnij sb chociażby Portugalie i jak tam Silva harował w ataku i w dodatku bramkę strzelił,możemy gdybać i zgadywać czym się Montella kierował robiąc takie i nie inne zmiany.Moim zdaniem i mam do niego prawo Montella tak na prawdę nie chciał Silvy,tylko Chorwata i chce to na siłę pokazać,a Cutrone to taka jego perełka na którą będzie stawiał mimo wszystko.
0
tomhardy22
tomhardy22
13 września 2017, 14:03
Susano
Nie osmieszaj sie , jezeli ktos jest bez formy to tylko ten Chorwat , ktory nie trenowal caly okres przygotowawczy a dolaczyl w osatnich dniach sierpnia , w przeciwienstwie do Portugalczyka ktory trenowal od lipca , strzelal gole w reprezentacji i w Lidze Europy.W meczu z Cagliari,Lazio jak i tym z Austria nie ma zadnych powodow dlaczego ma on wychodzic w podstawowej jedenastce poza wzgledami preferencji osobistych trenera.Trenejro Montella sie gubi a taki klub jak Milan teraz nie moze sobie pozwolic na bledy.
1
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 14:09
A dlaczego miał nie wstawiać Kalinicia? Może akurat potrzebował napastnika o jego charakterystyce a nie charakterystyce Silvy. Przypomnę, że był to mecz z reprezentacją Węgier z całym szacunkiem ale Lazio ma trochę większy potencjał ofensywny jak i defensywny. Owszem masz prawo do własnego zdania i tego nikt Ci nie broni ale tak samo ja mam prawo twierdzić, że Twoje zdanie jest głupie co zaraz udowodnię.

Milan do tej pory zagrał 4 mecze w LE 3 mecze w Serie A. Silva grał do tej pory w 4 meczach w LE oraz w 1 w Serie A co daje wynik gry w 5 meczach na 7 możliwych. "Montella tak na prawdę nie chciał Silvy,tylko Chorwata i chce to na siłę pokazać" Czy gdyby Montella nie chciał Silvy to pozwoliłby mu zagrać w 5 na 7 meczy, które do tej pory graliśmy?
1
Susanoo
Susanoo
13 września 2017, 14:11
tomhardy22
Czy Ty masz problem z czytanie ze zrozumienie? Czy widzisz gdziekolwiek żebym napisał o tym, że Kalinić powinien grać w podstawie?
I jeszcze jedno jeżeli masz zamiar pisać mój nick pisz go poprawnie albo uznam to za obrazę Susanoo i Susano to dwa różne imiona.
Edytowano dnia: 13 września 2017, 14:13
0
tomhardy22
tomhardy22
13 września 2017, 14:25
A więc uznam jak chcę obraza + prowokowanie = ostrzeżenie. Przemyśl co wypisujesz.

Susanoo
Edytowano dnia: 13 września 2017, 14:32
0
Diavo
Diavo
13 września 2017, 12:37
Już zapomniałem jak smakuje piwo oglądając Milan o wyzsza stawkę w tym wypadku liga Europy :D
1
Leonardo 22
Leonardo 22
13 września 2017, 12:36
Musacchio i Silva z tych dwóch niewiadomych :P Reszta OK
2
Zirytowany
Zirytowany
13 września 2017, 12:30
Kiedy jak nie w takich meczach ma dostawać szanse A. Silva?
w lidze stawia na Cutrone. zmiennik Kalinic, to może w LE niech sobie portugalczyk pogra?
2
matten
matten
13 września 2017, 12:59
My jako kibice tak naprawdę niewiele wiemy. Być może Silva jest w słabej dyspozycji fizycznej, albo nadal przystosowuje się do nowego otoczenia (kwestie językowe i te sprawy). Ja jestem za tym, aby grali ci którzy są w najlepszej formie. Nie ma się co oglądać na metrykę, bo w tych rozgrywkach trzeba zrobić wynik - top 4.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
13 września 2017, 13:18
jak ty jako kibic możesz nie wiedzieć Ale były mecze reprezentacyjne i tam grał bardzo dobrze
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI