Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Montella: "Tripletta Silvy nie jest dla mnie zaskoczeniem"

14 września 2017, 22:01, FossaDeiLeoni Aktualności
Montella:

VINCENZO MONTELLA: "To zwycięstwo to jest coś czego potrzebowaliśmy po bolesnej porażce z Lazio. Drużyna zareagowała natychmiast i dzisiaj notujemy niezwykle ważną wygraną. Jestem bardzo zadowolony z chłopaków, bo graliśmy szybko i ofensywnie, a to jest to co bardzo lubię. Po przerwie pierwsze minuty nie były dobre w naszym wykonaniu i musimy nad tym cały czas pracować. Jednak po tak okazałym wyniku nie powinienem mieć powodów do narzekania. Teraz myślimy już o pojedynku z Udinese w niedzielę. Gra trójką obrońców? Potrzebowałem do tego ustawienia Romagnoliego. Teraz Alessio już jest w pełni zdrowy i daje nam nowe możliwości swobodnej rotacji ustawieniem. Dobrze czujemy się grając trójką w defensywie. Andre Silva? Ten występ nie jest dla mnie najmniejszym zaskoczeniem. To wielki zawodnik, który potrzebował spokoju. Dziś rozegrał kosmiczny mecz. Na pewno będę stawiał na niego w przyszłości. Szybkie gole? To na pewno ułożyło nam mecz i wprowadziło dużo spokoju w środku pola. Hakan był dzisiaj świetny. To zawodnik, którego potrzebowaliśmy. Jesteśmy spokojni i czekamy już na pojedynki z Udinese i ze SPAL.


R E K L A M A





49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 września 2017, 14:53
Niech do końca sezonu gra tym ustawieniem. Może to jest złoty środek dla Milanu? A nie ten nudny i toporny 4-3-3
1
grayman88
grayman88
15 września 2017, 15:08
Zgadzam sie w kwesti 4_3_3. Ale dalej bronie teorii ze idealnym ustawieniem dla nas jest 4_2_3_1
1
kayser
kayser
15 września 2017, 09:15
Są jakieś przeciwwskazania żeby ze słabszymi rywalami grać 3-5-2, ale z Suso i Jackiem na bokach, a nie nominalnymi obrońcami? Jeszcze Rodriguez w porządku, ale Abate czy Calabria to już mało produktywni w ofensywie.
2
Woolfik92
Woolfik92
15 września 2017, 14:15
Zgadzam się chociaż Calabria jest dobry głównie w ofensywie i przewyższa pod tym względem Abate. Cieszmy się póki wszyscy są zdrowi i ktoś taki jak Silva, Calhanoglu czy Suso czasem posiedzą na ławce, można wtedy z ławki wprowadzić jakościowego zawodnika a nie zapchajdziure. W zeszłym sezonie Montella często czekał ze zmianami do 80 min bo po prostu nie miał kto wejść.
0
kayser
kayser
15 września 2017, 21:51
pisząc powyższego posta zapomniałem o Contim, a to było jeszcze rano... o naturo złośliwa!
0
MK92
MK92
15 września 2017, 09:00
Cieszę się, że Mister wyciągnął wnioski po blamażu z Lazio. Oczywiście Austria Wiedeń to nie poziom sportowy Biancocelestich, ale i tak dużo lepiej Milan wyglądał pod względem organizacji i kultury gry niż np. z Cagliari w drugiej kolejce Serie A. Oby tak dalej!
5
Dryzu1899
Dryzu1899
15 września 2017, 08:55
Widzę mało tu osób które racjonalnie podchodzą do sprawy. Po laniu od Lazio przeciwnicy trenera zwalniają go i mieszają z błotem, po wygranej z AUSTRIĄ WIEDEŃ zwolennicy z kolei wynoszą go na klubowego bohatera. LOL.
1
Woolfik92
Woolfik92
15 września 2017, 11:14
sezonowcy wszędzie, na 8 oficjalnych meczy wyraliśmy 7 ale i tak wymagają 100% zwycięstw do końca sezonu. Jeśli nie to Montella out.
1
#3#6
#3#6
15 września 2017, 12:09
Ja troche żałuje, że liczba użytkowników tej strony nie została taka jak przed transferami. W sumie sam wówczas nie miałem konta ale przynajmniej nie musiałem czytać takich durnych wypowiedzi. Nawet za Allegriego takiego hejtu nie było mimo, że 90% czytelników nie chciała go widzieć na oczy :D
2
NAWROTK
NAWROTK
15 września 2017, 08:54
Na wczorajszy mecz aż miło się patrzyło. Każdy zagrał bardzo dobre zawody. Mam tylko nadzieje, że Trenerio nie pomyśli o posadzeniu z Udinese Silvy i Calhanoglu na ławce.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
15 września 2017, 08:10
Dobra robota Vincenzo
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
15 września 2017, 03:12
Podczas ostatniej fali hejtu pod adresem Montelli po meczu z Lazio robilo mi sie nie dobrze czytajac, niektore komentarze.
Cos mnie trafia jak slysze: 'gosc nie jest trenerem na miare Milanu', albo 'jest przecietny, powinien prowadzic jakas Genoe czy inna Bologne'.
Niektorzy go zwalniali.
Kibice, ktorzy nie potrafia wspierac zespolu gdy przegrywa powinni znalezc sobie inne...'hobby'!

Wielu zapomina, ze Montella jest stosunkowo mlodym trenerem. Bez wielkiego doswiadczenia na arenie miedzynarodowej. Prowadzal druzyny jedynie w jednej lidze.

Vincenzo zaczal prace trenera tuz po zawieszeniu kariery pilkarskiej. Poczatkowo w sektorze mlodziezowym Romy. Trwalo to niespelna 2 lata.
W doroslej pilce zadebiutowal w roku 2011.
Minelo 6 lat. Zaledwie 6!

Czego, co niektorzy oczekuja? Ze gosc po 6 latach pracy trenera bedzie mial doswiadczenie i kompetencje Mourinho albo Ancelottiego?

Jezeli popelnia bledy to dlatego, ze sie rozwija. Wy w pracy na nowym stanowisku od razu jestescie bezblednymi wyjadaczami? Tez popelniacie bledy, czesto glupie i zawstydzajace.
O ile pracujecie a nie chodzicie do szkoly.

Jest trenerem od 6 lat. Porownajmy to do mlodego pilkarza: 19-latek, ktory wchodzi do doroslego futbolu ciagle popelnia bledy, czesto przez te potkniecia zespol traci punkty. Kazdy mu to wybacza, bo to zrozumiale.
To teraz spojrzmy od ilu lat taki 19-latek trenuje. Od 11-12? Albo wiecej.
I ma prawo popelniac bledy. Zeby byc wyjadaczem musi zdobyc wiele doswiadczenia.

Moze zatem warto poluzowac troche gume w majtkach i pozwolic Vincenzo z szescioletnim doswiadczeniem trenera rozwijac sie dla dobra Jego samego i naszego klubu? Przeciez i tak radzi sobie naprawde dobrze. Nie tylko obecnie w Milanie lecz i w poprzednich zespolach.

...i nie zwalniac go po jednym blamazu na Olimpico...tak samo jak nikt nie bedzie zwalnial 19-latka Cutrone gdyby ten spudlowal rzut karny?
Edytowano dnia: 15 września 2017, 03:13
9
Diavo
Diavo
15 września 2017, 07:14
No to w sumie sam sobie odpowiedziales dlaczego cześć kibiców domaga się lepszego trenera, bo Milanowi na ta chwilę potrzeba takiego trenera z doświadczeniem bo nie ma miejsca ani czasu na potknięcia. Ja osobiście popieram Montelle bo potrafi ułożyć drużynę, a szacunek zdobył w ubiegłym sezonie wygrywając super puchar Włoch i 6 miejsce składem rodem z serie B.
3
magneto
magneto
15 września 2017, 08:13
Po sześciu latach wciąż popełniać błędy? To trochę niebezpieczne. Milan przeszedł całkowitą rewolucję więc dlaczego klub ma cierpieć na tym, że trener wciąż sie uczy i popełnia głupie błędy takie jak chociażby w meczu z Lazio? O poprzednim sezonie już nie mówię bo jest za nami.
Ja od momentu zatrudnienia Montelli byłem zdecydowanie przeciwny jego osobie. Dlaczego? Właśnie z braku doświadczenia. A teraz dochodzi jeszcze kolesiostwo.

"Kibice, ktorzy nie potrafia wspierac zespolu gdy przegrywa powinni znalezc sobie inne...'hobby'!
"

Dlaczego piszesz, ze jeżeli ktoś nie jest za Montellą to nie jest za zespołem? Może właśnie dla dobra zespołu Montelli nie powinno tu być? Chcesz ciągle widzieć jak nasi najlepsi zawodnicy Suso i Bonaventura zaczynają mecze na ławce? Tylko dlatego, że Montella nie chce przejść na 4-2-3-1 gdzie dla wszystkich jest miejsce? A przy okazji siła ofensywna jest wypełniona na maksimum.
0
#3#6
#3#6
15 września 2017, 09:51
Taki Allegri przy Montelli to chłopiec od noszenia wody. Na tą chwilę nie stać nas na lepszego trenera. Mało tego, ktokolwiek tylko z znanych trenerskich postaci / ex-zawodników wypowie się na temat Vincenzo, robi to z szacunkiem i wskazuje na jego dobrą pracę. Nie bez powodu oczywiście ;)
0
tmqTV
tmqTV
15 września 2017, 10:01
@Mucha_loku

Rozumiem Twój przekaz, ale chyba użyłeś nienajlepszego argumentu. Nie musiałem się długo zastanawiać, żeby móc wymienić kilku innych trenerów, z którymi Montella miał okazję jeszcze kilka/kilkanaście lat temu kopać piłkę na boisku I nie potrzebowali oni długiego okresu adaptacji, ażeby zacząć odnosić naprawdę spore sukcesy w piłce. Mowa tu na przykład o:
- Antonio Conte - Juventus, Chelsea,
- Pepie Guardioli - Barcelona, Bayern, MC,
- Diego Simeone - Atletico,
- Zinedinie Zidanie - Real,
- Mauricio Pochettino - bardzo solidny i efektownie grający Tottenham,
- Julian Nagelsmann - fenomen, 30-letni trener Hoffenheim, który w tym sezonie musi potwierdzić, że sensacyjne wyniki sprzed roku to nie przypadek.

Z drugiej strony łatwo też wymienić młode trenerskie klopsy jakie wypłynęły w ostatnim czasie (niestety, część z nich miała wydatny udział przy wynikach Milanu w ostatnich latach):
- Gattuso zwolniony z Sionu za słabe wyniki,
- Inzaghi zwolniony z Milanu za wyniki i ostatecznie lądujący w Lega Pro,
- Seedorf zwolniony z Milanu, a następnie również z drugoligowego chińskiego Shenzen za słabe wyniki,
- de Boer, który po czterech łatwych mistrzostwach, w beznadziejny sposób traci tytuł w ostatniej kolejne, następnie pracuje przez bodajże 85 dni w Interze i 26 dni w Crystal Palace,
- Enrique, który utonął na głębokiej wodzie w Barcelonie,
- Tuchel, który nie spełnił pokładanych w nim nadziei w BVB,
- Aitor Karanka, były świetny zawodnik Realu, który najpierw wprowadził Middlesbrough do Premier League, a następnie z hukiem je spuścił szczebel niżej,
- Alan Shearer, który przez 2 miesiące pełnił funkcję trenera tymczasowego w Newcastle, ale wyglądało to na tyle blado, że nigdy więcej nie podjął się już trenerki :)

Tak więc sukcesy czy ich bram, w mojej opinii, to nie kwestia doświadczenia. Klub, który chce się liczyć czy to na arenie krajowej, czy międzynarodowej, sam podejmuje ryzyko zatrudniając szkoleniowca, który znajduje się na początku swojej kariery. Jeżeli go zatrudniają - widocznie wierzą w jego umiejętności i doświadczenie nie ma tu nic do rzeczy.

Bo jeżeli masz skład, w którym gra kilka gwiazd i drużyna ma potencjał do zrobienia wyniku - to strzałem w kolano jest zatrudnianie trenera z wiarą w to, że w szybkim czasie wyuczy się fachu.

Ale to tylko moja opinia. Zresztą, po pierwszym meczu eliminacyjnym do LE w tym sezonie napisałem, że Montellę będę oceniał po 10. kolejce Serie A.
1
AC1899
AC1899
15 września 2017, 10:28
Jestem za tym, by dać Montelli czas i możliwość spokojnej pracy, ale to co napisałeś to trochę słabe. Nie podajesz jego zalet, a wady.

magneto

Przy ustawieniu 4-2-3-1, nie ma miejsca dla najlepszych zawodników. Mamy trzech świetnych środkowych obrońców i trzech solidnych (jak na tę chwilę) napastników. Ktoś musi siedzieć na ławie. Bonaventura może grać w pierwszym składzie przy 3-5-2, niech tylko będzie lepszy niž Kessie. Suso ma za rywala Hakana, niech pokaże, że jest taki dobry. Wczorajszym meczem i grą w obronie, Turek go zjadł na śniadanie, a do tego dochodzi jeszcze rozegranie.
Zamiast rywaliazacji Romagnoli - Mateo, może być rywalizacja Suso - Hakan.
1
Ginevra
Ginevra
15 września 2017, 10:32
Kilka uwag do dyskusji:
- Montella 3 razy zajmował 4. miejsce w Serie A oraz osiągnął 1/2 finału Ligi Europy, więc nie postawiono przed nim zadań, o których nie ma pojęcia
- MiraFax nie będą mieli skrupułów, by go zwolnić, jeśli zespół osiągnie wyniki poniżej możliwości - wnioskuję z tonu wypowiedzi po Lazio
- żaden trener z górnej półki nie podjąłby się trenowania Milanu w zeszłym sezonie, ze względu na brak piłkarzy z górnej półki, brak możliwości otrzymania kontraktu z górnej półki oraz ogólną niepewną sytuację w klubie
- jeśli masz słabą drużynę i niepewną przyszłość - lepiej postawić na trenera - starego wyjadacza, który nigdy nie przekroczył pewnego poziomu czy na młodego z marginesem rozwoju? - każdy może sobie sam na to pytanie odpowiedzieć
- czy jesteśmy klubem, który wyrzuca ludzi, którym udało się osiągnąć postawiony cel w imię tego, że teraz jesteśmy bogaci i stać nas na więcej? - problem etyczny, każdy sam może sobie dać tutaj odpowiedź (najlepiej spróbować wyobrazić sobie siebie samego w podobnej sytuacji)
- jeśli nie zajmiemy miejsca w pierwszej czwórce, to będzie to duże rozczarowanie, ale jeszcze nie katastrofa - przyjdzie nowy trener i nowe wzmocnienia, tak że póki co jeszcze przez rok możemy spać spokojnie
Edytowano dnia: 15 września 2017, 10:36
6
MUCHA_loku
MUCHA_loku
15 września 2017, 10:42
Oczywiscie w kazdej profesji trafi sie kilka wybitnych jedostek, ktore rzucaja sie w oczy i wymienia sie je jednym tchem. W drugim albo nawet trzecim rzedzie stoi cala gromada, ktora nie jest tak efektywna.


Jaki utytulowany trener przyszedlby do Milanu w tym momencie? Jeszcze lepsze pytanie: ktory z tych tuzow przyszedlby w ubieglym roku, bez pucharow i chinskich pieniedzy?
To co mamy teraz zrobic gdy stac nas na drozszefo trenera? Zwolnic Vincenzo po dobrym sezonie i zatrudnic bardziej 'gotowego'?

Milan traci czas z Montella? Klub sie rozwija. Zarowno zespol wraz z trenerem, na Mirabellim, ktory pierwszy raz pelni obecna funkcje, skonczywszy na wielu pracownikach.

Kolego Magneto
Jezeli ktos kipi zloscia i wylewa ja na wszystkie strony zamiast wesprzec od czasu do czasu swoj zespol to sory ale po co w ogole 'kibicowac'?

Jack? A w ilu meczach tego sezonu Jack byl zdrowy i zdolny do gry i nie zagral?

Zrozum wreszcie, ze te cyferki nie maja znaczenia, licza sie zadania i role na boisku.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
15 września 2017, 11:44
Mucha

Po pierwsze to kazdy moze wyrazac swoja opinie i nie bedziesz narzucal zadnych trendow jak to ma wygladac.Ja nie trawie Montelli od czasow jego kariery pilkarskiej i nie bede tego ukrywal , ze go nie lubie i nie chce zeby byl trenerem Milanu , pomijajc kwestie tego ze jest przecietnym trenerem udowadniajac to w Sampdorii.Gdyby byl wybitnym fachowcem to wybaczyl bym to i nie patrzyl na kwestie wlasnych preferencji.

Ginevra
Z tego co sie orientuje jestes tu "redaktorem" , wiec zakladam ze wiele czytalas o mozliwych skutkach braku kwalfikacji do CL , wiec zdanie o tym ze jesli Milan nie awansuje tam w tym sezonie to nie katastrofa i ze przyjda nowi zawodnicy za duze pieniadze sa troche nie na miejscu.Nowi rzadzacy i UEFA nawet w wywiadach podkreslaja , ze brak awansu do Ligi Mistrzow dla Milanu moze sie skonczyc nie przyjemnie , bo za rok FFP rzuci sie na nich ostro , wystarczy popatrzec na Rome i Inter i doliczajac smieszne przychody Milanu w porowaniu do innych klubow tyle wydajacyh , wiec nawet sprzedaz zawodnikow jest mozliwa.Kolejna kwestia to to , ze ten klub nalezy do Amerykanow z Elliotu , mozna by rzec , gdyz nie widzialem zadnej informacji o splacie kredytu , poza tym Chinczycy zobowiazali sie wobec umowy z Berlu do wlozenia w klub 350 mln , przy czym w tym okienku poszlo juz ponad 200 mln , wiec nie wiem skad taka pewnosc ze znow beda wielkie transfery i , ze przyszlosc Milanu bedzie az tak kolorowa i nie skazitelna.Oczywiscie mam nadzieje ze bedzie jak najlepsza , ale ja inaczej do tego podchodze i nie jestem az w takim entuzjazmie jak wszyscy teraz , bo mam z tylu glowy to co moze sie wydarzyc za nie dlugo , po prostu mysle bardziej na przyszlosc.
2
Susanoo
Susanoo
15 września 2017, 12:04
ShowOFF
Przypominasz innym o skutkach braku awansu, ale widzę, że sam nie pamiętasz co o tym mówiły władzę klubu. Fassone mówił wyraźnie nad FFP próbują zapanować poprzez porozumienie. Tak samo Fassone mówił, że w przypadku braku awansu w tym sezonie do LM nic się nie stanie. Według Fassone Milan jest przygotowany na to, że w pierwszym roku może nie awansować do LM. Umowa z Berlu miala dotyczyc tego, że Chińczycy mają MINIMUM wydać 300 mln na transfery, CO NIE ZNACZY, ŻE NIE MOGA WYDAĆ WIECEJ, rozumiesz? Jak widać myślisz głównie nad problemami, które sam wymyślasz.
2
Ginevra
Ginevra
15 września 2017, 12:12
ShowOFF:

Podobno jesteś "kibicem" i zakładam, że umiesz czytać. Podrzucam kilka linków:

http://www.acmilan.com.pl/news/21080/
lago_o_ffp_milan_ma_4_lata_na_ustabilizowanie_finansow

http://www.acmilan.com.pl/news/21238/
fassone_dla_the_guardian_chcemy_wczesniej_splacic_dlug_u_elliotta_
klub_jest_bezpieczny

http://www.acmilan.com.pl/news/21314/
mirabelli_mozliwosc_utraty_topowego_pilkarza_nie_zamierzamy_nigdy_
obnizac_poziomu_sportowego
Edytowano dnia: 15 września 2017, 12:15
1
magneto
magneto
15 września 2017, 12:22
AC1899
Jak przy 4-2-3-1 nie ma miejsca dla najlepszych? W obronie grają już najlepsi. Zarówno Bonucci jak i Musacchio są zdecydowanie lepsi niż niepewny Romagnoli. Więc zdecydowanie wolę rywalizację Romagnoli/Musacchio niż Suso/Calhanoglu. Z prostego powodu. Potencjału ofensywnego. Głupotą jest sadzanie 2/3 Suso, Hakan, Bonaventura tylko po to, zeby grał Romagnoli. Co do napastników to tylko jeden powinien być nie do ruszenia. I jest nim zdecydowanie Silva. Cutrone to melodnia przyszłości a altruista z Chorwacji to tylko pół środek.
0
magneto
magneto
15 września 2017, 12:24
Zamierzaja sie porzozumiec to fajnie , ale to nic nie oznacza.

http://transfery.info/103737,uefa-grozi-milanowi-nie-bedzie-wyjatkow

ROZLICZANIE ZA FFP bedzie juz w 2018 roku , a nie za 4 lata bo Milan gra teraz w pucharach, dopiero wtedy beda wiedziec czy je spelnia, a co za tym idzie dopiero po tym beda mogli wiedziec ile bedzie mozna wydac na transfery za rok , wiec narzucanie z gory ze beda wielkie transfery jest nie na miejscu.Przypominam ze Roma sie nie zmiescila i musiala sprzedac zawodnikow do 30 czerwca.
0
Vol'jin
15 września 2017, 12:28
Powtórzę co wczoraj napisałem lepiej mieć zabezpieczenie na ławce w postaci Jack'a/Suso/Hakana niż wystawienie całej trójki i na łąwce nie ma nikogo kto mógłby wnieść jakąś świeżość i odpukać zmiany formacji w trakcie meczu z tego 4-2-3-1...

3-5-2/3-4-2-1 to obecnie chyba najlepsza formacja na tą układankę...
0
Susanoo
Susanoo
15 września 2017, 12:34
Jeżeli oficjalne stanowisku klubu względem FFP, nic nie oznacza to chyba sam widzisz gdzie ta dyskusja zmierza.
0
matten
matten
15 września 2017, 13:34
Może warto skończyć z tym moralizatorskim tonem i zaakceptować fakt, że są różne opinie i każdy ma prawo je głosić, póki robi to w sposób kulturalny i nie łamie regulaminu.
Ja osobiście jestem zdania, że trenera Montellę powinno się ocenić po sezonie, ale jeśli ktoś ma odmienne zdanie i potrafi je uargumentować (można dyskutować czy trafnie, czy nie), to jest to odpowiednie miejsce, aby je wyrazić.
0
AC1899
AC1899
15 września 2017, 14:52
magneto

Ten "niepewny" Romagnoli miał obok siebie w poprzednim sezonie takie tuzy jak Paletta, Zapata albo Gomez. Ten "niepewny"Romagnoli ma teraz obok siebie Bonucciego i to nie on będzie liderem defensywy. Ma się od kogo uczyć, a ma potencjał, by w przyszłości być wyjątkowym w swoim fachu.


Wolisz potencjał ofensywny, cóż... ja wolę mieć zabezpieczone tyły, kontrole nad środkiem, dwóch świetnych wahadłowych i dwóch dobrych napastników.
Na szczęscie to nie my będziemy o tym decydować.
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
14 września 2017, 23:56
Jak Postawi na Palette, to z trójki obrońców raz dwa się dwójka zrobi ;P
5
stary_boss
stary_boss
15 września 2017, 05:21
Już zapomniałem ze ten champion został
0
kozik
kozik
14 września 2017, 23:17
Znowu się będziemy zachwycać meczem z jakimś ogórkami... Ja czekam na jakąś passę chociaz 4 zwycięstw z rzędu wtedy pokażemy prawdziwą moc bo na razie dalej nie wiadomo czego można się spodziewać po tej drużynie
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
14 września 2017, 23:55
A czego Ty byś chciał skoro zmieniło się tak wiele w tak krótkim czasie???
0
Woolfik92
Woolfik92
15 września 2017, 00:07
8 meczy, 7 zwycięstw, ale wciąż źle. Rok temu nawet połowy z tych meczy przeciwko "ogórkom" byśmy nie wygrali. Poza tym nie walczymy o scudetto, realnym celem jest 4-5 miejsce w Serie A, i nie ma co zwalniać trenera przy braku awansu do LM bo nie można w 1 sezon prześcignąć Juve, Napoli oraz Romę. Do tego Inter ma świetną kadrę i grają na jednym froncie.
5
magneto
magneto
15 września 2017, 08:55
Nie ma to jak z góry zakładać, że nie walczymy o scudetto. A jeżeli nie będzie czwórki to polecą głowy.
0
kozik
kozik
15 września 2017, 10:16
Kibicuje tej drużynie już prawie 5 miesiecy więc mam prawo mieć swoje zdanie poprostu :)
0
matten
matten
15 września 2017, 13:41
@Woolfik92
Z tego co ja pamiętam pan Fassone mówił, że celem jest awans do LM. Nie rozumiem dlaczego trener miałby zostać na stanowisku, gdyby nie udało mu się zrealizować tego celu.
0
Quers2
Quers2
14 września 2017, 22:32
Romagnoli dzisiaj pokazał, że śladu po kontuzji już nie ma. Trójka w obronie Musacchio Bonucci Romagnoli brzmi naprawdę świetnie. Oby Montella został przy 3-5-2, bo w tym ustawieniu nasi zawodnicy mogą łatwiej pokazać swoje umiejętności
6
Majkel69
Majkel69
14 września 2017, 22:14
Montella Nostradamus - oszczędzał Silvę w lidze żeby walnął hattricka ogórkom w LE
1
magneto
magneto
14 września 2017, 22:07
I tak wiadomo na kogo będziesz stawiał.....
3
Mieszko
Mieszko
14 września 2017, 22:15
na Tolka Banana ;)
7
Ginevra
Ginevra
14 września 2017, 22:16
Tak długo, jak drużyna wygrywa, może sobie stawiać i na Tolka Banana. Gracze przychodzą i odchodzą, liczy się wartość nadrzędna, czyli zwycięstwo drużyny. To nie jest AC Andre Silva - z cały szacunkiem do tego chłopaka, którego polubiłam od pierwszej minuty w naszych barwach - ale AC Milan. Jak wygrywa, to masz prawo się ucieszyć, zamiast jak zwykle szukać dziury w całym.
19
Ginevra
Ginevra
14 września 2017, 22:16
Mieszko - pomyśleliśmy o tym samym :D
5
Cactus
Cactus
14 września 2017, 22:20
Podziwiam Cię magneto, że Ci się jeszcze nie znudziło.
3
magneto
magneto
14 września 2017, 22:23
Ginevra
A widziałaś dzisiaj różnicę pomiędzy Silvą a altruista z Chorwacji? Obaj byli w podobnych sytuacjach z lewej strony pola karnego. Silva idealnie zmieścił piłkę i strzelił gola. Natomiast faworyt Montelli posłał ją wysoooooko nad bramką. To jest właśnie różnica klas.
2
Ginevra
Ginevra
14 września 2017, 22:29
Ale co to ma do rzeczy, skoro grali obaj i dobrze się uzupełniali, a Andre strzelił 3 gole? Jeśli tak będą kontynuować, to dla mnie mogą grać tak cały czas.
8
Vol'jin
14 września 2017, 22:30
Szkoda, że nie wspomnisz o tym, że Chorwat miał udział przy dwóch pierwszych bramkach. Nie wspominając o harówce jaką robił Chorwat przez te 60 minut na boisku. No ale to jak dyskusja z betonem typu moja racja jest najmojsza
15
magneto
magneto
14 września 2017, 22:36
Tu nie chodzi o rację a o wydarzenia na boisku.
0
olotek2
olotek2
14 września 2017, 22:37
Magneto
Jest doczekałem się w końcu twego komentarza. Jaki ten chorwacki napastnik zły , be i w ogóle jak mógł nie uderzyć tak samo jak Andrzej z lewej strony pola karnego ajajaj. Przypadkiem nie widziałeś, że mieli całkiem inne sytuacje ,ale co tam trzaba jechać po pupilku Montelli. Pewnie nie zauważyłeś jak pracował dla drużyny .Masz klapki na oczach i jesteś uprzedzony , nie mówiąc już ,że słowo obiektywnie jest Ci obce
13
karp_fso
karp_fso
14 września 2017, 23:22
Bo Kalinić wbrew wyobrażeniom niektórych i mimo takich, a nie innych warunków fizycznych nie jest typowym egzekutorem XD

No ale milanista21 jak nie pisze głupot na jednej stronie, to pisze na drugiej. I jeszcze udaje, że nie jest tą samą osobą :p
4







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI