Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Ancelotti zwolniony z Bayernu. Ruszyła lawina spekulacji

28 września 2017, 16:49, cinassek Aktualności
Ancelotti zwolniony z Bayernu. Ruszyła lawina spekulacji

Jeszcze większa presja na barkach Vincenzo Montelli - pisze portal MilanNews. W czwartkowe popołudnie Bayern Monachium oficjalnie zwolnił trenera Carlo Ancelottiego, po tym jak niemiecka drużyna w słabym stylu została rozbita aż 0:3 w meczu Ligi Mistrzów z Paris Saint-Germain. Komunikat Bawarczyków od razu wygenerował mnóstwo wiadomości od kibiców Milanu, którzy piszą wprost: "Carlo, wracaj do domu". Doświadczony szkoleniowiec od odejścia z mediolańskiego klubu w 2009 roku już raz był bardzo poważnie kuszony powrotem, ale latem 2015 roku Adriano Gallianiemu ostatecznie nie udało się przekonać włoskiego szkoleniowca do swojej wizji. Obecnie pozycja Vincenzo Montelli nie jest zagrożona, a Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli mocno mu ufają, czego dowodem jest przedłużenie kontraktu trenera na początku czerwca. Dyrektorzy rossonerich jednak już w najbliższych spotkaniach oczekują znacznej poprawy gry drużyny, która w pierwszy sześciu meczach Serie A zanotowała dwie wpadki poprzez porażki z Lazio Rzym i Sampdorią Genua. Każda kolejna niesatysfakcjonująca postawa ekipy Il Diavolo z pewnością będzie generowała następne plotki o Ancelottim, w przeszłości nie raz podkreślającego swą miłość do Milanu i zapowiadającego, że kiedyś chętnie powróci do pracy w klubie, który poprowadził do dwóch triumfów w Lidze Mistrzów....


R E K L A M A





88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rogal#62
Rogal#62
28 września 2017, 23:06
Montella ma prawo jeszcze powalczyć. Przecież układa zespół na nowo. Poza problemami mentalnymi, przede wszystkim widać absolutny brak zgrania. Szczerze to jestem pozytywnie zaskoczony wynikami na starcie. Co do Carletto, to chciałbym, żeby za jakiś czas wrócił ale na silny Milan. To nie jest trener do budowy składu.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
28 września 2017, 22:08
Carlo wracaj do nas !
0
sKUBAniec
sKUBAniec
28 września 2017, 21:59
Fanem nie jestem. Pamietam ze Milan męczył się w lidze podobnie jak teraz przy Montelli. Ale Ancelotti jest teraz bardziej doświadczony. Wydaje mi się ze przydałby się trener, który nie byłby traktowany jak kolega, który cieszyłby się większym szacunkiem.
1
milan2002
milan2002
28 września 2017, 20:06
Nadchodzi czas próby Montelli. Jeśli popłynie w dwóch kolejnych spotkaniach ligowych niczym z Lazio i Sampą. To będę oczekiwał jego zwolnienia. Natomiast w jego miejsce Carlo jak najbardziej. W obecnej sytuacji potrzebujemy kogoś, kto wprowadzi Milan znów na salony a Carlo nada się do tego znakomicie.
3
epl
epl
28 września 2017, 20:23
Nie wiem czy zauważyłeś, ale on właśnie został zwolniony z Bayernu za SŁABE WYNIKI.
0
AC Kamil
AC Kamil
28 września 2017, 21:12
Słabe wyniki w Bayernie to zdobycie mistrzostwa Niemiec, dwóch superpucharów kraju i odpadnięcie w LM w ćwierćfinale z późniejszym triumfatorem Realem w dość kontrowersyjnych okolicznościach. W tym sezonie w 10 meczach 1 remis, 2 porażki, a reszta zwycięstwa. W żadnych rozgrywkach Bayern nie musi czuć się zagrożony w żaden sposób. W Bayernie karty rozdają Ribery, Robben czy Muller. Jak coś im nie pasuje to od razu pokazują najgorsze oblicze. Kiedy Bayern dobrze radził sobie w poprzednim sezonie to wychwalali pod niebiosa metody treningowe Carletto. Ciężko pracować w takiej atmosferze gdzie przede wszystkim liczą się interesy podstarzałych gwiazdorów, a skład Bayernu raczej nie jest w tym momencie na poziomie topowych drużyn w Europie.
5
epl
epl
28 września 2017, 21:38
Jeśli Bayern mając lepszą kadrę niż Milan, słabszą konkurencję niż Milan przegrywa z Hoffenheim, zajmuje 3 miejsce w tabeli i twoim zdaniem to dobry wynik to dlaczego przegrana Milanu z Sampdorią jest odbierana jako skandal?
0
AC Kamil
AC Kamil
28 września 2017, 22:09
W Milanie nie widzę żadnego skandalu, na ten moment Montella zostaje i buduje drużynę według własnej wizji. Wielu kibiców nie jest przekonanych do trenera Milanu, a porażka odbiła się szerokim echem przede wszystkim za fatalny styl i brak zaangażowania. W Bayernie wymagania są dużo wyższe, ale chyba nikt o zdrowych zmysłach nie sądzi, że powodem zwolnienia Ancelottiego jest strata 3 punktów do lidera po kilku kolejkach w lidze. Ten konflikt musi mieć podłoże w relacjach na linii trener - piłkarze, wystarczy poczytać ostatnie wypowiedzi wspomnianej wcześniej trójki.
1
epl
epl
28 września 2017, 22:42
Tak, cele są inne.
Celem Milanu jest awans do LM. Na tę chwilę brakuje nam 1 p. Bayernowi brakuje 3 p. do lidera.

A mimo tego połowa użytkowników (jeśli nie więcej) już zwalnia Montellę i od ręki bierze Ancelottiego.

Biorąc pod uwagę że Milan jest słabszy kadrowo, a Serie A trudniejsze to taka zmiana wychodzi na "zamienił stryjek siekierkę na kijek".

Też nie jestem zadowolony z gry Milanu, ale stwierdzenie że Carlo "wprowadzi Milan na salony" traktuję jako kiepski żart.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 września 2017, 20:04
Ancelotti wracaj do Milanu! Lepszego nie znajdziemy
2
matten
matten
28 września 2017, 20:06
Prawie nigdy się z kolegą nie zgadzam, ale tym razem muszę przyznać rację. Jeśli zarząd stracił zaufanie do Montelli, to niech dzwonią do Carlo, bo na ten moment próżno szukać kogoś lepszego.
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 września 2017, 22:46
Matten, zgadzać się nie musimy. Ważne bysmy wymieniali sie wszyscy tym co chcemy. Nie by klaskac jeden drugiemu :) kochać się nie musimy, ale szanować i dyskutować jak najbardziej powinniśmy. Pozdrawiam.
0
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 19:39
Tak po za tematem to wczoraj Serie A wyprzedziła Bundesligę w rankingu
Uefa. Po dzisiejszych wynikach LE wygląda, że ten stan utrzyma się co najmniej do następnej kolejki.
4
tomhardy22
tomhardy22
28 września 2017, 19:53
Zmienia to w ogole cos wobec nowych przepisow?
0
blackburn
blackburn
28 września 2017, 19:54
Nic.
0
Mirabelli
Mirabelli
28 września 2017, 20:01
I bardzo fajnie
0
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 20:45
W praktyce nic, ale moim zdaniem wytrąca z ręki argument wielu osobom, że to Serie A zyskała najwięcej na reformie.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 września 2017, 22:47
Fani Bundesligi śmiali sie z Serie A, a serce bolalo. No to teraz my sie posmiemjemy z nich. Nigdy nie lubilem niemieckiej piłki. Serie A wrata na właściwe tory.
1
Diavo
Diavo
28 września 2017, 19:25
Carlo zatrzymał się na etapie football managera 2006 podobnie jak Galianii. Zakończyliśmy ten etap w Milanie i nie wracajmy do tego.
5
MK92
MK92
28 września 2017, 19:33
To ten FM z 2006 roku w takim razie się ciągle sprawdzał w ostatnich latach - Liga Mistrzów 2013/2014, Bundesliga 2016/2017 ;)
1
Diavo
Diavo
28 września 2017, 19:49
No szał :). Miał same gwiazdy zupełnie jak w Milanie, Bundesliga żaden wyczyn skoro wykupuje się zawodników od rywali, LM okej chylę czoła ale Zidane osiągnął więcej w jednym sezonie :)
3
magneto
magneto
28 września 2017, 19:22
Tu się nawet nie ma nad czym zastanawiać. Jest dostępny na rynku trener, który zna realia nie tyle co serie a ale samego Milanu. Wziąć go póki jest jeszcze taka możliwość. Z Montellą na ławce nie ugramy nic.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
28 września 2017, 19:12
Nawet nie czytam tego, ponieważ trzymam kciuki za Montelle.
Edytowano dnia: 28 września 2017, 19:15
4
Gattuso28
Gattuso28
28 września 2017, 19:04
Zróbcie ankietę:D
7
MK92
MK92
28 września 2017, 19:35
Popieram!
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 września 2017, 19:02
ciekawe czemu guardioli nie zwolnili jak bayern wtopił u siebie 4:0 z realem prowadzonym właśnie przez carlo :)ciekawe.
1
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 19:24
Do tego był to półfinał LM, a nie jakaś śmieszna faza grupowa.
0
tomhardy22
tomhardy22
28 września 2017, 19:00
Byle by nie Montella.
0
Diavo
Diavo
28 września 2017, 18:58
Carlo nie.. Jeszcze Berlusconi dzwonił by do niego zeby skład ustalić :D
0
Fanatic
Fanatic
28 września 2017, 18:55
Carlo to absolutny top wśród trenerów, świadczy o tym to jakie drużyny prowadził po odejściu od Milanu.
Plusy zatrudnienia Carlo w Milanie to:
Prestiż (wielu zawodników chętniej by patrzyło na możliwość współpracy z nim niż z Montellą)
Taktyka: jego kluby zawsze były poukładane i grały przyjemną dla oka piłkę
Relacje z zawodnikami
Minusy Carlo:
Jego kluby niestety często ze słabszymi rywalami lub w już "wygranych" meczach lub dwumeczach odpuszczały mentalnie przez co z Milanem zdobył tylko 1 scudetto i z Realem nie wygrał PD
Jeżeli Montella zostałby zwolniony a moim zdaniem powinien mieć czas chociaż do grudnia to na tą chwilę nie ma lepszego trenera na rynku, ale ja osobiście pomimo wielkiej sympatii dla Carlo chciałbym kogoś w stylu Conte tzn gościa który nadałby tej grupie piłkarzy charakter i sprawiłby że staliby się armią.
Carlo to trener dla wielkich ekip na wielkie mecze czyli trener do wygrywanie LM a my z tą grupą piłkarzy o wygraniu LM możemy pomarzyć my potrzebujemy sierżanta który wprowadzi dryl żebyśmy mogli coś zdziałać w Serie A
4
Yabaye
Yabaye
28 września 2017, 18:47
Ancelotti słynie z "odkrywania" swoich zawodników na nowo. Tak było z przesunięciem do tyłu Pirlo, tak było ze zmianą obowiązków Seedorfa, tak było z pchnięciem Maldiniego na lewą stronę, aby mogli grać Nesta ze Staamem.

Jeśli Carletto odkryłby na nowo Suso, Bonaventurę, Locatelliego, a może nawet Calabrię - jestem za.

Niestety obawiam się, że na takim mariażu obie strony mogłyby stracić. Po dupie dostałby zarząd, że ściąga trenerów "wypalonych" ( choć ja za takiego Ancelottiego nie uważam) i po dupie dostałby sam szkoleniowiec, gdyby mu w Milanie nie poszło.

No i -pół żartem, pół serio- Carletto gwarantuje wymarzoną przez niektórych tutaj choinkę ;)
1
Fanatic
Fanatic
28 września 2017, 18:57
Maldiniego na lewo? przecież Maldini z Carlo w jednym składzie grał na lewej obronie...chyba na środek
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
28 września 2017, 20:25
przecież maldini zaczynał na lewej stronie.
1
Mirabelli
Mirabelli
28 września 2017, 18:42
Nie nie i jeszcze raz nie, nadeszła nowa era Milanu i potrzeba nowych ludzi na tym fachu,a Carlo już się chyba wypalił, do tego ja mam dalej ogromne zaufanie do Montelli i zatrudnienie Carlo kosztem Montelli byłoby chyba największym świństwem jakim zrobiłby nowy Milan, jak już powtarzałem jeśli Montella da ciała to Simone Inzaghi

Jestem na nie

A tak poza tym, to już mi szkoda Bawarczyków, podobno jako zastępca za Carlo ma być Tuchel, a jeśli nie on to Nagellsman, ten drugi oczywiście dla FCB jest znacznie lepszą opcją
Edytowano dnia: 28 września 2017, 18:44
0
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 19:18
Nie słyszałem, żeby Inzaghiego z Lazio zwalniali.
0
MK92
MK92
28 września 2017, 18:30
Jeżeli Montella pokpi sprawę w październiku, to jestem jak najbardziej za powrotem Carletto! Co ciekawe, Ancelotti swoją trenerską przygodę z Milanem zaczynał w 2001 roku również w listopadzie ;) Nawet jeśli nasze drogi nigdy się na powrót nie zejdą, to ja i tak będę zawsze traktował Go niemalże jak swojego ojca i życzę Mu wszystkiego co najlepsze! Carlo = Grande Milan!
2
acmti__
acmti__
28 września 2017, 18:26
Z całym szacunkiem, ale nie potrzeba nam wypalonego trenera tylko kogoś kto tak samo jak cała drużyna ma czuć głód sukcesu.
Ancelotti jest ojcem sukcesów Milanu, ale pamiętajmy, że z taką paką jaką on prowadził to i Smuda, by coś wygrał.
0
MK92
MK92
28 września 2017, 18:35
No nie przesadzajmy z tym Smudą ;) To Carletto wymyślił pozycję dla Pirlo, to Carletto odbudował Seedorfa, to wreszcie Carletto wychował Kakę.
0
zbylon
zbylon
28 września 2017, 18:17
Masakra... Jak najdalej z nim od Milanu. Jeśli przyszedłby Carlo to sezon można już uznać za wtopiony...
0
Orzelek79
Orzelek79
28 września 2017, 18:15
Mam do Tego pana duży sentyment , oczywiście to nie ma znaczenia odnośnie naszej sytuacji. Montella jeszcze nie wykorzystał kredytu zaufania jakim to obdarzył go zarząd.
W lidze średnio ma 2 pkt. na mecz , w LE też nie ma problemów. Styl a raczej jego brak to jeszcze na tą chwilę nie jest powodem żeby go zwalniać, nie bronię Montelli ale powinien mieć możliwość prowadzenia zespołu co najmniej przez październik. Po tym okresie będzie więcej odpowiedzi.
0
Lancaloht
Lancaloht
28 września 2017, 18:15
Pewnie nie przyjdzie do Milanu ,ale Carletto to jest trener na światowym poziomie! Szkopy zarządzające zespołem z Monachium myśleli że maszyna zwana Lewandowski wygra nim wszystko. Nie lubie bBayernu , ale Carletto , Lewandowski i parę wzmocnień to była wielka szansa na wygraie ligi Mistrzów... a teraz to długo poczekają...
1
Lancaloht
Lancaloht
28 września 2017, 18:31
Ostrzeżenie za obrażanie innych użytkowników.
Edytowano dnia: 28 września 2017, 18:50
1
Majkel69
Majkel69
28 września 2017, 18:14
Trzeba być idiotą żeby oceniać klasę szkoleniowca po samej średniej punktów i/lub trofeów (rzucił mi się w oczy komentarz
Paolo Zatonellego, ale pewnie więcej podobnych głosów typu - Carlo ssie bo mało ma punktów będzie). Każdy prowadzi klub z innym składem i w innych czasach (chyba, że porównanie dotyczy 2 trenerów jednej drużyny w jednym sezonie, ale i tam takie porównania nie są w 100% miarodajne). Ludzie którzy ciągnęli kilka lat temu albo z drużyny odeszli albo się powoli starzeją. Teraz grają jeszcze rezerwowym bramkarzem. Działacze jak w polskiej ekstraklasie rozwiązują problem klubu obarczając winą trenera. A prawda jest taka, że najmocniejsi się wzmacniają regularnie co roku za wielkie pieniądze a drużyna która w jednym sezonie jest mocna to po dwóch wcale taka być nie musi nawet jak się nie osłabi - wystarczy, że się nie wzmacnia. Od Bayernu wymaga się dominacji w Europie i Bundeslidze, ale czym? Jak się oczekuje wyników trzeba stwarzać do nich warunki nie wystarczą pobożne życzenia. Carlo spisał się dobrze w Anglii a świetnie w Realu moim zdaniem. W Bayernie pomimo takiego końca jego przygody uważam, że nie zawiódł i, że będzie dla Milanu wielkim wzmocnieniem. Był świetnym szkoleniowcem, a przecież nabrał mnóstwo doświadczenia i wywalczył mnóstwo nowych trofeów, pracował z kolejnymi plejadami największych gwiazd piłki. Prowadził gigantów w rywalizacji z innymi gigantami. Ja mu ufam. Jak on zechce do nas to my musimy powalczyć o niego.
2
MK92
MK92
28 września 2017, 18:52
Po prostu Carlo trafił do Bayernu w złym czasie. Bawarczycy przeżywają teraz koniec pewnego zwycięskiego cyklu, podobnie jak po 2001 roku, czy my po 2007... Za dużo stagnacji w Monachium w ostatnim czasie, a inni mocno im odskoczyli w międzyczasie. Z pustego i Carletto nie naleje...
2
Foxigar
Foxigar
28 września 2017, 18:12
Szczerze? Wolałbym bym Blanca, Carlo wydaje się wypalony
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 września 2017, 18:08
Brocchi zaczeka, Carlo wracaj!
2
MK92
MK92
28 września 2017, 18:42
Łysy, Brocchi już miał swoją szansę, więc teraz najlepiej wziąć z Primavery Gattuso!
0
MK92
MK92
28 września 2017, 18:42
Carlo zresztą też ;)
0
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 18:00
Brać i się nie zastanawiać. Oczywiście nic na siłę, ale jeśli Carlo ma jeszcze motywację i chęci to lepszego nie znajdziemy.
Chciałbym, żeby Milan poprowadził ktoś młody i charyzmatyczny (Simeone, Klopp), ale trudno takiego szkoleniowca wyhaczyć. Próbowaliśmy kilka razy (Leonardo, Pipp, Seedorf, Sinsa, Montella), ale jak widać żaden nie potrafił doskoczyć do topu. Koniec eksperymentów, czas na sprawdzoną opcję.

2-3 tygodnie i zobaczymy czy plan Montelli (o ile jakiś ma) zacznie działać. Może coś zaskoczy.
2
MK92
MK92
28 września 2017, 18:40
Święte słowa! Pełne rozsądnej analizy sytuacji, a nie jakichś domysłów i wymysłów co niektórych użytkowników, zapominających przy okazji, że wypowiadają się o jednym z najbardziej utytułowanych trenerów w historii piłki, a do tego legendzie piłkarskiej i trenerskiej Milanu.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
28 września 2017, 18:54
XxAzazel?
0
Andre
Andre
28 września 2017, 17:57
Carlo, wracaj do domu, zanim Montella zawali nam ten sezon!
1
grzyweek7
grzyweek7
28 września 2017, 17:55
Dawać go z szacunkiem do Montelii ale nie widzę go na naszej ławce
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
28 września 2017, 17:51
Dawno nie było trenera w Bayernie, który notował tak słabe wyniki. Miało zagrać nazwisko i doświadczenie, a nie zagrało praktycznie nic. Średnia not gorsza od Pepa i Heynckesa, spory ze starszyzną Bayernu, enigmatyczne wypowiedzi Francka, Arjena, czy Lewego w związku z meczem w Paryżu, i w sumie brak żywiołowości w zmianach w trakcie meczu. Obrona Bayernu w takim zestawieniu grała dosłownie parę razy, a brak zgrania było widać np. przy pierwszym golu.
Nie chcę Carlo u nas, chłop żyje przeszłością i tyle. Do Bayernu chciałbym Julka z ekipy Wieśniaków, a do nas? Na pewno nie Carletto.
3
Marcin1995
Marcin1995
28 września 2017, 17:47
Ancelotti nie jest wypalony, w tamtym sezonie to udowodnił grając jak równy z równym z Realem, w tym sezonie stracił szatnię
1
Kapi0704
Kapi0704
28 września 2017, 17:52
To nie on grał tylko zawodnicy :P trener odpowiada za przygotowanie drużyny na każdy mecz i trener nie jest oceniany po 1 czy 2 dobrych meczach tylko po całym sezonie :P
0
Marcin1995
Marcin1995
28 września 2017, 18:09
Montella też nie grał z Sampdoria
4
kaka19971
kaka19971
28 września 2017, 18:32
po całym sezonie...mistrzostwo Niemiec i półfinał ligi mistrzów xd
0
roby
roby
28 września 2017, 17:36
Kurcze...ciezko cos powiedziec ale moje zdanie jest taie ze Carlo na dzien dzisiajszy jest za slaby...poprostu pilka i wszystko dookola niej poszlo do przodu wraz z trenerami nowej generacji a Carlo stanal...takie moje zdanie.I nic nie da ze przyjdzie do Milanu....chodz bardzo bym chcial zeby mu sie udalo,ale jak mowil przedmowca ,mial dosc topowe zespoly w ostatnim czasie i wygrywal tylko ligi ,a moze az
2
epl
epl
28 września 2017, 17:27
Dziś trzeba być chyba niespełna rozumu aby zatrudniać trenera który przez ostatnie lata ciągle zawodzi prowadząc topowe zespoły.

Ancelotti ma wielką historię, ale najwyraźniej zatrzymał się w czasie, a świat idzie do przodu. Na dziś to raczej gorszy wybór niż Montella.
0
kaka19971
kaka19971
28 września 2017, 17:35
Ciągle zawodzi?
3
blackburn
blackburn
28 września 2017, 17:36
"Niespełna rozumu" to trzeba mieć pisząc taki komentarz jaki nam zaserwowałeś.
5
epl
epl
28 września 2017, 17:43
- zwolniony z Chelsea
- zwolniony z Realu
Nie pamiętam jak odszedł z PSG ale też chyba szału nie zrobił.

I to wszystko były drużyny NAPOMPOWANE PIENIĘDZMI. Nie było dylematów co do wyboru zawodników. Kogo chcieli tego kupowali.

Ostatnio przeciętne wyniki z Bayernem i kompromitująca przegrana z PSG. Wczoraj Bayern bił głową w mur, a w obronie był strasznie bezradny.
1
kaka19971
kaka19971
28 września 2017, 17:51
-Wygranie dla Realu upragnionego od wielu lat dziesiątego zwycięstwa w Lidze mistrzów(Real miał obsesję na tym punkcie)
-Wygranie mistrzostwa Anglii z Chelsea
-Wygranie mistrzostwa Francji z PSG
-Wygranie mistrzostwa Niemiec z Bayernem

Tylko te trofea pamiętam i dla mnie to są niezle wyniki ale niestety mozna zauważyć że najlepszy sezon Carlo w ostatnich latach jest ten pierwszy z drużyną a w następnych sezonach cos sie psuje w tych maszynach :/
Ale moim zdaniem Carlo nie jest gorszy od Montelli,zna lige i jest jednym z lepszych trenerów na świecie moim zdaniem i ostatnia gra Bayernu nie zmieni mojej opinii o nim :)
2
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 17:54
W Chelsea pobił rekord strzelonych bramek w jednym sezonie. (coś ponad 100).
1
kaka19971
kaka19971
28 września 2017, 17:54
I jeszcze dodam ze z PSG odszedł bo Real zapłacił klauzule za niego(nie wiem czy tak to sie nazywa jezeli chodzi o trenera) i go zatrudnili u Siebie
1
epl
epl
28 września 2017, 18:01
Niezły wynik to byłby jakby Arsenal zdobył mistrzostwo Anglii. ;)
Drużyny, które prowadził Carlo miały wszystko od strony finansowej i sportowej, więc naturalne że były faworytami. I mimo tego spisywały się najwyżej dobrze.
0
Siwus
Siwus
28 września 2017, 18:14
Akurat z tą Chelsea bym nie przesadzał bo Abramowicz to zwalnia każdego, tam chyba nigdy trener nie był dłużej niż 3 lata i odszedł po skończonym sezonie tylko zawsze w środku
0
epl
epl
28 września 2017, 18:18
Zielony2009 - i co z tego. Takich rzeczy nikt nie pamięta bo są zupełnie bez znaczenia.
Najważniejsze są liga krajowa i Liga Mistrzów.
A on niestety nie potrafił utrzymać na szczycie zespołów które miały ku temu wszelkie przesłanki finansowo-kadrowe.

Został ZWOLNIONY z dwóch zespołów w których miał wszystko co potrzeba do wygrywania.

Jeśli tam nie spełnił oczekiwań to skąd pomysł ,że da radę w Milanie, który na tę chwilę jest jednak dużo słabszy.
1
tober12
tober12
28 września 2017, 17:26
https://m.youtube.com/watch?v=9RuTyZN3EUU
Edytowano dnia: 28 września 2017, 17:27
3
MK92
MK92
28 września 2017, 18:48
Campioni d'Europa 2007!
1
nokoments
nokoments
28 września 2017, 17:24
Nie powiem, że się za gumożujem Carletto nie stęskniłem, ale mam pewne wątpliwości co do jego kandydatury.
Statystyki punktowe kręcił w ostatnich latach bardzo dobre, ale trofeów za dużo nie nałapał grając stosunkowo silnymi drużynami - każda z tych które trenował po odejściu z Milanu miała potencjał na zostanie krajowym hegemonem i była kandydatem do wygrania LM.
Z drugiej strony, może zmiana środowiska na drużynę "na dorobku", która dopiero wraca do gry i nie jest nafaszerowana gwiazdami zrobiła by mu dobrze?
Ciężko stwierdzić. Na pewno jeśli Montella w najbliższym czasie się nie ogarnie to Carlito powinien być jednym z pierwszych z którymi FiM powinni rozmawiać.
2
Eravier
Eravier
28 września 2017, 17:23
"Momento delicato" dla Ancelottiego jak i dla Milanu ;) Ja zawsze będę dobrze wspominał Carlo i chętnie bym go zobaczył z powrotem. Pewnie teraz będzie jednym z głównych kandydatów na następcę Montelli jeśli gra zespołu się nie poprawi w najbliższych spotkaniach.
3
Gattuso28
Gattuso28
28 września 2017, 17:15
Jeśli w meczach z Romą i Interem drużyna zaprezentuje się równie beznadziejnie jak z Sampą to chyba nie ma na co czekać.Podejrzewam że Mirabelli i Fassone już są ustawieni na kolację z Ancelottim.
Edytowano dnia: 28 września 2017, 17:16
1
Kapi0704
Kapi0704
28 września 2017, 17:21
Ancelotii już jest wypalony zrozumcie to :/ ja go lubiałem i wgl ale on już staję się historią :/ widzieliście co bayern prezentował ostatnio ? :/ no właśnie :( może to wina ligi czy coś ale wątpię ancelotti już się starzeje co było minęło :/ zatrudnienie go będzie krokiem w przeszłość a po co wracać do przeszłości jak można budować nową historię :D Carlo był wielkiem trenerem ale wątpię by nas poprawdził na szczyt :(
2
Muniek739
Muniek739
28 września 2017, 17:13
Dag czas montelli do stycznia. Jeśli nie będzie top3 to wtedy wziąć Carlo, który napewno narazie będzie chciał odpocząć od futbolu
0
Kapi0704
Kapi0704
28 września 2017, 17:18
W top 5-6 niech będzie do stycznia i nie będzie źle /:D
0
Muniek739
Muniek739
28 września 2017, 17:46
Top 5/6 to rok temu. Teraz tylko podium. Poza Juve każdy jest w naszym zasięgu
0
billy c.
billy c.
28 września 2017, 18:14
uwazasz ze Napoli jest w naszym zasiegu? to powodzenia
0
Muniek739
Muniek739
28 września 2017, 22:16
Przychodzi co do czego i Napoli nie ma. Jak z realem, czy w wyścigu z Juve w zeszłym sezonie
0
BadMad
BadMad
28 września 2017, 17:12
Styl prezentowany przez Bayern daje sporo do myślenia ..wydawalo mi się ze Carlo pouklada zespol lepiej niz Pep do ktorego rowniez miano sporo zastrzeżeń ,jednak sie myliłem .
2
Kapi0704
Kapi0704
28 września 2017, 17:09
Dać montelii dokończyć sezon i po sezonie podjąć decyzje :D zwolnienie go teraz będzie głupotom najprawdopodobniej , a Ancelotti chyba jest już wypalony :/ Montella po prostu nigdy nie miał chyba takiej presji jak ma w Milanie musi do tego przywyknąć :P
Edytowano dnia: 28 września 2017, 17:11
1
Zielony2009
Zielony2009
28 września 2017, 17:51
Nie przywyknął we Violi czy Romie? W takim razie już nie przywyknie. To nie poligon doświadczalny tylko AC Milan za grube miliony. Nie ma miejsca na naukę.
2
Kapi0704
Kapi0704
1 października 2017, 12:52
Racja :P ale moim zdaniem nie ciążyła na nim taka presja w innych klubach jak u nas
0
tober12
tober12
28 września 2017, 16:55
Jak źle pójdzie drużynie ( oby nie) w poniedZiałek możemy mieć nowego coacha.
0
ACstach
ACstach
28 września 2017, 16:52
Jeżeli będziemy dalej bezpłciowi to trzeba będzie się zastanowić nad zmianą. Na razie jeszcze poczekajmy choć mam coraz to mniej zaufani do naszego taktyka.
0
Rakusz
Rakusz
28 września 2017, 16:52
Nie byłem zwolennikiem zwolnienia Montelli, ale to jest okazja, której nie można przegapić. Takie moje subiektywne zdanie.
8
Cactus
Cactus
28 września 2017, 16:51
Ancelotti już od wielu lat nie miał okazji prowadzić zespołu który trzeba dopiero wyciągnąć za uszy na szczyt. Po odejściu z Milanu trenował same topowe zespoły i to powoduje, że zaczynam się zastanawiać czy Carletto to taka świetna opcja.
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI