Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

"Odzyskanie" Bonaventury i Suso kluczowe do poprawy

4 października 2017, 08:43, cinassek Aktualności

Zdaniem portalu MilanNews, jedną z kluczowych rzeczy dla poprawienia obecnej sytuacji rossonerich, jest "odzyskanie" Giacomo Bonaventury oraz Suso. Włoch oraz Hiszpan tym razem nie dostali powołania do swoich reprezentacji narodowych i okres poprzedzający derby Mediolanu przepracują w Milanello. Jak podkreśla wspomniany portal, przy dalszym kontynuowaniu w ustawieniu 3-5-2 cięższe zadanie stoi przed byłym piłkarzem Liverpoolu. Musi on bowiem zaadaptować się do nowej pozycji - porzucić prawe skrzydło kosztem gry na szpicy bądź tuż za plecami wysuniętego napastnika. W poprzednim sezonie Suso zanotował 11 asyst, natomiast Bonaventura 6 - najwięcej w całej drużynie. Ponadto gracze ci dorzucili odpowiednio 7 i 5 bramek. Warto podkreślić, że "Jack" zaliczył tak naprawdę tylko połowę rozgrywek, gdyż pod koniec stycznia doznał kontuzji, która wykluczyła go z gry aż do wakacji.

Według La Gazzetta dello Sport, Bonaventura oraz Suso mają duże szanse znaleźć się w wyjściowej jedenastce Milanu na mecz z Interem.


R E K L A M A





50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 października 2017, 20:12
Dylemat jest taki, że:

- przy 3-5-2 nie ma miejsca dla Suso i Jacka i grają na dziwnych pozycjach, Jack upychany w środku, Suso na fałszywej 9tce... Boriniego pcha się na wahadło, mimo że przyszedł jako zmiennik dla Suso i Jacka na skrzydła. Calhanoglu też nie gra na swojej pozycji.

- przy 4-2-3-1 niby zmienników nie ma, ale zawsze można wrzucić Boriniego za Suso/Jacka i w razie draki jak Hakan nie będzie mógł grać wrzucić 2 napastnika i grać 4-4-2 (Jack,Kessie,Biglia,Suso-Silva,Cutrone).
I ja osobiście uważam, że przy tej 2 opcji mniej tracimy mimo wszystko.
Gra 3-5-2 bo nie mamy zmienników na 4-2-3-1 to trochę jak mieć w garażu Mercedesa ale jeździć VW bo do mietka nie mamy części zamiennych a przecież VW jeździ gorzej.

3-5-2 Montella stworzył tylko po to żeby upchać 3 najlepszych stoperów do składu.
Edytowano dnia: 4 października 2017, 20:14
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 października 2017, 20:34
Grzesiu ja również uważam, że 3-5-2 nie jest do końca trafione, ale robienie Ty chyba nie wierzysz w to przechodzenie w 4-4-2? 4-2-3-1 w fazie defensywy wygląda identycznie jak 4-3-3 tak w praktyce a różni się nie dużo od 4-3-3 w ataku. Jak dla mnie błędem było rezygnowanie ze sprawdzonego 4-3-3 jakoś Milan wygrał na 9/8 meczy i było dobrze..
1
Vol'jin
4 października 2017, 20:51
Ogólnie jestem zdania, że jak wałkujemy grę na trzech stoperów to powinno to być 3-4-2-1/3-4-3 patrząc na kadrę. Co do czwórki 4-3-3 lub 4-4-2 (gdzie tutaj można Hakana jako drugiego napastnika też ustawiać spokojnie, tak grał często w Leverkusen u Schmidta też, z czego robi się 4-4-1-1 pewnie)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 października 2017, 20:58
ForzaMilan Uważam, że zarówno 4-2-3-1 jak i 4-3-3 jest lepsze niż 3-5-2, które jak widać z mocnymi ekipami się nie sprawdza. Grając 3 w obronie tracimy masę bramek a potencjał ofensywny nie jest wykorzystany.
1
magneto
magneto
4 października 2017, 21:29
grzesiekpl88 Widzę, że wreszcie zauważyłeś to co staram się przekazać od kilku tygodni. 3-5-2 jest najgorszą z możliwych opcji. Niby wzmocniony jest środek pola a w praktyce wygląda on najsłabiej. No i sadzając Suso i Jacka na ławce lub ustawiając ich tam gdzie nie potrafią grać zabieramy potencjał ofensywny drużynie.
2
Bufor85
Bufor85
4 października 2017, 21:32
Poniekąd się zgodzę z tobą. Borini miał być zmiennikiem a więcej od Jacka. 3-5-2 możemy wykorzystywać na słabsze drużyny bo na te silniejsze ta formacja nie działa.
1
magneto
magneto
4 października 2017, 21:50
Napoli na skrzydła nie ma wcale zmienników i jakoś Sarriemu to nie przeszkadza. Trzeba mieć już mega niefart, żeby Suso i Jacek wypadli z gry jednocześnie. Jeżeli jeden wypadnie to przecież jest Borini. Od biedy na lewej stronie może zagrać Antonelli. Wystarczy tylko trochę głową ruszyć a nie ograniczać się do 3-5-2 i nic innego nie widzieć
2
adamos
adamos
5 października 2017, 08:18
Ludzie zrozumcie my nie mamy ludzi do ustawienia 4-2-3-1, nie mamy defensywnych pomocników nie mamy typowej 10tki i zastępcy. W 5 obrońcow od groma bramek tracimy a co mowa o 4 obroncach tylko
0
magneto
magneto
5 października 2017, 10:01
adamos Ty tak na poważnie to napisałeś? A Calhanoglu to co jak nie "10"? Stoper czy b2b? Chyba nie za dużo o nim wiesz w takim razie. Kessie jako defensywny nadaje się idealnie bo przy akcjach ofensywnych to on za dużo nie myśli. A Biglia w reprezentacji gra właśnie jako jeden z dójki w 4-2-3-1.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 października 2017, 11:56
No i jest jeszcze Montolivo, jeden z najlepszych w lidze w destrukcji więc na DP nadaje się idealnie.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 października 2017, 18:27
Widzę, że filozofia taktyczna Magneto (4-2-3-1) udziela się tutaj coraz większemu gronu kibiców.. jest jeden prosty powód dlaczego nie możemy grać 4-2-3-1 nie mamy zmieników dla całej ofensywnej trójki (Bonaventura, Suso, Calhanoglu) jak bardzo szalenie głupim trzeba być aby porywać się na ustawienie do którego nie posiada się graczy na ławce? No a skoro rezerwowi od dzisiaj są niepotrzebni, to po co te wszystkie głupie prezesy i kluby marnują pieniądze na 30 osobowe kadry? ee no Panie przecież wystarczy 11 zawodników toż to będzie taniej, kasy więcej dla klubu zostanie, no same plusy - eureka! Magneto dziękujemy, po tylu latach marnowania kasy wkońcu ktoś znalazł rozwiązanie! Panowie! Przecież najpierw był atak na trenera, że 4-3-3 beznadziejne, tak? Chcemy 3-5-2, teraz 3-5-2 idiotyczne, no to chcemy 4-2-3-1, a w międzyczasie pretensje, że Montella w połowie sezonu nie potrafi ustabilizować formy i wybrać jednego podstawowego ustawienia.. no śmiech na sali. Przecież gdyby Montella postawił na ustawienie 4-2-3-1 i po 3-5 kolejkach ktoś z trójki Bonaventura/Suso/Calhanoglu dostałby kontuzji a nie daj Boże wypadłoby dwóch na raz, to zostałby z ręką w nocniku, a my wszyscy razem z nim, pozbawieni szans na Lm - bo w tym samym dniu kontuzji trzeba byłoby kolejny raz szukać nowego ustawienia i znowu zgrywać zespół, a w połowie sezonu już byłoby za późno aby marzyć o top 4. Przypominam, że gram na trzech frontach i mam rozumieć, że cała trójka ma zapierdzielać po 90 minut? We wszystkich rozgrywkach (Seriea, liga Europejska, puchar Włoch) A nie przepraszam będziemy rotować żeby nie doznali kontuzji. Wpuścimy Montolivo na skrzydło za Suso, Boriniego na 10tke za Turka, a później obskoczymy oklep 3-0, taak to ma sens, więcej FIFY... Forza Milan!
1
Vol'jin
4 października 2017, 18:31
Wystarczy brak Hakana i całe 4-2-3-1 się sypie jak domek z kart. Ogólnie nie jestem fanem tej formacji bo mam w pamięci krater pomiędzy formacjami u Seedorfa w tej taktyce ...
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 października 2017, 18:48
No dokładnie, bardzo zabawne jest jest to przekonanie do 4-2-3-1 - bo fajnie wygląda? Nie wiem o co chodzi xd
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 października 2017, 18:48
No dokładnie, bardzo zabawne jest jest to przekonanie do 4-2-3-1 - bo fajnie wygląda? Nie wiem o co chodzi xd
0
MK92
MK92
4 października 2017, 19:30
A jaką moc ma argument, że nie ma zmienników dla skrzydłowych pod ustawienie 4-2-3-1? Jeżeli kogoś zabraknie lub ktoś z nich będzie musiał zejść to wtedy i ustawienie się dostosuje do zastanej sytuacji. Moim zdaniem 4-2-3-1 jest idealne dla podstawowej jedenastki Milanu w tej chwili.
2
Arva
Arva
4 października 2017, 19:59
MK92... Przecież masz wszystko jasno i klarownie napisane... Grając 3-5-2, kiedy cała drużyna ogarnie schematy nie grozi nam, że jakaś kontuzja zmusi nas do zmiany ustawienia w środku sezonu. Sam widzisz jak długo w tej chwili zajmuje zgranie zawodników. Po co marnować czas na ogrywanie 4-2-3-1 kiedy przy pierwszej kontuzji czy kartce kogoś z trójki Suso- Hakan - Jack (to już się zdarzyło) będziemy musieli szukać alternatywnego ustawienia? I w środku sezonu od zera ogrywać nową formację?
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 października 2017, 20:29
MK92 Napisałeś "Jeżeli kogoś zabraknie lub ktoś z nich będzie musiał zejść to wtedy i ustawienie się dostosuje do zastanej sytuacji" Co Ty przez to rozumiesz? Uświadom sobie, że masz do dyspozycji trzech zawodników (dwóch skrzydłowych, jedną 10tke) do obsadzenia trzy pozycje na których tylko ta trójka może zagrać i da odpowiednią jakość, nagle Calhanoglu łapie durną czerwoną kartkę tak jak ostatnio w meczu z Romą, w jego miejsce może zagrać Bonaventura - ale On jest już na boisku więc powstaje problem, podobnie w przypadku Suso, kto zagra w jego miejscu gdy wypadnie na 2 miesiące, albo po prostu będzie bez formy? Czy nawet na prostą logikę kiedyś Ci piłkarze muszą odpocząć, czy to w lidze europejskiej czy w SerieA, a nie ma innych na takie pozycje! No kogo ustawisz na Biglie na 10tke? Montolivo na skrzydło.. 4-2-3-1 to jest jedyne ustawienie którym się akurat nie da grać przy takiej kadrze jaką mamy, a Ty twierdzisz, że jest idealna.. dramat.
0
magneto
magneto
4 października 2017, 22:23
A powiedz mi czy Napoli ma zmienników dla Insigne i Callejona? Ale szczerze i bez kręcenia. Bo ja wiem, że nie. Na skrzydło wchodzi Rog, który jest nominalną "10". Naprawdę trzeba mieć mega pecha, żeby cała trójka wypadał w jednym momencie. Jest Borini, który teoretycznie przyszedł jako skrzydłowy. Antonelli te 2/3 spotkania też może zagrać jako skrzydłowy po lewej stronie. Wystarczy tylko trochę głową ruszyć. To jest tak jak ktoś wyżej napisał. Masz Mercedesa ale jeździsz fiatem bo części do mercedesa są za drogie. Wypada Jacek to wchodzi w jego miejsce Borini. Wypada Calhanoglu to wskakuje tam Bonaventura a Borini biega po lewej stronie. Ludzie trochę przewidywania i reakcji na boiskowe wydarzenia. Przecież do 3-5-2 też nie masz zmienników bo kogo? Wypada środkowy obrońca i musi grać Zapata/Paletta. Wpada Biglia i wchodzi Montolivo. Locatellego nie liczę bo on się nadaje na Spale i inne Crotone. Chłopak jest tak niepewny, że aż oczy bolą.
2
MK92
MK92
4 października 2017, 23:00
ForzaMilan!!!, dlaczego zaraz dramat? Pisałem o (być może) najlepszym dla jakości gry i wykorzystania potencjału kadrowego ustawieniu zespołu, a Ty się nie odniosłeś do tego czy takie ustawienie zdałoby egzamin w trakcie gry, tylko piszesz dalej o braku zmienników w razie absencji któregoś ofensywnego gracza. Naprawdę, znam język polski i zrozumiałem co napisałeś w pierwszym komentarzu ;) Według Twojej retoryki wychodzi na to, że lepiej niech się marnują na ławce lub nieswoich pozycjach Suso i Bonaventura, bo gdyby grali w optymalnym dla nich ustawieniu na skrzydłach, to wtedy nie będzie dla nich i dla Hakana zmienników. A ja powtórzę raz jeszcze, że mnie taka argumentacja nie przekonuje. Przychylam się w tym wypadku do opinii wyrażonej przez magento. Można przecież wyćwiczyć schematy zastępcze na boisku w razie rożnych komplikacji, dlatego moim zdaniem trzeba grać w optymalnym ustawieniu, którym najprawdopodobniej jest 4-2-3-1. Ustawienia 4-3-3 i 3-5-2 się nie sprawdziły, więc trzeba spróbować jeszcze czegoś innego. Forza Milan!
1
Arva
Arva
5 października 2017, 09:29
Jak możemy mówić o ćwiczeniu schematów zastępczych, kiedy nawet te podstawowe nie są jeszcze wyćwiczone?
Edytowano dnia: 5 października 2017, 09:49
1
MK92
MK92
5 października 2017, 09:50
Arva, wszystko z czasem przyjdzie. Sam często przypominasz, żeby zachować cierpliwość, z czym zresztą się zgadzam ;) Jestem po prostu za znalezieniem optymalnego ustawienia dla podstawowej jedenastki, a takim wydaje się być dla mnie 4-2-3-1, bo trudne ustawienie 3-5-2, jak widać po naszej grze, nie zdaje egzaminu. Bardzo dobry przykład z tymi samochodami. Biorę udział w wyścigu. Mam do wyboru Ferrari (4-2-3-1) i Fiata (3-5-2). Jednak do Ferrari (4-2-3-1) ciężko znaleźć części zamienne. Ale z drugiej strony wiem, że powinienem wybrać Ferrari mimo wszystko, bo tym Fiatem (3-5-2) niczego nie zwojuję, a Ferrari może się nie zepsuje i da szansę na zajęcie czołowego miejsca w tym wyścigu. Jesień jest z kolei od tego, żebym się tym Ferrari nauczył dobrze jeździć :)
1
MK92
MK92
5 października 2017, 09:55
Ale oczywiście szanuję Twoje zdanie, Arva. To takie nasze dywagacje i domysły, które próbujemy logicznie uargumentować. Trener i tak wybierze po swojemu ;) Bardzo możliwe, że to będzie sezon przejściowy i do żadnej Ligi Mistrzów nie awansujemy. No ale trudno się mówi. Forza Milan!
1
Arva
Arva
5 października 2017, 10:01
Dokładnie, to tylko nasze gadanie. Oczywiście również szanuję Twoje zdanie, co nie zmienia faktu, że nie do końca się z nim zgadzam. Myślę że 4-2-3-1 było by najodpowiedniejsze ale nie bez odpowiedniej ławki. Niepotrzebnie na siłę wypychaliśmy z klubu Nianga i Sosę. Wtedy mielibyśmy rezerwowych na środek i lewy bok i gralibyśmy tym ustawieniem. W tej chwili jesteśmy skazani na 3-5-2. Magneto, może Monto czy Locatelli są zmiennikami niskiej jakości ale SĄ. Skrzydłowych mamy 3, 10 jedną.
1
arosinski1995
arosinski1995
4 października 2017, 17:42
Jakie Suso na szpicy? Jak grał na prawym skrzydle to jak Robben zejście do środka i strzał po 2 na szpicy mamy kalinica silve po 3 powinniśmy grać na 3 napastników dwóch skrzydłowych
0
Boro
Boro
4 października 2017, 16:10
Może spróbować zrobić 3-4-3? Kessie musiałby być typową "6" no i cała drużyna musiałaby znaleźć równowagę między atakiem a obroną.
0
4 października 2017, 15:04
MK92 Wiesz gdyby w wypożyczeniu Bakki był obowiązek wykupu to inaczej bym na to patrzył,co do Fassone to masz racje jest za wcześnie,ale tak to jest że człowiek bardzo szybko chce oceniać.
0
MK92
MK92
4 października 2017, 14:55
Po prostu powinniśmy spróbować ustawienia 4-2-3-1.
1
4 października 2017, 13:06
Na początku powiem, pewne jest to że transfery były robione pod 4-3-3,4231 i tu wystarczy spojrzeć na okres przygotowawczy wiec bardzo niemądre jest przechodzenie na grę z 3 obrońców.W ustawieniu z 3 obrońców Milan traci najmocniejsze punkty poprzedniego sezonu czyli wspomnianych w newsie Suso i Bonaventure,jak można burzyć fundament zbudowany w poprzednim sezonie ? Dlaczego ciągle gra Kassie ? przecież ten typ w ogóle nie myśli na boisku,jak można było sprzedać płuca drużyny Kucke ? gość zjada tego kassie na śniadanie.Pieniądze na Kalinicia wywalone w błoto,przecież był Bacca który gwarantował te naście bramek w sezonie,a teraz co ? kasa wydana na Kalinicia i bezsensowne wypożyczenie Baccy bez obowiązku wykupu.Robić transfery pod 433,4231 i nie kupić skrzydłowego... Fassone nie bez powodu został wywalony z Interu.bez spiny to takie moje spostrzeżenia.Forza Inter
1
Anonim
Anonim
4 października 2017, 14:31
Bezsensowne transfery to zrobił jak już Inter ;) A tak serio to gadasz głupoty. Nie musisz ich pisać na naszej stronie.
0
MK92
MK92
4 października 2017, 14:59
Dlaczego od razu przeganiać niegłupiego Intersitę? Masz sporo racji, MistrzCalcio, zwłaszcza jeśli idzie o ustawienie drużyny i sprzedaż Kucki. Nie zgodzę się natomiast z Twoją opinią nt. Bakki i Kalinicia. A na ocenę pracy Fassone w Milanie jest zdecydowanie zbyt wcześnie. Forza Milan!
0
MK92
MK92
4 października 2017, 15:00
Głupoty taaa,jakim ustawieniem graliście cały okres przygotowawczy,gdzie skrzydłowy ? Zresztą jaki jest sens burzyć fundament i budować go od nowa,teraz macie tego efekty.Waszym fundamentem w poprzednim sezonie było 3 zawodników z pola Bonaventura,Suso,Kucka nikt nie zaprzeczy i PODKREŚLAM nikt nie gra lepiej od któregokolwiek z nich w obecnym Milanie.Prosiłbym żebyś odniósł się do tego merytorycznie,a nie "gadasz głupoty" ewentualnie w ogóle nie musisz odpowiadać.
1
tomhardy22
tomhardy22
4 października 2017, 16:49
Jak Inter mogl zrobic bezsensowne transfery skoro jest na 3 miejscu w tabeli?Czlowieku Anonim nie osmieszaj sie , to ze masz 16 lat to nie znaczy ze nie powinienes pisac z sensem.MistrzCalcio w porownaniu z twoimi herezjami nie pisze glupot i poza tym nikogo nie prowokuje wiec nie bedziesz nikomu dyktowal co i gdzie ma pisac.
2
tomhardy22
tomhardy22
4 października 2017, 17:42
Co ciekawe Kuco przyszedł za śmieszne 2 mln miał być uzupełnieniem kadry a stał się płucami drużyny,podobnie teraz dzieje się z Borinim.Jestem pewien że Kuco grałby obecnie w pierwszym składzie a Milan miałby na swoim koncie więcej pkt bo kogoś takiego właśnie brakuje wam w środku.Przypomnę wam Juventus Sezon 2011/2012 gdzie ogromną robotę robili Giaccheri którego można porównać do Kuco i Pepe/Borini.
1
Arva
Arva
4 października 2017, 20:08
Szkoda że nie przyszło Ci do głowy że Kucka po prostu nie chciał zostać? Jest na tyle ambitnym człowiekiem, że nie pogodził się z rolą rezerwowego. Poszedł do Turcji, więc poza systematyczną grą, ma zagwarantowaną wysoką pensję, porządnie dorobi i ustawi 3 czy 4 następne pokolenia swojej rodziny. Śmieszne jest gadanie o jakimś innerjob ze strony Fassobellich, tak samo jak śmieszne jest zarzucanie im braku kompetencji. Nie możesz zaprzeczyć, że rok temu mieliście u siebie to samo - ściągnięta kupa zawodników, i sezon zmarnowany na zgrywanie się. I w tej chwili, po roku, Inter systematycznie punktuje. Macie przykład z własnego podwórka że nie da się zrobić wyników na już. Co do taktyki - wypowiedziałem się na jej temat w poprzednim komentarzu, nie będę się powtarzać.
0
Arva
Arva
4 października 2017, 21:42
Arva prosiłbym cie abyś jakoś argumentował swoje wypowiedzi.Nie przyszło mi do głowy że chciał odejść,a chciał ? nic o tym nie wyczytałem. "Jest na tyle ambitnym człowiekiem, że nie pogodził się z rolą rezerwowego."- Nie wiem dlaczego twierdzisz że byłby rezerwowym baaa jestem pewien że obecnie grałby w 1 składzie.Teraz zajmijmy się jego pensją i tu moje pytanie,czy wiesz ile Kuco zarabia w turcji ? Nie porównuj sytuacji obu klubów bo wy wymieniliście całą jedenastkę mu kupowaliśmy po kilka zawodników co roku z czego robiliśmy selekcje,owszem było kilka wtop czego i wy raczej nie unikniecie.Nie obraź się ale moim zdaniem został zburzony fundament na którym powinna być budowana drużyna.Naszym największym problemem w poprzednim sezonie było zwolnienie Mancio zaraz po okresie przygotowawczym i zatrudnienie amatora FDB. PS.Mój starszy rodzony brat jest Milanistą tak że jestem na bieżąco z Interem jak i Milanem od 98 roku ;) pozdrawiam.
1
Arva
Arva
5 października 2017, 09:48
Nie oszukujmy się, Kuco chciałby grać najwięcej. Można powiedzieć że przy tak słabej dyspozycji w naszym środku pola grałby. Ale przed sezonem nikt nie przewidywał że nasz środek będzie grał tak tragicznie. Pomyślmy więc logicznie - Kucka miał do wyboru iść do Turcji i grać od deski do deski zarabiając przy tym gruby hajs (niestety nie znalazłem w internecie o ile zwiększyła się jego pensja, ale myślę że o znaczną kwotę, nawet taki wyrobnik ze stalowymi płucami dobrze tam zarabia) albo zostać i być którymś zawodnikiem do rotacji (kiedy przeprowadzano transfer do klubu trafili już Kessie i Hakan, wałkowano temat Biglii, a w odwecie zostawali kapitan Montolivo, młody talent Locatelli i znacznie lepszy technicznie Pan 20 mln. Mając to wszystko na względzie, myślę że Kucka po prostu nie chciał zostać w klubie, wiedząc że do 3 osobowej formacji, nie będzie nawet 4 wyborem na najważniejsze mecze. Swoją drogą, pamiętam jak za jego transfer wszyscy hejtowali Gallianiego, jak teraz Fassobellich za Boriniego. A teraz po nim płaczemy :D. Dlaczego nie porównywać? Jak sam napisałeś, wprowadzaliście do kadry "po kilku nowych zawodników". Skoro zmiana kilku zawodników z pierwszego składu spowodowała taki chaos, nie możemy się dziwić że nasze zgrywanie drużyny następuje tak wolno. I w końcu - zwolnienie Montelli byłoby taką samą głupotą, jak w Waszym przypadku zwolnienie Manciniego. Teraz po prostu trzeba czasu i zaufania dla trenera, a wyniki i styl przyjdą. Forza Milan! Per sempre!
0
Arva
Arva
5 października 2017, 13:37
O właśnie i o to chodzi takich odpowiedzi oczekuję 1."albo zostać i być którymś zawodnikiem do rotacji " I to jest kluczowe bo zawodnik albo został zdegradowany albo wypchany z klubu tak czy siak klub odpowiada za jego odejście .2.Chodzi ci o zgranie aha.. to tak masz racje ciężko jest zgrać tylu zawodników,co do chaosu to wprowadzali go zawodnicy bez jakości/trener bez jakości. FDB nie ogarniał nawet w LE. Pozdrawiam Forza Inter.
0
Diavo
Diavo
4 października 2017, 11:47
No i po sezonie sprzedamy Bonaventure i Suso bo nie pasują do wizji Montelli, po czym nowy trener wróci do 433 i nie będzie miał graczy do tej formacji.. Montella czekał na Romka żeby uruchomić 352 ale gdy odpadł Conti to już mu nie przeszkadza że brakuje grajka do tej formacji, dziwne. .
0
Arva
Arva
4 października 2017, 20:10
Pomyślmy, dlaczego się tak stało? Hmmm.... Bo mamy kilku prawych wahadłowych (może tam grać także Borini) i tylko jednego lewonożnego stopera?
0
Cervusius
Cervusius
4 października 2017, 11:39
Biorąc pod uwagę fakt, ile bramek wpadło ostatnio przez błędy Romagnoliego, powinien on usiąść na ławce. Można by wtedy powrócić do gry czwórką obrońców i zagrać naszym potencjalnie najlepszym ustawieniem, czyli 4-2-3-1:

Borini - Mussachio - Bonucci - Rodriguez
Kessie - Biglia
Suso - Calhanoglu - Bonaventura
Andre Silva
Edytowano dnia: 4 października 2017, 11:40
6
allora_spor
allora_spor
4 października 2017, 12:22
Ciesze się, że coraz więcej widzi, że ta taktyka byłaby najbardziej optymalna i pozwoliłaby na pokazanie naszego pełnego potencjału. Natomiast Borini out... To nie jest obrońca. na prawą Calabria - Abate chyba, że dalej mamy tracić katastrofalną liczbę bramek :)
0
_GAHU_
_GAHU_
4 października 2017, 11:34
Jak dla mnie Suso i Bonaventura powinni grać na skrzydłach tak jak rok temu - wtedy mogą wykorzystać swój pełen potencjał.Tak samo Hakan powinien grać jako ofensywny pomocnik i na szpicy widziałbym Silve.Wg mnie najlepszy możliwy obecnie sklad : Donarumma-Conti,Bonucci,Musacchio,RR-Kessie,Biglia-Hakan-Bonaventura,Silva,Suso.
2
ziggy
ziggy
4 października 2017, 10:46
Cały czas się zastanawiam czy Bonaventura wróci do formy kiedy to napędzał drużynę.... do tego Suso, Hakan i Andre w formie i może być nieźle
0
piotras22
piotras22
4 października 2017, 09:38
Logicznie myśląc: skoro w okienku transferowym kupieni byli piłkarze którzy byli w planach klubu np. Conti, Rodriguez, Hakan, Kessie a dopiero potem przyszedł Bonucci który z tego co mi wiadomo nie był planowany i nikt się go nie spodziewał to wątpię żeby Montella od początku zakładał grę trójką obrońców. A jeżeli gramy ustawieniem 3-5-2 to potem brakuje miejsca dla niektórych zawodników, albo są na takich pozycjach gdzie nie wykazują 100% potencjału. Druga sprawa, że obecna forma wszystkich zawodników jest raczej mizerna. Także nie uzależniałbym wyników Milanu od formy Bonaventury i Suso tylko od formy całej drużyny, od odpowiedniego ustawienia na boisku i od podejścia do przeciwników. Co do Montelli to mimo wszystko ja mam do niego pełne zaufanie, choćby ze względu na poprzedni sezon.
1
AC Kamil
AC Kamil
4 października 2017, 09:32
Jeśli Montella chce koniecznie grać z trójką w obronie to dlaczego delikatnie nie zmodyfikuje tego ustawienia ustawiając drużynę w systemie 1-3-4-3, wtedy byłaby możliwość ustawienia Suso i Bonaventury na skrzydłach gdzie czują się zdecydowanie najlepiej, to była najsilniejsza broń w ofensywie w poprzednim sezonie, teraz nie ma żadnej.
1
magneto
magneto
4 października 2017, 09:34
Bo Montella to taktyczny beton i on nie potrafi reagować na wydarzenia boiskowe.
1
Majki85
Majki85
4 października 2017, 09:31
Jeżeli wyjdziemy na Inter z tym idiotycznym 3-5-2 to dostaniemy na pewno lanie, które mam nadzieję sprawi, że pożegnamy się z Montellą. Jeśli faktycznie taką formacją wyjdziemy, to nasz trener potwierdzi jedynie, że nie uczy się na błędach. Co nam z Suso i Jacka, skoro w tym ustawieniu grają na 30% swoich możliwości? Hiszpan nie jest przyzwyczajony do gry na szpicy, a na tej pozycji należy przede wszystkim dobrze grać tyłem do bramki, bowiem jest więcej takich momentów w których właśnie napastnik ma obrońcę na plecach, a Suso najzwyczajniej w świecie jest świetny gdy obrońcę ma naprzeciw siebie i może nim wtedy trochę pokręcić. Bonaventura natomiast jest szybki, ma dobry drybling, a w środku pola, pośród wielu piłkarzy, tłoku jaki jest nie może się on po prostu rozpędzić. Niech Montella w końcu zacznie ustawiać formację pod zawodników jakich posiada, a nie odwrotnie. Gość trzyma się gry na trzech stoperów, a defensywa jak robiła babole tak robi. W obecnym Milanie nie ma ani jednej formacji, z której moglibyśmy być zadowoleni. W zeszłym sezonie to chociaż na skrzydłowych się przyjemnie patrzyło, a teraz nie ma na kogo. Co ja się zresztą będę wysilał... Jeszcze kilka meczów będziemy grać taką biedę i Vincenzo wyleci z hukiem. W końcu "żaden trener nie ma magicznej różdżki", więc nagle z dnia na dzien ta druzyna nie zacznie grać o 180 stopni lepiej. Nie w tym ustawieniu...
7
Rafalzki
Rafalzki
4 października 2017, 09:18
odzyskać ich można odchodząc od tego idiotycznego 3-5-2 ale trenejro się uparł na to ustawienie więc raczej bym chłopaków na straty spisał, a szkoda bo to świetni skrzydłowi...
2
magneto
magneto
4 października 2017, 09:27
A po meczu z Romą Montella powiedział, że nie może grać skrzydłowymi bo mało strzelają haha. Co za gość. Suso z takimi wirtuozami jak Pasalić czy Sosa strzelił 7 bramek i zaliczył 11 asyst. Bonaventura natomiast grając tylko na początku 5 bramek i 6 asyst. Teraz jest lepszy skład i trequartista z prawdziwego zdarzenia. Liczby byłby dużo dużo lepsze. Montella się kompromituje swoimi wypowiedziami i na siłę chce grać tym poranionym 3-5-2.
4
magneto
magneto
4 października 2017, 08:54
Mogą sobie ich "odzyskać". Obaj jeżeli nie będą grali na bokach to dalej będzie takie samo dziadostwo.
4







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI