Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Berlusconi: "Nie rozumiem mercato. Chciałem, żeby został Brocchi"

6 października 2017, 08:09, cinassek Aktualności
Berlusconi:

Corriere.it przytacza następujące słowa byłego właściciela Milanu, Silvio Berlusconiego: "Milan pozostaje częścią mojego życia. Nie rozumiem mercato. Nigdy nie widziałem zespołu, który wymienia jedenastu zawodników. Z tymi wszystkimi wszystkimi pieniędzmi, nie można było kupić topowego piłkarza? Powiedzcie mi, w jaki sposób często na ławce mogą kończyć Suso i Bonaventura, którzy są dwoma najbardziej technicznymi graczami. Kapitan Bonucci? Opaska została przekazana piłkarzowi, który przez lata był ikoną Juventusu. Jest Montolivo. Opaska kapitańska została mu powierzona. Wybór trenera? Chciałem, żeby na ławce został Brocchi. Byłem jednak na szpitalnym łóżku, pomiędzy życiem a śmiercią. I wmówili mi Montellę".


R E K L A M A





52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Robinowski
Robinowski
7 października 2017, 14:56
Ciekawe czy Silvio zapraszał Monto na banga banga ? Coś w tym musi być że widzi w nim potencjał na kapitana drużyny, pewnie mu w jakiś sposób zaimponował :-) A już tak serio to uważam że Jack powinien być kapitanem.
0
Mirabelli
Mirabelli
6 października 2017, 19:53
Silvio to chyba myśli że to 1 kwietnia
0
Ginevra
Ginevra
6 października 2017, 14:25
Dla Berlusconiego dozgonna wdzięczność za to co Milan osiągnął pod jego rządami. Tego mu nikt nigdy nie zapomni. Być może nigdy już czego takiego nie przeżyjemy (obym się myliła). Ale Berlusconi powinien też pamiętać, że jak ratował i przejmował Milan w 85/86 to miał w kadrze m.in Baresiego, Maldiniego, Galliego, Tassottiego, Evaniego, Virdisa czy Paolo Rossiego. A zostawił nas również w kiepskim położeniu finansowym z Palettą, Zapatą, Vangionim, De Sciglio, Sosą, Montolivo, Niangiem, Pasaliciem, Hondą. Z litości dalej nie będę wymieniać...
10
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2017, 15:16
Te kilka słabych lat nie przekreśli tego co zrobił dla Milanu. Jego Milan był najlepszym klubem świata i nie pisze tego jako kibic Milanu. Na zawsze zapisał się w anałach tego sportu.
2
Ginevra
Ginevra
6 października 2017, 15:32
Nie da się przekreślić tak wspaniałej historii. Ale nie da się też ukryć, że potęga Milanu została rozmieniona na drobne. Dlatego przez szacunek dla siebie i dla kibiców Berlusconi mógłby już zamilknąć.
3
rrrado
rrrado
6 października 2017, 16:06
Ja pewnie jeszcze jestem bardziej sceptyczny jeśli chodzi o Silvio i jakim to on jest wielkim filantropem w stosunku do Milanu. Owszem, przez te wszystkie lata odniósł wiele sukcesów, nie wynikały one jednak z jego wielkiej wiedzy i umiejętności, po prostu był w tamtym czasie najbogatszym człowiekiem w Europie i kupował najlepszych graczy. W swoim czasie miał też dobrą rękę do trenerów - Sacchi, Capello, Carletto. Pytanie teraz jest takie - czy przez te wszystkie lata Silvio dał więcej Milanowi czy Milan Silvio, bez Mlanu nikt by o nim nie słyszał jak o wielu innych bogatych osobach, dzięki tej popularności zdobywał więcej pieniędzy, koło się napędzało, bez Milanu nie byłoby partii Forza Italia, nie było by stanowisk w polityce. Nie zapominajmy też, że Silvio finansowo nigdy na Milanie nie stracił, wystawił bardzo duży rachunek, 750 milionów to kwota gigantyczna. Także wspominam Silvio z sympatią ale bez jakiejś potężnej, ślepej wdzięczności, Ok, byłeś, zrobiłeś swoje, skasowałeś swoje, odszedłeś, żegnaj.
3
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2017, 16:17
Ginevra Nic dodać , nic ująć.
0
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2017, 16:22
rrrado Nikt go nie nakłaniał do kupowania klubu , a to że stał się sławny dzięki niemu to mu w żadnej mierze nie umiejsza . Pokaż mi prezesa który miał,, nosa " do trenerów jak on. Był prezesem na jakiego zaslugiwała ( do czasu ) ta drużyna.
0
MK92
MK92
6 października 2017, 14:14
Czego by Silvio nie powiedział, to i tak ma u mnie dozgonny dług wdzięczności. Oczywiście, zawsze był kontrowersyjną postacią, ale nigdy przy tym nie zapominajmy, że to głównie dzięki działaniom tego człowieka teraz sobie tutaj dyskutujemy o Milanie. Wolę pamiętać o pierwszych 20 latach jego rządów, tym bardziej, że przeszedł już do historii i nie ma wpływu na obecny Milan. Grazie, il Presidente!
Edytowano dnia: 6 października 2017, 14:18
3
Vol'jin
6 października 2017, 13:47
200 mln u Berlu byłoby władowane w atak :) :) i w podstrzale gwiazdki ala Robben czy Ribery itp On ma swój świat i widać, że media dalej szukają dziury w całym. Najśmieszniejsze to, że są głosy które bronią Berlu xD
1
mara89
mara89
7 października 2017, 13:55
Dopóki Silvio kupował podstarzałe gwiazdki, dopóty Milan był jednym z najsilniejszych klubów na świecie. Popatrz na Arsenal, który od dawna stawiał na młodość i co z tego maja? Puchar Anglii? Doświadczenia nic nie zastąpi.
0
Vol'jin
7 października 2017, 14:18
Dopóki Silvio kupował podstarzałe gwiazdki, No działało do 2008 roku, potem zapomniano o przygotowaniu wymiany pokoleniowej i braliśmy wypalone gwiazdki typu Torres, Essien ...
0
Robinowski
Robinowski
7 października 2017, 14:59
Taaa..... szczególnie mogno świecił nabór z Genoa :-) z Matrim na szpicy.
0
michalmisiu1985
michalmisiu1985
6 października 2017, 13:32
Nie dziwię się, że nie rozumie tego mercato. Jego rozumienie mercato było widoczne w ostatnich latach kiedy nasz klub był brzydko mówiąc dymany przez wszystkich wokół. Zawsze doceniałem co Berlusconi zrobił dla Milanu, jednak bardzo też pragnąłem żeby odszedł, bo po prostu ta "miłość" do Milanu zabijała nasz klub. Po tym jak zarządzał klubem w ostatnich latach te słowa brzmią jak ponury żart. Jakim trzeba być hipokrytą, żeby w takim tonie się wypowiadać kiedy samemu zrobiło się z tego klubu pośmiewisko? Po prostu nóż się w kieszeni otwiera.
1
dybus19871
dybus19871
6 października 2017, 13:18
Nic nie stoi na przeszkodzie żeby wyciągnął 750 mln euro odkupił klub i układał klocki po swojemu :)
2
mrkojiro
mrkojiro
6 października 2017, 13:16
Wymiana 11 zawodników - jak coś działało fatalnie, to niestety ale trzeba stosować radykalne środki. Topowy piłkarz - Bonucci takim nie jest? Poza tym ciężko sprowadzić gwiazdę, gdy gra się ledwo w LE. Kapitan - wg mnie dobry wybór. Montolivo? Bez żartów... Brocchi - Bez jeszcze większych żartów... Wmówili Montellę - no i dobrze wmówili. Na Carlo nie było szans wtedy. Berlu przekonuje po raz setny, że żyje w innym świecie.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
6 października 2017, 12:35
Berlu dobrze mówi bez świetnyh graczy nic nie będzie.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
6 października 2017, 14:17
Gadać łatwo, ciekawe tylko który piłkarz (ofensywny) grający w topowym klubie w LM (czyli taki zawodnik który jak wymagasz z miejsca wnosi wiele jakości) zamieni go na AC Milan który aktualnie gra tylko w LE, ma trenera który nie wydaje się być jakimś trenerskim odkryciem i generalnie nie pokazał jeszcze nic co zachęciłoby do przyjścia. Wskaż takich piłkarzy i co ważne - wskaż racjonalne argumenty jakimi byś ich przekonywał.
1
masterczulki
masterczulki
6 października 2017, 14:43
no akurat wskazać jest prosto bo Aubameyang by pewnie przyszedł. Tylko co z tego jak pewnie musieliby zainwestować ze 150 baniek zeby sfinalizowac ten transfer, a wzmocnienia wymagały wszystkie formacje poza bramka
0
tobiasz
tobiasz
6 października 2017, 12:25
Co jest najważniejsze, Berlusconi nie chciał Sarriego z powodu pobudek politycznych. Z powodu swoich widzimisie sabotował klub, który kompletnie przestał go obchodzic.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
6 października 2017, 11:46
z tym topowym piłkarzem sie nie zgadzam. wzmocnić należało każdą formacje, przynajmniej jednym zawodnikiem, bo skład jaki był każdy wie. twoja wina silvio że doprowadziłeś do takiej degrengolady. a co by było gdyby kupili jakiegoś topa, dali za niego ze 100 milionów i złapałby kontuzje jak Conti ? albo nie spełniałby oczekiwań ? źle prawisz berlu.
5
adamos
adamos
6 października 2017, 11:43
Z Brocchą może byśmy osiągnęli tytuł mistrzowski ale w Serie B, chociaż i to nie jest pewne bo jego zespól spadł do serie C. Nie musielibyśmy wymieniać 11-tu pilkarzy, jakbyś Ty z Kondorem przez ostatnie lata nie ściągał szrotów w postaci Balotellich, Boatengow, Menezow, Muntarich, Ocamposów wynalazków z Żenuy. Mieliście w notesach swoich nazwiska Ranocchii, Taarabta, Izzo, Dżemalich, Pavolettich, którzy zapewne by już walczyli o majstra ligi i to są Ci Twoi topowi piłkarze... Czemu Ty nie kupiłeś topowego piłkarza przez ostatnie lata? I nie kupowałes pilkarzy jakich chcieli trenerzy?
0
adrian20102
adrian20102
6 października 2017, 15:28
A Bacca to nie top?:-)
0
pjotr
pjotr
6 października 2017, 11:36
zwolnienie Mihajlovicia gdy awans do LE był ciągle możliwy było po prostu genialne. Berlusconi z całą pewnością zrobił z Milanu potęgę, ale w ostatnich latach stracił kontakt z rzeczywistością.
2
Rocker
6 października 2017, 11:32
Ta wypowiedź to dowód na to, że dobrze się stało, że despotyczny staruszek nie ma już nic do powiedzenia w kwestii zarządzania klubem.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 października 2017, 11:19
Z Brocchiego zrobiono kozła ofiarnego. Wtedy do końca powinien trenować Mihajlovic. Nie zmienia to faktu że na ten moment Brocchi to żaden trener. Ktoś wie co on teraz porabia?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 października 2017, 11:30
Wg wikipedii jest asystentem trenera w Jiangsu Suning.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 października 2017, 11:36
O proszę. Asystent Pabio Capello. Kto by pomyślał.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 października 2017, 11:36
*Fabio Capello
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
6 października 2017, 11:14
Fajnie tak wstać i przeczytać sobie takie jaja.
8
Max82
Max82
6 października 2017, 11:02
Maw tym wszystkim troszkę racji ....każdy patrzy inaczej na różne sprawy a póki co to właśnie dzięki Silvio Milan był potęga światowego football wiec nie mieszać ie go z błotem bo zobaczymy co nowi właściciele zrobią dla klubu i ile nowych tytułów zdobędą z klubem bo póki co to jest ich początek a nie wiemy co przyniesie przyszłość
0
Dryzu1899
Dryzu1899
6 października 2017, 10:42
Piernik przemawia w starym, dobrym stylu... O ile nie sposób nie zgodzić się z nim co do Suso i Bonaventury, to reszta to naprawdę jakiś bełkot. 1. Opaska dla Bonucciego - jedyną realną opcją oprócz Leo był Donnarumma, ale po tej całej wakacyjnej sadzie jego fani (w tym ja) już raczej nie widzieli i nie widzą go w roli kapitana. Bo kto inny? Cichy Bonaventura? Abate który miał być zmiennikiem Contiego? Czy tak jak mówi Silvio Montolivo? Riccardo musiałby grać kosztem Biglii, który jest nie oszukujmy się klasę lepszy od Włocha. 2. A co do trenera to już w ogóle odjechał... Ja rozumiem że Montella nie spełnia oczekiwań, ale Brocchi? Bez komentarza po prostu...
1
tomhardy22
tomhardy22
6 października 2017, 10:32
Duza czesc to niestety prawda , oczywiscie poza Brocchim , szkoda ze za jego kadencji nie zwolnil Montelli , bo ten czlowiek to dramat.
0
Leonardo 22
Leonardo 22
6 października 2017, 10:27
Jego słowa brzmią jakby to były jakieś jaja na 1 kwietnia xd
8
Dohtor
Dohtor
6 października 2017, 10:02
Jest MISZCZ!
0
Muniek739
Muniek739
6 października 2017, 09:55
Kapitanem powinien zostać bonaventura, montolivo to dno. Brocchi był żenujący. Gdyby nie jego polityka na ławce u nas byłby sarri. Niech się stary ramol już nie odzywa. Sam nie dał grosza na transfery, a się pruje do Fassone
0
adrian20102
adrian20102
6 października 2017, 09:46
Zrobił wiele dla Milanu ale to już historia . Przy brocchim to byśmy nawet tych 12 pkt nie zdobyli . Co do kapitana to się z nim zgadzam .
0
Michał92
Michał92
6 października 2017, 09:40
Kocham go :D
1
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2017, 09:20
Jak miło że ten pan już nie zarządza Milanem. Z całym szacunkiem tylko zdanie o Suso i Jacku jest trafione.
6
michalmisiu1985
michalmisiu1985
6 października 2017, 11:55
Zgadzam się, choć trzeba też podkreślić, że zarówno Suso jak i Jack nie są w najwyższej formie.
0
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2017, 12:46
Fakt , że forma obu panów jest nie jest najlepsza.
0
matten
matten
6 października 2017, 09:11
Na pierwszy rzut oka chce się napisać, że Silvio plecie co ślina na język przyniesie, ale jakby się tak wgryźć w tę wypowiedź, to jest w tym trochę racji... Patrząc z perspektywy czasu i przez pryzmat ostatnich wyników zaczynam się zastanawiać dlaczego zarząd postanowił zatrzymać trenera Montellę. Jak słusznie skonstatował Il Presidente wymieniliśmy większość pierwszej jedenastki, więc i tak trzeba było budować zespół od nowa, równie dobrze można było do tego celu wybrać innego, bardziej doświadczonego szkoleniowca. Co do opaski kapitana to po części był to despekt wobec "starych" zawodników, ale ja rozumiem ten wybór. Problem w tym, że Bonucci jak na razie nie imponuje swoją dyspozycją i ten fakt trochę podkopuje jego pozycję. Jeśli chodzi o pozycję Suso i Bonaventury w nowym zespole, to również wypada się zgodzić. Widać, że zmiana ustawienia nie służy obu panom, ale widocznie trener ma nadzieję, że z czasem zacznie to lepiej funkcjonować. Pytanie czy do tego czasu trener Montella utrzyma się na stanowisku.
2
Muniek739
Muniek739
6 października 2017, 09:05
Xddddddd
2
kozik
kozik
6 października 2017, 08:56
Jak się nazbierało tyle szrotu to nawet 11 transferów to za mało xD
8
ACstach
ACstach
6 października 2017, 08:40
No nie xD
0
KakaForEver
KakaForEver
6 października 2017, 08:38
Brocchi-gość, który miał jedno proste zadanie-pyknięcie paru ogórków i nawet tego nie potrafił...dobre xD Przy nim Montella to geniusz fachu trenerskiego.
7
camlab73
camlab73
6 października 2017, 08:32
Tą wypowiedzią tylko potwierdził, że dobrze że udało się zmienić właścicieli. Lubię Berlusconiego, ale chłop żyje już w innej epoce. A co on by zrobił wielkiego? Znowu powierzyłby transfery Gallaniemu i wymyśliłby "wielkiego mistrza", którym zapewne byłby wypalony gość po 30stce bez kontraktu i naściągaliby jakiś paziów z Genoi wydając ogromną kasę, a i pewnie Raiola kolejny raz by im wcisnął coś niewartego pieniędzy. A potem Berlusconi wziąłby właśnie jakiegoś trenera z czapy i wpieprzał się do sposobów prowadzenia drużyny nie mając o tym zielonego pojęcia. Niech się Berlusconi nie ośmiesza, bo jak chciał bawić się w wielki klub to powinien nadążać za rynkiem, a nie zatrzymać się mentalnie na roku 2004, jakie było ostatnie 5 sezonów w wykonaniu Milanu? Czy chociaż raz zbliżył się chociaż w połowie do tak dobrego Mercato? Nie wiem po co w ogóle się ośmiesza takimi wypowiedziami... Traci resztki szacunku u kibiców Milanu
8
Sloma31
Sloma31
6 października 2017, 08:31
Obrażanie człowieka, który zbudował potęgę Milanu. Komentarz poniżej jakiegokolwiek poziomu.
g88
Edytowano dnia: 6 października 2017, 10:37
3
zbylon
zbylon
6 października 2017, 08:23
Za to mercato w wykonaniu Silvio w ostatnich latach to była potęga :)
3
Olli666
Olli666
6 października 2017, 08:18
Haha Brocchi rzeczywiście szkoda ze nie jest naszym trenerem. A co do reszty wypowiedzi to ma racje suso i jack powinni grać a nie jakiś borini. Tez żałuje ze zamiast boriniego kalinicia calhanoglu nie kupiliśmy zawodnika z topu lecz prawda jest okrutna ze gdyby nie wymienili tylu piłkarzy to by grali dalej w pierwszym składzie tacy zawodnicy jak niang poli Zapata bacca. Wiem ze w lidze w tym roku nic nie ugramy lecz liczę ze skupimy sie na le i coś w niej ugramy.
0
Owiec
Owiec
6 października 2017, 08:12
Moim zdaniem to był dosyć spory pokaz ignorancji...chodzi mi o Montellę
0
GreyWay
GreyWay
6 października 2017, 08:11
XDD Brocchi. Jedyne z czym można się zgodzić to z ławką Suso i Bonaventury.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI