Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bonucci był gotów oddać opaskę. "Jeśli problem stanowię ja..."

23 października 2017, 09:08, cinassek Aktualności
Bonucci był gotów oddać opaskę.

Leonardo Bonucci póki co przeżywa w Milanie koszmarny okres. Obrońca, którego transfer z Juventusu na San Siro był wielkim hitem letniego mercato, nie może odnaleźć się w barwach rossonerich i w minioną niedzielę do kiepskich występów dołożył czerwoną kartkę, przez którą drużyna grała w osłabieniu przez ponad godzinę. Według informacji La Gazzetta dello Sport, po wrześniowej porażce w Genui z Sampdorią, 30-latek wszedł do szatni i powiedział: "Jeśli problemem stanowię ja, opaska jest tutaj". Ostatecznie jednak, defensor był kapitanem Milanu także w kolejnych spotkaniach. 


R E K L A M A





46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
stary_boss
stary_boss
23 października 2017, 15:02
No tak jest duże napięcie w szatni nie ma wyników gra nie idzie, co do wyboru kapitana to uważam ze wybór Bonucciego był złym pomysłem tym bardziej ze dopiero zaczyna przygodę z Milanem ale teraz pytanie kto: Abate nie gra, Jack tez nie gra cały czas Montolivio chyba myślami jest już przy szukaniu nowego pracodawcy
0
matten
matten
23 października 2017, 14:57
No, a jeszcze niedawno czytałem jaki to dobry materiał na kapitana, jakie ma "jaja" i charakter, a tu taki klops. Nie minęło jeszcze 10 kolejek ligowych, a naszemu kapitanowi już brakuje animuszu i optymizmu... pogratulować postawy :/
0
expert
expert
23 października 2017, 15:50
Sam go widziałeś w roli kapitana.
0
matten
matten
23 października 2017, 16:35
Ja byłem za Abate, ale nie oponowałem, kiedy Bonucci został kapitanem; wręcz przeciwnie, byłem entuzjastą tego rozwiązania, mając świadomość, że Ignazio nie będzie w tym sezonie pierwszym wyborem. Niestety to zachowanie Leonardo jest po prostu karygodne :/
0
Adi.Milan
Adi.Milan
23 października 2017, 13:55
Nie rozumiem jak mozna oddac opaske ikonie juventusu i ikonie lazio z marszu, Abate jest w tym klubie najdluzej i pamieta ostatnie sukcesy wiec jak on gra powinien on ta opaske miec jak nie to nie widze nikogo innego jak jack lub suso ktorzy kazdemu sie kojaza z milanem
3
Haddy
Haddy
23 października 2017, 13:07
Bo do bycia kapitanem trzeba mieć mentalność. Sorry. Wiem że wszyscy widzą w tej roli Jacka lub Suso ale jeśli oni sami siebie w tej roli nie widzą to z tego nic nie będzie. Bonucci, nawet jeśli w słabszej formie ma autorytet. I to on jest w tej chwili najlepszym kandydatem na grajka z opaską. Wiedza, doświadczenie i umiejętności przywódcze a nie aktualna forma. Pozdrawiam.
0
magneto
magneto
23 października 2017, 13:22
A skąd wiesz, że Montella w ogóle zaproponował opaskę Jackowi? Zastępcą Bonucciego został Biglia co jest dla mnie totalną kpiną. Jeszcze tylko brakuje, żeby z opaską biegał Kalinic. Wtedy to już całkowicie będzie kabaret.
3
Haddy
Haddy
23 października 2017, 13:36
@magneto Co do zastępcy nie wypowiadam się, nie jestem jego zwolennikiem. Tutaj fakt wolałbym Jacka lub Abate.
0
expert
expert
23 października 2017, 14:05
Niektórzy tutaj jednej rzeczy nie rozumieją, Milan dał opaskę najemnikowi ! Facetowi, który ma biało-czarne serce. On nigdy nie będzie legendą Milanu.
1
karp_fso
karp_fso
23 października 2017, 12:50
Bonucci nie powinien mieć opaski w ogóle. Widziałbym w tej roli Bonaventurę, który nie jest młokosem jak Suso czy Donnarumma, a w zespole jest dłużej niż Bonucci. Ofc z opaską najchętniej bym widział Abate albo Antonellego, ale oni dużo nie grają... Ale Bonaventura mimo, że nie jest wychowankiem trzyma w miarę równy poziom - miał w tym sezonie kilka gorszych meczy, ale nigdy nie można mu odmówić zaangażowania. No i jak gra na swojej nominalnej pozycji to widać efekty.
3
Presidente
Presidente
23 października 2017, 12:34
Kapitanem musi być zawodnik, który regularnie gra, ale przede wszystkim nigdy nie zawodzi. To samo pisałem w kontekście Montolivo. Jak taki Leo, który jest sam krytykowany za błędy, ma wymagac od innych lepszej gry?
0
Vol'jin
23 października 2017, 12:36
a Zapata ma prawo wytykać błędy Bonucciemu? xD
0
Presidente
Presidente
23 października 2017, 12:59
Ma prawo, pod warunkiem, że gra raz na 10 meczów. Wtedy jest bezbłędny :)
1
magneto
magneto
23 października 2017, 13:03
Bonucci w każdym meczu, w którym grał popełniał rażące błędy. Dlatego tym bardziej nie rozumiem Montelli, który ustawił drużynę pod niego bo jemu pasuje gra trójką z tyłu. Tak jak ktoś niżej zauważył. Opaskę powinien dostać Bonaventura.
3
Vol'jin
23 października 2017, 12:34
Ponoć to Zapata się burzył po tym meczu z Sampdorią xD Toć on nie powinien mieć prawa głosu, szczególnie po tamtym meczu
2
ANDREW1985
ANDREW1985
23 października 2017, 12:29
Ja jestem za Bonuccim
2
magneto
magneto
23 października 2017, 12:23
Generalnie to Bonucci nie powinien dostać opaski kapitana. Od tego trzeba zacząć. Są drużynie zawodnicy, którym ta opaska bardziej się należy.
2
Zuber
Zuber
23 października 2017, 11:58
Ja rozumiem że można żywic urazę do Bonucciego za te błędy i opaskę, ale opaska to nie jego wina, nie on sam się wybrał na kapitana. A pisanie, ze 30 letni obrońca nie wróci do swojej dawnej formy i pisanie, ze jest on tykającą bombą to śmiech na sali tak samo jak porównanie do Kaki i Shevy, którzy odchodzili do całkiem innej ligi, wygrali wszystko z klubem co mogli w porównaniu do Bonusa.
5
hyrus13
hyrus13
23 października 2017, 12:25
Teraz wszyscy skaczą po Bonuccim, a parę tygodni temu chętnie by przed nim klęknęli. Owszem jest w słabszej formie, ale nie on jedyny. Na boisku panuje chaos, więc pojawiają się głupie błędy. Jeśli Montella szybko tego nie poukłada, to będzie słabo, i to bez względu na formę naszego kapitana.
3
expert
expert
23 października 2017, 13:06
Chyba do końca nie rozumiesz czemu ten zawodnik uciekł do Mediolanu. Mianowicie w Turynie chciał odgrywać znacznie większą rolę, marzył o opasce kapitana, a po Buffonie największe szanse na przejęcie jej ma Chiellini. On nie czuł się tam wiodącą postacią, chciał znacznie więcej, tak samo jak Neymar w Barcelonie no i mu wyszło bokiem, szkoda tylko, że Milan na tym cierpi. De Vrij do wyciągnięcia, mówi, że nie jest pewien przedłużenia kontraktu z Lazio.
0
23 października 2017, 11:23
Kapitanem powinien byc ten ktory wygra tzw.konkurs , ten ktorego wybiera druzyna.
0
expert
expert
23 października 2017, 13:04
W szatni wybrano Bonucciego, poczytaj wcześniejsze wywiady piłkarzy.
0
expert
expert
23 października 2017, 13:09
Moze mi to umknelo bo czytajac wypowiedzi nowych dyrektorow z ich slow mozna bylo wywnioskowac , ze to oni go wybrali jako przywodce "Nowego" Milanu..
1
Fullest Jester
Fullest Jester
23 października 2017, 10:57
Kapitanem powinien być zawodnik, który w Milanie gra dłużej i w pierwszym składzie. Dla mnie kapitanem powinien być Suso a vice Bonaventura i dalej Abate. Transfer Bonucciego przypomina ten Szewczenki do Chelsea czy Kaki do Realu Madryt czyli już jest po zawodniku a im dłużej będziemy chcieli się przekonywać, że jest inaczej tym gorzej dla wyników drużyny. Większość zawodników którzy wywalczyli Superpuchar i 6 miejsce musi wrócić do pierwszego składu, tylko oni są w stanie zostawić serce na boisku dla tej drużyny. Donnarumma, Abate, Romagnoli, Locatelli, Suso, Bonaventura na tę chwilę to zawodnicy do pierwszej 11 przy ustawieniu 1-4-4-2 lub 1-4-2-3-1. Donnarumma - Abate, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Suso, Locatelli, Kessie, Bonaventura - Silva, Kalinic lub Donnarumma - Abate, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Locatelli, Kessie - Suso, Hakan, Bonaventura - Silva
2
adamos
adamos
23 października 2017, 11:21
Z przodu to tylko Cutrone się nadaje jego wejścia robią rożnicę, jako partnera dałbym mu Suso (jako drugi w drużynie robi różnice z przodu)a na prawe Boriniego albo Silve(może tam odpali swój talent i tak nic nie ryzykujemy a może zyskamy) w środku pomocy bym postawił na młodzież Kessie i Loca. Lewa strona RR. Chociaz to nowe ustawienie 3-2-3-2 z 10tką jako Hakan mogło by wypalić ale niestety czerwo zadecydowało.
0
karp_fso
karp_fso
23 października 2017, 12:53
Z całym szacunkiem i sympatią dla Ignasia, ale Abate jest po prostu mierny - w ofensywie nawet młodziutki Calabria jest lepszy. Gdybyśmy grali czwórką obrońców to Abate miałby miejsce jako rezerwowy, ale na wahadło jest za słaby w ofensywie, niestety. A kapitanem nr. 1 powinien być jednak Bona nie Suso - Jack to Milanista z krwi i kości, po za tym jest starszy i bardziej doświadczony. Nie neguję, że Suso w przyszłości może stać się liderem (nie wydaje się przejawiać "gwiazdorskich" zapędów), ale na ten moment z opaską widziałbym Giacomo.
1
expert
expert
23 października 2017, 10:46
Tak jak mówiłem Wam wcześniej, ściąganie zawodnika, który narobił gnoju w czołowym klubie europejskim było bardzo ryzykowne. To kwestia czasu, kiedy powtórzy ten wyczyn w szatni Milanu. To tykająca bomba. Ten zawodnikiem jest cieniem piłkarza z Turynu. Ciężko oglądało się ten mecz z Genoą. Leonardo nie ma problemów tylko w Mediolanie, ale również i w reprezentacji Włoch. On nawet tam mając Chielliniego i Barzagliego gra taką kupę, że głowa mała. Moim zdaniem jego przerósł ten transfer, tak samo jak danie mu opaski kapitana. Moim zdaniem tutaj Milan się "sfrajerzył", nie bójmy się użyć tego określenia, dał opaskę Juventino, który w sercu ciągle kocha Juventus. RR już powinien prędzej ją dostać. Tak czy siak Milan wróci, wierzę w to.
0
MK92
MK92
23 października 2017, 10:10
Bonucci potrzebuje spokoju i wsparcia kibiców. Jak wszyscy będą się na nim wyżywać, to będzie tylko gorzej. Niestety, ale w szatni chyba dzieje się coś złego, skoro na boisku nie widać żadnej drużyny Milanu, tylko zlepek piłkarzy... Uważam, że Leo nie może się zrzec teraz funkcji kapitana drużyny Milanu. Najwyżej po sezonie. Podjął wyzwanie, więc musi je dokończyć! Jak mawiał Lesio Miller: "Mężczyznę poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna" ;)
3
tomhardy22
tomhardy22
23 października 2017, 09:47
Nie ,problemem jest trenejro
0
AC Kamil
AC Kamil
23 października 2017, 09:39
Akurat Bonucci to jest Bonucci i on do swojej dobrej formy prędzej czy później wróci, jak nie w Milanie to w innym klubie. Nie rozumiem tylko w jaki sposób Montella oczekuje zgrania formacji obronnej co mecz zmieniając wyjściowe zestawienie. Trener powinien w każdym meczu Serie A wystawiać Musacchio, Bonucciego i Romagnolego jeśli oczekuje zgrania trio obronnego nawet pomimo tego, że każdy z tej trójki ma swoje za uszami. Nie spotkałem się z sytuacją by ktoś w taki sposób rotował nową formacją obronną i oczekiwał zgrania.
0
adamos
adamos
23 października 2017, 09:42
Sęk w tym, że Romek często doznaje jakis urazów a Musa to drugi Zapata, przeplata dobre występy ze słabymi (jego błąd z AEK by Nas sporo kosztował).
0
per93milan
per93milan
23 października 2017, 09:50
W obronie akurat najważniejsza jest stabilizacja. Rotować formacją można wtedy jak się zawodnicy zgrają, a nie tak jak teraz.
0
Ass
Ass
23 października 2017, 09:50
Moim zdaniem, akurat Musacchio jest najpewniejszym punktem naszej obrony, a słabsze momenty mogą zdarzyć się każdemu. Ok z AEK się nie popisał, ale resztę meczy zagrał przyzwoicie, bądź się wyróżniał. 3 obrońców to nie jest dobra taktyka na teraz, mamy skład skrojony na 4-4-2, pytanie dlaczego nie chcemy tym ustawieniem grać?
2
per93milan
per93milan
23 października 2017, 09:54
Ponieważ zawodnicy nie mają siły biegać. Jak dla mnie teraz widoczne są efekty złego przygotowania fizycznego. To trudne do uwierzenia, że tacy zawodnicy nie umieją założyć dobrego pressingu.
0
AC Kamil
AC Kamil
23 października 2017, 09:55
Zapata jest w tym klubie od kilku lat i każdy powinien być świadomy, że nie jest to obrońca na pierwszy skład. Musacchio to najlepszy środkowy od początku sezonu, nie ustrzegł się błędów, ale popełnił ich zdecydowanie najmniej, porównanie do Zapaty co najmniej śmieszne. Tak jak mówiłem, jeśli będą ciągłe zmiany w zestawieniu wyjściowym to będziemy oglądać te same błędy do końca sezonu. Jedynie na Ligę Europy czy Puchar Włoch powinien wchodzić do składy jeden zmiennik w obronie, tak by być ciągle w gotowości w przypadku kontuzji.
4
krisss811
krisss811
23 października 2017, 09:59
też mi się wydaje że musacchio to zawodnik który popełnił najmniej błędów, przy tym zestawieniu obrony i przy ilości minut które zagrał chyba wygląda chyba najpewniej z nich wszystkich.
2
krisss811
krisss811
23 października 2017, 10:03
dodam jeszcze: przeglądałem ostatnio wyjściową 11-tkę ManU, może to nie jest idealny przykład ale oni grają ciągle tym samym składem, zmiany to ewentualnie jeden bądź dwóch graczy, gdzie w Milanie albo inny skład albo inne ustawienie.
1
Rafalzki
Rafalzki
23 października 2017, 10:04
adamos akurat co do Musacchio to się nie zgodzę, na chwilę obecną to jest najlepszy obrońca Milanu, błędy popełnia każdy, jemu też się zdarzył, porównywanie go do Zapaty to spora przesada.
2
per93milan
per93milan
23 października 2017, 10:15
Jak Sacchi trenował Milan to obrona grała latami w tym samym składzie. I była najlepsza.
0
adamos
adamos
23 października 2017, 09:38
Problemem Bonucciego jest to, że dwie formacje przed nim zawodzą, Biglia traci piłki i podaje pod nogi rywala i ani razu nie odebrał piłki, Kessie nie jest typowym przecinakiem a Kalinić z Silvą z przodu drepczą i nie potrafią zrobić pressingu z przodu. Nikt nie asekuruje Bonucciego z drugiej linii a w formacji 3-5-2 jest fundamentalny środek i wsparcie od środka. Znowu mamy problem ze środkiem pomocy, zamieniliśmy drewno na droższe drewno - tylko i wyłącznie.
1
per93milan
per93milan
23 października 2017, 09:48
Dokładnie. Nasza pomoc to jedna wielka czarna dziura, albo statek widmo...
3
jawor007
jawor007
23 października 2017, 09:36
JACK !! TO MUSI JACK JĄ PRZEJĄĆ!!
1
adamos
adamos
23 października 2017, 09:40
Jack póki co zagrał jeden dobry mecz z Merdami, a tak to nawet ma problem z trafieniem w światło bramki. Suso powinien przejąc opaskę jeśli już.
0
jawor007
jawor007
23 października 2017, 09:46
Nie chodzi o formę... To że nie strzela 10 bramek w 10 meczach nie oznacza, że na nią nie zasługuje. Gość ma jaja, walczy do końca, biega, krzyczy i za to na nią zasługuje.
0
Rafalzki
Rafalzki
23 października 2017, 09:20
oczywiście krytyka Bonucciemu się należy ale akurat o niego jestem spokojny, to jest profesjonalista i pewnie wróci na swój poziom, był na szczycie i będzie tam chciał wrócić, problem stanowi Montella. Nawet grając już tym idiotycznym 3-5-2 jak chłop ma się zgrać, póki co jego jedynym stałym partnerem w bloku obronnym jest.... Donnarumma, grał tam już obok niego Zapata, Musacchio, Romek i nawet Rodriquez, gość co 3 dni nie ma pojęcia kto wyjdzie obok niego w następnym meczu. Brawo Montella.
8
Dohtor
Dohtor
23 października 2017, 09:18
Żałosne.
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI