Jak informuje magazyn finansowy Calcio e Finanza, Milan nadal będzie kontynuował współpracę z firmą Emirates, choć obie strony miały możliwość z niej zrezygnować po dokonanej w klubie zmianie właścicielskiej - tak jak w przypadku sponsora technicznego, Adidasa. Linie lotnicze ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich postanowiły jednak w dalszym ciągu reklamować się w centralnym miejscu koszulek rossonerich. W 2016 roku klub zarobił dzięki temu kontraktowi 15,08 mln euro. Umowa, wynegocjowana w grudniu 2014 roku przez Barbarę Berlusconi, obowiązuje do 30 czerwca 2020 roku.
Wspomniane medium informuje także, powołując się na słowa klubowego dyrektora marketingu, Lorenzo Giorgiettiego, że nową nazwę - komercyjną - może zyskać ośrodek Milanello. Osoby odpowiedzialne w Milanie za poszukiwanie sponsorów chcą w ten sposób zwiększyć przychody z tytułu reklamowania się innych podmiotów poprzez klub. Póki co projekt ten jest na wstępnym etapie realizacji.