Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Werońskie kłopoty przemęczonego Biglii. A już w sobotę mecz z Juventusem

26 października 2017, 10:46, cinassek Aktualności
Werońskie kłopoty przemęczonego Biglii. A już w sobotę mecz z Juventusem

Jak zgodnie piszą media na Półwyspie Apenińskim, ciężko doszukiwać się w drużynie Milanu szczególnie słabych jednostek po okazałym zwycięstwie 4:1 z Chievo Werona. Dziennikarze zauważają jednak, że spotkania z "Latającymi Osłami", pod względem indywidualnym, do udanych z pewnością nie zanotuje Lucas Biglia. Argentyńczyk miał kłopoty w napędzaniu akcji rossonerich i nie czuł się na boisku zbyt dobrze. Corriere della Sera podkreśla, że były gracz Lazio Rzym rozegrał pojedynek na werońskim stadionie mimo przemęczenia mięśni, przez co jego obecność w wyjściowym składzie nie była do końca pewna. A już niespełna 72 godziny po końcowym gwizdku starcia z Chievo, mediolańczycy wybiegną na murawę San Siro, by rozegrać prestiżowe i bardzo ważne dla układu tabeli starcie z Juventusem. Póki co wydaje się, że Biglia ponownie zajmie miejsce w pierwszej jedenastce.


R E K L A M A





46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
26 października 2017, 23:19
Polacy potrafią codziennie harować 1400 - 1500 zł i wykonują takie zawody, że naprawdę mogliby narzekać na przemęczenie, a ci, co biegają czasami mniej niż 90 minut w czasie meczu i trochę jeszcze na treningach to oni narzekają na przemęczenia z powodu milionów, które zarabiają?
1
Catzone
Catzone
26 października 2017, 23:35
Praca piłkarza nie jest zawsze taka piękna jak się wydaje. To oni przemierzają dużo kilometrów,to oni nie mają praktycznie wolnego,pracują często 7 dni w tygodniu. Stres,nacisk na piłkarzy jest ogromny..
0
Fushnikov
Fushnikov
27 października 2017, 06:29
Catzone@ Dejta szansę na 30dni w ich miejsce to Ci pokaże czy da się pracować 7dni w tygodniu. Och wielkie mi halo pracować 7dni.
2
Fushnikov
Fushnikov
26 października 2017, 17:27
Kurde wiele drużyn gra co 3 dni i potrafią zdobyć puchary tylko wiecznie w Milanie są wszyscy przemęczeni :0 To może niech idą do normalnej pracy i tam będzie spokój od przemęczenia. Jak słyszę że ktoś kto dostaje 8mln zł co roku i narzeka na przemęczenie to bym chyba wyśmiał i opluł.
1
Lipido
Lipido
26 października 2017, 20:01
Zauwaz, że problemy mają zawodnicy z " łapanki" pod koniec okna transferowego. Bonucci, Biglia, Hakan czy ciężko kontuzjowany Conti. Wszyscy pomineli okres przygotowawczy w naszym klubie a Hakan to wogole przez pół sezonu nie miał rytmu meczowego.
0
Lancaloht
Lancaloht
26 października 2017, 21:37
Popieram. Padalce bez wykształcenia chcieliby zarabiać w edit kasy , a przemęczeniem się będą tłumaczyć. Jak się pracuje dla takiej firmy jak Milan, to się ostatniego ducha oddaje na treningu żeby byc ciągle przygotowanym do gry...

Leci warn za wulgaryzm.
g88
Edytowano dnia: 27 października 2017, 00:03
0
26 października 2017, 15:57
Trzeba zaklepac Torreire za Biglie i bedzie git.
0
matten
matten
26 października 2017, 15:27
Przyznam, że mocno liczyłem na tego pana, ale jak na razie gra na poziomie Montolivo :/ W ogóle to jakiś dziwny paradoks, że tacy zawodnicy jak Musacchio i Rodriguez lepiej odnaleźli się w zespole, niż Biglia i Bonucci.
1
MK92
MK92
26 października 2017, 14:41
Spokojnie. Jeszcze Biglia wskoczy na wyższe obroty. Jestem tego pewien.
1
Catzone
Catzone
26 października 2017, 14:03
Czasami jak czytam wypociny na tej stronie(komentarze) to mnie krew zalewa. Biglia wczoraj zagrał najlepszy mecz, a i tak ludzie mówią,że najgorszy transfer. Pogadajcie sobie o Andre Silvie,Bonu,Bonaventurze, który jest cieniem siebie w tym sezonie. Gdyby nie Biglia to nie mielibyśmy kontroli nad meczem,zawsze ZAWSZE jest pod grą. Co daje,że tacy obrońcy nie muszą wykopywać piłki na oślep tylko zagrać do Lucasa. Nasz najlepszy pomocnik i zobaczycie w drugiej połowie sezonu.
3
Zielony2009
Zielony2009
26 października 2017, 14:48
To samo można napisać o Monto z zeszłego sezonu. Jednak w przeciwieństwie do niego Biglia miał otwierać drogę do bramki skrzydłowym czy napastnikom, a tego nie robi. Dlatego jesteśmy nim rozczarowani.
0
Catzone
Catzone
26 października 2017, 14:56
Monto rzadko co wybiegał do piłki,może do środkowych obrońców. Biglia jest zawsze pod grą. Ma równoważyć przód i tył,przez co z Chievo mieliśmy pełną kontrolę. Zdejmijcie klapki z oczu. Nie oceniajmy meczu przez pryzmat sezonu. Ten mecz Bigli był bardzo dobry.
0
Gerada
Gerada
26 października 2017, 15:23
Dla mnie Biglia nie jest rozczarowaniem i podoba mi się rola jaką odgrywa w zespole. Natomiast nie zgodzę się, że to był Jego najlepszy mecz. Pomijam już, że zrobił znów niewymuszoną stratę na bramkową kontrę, tyle, że Chievo w przeciwieństwie do Interu tego nie wykorzystało. Argentyńczyk gra solidnie, a od Montolivo odróżnia Go chociażby to, że bardzo często szuka podania prostopadłego do środka pola (ofensywnych pomocników, napastników). Mam wrażenie, że dopiero kiedy nie ma dostępnego takiego zagrania szuka opcji w poprzek - na skrzydła, lub do tyłu.
0
_GAHU_
_GAHU_
26 października 2017, 16:32
W pełni sie zgadzam. Najlepiej było to widać po jego zejściu - ktoś moze powiedzieć ze to już była zupełnie inna gra bo pewny wynik i nie było po co cisnąć ale jeszcze przed zejściem Lucasa wynik był taki sam a mimo to jakieś akcje do przodu sie jeszcze zawiązywały.
2
Vol'jin
26 października 2017, 13:56
Tak przypomnę, że Biglia okresu przygotowawczego w Milanie w pełni nie przebył. A) Dołączył do drużyny dopiero w chinach. B) kontuzja w sierpniu Zwalanie wszystkiego na przygotowanie fizyczne kiedy gracz ominął pierwszy najcięższy tydzień (w Milanello) jest szukaniem dziury w całym
1
per93milan
per93milan
26 października 2017, 17:33
O jakości przygotowania fizycznego przecież widać jak na dłoni. Nie dość, że są słabo zgrani to jeszcze nie mają siły biegać. I przez to popełniają proste błędy. To nie dotyczy tylko Biglii ale też pozostałych zawodników. Dlatego przecież zwolniony został trener od przygotowania fizycznego, a nie Montella. Już teraz po trzech miesiącach sezonu (raptem 10 kolejek Serie A i kilka meczów w LE) jest przemęczony to pomyśl co będzie w dalszej części sezonu. Teraz jest tak naprawdę początek. W klasowych drużynach, które celują w top 4 w lidze i sukces w Europie nie ma prawa się coś takiego wydarzyć. W zeszłym sezonie jak graliśmy raz na tydzień ten schemat przygotowania się sprawdzał ale do połowy sezonu. Potem było coraz gorzej. Zresztą sam piszesz, że ominął pierwszy tydzień, a potem miał kontuzję i nie trenował czyli nie do końca mógł się przygotować fizycznie do sezonu. Zwróć uwagę kiedy Biglia popełnia błędy. Czy w pierwszej połowie czy w drugiej.
1
Bufor85
Bufor85
26 października 2017, 23:22
W sumie Iniesta jakoś na przemęczenie nie narzeka, a gra prawie w każdym meczu.
0
per93milan
per93milan
26 października 2017, 13:54
Moim zdaniem to nie problem zawodników, a przygotowania fizycznego. Być może też diety. Bonucci przychodząc z Juventusu, który co sezon gra co trzy dni, szybko się zorientował.
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
26 października 2017, 12:38
Mecz z Juventus będzie na eleven?
0
Rakusz
Rakusz
26 października 2017, 12:47
Będzie
0
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
26 października 2017, 13:01
A ogolnie wykupienie ich pakietu dla osoby która ogląda tylko ligę włoska jest sensowne? Zmieniam dostawcę tv i nie wiem czy ten pakiet wykupić a jak nie będę z niego korzystać to żona mnie zabije mimo że jest tani :D
1
hvast87
hvast87
26 października 2017, 13:13
Różowa a może warto sprawdzić program eleven?
0
Rakusz
Rakusz
26 października 2017, 13:19
Ja mam wszystko wykupione, a w telewizji oglądam tylko mecze. Co prawda więcej niż liga włoska. Żona też tylko mecze, ale wyłącznie jej ukochanej Barcelony :) Tak telewizor nam niepotrzebny :)
1
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
26 października 2017, 13:40
Rakusz, dzięki. Zamówię ten pakiet sobie. Hvast, jestem w pracy i korzystam z telefonu więc to trochę niewygodne a żona uparta się że już dzisiaj po pracy musimy jechać i zamówić bo ona bez pakietu HBO nie może żyć :)
1
hyrus13
hyrus13
26 października 2017, 14:32
Ròżowa landrynka ja sobie kupuje miesięczny pakiet na ich stronie. Wychodzi po 17zł (w nc+ mi proponowali za 15), ale tu mogę w każdej chwili podziękować.
0
Morata1993
Morata1993
26 października 2017, 17:28
Bez pakietu HBO nie może żyć? Może kiedyś ja również, ale dzisiaj to same szmiry tam lecą. Bez urazy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2017, 00:06
Hyrus Wszystko ok tylko od jakości łącza też zależy czy będzie chodzić tak jak powinno, bo streamów w necie to za darmo jest pełno. Ja mam w upc dokupiony eleven za 9,90 (wywalczyłem sobie to przy przedłużaniu umowy) i jestem zadowolony, wszystko w HD śmiga. A ma być niedługo 4 kanał więc jeszcze więcej Serie A :)
0
adamos
adamos
26 października 2017, 12:33
Problemem jest, że Biglia i Kessie nie mają zmienników i widać, że są przemęczeni. W poprzednim sezonie mieliśmy podobny problem z Suso, który w końcówce sezonu był cieniem siebie z powodu przemęczenia. Zarząd musi koniecznie zimą wywalić Montodrewno i kupić dwoch solidnych pomocników. Bo Loca ma zbyt gorąca głowę ale potrzebuje się pouczyć trochę.
0
allora_spor
allora_spor
26 października 2017, 11:52
Przepłacony transfer podatnego na kontuzje zawodnika u schyłku kariery. Jak patrzę na jego grę to mógłby mieć na koszulce napisane Montolivo2
1
Zuber
Zuber
26 października 2017, 11:51
Starczyło mu zabronić gry w jednym meczu reprezentacji i byłoby po kłopocie. Nic dziwnego, gra prawie w każdym meczu plus reprezentacja a to swoje robi w takim wieku.
0
Rakusz
Rakusz
26 października 2017, 12:06
A jak mieli niby mu zabronić?
0
Zuber
Zuber
26 października 2017, 12:11
W jakiś sposób na pewno się da, skoro w klubie proszą nie raz o odpoczynek to sądzę, ze w reprezentacji podobnie to wygląda.
0
Rakusz
Rakusz
26 października 2017, 12:24
Można poprosić, próbować się dogadać z reprezentacją, ale zakazać w terminie FIFA nie można. Tutaj prośby i tak by nic nie dały, bo Argentyna miała nóż na gardle.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 października 2017, 13:32
argentyna walczyła w eliminacjach o życie, taka prośba była by troszczke nie na miejscu:)) co innego mecz towarzyski.
1
jarek2572
jarek2572
26 października 2017, 11:37
Od początku mi się ten transfer nie podobał i pamiętam jak duża ilość użytkowników piała z zachwytu, że tak wspaniały zawodnik dołącza do naszej drużyny. I masz Ci babo placek.
0
nokoments
nokoments
26 października 2017, 11:15
No i dobrze, na starcie z Juve powinien wyjść Loca i znowu pokarać ich jakąś ładną brameczką. :D
0
tober12
tober12
26 października 2017, 11:02
Biglia bardzo słabiutko niestety. Miałem nadzieje że będzie liderem pomocy a narazie klops. Może jeszcze odnajdzie forme ale jego straty również są żenujące
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 października 2017, 11:01
Rozbraja mnie to... Lampard gral przez kilkaset meczy z rzedu a Biglia ma problemy po 3 meczach...
1
grayman88
grayman88
26 października 2017, 11:07
Ale to był lampard.. U szczytu kariery jeden z najlepszych..
0
hyrus13
hyrus13
26 października 2017, 11:23
grayman88 Mimo wszystko Biglia, może i nie jest Lampartem, ale nie jest też "zawodowcem" z ligi polskiej, żeby być przemęczonym po kilku meczach. Wychodzi, że przystąpił do sezonu bez odpowiedniego przygotowania, albo Montella go zajechał na treningach. Bonucci też ponoć sygnalizował, że potrzebuje odpoczynku przed meczem w LE. Dziwne to wszystko. Jeśli faktycznie VM ich zajechał, to z meczu na mecz powinni wyglądać lepiej. Wkrótce się o tym przekonamy.
0
jarek2572
jarek2572
26 października 2017, 11:41
Hyrus Wkrótce znaczy kiedy? Już teraz do 4 miejsca Milan traci 9 punktów, a mimo ogromnej sympatii jaką darze ten klub przy obecnej formie po meczu z Juve ta strata jeszcze się raczej powiększy.
0
hyrus13
hyrus13
26 października 2017, 11:53
jarek2572 jeśli ich faktycznie zajechał podczas przygotowań czy ostatniego okresu, to wkrótce odzyskają świeżość. Kiedy? Nie wiem. Czy ich zajechał? Nie wiem, ale przemęczenie takich graczy pokazuje, że może tak być. A na marginesie dodam, że 9 pkt. to naprawdę niewielka strata. Jeszcze 28 kolejek przed nami.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
26 października 2017, 11:58
A z kolei RR mowi, że treningi nie są wystarczająco wymagające. Komu wierzyć?
0
hyrus13
hyrus13
26 października 2017, 12:04
No to chyba mamy odpowiedź. Montella byc może narzucił wszystkim takie same ramy. Dla RR było za słabo, a Biglie i Bonucciego przemęczyło. Chyba jednak w sprawie przygotowań fizycznych należy podchodzić indywidualnie do piłkarza? Jednak to wciąż gdybanie. Z resztą ten były trener od przygotowań fizycznych, to był jakiś dziwny...
0
hyrus13
hyrus13
26 października 2017, 12:08
Montella ich nie przemeczyl , tylko treningi byly za slabe , dlatego wygladaja jak wygladaja.Od poczatku swojej kariery on stosowal slabe treningi fizyczne z naciskiem na treningi z pilka , co bylo mowione podczas jego pracy z Fiorentina.Z reszta Ancelotti wylecial przez to z Bayernu.
0
Anonim
Anonim
26 października 2017, 14:30
Przypominam że Biglia biega w meczach najwięcej i jeszcze nie tak dawno miał kontuzję.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI