Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Montella: "Higuain był kluczowy"

28 października 2017, 21:11, FossaDeiLeoni Aktualności
Montella:

VINCENZO MONTELLA: "To był dziwny mecz. Higuain zrobił dziś różnicę i strzelił 2 kapitalne bramki. Początek mieliśmy bardzo dobry i ciągle naciskaliśmy na Juve. Po przerwie było widać wyraźnie zmęczenie i brak jakości w naszej grze. Juventus był dzisiaj lepszy, ale momentami pokazaliśmy naprawdę dobry futbol. Problemy z czołówką? Myślę, ze poza 15 minutami z Lazio byliśmy równorzędnym rywalem dla każdego z naszych przeciwników. Potrafiliśmy konstruować dobre i składne akcje. Musimy być bardziej cyniczni pod bramką rywala i poprawić skuteczność w ataku. Obrona? Nie popełnialiśmy błędów jako cała formacja, ale mimo to Higuain potrafił dwukrotnie przedrzeć się przez nasze zasieki. Szkoda. Kibice? Byli świetni. Żałujemy, że nie udało nam się sprawić im radości i zdobyć punktów. Gra przy wypełnionym po brzegi San Siro to wielka sprawa. Myślimy już tylko o czwartku i pojedynku w Lidze Europy z AEK w Atenach".


R E K L A M A





91 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cesash
Cesash
30 października 2017, 09:11
Ma młodych w ataku z mega potencjałem, a mimo wszystko stawia na starego znajomego. Nie mówię, że Kalinic jest zły, ale już raczej nominacji to złotej piłki nie dostanie.
0
AC1899
AC1899
29 października 2017, 11:29
Nie rozumiem jednego. Z taką kadrą jaką miał w poprzednim roku potrafił wygrać z Juve, wygrać i zremisować z Lazio, nie przegrać z Interem itd. A teraz, mając niby lepszych zawodników nie potrafi nawet wygrać z Genuą u siebie? I o co tutaj chodzi?
0
Marcin1995
Marcin1995
29 października 2017, 13:39
Chodzi o to że teraz są konkretne wymagania a on nie radzi sobie z presją, nie jest stworzony do pracy w wielkim klubie z wielkimi ambicjami
0
AC1899
AC1899
29 października 2017, 13:56
A może to piłkarze mają za małe umiejętności? Albo za mało ambicji? Nie widzę takiej walki jaką dawali chociażby Kucka, Pasalić albo, bądź co bądź, Paletta.
0
tomhardy22
tomhardy22
29 października 2017, 14:10
To ze pilkarze nie chca walczyc to tylko nalezy do roli trenera , a jesli tego nie robia to znaczy ze ten gosc jest amatorem.Takie sytuacje to moga miec miejsce jedynie chyba w amatorskiej pilce.Tam gdzie nie ma zrozumienia pilkarzy z trenerem ten ostatni od razu traci pracy , tak przynajmniej jest w powaznych klubach , bo Milan juz wypada z ram powaznych klubow bo od lat rzadza nim nie powazni ludzie.Ot to recepta na kleske jaka ma teraz miejsce.
0
edzio123
edzio123
29 października 2017, 11:01
Narazie to nie ma przesłanek, że go zwolnią. Więcej jest info, że dostanie kolejną szanse :/
1
ACstach
ACstach
29 października 2017, 10:42
Równorzędny rywal z bilansem 3-11, a wliczając jeszcze Sampdorię to 3-13 w bramkach z topem. Co ja czytam...
1
Gerada
Gerada
29 października 2017, 10:40
A ja się pewnie kolejny raz powtórzę, ale momentów na zwolnienie Montelli pewnie kilka było, ale za STYL, a nie za wyniki. Sorry, ale jak porażka z Juventusem ludzi szokuje to mi ręce opadają. Jasne, też bym chciał żebyśmy to wygrali, ale jak nawet nie zdrowym rozsądkiem się kierować to wystarczy spojrzeć na typy bukmacherów - specjalistów od oceniania szans... Juventus miał ten mecz wygrać i wygrał... Od początku sezonu przegraliśmy JEDEN mecz, w którym byliśmy delikatnym ale jednak faworytem - z Sampdorią... W meczach z Lazio, Romą, Interem i Starą Damą - zdaniem fachowców mieliśmy przegrać i przegrywaliśmy. Jak dla mnie w tym sezonie jesteśmy 5 punktów niżej (Sampdoria i Genoa) od optymalnego planu maksymalnego.

Co do samych wypowiedzi Montelli...
Ja - subiektywnie - nie uważam, żeby to był nasz dobry mecz, ale cóż, w meczu z Juventusem stworzyliśmy więcej sytuacji od gości, oddaliśmy też więcej strzałów... Potrafię zrozumieć, że ktoś uzna korzystne statystyki w meczu z mistrzem Włoch za "dobry mecz".

Co więcej w lidze przed tą kolejką tylko 4 ekipy kreowały więcej okazji od nas: Napoli, Roma, Inter, Juventus. Więc potrafię też zrozumieć wypowiedzi, że nie gramy tak źle jak punktujemy - leży głównie skuteczność. Ogólnie w dotychczas rozegranych spotkaniach tylko dwukrotnie nie stworzyliśmy więcej sytuacji od rywali: z Sampdorią (6:5 dla gospodarzy) i z Interem (13:12 dla Niebiesko-Czarnych), a częściej od rywali zagrażaliśmy bramkom Lazio, Romy i Juventusu. Wniosek, że leży skuteczność wydaje się słuszny.

Wydaje mi się, że Montella zostanie zwolniony. Niemniej nie do końca jest tak, że w swoich wypowiedziach nie ma racjonalnych argumentów. Myślę też, że po meczach z drużynami lepszymi od nas nie ma co wywoływać burzy, bo zwyczajnie niczemu i nikomu to nie służy...
Edytowano dnia: 29 października 2017, 10:44
0
Zielony2009
Zielony2009
29 października 2017, 11:10
Co ty piszesz, Lazio i Inter były minimalnymi faworytami, a kursy na Romę były wyrównane. Nawet za Juventus płacili 1.9-2.0 więc to mniej niż 50% szans, więc nie taki mocny faworyt.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
29 października 2017, 11:11
to ja ci powiem tak. nie opieraj sie na bukmacherach, bo według nich Milan był trzeci w kolejcie do zdobycia scudetto, z kursem 6.5. Napoli z kursem 5.5 . juve juz nie pamietam, cos kolo 2.5 pewnie. inter jakies 8.5, roma ponad 10. bylismy stawiani wyzej niz inter czy roma, wiec niech cie nie dziwi, ze sie ludzie denerwuja.
0
Gerada
Gerada
29 października 2017, 11:24
Nie opieram się czysto na bukmacherach. Jedynie piszę, że są argumenty za pewnymi kwestiami... Ja osobiście wcale nie opieram się na kursach itp. Dla mnie sprawa jest jasna od początku sezonu: NIE JESTEŚMY najmocniejszą ekipą i MOIM ZDANIEM jest 5 ekip lepszych od nas na tu i teraz. Dokładniej mówiąc - 5 pierwszych zespołów obecnej tabeli. Z mojej perspektywy w każdej rundzie mamy 5 meczów gdzie kalkuluję porażki (4 już się odbyły jesienią) i 14 w których spodziewam się wygranych. Nie dlatego, że tak napisali bukmacherzy ale dlatego, że logicznie podchodzę do wielu kwestii. Jeśli ktoś na prawdę myślał, ze będziemy mega niezwyciężoną siła jesienią tego roku to na prawdę nie mam pojęcia czym się kierował...
2
Zielony2009
Zielony2009
29 października 2017, 11:29
Czyli przed sezonem byliśmy 3 teoretycznie najlepszą ekipą, dzisiaj jesteśmy 6 najlepszą ekipą, a za miesiąc będziemy 8, bo Viola i Atalantą lepiej się prezentują. Na szczęście Montelli niżej się już spaść właściwie nie da.
0
Gerada
Gerada
29 października 2017, 11:35
@ Zielony2009 Dla mnie przed sezonem byliśmy teoretycznie szóstą ekipą - o czym już pisałem wcześniej i nadal teoretycznie szóstą jesteśmy. Uważałem i nadal uważam, że o ile któraś z lepszych od nas ekip nie zaliczy jakiegoś większego spadku formy zajmiemy szóste miejsce w tym sezonie.
1
Zielony2009
Zielony2009
29 października 2017, 11:40
200 baniek, żeby utrzymać 6 miejsce z zeszłego sezonu. Deal życia. Do wiosny możemy się łudzić, że gra w LE uratuje nam trochę sezon, ale przy takim ciśnieniu w lidze będzie ciężko.
1
Gerada
Gerada
29 października 2017, 11:50
200 baniek żeby budować przyszłość? Nie jest źle moim zdaniem. Kupiliśmy graczy, z których większość może grać na dobrym poziomie przez kolejne 10 lat. Mamy najmłodszy skład w lidze, a trzeba też dodać, że ten na którego ja przynajmniej najbardziej liczyłęm, że z marszu wejdzie na wysoki poziom wypadł na pół roku przez kontuzję... Liczyłem, ze 4 graczy już na tu i teraz będzie miało klasę topową: Donnaruma, Bonucci, Conti, Suso - W zasadzie wypadł Conti, Bonucci się nie przyjął póki co jak trzeba... Gigio to bramkarz... Nie że bronię trenera ale na żadną z tych kwestii nie wpłynął jakoś wybitnie Montella. Normalne, że nie jesteśmy drużyną, która walczy o mistrza...
2
blacha11
blacha11
29 października 2017, 10:17
ten trener mnie oslabia nawet nie potrafia zremisowac .I wkolko to samo gramy dobrze a punkty ... a po co nam punkty wystarczy ze gramy dobrze .Rece opadaja
0
szepietowiak
szepietowiak
29 października 2017, 10:01
Montella był kluczowy Xdd dopóki ten koles będzie prowadził ten klub to Milan nic nie osiągnie. Inter sprowadził Spala i gdzie jest teraz? Jak to mówił Janusz Wójcik tu już nie ma co grać, tu trzeba dzwonić
0
maciekpl
maciekpl
29 października 2017, 09:55
DO-WI-DZE-NIA. Mam nadzieję, że to już ostatnia pomeczowa wypowiedź tego pana.
1
magneto
magneto
29 października 2017, 09:10
Jedyną opcją na LM jest wywalenie tej miernoty i zatrudnienie kogoś innego, nie ważne kogo. Może być ten Sousa. Następnie musi zostać postawiony cel jakim powinno być skupienie się na LE. To jest jedyna szansa jaka nam została aby nie było problemów z FFP w przyszłym roku.
5
Marcin1995
Marcin1995
29 października 2017, 09:42
Uważam że masz rację, liga została już przegrana i to po derbach
0
carlos198325
carlos198325
29 października 2017, 08:50
Dziwny to jest Montella,konstruowaliśmy składne akcje jak Biglia i Kessie podawali pod nogi przeciwnika,kibice byli świetni ale nie wytrzymali i na 10 minut przed końcem meczu na trybunach zrobiło się pusto
0
gorylmagila
gorylmagila
29 października 2017, 08:31
Po przerwie było widać zmęczenie ... Przecież został zwolniony trener od przygotowania fizycznego ...A dwa to nie jazda figurowa że liczy się styl. Liczą się punkty ... Chyba że Montella przyswoił sobie frazę ,, Gramy jak nigdy przegrywamy jak zawsze ..."
0
magneto
magneto
29 października 2017, 08:24
Ma na ławce Silve to wystawia swojego pupila. Przecież to jest już żenujące. Z 5 metrów trafić w poprzeczkę. Gość się jeszcze dziwi, ze Higuain był kluczowy. Masz klasowego napastnika to dalej wystawiasz drewno w ataku.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 października 2017, 08:11
Wyleci po meczu z Napoli.
0
kirek7
kirek7
29 października 2017, 08:08
Jakbyś się postarał o napastnika pokroju Igły a nie Kalinicia to też by był kluczowy w takich meczach.
0
Kamil199044
Kamil199044
29 października 2017, 07:51
Montela zostaje!! Jest świetnym trenerem !! Nasz cel ?będziemy walczyć do końca o utrzymanie w serie a
0
Maximilanista
Maximilanista
29 października 2017, 04:14
Ja tez lubie Samolocika. Ale gdziez tej sympatii do tej, ktora darzylem (darze nadal) Pipo Inzaghiego! A jego dymisje ze stanowiska trenera pierwszego zespolu ACM przyjalem z ogromna ulga i radoscia. Wyniki i dobro klubu trzeba stawiac ponad wszystko.
1
radson1406
radson1406
29 października 2017, 02:06
Montella teoretycznie ma jeszcze przed soba mecze z Napoli czy Atalanta ale juz teraz wiemy ze nie ma on kompletnie pomyslu na gre Milanu a wygrana z Chievo to efekt geniuszu Suso. Najwyzsza pora na zmiane trenera I wyslanie sygnalu ze ten Milan nie jest tym czego oczekuja Mirabelli I Fassone. Lubie Montelle jako czlowieka ale nam potrzebny jest ktos z charyzma I pomyslem na konstruowanie atakow.
3
tomhardy22
tomhardy22
29 października 2017, 00:52
Jutro w gazetach kolejne bzdury , ze jego ultimatum to wygranie najblizszych 3 meczy i tak w kolko...Te same brednie ktore byly wmawiane w kontekscie meczy z Juve,Chievo,AEK i Genoa.To ze ten gosc jest nadal na stanowisku swiadczy , ze tu nie ma projektu , a jesli nawet byl to ktos go zdeptal , a teraz nie maja pomyslu.Chinczyk to zaden wlasciciel , co to za wlasciciel ktory nie podejmuje zadnych decyzji , nie wypowiada sie...Prezese, powinien byc ktos ktory w rzeczywistosci rzadzi a nie piastuje taka funkcje tylko z nazwy.Nawet Palotta w Romie bardziej do tego pasuje.
2
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
29 października 2017, 00:49
Jeśli chcecie zwolnienia Montelli, to konstruktywnie wypada podać, kto przyjdzie teraz w jego miejsce, kto będzie lepszy, kto nauczy Biglię rozgrywać, a Kalinicia strzelać bramki. Nie bronię go dzisiaj, bo taktycznie słabo to wyglądało albo inaczej - mało efektywnie. Jedyna miotła trenerska w tym sezonie, która wyszła na plus to Heynckes w Bayernie. Piłkarze w końcu mówią, że mają podkręconą śrubę, a nie "grajta se", więc dla ekipy gwiazdeczek z Milanu chcecie Carletto? Nie tędy droga. Cały czas powtarzam, że jeśli między piłkarzami nie ma zrozumienia, chemii, zrozumienia taktyki trenera i ogrania się w lidze, to nic z tego szybko nie wyjdzie.
2
Marcin1995
Marcin1995
29 października 2017, 02:00
Kto będzie lepszy? KAŻDY wyciągający wnioski z własnych błędów i obiektywny w stosunku do swoich pupilków.
0
sumik83
sumik83
28 października 2017, 23:48
Ja już tego człowieka słuchać nie mogę. On powinien już odejść z czystej przyzwoitości. Zauważyliście że on non stop gada te same rzeczy? I to mnie właśnie najbardziej przeraża. Ten człowiek nie wyciąga wniosków że swoich decyzji. Już tylko wyczerpuje newsa o jego wywaleniu z tego klubu.
3
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 23:30
A ja myslałem że kluczowy był chłopiec od podawania piłek. :-o
1
needy04
needy04
28 października 2017, 23:22
Ja po meczu z juve dzisiaj co jakiś czas wchodzę na główną i czekam z nadzieją na newsa "MONTELLA ZWOLNIONY" ale coś kurcze się nie mogę doczekać... :(
5
Diavo
Diavo
28 października 2017, 23:02
Jak będziemy próbować odbierać piłkę na raz i kryć na radar to w życiu nie wygramy, do tego but w przód na Kalinica. .. Sinisa lepiej balansowal drużyna między atakiem , a obroną, natomiast Montella stawia na przebłyski Suso albo ... nie ma nikogo więcej kto.by ciągnął grę i tu trzeba wyciągnąć wnioski,bo już lepiej wygląda Borini na każdej pozycji niż Biglia na swojej nominalnej....
0
hyrus13
28 października 2017, 23:07
Bo zamiast wystawiać Turka, który jest daleki od formy, powinien zagrać drugi napastnik.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 października 2017, 23:08
Mihajlovic to taka sama sierota jak Montella, co pokazuje w Torino
1
gorylmagila
gorylmagila
29 października 2017, 08:29
Tak to może taka sama sierota, ale ta sierota nie wydała koło 200mln na wzmocnienia i nie ma musi awansować do LM. Ba pewnie nikt tak nie wypowiadał się w Torino. Idąc dalej tą drogą , kto będzie bardziej zadowolony z np 7 miejsca w lidze ? Torino czy Milan ?
0
Marcin1995
Marcin1995
29 października 2017, 09:41
Montella też w pierwszym sezonie nie wydał 200 mln i był 6 i zdobył superpuchar, z Mihajloviciem byłoby to samo
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 października 2017, 22:59
Na szczęście meczu nie widziałem. Panie Montella, ja już gadki o tym co było kluczowe nie kupuję. Kluczowe jest to, że Pan nie wyciąga wniosków i źle ustawia zespół i taktykę do przeciwnika. W tamtym sezonie część takich błędów udało się wyciągnąć w 2 połowie ale teraz wszyscy Pana rozszyfrowali i leżymy. Po tej kolekcje będziemy mieli zapewne -11pkt do 4 miejsca, to jest ostatni dzwonek, jeśli nie teraz to każda kolejna wpadka powinna skutkować zmianą trenera moim zdaniem. Zespół się zaciął i Montella chyba nie jest w stanie go obudzić. Niestety liga układa się tak, że te nasze straty są bardzo duże i trzeba reagować.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 23:01
0
Marcin1995
Marcin1995
28 października 2017, 23:05
-12 do 4
0
hyrus13
28 października 2017, 23:05
Maldini się wypowiedział, że ten sezon będzie trudny i o 4 miejsce będzie ciężko. Zgadzam się z tym. Ale powiem ci, że dziwię temu, że Montella gra cały czas jednym napastnikiem. Gdyby Kalinic miał obok siebie Silve albo Cutrone byśmy wyglądali o wiele lepiej. Może to zły przykład, ale warto popatrzeć co gra reprezentacja jak z przodu jest tylko Lewandowski. Myśle, że przy klasycznym 442 Milan miałby znacznie więcej punktów. A jesteśmy ustawieni tak, że nasz wynik zależy od tego czy Suso ma dobry dzień czy nie. Dokładnie tak, jak rok temu.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 października 2017, 23:29
No dokładnie, gdyby nie Suso to z Chievo nie byłoby lekko. Dobrze, że go mamy bo byłby dramat. W okienku zimowym trzeba wzmocnić środek pola i trenera jeśli do tego momentu dotrwa jakoś.
0
hyrus13
29 października 2017, 09:42
Grzesiek wg mnie zmiana taktyki i gra dwójką napastników od razu przyniesie efekty. Mamy dobrych skrzydłowych, RR, Suso, Borini też potrafi pociągnąć do przodu... a my na siłę gramy trójką w środku, chociaż jeden jest słabszy od drugiego. A na szpicy jest osamotniony Kalinic, który ma przy sobie minimum dwóch napastników.. Ile Biglia jeszcze musi zawalić, żeby zagrał Loca? Bo na pewno nie będzie od niego słabszy. Krew mnie zalewa.
1
Zuber
Zuber
29 października 2017, 21:48
W tym wszystkim najgorsze jest to, że on im na siłę wymyśla nowe pozycję jak ktoś tylko wypadnie ze składu.
0
Marcin1995
Marcin1995
28 października 2017, 22:52
Chyba dobrze że dzisiaj nie mogłem oglądać tylko bym się denerwował, Montella out
3
Andre
Andre
28 października 2017, 22:33
Montella jest w tym sezonie faworytem do zdobycia scudetto we wściskaniu kitu mediom i kibicom...
8
Fushnikov
Fushnikov
28 października 2017, 22:32
W każdym meczu przeciwko Milanowi ktoś jest kluczowy . Jak nie Ciro to MI9 to igła kto teraz?? Mertens dzeko simeone??? Basta!!!
2
Gattuso28
Gattuso28
28 października 2017, 22:40
No bez kitu.Najlepiej jakby w ogóle wszyscy wychodzili na Milan juniorami to może Lord Montella byłby zadowolony.
0
tober12
tober12
28 października 2017, 22:53
Dzeko już był. A Mertnes za 2 kolejki pocisnie 4 x na San Paolo.
0
expert
expert
28 października 2017, 22:29
Juve ośmieszyło tylko Milan grając na te przysłowiowe pół gwizdka. Jednakże, Milan naprawdę pokazał kawał wysokiego pressingu, ale niestety, Juventus był znacznie lepszy, strach pomyśleć co by się stało jakby grali z Milanem na poważnie. Czekamy na jutrzejszy dzień.
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 22:28
Kurcze o co chodzi? Dlaczego on nas tak męczy? Dlaczego nie poda się do dymisji? O co cbodzi?
0
adrian20102
adrian20102
28 października 2017, 22:42
O kasę
1
Fullest Jester
Fullest Jester
28 października 2017, 22:20
Potrafiliśmy konstruować dobre i składne akcje ? O czym on bredzi. Ten element w ogóle w naszej grze nie istnieje.
3
FanatykACM
FanatykACM
28 października 2017, 22:17
Ostrzeżenie za wulgaryzm i obrażanie trenera.
g88
Edytowano dnia: 28 października 2017, 22:39
1
Mateusz1899
Mateusz1899
28 października 2017, 23:10
Montelli trenerem nie można nazwać Nie wiem co ta osoba porabia na ławce trenerskiej Milanu
1
Gattuso28
Gattuso28
28 października 2017, 22:13
15 minut tylko?To jesteśmy w top 3?Bo też nie patrzę na tabelę.Z jego wypowiedzi wynika że RNG mu nie pyka.Inaczej tego nie potrafię sobie wytłumaczyć.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 22:13
0
28 października 2017, 22:03
Zapomniał dodać, że Juventus grał na 50% bo nie wiem czy tylko ja miałem takie wrażenie, że jak ktoś od nich przyspieszył troche z piłką przy nodze w środku pola to mijał naszych jak tyczki i gdyby tylko chciał to zatrzymałby sie gdzieś w polu karnym? Odejdź człowieku i nie kpij z kibiców Milanu.
5
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 22:01
Niestety do tej pory stałem murem za Montellą, ale po dzisiejszym spotkaniu dłużej nie mogę.... Potrzebujemy zmiany trenera, wtedy będzie można myśleć o lepszych spotkaniach... Przy takiej postawie, nawet AEK sprawi nam bardzo duże problemy....
0
MK92
MK92
28 października 2017, 21:49
Panie Montella, jakoś dziwnym trafem takie dziwne mecze trafiają nam się od początku sezonu...
1
KakaForEver
KakaForEver
28 października 2017, 22:13
A najdziwniejsze, że problemy mamy też z drużynami typu Rijeki, AEK czy Genoi. Same zjawiska paranormalne po prostu- może by to do Archiwum X zgłosić- w sumie Vincenzo przypomina trochę z wyglądu Agenta Muldera, więc powinien wiedzieć, czemu gramy, jak gramy.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
28 października 2017, 21:49
Silva zagra za tydzien nie strzeli gola i bedzow ze nie strzela w serie a bo kurde jak sie gra raz na 4 mecze to tak jest. RYTM MECZOWY JEST KLUCZOWY DO STRZELANIA BRAMEK
1
Majkel69
Majkel69
28 października 2017, 21:47
O bosche jaki on spostrzegawczy i odkrywczy. Co jeszcze powie? Kurde, przegraliśmy ale jakbyśmy wbili 2 gole to byśmy wygrali"?
0
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 21:58
byłby remis :)
2
Majkel69
Majkel69
28 października 2017, 23:32
celowalem w "3" najwidoczniej chybiłem. Widać jednak mam w sobie coś z Milanu...
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 października 2017, 21:46
Ludzie ogarnijcie sie nie gralismy tragedii. Nie mieliśmy napastnika, siedział na ławie
0
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 21:58
Nie graliśmy tragedii ? To juve nie grało kompletnie nic...a my byliśmy tylko tłem.
1
tober12
tober12
28 października 2017, 21:46
Montella, Montella ale co robi zarząd zostawiając go w klubie do dziś.
2
Yabaye
Yabaye
28 października 2017, 21:39
Jacy oni muszą być cyniczni, do jasnej cholery. Błagam, zmieńcie to tłumaczenie. Ten cynizm to pamiętam jeszcze od czasów Allegriego, albo nawet i Leonardo. Cynizm to postawa etyczna. A nie charakter czy jakaś tam wola.
0
rrrado
rrrado
29 października 2017, 00:04
... poniekąd
0
roby
roby
28 października 2017, 21:38
chlopie...juz nic nie mow ....masakra...nie widzi ze jest za slaby
0
Zirytowany
Zirytowany
28 października 2017, 21:36
Z Montella na lawce czeka nas jeszcze sporo porazek w tym sezonie.
0
tomhardy22
tomhardy22
28 października 2017, 21:36
Montella to melepeta.
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 października 2017, 21:31
Nie no bylo ekstra. Przyznam szczerze, ze czasami nie zgadzam się z regulaminem tego serwisu o nie obrażaniu itp., bo po każdej konferencji mam wrażenie jakby Montella plul mi w twarz, uważal mnie za idiote , który wczoraj odkrył football i nie zna się na tym w ogóle. Mam wrażenie, ze jak patrzy w trybuny to widzi stado baranów, którzy w imię klubu wypra sie ambicji i będą się cieszyć sama sposobnością bycia częścią "wielkiej rodziny zwanej Milan". Czlowiek z wiekiem zmienia priorytety wiec nawet mnie to nie denerwuje, ale przyznam, ze mam żal. Ja w wieku moich dzieci mogłem pomarzyć o San Siro, a teraz kiedy mógłbym tam byc to nie mam ochoty brać udział w tej szopce. Nie kupuje nic, nie jeżdżę na mecze od 2 lat i nie będę tego robił dopóki Milan nie odzyska honoru i wartości z przed lat. Zaznaczam, ze nie mam na myśli wyników, ale to "cos" co sprawia, ze człowiek po meczu wie, ze nie został wydymany na kilkadziesiąt euro za które ktos sie świetnie bedzie bawił.
6
tober12
tober12
28 października 2017, 21:30
Normalnie trener z jajami i doświadczeniem potrzebny od zaraz.
0
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 21:28
To była dobra przegrana z Juventusem, gdyby przypadkiem ktoś powątpiewał w Montellę . Cieszymy się niezmiernie. Jakbym słuchał TVP. ;-p
2
umbrella
umbrella
28 października 2017, 21:27
Dobra mina do złej gry. 0 punktów w 5 meczach z zespołami z top 6 to fatalny wynik. Nie oczekiwałem cudów, ale na jakieś punkty w tych meczach liczyłem. Byliśmy dla każdego z naszych przeciwników z czołówki rywalem o co najmniej dwie bramki gorszym (poza Interem).
0
tober12
tober12
28 października 2017, 21:25
Jesteś najlepszy Vin!
0
nicram84
nicram84
28 października 2017, 21:24
Nie no nie myliłem się. Pisałem niedawno ze powinni zwolnić tego Pana zaraz po końcowym gwizdku aby nie czytać tych bzdurnych wypowiedzi. To jakaś kpina i tyle. Coś czuje że po 20 latach kibicowania ACM wcześniej ja zacznę kibicować Crotone niż oni go zwolnią. Co mecz to te same prostackie wypowiedzi. Już w czwartek kolejny odcinek z cyklu "Zespół rozegrał dobry mecz..."
1
jawor007
jawor007
28 października 2017, 21:22
Rozumiem frustrację ale proszę o nie wyzywanie trenera. Tym razem bez ostrzeżenia bo nie był to wulgaryzm ale proszę o rozwagę.

g88
Edytowano dnia: 28 października 2017, 22:37
3
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI