Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Arda Turan zaproponowany włodarzom Milanu

1 stycznia 2018, 15:15, Presidente Aktualności
Arda Turan zaproponowany włodarzom Milanu

Arda Turan nie czuje się dobrze w Barcelonie i chce jak najszybciej zmienić barwy, donosi kataloński dziennik, Mundo Deportivo. Agent Turka, Ahmet Bulut, poszukuje klubu zainteresowanego usługami jego klienta, a jednymi z drzwi, do których zapukał, były te przy via Aldo Rossi. Włodarze Rossonerich entuzjastycznie podeszli do pomysłu sprowadzenia Turana, lecz na przeszkodzie stoją względy finansowe. Po pierwsze Duma Katalonii oczekuje za 30-latka około 20 milionów. Z kolei on sam obecnie pobiera z klubowej kasy aż 7 milionów. Jeśli Milan zdecyduje się stanąć do walki o zawodnika musi także liczyć się z konkurencją w postaci Evertonu.


R E K L A M A





45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Emallon
Emallon
2 stycznia 2018, 15:33
W styczniu musimy kupic 3 zawonikow SO/ SP/ Skrzydlowego no i sprzedac szort ze starego skladu nowych bym nie ruszal no chyba ze kalinic i ewentualnie jezeli nasz bramkarz bedzie chcial odejsc to trzeba go zastapic Leno lub Perin.
0
DonnieTusko
DonnieTusko
2 stycznia 2018, 15:07
Nie! Ostatnio kupowaniem sztotu zajmowała się Legła...
0
Wolfenstein
Wolfenstein
2 stycznia 2018, 12:00
Wracamy do brania przepłaconych odrzutów tylko dlatego, że cośtam jeszcze potrafią lepiej niż obecne grajki?
0
Sakuragi
Sakuragi
2 stycznia 2018, 06:40
Popieram, że powinniśmy zgrywac ten skład, który mamy + dokupić kogoś na lewe skrzydło. W lato natomiast puścić tych, którzy się nie sprawdzili i wzmocnić pomoc jednym bardzo dobrym grajkiem.
0
PanX
PanX
2 stycznia 2018, 10:23
Trzeba kogoś w miejsce Kessiego, bo chłopak się zamęczy na śmierć.
0
Vol'jin
2 stycznia 2018, 11:20
tylko Turan to nie jest typ b2b. Prędzej lewe skrzydło/lewa połówka
0
PanX
PanX
2 stycznia 2018, 12:33
Nie napisałem tego odnośnie Turana ;).
0
Orzelek79
Orzelek79
1 stycznia 2018, 20:04
Tu nie pomogą kolejne zakupy, trzeba zgrywać to co mamy .Zresztą FFP i tak nam nie pozwoli na transfery.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 stycznia 2018, 22:58
Nie trać wiary w chińską kreatywną księgowość. 1,5 mld Chińczyków się zrzuci i wykupimy Real.
1
Orzelek79
Orzelek79
2 stycznia 2018, 11:55
Kierując się tym tokiem , jestem absolutnie spokojny o nasz byt.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 stycznia 2018, 19:50
Przecież Milan nie ma nic pieniędzy. Co to za transferowe fantazje. Chyba że kolejne wypożyczenia z obowiązkiem wykupu co pogrąży i tak już pogrążony klub. Niech sobie dadzą spokój do końca sezonu. W wakacje sprzedać Dolara i Bonucciego bo nie będzie europejskich pucharów. Na nich samych klub odżyje finansowo. Przecież ich wypłaty to jest jakaś fantazja.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2018, 19:50
2
lopezito84
lopezito84
1 stycznia 2018, 19:13
Wolał bym żeby Milan nie ściągał nowych pilkarzy tylko po to żeby byli. Turan nie zmieni postawy drużyny. Milan niech najpierw zgrywa tych co ma. Co by nie było piłkarzy mamy na miarę 4/6 miejsca w serie A. Nowy pIłkarz w tym momencie to nowy problem Biglia Kesie Locateli wystarczą na tę pozycję na dzień dzisiejszy lepiej odłożyć kasę i spróbować ściągnąć kogoś latem. Ten sezon i tak spisany jest już na straty.
1
MK92
MK92
1 stycznia 2018, 17:39
Musimy mieć świadomość, że zbieranie nawet niezłych odpadów (z całym szacunkiem dla tych ludzi) z czołowych klubów nie odrodzi Milanu. Problem jest taki, że my nikogo z czołówki nie ściągniemy, chyba że wystąpią szczególne okoliczności, jak w przypadku Bonucciego, który i tak obniżył swój poziom zdecydowanie. Nie chcę sprowadzania Turanów czy innych Badeljów, tym bardziej na takich warunkach finansowych.
4
gorylmagila
gorylmagila
1 stycznia 2018, 17:33
To już lepiej byłoby poczekać aż skończy się kontrakt Ronaldo ... Co do samego zawodnika jestem na nie. Lepiej kupić kogoś młodszego niż Turka. Ostatnio działacze kupili też wymiatacza z linii pomocy a mianowicie Biglia. Gracz, który stwierdził że dopiero teraz dla niego zaczyna się nowy sezon. Nie lepiej byłoby kupić np Dedonckera ?
1
Vol'jin
1 stycznia 2018, 17:52
no problem taki, że Anderlech wołał 30 mln dlatego dalej siedzi w Belgii ;] Tielemans kosztował dużo mniej, a w Monaco jakoś tak sobie radzi :)
0
camlab73
camlab73
1 stycznia 2018, 18:40
Nie no akurat kupno Biglii miało jak największy sens. Motor i serce napędowe Lazio, który dzielił i rządził w linii pomocy, do tego podstawowy zawodnik reprezentacji Argentyny- która co by nie mówić zawodników ma nie byle jakich. Fakt, że może był przepłacony jako piłkarz po 30stce i z krótkim kontraktem, ale na tamten moment jeden z lepszych registów w Europie, a już na pewno w Serie A. A to jak gra w Milanie- jak zresztą większość gwiazd- to już druga sprawa.
3
gorylmagila
gorylmagila
1 stycznia 2018, 19:52
Jak na moje to lepiej Dedonckera za 30 niż Turana za 20 ..
1
PanX
PanX
1 stycznia 2018, 17:16
Jak już na skrzydło kogoś szukamy, to wolałbym Verdiego z Bologny. Do środka Ziyech, ale to raczej nierealne. Szkoda, że Pastore jest łączony z Interem, a nie z nami. Może warto byłoby postarać się o wypożyczenie Ceballosa z Realu. Niestety w styczniu raczej nie wyciągniemy nikogo z najwyższej półki do tego w wysokiej formie.
0
camlab73
camlab73
1 stycznia 2018, 17:25
"Niestety w styczniu raczej nie wyciągniemy nikogo z najwyższej półki do tego w wysokiej formie". - A to kiedy indziej wyciągniemy? Już większe szanse były na to ubiegłego lata (gdzie i tak Morata, Fabregas, James itp nas olali i przyszedł z topowych tylko Bonucci i to przez sytuację rodzinną) bo można było przyciągnąć kogoś wizją "projektu", ale teraz jak każdy widzi co się dzieje z tym Milanem to tym bardziej mało kto tutaj się szarpnie przyjść, bo wie, że miną minimum 3 lata zanim Milan wróci do walki na poziomie w LM (o ile wróci).
0
camlab73
camlab73
1 stycznia 2018, 17:29
PS. Verdi podobno w Napoli za 25 milionów euro. W obecnej sytuacji Milan musi szukać wzmocnień gdzieś w Holandii (wielu ciekawych graczy za stosunkowo niewielkie pieniądze, w dodatku raczej chętni na przyjście tutaj) albo wyciągać najlepszych ze słabszych klubów Serie A. Imo Turan nie ma sensu- raczej z miejsca nie zagwarantuje nam skoku jakościowego, a w dodatku zrobimy sobie komin płacowy dla zawodnika który de facto nie jest w formie. Że o tych 20 milionach nie wspominam.
0
Vol'jin
1 stycznia 2018, 17:57
Imho powinniśmy budować zespół jak Juve czyli na piłkarz wyróżniających się w lidze (Isla, Perreyra, Asamoah) bo tak zaczynali budować zespół w Juventusie. + Piłkarze z zagranicy i tutaj trzeba polegać na Mirabbelim. Demirbay'a w ciemno można brać itd... Ale co niektórzy to marzą o Goretzkach i tak dalej... Rok temu mieliśmy niby Kolosinaca zaklepanego bo był za darmo, tak nas zwodził, że potem dostał 9 mln euro od Arsenalu ;] Z klubami angielskimi na temat pensji to jesteśmy bez szans, nie mówiąc o rynku transferowym
0
grzyweek7
grzyweek7
1 stycznia 2018, 17:02
Coś tam czytałem o Deulofeu iż pomimo chcęci Napoli, Interu może jednak trafić do nas, ponieważ wymienione kluby mają dobrych zawodników a sam zainteresowany chce łapać jak najwięcej minut, ale to tylko mała plotka fajnie by było znowu zobaczyć go u nas z numerem 7 :)
0
Vol'jin
1 stycznia 2018, 17:07
Montella ponoć też chce Deulofeu w Sevilli ;]
1
Bufor85
Bufor85
1 stycznia 2018, 17:43
On nie trafi do nas...chyba, że on sam zapuka do naszych drzwi i stwierdzi, że chce grać dla Milanu.
0
AC Kamil
AC Kamil
1 stycznia 2018, 18:03
Montella to powinien teraz wykupić swojego pupila z Milanu, a nie myśleć o Deulofeu ;)
1
Gladiator35
Gladiator35
1 stycznia 2018, 16:43
Jestem na nie najlepsza forma już za nim
0
dejtfid1899
dejtfid1899
1 stycznia 2018, 16:21
Za darmo okej i pensja na poziomie 4mln. Turek jest waleczny, do tego ma to coś. Do środka pola by się przydał. Nie ma co się łudzić.. O takich graczach jak Fabregas, Ozil, czy Sanchez to my możemy pomarzyć i ściągnąć ich ale w fifie. Obecnie Milan nie ma nic do zaoferowania gwiazdom europejskich lig czy nawet młodym zdolnym. Brak kasy na wykupienie ich, brak kasy na pensje.
2
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
1 stycznia 2018, 16:02
Zdecydowanie nie. Za darmo teraz jest max Meyer, goretzka, ozil, Herrera, Barkley, Emre Can, mata, de vrij, blind, fernandinho, , cabaye, Bernard, badejl, Moutinho, asamoah, ozyakup, fellaini
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
1 stycznia 2018, 16:07
Goretzka w Monachium.
1
Vol'jin
1 stycznia 2018, 16:13
o Muniek nowe konto... Bo Ozil, Can, Mata, to realne cele jeszcze wymienaisz drewniaka Fellainaego, czy Cabaye który tutaj na grzyba xD
3
dejtfid1899
dejtfid1899
1 stycznia 2018, 16:17
Ty tak serio? Nikt poza Blindem, Cabaye, Badejlem do nas nie dołączy z wiadomych względów. Za darmo pójdą do klubów które zaproponują im niesamowite płace lub grę w CL.Z kolei żaden z w/w trójki nie podniesie poziomu naszej pomocy, raczej w ciągu miesiąca - dwóch dostosują się do poziomu tego co nasi grają.
1
jasiom22
jasiom22
1 stycznia 2018, 16:26
Skoro noworocznie fantazjujemy! to Barkley i nawet bardziej Emre Can by sie nam bardzo przydali. :-p Oby nie Badejl.
0
Arva
Arva
1 stycznia 2018, 16:47
Badelj jest niezłym zawodnikiem jak na realia Serie A. Mamy jednak 3 zawodników na jego pozycję.
0
camlab73
camlab73
1 stycznia 2018, 17:20
Badelj jest solidnym piłkarzem na włoskich boiskach, ale też jakiegoś szału nie robi. To taka wersja Kalinicia w pomocy- przyda się, ale w Milanie teraz potrzeba konkretnego lidera w środku pola, a nie kolejnego uzupełnienia.
2
matten
matten
1 stycznia 2018, 16:00
Zdecydowane nie dla tego pana, potrzeba nam kogoś w formie meczowej jeśli ma nam pomóc w walce o LE.
1
Ronladinho86
Ronladinho86
1 stycznia 2018, 15:57
To Barcelona powinna nam zapłacić za wzięcie jego
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 stycznia 2018, 15:32
Nigdy w życiu za takie pieniądze. Kolejny komin płacowy ?
0
Marcin1995
Marcin1995
1 stycznia 2018, 15:27
Oczywiście zgadzam się że nie za 20 mln, myślę że jakieś wypożyczenie z opcją można ogarnąć
0
Owiec
Owiec
1 stycznia 2018, 15:25
Te 20 milionów to raczej by kosztowały koszty leczenia jego odcisków od siedzenia na ławie...
0
Vol'jin
1 stycznia 2018, 15:24
Gracz ciekawy, ale też dużo minisów wiek, forma, pensja. Wypożyczenie z opcją wykupu tak, i chyba takie transfery w styczniu będziemy robić. Ewentualnie kupno w miarę tanich cenach (Holandia?)
0
Marcin1995
Marcin1995
1 stycznia 2018, 15:21
Uniwersalny zawodnik i może grać w LE, jestem za
1
PanX
PanX
1 stycznia 2018, 15:19
Wynagrodzenie równie wysokie co jego nadwaga... Higuain miałby z kim na kebaba wyskoczyć.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2018, 15:26
1
Don Milanello
Don Milanello
1 stycznia 2018, 15:16
Kolonia Turków utworzy się w Milanie ?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 stycznia 2018, 16:17
Bombowo :)
4
jasiom22
jasiom22
1 stycznia 2018, 16:28
A może tym razem Tureckie trio? tylko kto na trzeciego w miejsce Kalinica ;-p Turan za drogo. Emre Can bardziej by pasował jakbysiędało.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI